OK, geld komt eraanVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 00:33:
[...]
Ik frummel; het er wel in....m,ocht het niet passen dan hoor je het wel.
Nitraat, ga goed achter die mensen aan kwa betaling he 
Jij had ergens opgeschreven dat ik op vakantie ging
Kan daarna worden verzonden... maar ben de 17de al terug dus zal denk niet nodig zijn om dat tijdelijk thuis te houden o.i.d.
Nou veel succes nog hier, de mzzl
Jij had ergens opgeschreven dat ik op vakantie ging
Kan daarna worden verzonden... maar ben de 17de al terug dus zal denk niet nodig zijn om dat tijdelijk thuis te houden o.i.d.
Nou veel succes nog hier, de mzzl
OK, hartstikke mooi dat je mijn bestelling nu ook binnen hebt! Alleen kun je mij nu ook een een userid geven? Dan kan ik het geld overmaken. Heb je alles gecontroleerd wat ik jou toegemaild heb? Kan ik dat bedrag ook overmaken?
Als je dat even laat weten, dat zou hartstikke mooi zijn!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ik heb gister avond 3 keer geprobeerd om het geld over te maken maar het lukte niet... 
Zal het vandaag nog een keer proberen, anders verzin ik wel een andere oplossing...
Zal het vandaag nog een keer proberen, anders verzin ik wel een andere oplossing...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb je hele bestelling gecontrolleerd hij is in orde en je kan het geldo gewoon overschijven onder vermelding van je nick. Als die er goed op staat weet ik ook van wie het is.JWR schreef op 02 augustus 2002 @ 08:09:
OK, hartstikke mooi dat je mijn bestelling nu ook binnen hebt! Alleen kun je mij nu ook een een userid geven? Dan kan ik het geld overmaken. Heb je alles gecontroleerd wat ik jou toegemaild heb? Kan ik dat bedrag ook overmaken?
Alvast bedankt!
Ik zit nou op Campzone².
Maar ik heb m'n overschrijvings-formulier meegenomen en ik moet nu ff op zoek naar de postbank voor de envelop 
Dus dat geld is wel half onderweg zal ik maar zeggen. Zsm maar op de bus doen, dan komt hij wel aan.... Als ik hem eenmaal in de bus heb gepleurd, zal ik de status op 'betaald' zetten dan... Iig thnx voor deze axie (tot nu toe)
Dus dat geld is wel half onderweg zal ik maar zeggen. Zsm maar op de bus doen, dan komt hij wel aan.... Als ik hem eenmaal in de bus heb gepleurd, zal ik de status op 'betaald' zetten dan... Iig thnx voor deze axie (tot nu toe)
ik wil graag betalen maar weet niet naar wat voor een rekening nummer. verder heb ik geen user ID omdat ik via een mailtje de bestelling bij nitraat heb geplaatst.
Rekening nr heb je via mail gehad, anders terug te vinden op de laupro site.patryk schreef op 02 augustus 2002 @ 10:00:
ik wil graag betalen maar weet niet naar wat voor een rekening nummer. verder heb ik geen user ID omdat ik via een mailtje de bestelling bij nitraat heb geplaatst.
User-id hoef je niet te vermelden, nitraat heeft aan alleen een nick ook genoeg
ik heb dus nog geen mail gehad... en op de site kan ik ook niks vinden. ik wil dus een beetje snel betalen omdat ik postbank heb

Check je mailpatryk schreef op 02 augustus 2002 @ 10:10:
ik heb dus nog geen mail gehad... en op de site kan ik ook niks vinden. ik wil dus een beetje snel betalen omdat ik postbank heb
Postbank naar nitraat duurt 2-3 dagen
Hmm ff kijken hoor hoe doen we dit.... neem even contact op met me op msn osluis2@hotmail.com of op irc #skillz.inc
Verwijderd
Ook, ff een FAQ voor die gasten die nu NOG niet weten hoe ze hun id kunner achterhalen:
- log in
- klik op Deelgenomen inkoopacties
- klik op Roundedkabels,clearfans+leds,koelers
- klik op Persoonlijk
- Je aanmeldings-id is: ***. Vermeld dit nummer als je het geld overmaakt zodat de starter sneller kan zien van wie wat is.
*** is dus je aanmeldings-id die je bij je overschrijf omschrijving in kan vullen.
DUS NIET JE USER ID MOUSE OVER SHIT ALLEEN AANMELDINGS-ID
sorrie hoor maar mensen kunnen echt niet lezen, of er zitten er hier bij die echt ontzettent dom zijn (flame
)
- log in
- klik op Deelgenomen inkoopacties
- klik op Roundedkabels,clearfans+leds,koelers
- klik op Persoonlijk
- Je aanmeldings-id is: ***. Vermeld dit nummer als je het geld overmaakt zodat de starter sneller kan zien van wie wat is.
*** is dus je aanmeldings-id die je bij je overschrijf omschrijving in kan vullen.
DUS NIET JE USER ID MOUSE OVER SHIT ALLEEN AANMELDINGS-ID
sorrie hoor maar mensen kunnen echt niet lezen, of er zitten er hier bij die echt ontzettent dom zijn (flame
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2002 11:33 . Reden: typo ]
Ik had ook de verkeerde id als kenmerk gepost maar toch is mijn betaling verwerkt
Het is een beetje maffe manier om achter je ID te komen. Maar goed, er zijn nog heleboel die niet betaald hebben, hoe lang gaan we nog wachten ?
eeeeeeh wat dacht je van 10 augustusShift schreef op 02 augustus 2002 @ 11:38:
Ik had ook de verkeerde id als kenmerk gepost maar toch is mijn betaling verwerktHet is een beetje maffe manier om achter je ID te komen. Maar goed, er zijn nog heleboel die niet betaald hebben, hoe lang gaan we nog wachten ?
10 Augustus gaat Nitraat alles bestellenShift schreef op 02 augustus 2002 @ 11:38:
Ik had ook de verkeerde id als kenmerk gepost maar toch is mijn betaling verwerktHet is een beetje maffe manier om achter je ID te komen. Maar goed, er zijn nog heleboel die niet betaald hebben, hoe lang gaan we nog wachten ?
Arg !&($%() nitraat
Verwijderd
Nitraat >> maybe een irri vraagje maar geld gister overgemaakt via internet bankieren. Heb je het geld al gekregen? O.v.m mijn nick en user id 1216
Mijn geld is nu ook overgemaakt... zal binnenkort wel op je rekening staan
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Nog een keer: als je je bestelling verzekerd hebt, moet je dat tekenen als je 'm ophaald (of als ze 'm komen brengen)
Is er niemand thuis die voor je kan tekenen?BlizzarD schreef op 02 augustus 2002 @ 04:38:
Whehe de 16e ga ik net 's ochtens weg
Nouja, kan nitraat ook niks aan doen.
Als je je spullen verzekerd hebt, moet je toch tekenen voor ontvangst van je pakketje?
Nope, maar boeit niet. Zodra ik van vakantie terug ben, race ik gelijk langs het postkantoor voor the stuff
* Vidra heeft betaald en ook de extra bestelling van de SCSI kabels is betaald 

Worship Nitraat @ irc.sorcery.net #worshipNitraat
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Celebrate Nitraat celebrateVidra schreef op 02 augustus 2002 @ 12:44:
* Vidra heeft betaald en ook de extra bestelling van de SCSI kabels is betaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... die channel is leeg
beetje
daar)
@ nitraat

en

@ nitraat
en
[ Voor 0% gewijzigd door rimpeldinky op 02-08-2002 12:55 . Reden: beetje jte flame 8ig ]
*burp*
Stel mensen hebben betaald maar de betaling komt 11 augustus binnen. Hoe gaat dat opgelost worden? Dit lijkt me zeker belangrijk voor Postbank gebruikers
Unknown
pfff, natuurlijk. alleen jij bent zo slim om je persoonlijke id op te vragen IN de inkoopactie zelf.Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 11:31:
sorrie hoor maar mensen kunnen echt niet lezen, of er zitten er hier bij die echt ontzettent dom zijn (flame)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
ik ben een beetje verward hier...... Ik weet zeker dat ik mijn bedrag heb overgemaakt via Girotel van de postbank , maar nu kijk ik vandaag op mijn betalingsoverzicht : NIKS .
Er staat geen enkel bewijs o.i.d. dat ik het geld heb overgemaakt , terwijl ik dat zeker heb gedaan .
Dus nou wou ik ff vragen of je het geld (46,50) al had ontvangen, nitraat ? (laupro nickname = Apoc ) Zoniet maak ik het geld (nog een keertje) over.
Er staat geen enkel bewijs o.i.d. dat ik het geld heb overgemaakt , terwijl ik dat zeker heb gedaan .
Dus nou wou ik ff vragen of je het geld (46,50) al had ontvangen, nitraat ? (laupro nickname = Apoc ) Zoniet maak ik het geld (nog een keertje) over.
Waarom hebben mensen nog postbank
.

w00t
Waarom nou weer gekat op de postbank? Postbank naar Rabo overmaken kost meer tijd omdat het via Interpay gaat en interpay gooit er een dag of wat bovenop. Jammer maar helaas. Soms maar 1 dag extra, soms meer. Als je dus naar Nitraat overmaakt vanuit de postbank hou er dan rekening mee, oftewel ... betaal NU
Verwijderd
hey, ik heb nog geen mailtje gehad, tot mijn spijt.
wil we graag de stuff hebben
ID is 1133
wil we graag de stuff hebben
ID is 1133

Bij mij duurde het 3 dagen, dus ik zie het probleem niet
Is het dan misschien niet slim om gewoon nu te betalen, je weet dat de postbank zo langzaam is als dikke kleffe stront door een heel dun rietje ( kleurrijke omschrijving of nietQuintus schreef op 02 augustus 2002 @ 14:52:
Stel mensen hebben betaald maar de betaling komt 11 augustus binnen. Hoe gaat dat opgelost worden? Dit lijkt me zeker belangrijk voor Postbank gebruikers

Het is FRIET!
Betalingen zijn wederom bijgewerkt. Voor de mensen die vroegen of ik hun geld al heb.....als je hier niet bij staat heb ik het dus nog niet
Kleine tip. Betaal zo snel mogelijk want er kan altijd iets fout gaan bij de bank.
klik hier voor het overzicht ---> http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Ik heb van sommige mailadressen het betalingsmailtje retour gekregen.
heb je nog geen mail gehad lees dan hieronder verder
Beste tweaker, je hebt meegedaan aan de inkoopaktie van Nitraat.
Om deze aktie succesvol af te ronden moet er natuurlijk betaald worden.
Vandaar dit mailtje. Er is het een en ander fout gegaan bij het mailen, dus
mischgien heb je dit mailtje al eerder gezien of heb je dit mailtje gekregen
terwijl je al betaald hebt. Mijn excuses hiervoor.
Je kan betalen door geld over te schrijven naar:
3205.75.829 ten naam van Orion vd Sluis.
Vermeld daarbij je nick op LauPro en je userid. Doe je dit niet, dan weet
ik niet van wie het geld is en loopt de boel weer vertraging op. Houdt er
rekening mee dat ik voor ong. 300 man alles moet regelen dat gaat niet
vanzelf heb hiervoor jullie medewerking hard nodig.
Voor de postbank klanten hier mijn adres gegevens.
Orion vd Sluis
Ankervere 1
4458 NB
s-Heer Arendskerke
Mijn bank is de Rabobank in Goes.
****BELANGRIJK******
Aangezien je pakje verstuurd moet worden is het aan te raden een
verzendoptie te selecteren. Doe je dit niet, dan zal ik je spullen vast
moeten houden tot je aangegeven hebt hoe je je spullen thuis wilt krijen
en je daar ook voor betaald hebt. Zorg er dus nu alvast voor dat je
bestelling in orde is.
Je betaling dient uiterlijk 10 augustus in mijn bezit te zijn. Maak dus zo
spoedig mogelijk geld over.
Aangezien we hier over een gigantische inkoopaktie hebben, is het voor
mijn leverancier ook even slikken. Alle spullen worden geleverd het kan
alleen een weekje langer duren dan eerst gepland. Sorry hiervoor, maar ik
ga er iig vanuit dat jullie je spullen eind augustus uiterlijk in de bus
hebben.
Kijk regelmatig bij de inkoopaktie of ik bevestigd heb of je betaald heb.
Mocht er tussendoor iets fout gaan, dan zijn we er snel bij om het op te
lossen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking. Ik ga er alles aan doen om deze
aktie vlottjes te laten verlopen. Dit kan niet zonder jullie medewerking.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes
Orion aka Nitraat
Kleine tip. Betaal zo snel mogelijk want er kan altijd iets fout gaan bij de bank.
klik hier voor het overzicht ---> http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Ik heb van sommige mailadressen het betalingsmailtje retour gekregen.
heb je nog geen mail gehad lees dan hieronder verder
Beste tweaker, je hebt meegedaan aan de inkoopaktie van Nitraat.
Om deze aktie succesvol af te ronden moet er natuurlijk betaald worden.
Vandaar dit mailtje. Er is het een en ander fout gegaan bij het mailen, dus
mischgien heb je dit mailtje al eerder gezien of heb je dit mailtje gekregen
terwijl je al betaald hebt. Mijn excuses hiervoor.
Je kan betalen door geld over te schrijven naar:
3205.75.829 ten naam van Orion vd Sluis.
Vermeld daarbij je nick op LauPro en je userid. Doe je dit niet, dan weet
ik niet van wie het geld is en loopt de boel weer vertraging op. Houdt er
rekening mee dat ik voor ong. 300 man alles moet regelen dat gaat niet
vanzelf heb hiervoor jullie medewerking hard nodig.
Voor de postbank klanten hier mijn adres gegevens.
Orion vd Sluis
Ankervere 1
4458 NB
s-Heer Arendskerke
Mijn bank is de Rabobank in Goes.
****BELANGRIJK******
Aangezien je pakje verstuurd moet worden is het aan te raden een
verzendoptie te selecteren. Doe je dit niet, dan zal ik je spullen vast
moeten houden tot je aangegeven hebt hoe je je spullen thuis wilt krijen
en je daar ook voor betaald hebt. Zorg er dus nu alvast voor dat je
bestelling in orde is.
Je betaling dient uiterlijk 10 augustus in mijn bezit te zijn. Maak dus zo
spoedig mogelijk geld over.
Aangezien we hier over een gigantische inkoopaktie hebben, is het voor
mijn leverancier ook even slikken. Alle spullen worden geleverd het kan
alleen een weekje langer duren dan eerst gepland. Sorry hiervoor, maar ik
ga er iig vanuit dat jullie je spullen eind augustus uiterlijk in de bus
hebben.
Kijk regelmatig bij de inkoopaktie of ik bevestigd heb of je betaald heb.
Mocht er tussendoor iets fout gaan, dan zijn we er snel bij om het op te
lossen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking. Ik ga er alles aan doen om deze
aktie vlottjes te laten verlopen. Dit kan niet zonder jullie medewerking.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes
Orion aka Nitraat
En nog een keerBlizzarD schreef op 02 augustus 2002 @ 12:16:
Nog een keer: als je je bestelling verzekerd hebt, moet je dat tekenen als je 'm ophaald (of als ze 'm komen brengen)
Betaald 
Ondervermelding van:
"Inkoopactie, ID=1089, nickname=J_o_s"
Via de rabobank dus je zult het wel binnenkort hebben
Ondervermelding van:
"Inkoopactie, ID=1089, nickname=J_o_s"
Via de rabobank dus je zult het wel binnenkort hebben
Ik heb het de 25ste op de post gedaan, het zal wel weer een week duuren voordat het er is.
[ Voor 0% gewijzigd door Flexx op 02-08-2002 19:13 . Reden: spelvout ]
Verwijderd
Vandaag.. bij de bank.. ik overschrijvings formulieren ophalen... doen ze niet meer aan blanco.. moest eerst besteld worden... binnen een week was het er...
dan maar van me ma's rekening gedaan... het geld is onderweg
dan maar van me ma's rekening gedaan... het geld is onderweg
Verwijderd
Nitraat heeft strx bijna 18.000 euro op zijn rekening... 
gaat de inkoop actie strx niet door... vlucht hij naar mexico... wij geld kwijt
Het geld is er bij mij vanaf, ik heb wel postbank maar ik denk dat ik wel op tijd ben
hoe traag ze ook zijn bij de postbank
Why mexicoVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 21:29:
Nitraat heeft strx bijna 18.000 euro op zijn rekening...
[This space is for rent]
Wat denk je dan van de rente die hij krijgt over dat bedrag
Ach voor die ene week, is maar 13 euro ofzoFlexx schreef op 02 augustus 2002 @ 22:32:
Het is FRIET!
Even snel rekenen. Als ik 1 jaar lang 18.000 euro op de bank heb staan levert dat me 720 Euro aan rente op als ik 4% reken. Stel datr het 10 dagen op me rekning staat (en dat doet het niet eens dan mag ik dan) (720/365)*10= 19 Eiro rente opFlexx schreef op 02 augustus 2002 @ 22:32:
Verwijderd
men noemt dat handtekening voor ontvangst bij de TGP ja ik als DIE HARD TGP medewerker moet dat weten
Heb ik al betaald dat ging snel!!!
Specs van mijn bak Hier!
Nja zat er maar 6 euro langsVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:11:
[...]
Even snel rekenen. Als ik 1 jaar lang 18.000 euro op de bank heb staan levert dat me 720 Euro aan rente op als ik 4% reken. Stel datr het 10 dagen op me rekning staat (en dat doet het niet eens dan mag ik dan) (720/365)*10= 19 Eiro rente op. Nou das een vettehap aangezien ik het grootste gedeelte van het jaar rood heb gestaan.
Het is FRIET!
Heb inmiddels betalingsbriefje bij de rabo neergepleurd.
Hoop dat ze hem snel verwerken, als ze laat zijn hebben we over een paar weekjes weer een filiaal minder
Hoop dat ze hem snel verwerken, als ze laat zijn hebben we over een paar weekjes weer een filiaal minder
ghe jah...
ik heb nog 2 euro over! hdd gekocht, inkoopactie, en electronica zut...
men salaris is alweer op
ik heb nog 2 euro over! hdd gekocht, inkoopactie, en electronica zut...
men salaris is alweer op
Verwijderd
Nitraat.. hou jij hier nog geld aan over?
ik bedoel.. jij moet een prijs betalen... je hebt korting gekregen natuurlijk... maar doe jij nog wat boven die korting op?? je zou gek zijn als je het niet doet... moet je zien wat voorn werk je allemaal doet man
ik bedoel.. jij moet een prijs betalen... je hebt korting gekregen natuurlijk... maar doe jij nog wat boven die korting op?? je zou gek zijn als je het niet doet... moet je zien wat voorn werk je allemaal doet man
Volgens mij is een van de regels van een inkoop atie dat er geen winst op gemaakt kan worden.Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 02:05:
Nitraat.. hou jij hier nog geld aan over?
Denk dat ie toch wel een 'beetje' geld aan over houd.
Mij is best, iemand die moeite neemt/tijd er in steekt om zon grote inkoopactie te houden, mag wel een beetje geld er aan over houden.
Mij is best, iemand die moeite neemt/tijd er in steekt om zon grote inkoopactie te houden, mag wel een beetje geld er aan over houden.
Ja, ik hou er wat aan over..wallen onder me ogen en blaren op me fikken....... wat er met eventuele kortingen gebeurt is duidelijk. Dat gaat naar een goed doel en dat zal iig niet mijn portemonee zijn.....Nitraat.. hou jij hier nog geld aan over?
Ik heb geen rekening-mailtje ontvangen, maar de overboeking is gepost
Always outnumbered, never outgunned!
Zie mijn eerste post onderaan..........Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 06:10:
nitraat,
nog steeds geen rekening
bald_eagle reneverr@mailmij.nl reneverr@fibre.a2000.nl
Mensen die de mail niet ontvangen hebben kunnen hier klikken------> http://home.wanadoo.nl/osluis/betaling.htm
duurt geloof ik een week daarom heb ik hem al woensdag op de post gedaan
[This space is for rent]
Verwijderd
ok, geld is onderweg vanaf de postgiroVerwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 10:54:
[...]
Zie mijn eerste post onderaan..........
Mensen die de mail niet ontvangen hebben kunnen hier klikken------> http://home.wanadoo.nl/osluis/betaling.htm
Verwijderd
onbereikbaar?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 01:14:
Nog meer onbereikbare mensen:
Melden bij e baas aub...
nooit last van, maar bij deze meld ik mijn en ik doe mee!
Graag bevestiging van dit bericht nitraat (dat je het gelezen hebt)
[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 31-12-2011 12:31 ]
[slimmodus]Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:32:
[...]
onbereikbaar?
Hoe weet je dat?
Hoe weet je nou dat je een mailtje NIET hebt gehad?
[/slimmodus]
[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 31-12-2011 12:31 ]
Ik heb al betaald, komt het daardoor dat ik geen mailtje heb ontvangen?
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Heb het gezien.. lees de betalingsgevens in me sig.......Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:32:
[...]
onbereikbaar?
[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 31-12-2011 12:31 ]
Woei nog 1 week, en een hoop mensen die nog moeten betalen
OK, Nitraat ik heb het geld overgemaakt met mijn nickname erbij zodat je weet van wie het is. Als je mijn geld binnen hebt zet je dan ook op de site dat ik betaald heb? Er staat nu nog steeds dat ik niks besteld heb, verander je dat nog?
Stuur je het pakketje naar het adres dat ingevuld is bij de persoonsgegevens? Of moet ik dat nog ergens apart vermelden?
Alvast bedankt!
Stuur je het pakketje naar het adres dat ingevuld is bij de persoonsgegevens? Of moet ik dat nog ergens apart vermelden?
Alvast bedankt!
En hoe zit het met die korting eigenlijk?
Het is alleen jammer , dat er van die +/- 320 man , al zoiezo 25 afvalle omdat ze niks hebben besteld of zijn geweigerd
Exploring the island of Tsushima
goeie vraag...
Voor degene die een 80mm naar 60mm adapter besteld hebben, dit krijg je er allemaal bij:

Kwam ik toevallig tegen
Hier op een zalman koeler:

Nog een keer op een zalman koeler:

Kwam ik toevallig tegen
Hier op een zalman koeler:

Nog een keer op een zalman koeler:

En hoe bevalt da nou, om op je bankafschiften page 1/13 te zien
w00t
Nog iets van 80 mensen die niks gedaan hebben, die mogen wel opschieten zeg
idd
De korting gaat naar een goed doel; maar het is nog niet bekend welk goed doel of hoeveel korting het om gaat.O.D.Smolik schreef op 03 augustus 2002 @ 18:34:
En hoe zit het met die korting eigenlijk?
[ Voor 0% gewijzigd door Spider.007 op 04-08-2002 14:03 . Reden: typo ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb wat probs met internet verbinding, maar morgen komt het geld wel denk ik
Het is de 1e afgeschreven van mijn rekening maar ik zie nog niet staan dat Nitraat het geld al binnen heeft.
Nog een tussenstand:
• Betaald - 121 - 38%
• Betaald, nog niet bevestigd - 50 - 16%
• Nog niks gedaan - 115 - 36%
• Niets besteld - 27 - 8%
• Geweigerd - 1 - <1%
Dit betekend dat er 171 mensen mee doen (inclusief nog niet bevestigde betalingen), wat 54% van het het totale aantal deelnemers is.
Als alleen de mensen meedoen die betaald hebben, is dat 38%.
De andere 36% die nog geen actie heeft ondernomen mag dus wel ff wakker worden
• Betaald - 121 - 38%
• Betaald, nog niet bevestigd - 50 - 16%
• Nog niks gedaan - 115 - 36%
• Niets besteld - 27 - 8%
• Geweigerd - 1 - <1%
Dit betekend dat er 171 mensen mee doen (inclusief nog niet bevestigde betalingen), wat 54% van het het totale aantal deelnemers is.
Als alleen de mensen meedoen die betaald hebben, is dat 38%.
De andere 36% die nog geen actie heeft ondernomen mag dus wel ff wakker worden
* PoweRoy PoweRoy heeft al betaald(woensdat maar is nog niet bevestigd) duz willen de andere
mensen wakker worden

[This space is for rent]
Ik heb em zaterdag op de post gedaan, Postbank....hopelijk komtie op tijd

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Als het maar niet naar de Foster Partens plan gaat!Spider.007 schreef op 04 augustus 2002 @ 14:03:
[...]
De korting gaat naar een goed doel; maar het is nog niet bekend welk goed doel of hoeveel korting het om gaat.
Ik heb het vanmiddag overgemaakt met mijn Rabox, dus als het goed is is het ge;d maandag of dinsdag binnen
eeej nitraat, ik heb nu ook betaald(mijn ouders dan, mn telefoon met girogelocked tel. nr is gejat
) t kwam van eena ndere rekening als op laupro staat! maar wel op tnv van jou en als bijschrift mijn nickname, adress, postcode, en woonplaats
*burp*
Jep gaat naar het adres wat bij persoonsgegevens staat. Je bestelling op de site toevoegen kan ik niet, maar ik heb het genoteerd en zal een seintje geven als ik je betaling heb ontvangen.JWR schreef op 03 augustus 2002 @ 17:58:
OK, Nitraat ik heb het geld overgemaakt met mijn nickname erbij zodat je weet van wie het is. Als je mijn geld binnen hebt zet je dan ook op de site dat ik betaald heb? Er staat nu nog steeds dat ik niks besteld heb, verander je dat nog?
Alvast bedankt!
ben weer gewoon bereikbaar via de mail (zit weer thuis) en heb net de betalingen geupdate... http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Eerst inloggen en dan naar gegevens (bovenin).Boeie schreef op 05 augustus 2002 @ 11:44:
hoe edit ik eigenlijk mijn Laupro gegevens?
In the end nothing really matters.
Zo heb weer nieuwe betalingen verwerkt.... nu hebben 153 mensen al betaald 
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
Dit topic is gesloten.