In deze draad gaan we de betaling en afhandeling van deze inkoopaktie bijhouden.
AUB niet elke dag 3x vragen wanneer de spullen komen. Hierover krijg je t.z.t bericht en zodra er vorderingen zijn laat ik zal gelijk weten. Ik wil deze draad overzichtelijk een schoon houden dus aub niet te veel offtopic geleuter etc.
Vragen over je betaling aub mailen naar mij. Ik ga hie rgeen vragen beantwoorden of je betaling al binnen is. Ik werk 3x per dag de lijst met betalingen bij die hier te vinden is: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Zodra er een vinkje bij je naam staat heb ik je betaling ontvangen anders niet.
Op het moment van sluiten waren dit de statistieken:
Totaal aantal deelnemers: 314
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 17.978,00 dat zijn 2914 producten.
Momenteel zijn er problemen met de automatische mailer van LauPro. Ik ben daarom overgestap op het handmatige werk
duurt allemaal iets langer 
Heb net alle mails verstuurd, maar zie helaas dat er toch mensen zijn die niet lezen
. Ik heb veel aanbiedingen gehad van mensen die willen helpen. Jullie kunnen me allemaal helpen door te lezen wat er op dit forum gezegd wordt. Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb het volgende mailtje gestuurd:
Bovendien is het wel zo makkelijk als je een mailadres opgeeft die werkt. Ik heb al het volgende adres dat niet werkt.
Melden bij e baas aub...
AUB niet elke dag 3x vragen wanneer de spullen komen. Hierover krijg je t.z.t bericht en zodra er vorderingen zijn laat ik zal gelijk weten. Ik wil deze draad overzichtelijk een schoon houden dus aub niet te veel offtopic geleuter etc.
Vragen over je betaling aub mailen naar mij. Ik ga hie rgeen vragen beantwoorden of je betaling al binnen is. Ik werk 3x per dag de lijst met betalingen bij die hier te vinden is: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Zodra er een vinkje bij je naam staat heb ik je betaling ontvangen anders niet.
Op het moment van sluiten waren dit de statistieken:
Totaal aantal deelnemers: 314
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 17.978,00 dat zijn 2914 producten.
Momenteel zijn er problemen met de automatische mailer van LauPro. Ik ben daarom overgestap op het handmatige werk

Heb net alle mails verstuurd, maar zie helaas dat er toch mensen zijn die niet lezen
Ik heb het volgende mailtje gestuurd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
| Beste tweaker, je hebt meegedaan aan de inkoopaktie van Nitraat. Om deze aktie succesvol af te ronden moet er natuurlijk betaald worden. Vandaar dit mailtje. Er is het een en ander fout gegaan bij het mailen, dus mischgien heb je dit mailtje al eerder gezien of heb je dit mailtje gekregen terwijl je al betaald hebt. Mijn excuses hiervoor. Je kan betalen door geld over te schrijven naar: 3205.75.xxx ten naam van Orion vd Sluis. Vermeld daarbij je nick op LauPro en je userid. Doe je dit niet, dan weet ik niet van wie het geld is en loopt de boel weer vertraging op. Houdt er rekening mee dat ik voor ong. 300 man alles moet regelen dat gaat niet vanzelf heb hiervoor jullie medewerking hard nodig. Voor de postbank klanten hier mijn adres gegevens. Orion vd Sluis censuur censuur censuur Mijn bank is de Rabobank in Goes. ****BELANGRIJK****** Aangezien je pakje verstuurd moet worden is het aan te raden een verzendoptie te selecteren. Doe je dit niet, dan zal ik je spullen vast moeten houden tot je aangegeven hebt hoe je je spullen thuis wilt krijen en je daar ook voor betaald hebt. Zorg er dus nu alvast voor dat je bestelling in orde is. Je betaling dient uiterlijk 10 augustus in mijn bezit te zijn. Maak dus zo spoedig mogelijk geld over. Aangezien we hier over een gigantische inkoopaktie hebben, is het voor mijn leverancier ook even slikken. Alle spullen worden geleverd het kan alleen een weekje langer duren dan eerst gepland. Sorry hiervoor, maar ik ga er iig vanuit dat jullie je spullen eind augustus uiterlijk in de bus hebben. Kijk regelmatig bij de inkoopaktie of ik bevestigd heb of je betaald heb. Mocht er tussendoor iets fout gaan, dan zijn we er snel bij om het op te lossen. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Ik ga er alles aan doen om deze aktie vlottjes te laten verlopen. Dit kan niet zonder jullie medewerking. Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Orion ak Nitraat |
Bovendien is het wel zo makkelijk als je een mailadres opgeeft die werkt. Ik heb al het volgende adres dat niet werkt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Nick :bald_eagle mail: reneverr@mailmij.nl name: rene verrijk KadettGSi16VTurbo@Hotmail.com z'n mailbox is weer eens vol, nog een reden waarom ik hotmail haat. Nog meer onbereikbare mensen: rene.simoons@iie.nl me@mrwiggle.net |
Melden bij e baas aub...
[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 31-12-2011 12:30 ]