Eerlijk gezegd zuigt het hardRobbie007 schreef op 04 augustus 2002 @ 02:03:
En hoe bevalt da nou, om op je bankafschiften page 1/13 te zien
Verwijderd
hmm, bij mij is het geld op 2 augustus afgeschreven, dus het zou er toch al wel moeten zijn ?? (Of duurt het van Postbank -> Rabo langer dan 3 dagen ? )
heb net de betalingen geupdate en je staat er nog niet ussen...kan soms iets langer duren dan 3 dagen...........mocht je een afschrift hebben, maar het staat nog niet op de site vermeldt mail me dan even voor de zekerheid....
Verwijderd
OK als het goed is zal je het geld woensdag of donderdag ontvangen kheb het vrijdag overgemaakt
yay, ik heb betaald en het is geld is door Nitraat ontvangen 
van mij mag ie overgebleven geld houden, en een paar kratjes bier halen. want het moet echt klote werk zijn om alle geldoverschrijvingen te checken. en dan heb ik niet eens over voor 300 man spullen uitzoeken en versturen.
van mij mag ie overgebleven geld houden, en een paar kratjes bier halen. want het moet echt klote werk zijn om alle geldoverschrijvingen te checken. en dan heb ik niet eens over voor 300 man spullen uitzoeken en versturen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Van jou welTerryb47 schreef op 05 augustus 2002 @ 19:38:
Maar van GoT niet. Je mag (bijna) niets overhouden aan een IA.
Is idd een klotewerk, had nooit gedacht dat deze aktie zo'n succes zou worden als ik eerlijk ben. Maar goed, doe ik ook weer eens wat en geld wat over blijft gata naar een goed doel, dus ik ben iig niet voor niets bezigTerryb47 schreef op 05 augustus 2002 @ 19:38:
Betalingen zijn ook weer bijgewerkt.
Ik heb een bestelling met nog een kameraad van mij, en daar wacht ik nog op zijn geld!
Mijn salaris is dus binnen nitraat

Maar nu wacht ik nog op het geld van een kameraad van mij
he bah. ik ga hem morgen maar even bellen want het wordt nu redelijk krap aan, ik heb dan wel Rabo, dus dan staat het er met een dag maar dan nog. Die ene maat van mij werkt gewoon met een briefje, dus dat duurt wat langer. Maar het moet er toch wel morgen ofzo staan want anders hebben we allebei een probleem
Mijn salaris is dus binnen nitraat
Maar nu wacht ik nog op het geld van een kameraad van mij
Hey Nitraat,
Ik reageer ff voor de bestelling van pietervl (hij heeft al betaald, maar is nu op vakantie). Wij hadden ook nog 4 kabels van de vorige actie erbij zitten (ide, rounded, ook al betaald). Vergeet je die niet mee te verzenden!? (zou makkelijk kunnen met 300 man waarvoor je iets moet inpakken). Enne verder: toppie!
Ik reageer ff voor de bestelling van pietervl (hij heeft al betaald, maar is nu op vakantie). Wij hadden ook nog 4 kabels van de vorige actie erbij zitten (ide, rounded, ook al betaald). Vergeet je die niet mee te verzenden!? (zou makkelijk kunnen met 300 man waarvoor je iets moet inpakken). Enne verder: toppie!
Anders heeft die maat van jou gewoon pech lijkt meAlfa_33 schreef op 06 augustus 2002 @ 02:54:
Ik heb een bestelling met nog een kameraad van mij, en daar wacht ik nog op zijn geld!![]()
Mijn salaris is dus binnen nitraat![]()
Maar nu wacht ik nog op het geld van een kameraad van mijhe bah. ik ga hem morgen maar even bellen want het wordt nu redelijk krap aan, ik heb dan wel Rabo, dus dan staat het er met een dag maar dan nog. Die ene maat van mij werkt gewoon met een briefje, dus dat duurt wat langer. Maar het moet er toch wel morgen ofzo staan want anders hebben we allebei een probleem
Nee hoor ik zal het niet vergeten...DeadMetal schreef op 06 augustus 2002 @ 09:16:
Hey Nitraat,
Ik weet niet welk bedrag je van hem krijgt, maar dan schiet je het toch even voor???Alfa_33 schreef op 06 augustus 2002 @ 02:54:
Ik heb een bestelling met nog een kameraad van mij, en daar wacht ik nog op zijn geld!![]()
Mijn salaris is dus binnen nitraat![]()
Maar nu wacht ik nog op het geld van een kameraad van mijhe bah. ik ga hem morgen maar even bellen want het wordt nu redelijk krap aan, ik heb dan wel Rabo, dus dan staat het er met een dag maar dan nog. Die ene maat van mij werkt gewoon met een briefje, dus dat duurt wat langer. Maar het moet er toch wel morgen ofzo staan want anders hebben we allebei een probleem
Idd! Want als je nou handmatig (met briefje) nog moet gaan overschrijven, komt het nooit optijd aan bij Nitraat!Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 10:18:
[...]
Ik weet niet welk bedrag je van hem krijgt, maar dan schiet je het toch even voor???
Verwijderd
Donderdag heb je het geld zeker... vrijdag op de post gedaan bij ABN... Zaterdag & Zondags doen ze nooit wat maandag dinsdag woensdag donderdag... hebben ze 4 daagjes.
En nitraat... mijn korting mag je ook wel houwe
kratje bier
En nitraat... mijn korting mag je ook wel houwe
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d w00t 183 man hebben al betaald...nu de rest nog
Kleine status update:
• Betaald - 183 - 58%
• Betaald, niet bevestigd - 22 - 7%
• Geweigerd - 1 - <1%
• Niks besteld - 27 - 8%
• (Nog) geen aktie ondernomen - 81 - 25%
Dit betekend dat met de onbevestigde betalingen er tot nu toe 205 mensen aan de IA mee doen, dat is 65%.
Zonder de bevestigde betalingen zijn dat 183 mensen, ofwel 58%.
25% heeft nog niks gedaan! Wel erg raar hoor
• Betaald - 183 - 58%
• Geweigerd - 1 - <1%
• Niks besteld - 27 - 8%
Dit betekend dat met de onbevestigde betalingen er tot nu toe 205 mensen aan de IA mee doen, dat is 65%.
Of 25% heeft de moeite niet genomen om zijn/haar status op betaald te zetten. Krijg momenteel erg veel geld binnen van mensen die op "geen aktie" stonden. Maakt de boel wel onoverzichtelijk....BlizzarD schreef op 06 augustus 2002 @ 15:44:
Kleine status update:
• Betaald - 183 - 58%
• Geweigerd - 1 - <1%
• Niks besteld - 27 - 8%
ik denk dat veel mensen deze draad niet volgen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 16:32:
[...]
Of 25% heeft de moeite niet genomen om zijn/haar status op betaald te zetten. Krijg momenteel erg veel geld binnen van mensen die op "geen aktie" stonden. Maakt de boel wel onoverzichtelijk....
ik wist ook niet dat ik mijn status op betaald moest zetten voordat ik toevallig deze draad tegen kwam, waar laupro vertelde hoe je dat moest doen.
misschien dat je de mensen die niet betaald hebben nog maar eens een mailtje moet sturen en zorgen dat ze voor zaterdag betalen. kijken wat er maandag nog binnenkomt aan betalingen. en als ze op dinsdag niet betaald hebben.. tja jammer
ik zal vanavond ook het geld overmaken.
Maar ik ben door campzone 2 helemaal vergeten om er nog een lichtgevende fdd kabel bij te doen
Waarschijnlijk kan ik deze niet alsnog bestellen?, maar kan ik dan voor in de rij staan als er eentje overblijft?
Maar ik ben door campzone 2 helemaal vergeten om er nog een lichtgevende fdd kabel bij te doen
Waarschijnlijk kan ik deze niet alsnog bestellen?, maar kan ik dan voor in de rij staan als er eentje overblijft?
Bij mij is ut vandaag afgeschreven (eindelijk !). Postbank -> Rabo dus ik denk deze week dat het er wel zou moeten zijn (als Interpay ff meewerkt).
* Scarp gaat nu weer lekker rustig afwachten
* Scarp gaat nu weer lekker rustig afwachten
Moet je nitraat ff voor mailenadmiral schreef op 06 augustus 2002 @ 17:22:
ik zal vanavond ook het geld overmaken.
Helaas maar jammer als dat geld er zaterdag niet is. Dan wordt er besteld voor degene die betaald hebben. Geen geld binnen op zaterdag = niet meedoen.damster schreef op 06 augustus 2002 @ 17:10:
[...]
ik denk dat veel mensen deze draad niet volgen.
ik wist ook niet dat ik mijn status op betaald moest zetten voordat ik toevallig deze draad tegen kwam, waar laupro vertelde hoe je dat moest doen.
misschien dat je de mensen die niet betaald hebben nog maar eens een mailtje moet sturen en zorgen dat ze voor zaterdag betalen. kijken wat er maandag nog binnenkomt aan betalingen. en als ze op dinsdag niet betaald hebben.. tja jammer
Correct me if i'm wrong, maar ik denk niet dat dat hoeft
Whooot mijnes is ook betaald, eindelijk na een dikke week 
* O.D.Smolik gaat toch maares internetbankieren aanvragen bij de RaBo
* O.D.Smolik gaat toch maares internetbankieren aanvragen bij de RaBo
Verwijderd
waarom duurt geld overmaken zo lang??? heb donderdag de overschrijvingskaart op de bus gedaan en het is nog niet van mun rekening af
zucht... wat moet dat nou met de postbank
sorry dubbele post lees hieronder maar
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
ehhm ik hoop dat nitraat niet vergeet dat ik NA 10 augustus betaal omdat in nu op Gran canaria zit (ja idd in een inet cafe) tnx!!
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Niet allemaal zo zeuren over de Postbank hoor.... Vrijdag geld overgemaakt, (vrijdagavond en zaterdagavond doet de PB geen boekingen
) zondagavond geprocessed door PB, maandag van mijn rekening afgeschreven, dinsdag (dus na 1! dag al bij Nitraat bijgeboekt) !! 
Praise the Postbank.
(en Nitraat natuurlijk!)
Praise the Postbank.
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Verwijderd
Sinds een jaar of 5 kun je ook internetbankieren hoor. Ik doe het zelf vanuit Zuid-afrika jaarlijksBurning_acid schreef op 06 augustus 2002 @ 21:32:
ehhm ik hoop dat nitraat niet vergeet dat ik NA 10 augustus betaal omdat in nu op Gran canaria zit (ja idd in een inet cafe) tnx!!
Kijk mensen ik organiseer dit voor me lol en niet omdat ik er geld mee verdien. Als mensen niet op tijd betalen hebben ze pech en kunnen ze hun geld teruggestort krijgen als ik geen spullen kan leveren. Er valt altijd wel wat te regelen denk ik, maar ik ga niet helemlaa moeilijk doen voor mensen die niet meewerken...... Als ik fouten gemaakt heb ok, dan wel, maar alle info staat duidelijk op de laupro site vermeldt. Mensen die te lui zijn om dit te lezen hebben wat mij betreft domme pech.
Internetbankieren ownt hard, aanrader voor iedereen.
Mensen op vakantie houdt ik rekening mee en ik ga nu slapen...straks moet ik naar A'dam. Dus ben weer ff een dagje niet te bereiken.
Betalingen zijn wederom bijgewerkt.
Inmiddels is mijn eerste fout erin geslopen. Ik ha dde betaling van S-Force over het hoofd gezien. Deze was zo slim om mij te mailen zodat ik de boel recht kon trekken
. Kleine tip voor iedereen. Fouten maken is menselijk, help mij aub door te kijken of je betaling al bevestigd is op Laupro. Is dit niet het geval terwijl je het afschriftje al binnen hebt, mail dan zo snel mogelijk zodat ik het kan controlleren.
Nu niet allemaal tegelijk roepen heb je het al. Ik heb het over de gevallen die al een paar dagen bij jou afgeschreven zijn. Niet de zelfde dag nog mailen aub anders heb ik een hoop mail voor de vuilnisbak.
Dank u.
Internetbankieren ownt hard, aanrader voor iedereen.
Mensen op vakantie houdt ik rekening mee en ik ga nu slapen...straks moet ik naar A'dam. Dus ben weer ff een dagje niet te bereiken.
Betalingen zijn wederom bijgewerkt.
Inmiddels is mijn eerste fout erin geslopen. Ik ha dde betaling van S-Force over het hoofd gezien. Deze was zo slim om mij te mailen zodat ik de boel recht kon trekken
Nu niet allemaal tegelijk roepen heb je het al. Ik heb het over de gevallen die al een paar dagen bij jou afgeschreven zijn. Niet de zelfde dag nog mailen aub anders heb ik een hoop mail voor de vuilnisbak.
Dank u.
Hey Nitraat, even een klein dingetje
ik dacht dat ik met verzekering versturen later had toegevoegd maar kan het nergens terugvinden ?
Kan dat nu achteraf nog ?
btw, overboeken ging bij mij wel snel (binnen een dag zelfs d8 ik)
Telebankieren, rabo bank
ik dacht dat ik met verzekering versturen later had toegevoegd maar kan het nergens terugvinden ?
Telebankieren, rabo bank
Ik zal morgen even een overzichtje maken van wie wat heeft besteld via de mailRenkie schreef op 07 augustus 2002 @ 00:57:
Hey Nitraat, even een klein dingetje
Telebankieren, rabo bank
Hoi nitraat.
Mijn hdd heeft een crash gehad, en is mijn email van je dus weg. Kan je hem miscshien nog eens opnieuwe sturen ? alfa33@onetelnet.nl Thx. Het geld van die kameraad van me is er nu ook, dus kan ik het ook nu gelijk telebankieren.
Mijn hdd heeft een crash gehad, en is mijn email van je dus weg. Kan je hem miscshien nog eens opnieuwe sturen ? alfa33@onetelnet.nl Thx. Het geld van die kameraad van me is er nu ook, dus kan ik het ook nu gelijk telebankieren.
Dit staat in de sig van nitraat:Alfa_33 schreef op 07 augustus 2002 @ 12:32:
Hoi nitraat.
Voor betalingsinfo ---> http://home.wanadoo.nl/osluis/betaling.htm
Always outnumbered, never outgunned!
Het gels is overgemaakt, iig het is in behandeling genomen (rabo telebankieren rox) dus het staat er morgen (0:00:01
)
Nou we gaan dus iig de 200 man halen. Ook niet slecht. Misschien heeft ie dan wel alles op voorraad en nitraat is minder lang bezig. Mij boeit het niet zo hoeveel mensen er mee doen, als ik alles maar krijg
Bij betaalde mensjes zie ik toch iets heel anders voor meVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 09:53:
Zo er is weer een updatje geweest http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d
192 betaalde mensjes
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hij bedoelt betalende mensjesDemoniac schreef op 07 augustus 2002 @ 15:00:
[...]
Bij betaalde mensjes zie ik toch iets heel anders voor me![]()
Das dus weer de andere kant van jou verhaal
Verwijderd
Mijn betaling (van TheLegend dan, zit nu bij me vriendin onder haar naam) is ook beetje mis gegaan is als het goed is donderdag/vrijdag gefixed via GiroTel.. Nirtraat ik heb je er over gemeeld
.. ik hoor het wel via meel dan ok?.ik ben vrijdag ook op vakantie maar geld is dan als goed is afgehandeld ok!?
Gooi het eruitDemoniac schreef op 07 augustus 2002 @ 15:00:
[...]
Bij betaalde mensjes zie ik toch iets heel anders voor me![]()
Nitraat, bij mij is het 5-8-2002 afgeschreven (Postbank) Heb jij het geld van mij al binnen?
Zou je me daar even over kunnen berichten? Alvast bedankt.
Damn, ik sta nog steeds niet bij de betaalde mensen
Postbank -> andere bank is ook altijd zoooo traag
Postbank -> andere bank is ook altijd zoooo traag
wanneer krijgen we trouwens de spullen uiterlijk
ben op 24 augustus jarig duz ik wil dan wel of eerder
mijn spullen hebben
[This space is for rent]
Verwijderd
ik sta nog steeds op betaald met een vraagteken... terwijl het al 2 dagen van munrekening is.... er staat op afrekening 41 euro naar orion vd sluis bla bla bla.. of is site nog niet geupdate??
Zal vandaag of morgen wel een keer aankomen bij hem... de bank moet er eerst nog rente op verdienen...Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:20:
ik sta nog steeds op betaald met een vraagteken... terwijl het al 2 dagen van munrekening is.... er staat op afrekening 41 euro naar orion vd sluis bla bla bla.. of is site nog niet geupdate??
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Jongens, als je van de ene bank naar de andere overschrijft, houden ze dat geld ff achter, ivm de rente die ze dan van je kunnen jatten...
maybe is et handig als dit soort posts ff niet hier komen ivm overzichtelijkheid...
Het word voor nitraat echt een heel erg uitzoekwerk allemaal...
dit vind ik iig, nofi!
maybe is et handig als dit soort posts ff niet hier komen ivm overzichtelijkheid...
Het word voor nitraat echt een heel erg uitzoekwerk allemaal...
dit vind ik iig, nofi!
Nitraat ik heb het pakje, van je iets minder mega aktie
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Jep is binnenJWR schreef op 08 augustus 2002 @ 08:29:
Nitraat, bij mij is het 5-8-2002 afgeschreven (Postbank) Heb jij het geld van mij al binnen?
Ik doe gewoon t/m. De maandag daarop gaat de bestelling de deur uit.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:20:
is het tot 10 aug. of tm 10 aug?
Damn... heb net de rabox gekregen van internetbankieren.
Nu kan ik hem niet uitesten
Verwijderd
Oef blij dat ik nog even mijn gegevens checkte bij laupro. was een 2 vergeten. anders was de boel 200 huizen verderop bezorgt. Misschien een tip voor iedereen??
Verwijderd
ik kan je wel ff mijn rekening nummer geven dat je ff geld naar mij over maakt.O.D.Smolik schreef op 08 augustus 2002 @ 16:59:
Damn... heb net de rabox gekregen van internetbankieren.
dan zeg ik wel of het aangekomen is
hahaha Nitraat heeft nog niet betaald of zelfs nog geen actie ondernomen!
Wel voor 11 augustus betalen Nitraat anders kun je zelf niet met deze actie meedoen!!!
Wel voor 11 augustus betalen Nitraat anders kun je zelf niet met deze actie meedoen!!!
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
WAt is je bankrek.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:36:
[...]
ik kan je wel ff mijn rekening nummer geven dat je ff geld naar mij over maakt.
dan zeg ik wel of het aangekomen is
Ik moet ook al betaald hebben, iig hier is het afgeschreven. Wellicht heb je et al maar heb je de lijst nog niet geupdate. Ill see it soon
Zat je op me te wachten ofzo
nee, het was gewoon telepatie
Het is FRIET!
jij was sneller hoor...
in dezelfde minuut
in dezelfde minuut
welke taart willen we de ouwe vertrouwde?

of een andere???

of een andere???
*burp*
verdorrie vorige week vrijdag een betaalopdracht gemaakt nu nog steeds niets bekend.
POSTBANK naar een andere BANK gaat altijd traaaaaaaaaaaaaaag !!!!!!!!!!!!
POSTBANK naar een andere BANK gaat altijd traaaaaaaaaaaaaaag !!!!!!!!!!!!
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Ja de rabobank ofzo.... 
1 dagje
bam geld is er 
(nja logisch rabo naar rabo gaat altijd snel
)
1 dagje
(nja logisch rabo naar rabo gaat altijd snel
Het is FRIET!
* PoweRoy vindt PoweRoy ook wel lekkerrimpeldinky schreef op 09 augustus 2002 @ 15:15:
welke taart willen we de ouwe vertrouwde?
afbeelding
of een andere???
[This space is for rent]
Postbank - Postbank ook snelJox444 schreef op 09 augustus 2002 @ 17:28:
Ja de rabobank ofzo....
1 dagjebam geld is er
(nja logisch rabo naar rabo gaat altijd snel)
Rabo - postbank = langzaam
Postbank - rabo = langzaam
Dus dat iedereen over postbank zeikt dat ze langzaam zijn is echt
Nee, postbank - postbank is NIET snel. Dit duurt nl. altijd minstens één dag meer dan echte bank - echte bank.BlizzarD schreef op 09 augustus 2002 @ 17:39:
[...]
Postbank - Postbank ook snel
Rabo - postbank = langzaam
Postbank - rabo = langzaam
Dus dat iedereen over postbank zeikt dat ze langzaam zijn is echt
Is mijn geld er al? Heb je ook al gemaild....maak me ernstige zorgen of de postbank er echt een hele week over doet om het over te maken naar je.....:'(
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
klopt, had dat vroeger met m'n salaris ook (op m'n Girorekening). iedereen met bankrekening had z'n loon een week eerder binnen :\
ze houden het geld gewoon extra lang vast (voor rente natuurlijk), maar ook omdat er waarschijnlijk meer transactie kosten zijn + het zijn concurrenten..
ze houden het geld gewoon extra lang vast (voor rente natuurlijk), maar ook omdat er waarschijnlijk meer transactie kosten zijn + het zijn concurrenten..
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Nu ze houden je geld een paar dagen achter voor de rente dus 2 verschillende banken die willen allebij rente hebben, duurd het dus 2 x zo lang 
Denk ik
Denk ik
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Das opzich knapjhksema schreef op 09 augustus 2002 @ 20:01:
[...]
Nee, postbank - postbank is NIET snel. Dit duurt nl. altijd minstens één dag meer dan echte bank - echte bank.
Waar wil jij dan die dag winst nog vandaan halen
Hoeveel tweakers hebben er nu betaald?
offtopic:
Postbank - Rabo en vise versa duurt lang omdat er Interpay tussen zit. En die is langszaam. Meestal is het geld bij mij snel afgeschreven maar doet Interpay er lang over om het naar de andere bank te storten. Dus hou eens op met de postbank de schuld te geven. Neem anders gewoon ook een bankrekening erbij. Beide hebben nadelen en voordelen.
Postbank - Rabo en vise versa duurt lang omdat er Interpay tussen zit. En die is langszaam. Meestal is het geld bij mij snel afgeschreven maar doet Interpay er lang over om het naar de andere bank te storten. Dus hou eens op met de postbank de schuld te geven. Neem anders gewoon ook een bankrekening erbij. Beide hebben nadelen en voordelen.
* Scarp wacht rustig op z'n spulletjes
* Scarp complimenteerd nitraat met een tot nu toe prima IA.
Vandaag 10 augustus, mijn betaling nog steeds niet bevestigd.... 
Nitraat -> mijn geld is onderweg, maar postbank -> rabo is zoooo traaag....
Nitraat -> mijn geld is onderweg, maar postbank -> rabo is zoooo traaag....
Herlees mijn post nog 's... Ik heb het niet over winst die de postbank maakt, maar zeg alleen dat de postbank minder snel is. Als ik vandaag van mijn niet-postbank rekening geld overmaak naar een andere niet-postbank rekening (wel zelfde bank), dan is het er dezelfde dag nog => postbank 1 dag langzamer...volder schreef op 10 augustus 2002 @ 01:13:
[...]
Das opzich knapAls ik me Postbank geld vandaag overschrijf naar een Postbank rekening is het er toch echt morgenochtend???
Waar wil jij dan die dag winst nog vandaan halen
Klopt, mijn geld naar Nitraat van Rabo naar Rabo stond er dezelfde dag nog opjhksema schreef op 10 augustus 2002 @ 10:13:
[...]
Herlees mijn post nog 's... Ik heb het niet over winst die de postbank maakt, maar zeg alleen dat de postbank minder snel is. Als ik vandaag van mijn niet-postbank rekening geld overmaak naar een andere niet-postbank rekening (wel zelfde bank), dan is het er dezelfde dag nog => postbank 1 dag langzamer...
eey nitraat, heb je mijn geld al binnen? 6-8-2002 is het afgeschreven (75euro)(h.kaczynski@chello.nl) Heb namelijk bestelling toen via mail gedaan ipv van de laupro site.
Bij mij van rabo naar rabo 5 min later stond het bij nitraat, who doesn't love internet bankierenJust_Johnny schreef op 10 augustus 2002 @ 12:10:
[...]Klopt, mijn geld naar Nitraat van Rabo naar Rabo stond er dezelfde dag nog op
Postbank-klanten.fleppuhstein schreef op 10 augustus 2002 @ 12:16:
[...]
Bij mij van rabo naar rabo 5 min later stond het bij nitraat, who doesn't love internet bankieren
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Die misschien wat minder, maar degene die de Rabox heeft gemaakt verdient een medaille
Nitraat,
Heb jij het geld al binnen van mij?
Aanmeldings ID 688
Nick Sanka?
Mijn geld is er 7-8-2002 afgeschreven
Heb jij het geld al binnen van mij?
Aanmeldings ID 688
Nick Sanka?
Mijn geld is er 7-8-2002 afgeschreven
Ik zou ook graag een keer bevestiging hebben 
Hetzij via Laupro, hetzij via mail.
Thx nogmaals voor deze IA
Hetzij via Laupro, hetzij via mail.
Thx nogmaals voor deze IA
XBO: Michaël#3318
Het is nu 10 augustus en mijn betaling is nog steeds niet bevestigd 
val ik nu buiten de boot?
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Just_Johnny schreef op 10 augustus 2002 @ 16:29:
[...]Die misschien wat minder, maar degene die de Rabox heeft gemaakt verdient een medaille
thnx dude..
_
Op de lijst staat er nog steeds een vraagteken bij mij (ViP), terwijl het geld (volgens de girofoon) de 7e is afgeschreven... hopelijk is het er nog op tijd, want ik wil wel m'n spullen
Nitraat moet ff wakker wordenklown schreef op 10 augustus 2002 @ 16:36:
Het is nu 10 augustus en mijn betaling is nog steeds niet bevestigd
Lijst is nog niet geupdate
BlizzarD schreef op 10 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
Nitraat moet ff wakker worden
Lijst is nog niet geupdate
Het is FRIET!
Dit topic is gesloten.
![]()