Het is gewoon hartstikke zacht, niet normaal, ik hoor niks meer, en er gaat ook geen ledje knipperen op de minste weerstand nog wel. En los doettie het perfect.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:21:
Heb je geluidsverlies?
Hoe bedoel je, is het geluid gewoon zachter, of vervormt het ook?
Verwijderd
Heb je wel de goeie trimpots, 50k???
Dat wil ik wel maaaaar..... De batterijen van mn multimeter zijn op, ff wachten tot zaterdag dan heb ik ff tijd om nieuwe batterijen te halen. Trouwens mn nieuwe boxen komen dan ook binnen dus weet ik gelijk of mn boxen te veel signaal trekken.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:28:
Meet es even op de ingangen van het ding.
Verwijderd
Pix + movie (mpeg) @ www.mpdavie.tk ( > VU-meter)
Verwijderd
Ook lichten er maar 7 tot 8 LEDs op, wat op zich normaal is, het is per slot van rekening een VUmeter, maar bijna iedereen wil 10 LEDs zien branden.
Had ook een versie met transistorversterkertrap, doen ze het alle 10 wel, maar zonder gelijrichting blijft het irritante flikkeren.
Daarom vandaag een versie gemaakt met versterking en gelijkrichting, lijkt er al meer op.
Zet het binnenkort wel op m'n site, vandaag bezig geweest met testen, het maken van de print en verder getest.
Een weerstand voor de LEDs is nu echt nodig omdat de LEDjes nu vol aangaan.
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Maar 't is inderdaad een stereoversie, 'k heb hem alleen mono opgebouwd, testversie met printpennen om snel componenten te kunnen verwisselen.
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
Naar de GND (massa) van het apparaat waar het metertje op aangesloten zit.
Krijgt ie ook voeding van dat apparaat, dan zit ie al aan massa en hoef je de signaalmassa niet nog eens aan te sluiten.
Filmpje, dat zou leuk zijn, maar exter is een arme jongen die geen camera heeft.
lees het topic door!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:26:
Weet iemand hoe dat muziekie heet bij filmpje 1?
Al eens gedacht aan één van de inkoopacties hier op tweakers.net?Eneh die IC's kosten nog geen euro per stuk....De blauwe led's zijn 't duurste
Deze bijvoorbeeld?
[rml]"[ IA] LEDS 3 & 5 mm helder transparant"[/rml]
Pwnd
Verwijderd
Wie kan mij deze informatie geven?
Verwijderd
maybe staat t al ergens in dit topic maar heb niet zoveel zin en tijd om te zoeken... ik zou graag precies willen weten welke onderdelen ik moet hebben en of ik ze bij de gewone elektroboer kan halen......
btw..ik moest van mijn broertje vragen (trance gasje) hoe dat liedje heette uit filmpje 2
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Hij doet het wel goed, maar de laatste 4 ledjes worden nooit aangesproken, heb al vanalles geprobeerd, maar om nu allemaal dingen weer op de PCB te veranderen gaat mij een beetje te ver...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:41:
[...]
Hoe vind jij dat die oude simpele versie het doet dan?
Kep zeer intresse in die plaatjes.