Mis ik iets? of is de siter er nog niet
www.procasemod.nlVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:37:
[...]
Dit kan nog wel een leuk potje lingo worden dan
Mijn gok: http://www.hierstondietsdatklopte.nlVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:37:
[...]
Dit kan nog wel een leuk potje lingo worden dan
Volgens mij is die wasmachine voor _ViP_!
Komt wel erg bekend voor, Y.S.Tech fans en akasa adaptertjes op een niet goed werkende site.
Komt wel erg bekend voor, Y.S.Tech fans en akasa adaptertjes op een niet goed werkende site.
Kijk hij is gemaakt door laupro
Ik detecteer enig copy/paste werk.
Leuke quote van powerparts.nl:
Leuke quote van powerparts.nl:
We zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden die niet gelieerd zijn aan FunPrice.nl.
uit de faq:
1. Inleiding
Blaat
Verwijderd
Mag ik ook nog ff zeuren ?
Haal de fouten er nog even uit of gebruik een spellingscontrolesoftwareprogrammachecker...
Voor de rest...leuke opzet (als dit`m is)
Haal de fouten er nog even uit of gebruik een spellingscontrolesoftwareprogrammachecker...

Voor de rest...leuke opzet (als dit`m is)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 20:59 . Reden: smilie-edit ]
DAmn hopen dat hij met die Db link ook de plaatjes fixt ?
Server was gecrasht aldus laupro...
Dus de site moet opnieuw geupload worden.
En de officiele release van de site is nog niet bekend
Zeg welke leukerd plaats de url al als die site nog niet officeel goed draait?
Alvast bedankt hiervoor,
gelieve nog geen bestellingen te plaatsen, de laatste loodjes moeten nog geupload worden als je er terrecht kan zeg ik het wel. Er staat 1 bestelling die kan ook afgehandeld worden, maar de rest gaat onherroepelijk de prullebak in tot alles goed geupload is. Ik zeg over een uurtje of wat wel wanneer jullie kunnen gaan bestellen.
Alvast bedankt hiervoor,
gelieve nog geen bestellingen te plaatsen, de laatste loodjes moeten nog geupload worden als je er terrecht kan zeg ik het wel. Er staat 1 bestelling die kan ook afgehandeld worden, maar de rest gaat onherroepelijk de prullebak in tot alles goed geupload is. Ik zeg over een uurtje of wat wel wanneer jullie kunnen gaan bestellen.
Die leukerd was _Vip_ en ik had daarna even aan laupro gevraagt wat er gaande was...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:22:
Zeg welke leukerd plaats de url al als die site nog niet officeel goed draait?
Alvast bedankt hiervoor,
Mwa dat is het niet helemaa wat er gebeurde, ik heb een moederbord om zeep geholpen en vandaar dat de release wat langer heeft geduurd (kon niet bij mijn bestandenLethal schreef op 03 oktober 2002 @ 21:09:
Server was gecrasht aldus laupro...
Zekers
Natuurlijk moet de faq en al die dingen nog worden bijgewerkt.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Maaruh laupor ? komen er wel ander plaatjes in of blijft het dat ene vage plaatje ?LauPro schreef op 03 oktober 2002 @ 21:51:
[...]
Mwa dat is het niet helemaa wat er gebeurde, ik heb een moederbord om zeep geholpen en vandaar dat de release wat langer heeft geduurd (kon niet bij mijn bestanden), alleen hij is dus nog niet af! Natuurlijk niet zo slim voor mij hem meteen online te gooien alleen je snapt wel dat ik niet kan weten dat er al mensen waren die wisten hoe het bedrijf ging heten, laat staan dat iemand wist of de site bestond (domein zegmaar).
[...]
Zekers, alleen ik moet er ff bijzeggen dat ik alleen de 'engine' (bestellen ect) heb gemaakt, de lay-out is grotendeels door iemand anders gedaan.
Natuurlijk moet de faq en al die dingen nog worden bijgewerkt.
Mannen vergeet niet dat de site in ontwikkeling is. Niet alles werkt perfect, dat hoeft ook nog niet omdat dit een beta test is zeg maar. Jullei kunnen restspullen bestellen en wij kunnen de site testen. Op dit moment zijn de instellingen van de server nog niet optimaal dus nog niet alles werkt zoals het zo moeten. Is gewoon een kwestie van tijd en een beetje geduld.
Wat de pics betreft heb ik een revolutionair idee, maar die verklap ik niet omdat straks iemand anders met me idee aan de haal gaat. De pics worden morgen geschoten door mijzelf dus geen vage pics etc.
Wat de pics betreft heb ik een revolutionair idee, maar die verklap ik niet omdat straks iemand anders met me idee aan de haal gaat. De pics worden morgen geschoten door mijzelf dus geen vage pics etc.
Ik kan hier natuurlijk niet teveel over zeggen, maar er komen iig wel hele mooie plaatjesfleppuhstein schreef op 03 oktober 2002 @ 22:11:
[...]
Maaruh laupor LauPro ? komen er wel ander plaatjes in of blijft het dat ene vage plaatje ?
Zoals te lezen is op de site kan er vanaf 7 oktober echt besteld kunnen worden.
Hmm dat zelf foto's schieten staat mij wel aan. Dan kunne er dus meerde foto's van een product komen goed idee man. Geweldig.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:20:
Mannen vergeet niet dat de site in ontwikkeling is. Niet alles werkt perfect, dat hoeft ook nog niet omdat dit een beta test is zeg maar. Jullei kunnen restspullen bestellen en wij kunnen de site testen. Op dit moment zijn de instellingen van de server nog niet optimaal dus nog niet alles werkt zoals het zo moeten. Is gewoon een kwestie van tijd en een beetje geduld.
sjit jij hebt me snel doorfleppuhstein schreef op 03 oktober 2002 @ 22:27:
[...]
Hmm dat zelf foto's schieten staat mij wel aan. Dan kunne er dus meerde foto's van een product komen goed idee man. Geweldig.
Wisten jullei dat er op korte termijn ook reviews van producten op me site te vinden zullen zijn
Ach een ding scheelt... ik ga toch geen webshop openen. Maaruh, heb ik nu de wasmachine gewonnen ? Maar Nitraat ik moet je een ding nageven dat je het met die inkoopactie echt goed hebt gedaan.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:38:
[...]
sjit jij hebt me snel doorik ben druk bezig een kleine studio te maken met een lampie en een doos om een mooie ondergrond te krijgen.
Wisten jullei dat er op korte termijn ook reviews van producten op me site te vinden zullen zijn
Want ik zag van de week een aanbod, bij V&A van T.net. Waren twee stoffilters. bleken ook uit hou inkoop actie te komen.
IK heb er vertrouwen in dat je het ook met de webshop wel goed zal doen. Succes. En jij ook Laupro, en sorry van daarnet het was een typ foutje.
[edit] Hmm revieuws ??? laat me raden onder het kopje revieuws
TNX voor het compliment, het was ook een hele klus, maar als ik zie hoeveel blij mensen er nu zijn dan geeft dat toch een goed gevoel. Ik heb een hoopp geleerd van deze aktie en ik ga m'n best doen om de dingen die ik fout heb gedaan iig nooit meer te doen.fleppuhstein schreef op 03 oktober 2002 @ 22:41:
[...]
Ach een ding scheelt... ik ga toch geen webshop openen. Maaruh, heb ik nu de wasmachine gewonnen ? Maar Nitraat ik moet je een ding nageven dat je het met die inkoopactie echt goed hebt gedaan.
Want ik zag van de week een aanbod, bij V&A van T.net. Waren twee stoffilters. bleken ook uit hou inkoop actie te komen.
IK heb er vertrouwen in dat je het ook met de webshop wel goed zal doen. Succes. En jij ook Laupro, en sorry van daarnet het was een typ foutje.
[edit] Hmm revieuws ??? laat me raden onder het kopje revieuws
1 voordeel van mij dat ik weet wat de webshopper wil en dat is info over producten. Helaas is dat meestal moeilijk te krijgen bij webshops en daar ga ik eens een eind aan maken.
[bugmelding]
Ik krijg de melding:
Bestelling - Bestelling afronden
Geen of een huisnummer opgegeven
Ik heb wel een huisnummer opgegeven, maar die wordt achter mijn adres geplaatst.
Na een herkansing krijg je dit:
straatnaam,huisnummer,huisnummer [leeg huisnummer vak]
Dit gebeurt zowel onder Opera als onder Iexplorer 6
Ik krijg de melding:
Ik heb wel een huisnummer opgegeven, maar die wordt achter mijn adres geplaatst.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Zoals in een paar posts hierboven, aub nog niet bestellen. De url van de shop is te vroeg gelekt door een zekere persoon. Morgen gaat Laurens om 12 uur s'middags de laatste hand leggen aan de scripts en dan kan er besteld worden dat het een lieve lust is.Wimmel schreef op 03 oktober 2002 @ 23:02:
[bugmelding]
Ik krijg de melding:
Wat ik wel even kwijt wil, is dat de HD koelrs bijna op zijn, ik heb er nog 3 van akasa en 5 van me vorige IA bij highgreen. Maar goed niet getreurd. Na de restspullen word me shoppie gwoon aangevuld met allerlij lekkers
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:49:
[...]
TNX voor het compliment, het was ook een hele klus, maar als ik zie hoeveel blij mensen er nu zijn dan geeft dat toch een goed gevoel. Ik heb een hoopp geleerd van deze aktie en ik ga m'n best doen om de dingen die ik fout heb gedaan iig nooit meer te doen.
1 voordeel van mij dat ik weet wat de webshopper wil en dat is info over producten. Helaas is dat meestal moeilijk te krijgen bij webshops en daar ga ik eens een eind aan maken.
als je site eenmaal up is en als ik iets wil bestellen zal ik als eerste bij jou kijken.
ga je trouwens ook echt casemod spul verkopen? een zaak hier in tilburg (geen webshop) doet dat een klein beetje, maar als ik iets specifieks nodig heb dan moet ik gaan webshoppen bij dure webshops
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb de url inmiddels uit mijn berichtje gehaald.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 23:12:
[...]
Zoals in een paar posts hierboven, aub nog niet bestellen. De url van de shop is te vroeg gelekt door een zekere persoon.
[...]
Was trouwens zo te vinden hoor met google, dus degene die de url eigenlijk gelekt had was je zelf
Dat si wel de bedoeling ja, windowkits, ccfl, blacklights, uv lighten multicoulor fans etc, noem maar op, maar eerst de restspullen eruit en dan kan ik beginnen met het echte werk.Oxigun schreef op 03 oktober 2002 @ 23:35:
[...]
als je site eenmaal up is en als ik iets wil bestellen zal ik als eerste bij jou kijken.
ga je trouwens ook echt casemod spul verkopen? een zaak hier in tilburg (geen webshop) doet dat een klein beetje, maar als ik iets specifieks nodig heb dan moet ik gaan webshoppen bij dure webshops(een hardcano hebben ze daar nog net en een toonbank vol met lasercut fangrills.)
TNX voor het weglaten van de url_ViP_ schreef op 03 oktober 2002 @ 23:36:
[...]
Ik heb de url inmiddels uit mijn berichtje gehaald.
Was trouwens zo te vinden hoor met google, dus degene die de url eigenlijk gelekt had was je zelf
Maar waar heb je dan op gezocht, ben wel benieuwd.
Even een oproep voor de tweakers die de url al weten. Post deze aub niet op dit forum. Laat dat maar aan mij over. Ik ben nu teksten aan het typen etc. Kruisjes weg aan het halen enz. Het tijdstip van bestellen is tot heeeele dichtbij genaderd, maar laat mij aub het startschot geven, anders moet ik noodgedwonge de db offline halen en dat houdt de boel alleen maar op.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Inderdaad via google, niet al te moeilijk, maar wacht met spanning of tot je site officieel open gaat, was te laat voor de IA maar zal zeker wat bij je bestellen! op idd www.p???????????.nl
Canon Digital Ixus V3
hij is niet moeilijk te vinden hoor (sorry maar ik had je link binnen 10sec gevonden)Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 23:46:
[...]
TNX voor het weglaten van de url
Maar waar heb je dan op gezocht, ben wel benieuwd.
Even een oproep voor de tweakers die de url al weten. Post deze aub niet op dit forum. Laat dat maar aan mij over. Ik ben nu teksten aan het typen etc. Kruisjes weg aan het halen enz. Het tijdstip van bestellen is tot heeeele dichtbij genaderd, maar laat mij aub het startschot geven, anders moet ik noodgedwonge de db offline halen en dat houdt de boel alleen maar op.
Alvast bedankt voor de medewerking.
* Oxi bookmarked (ppnl?)
het ziet er nice uit trouwens.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Pomdiedom, pics zijn toegevoegd. Nu alleen nog wachten op die digicam om me eigen idee uit te voeren
Maar goed nu is iig goed te zien waar het allemaal om te doen is
Nu nog de info wat meer uitbreiden en een paar bugjes wegwerken.
Nog even een edit om 04:35
het wordt mooi hoor luitjes 
Edit om 05:16 dan gaan w enu maar een slaapie doen.
Maar goed nu is iig goed te zien waar het allemaal om te doen is
Nu nog de info wat meer uitbreiden en een paar bugjes wegwerken.
Nog even een edit om 04:35
Edit om 05:16 dan gaan w enu maar een slaapie doen.
wat is nou de url van die site?
mail het anders ff naar me!
mail het anders ff naar me!
Hele strakke en nette site;
kracht door eenvoud!
ps Ga je op korte termijn 'per ongeuk' ook nog wat ZM80-HP heatpijpjes in de verkoop gooien??
kracht door eenvoud!
ps Ga je op korte termijn 'per ongeuk' ook nog wat ZM80-HP heatpijpjes in de verkoop gooien??
Verwijderd
Inderdaad heel makkelijk te vinden....
@Google
Nitraat....je hebt de url ooit in een guestbook (je weet zelf vast wel waar) geplaatst, dus je hebt 'm zelf gelekt.
Misschien dat je 'm daar nog kan weghalen?
Nitraat....je hebt de url ooit in een guestbook (je weet zelf vast wel waar) geplaatst, dus je hebt 'm zelf gelekt.
Misschien dat je 'm daar nog kan weghalen?
mogen we al spulletjes bij je kopen nitraat?
Ah, nu weet ik hoe het komt dat het bekend is, GVD ik dacht dat daar toch nooit iemand kwam, maar goed heb ik het verdorrie toch aan mezelf te danken
Ik kom net terug van ene begravenis, dus ik heb geen idee wat de status van de website is op dit moment, ik zal even polshoogte nemen en dan hier een berichtje posten.
Ik kom net terug van ene begravenis, dus ik heb geen idee wat de status van de website is op dit moment, ik zal even polshoogte nemen en dan hier een berichtje posten.
Nitraat ik wil niet lullig klinken. Maar ik zie prijzen nu al stijgen en je bent niet eens open ? bv de fan 120 x 120 mm die is van gister avond 6 euro. Naar vanochtend 12 eru, en nu 14 euro ? Hoe kan dat ?
Is het niet handig om de index gewoon te renamen of hogerop ( .nl/temp/index.php) te zetten zodat hij nog "down" is?
Nu ben je al bandbreedte kwijt voordat je echt bezig bent...
Ik had om te testen wat prijzen ingevoerd. Dit was gewoon een voorbeeld om te zien hoe het eruit kwam te zien. Voor zover ik nu weet zijn alle prijzen nu dus goed bijgewerkt.fleppuhstein schreef op 04 oktober 2002 @ 17:48:
Nitraat ik wil niet lullig klinken. Maar ik zie prijzen nu al stijgen en je bent niet eens open ? bv de fan 120 x 120 mm die is van gister avond 6 euro. Naar vanochtend 12 eru, en nu 14 euro ? Hoe kan dat ?
Je eerste punt: Hebben we overwogen, maar aangezien dat dát gedeelte (wat de klant ziet) eigenlijk al geheel klaar was heeft het geen zin om de site dan nog een paar dagen 'down' te gooien. Zoals ik al zei wist ik ook niet dat iemand die url al wist en bovendien was de site dus al bijna klaar. (bovendien is er altijd wel een 'gek' die een screenshotje heeft gemaakt of is ff in zijn cache kijkt of mensen met een Proxy: 'Ik kan hem nog gewoon bezoeken hor!?'Bezzerk schreef op 04 oktober 2002 @ 18:11:
Is het niet handig om de index gewoon te renamen of hogerop ( .nl/temp/index.php) te zetten zodat hij nog "down" is?

Je tweede punt: -1 Troll
offtopic:
De site is gemaakt in asp en een simpele directory-rename was voldoende geweest
De site is gemaakt in asp en een simpele directory-rename was voldoende geweest
Ik denk dat er nu weer even on-topic gegaan moet worden, het is beter dat ik dat zeg dan dat een modje dat doet. Dit is al een vrij lange draad en daar moet je niet allemaal gaan blaten over een site zie nog niet eens officieel geopend is. Open anders een nieuw topic over dit onderwerp.
Hoezo spam btw
Hahha ja best wel vaag eigenlijkVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 17:38:
Ah, nu weet ik hoe het komt dat het bekend is, GVD ik dacht dat daar toch nooit iemand kwam, maar goed heb ik het verdorrie toch aan mezelf te danken![]()
.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ja ik weet de URL al, maar is ie nou officieel al geopend?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
wat doet deze omgetrapt te zijn!? en laatste post is die van IbBelz op " Saturday 05 October 2002 17:15"?! en toch staat ie hoog in de topiclist !?
edit:
die post van Demoniac hiervoor zag ik net nog niet terwijl ie dus al wel hoog in de topiclist stond!? nah ja, never mind, zal wel aan mij liggen, beschouw dit bericht maar als niet geschreven...
die post van Demoniac hiervoor zag ik net nog niet terwijl ie dus al wel hoog in de topiclist stond!? nah ja, never mind, zal wel aan mij liggen, beschouw dit bericht maar als niet geschreven...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Ik vind jouw opmerking juist wel interessant... bij mij verscheen jouw post nl. niet toen ik op 'last' klikte en toen ik op '33' (ja ik heb 50 posts per page) klikte ineens welsyserr schreef op 14 oktober 2002 @ 11:11:
wat doet deze omgetrapt te zijn!? en laatste post is die van IbBelz op " Saturday 05 October 2002 17:15"?! en toch staat ie hoog in de topiclist !?
edit:
Bugje in React misschien?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Als je terug leest dan zie je dat dit al eerder voor gekomen is
ik neem aan dat t wel bekent is
Verwijderd
nou bij veel menschen niet dus (ik ben er dus 1 van)Vaagie schreef op 14 oktober 2002 @ 13:42:
Als je terug leest dan zie je dat dit al eerder voor gekomen is
Ik heb het al gemeld: [rml][ bug] Aantal pagina's worden verkeerd geteld[/rml]/
Alleen volgens mij is er nix aan gedaan, want de bug is er nog steeds.
Verwijderd
Volgens mij wel, want er is niks verkeerds te zien....Phantom schreef op 15 oktober 2002 @ 17:03:
Ik heb het al gemeld: [rml][ bug] Aantal pagina's worden verkeerd geteld[/rml]/
[rml]Demoniac in "[ IA] Afhandeling mega aktie Nitraat"[/rml]Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:20:
[...]
Volgens mij wel, want er is niks verkeerds te zien....
K bedoelde ook niet de gebruikers,Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:46:
[...]
nou bij veel menschen niet dus (ik ben er dus 1 van)
maar de ontwikkelaars.
Verwijderd
viel te probere (ben ook wel een beetje nieuwschierig)Vaagie schreef op 15 oktober 2002 @ 22:42:
[...]
K bedoelde ook niet de gebruikers,
maar de ontwikkelaars.
Jongens er is een hoop gebeurd, wat allemaal ga ik niet vertellen, het is teveel om op te noemen en niet allemaal even prettig.
Maar toch uiteindelijk goed nieuws.
woensdag 16 ocktober wordt om 23:59:59 de url van de site bekend gemaakt en zal het startschotklinken voor de verkoop van de restproducten
Sorry dat het zo lang duurde.
woensdag 16 ocktober wordt om 23:59:59 de url van de site bekend gemaakt en zal het startschotklinken voor de verkoop van de restproducten
mooi eindelijk haha
ik zal er zijn..
ik zal er zijn..
Unknown
Verwijderd
Ben benieuwd wat iedereen van de shop vindt... Ik heb er ondertussen alweer een paar avondjes werk in zitten
Ik heb een aantal keren tot diep in de nacht met Nitraat en Laupro aan de site zitten werken. En eindelijk is het dan zover! De launch date is bekend! So stay tuned!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2002 03:54 . Reden: typo fix ]
Verwijderd
't Ziet er goed uit hoor! Mooie leg-uit en de beestjes beginnen er ook al aardig uit te komen!
Maarre,.. succes !

Maarre,.. succes !
Verwijderd
Het ziet er mooi uit, maar die vierkantjes
(dus na het klikken op een link in het assortiment-menu

wehehehe nu weet ik de link nog niet
Unknown
Dat ging dus niet lukken toen GoT down was....we zitten te wachten, schiet op manVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 01:07:
Jongens er is een hoop gebeurd, wat allemaal ga ik niet vertellen, het is teveel om op te noemen en niet allemaal even prettig.
Verwijderd
Okee jongens, het plan is een beetje in het water gevallen want het forum is nu pas weer online na een paar uur plat geweest te zijn.
Trouwens, ik ben nitraats collega en we gaan samen de shop runnen.
Maar goed, het plan is als volgt: we maken morgenavond (wel wat vroeger dan vandaag het plan was) de link bekend. Doen het nu nog niet omdat morgen nitraat de hele dag afwezig is, en we willen gelijk feedback hebben en eventueel dingen aan kunnen aanpassen.
Bedankt voor jullie geduld en tot vanavond!
Trouwens, ik ben nitraats collega en we gaan samen de shop runnen.
Maar goed, het plan is als volgt: we maken morgenavond (wel wat vroeger dan vandaag het plan was) de link bekend. Doen het nu nog niet omdat morgen nitraat de hele dag afwezig is, en we willen gelijk feedback hebben en eventueel dingen aan kunnen aanpassen.
Bedankt voor jullie geduld en tot vanavond!
aha... loop ik heel pagina 33 door te lezen... dacht wat doet dit topic omhoog... wordt je lekker gemaakt met de URL dan got down (waar ik lekker nix van gemerkt heb..kwas er toch niet)
en dan nu geen url geven
maarre hoe laat morgen dan wel? 17:00uur/18:00uur?
en dan nu geen url geven
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Sorry JaWa, nog heel even geduld... Zal idd iets van 18:00 uur worden. Kijk, de bedoeling is dat we de link geven en dan met ook met jullie bespreken wat jullie van de site vinden. Deze shop wordt echt klantgericht en echt op de tweaker afgestemd.JaWa schreef op 17 oktober 2002 @ 02:52:
aha... loop ik heel pagina 33 door te lezen... dacht wat doet dit topic omhoog... wordt je lekker gemaakt met de URL dan got down (waar ik lekker nix van gemerkt heb..kwas er toch niet)
en dan nu geen url geven
Maar om dat een beetje gestructureerd te doen moet je wel momentum creeren zeg maar... Om 12 uur vind je nog aardig wat mensen, maar het forum was pas na 2:30 uur weer online. Dus nog eens excuses voor het uitstel, maar over een paar uurtjes is het echt zover, om uiterlijk 18:00 uur is alles online!
Verwijderd
Quintus schreef op 17 oktober 2002 @ 02:21:
wehehehe nu weet ik de link nog niet

misschien is het leuk om dat ook niet te vertellen want dan gaan er sommigen weer naar opzoek ?
kee ik kon het niet laten... (ben op zoek geweest)
ff sneakpeaken...
ff sneakpeaken...
Verwijderd
Okee jongens, de link: www.powerparts.nl
Een beetje mild met het afkraken graag he?
Ik ben trouwens nog druk bezig met aanpassingen, dus niet schrikken...
Verwijderd
hier zie ik mogelijkheden in, add me even op msn als je wilVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:11:
Okee jongens, de link: www.powerparts.nl
msn: mijnmooienickname @ mijnwebsiteziemijnhuisje . com
ik heb een leuk idee gekregen dat goed is voor bijden
sorryVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 04:15:
[...]
Sorry JaWa, nog heel even geduld... Zal idd iets van 18:00 uur worden. Kijk, de bedoeling is dat we de link geven en dan met ook met jullie bespreken wat jullie van de site vinden. Deze shop wordt echt klantgericht en echt op de tweaker afgestemd.![]()
Maar om dat een beetje gestructureerd te doen moet je wel momentum creeren zeg maar... Om 12 uur vind je nog aardig wat mensen, maar het forum was pas na 2:30 uur weer online. Dus nog eens excuses voor het uitstel, maar over een paar uurtjes is het echt zover, om uiterlijk 18:00 uur is alles online!
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd, dit zijn dus de restspullen van nitraat (hij is er trouwens pas na achten weer).
Nog even niet op de teksten letten dus, hier moeten we nog het nodige aan doen. We gaan bij elk product nog uitgebreide specs plaatsen. Bij sommige producten zie je al foto's. Nitraat gaat dus alles zelf schieten, dus kom maar op met suggesties.
Ik wil graag van modemers weten of het een beetje snel werkt, dat was namelijk ook onze opzet. vanaf maandag wordt het assortiment met meer dan 100 producten uitgebreid en gaan we echt aan de slag.
Al jullie suggesties zijn dus welkom: website@powerparts.nl.
Veel plezier!
Nog even niet op de teksten letten dus, hier moeten we nog het nodige aan doen. We gaan bij elk product nog uitgebreide specs plaatsen. Bij sommige producten zie je al foto's. Nitraat gaat dus alles zelf schieten, dus kom maar op met suggesties.
Ik wil graag van modemers weten of het een beetje snel werkt, dat was namelijk ook onze opzet. vanaf maandag wordt het assortiment met meer dan 100 producten uitgebreid en gaan we echt aan de slag.

Al jullie suggesties zijn dus welkom: website@powerparts.nl.
Veel plezier!
okee mooi vanaf maandag dus nieuw assortiment
ik quote ff
en als jullie binnen NL versturen is het dan tpg
of nlpd?
ik quote ff
toen ging ik ff naar de crystal blue fans... zouden jullie erbij willen vermelden dat niet de hele fan verlicht wordt maar echt alleen die leds in et midden...Bij de producten vindt u foto's waar u echt wat aan heeft. Wij streven ernaar om alle informatie die u nodig heeft om tot een goede keuze te komen via de site aan te bieden. Dit scheelt u een hoop kostbare tijd en een hoop zoekwerk op het internet. Komt u toch ergens niet uit of heeft u gewoon advies nodig?...
en als jullie binnen NL versturen is het dan tpg
en verder op die pagina staat ook overal gaurdFan guards
alle fan gaurds overzichtelijk op een rij
Zo mannen ik ben ook weer van de partij, kray heeft jullie al een beetje ingelicht zie ik, idd er meot nog veel gebeuren, maar jullie zullen de veranderingen wel heel snel voorbij zien komen.
Vanaf volgende week ben ik ook weer vollop beschikbaar, ik ben deze week bezig geweest met een 5 daagse rijopleiding, moet morgen afrijden, dus duim maar alvast voor me.
Nu ga ik eerst even douchen en daarna meer info etc toevoegen op de site. Voor de opmerking over de fans, daar komen ook pics van, maar het is verekte moeilijk om goed plaatjes te schieten. Dus daarvoor nog even geduld.
Vanaf volgende week ben ik ook weer vollop beschikbaar, ik ben deze week bezig geweest met een 5 daagse rijopleiding, moet morgen afrijden, dus duim maar alvast voor me.
Nu ga ik eerst even douchen en daarna meer info etc toevoegen op de site. Voor de opmerking over de fans, daar komen ook pics van, maar het is verekte moeilijk om goed plaatjes te schieten. Dus daarvoor nog even geduld.
Indien uw voorkeur uit gaat naar verzending onder rembours, bedragen de verzendkosten 12,50 Euro. Deze kosten zullen ongeacht uw ORDERGROOTTE onveranderd blijven.
en..
Duim SCHROEVEN, uitermate makkelijk en nog mooi ook
spelfoutjes, verder snelle site en ziet er goed uit.
op de site staat ordergroote en schroven
en..
Duim SCHROEVEN, uitermate makkelijk en nog mooi ook
spelfoutjes, verder snelle site en ziet er goed uit.
op de site staat ordergroote en schroven
Unknown
Verwijderd
[zeikmodus]
is het niet beter om hier een apart topic over te openen ofzow, want dit is eigelijk ZwaAR offtopic
[/zeikmodus]
site ziet er vet uit, kijke wat het complete resultaat opleverd!
is het niet beter om hier een apart topic over te openen ofzow, want dit is eigelijk ZwaAR offtopic
[/zeikmodus]
Verwijderd
Nou kan natuurlijk wel, maar dit is al ver over de grens van spam enzo. Als we een nieuw topic openen, komen daar ook mensen op af die niet aan de IA hebben meegedaan en komt er binnen 2 minuten een slotje op het topic.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:26:
[zeikmodus]
[/zeikmodus]
Go nitraatje,
ben benieuwd tegen welke prijs je straks andere produkten kan bieden?
Moeten we spectaculaire prijzen verwachten?
Nee zeker?
ben benieuwd tegen welke prijs je straks andere produkten kan bieden?
Moeten we spectaculaire prijzen verwachten?
Nee zeker?
Verwijderd
Wat is spectaculair?
Maar maak jullie geen zorgen, de prijzen zullen zeker interessant worden. Al zou dat niet met het geheel zijn, dan hebben we nog altijd de wekelijkse aanbiedingen.
Maar maak jullie geen zorgen, de prijzen zullen zeker interessant worden. Al zou dat niet met het geheel zijn, dan hebben we nog altijd de wekelijkse aanbiedingen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:13:
Wat is spectaculair?![]()

Nitraat en consorten: nette site! 
Ik had 'm al gesneakt, maar bij de officiële opening wil ik jullie toch even succes wensen!
Ik had 'm al gesneakt, maar bij de officiële opening wil ik jullie toch even succes wensen!
Verwijderd
Aanbiedingen zijn altijd goed natuurlijk!
Lukt alles ondertussen een beetje met het "bugfixxen"? Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten die in de shop terecht gaan komen
Lukt alles ondertussen een beetje met het "bugfixxen"? Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten die in de shop terecht gaan komen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2002 22:58 . Reden: stiekum fff de powerparts url in m'n sig gezet :-] ]
Die nieuwe producten kan alvast wel een tipje van de sluier van oplichten.
Iig zal het complete assortimen van Sunbeam, Akasa en Bitspower in het assortiment opgenomen worden. Alle leuke/mooie spullen die in de IA van Pureoptical te vinden zijn zullen dus ook op deze site te vinden zijn. Wat de prijzen betreft ben ik nog iets conservatiever, maar ga er maar vanuit dat ze heel concurrerend zullen zijn.
Maar zullen we het volgende niet vergeten...... ik heb nog restspullen dus bestellen mag
Iig zal het complete assortimen van Sunbeam, Akasa en Bitspower in het assortiment opgenomen worden. Alle leuke/mooie spullen die in de IA van Pureoptical te vinden zijn zullen dus ook op deze site te vinden zijn. Wat de prijzen betreft ben ik nog iets conservatiever, maar ga er maar vanuit dat ze heel concurrerend zullen zijn.
Maar zullen we het volgende niet vergeten...... ik heb nog restspullen dus bestellen mag
Tipje: ga Papst verkopen voor een leuke prijs ! Dan ben ik de eerste die dat bij jullie besteld
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
typ0's:
in de FAQ bij bezorgen: Nerderland
bij rounded silver FDD: gevolchte (in officieel NL is het ook zilverkleurige i.p.v. silverkleurige
)
bij de AKASA CPU koeler: fangaurd
verder nette site
Als ik morgen nog meer vind zal ik het wel melden
* Bezzerk is nu moe en gaat slapen
in de FAQ bij bezorgen: Nerderland
bij rounded silver FDD: gevolchte (in officieel NL is het ook zilverkleurige i.p.v. silverkleurige
bij de AKASA CPU koeler: fangaurd
verder nette site
Als ik morgen nog meer vind zal ik het wel melden
* Bezzerk is nu moe en gaat slapen
ohja, nitraat
je had me per mail verteld dat je ook nog 92mm fans over had
maar die zie ik niet op je site staan..
die heb je dus niet meer??
je had me per mail verteld dat je ook nog 92mm fans over had
maar die zie ik niet op je site staan..
die heb je dus niet meer??
Verwijderd
Dat is ook de bedoeling, maar ik verwacht dat we dat helaas pas over twee weken in het assortiment hebben.JT schreef op 18 oktober 2002 @ 00:55:
Tipje: ga Papst verkopen voor een leuke prijs ! Dan ben ik de eerste die dat bij jullie besteld
gefixed!
Verwijderd
Uit het draadje van de LED's IA heb ik begrepen dat je ook doorzichtige fans gaat verkopen die NIET pre-modded zijn (Zonder LED's dus).... Klopt da?
Hmm daar weet ik nog iets vanaf. Ik wete niet wie dat gezegd heeft, maar ik heb geen doorzichtige fans zonder leds in me assortiment. Mischien dat ik er aan kan komen, maar op korte termijn zou ik ze iig niet verwachten.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 06:58:
Uit het draadje van de LED's IA heb ik begrepen dat je ook doorzichtige fans gaat verkopen die NIET pre-modded zijn (Zonder LED's dus).... Klopt da?
Ow ja, bijna vergeten te zeggen. Me rijbewijs B is binnen
Ah, das mooi, ik wacht wel even want ik heb het niet op korte termijn nodigVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 02:37:
[...]
Dat is ook de bedoeling, maar ik verwacht dat we dat helaas pas over twee weken in het assortiment hebben.
Je kan ook die Akasa Green Led fans kopen, zijn niet zo duur en hebben ledjes in het midden, kan je zelf nog andere ledjes aan de buitenkant doen => heb je 2 kleurenVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 06:58:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
FeliVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:27:
Ow ja, bijna vergeten te zeggen. Me rijbewijs B is binnenole ole
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
feliVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:27:
[...]
owja, daalk ff bespreken met maus en berehap
Of de greenleds eruit slopenJT schreef op 18 oktober 2002 @ 11:44:
[...]
Ah, das mooi, ik wacht wel even want ik heb het niet op korte termijn nodig
[...]
Je kan ook die Akasa Green Led fans kopen, zijn niet zo duur en hebben ledjes in het midden, kan je zelf nog andere ledjes aan de buitenkant doen => heb je 2 kleuren
Feli, altijd leuk zoiets he?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:27:
Kan je lekker een auto van de zaak kopen
Hehe, tja wie weet ligt eraan hoeveel jullie bestellenDemoniac schreef op 18 oktober 2002 @ 11:54:
[...]
Feli, altijd leuk zoiets he?
Kan je lekker een auto van de zaak kopen
Zullen we een aktie opzetten? "Help Nitraat aan een auto van de zaak" ?
De opzet is heel simpel. Help mij van me restspullen af en ik heb me teveel betaalde centjes terug en kan een auto gaan halen. Heb namelijk "iets" teveel besteld en er is zat van alles over zeg maar.
Ja, maar dan heb je maar 1 kleur, en in het midden groen en aan de buitenkant blauw is wel phat. Ik laat die groene in het midden zitten, dan links boven een blauwe en onder een UV led en dat andersom aan de andere kant en dan m'n fan insmeren met reflecterende shit voor die UV ledjesVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:53:
[...]
Of de greenleds eruit slopenkan je ook zeggen dat je gemod hebt
Hoeveel van die dingen heb je nog liggen ? Dan weet ik of ik snel moet zijn of niet. Zo niet dan ga ik ff wat mensen zoeken die ze ook willen hebben zodat we de verzendkosten van 12,50 euro kunnen verdelen
Ecodan warmtepomp
Van die groene fans heb ik nog 12 liggen, wees er dus maar snel bijJT schreef op 18 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
Ja, maar dan heb je maar 1 kleur, en in het midden groen en aan de buitenkant blauw is wel phat. Ik laat die groene in het midden zitten, dan links boven een blauwe en onder een UV led en dat andersom aan de andere kant en dan m'n fan insmeren met reflecterende shit voor die UV ledjes
Hoeveel van die dingen heb je nog liggen ? Dan weet ik of ik snel moet zijn of niet. Zo niet dan ga ik ff wat mensen zoeken die ze ook willen hebben zodat we de verzendkosten van 12,50 euro kunnen verdelen
Als het aantal van een bepaald product onder de 10 stuks komt wordt het preciese aantal weergeven ipv "op voorraad" Dit ivm het feit dat het neimand aan gaat hoe groot me voorraad daadwerkelijk is als ik een shop heb. Bovendien weet een potentiele inbrken dan nooit hoe groot de buit is. Mischien treft ie 11 kabels aan hehehe, das de moeite.
om je van je restspulen af te helpen... ik wil maybe wel zo'n Akasa acoustic absorption mat
maar ff een vraagje.. die ik niet echt in een review heb kunnen trugvinden (http://www.hardwarereview...ic%20absorption%20mat.htm)
weten jullie of ik die matten nadat ik ze heb aangebrach in me midi tower of ik ze daarna ergwoon af kan halen(om in een andere case te monteren)... dus hoe stikcy is die stickyside??
en zijn die matten ook effectief als ik je gwoon 'erin leg' dus niet vast plakken maar gwoon lichtjes vastmaak met plakband or whatever?
iemand?
maar ff een vraagje.. die ik niet echt in een review heb kunnen trugvinden (http://www.hardwarereview...ic%20absorption%20mat.htm)
weten jullie of ik die matten nadat ik ze heb aangebrach in me midi tower of ik ze daarna ergwoon af kan halen(om in een andere case te monteren)... dus hoe stikcy is die stickyside??
en zijn die matten ook effectief als ik je gwoon 'erin leg' dus niet vast plakken maar gwoon lichtjes vastmaak met plakband or whatever?
iemand?
Ik heb ze zelf nog niet uivoerig getest, maar ze plakken wel vrij goed. Verwijderen en ergens anders aanbrengen wordt moeilijk denk ikJaWa schreef op 18 oktober 2002 @ 12:17:
om je van je restspulen af te helpen... ik wil maybe wel zo'n Akasa acoustic absorption mat
iemand?
, maar wel mogelijk als je zelf extra lijm aanbrengt.los erin leggen kan wel opd e bodem, maar op de zijpanelen zal het niet gaan vrees ik. Daar zal je wel moet en plakken vasttapen zal ook lukken, maar ziet er uiteraard minder mooi uit.
Dit topic is gesloten.