Makkelijk te vervangen, das een goeie. Ik zit net te kijken en als je de fan zelf eraf pakt kan je zo ben een printplaatje waar die leds op geslodeerd zitten. Vervangen is volgens mij een koud kunstje als je een soldeerboutje hebt.Tribal_T schreef op 26 augustus 2002 @ 11:08:
Hmmm nitraat, heb er op zich niet zoveel op tegen als het groene ledjes zijn,
mits die dingen een beetje makkelijk te vervangen zijn. Heb zelf nog een stuk of 30 blauwe ledjes liggen. Duz laat ff wete of je ze kan vervange
Nou nitraat dan maakik het je makkelijk 
Stuur maar op die zooi, je hebt al genoeg moeten doen, en je dan af zitten zeiken over de kleur liggies vinnik onzin.
Mn pakkie stond al op gezipt. Dus sture maar
Stuur maar op die zooi, je hebt al genoeg moeten doen, en je dan af zitten zeiken over de kleur liggies vinnik onzin.
Mn pakkie stond al op gezipt. Dus sture maar
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Soz
[ Voor 0% gewijzigd door Tribal_T op 26-08-2002 11:24 . Reden: dubbelpost ]
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Hoi Nitraat, ik ben net terug van vakantie. Jij had mijn bestelling via de mail ontvangen en je had het geld ook binnen. Alleen ik kan nu niet zien of het ingepakt cq verstuurd is.
Zou je me daarvan op de hoogte kunnen stellen? bvd
Hier is het ook geen probleem, ik moet alleen ff wachten op die FDD kabels... Maar die zouden woensdag komen, ik hoop dat ik dan gelijk aan de beurt ben met inpakken...
Nick: Burning Tyre
Nick: Burning Tyre
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Daar houdt ik je uiteraard van op de hoogteJWR schreef op 26 augustus 2002 @ 11:52:
Hoi Nitraat, ik ben net terug van vakantie. Jij had mijn bestelling via de mail ontvangen en je had het geld ook binnen. Alleen ik kan nu niet zien of het ingepakt cq verstuurd is.
Status: nog niet ingepakt.
Ben van de andere mensen natuurlijk nog steeds bezig met inpakken. Schiet alleen niet zo op omdat het zo'n kelere zooi op me kamer is nu. Je blijft zoeken naar de juiste spullen.
Ik wil wel gewoon de fan groene leds, geen probleem, ik wou er zowiezo al rode inmodden....
cooolkast on the list for green
Btw: mijn pakketjes was toch al ingepakt
......
Btw: mijn pakketjes was toch al ingepakt
Verwijderd
Gooi die fan`s met groene leds ook maar in mijn doos!
Heb je er weer 3 waar je je minder zorgen over hoeft te maken
Heb je er weer 3 waar je je minder zorgen over hoeft te maken
jep die staat al klaar voor verzendingcooolkast schreef op 26 augustus 2002 @ 12:28:
Ik wil wel gewoon de fan groene leds, geen probleem, ik wou er zowiezo al rode inmodden....
Btw: mijn pakketjes was toch al ingepakt......
btw inpak status is bijgewerkt zit al op 36 pakkies
nitraat mijn beriggie over het hoofd gezien?
Nee hoor, jou pakkie is al ingepaktTribal_T schreef op 26 augustus 2002 @ 13:31:
nitraat mijn beriggie over het hoofd gezien?
Jep ik heb jou er al op gezet.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 13:37:
Groen is goed, Pak maar in
of stond ik al op de list voor groen![]()
Nitraat,
Groen is perfect pak maar in en stuur maar op zit er met smart op te wachten!
Groen is perfect pak maar in en stuur maar op zit er met smart op te wachten!
Ok jij staat ook op de lijstSanka19 schreef op 26 augustus 2002 @ 13:49:
Nitraat,
Groen is perfect pak maar in en stuur maar op zit er met smart op te wachten!![]()
Pff ik bene ven naar buiten een luchtje scheppen. Ben al vanaf 9 uur aan het inpakken en begin lichtelijk duf te worden. Helaas zijn de boeren bij mij inde buurt aan het gieren, dus ikk meur me kamer zowat uit met het raam open
Verwijderd
vet.... ik hoop dat ik me ronde kabels voor vrijdag heb
ga namelijk Naar
LOCKDOWN
LANNEN...
LOCKDOWN
LANNEN...
Ook no problemo hier hoor!!
Hoeveel heb je er nu al ingepakt?
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=sBurning_Tyre schreef op 26 augustus 2002 @ 14:31:
Ook no problemo hier hoor!!
enne wanneer ga je de 1ste lichting eruit gooie?
Ik wil graag wel de blauwe led's, en daar heb ik je al over gemailed 
Als ik moet bijbetalen is dat geen enkel probleem.
Als ik moet bijbetalen is dat geen enkel probleem.
Nitraat,
Je mag mijn niet-regelbare fans met leds wel groen doen. De regelbare heb ik graag wel gewoon in het blauw (ze komen niet tesamen in één kast).
Nou nog ff op die FDD silvercables wachten.
Je mag mijn niet-regelbare fans met leds wel groen doen. De regelbare heb ik graag wel gewoon in het blauw (ze komen niet tesamen in één kast).
Nou nog ff op die FDD silvercables wachten.
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Verwijderd
Hé NO3, ben je al bij 924 met inpakken? Ik heb 888 voorbij zien komen 
ff serieus, sterkte toegewenst...met inpakken.
ff serieus, sterkte toegewenst...met inpakken.
Verwijderd
Staat hier net een gozer van de pakketdienst met een grote doos voor de deur, dus ik ren verrukt maar ook enigzins verward naar beneden, want ik sta nog niet op ingepakt. Vond het al vreemd, dus ik doe de deur open, zijn het mijn schoolboeken.
maar Nitraat, voor mij maakt het niet uit of ik groen danwel blauw ontvang.

Whahaha, lol .. leuke actieVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:12:
Staat hier net een gozer van de pakketdienst met een grote doos voor de deur, dus ik ren verrukt maar ook enigzins verward naar beneden, want ik sta nog niet op ingepakt. Vond het al vreemd, dus ik doe de deur open, zijn het mijn schoolboeken.![]()
![]()
Nitraat het is mij best als ik groene krijg , pleur maar in de doos
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
wanneer gaat de eerste zending de deur uit?? hehe ik ben niet ongeduldig hoor 
keep up the good work..
keep up the good work..
R0fl....
Nitraat Je big boom is goed geknald
Ik vind dat het toch goed geregeld is e.d.
Tevens wil ik me aanmelden voor de restjes
Zal je zometeen even mailen
Bedantk iig
Nitraat Je big boom is goed geknald
Ik vind dat het toch goed geregeld is e.d.
Tevens wil ik me aanmelden voor de restjes
Zal je zometeen even mailen
Bedantk iig
nitraat heb je mijn mail ontvangen 
kwilde de 1x groene led fan vervangen door de blauwe
kwilde de 1x groene led fan vervangen door de blauwe
[This space is for rent]
Flikker die groene er maar in. Patsen op een lan kan altijd nog.
/me vindt groen goed kan helaas tijdelijk niet bij m'n mail
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Nitraat kun je mij ook even bij laupro zetten kan ik ook even kijken hoe ver je met mij bent bedankt mooie Ia
nitraat: voor mij zijn de groene ook goed hoor. Ik mod ze wel..... 
Succes met inpakken, ik wacht rustig af....
Succes met inpakken, ik wacht rustig af....
nitraat kun je ff de namen posten waarvan je een emailtje hebt gehad, is een beetje overzichtelijker als we dadelijk de verkeerde kleur fan leds krijgen
[This space is for rent]
ik vind alle kleuren best
Specs van mijn bak Hier!
Ik maak uit het meeltje op dat de clear fan met speedcontrole gewoon blauw is, die clear fan zonder speedcontrole is groen. klopt dat of zijn ze beidde groen?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
OMG wat een klote zooi. Vibe weet mij net te melden dat de fans met blauwe led's niet blauw zijn, maar GROEN*zware censuur* Er staat gewoon doodleuk 8cm Crystal Blue LED Fan op de doos, maar er zitten groen leds in de fan.
Bah bah wat nu?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
hey nitraat,
Vind het niet erg als ik de groene fans krijg. Haal er wel een groene ccfl bij (blauw gebroken
)
Maar verder hoor je niks over de mensen die over de mail hebben besteld (zoals ik dus). Hoe zit het daar mee? Pak je die gewoon als laatst in? Succes verder met inpakken
Vind het niet erg als ik de groene fans krijg. Haal er wel een groene ccfl bij (blauw gebroken

Maar verder hoor je niks over de mensen die over de mail hebben besteld (zoals ik dus). Hoe zit het daar mee? Pak je die gewoon als laatst in? Succes verder met inpakken
groen?? blauw?? ze waren toch doorzichtig 
no probs hier, pleur die groene er maar in...
no probs hier, pleur die groene er maar in...
patryk schreef op 26 augustus 2002 @ 19:19:
hey nitraat,
Vind het niet erg als ik de fans met groene ledjes krijg. Haal er wel een groene ccfl bij (blauw gebroken)
Waarom quote je jezelf? En waarom na 16 minuten
Nitraat of anderen, mocht iemand zijn groene fannetje niet willen, dan wil ik er wel één.
sebastius@game-trix.com
sebastius@game-trix.com
Ik heb ook geen probleem met een groene variant. Ik heb toch een zooi blauwe van een ander IA
He nitraat, ik zie nu dat mijn pakketje ook al is ingepakt. Maar zijn de FDD kabels al binnen dan ? Dan rest mij nog een vraag wanneer gaat de eerste zending weg ?
Wat is er toch met die fdd kabels?
En volgens mij gaat alles in 1 keer weg, of niet?
Verwijderd
Als je fff rustig dit topic doorneemt zal je zien dat de zilveren rounded FDD cables wat vertraging hebben opgelopen... deze komen woensdag binnen (als het goed is) en zullen dan meteen ingepakt worden... Als alles meezit gaat vrijdag de hele zooi de deur uit...
FDD kabels zouden woensdag bij nitraat arriveren. Vandaar. En nitraat zou wachten met inpakken totdat hij het hele pakket kon inpakken, omdat er anders allemaal halve dozen in zn kamer zouden komen staan.BlizzarD schreef op 26 augustus 2002 @ 20:00:
Wat is er toch met die fdd kabels?
He patryk mooie overklok van je pc
AMD Athlon XP 1600+ @ 2200+
Toch knap

AMD Athlon XP 1600+ @ 2200+
Toch knap
bij mij kunt je altijd je je groene fans altijd kwijt...
ik wil echt wel
edit >> me doos is nog niet ingepakt (FDD kabel gedoe) dus je hoeft me doosje niet meer open te maken
Maar je had toch nog als idee om een webwinkel te openen? bewaar de fans (of een aantal) en geef er 1 gratis mee aan de eerst 80 klanten
ik wil echt wel
edit >> me doos is nog niet ingepakt (FDD kabel gedoe) dus je hoeft me doosje niet meer open te maken
Maar je had toch nog als idee om een webwinkel te openen? bewaar de fans (of een aantal) en geef er 1 gratis mee aan de eerst 80 klanten
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ah oke. Vrijdag deur uit = maybe zaterdag bij de mensen?
Zou wel leuk zijn
Zou wel leuk zijn
Zowel de TPG als de NPD bezorgen niet op zaterdag, as far as I know. Zal dus eerder maandag worden, denk ik.BlizzarD schreef op 26 augustus 2002 @ 22:59:
Ah oke. Vrijdag deur uit = maybe zaterdag bij de mensen?
Zou wel leuk zijn
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Tja, van het weekend een LANparty. Dus ik ga maar hopen dat ik het vrijdag krijg
Maar anders, gewoon pech. Bigga up 4 Nitraat
Verwijderd
TPG heeft wel vaker iets op zaterdag bij mij bezorgt hoor dus dat klopt niet helemaal wat je nu vermeldFerdo schreef op 26 augustus 2002 @ 23:01:
[...]
Zowel de TPG als de NPD bezorgen niet op zaterdag, as far as I know. Zal dus eerder maandag worden, denk ik.
Ik vind de groene ook wel goed.
Pak maar in en stuur maar op.
Als de kleur me toch niet aan staat mod ik ze wel om naar een ander kleurtje
STERKTE
Pak maar in en stuur maar op.
Als de kleur me toch niet aan staat mod ik ze wel om naar een ander kleurtje
STERKTE
Still King
Verwijderd
Die staan op pagina 11Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:55:
krijgen we nog pics van alles?? of heb ik die al gemist
Oeps foutjuh, ik heb mn aantal posts per pagina op 50 staan

Ik ben al een tijdje niet thuis, was gaan werken, maar zal als ik thuis ben even de post door spitten en vragen beantwoorden. Ik ga nu weer even snel verder.
Verwijderd
Okay! Damn, dan heb je 2 dagtaken (werken en IA)! Ik wacht nog fff op antwoord van m'n meelje.. De overboekingskaart ligt al klaar! Gaat morgenochtend op de post!
Kon je nog pix regelen van die groene fans?
Kon je nog pix regelen van die groene fans?
Verwijderd
Wat mij betrefd; Groen licht voor groen....
Wanneer zijn de silver-FDD kabels binnen denk je
staat hierboven: woensdagVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 09:24:
Wat mij betrefd; Groen licht voor groen....
TPG bezorgd geen rembours pakketjes op ZaterdagFerdo schreef op 26 augustus 2002 @ 23:01:
[...]
Zowel de TPG als de NPD bezorgen niet op zaterdag, as far as I know. Zal dus eerder maandag worden, denk ik.
Wel gewone?tomvleeuwen schreef op 27 augustus 2002 @ 12:03:
[...]
TPG bezorgd geen rembours pakketjes op Zaterdag
Want die van Nitraat is geen rembours
Idd, TPG bezorgt zeker wel in het weekend, maar in het weekend bezorgen ze GEEN rembours pakketten. En deze pakketten worden niet onder rembours verzonden dus, als ze vrijdag verstuurt worden (mits optijd) zijn ze zaterdag voor de deur.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:05:
[...]
TPG heeft wel vaker iets op zaterdag bij mij bezorgt hoor dus dat klopt niet helemaal wat je nu vermeld
Zag dat mijn bestelling (nick: sjaal, id: 792) ook op ingepakt stond.
Heb geen mail gehad over de casefans met leds, maar maakt mij niet uit dat ze groen zijn. Succes verder met inpakken, mail lezen etc.
NOTAlfa_33 schreef op 27 augustus 2002 @ 12:19:
[...]
Idd, TPG bezorgt zeker wel in het weekend, maar in het weekend bezorgen ze GEEN rembours pakketten. En deze pakketten worden niet onder rembours verzonden dus, als ze vrijdag verstuurt worden (mits optijd) zijn ze zaterdag voor de deur.
Ze bezorgen zaterdag helemaal geen pakketjes
Wachten tot maandag dus

Still King
Of zelfs tot dinsdag??Imhotep schreef op 27 augustus 2002 @ 14:08:
[...]
NOT
Ze bezorgen zaterdag helemaal geen pakketjes
Wachten tot maandag dus
BronWanneer een pakje niet afgeleverd kan worden (dinsdag t/m vrijdag)
al nieuws over de prijs van de blue led fans?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
nitraat heb je nu mijn mail ontvangen kheb nog geen bericht terug gehad maar ik wilde in plaats van de crystal clear green ledfan een blauwe ledfan
[This space is for rent]
Verwijderd
wel op zaterdag
ik werk bij de tgp
kreeg toen ook een pakketje met clear blue casefans
in een unox doos
van meneer de postbode
aka collega..
ben er toch niet van ut wiekent dus
ken wel w88
kreeg toen ook een pakketje met clear blue casefans
ben er toch niet van ut wiekent dus
Verwijderd
waarom stuurt nitraat niet al de pakketjes op die al zijn ingepakt.
en waarom zou je alle pakketjes tegelijk willen versturen , wat maakt dat nou uit.
en dan heeft nitraat minder rommel.
en waarom zou je alle pakketjes tegelijk willen versturen , wat maakt dat nou uit.
en dan heeft nitraat minder rommel.
Hmz de 1 zegt wel zaterdag, de ander niet 
Maandag moet ik boeken halen om 11.35uur, dus als ie maandag komt, hoop ik dat het voor half twaalf is
Maandag moet ik boeken halen om 11.35uur, dus als ie maandag komt, hoop ik dat het voor half twaalf is
Ikke nog steeds niet, maar ik heb geduld,
had ik al gezegd dat ik groen cool vind, en dus geen blauwe hoef.....?
had ik al gezegd dat ik groen cool vind, en dus geen blauwe hoef.....?
Mijn Flickr; Sony A7iii
He 1 iemand heeft zijn pakketje al ontvangen 
Totaal aantal ingepakt: 114 pakketjes al
(Als ik goed heb geteld, voel me niet echt 100%
)
Way to go nitraat
Totaal aantal ingepakt: 114 pakketjes al
Way to go nitraat
Verwijderd
zou wel erg cool zijn als ik het pakketje weekend nog binnen krijg, kan ik meteen op de Lan alles verdelen voor iedereen......
naja we hebben geduld, en bedankt Nitraat voor het vele werk tot nu toe (en wat nog komt
)
naja we hebben geduld, en bedankt Nitraat voor het vele werk tot nu toe (en wat nog komt
Verwijderd
Ja dus even voor de goede orde tpg bezorgt WEL op zaterdag, alleen geen rembours (ja het is al eerder gezegt )
Goed werk zo al hoor nitraat ga zo maar fijn door dan ben je sneller van de bende af
Goed werk zo al hoor nitraat ga zo maar fijn door dan ben je sneller van de bende af
BELANGRIJKE UPDATE!!!!
zo iedereen lees dit even, wie over de hier beantwoorde vragen nog vragen gaat stellen krijgt van mij persoonlijk een schop onder zijn/haar reet.
de fans met leds
ik heb bericht van akasa. Ik krijg gewoon de overige fans die ik zou ontvangen met blauwe leds. Hiervoor hoeft niets bijbetaald te worden, ze zijn alleen minder luxe verpakt als de groene, dus schroefjes, fangrill etc ontbreekt. Moet volgens mij geen probleem zijn denk ik. Ik heb ze als het goed is donderdag in huis.
de ontbrekende FDD kabel silver mesh
Deze komen er ook aan. Ik heb nog even gebeld en het ziet er naar uit dat ik de fdd kabels een dagje later in huis krijg. Donderdag dus. Ik heb alle enveloppen al klaargelegd dus daat hoeft alleen de fdd kabel nog in geschoven te worden en ze kunnen op de bus. De overige pakketen kan ik dan ook afmaken.
wanneer gaan de pakjes op de bus??
Het zit zo. Ik ben aan het wachten op de barcodes van de NPD, die krijg ik als het goed is morgen thuis bezorgd. Alle ingepakte pakkies die mt de NDP gaan kunnen wat mij betreft woensdagavond op de bus, dus dan zou ej ze donderdag kunnen hebben. Dit kan een dagje later worden afhankelijk van of ik morgen de barcodes heb of niet. De TPG pakkettten probeer ik tegelijk op de bus te doen.
Ik ben nu al een heel eind met inpakken het wachten is nu alleen nog op de FDD kabels en dan kan ik weer verder. Ik heb alleen het probleem dat ik waarschijnlijk donderdag naar A'dam ga om met een paar mensen te babbelen over me webshop/financien etc. Dus wat voor donderdag nog niet gebeurd is kan ik pas na het weekend weer aan beginnen. Ik verwacht dat uiterlijk alles volgende week dinsdag op de bus is en dat je die woensdag je spullen ontvangt.
De mensen die via de mail hebben besteld komen ook aan de beurt, daar ben ik nu mee bezig...
zo iedereen lees dit even, wie over de hier beantwoorde vragen nog vragen gaat stellen krijgt van mij persoonlijk een schop onder zijn/haar reet.
de fans met leds
ik heb bericht van akasa. Ik krijg gewoon de overige fans die ik zou ontvangen met blauwe leds. Hiervoor hoeft niets bijbetaald te worden, ze zijn alleen minder luxe verpakt als de groene, dus schroefjes, fangrill etc ontbreekt. Moet volgens mij geen probleem zijn denk ik. Ik heb ze als het goed is donderdag in huis.
de ontbrekende FDD kabel silver mesh
Deze komen er ook aan. Ik heb nog even gebeld en het ziet er naar uit dat ik de fdd kabels een dagje later in huis krijg. Donderdag dus. Ik heb alle enveloppen al klaargelegd dus daat hoeft alleen de fdd kabel nog in geschoven te worden en ze kunnen op de bus. De overige pakketen kan ik dan ook afmaken.
wanneer gaan de pakjes op de bus??
Het zit zo. Ik ben aan het wachten op de barcodes van de NPD, die krijg ik als het goed is morgen thuis bezorgd. Alle ingepakte pakkies die mt de NDP gaan kunnen wat mij betreft woensdagavond op de bus, dus dan zou ej ze donderdag kunnen hebben. Dit kan een dagje later worden afhankelijk van of ik morgen de barcodes heb of niet. De TPG pakkettten probeer ik tegelijk op de bus te doen.
Ik ben nu al een heel eind met inpakken het wachten is nu alleen nog op de FDD kabels en dan kan ik weer verder. Ik heb alleen het probleem dat ik waarschijnlijk donderdag naar A'dam ga om met een paar mensen te babbelen over me webshop/financien etc. Dus wat voor donderdag nog niet gebeurd is kan ik pas na het weekend weer aan beginnen. Ik verwacht dat uiterlijk alles volgende week dinsdag op de bus is en dat je die woensdag je spullen ontvangt.
De mensen die via de mail hebben besteld komen ook aan de beurt, daar ben ik nu mee bezig...
Wow waarschijnlijk donderdag al 
Even applaus voor Nitraat, want dat inpakken gaat wel loeisnel zeg
Verwijderd
Heee Nitraat !!!!
Klasse dat je al dir werk voor on verzet
(K ben trouwens spawned op Laupro maar mn account aanmelden op het forum was geen succes!!!)
Ik ben er ff tussenuit geweest. Dus was nie zo op de hoogte!! Hoe zien die Fan's eruit met die groene LED's beetje OK??
Ik heb nog geen foto's gezien... K heb er toch niet overheen gelezen ??
Maaruh als ze ok zijn kun je ze voor mij ook gewoon opsturen! Mocht ik het lelijk vinden kan ik ze altijd nog vervangen!
Krijg deze week namelijk mn nieuwe systeem binnen!!
Kan ik eindelijk aan de slag!!!
Klasse dat je al dir werk voor on verzet
(K ben trouwens spawned op Laupro maar mn account aanmelden op het forum was geen succes!!!)
Ik ben er ff tussenuit geweest. Dus was nie zo op de hoogte!! Hoe zien die Fan's eruit met die groene LED's beetje OK??
Ik heb nog geen foto's gezien... K heb er toch niet overheen gelezen ??
Maaruh als ze ok zijn kun je ze voor mij ook gewoon opsturen! Mocht ik het lelijk vinden kan ik ze altijd nog vervangen!
Krijg deze week namelijk mn nieuwe systeem binnen!!
Kan ik eindelijk aan de slag!!!
Houdt er wel rekening mee dat dit niet geldt voor mensen die een FDD slivermesh kabel besteld hebben of die de fan met blauwe led willen. Die komen later.BlizzarD schreef op 27 augustus 2002 @ 17:17:
Wow waarschijnlijk donderdag al
URL voor pics van de groene leds: http://www.vibe99.mine.nu/files/casefan/
Toch weer mooi dat je dat geregeld hebt 
Je bent echt _te_ goed voor deze wereld
Dank
Je bent echt _te_ goed voor deze wereld

Wil je dat dan ook aub even tegen me moeder zeggen?? Die loopt maar te zeuren dat ik ene luiwammes ben en dat ik niets doe. Ha ha ze moest eens wetenDjGeRo schreef op 27 augustus 2002 @ 17:29:
Toch weer mooi dat je dat geregeld hebt
Je bent echt _te_ goed voor deze wereld![]()
Dank
Maar ff serieus, ik zal blij zijn als deze aktie achter de rug is en ik met een echte shop kan beginnen. Ik weet iig dat ik de adminestratie iets anders zal moeten als op laupro
Whehe, dan wordt het hoog tijd dat je het anders gaat aanpakken.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:40:
[...]
Wil je dat dan ook aub even tegen me moeder zeggen?? Die loopt maar te zeuren dat ik ene luiwammes ben en dat ik niets doe. Ha ha ze moest eens weten
Maar ff serieus, ik zal blij zijn als deze aktie achter de rug is en ik met een echte shop kan beginnen. Ik weet iig dat ik de adminestratie iets anders zal moeten als op laupro, maar daar wordt momenteel druk aan gewerkt. In dat opzicht heb ik eigelijk heel veel aan deze aktie gehad. Ik weet waar het fout kan gaan en vooral waar je op moet letten met veel bestellingen.
Gewoon je moeder van elke stap die je maakt op de hoogte houden, dan weet ze wat je kan
Welke moeder nietVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:40:
[...]
Wil je dat dan ook aub even tegen me moeder zeggen?? Die loopt maar te zeuren dat ik ene luiwammes ben en dat ik niets doe. Ha ha ze moest eens weten
Maar ff serieus, ik zal blij zijn als deze aktie achter de rug is en ik met een echte shop kan beginnen. Ik weet iig dat ik de adminestratie iets anders zal moeten als op laupro, maar daar wordt momenteel druk aan gewerkt. In dat opzicht heb ik eigelijk heel veel aan deze aktie gehad. Ik weet waar het fout kan gaan en vooral waar je op moet letten met veel bestellingen.
Heb nog is ff pics gezocht van die Groene fan
zie hier:
Hoor dit net:
ZIJN NIET DE ECHTE MAAR LIJKEN ER WEL EEN BEETJE OP

Hoop dat je daar wat aan hebt
[b]attentie iedereen opgelet. De hierbovengeposte pics gan DJGero komen niet overeen met de werkelijkheid.[b]
Deze url hieronder wel.
http://www.vibe99.mine.nu/files/casefan/
Deze url hieronder wel.
Ah sorryVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:59:
[b]attentie iedereen opgelet. De hierbovengeposte pics gan DJGero komen niet overeen met de werkelijkheid.[b]
Deze url hieronder wel.
Oké, ik heb dus zo'n bezwaar mail gestuurd, maar heb besloten dat dit overbodig is...
Ik wil gewoon de groene fans.
Ik weet niet hoe ik dit het slimste door kan geven aan nitraat, vandaar dat ik het alleen hier even post.
Ik wil gewoon de groene fans.
Ik weet niet hoe ik dit het slimste door kan geven aan nitraat, vandaar dat ik het alleen hier even post.
Ik neem aan dat de enveloppen gewoon via de post gaan, en die bezorgen lekker wel op zaterdag.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:19:
wel op zaterdagik werk bij de tgp
![]()
kreeg toen ook een pakketje met clear blue casefansin een unox doos
van meneer de postbode
aka collega..
ben er toch niet van ut wiekent dusken wel w88
yay, ik krijg dan gewoon blue led fans voor niks extra
fangrills is niet nodig, iets langer wachten vind ik ook niet erg.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Komt wel erg weinig licht af niet?Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:59:
Deze url hieronder wel.
Of zijn die foto`s zo brak?
Geven die blauwe meer licht?
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Verwijderd
Ik vermoed dat hij een te korte sluitertijd heeft genomen, misschien kan die een foto maken met de sluitertijd op paar seconden, als zn digicam dat aan kanintro schreef op 27 augustus 2002 @ 19:04:
[...]
Komt wel erg weinig licht af niet?
Of zijn die foto`s zo brak?
Geven die blauwe meer licht?
Die 4 ledtjes moeten wel meer licht kunnen geven als op die foto`s
Dus we krijgen nu blue LED fans, maar dan alleen een fan en verder nix 
Heel goed bezig Herman nitraat
Celebrate nitraat celebrate!
Heel goed bezig Herman nitraat
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
jeeee ik sta op
ingepakt
nou nog w88 op de postbode

nou nog w88 op de postbode
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Dit topic is gesloten.