Is het groot?
Nu wel email adres weg gehaald i.v.m spam.
Is reeds aangekomen...Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:17:
Zo nu moet het werken (mijn emeel is mpmsx@hotmail.com)
Welke manier van aansluiten heb je gebruikt ?Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:58:
Ik heb een proggje gemaakt die je desktop naar je lcd scherm kopieert, de muis is het middelpunt van het scherm. Echt heel tof! Je hebt geen monitor nodig
If you don’t have enough time, stop watching TV.
En wanneer ga je de win2k/xp gebruikers blij maken met dit juweeltje?Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:58:
Ik heb een proggje gemaakt die je desktop naar je lcd scherm kopieert, de muis is het middelpunt van het scherm. Echt heel tof! Je hebt geen monitor nodig
Alleen het werkt met outportb, dus alleen win98 en 95 doet het ermee
Hij doet het alleen op lpt 1!!!
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
ik heb jou mijn adres nog een keer gemailt, want dat is denk ik de vorige keer niet goed doorgekomen en ik heb meteen 1.50 euro voor de BTW over gemaakt.
Zeg ff als er iets nog niet klopt, dan maak ik dat ook meteen in orde.
alles klopt.Ralpy schreef op 08 augustus 2002 @ 17:53:
ey mr_x007..
ik heb jou mijn adres nog een keer gemailt, want dat is denk ik de vorige keer niet goed doorgekomen en ik heb meteen 1.50 euro voor de BTW over gemaakt.
Zeg ff als er iets nog niet klopt, dan maak ik dat ook meteen in orde.
vandaag niets verstuurd. morgen gaat alles de deur uit. ga pas om 6 uur op vakantie.
moet nog wel me bagage inpakke enzo
Verwijderd
Verwijderd
Zal de mijne wel na de vakantie van Mr_X007 komen
Maar ja, prettige vakantie
Verwijderd
Had alle printbaantjes zo goed en zo slecht als het ging weer doorgesoldeerd en doorgemeten maar geen pleizier.
Kras bleek van één van de lipjes van de andere lcd's te zijn, lipje was ook plat, maar dat was zo weer gefixed
Het ergste vind ik nog dat de tpg hem gesloopt heeft.
Naja zal dinsdag weer nieuwe pennetjes halen om die andere te solderen.
Had iemand al geprobeerd met de -12v van de pc op de contrast?, zit nu nog met een externe voeding en vind dat een beetje zonde
Snel weer terug gegaan naar xp, nu weet ik weer waarom ik XP erop had staan i.p.v WIn 98....

The HY6264A/ HY6264A-I is a high-speed, low
power and 8,192x8-bits CMOS static RAM
fabricated using Hyundai's high performance twin
tub CMOS process technology.
/edit 2
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Part No Description Remarks Spec UT61024JC-15 (SOJ) 1M SRAM 128K x 8 UT6264PC-70LL (PDIP) 64K SRAM 8Kx8, HY6264 Compatible UT6264SC-70LL (SOP) 64K SRAM 8Kx8, HY6264 Compatible <<=== UT62256PC-70LL (PDIP) 256K SRAM 32Kx8, HM62256 Compatible UT62256BSC-70LL (SOP) 256K SRAM 32Kx8, HM62256 Compatible UT621024PC-70L (PDIP) 1M SRAM 128Kx8, HM628128 Compatible UT621024SC-70L (SOP) 1M SRAM 128Kx8 UT62L1024SC-70LL (SOP) 1M SRAM UT62L1024LC-70LL (TSOP(1)) 1M SRAM UT62L1024LS-70LL STSOP(1) 1M SRAM |
[ Voor 0% gewijzigd door ThaHandy op 08-08-2002 19:42 . Reden: Compatible ram ic's gevonden :) ]
Er zit gewoon een filiaal in Zwolle, waar ook particulieren kunnen kopen, dus dat is niet het probleem denk ikNDF82 schreef op 08 augustus 2002 @ 16:58:
kijk, dit vind ik ook wel interessant... ff kijke wat ze koste
edit: hmmmm
----------------------------------------------
DISPLAY levert uitsluitend aan bedrijven, scholen, (overheids)instellingen en de detailhandel.
----------------------------------------------
Ze hebben meerdere filialen:

hey het filiaal zwolle staat er niet eens op
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
die ene is de pin met die pijl @ schemakoentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 19:35:
Hmmmmz.. Heb hier een potmeter.. ZOn rond geval met oven 1 ppotje en onder twee.... WLeke heb ik nodig bij het solderendie bovenste dacht ik en een van de onderste maar welke...
tis meer zoiets alleen dan rond
1
2
3
4
5
| | ||||||| ||||||| ||||||| | | |
koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 19:42:
Hoe bedoel je.. Moet ik de bovenste en de rechtste gebruiken......???
tis meer zoiets alleen dan rond
code:
1 2 3 4 5 | ||||||| ||||||| ||||||| | |
1
2
3
4
5
6
7
| | o
||||||| |
||||||| \
||||||| __\_
| | o|____|o
\
_\/ |
Verwijderd
Da zou wel tof zijn jaMr_x007 schreef op 08 augustus 2002 @ 19:49:
kan iemand ff plaatjes make van dat beeldscherm overneem progje geval?
Ga ik dus echt nie win98 voor installen
Verwijderd
laat nooit je kleine neefje in de buurt komen van iets wat je net gesoldeerd heb, op de een of andere manier vinden ze het leuk om daar mee te gooien
Nieuwere versie:
Werkt veel sneller en is minder belastend voor de CPU
Je desktop op je LCD
Nog steeds alleen voor win9x en voor de LPT 1
© It_Is_I, 2002
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
laat nooit je kleine neefje in de buurt komen van iets wat je net gesoldeerd heb, op de een of andere manier vinden ze het leuk om daar mee te gooien
Of het moet de soldeerbout zelf zijn
Verwijderd
Alleen 1 probleem...-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 19:27:
[...]
Er zit gewoon een filiaal in Zwolle, waar ook particulieren kunnen kopen, dus dat is niet het probleem denk ik
afbeelding
edit:
filiaal Utrecht is inmiddels gesloten (zit wel een rete goede electronica zaak in de buurt... Radio Centrum vlak bij de Oude Gracht (psst, niet verklappen dat ik er werk:p))
En ik heb geruchten gehoord dat de andere filialen ook dicht gaan, of zelfstandig worden.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
alleen de SB160 hadden ze niet.
toen meende dat ik iemand wat horen zeggen dat het met een Shot-key Diode ook zou kunnen??
Die heb ik dus maar gepakt. Dat is dat zwarte dingetje.
Heb ik voor de rest alles??

Verwijderd
doe ermee je voordeel.... bereid jezelf goed voor op de komst van dit prachtig stukje gadget...
www.grafisch-lcd.tk
Display heeft de filialen failliet laten gaan en verkopen nu alleen via postorder. Oeloe die werkte bij Display nu niet meer dus vandaar dat ik het weet..-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 19:27:
[...]
Er zit gewoon een filiaal in Zwolle, waar ook particulieren kunnen kopen, dus dat is niet het probleem denk ik
afbeelding
edit:
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hmzz, jammer..ReseTTim schreef op 08 augustus 2002 @ 23:14:
[...]
Display heeft de filialen failliet laten gaan en verkopen nu alleen via postorder. Oeloe die werkte bij Display nu niet meer dus vandaar dat ik het weet..
Display had altijd echt alles wat je nodig had
Fakkert is en stuk kleiner en verder weg [voor mij dan]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
bij winxp moet je eerst dlportio '.i.d. installeren en dan kun je het commandoVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:09:
Tsja als iemand verteld hoe ik iets naar buiten stuur in XP, of een link dan wil ik het wel is proberen om hem voor XP te maken
1
| DlPortWritePortUChar(portnummer,255) |
gebruiken om het getal 255 naar de portnummer te sturen, stel dus dat je aan elk pinnetje van het schrijf gedeelte van je lpt poort een led je heb hangen dan branden nu alle lichtjes, ik hoop dat het lukt want dan ken ik m ook s gebruiken, en vele andere xp gebruikers
[edit]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2002 12:59 . Reden: bedankje mr x ]
* plukkie
* pppeter
* _AscII_
* Ralpy
* -=!ME!=-
* NHEINEMANS
* CYEZ
* Booty
* LUCKEH
* RONNY
* BASSIE
* FreekWillem
* bald eagle
* decramy
* NacNud
* djsoes
* ndf82
* QuasaR
* Der Rudy
Verwijderd
* _AscII_
al1 jammer dat ik nu net morgen voor 4 dagen naar m'n vriendin in tilburg ga
maar dan kan ik lekker klussen
YippieMr_x007 schreef op 09 augustus 2002 @ 13:22:
vandaag is voor de volgende vertsuurd:
[...]
* -=!ME!=-
[...]
Nu nog een -24V voeding zien te regelen
\o/
Verwijderd
de SB160 IS een schotky diode (met max belasting van 1,6A geloof ik) Ik heb zelf de SB350 (die max 3,5A kan hebbenVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:01:
Ik ben even bij de regenboog electro geweest, heb daar voor de voeding gekocht,
alleen de SB160 hadden ze niet.![]()
toen meende dat ik iemand wat horen zeggen dat het met een Shot-key Diode ook zou kunnen??
Verwijderd
Bij het laden van plaatjes zie je hierdoor witte vlekjes!!
Of is men voeding niet stabiel genoeg?
Verwijderd
Ik heb ook ergens gelezen dat tijdens het schrijven in het actieve display geheugen ervoor kan zorgen dat de update een beetje rommelig gaat en er dus allerlei bagger op het scherm kan verschijnen.
Na het schrijven is dit dan weer over.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Als je de Write pin hoog houdt wordt het scherm zowieso wit
Of ik heb verkeerd geinitialiseerd...
Wat gebeurt er als je outportb(adres,data) gebruikt in XP? Zegt XP op dat moment dat het programma iets verkeerd doet? En sluit XP het dan af? Of negeert ie het
Of kijkt XP eerst het programma door en wil hem dan van te voren al niet runnen
Nu moet iedereen apart op zoek naar alle spullen.
Is nie hendie..
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Verwijderd
Kweet niet zeker of t werkt omdat ik geen XP heb (wie wel legaa.. )
door op init te klikken gaat ie dus wel alles weegeven op je lcd
Wie wil em testen!!
Verslaafde!Mr_x007 schreef op 09 augustus 2002 @ 16:48:
ik ga zo op vakantie. zal daar mischien wel een keer naar een i-net cafe gaan en dit topic checken, dus blijf lekker posten.
Als je op vakantie bent moet je andere dingen doen dan achter een pc hangen.
eigelijk wel maar ik kan jullie nie zolang alleen lateDaRuLe schreef op 09 augustus 2002 @ 16:51:
[...]
Verslaafde!![]()
Als je op vakantie bent moet je andere dingen doen dan achter een pc hangen.
![]()
Stuur um door...dan zit ik hem er ff bijopVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:34:
Ik heb ff gemaakt dat ie outportb niet van te voren gebruikt, XP mensen kunnen dus zien wat ze op hun schermpje zouden zien
Wie wil em testen!!
GraagVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:34:
Ik heb ff gemaakt dat ie outportb niet van te voren gebruikt, XP mensen kunnen dus zien wat ze op hun schermpje zouden zien
Wie wil em testen!!
En ja, ook legaal. (Kost dan ook maar 25 pleuro's)
Je desktop op je LCD (nu ook voor xp)
Werking nog niet bekend aangezien mijn sb160 was overleden en de electroboer er geen meer had
Verwijderd
http://home.wanadoo.nl/koentb/lcd/Scherm2Lcdxp.zip
Suc6!
En dank aan koentjuh
Verwijderd
volgens mij ben je hier overheen gelezen, je moet dan dlportio geinstalleert hebben en dan daar een bestandje van includen, dat ken ik je wel mailenVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:50:
[...]
bij winxp moet je eerst dlportio '.i.d. installeren en dan kun je het commando
code:
1 DlPortWritePortUChar(portnummer,255)
gebruiken om het getal 255 naar de portnummer te sturen, stel dus dat je aan elk pinnetje van het schrijf gedeelte van je lpt poort een led je heb hangen dan branden nu alle lichtjes, ik hoop dat het lukt want dan ken ik m ook s gebruiken, en vele andere xp gebruikers
[edit]
mr x
Verwijderd
Elvis_real3d_freefall (newpic) geeft ook een mooi resultaat
Verwijderd
ga morgen ff alles maar nakijken ben het wel beetje zat na hele dag solderen
Met windows 2000 doet het progje niet veel, raar, is dezelfde HAL toch?koentjuh schreef op 09 augustus 2002 @ 17:24:
Wil wie dit even voor It_Is_I testen LCD proggie voor in XP
Je desktop op je LCD (nu ook voor xp)
Werking nog niet bekend aangezien mijn sb160 was overleden en de electroboer er geen meer had
Of heb je ook iets met GDI+ gedaan stiekum?
Verwijderd
je moet geen lib gebruiken, gewoon alleen een .h bestand, weet eigenlijk ook niet meer hoe ik het gedaan had maar het werkteVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:50:
Ik denk dat je echt "builder"moet gebruiken want in gewone borland C++ geeft ie een error met dlportio.lib...
Delphi
[code]
//---------------------------------------------------------------------------
#ifndef LedsH
#define LedsH
#include <Classes.hpp>
#include <Controls.hpp>
#include <StdCtrls.hpp>
#include <Forms.hpp>
#include "Dlportio.h"
class TForm1 : public TForm
{
__published: // IDE-managed Components
TButton *Button1;
TButton *Button2;
void __fastcall Button1Click(TObject *Sender);
private: // User declarations
public: // User declarations
__fastcall TForm1(TComponent* Owner);
};
extern PACKAGE TForm1 *Form1;
#endif
[code]
Verwijderd
hallo kom dus net van vakantie en heb niet zon zin om alels weer door telezen heb wel dit gezien en werkende fotos met powerlcdDaRuLe schreef op 07 augustus 2002 @ 17:50:
Zotty zijn schema, maar dan moet
pin8 op pin6
pin6 op pin9
pin7 op pin8
pin9 op pin7
edit: foutje gemaakt tijdens overtypen
als ik zoals hierboven de pinnen veranderen werkt ie? geen heel ander schema extra dinetjes erbij?!?! gewoon het oude schema van zotty waar zijn test proggel op werkte en dan deze pinnen veranderen?
Hiervoor heb ik een (36-polige)Centronics stekker gehaald en ben van plan deze te gaan gebruiken, zodat ik een standaard printerkabel kan gebruiken. Tevens komt er een draaischakelaar in met 3 standen, voor het schakelen tussen verschillende schema's. (Zotty, PowerLCD en mogelijk nog een 3e)
Ik heb Zotty's schema gebruikt en deze uitgebreid met zo'n schakelaar en de pinnummers van de 36-polige centronics aansluiting erbij vermeld.
Ik heb een knijp-uitvoering van die stekker, maar zoals je ziet, zal het monteren eenvoudiger zijn bij een soldeer versie. (nu moet ik een flatcable gebruiken, met een aantal ongebruikte aansluitingen)
Ook heb ik voor de contrast regeling een extra weerstand gebruikt, zodat de potmeter een wat geschikter bereik heeft. De verhouding is nu 1:1 en is dus eigenlijk bedoeld voor een Vcontrast van -15V. Bij -24V wil je eigenlijk 1:2 als verhouding (Weerstand 10k, potmeter 22k) of weerstand, potmeter, weerstand, waarbij elk ongeveer 10k is.
Ik heb de spanningsdeler voor het contrast omgedraaid, zodat het iets duidelijker is dat het om een negatieve spanning gaat.

De onderste cijfers stellen de aansluitingen op de draaischakelaar voor.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Mischien ook handig als je daar de artikelomschrijving bij plaatst-RenE- schreef op 10 augustus 2002 @ 09:18:
Conrad ? Bestelnummer 164828-89 .
Het gaat hier dus om Schottky-diodes met een vrij duidelijke omschrijving van wat er nu zo bijzonder is aan die dingen. (wist ik eigenlijk ook niet)
100 ps = 100 Pico seconden = 0,1 nsProductinformatie
Deze hebben i.p.v. een PN-overgang een metaal-halfgeleider-overgang met daartussen de Schottky-sperlaag. Deze blokkeert bij omkering van de polariteit binnen de 100 ps, is zeer ruisarm en naar gelang het type tot 150 GHz bruikbaar.
Met mijn basic-inzicht in electronica, denk ik dat je eventueel ook de BAT46 of BAT48 zou kunnen gebruiken, in dit schema, daar de SB160 niet in het lijstje staat en de belasting van de voeding zeer gering zal zijn.
Verwijderd
Ik heb dit al voor elkaar, dat ik een pixeltje kan zetten, maar lezen geeft ie alleen waarde -1 terug als ie over een button gaat, en verder 0, geen bereik van 0 tot 24 bits kleuren wat je echt nodig hebt om de juiste kleuren te filteren...
TCanvas *pCanvas = Canvas;
a= Canvas->Pixels[x][y];//a=dc.GetPixel(x,y);
weet iemand hoe je getpixel van je hele scherm kan doen? Dus dat ie niet geclipped wordt buiten je eigen window
Als je iets met TBitmap weet vind ik het ook best, dan lees ik daar de bitjes wel van uit, liever met TBitmap omdat een bitmapje kopieeren 1000x zo snel gaat als getpixel
Vaag dat het zo andes werkt
In borland c++ 4.5 is het gewoon zo:
TClientDC dc(0);//0 is gewoon alles, ja kan ook DeskTopDC() gebruiken
a=dc.GetPixel(x,y);
Dit werkt!
Verwijderd
Toch nog ff voor je vakantie verstuurd, helemaal top
M'n complimenten voor de afhandeling van je inkoopactie en prettige vakantie verder.
/me gaat z'n soldeerbout zoeken

Toppie!
Nu nog ff wat onderdeeltjes bij elkaar zoeken en solderen maar
\o/
Verwijderd
Een stukkie Delphi dat ik net ff heb verzonnen, maar het zal wel ongeveer hetzelfde werken in C++ builder met VCL.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 11:05:
weet iemand hoe je getpixel van je hele scherm kan doen? Dus dat ie niet geclipped wordt buiten je eigen window
Als je iets met TBitmap weet vind ik het ook best, dan lees ik daar de bitjes wel van uit, liever met TBitmap omdat een bitmapje kopieeren 1000x zo snel gaat als getpixel
In het kort gaat het zo: Maak een nieuwe TCanvas instantie en selecteer de DC van het desktop window erin. Vanaf daar kan je bij je pixels of, zoals in dit voorbeeld, de hele zooi naar een andere canvas (bitmap b.v.) kopieeren.
var
Desktop : TCanvas;
MouseRect: TRect;
begin
// nieuwe TCanvas voor desktop
Desktop := TCanvas.Create;
// Desktop window -> Desktop DC -> Desktop canvas
Desktop.Handle := GetWindowDC(GetDesktopWindow);
// Grootte van het te kopieeren rechthoek (in dit geval een paintboxje)
MouseRect := PaintBox1.ClientRect;
// Vanaf de muiscoordinaat (TMouse)
OffsetRect(MouseRect, Mouse.CursorPos.x, Mouse.CursorPos.y);
// Kopieer de rechthoek naar de doel canvas (de paintbox dus)
PaintBox1.Canvas.CopyRect(PaintBox1.ClientRect, Desktop, MouseRect);
// DC weer vrijgeven
ReleaseDC(GetDesktopWindow, Desktop.Handle);
// pleurt de desktop canvas weer weg
Desktop.Free;
end;
Het is Delphi maar hoop dat je er wat aan hebt
vergeten DC te releasen
Ze hebben de sb160 niet?
Een sb130,530,550 en 1020 wel////Welke zou werken..???
Verwijderd
HDC DC = GetDC(0);
SetPixel(DC,100,100,RGB(0, 0,255));
Dit zet een blauwe pixel op locatie 100,100 midden in je desktop, onafhankelijk van je window
Dus binnenkort kan je je desktop op je lcd zien in XP!!!
koentjuh schreef op 10 augustus 2002 @ 14:43:
164828-89
Ze hebben de sb160 niet?
Een sb130,530,550 en 1020 wel////Welke zou werken..???

(de 100 reeks is dus de ampere 1xx = 1A, 5xx = 5A)
et ziet er naar uit dat het in de voltage ligt en dus een passende moet vinden
Verwijderd
Verwijderd
misschien stomme vraag maar waarom heb je per programma een ander schema nodig???TD-er schreef op 10 augustus 2002 @ 02:36:
Ik ben nu bezig met het netjes inbouwen van een LCD in een externe behuizing.
Hiervoor heb ik een (36-polige)Centronics stekker gehaald en ben van plan deze te gaan gebruiken, zodat ik een standaard printerkabel kan gebruiken. Tevens komt er een draaischakelaar in met 3 standen, voor het schakelen tussen verschillende schema's. (Zotty, PowerLCD en mogelijk nog een 3e)
Ik heb Zotty's schema gebruikt en deze uitgebreid met zo'n schakelaar en de pinnummers van de 36-polige centronics aansluiting erbij vermeld.
Ik heb een knijp-uitvoering van die stekker, maar zoals je ziet, zal het monteren eenvoudiger zijn bij een soldeer versie. (nu moet ik een flatcable gebruiken, met een aantal ongebruikte aansluitingen)
Ook heb ik voor de contrast regeling een extra weerstand gebruikt, zodat de potmeter een wat geschikter bereik heeft. De verhouding is nu 1:1 en is dus eigenlijk bedoeld voor een Vcontrast van -15V. Bij -24V wil je eigenlijk 1:2 als verhouding (Weerstand 10k, potmeter 22k) of weerstand, potmeter, weerstand, waarbij elk ongeveer 10k is.
Ik heb de spanningsdeler voor het contrast omgedraaid, zodat het iets duidelijker is dat het om een negatieve spanning gaat.
afbeelding
De onderste cijfers stellen de aansluitingen op de draaischakelaar voor.
en sluit jij m niet aan de 25 polige lpt pport aan??? omdat je 36 pinnen hebt?
Ik had er eerst overheen gekeken.
Goed nieuws in ieder geval, ik kijk er naar uit.
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Verwijderd
Omdat zo'n beetje iedere programmeur 'n ander schema aan houd en zijn software dan alleen met dat schema werkt, om het handig te houdenVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 14:58:
[...]
misschien stomme vraag maar waarom heb je per programma een ander schema nodig???
Ik gebruik een 36-polige centronics aansluiting die ook op je printer zit (tenzij je een USB-only printer hebt), zodat ik geen kabels vast heb zitten aan het kastje en gewoon een standaard printerkabel kan gebruiken.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 14:58:
[...]
misschien stomme vraag maar waarom heb je per programma een ander schema nodig???
en sluit jij m niet aan de 25 polige lpt pport aan??? omdat je 36 pinnen hebt?
Verder is de gewenste aansluiting voor PowerLcd (en nog een paar progjes) anders dan die Zotty in z'n schema gebruikt heeft.
Zie mijn post van vanochtend 9:37koentjuh schreef op 10 augustus 2002 @ 14:59:
Hmmz.. kan iemand me ff zeggen welke van bestelnummer 164828-89 ik dan moet hebben i.p.v de sb160
Verwijderd
zo je misschien ook zo'n schema kunnen maken voor een 25 pin lpt stekker, ik zet er waarschijnlijk namelijk een scanner kabel tussenTD-er schreef op 10 augustus 2002 @ 15:52:
[...]
Ik gebruik een 36-polige centronics aansluiting die ook op je printer zit (tenzij je een USB-only printer hebt), zodat ik geen kabels vast heb zitten aan het kastje en gewoon een standaard printerkabel kan gebruiken.
Verder is de gewenste aansluiting voor PowerLcd (en nog een paar progjes) anders dan die Zotty in z'n schema gebruikt heeft.
tuurlijkVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:03:
[...]
zo je misschien ook zo'n schema kunnen maken voor een 25 pin lpt stekker, ik zet er waarschijnlijk namelijk een scanner kabel tussen
En hoe kom ik aan/maak ik de trafo die de 220v omzet?
Beetje veel vragen maar 't zal me lukken, zonder hulp van m'n papa

http://www.mobiel-plaza.nl/lcd.jpg
Verwijderd
Wie wil em testen?
PS dlportio is wel een beetje sloom in vergelijking met outportb
Ik meel em wel weer naar iemand die hem op een site wil zetten
(toch is ergens een plaatsje opvragen)
Zo ja: heeft iemand de lange URL
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
http://members.ams.chello.nl/eeekelen/welkom.htm
gewoon ff opnieuw reggen, en voortaan meer "inloggen"Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:33:
Chips krijg nou tanden.... ik zie het... hier even de lange versie:
http://members.ams.chello.nl/eeekelen/welkom.htm
BTW: tnx voor lange versie
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Meer inloggen: 7 dagen 2431 hits.....decramy schreef op 10 augustus 2002 @ 19:54:
[...]
gewoon ff opnieuw reggen, en voortaan meer "inloggen"
BTW: tnx voor lange versie
Waar vind je die voor XP, die link die erbij staat werkt nl niet meer...
Verwijderd
Mensen www.grafisch-lcd.tk
suc6 ermee
Dit topic is gesloten.
![]()