Hij geeft wel meer licht, maar net zoals met ccfl's is het heel moeilijk om een goede foto te maken met ee digicam van zulke lampjes. Het is geen stroboscoop, maar geeft wel wat meer lichtintro schreef op 27 augustus 2002 @ 19:04:
[...]
Komt wel erg weinig licht af niet?
Of zijn die foto`s zo brak?
Geven die blauwe meer licht?
Nou bij de groene zat een fangrill, schroefjes en een splitter. Die zit dus neit bij de blauwe. Ik heb geprobeerd om een fangrill erbij te krijgen, maar weet pas of ze gehapt hebben als ik het pakkie krijg.Demoniac schreef op 27 augustus 2002 @ 19:20:
Dus we krijgen nu blue LED fans, maar dan alleen een fan en verder nix
Heel goed bezig Herman nitraat
Celebrate nitraat celebrate!
Nog even een updatje. Ik heb van sommige mensen te horen gekregen dat groen in orde was. Nu krabbelen sommige daarvan terug. Dat is niet helemaal de bedoeling he mannen. Ik snap best dat jullie liever blauw hebben, maar had dat dan ook eerder bedacht toen je zei dat groen in orde was. Nu zijn de pakjes al ingepakt etc en ik heb er weinig zin om ze weer open te gaan trekken omdat sommige zich opeens weer bedenken.
Willen jullie mij in een gesticht zien te krijgen ofzo?
Willen jullie mij in een gesticht zien te krijgen ofzo?
Mij persoonlijk boeien die dingetjes niet, dat heb ik nog wel ergens liggen... bovendien is het volgens mij goedkoper om er los die dingen bij te kopen (meeste computer/elektronicawinkels hebben wel grilletjes, schroefjes en splitterkabels) dan om die blauwe te bestellen met alles er bij...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:02:
[...]
Nou bij de groene zat een fangrill, schroefjes en een splitter. Die zit dus neit bij de blauwe. Ik heb geprobeerd om een fangrill erbij te krijgen, maar weet pas of ze gehapt hebben als ik het pakkie krijg.
Maar goed dat je alsnog een poging doet... vraag me alleen af of jij nog wel tijd krijgt om te leven...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hehe, ik leef nog wel hoor, begin alleen lichtelijk getikt te worden van alle mensen die niet zeker weten wat ze willen, ik ben nu een tijdje redelijk flexibel geweest dacht ik zo. Ok een foutje met de fans, maar daar kon ik weinig aan doen. Ik probeer het op te lossen en dan zijn er mensen die tekeer gaan als een flipperkast, dat maakt het er voor mij ook niet makkelijker op, mijn flexabiliteit heeft ook zijn grenzen.Demoniac schreef op 27 augustus 2002 @ 20:13:
[...]
Mij persoonlijk boeien die dingetjes niet, dat heb ik nog wel ergens liggen... bovendien is het volgens mij goedkoper om er los die dingen bij te kopen (meeste computer/elektronicawinkels hebben wel grilletjes, schroefjes en splitterkabels) dan om die blauwe te bestellen met alles er bij...
Maar goed dat je alsnog een poging doet... vraag me alleen af of jij nog wel tijd krijgt om te leven...
Ik heb niet zo veel moeite gedaan voor die grills hoor, alleen het verzoek of ze niet een paar fangrills konden missen daar
nitraat ik heb een mailtje met bezwaar tegen die fans met groene leds gestuurd, maar dit wil ik graag terug draaien.
Je mag dus gewoon de fans met groene leds in mijn pakketje doen.
Verwijderd
Ik vind dat je nog steeds goed bezig bent! Ik ga meteen je webshop leegkopen als ie online is
Met andere woorden: keep up the good work!
Suc6 alvast voor donderdag... De financiele kant van zaken doen vind ik zelf altijd minder interessant... behalve de winst dan
Suc6 alvast voor donderdag... De financiele kant van zaken doen vind ik zelf altijd minder interessant... behalve de winst dan
Kijk dat zijn berichten die we liever zienBeekforel schreef op 27 augustus 2002 @ 20:30:
nitraat ik heb een mailtje met bezwaar tegen die fans met groene leds gestuurd, maar dit wil ik graag terug draaien.
He he tnxVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:33:
Ik vind dat je nog steeds goed bezig bent! Ik ga meteen je webshop leegkopen als ie online isMet andere woorden: keep up the good work!
Suc6 alvast voor donderdag... De financiele kant van zaken doen vind ik zelf altijd minder interessant... behalve de winst dan![]()
IIg bedankt voor alle lof die jullie me geven, maar niet te vroeg juchen he, dat doe ik pas als iedereen z'n spullen in huis heeft en alles afgerond is, dan ga ik een kratje bier halen en mezelf klem zuipen onder 1 van de bomen bij ons in de tuin. Vervolgens een duik in de vijver en ik ben compleet genezen van de IA virus

Verwijderd
Lol , ik heb trouwens liever blauwe fans als groene , ik moet toch nog wachten op de fdd kabels dus dat is voor mijn geen probleem (Laupro Nick = Apoc).
Alle lof voor jou Nitraat
Alle lof voor jou Nitraat
Verwijderd
Hopelijk zijn die boeren dan niet aan het gieren, anders moet je een wasknijperd op je neus klemmen!
en wat denk je wat ze gistere aan het doen waren? Juist ja, ik meure me kamer zowat uit.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 21:05:
Hopelijk zijn die boeren dan niet aan het gieren, anders moet je een wasknijperd op je neus klemmen!
Wel legaal doen he?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:47:
He he tnxIk zal hier maar geen reclame maken, das tegen te tweakers policy, maar ik zet iig de url naar me webshop in me sig en verwacht dat deze op vrij korte termijn de lucht in gaat.
BTW, ik weet nog wel een manier om goedkoop aan window etches te komen, in alle designs die je maar wil
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik denk dat veel mensen nu toch een blauwe willen aangezien blijkt dat je nu kostenloos alsnog blauwe toegestuurd krijgt.
Ikzelf ben ook van mening verandert, maar je had m'n pakje toch al niet ingepakt volgens de laupro site, dus dit leek mij geen probleem.
Ikzelf ben ook van mening verandert, maar je had m'n pakje toch al niet ingepakt volgens de laupro site, dus dit leek mij geen probleem.
Ja, maar bednek wel dat ik 80 van die groen krengen thuis had liggen. Die moeten sowieso de deur uit........... Wat er overblijf kan ik wel via via verkopen en eventueel in me webshop tegen kostprijs, maar ik heb er weinig zin an om er veel over te houden.
Verwijderd
Als de hoeveelheid overgebleven fans echt dramatisch is zal ik er nog wel een aantal bestellen.. prop ik dan wel in m'n servertje ;-)
Ik heb er nu nog een stuk of 40 liggen, dus bestel maar raak zou ik zeggenVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:41:
Als de hoeveelheid overgebleven fans echt dramatisch is zal ik er nog wel een aantal bestellen.. prop ik dan wel in m'n servertje ;-)
Zijn er dan veel mensen die de groenen hebben omgewisseld voor blauwe?
Ik neem genoegen met gewoon de groene...
Zo, mijn pakketje kan ook ingepakt worden
Ik neem genoegen met gewoon de groene...
Zo, mijn pakketje kan ook ingepakt worden
Mijn Flickr; Sony A7iii
De prijzen voor je webshop zullen wel wat hoger uitvallen.
Maar al zou er bv. €1.50 op elk product extra zitten, dan nog weet ik zeker dat je een heleboel klanten (inclusief mij!) gaat krijgen!
Maar al zou er bv. €1.50 op elk product extra zitten, dan nog weet ik zeker dat je een heleboel klanten (inclusief mij!) gaat krijgen!
Je had mijn mail al gehad ?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:51:
[...]
Ik heb er nu nog een stuk of 40 liggen, dus bestel maar raak zou ik zeggen
eeej ik vind het leuk dat er belangstelling voor me webshoppie is, maar zullen we dat bewaren voor later? Reclame is niet toegestaan op het forum en het laatste wat ik wil is gezeik met een modje. Dus bij deze even een disclamer, "ik wil geen misbruik maken van deze thread/inkoopaktie om reclame te maken voor me webshop, maar als jullie graag info willen kan ik dat natuurlijk van niet onthouden".
Ah, ok dat snap ikVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:14:
[...]
Ik heb van veel mensen mail gehad dat ze nog restspullen willen hebben, maar het gaat er maar net om dat ik morgen een extra bestelling voo rblauwe fans kan gaan plaatsen en dat zelf even voor moet gaan schieten. Maar goed me loon is toch net weer binnen dus dat kan ik wel even lijden.
Ik heb in ieder geval interresse, zoals vast meerdere
We zullen je ervanaf helpen...
Maar ik denk dat je zoon beetje alles wel kwijtraakt (lijkt mij?)
Daar twijfel ik niet overDjGeRo schreef op 27 augustus 2002 @ 23:17:
[...]
Ah, ok dat snap ik
Ik heb in ieder geval interresse, zoals vast meerdere
We zullen je ervanaf helpen...
Maar ik denk dat je zoon beetje alles wel kwijtraakt (lijkt mij?)
Shit, die blauwe zijn zonder schroefjes??
Kut, ik weet niet of ik die nog heb liggen...
Fanguards had ik al meebesteld met de IA, thus da's geen probleem, en molex splitters ook, alleen die schroefjes...
Fanguards had ik al meebesteld met de IA, thus da's geen probleem, en molex splitters ook, alleen die schroefjes...

Schroefjes haal je ff bij de gamma oidRuuddie schreef op 27 augustus 2002 @ 23:28:
Shit, die blauwe zijn zonder schroefjes??
ik stop die fans mooi in m'n chieftec-kast fanhouders :D~
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Maten?
Gewoon schroefjes je weet wel van die dingen waarmee ze in je voedins-fan ook vastzittenRuuddie schreef op 28 augustus 2002 @ 08:15:
[...]
Maten?(ik heb het over afmetingen he, niet over vrienden
)
Bah nog geen spullekes gezien
maar goed heb ik iig even de tijd om me kamer een beetje op te ruimen....
mm jammer, maarja, opruimen is ook handig
Nitraat moet nog 124 pakketjes in pakken. Het gaat al met al dus toch nog best wel snel. Hopen nitraat vandaag die barcode's krijgt zodat de eerste zending weg gaat, en de eerste mensen kunnen genieten van hun bestelling.
Als de laatste zending binnen is gaat het nog sneller. Nu moest ik bij elke persoon gaan kijken of ie niet toevallig een fdd kabel besteld hadfleppuhstein schreef op 28 augustus 2002 @ 12:51:
Nitraat moet nog 124 pakketjes in pakken. Het gaat al met al dus toch nog best wel snel. Hopen nitraat vandaag die barcode's krijgt zodat de eerste zending weg gaat, en de eerste mensen kunnen genieten van hun bestelling.
Kijk das positief, dat nitraat nog harder kan, als hij maar de spullen heeft, Al iets gehoord van de barcode's nitraat ? En nog een vraagje ik heb voor envelop gekozen, moet ik dan ook wachten totdat jij de barcode's hebt ???Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:54:
[...]
Als de laatste zending binnen is gaat het nog sneller. Nu moest ik bij elke persoon gaan kijken of ie niet toevallig een fdd kabel besteld had. Dat schiet niet op natuurlijk.
nou die wou ik tegelijk met de eerste lading pakkies wegbrengen. Ik heb me pa geacharterd met een aanhanger, maar die wil natuurlijk zo min mogelijk rijden. De enveloppies gaan vandaag of morgen iig zeker op de bus. Zijn er namelijk ook een stuk of 40 en moet daarvan nog in enkle enveloppen een fdd kabel proppen.
Verwijderd
Hahaha succes met proppen dan maar
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 14:51 . Reden: typo ]
Verwijderd
Hmmmm vraagje??
Ik heb een berichtje geplaatst maar geen reactie gehad...
Niet gezien??
Ik wou weten welke fan's ik nu ga krijgen.... Zoals ik al eerder berichte maakt het niet uit als ik die met de groene leds krijg, MAAAAAARRRR...
Sta ik op de lijst voor de groene of krijg ik de blauwe??
Als je ff de tijd hebt laat het me dan weten.
Many tnx ofcourse!!!
Ik heb een berichtje geplaatst maar geen reactie gehad...
Ik wou weten welke fan's ik nu ga krijgen.... Zoals ik al eerder berichte maakt het niet uit als ik die met de groene leds krijg, MAAAAAARRRR...
Sta ik op de lijst voor de groene of krijg ik de blauwe??
Many tnx ofcourse!!!
Sorry niet gezien, jij krijgt de groene danVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:20:
Hmmmm vraagje??
Ik heb een berichtje geplaatst maar geen reactie gehad...Niet gezien??
Sta ik op de lijst voor de groene of krijg ik de blauwe??![]()
Many tnx ofcourse!!!
Ben weer gaan werken dus tot later
Deze zelfde vraag heb ik eigenlijk ook (aangezien het er op lijkt dat je alleen diegene met fans met Leds en fdd silver mesh kabels nog niet hebt ingepakt)Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:20:
Hmmmm vraagje??
Ik heb een berichtje geplaatst maar geen reactie gehad...Niet gezien??
Sta ik op de lijst voor de groene of krijg ik de blauwe??![]()
Many tnx ofcourse!!!
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
Kvind het eigelijk wel raar dat sommige mensen nu nog niet betaald hebben?
en nog mensen die geen actie hebben ondernomen?
en nog mensen die geen actie hebben ondernomen?
Nitraat, ik weet niet of je een databeest hebt met iedereen die een blauwe en iedereen die een groene LED fan krijgt he, maar als je die hebt, kan je die dan online zetten? Ik ben namelijk ook benieuwd of je nu mijn berichtje hebt meegekregen, dat ik mijn twee bestelde fans in het blauw wil
(meel en op GoT)
Als je zo'n lijst niet hebt is het natuurlijk gekkenwerk om alle dozen na te lopen wie blauw en wie groen heeft
Als je zo'n lijst niet hebt is het natuurlijk gekkenwerk om alle dozen na te lopen wie blauw en wie groen heeft
Verwijderd
nitraat.. hoe zit het met me spullen? kheb al 3/4 weken geleden betaald. kwas op vakantie. kben nou terug.. je kan em opsturen.
wat voor info heb je nodig van me?
leetur
leetur
Verwijderd
denk dat je wel wat meer moeite mag doen en ff mag lezen wat er aan de hand is.
Niemand heeft zijn spullen dus nog..
Niemand heeft zijn spullen dus nog..
die zouden op donderdag komen. maar ik denk dat nitraat wel ff vermeld als ze aangekomen zijn
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
He nitraat hebbie de barcodes al gekregen ?
Lees vooral dit topic niet eerst door, er staat toch nix over de inkoopactie in.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 20:39:
nitraat.. hoe zit het met me spullen? kheb al 3/4 weken geleden betaald. kwas op vakantie. kben nou terug.. je kan em opsturen.
leetur

Verwijderd
Owwww ja
FF vergeten Nitraat! Mijn Laupro Nickname is spawned! Dat je t ff weet!
Anders zoek je je rot naar NeXus!
Sorry!!

FF vergeten Nitraat! Mijn Laupro Nickname is spawned! Dat je t ff weet!
Anders zoek je je rot naar NeXus!
Sorry!!

LOLPhantom schreef op 28 augustus 2002 @ 21:37:
[...]
Lees vooral dit topic niet eerst door, er staat toch nix over de inkoopactie in.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Nitraat is nu nog niet thuis volgens mij
Zal straks wel online verschijnen! Even voor Oxigun, de FDD kabels komen idd morgen binnen wat ik begrepen heb!
Nitraat, omdat ik je e-mail ff kwijt ben doe ik het maar zo:
Heb je bij mijn pakketje (nick pietervl en id 1120) ook de 4 rounded ide kabels erbij gedaan die ik van de vorige inkoopactie nog had besteld en die je dus apart had gehouden?
Heb je bij mijn pakketje (nick pietervl en id 1120) ook de 4 rounded ide kabels erbij gedaan die ik van de vorige inkoopactie nog had besteld en die je dus apart had gehouden?
duhVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:33:
Nitraat is nu nog niet thuis volgens mijZal straks wel online verschijnen! Even voor Oxigun, de FDD kabels komen idd morgen binnen wat ik begrepen heb!
Jep heb ze erbij gedaan.pietervl schreef op 29 augustus 2002 @ 00:03:
Nitraat, omdat ik je e-mail ff kwijt ben doe ik het maar zo:
misschien een stomme vraag
maar nitraat, wat voor molex connectors hebben die gewone (zwarte) casefans?
is dat een 4 pins die je dus aan je voeding hangt?
of een 3 pins, die je aan op je mobo aansluit?
op de inkoopsite staat 3 pins, maar als ik hier die foto's bekijk, een paar pagina's terug, dan lijkt het alsof er een 4 pins molex opzit.
op de inkoopsite staat 3 pins, maar als ik hier die foto's bekijk, een paar pagina's terug, dan lijkt het alsof er een 4 pins molex opzit.
Of ik mis wat, of ik mis wat.
Ik sta alszijnde ingepakt, terwijl de fdd kabels er nog niet waren...
Niet dat ik er haast mee heb, zijn ze binnen dan ofzo?
Verschilt per fan, zoals je ook op die site kan ziendamster schreef op 29 augustus 2002 @ 00:38:
misschien een stomme vraag
oke, bedankt, nitraat en blizzard.
nog even 2 vraagjes?
zit er aan die 80mm ook zo'n toerendoorgeef draadje?
en zou die 80mm ook genoeg airflow hebben om een p3 450mhz te koelen.
nog even 2 vraagjes?
Dat komt omdat ik alle enveloppen ingepakt heb en klaar heb staan om er zo een fdd kabel in te schuiven. Je bent dus zo goed als ingepakt zeg maar...ScooBY_DoO schreef op 29 augustus 2002 @ 00:39:
Of ik mis wat, of ik mis wat.
FF de [table]-tags uitproberen. 
Stand van zaken volgens de LauPro-site. Wijzigingen voorbehouden.
Totaal hadden zich 313 mensen ingeschreven voor deze IA. Daarvan hadden er 30 niks besteld (of hun bestelling geannuleerd).
En ja, had ff niks te doen.
Geen actie | 37 |
Betaald, niet bevestigd | 5 |
Betaald, bevestigd, nog niet ingepakt | 124 |
Betaald, bevestigd, ingepakt | 114 |
Ontvangen | 1 |
Geweigerd | 2 |
Totaal | 283 |
Stand van zaken volgens de LauPro-site. Wijzigingen voorbehouden.
Totaal hadden zich 313 mensen ingeschreven voor deze IA. Daarvan hadden er 30 niks besteld (of hun bestelling geannuleerd).
En ja, had ff niks te doen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Jep en jepdamster schreef op 29 augustus 2002 @ 00:40:
oke, bedankt, nitraat en blizzard.
nog even 2 vraagjes?
mooi zo, ben ik weer helemaal blij
ik zei je toen ik die casefan had bijbesteld, dat mijn casefan kapot was.
die casefan bleek dus via een fanduct mijn p3 te koelen.
ik vond het al raar dat mijn pc langzamer ging en af en toe uitging.

ik heb nu dus een andere fan, via een kroonsteentje aangesloten op zo'n 3 pins molex.
die 3 pins molex heb ik dus van de kapotte casefan losgeknipt, omdat je die dingen dus niet los kan kopen. (althans alle winkels waar ik kwam niet)
het werkt nu wel, maar ik heb het natuurlijk liever zonder kroonsteen.
maar als het dus ook met die 80mm van akasa/ystech kan..
Mijn PC wordt door kroonsteentjes aan elkaar gehoudendamster schreef op 29 augustus 2002 @ 01:04:
[...]
mooi zo, ben ik weer helemaal blij![]()
ik zei je toen ik die casefan had bijbesteld, dat mijn casefan kapot was.
die casefan bleek dus via een fanduct mijn p3 te koelen.
ik vond het al raar dat mijn pc langzamer ging en af en toe uitging.![]()
ik heb nu dus een andere fan, via een kroonsteentje aangesloten op zo'n 3 pins molex.
die 3 pins molex heb ik dus van de kapotte casefan losgeknipt, omdat je die dingen dus niet los kan kopen. (althans alle winkels waar ik kwam niet)
het werkt nu wel, maar ik heb het natuurlijk liever zonder kroonsteen.
maar als het dus ook met die 80mm van akasa/ystech kan..
Pics!Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 00:41:
[...]
Dat komt omdat ik alle enveloppen ingepakt heb en klaar heb staan om er zo een fdd kabel in te schuiven.
Always outnumbered, never outgunned!
Nitraat,
Weet je al wanneer de eerste pakketjes op de post gegooid worden?

Zucht...... zie een paar posts terug......Sanka19 schreef op 29 augustus 2002 @ 10:59:
Nitraat,
![]()
Woei de dag van de fdd kabels 
Nu hopen dat tgp meewerkt
Zullen we eerst maar eens zien dat ik ze ook echt ontvang voordat we gaan juichen. Ze komen met UPS, maar daar heb ik geen goede ervaring meeBlizzarD schreef op 29 augustus 2002 @ 12:31:
Woei de dag van de fdd kabels
Verwijderd
hehehe word wel beetje ongeduldig hehe
maarja heb gisteren me rijbewijs gehaald dus ik red me de komende tijd wel met autorijden hehe 
keep up the good work..
keep up the good work..
GVD GVD!!! Krijg net te horen dat het spul nog onderweg is
bah bah. Helaas pindakaas, de mensen die fdd kabels hebben besteld zullen aanstaande maandag aan de beurt zijn want ik ben dit weekend weg. De overige mensen die al ingepakt zijn doe ik morgen op de bus krijg zo de barcodes pas in huis. TPG zending komt dus zaterdag aan de NPD levert het dan maandag af.
Sorry dat het wat later komt mensen maar ik kan er niets aan doen dat UPS zo verekte traag is
Sorry dat het wat later komt mensen maar ik kan er niets aan doen dat UPS zo verekte traag is
Hm... geeft niks toch ?
Ik wacht rustig af.
Ik wacht rustig af.
Geldt dat 'later' komen ook voor de mensen met blauwe fans 
Ik neem aan van wel, maar dat maakt voor mij iig nix uit
Ik neem aan van wel, maar dat maakt voor mij iig nix uit
Dus dindsdag/woensdag pas pakketje binnen? 
Naja heb ik wel gelijk veel uit te pakken, rond die tijd krijg ik ook een deel van me waterkoeling binnen
Naja heb ik wel gelijk veel uit te pakken, rond die tijd krijg ik ook een deel van me waterkoeling binnen
[quotemode]
De overige mensen die al ingepakt zijn doe ik morgen op de bus krijg zo de barcodes pas in huis
[/quotemode]
Dit zijn dus ook de mensen die een onverzekerd envelopje hebben als verzendmethode..?
De overige mensen die al ingepakt zijn doe ik morgen op de bus krijg zo de barcodes pas in huis
[/quotemode]
Dit zijn dus ook de mensen die een onverzekerd envelopje hebben als verzendmethode..?
Member of the Ukraine IT Army
Duurt wel lang, maar het is niet anders..
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
En dit is nou de juiste instelling.....geduld is een schone zaakVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:46:
ach ik zie die dingen wel een keer verschijnen, alles komt goed (hoop ik)

Iemand toevallig tel, msn , icq nr van nitraat (zou men pakketjes zo ophalen maar dan moet ik wel ff weten of het kan enz)
staat in de email die je gehad hebt venomous
hey nitraat,
hoe zit het met de mensen die via mail besteld hebben (zoals ik)? zijn daar ook al pakjes van ingepakt? Ik heb verder geen bezwaar voor fans met groene leds.
hoe zit het met de mensen die via mail besteld hebben (zoals ik)? zijn daar ook al pakjes van ingepakt? Ik heb verder geen bezwaar voor fans met groene leds.
ach, maandag krijg ik toch pas men plexiglas voor men kees..
Verwijderd
Maak je niet druk manVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 15:48:
GVD GVD!!! Krijg net te horen dat het spul nog onderweg isbah bah. Helaas pindakaas, de mensen die fdd kabels hebben besteld zullen aanstaande maandag aan de beurt zijn want ik ben dit weekend weg. De overige mensen die al ingepakt zijn doe ik morgen op de bus krijg zo de barcodes pas in huis. TPG zending komt dus zaterdag aan de NPD levert het dan maandag af.
/me wacht geduldig af..
JuistVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:06:
[...]
Maak je niet druk manAls het maar komt, dan is het goed.
* DjGeRo wacht geduldig af..
Lekker wachten
mij maakt et niet uit, zolang ik et maar een keer krijg
Komt tijd komt Grolsch... emmm.. raad 
Kep nog een week of 2 voordat m'n voltallige waterkoelingsset binnen is geloof ik dussss
Kep nog een week of 2 voordat m'n voltallige waterkoelingsset binnen is geloof ik dussss
XBO: Michaël#3318
Zo weer een update, ik heb de barcodes binnen
ole ole, nu nog op alle dozen plakken en namen noteren zodat ik eventueel kan tracen
Morgen gaan de pakkies met NPD die al ingepakt zijn op de bus en de ingepakte enveloppen zonder FDD kabels silvermesh.
/me gaat nu even douchen want hij stinkt nog van het werken
/me gaat nu even douchen want hij stinkt nog van het werken
Verwijderd
met NPD??? nederlandse pakketten dienst??
word wel volgende week dat we het hebben.. slechte ervaring met die mensen...
En nu maar afwachten of de silvermesh FD'D kabels morgen wel komen van de U
Pretty Suck
Ik kan wel wachten hoor daar niet van
Pretty Suck
Ik kan wel wachten hoor daar niet van
[ Voor 0% gewijzigd door Quintus op 29-08-2002 23:45 . Reden: extra ]
Unknown
Ik ben toch benieuwd, hoe zit het nou met die fans met blauwe leds 
Stuurt akasa nou jou vanzelf die blauwe fans toe (en zo ja, heb je ze al?), of moet zelf je nog een bestelling plaatsen
Stuurt akasa nou jou vanzelf die blauwe fans toe (en zo ja, heb je ze al?), of moet zelf je nog een bestelling plaatsen
jeee heb ik zaterdag mijn spulletjes kan ik eindelijk proberen het modden onder de knie te krijgen
want mijn gemodde case sucks flink (heb geen pix) en deze spulletjes komen in een gloednieuwe case
jeeee.
p.s.
ben er alleen nog niet uit welke case
p.s.
ben er alleen nog niet uit welke case
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Ik krijg de blauwe vanzelf opgestuurd. Ik kan ze maandag in gaan pakken want ben morgen naar A'dam.Phantom schreef op 29 augustus 2002 @ 23:44:
Ik ben toch benieuwd, hoe zit het nou met die fans met blauwe leds
Uiteraard heb je ze volgende week. Voor zover ik weet bezorgen ze niet op zaterdag. En ik werk er dus geen kwaad woord ove4r de NDP ja!!!!Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:33:
met NPD??? nederlandse pakketten dienst??word wel volgende week dat we het hebben.. slechte ervaring met die mensen...
Dit topic is gesloten.