ach, waar maak je je druk om, volgens laupro heb jij toch voor tpg gekozenVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:33:
met NPD??? nederlandse pakketten dienst??word wel volgende week dat we het hebben.. slechte ervaring met die mensen...
Neem m'n pakketje ff mee danVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:01:
[...]
Ik krijg de blauwe vanzelf opgestuurd. Ik kan ze maandag in gaan pakken want ben morgen naar A'dam.
Nou ben benieuwd of vandaag die fdd kabels binnenkomen dan.
Verwijderd
alleen NPD? gaan de TPG pakkies nie weg dan? of komt dat later... nja, we zien het wel, hou em hoogVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:02:
Morgen gaan de pakkies met NPD die al ingepakt zijn op de bus en de ingepakte enveloppen zonder FDD kabels silvermesh.
Zo ik heb net de tpg en de npd pakjes die al ingepakt waren weggebracht. 47 stuks NPD en 47 stuks tpg. Tpg komt als het goed is morgen aan en NPD maandag. Ik ga nu weg naar A'dam en ben pas maandag weer terug, dus wees niet ongerust als je een tijdje niets van me hoort. Wellicht dat ik daar even GOT kan bekijken, maar dan zal dat niet lang zijn.
Mannen tot kijken en de mensen die hun spul al krijgen ---> VEEL PLEZIER ERMEE.
mochten er problemen zijn (onverhoopt iets vergeten mee te sturen ofzo (waar ik trouwens niet vanuit ga, maar je weet het nooit) mail dan ipv hier van alles te gaan roepen. Houdt het overzichtelijk en simpel zodat ik snel kan handelen. Mail bv je nick en wat je mist, dat is al voldoende, dan kan ik het na gaan kijken.
mochten er problemen zijn (onverhoopt iets vergeten mee te sturen ofzo (waar ik trouwens niet vanuit ga, maar je weet het nooit) mail dan ipv hier van alles te gaan roepen. Houdt het overzichtelijk en simpel zodat ik snel kan handelen. Mail bv je nick en wat je mist, dat is al voldoende, dan kan ik het na gaan kijken.
Kan ik hieruit opmaken dat de pakketjes die nog niet zijn ingepakt pas maandag of later verzonden worden?Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 14:27:
Zo ik heb net de tpg en de npd pakjes die al ingepakt waren weggebracht. 47 stuks NPD en 47 stuks tpg. Tpg komt als het goed is morgen aan en NPD maandag. Ik ga nu weg naar A'dam en ben pas maandag weer terug, dus wees niet ongerust als je een tijdje niets van me hoort. Wellicht dat ik daar even GOT kan bekijken, maar dan zal dat niet lang zijn.
Maarja, toch goed gedaan Nitraat!!
NITRAAT OWNAG3
Hmmm Misschien vanaf maandag tijd voor een nieuw draadje getiteld (Inkoop) Verzenden en ontvangen Stuff Mega Actie Nitraat ?
Unknown
Verwijderd
maarree nitraat. je kan het versturen.. kben back van vakantie. mailadrez p_h_r_o_z_e_n@hotmail.com en id is 894.
succes
succes

De postman belde me wel uit bed, maar ik vond het in dit geval niet erg
Heel goed werk nitraat!!
Nice !!pietervl schreef op 31 augustus 2002 @ 11:07:
[afbeelding]
Heel goed werk nitraat!!
Wel kut dat nitraat niet erbij zet, welke pakketjes zijn verstuurd :,(
AAAAargh. En ik maar wachten op men floppy kabelpietervl schreef op 31 augustus 2002 @ 11:07:
[afbeelding]
Heel goed werk nitraat!!
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
YES ik heb mn stuff, die exhaust blower is vet man die zuigt echt mega veel lucht TNX nitraat!
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Nitraat, klasse. Alles keurig binnen. Kan weer lekker gaan spelen!
En kerel: als er nog geld overblijft, ga er dan voor jezelf wat leuks voor doen (samen met je vriendin)!
En kerel: als er nog geld overblijft, ga er dan voor jezelf wat leuks voor doen (samen met je vriendin)!
Ik heb t mogen ontvangen... mijn dank is groot
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Eventjes wat anders.
Ik had wat bij Freezing hardware besteld voor me waterkoeling. Gisteren om nog voor 16.00uur kreeg ik een bericht dat mijn pakketje verzonden was. Je kunt via track&trace je pakketje volgen
Hij ligt dus nu in Leidschendam, wat zo'n 10-15min rijden is vanaf hier.
Heb ik nog kans dat ik dat pakketje vandaag krijg?
[Edit]
Woei er rijd in de buurt een tpg busje rond
Ik had wat bij Freezing hardware besteld voor me waterkoeling. Gisteren om nog voor 16.00uur kreeg ik een bericht dat mijn pakketje verzonden was. Je kunt via track&trace je pakketje volgen
code:
1
2
3
| Zending geaccepteerd door TPG Post 30-08-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten Zending in sorteerproces 31-08-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten Geen statusinformatie beschikbaar; zending (nog) niet gescand 31-08-2002 Leidschendam-Wolga , pakkettendistributie |
Hij ligt dus nu in Leidschendam, wat zo'n 10-15min rijden is vanaf hier.
Heb ik nog kans dat ik dat pakketje vandaag krijg?
[Edit]
Woei er rijd in de buurt een tpg busje rond
Hmm kep ook een set bij FH besteld... 
T wachten is nu nog op de stuff van deze actie
T wachten is nu nog op de stuff van deze actie
XBO: Michaël#3318
bah ^%$#!! ik krijg het maandag pas (eigen schuld, had ik maar geen npd moeten kiezen!
) maar ik werk de hele week, en nou niet zo in de buurt da tik in mn pauze nog ff en pakketje ophaal
brangt de npd je pakje ook naar het postkantoor als je niet thuisbent? Want dan kan een vriend van mij m nog wel ophalen... bah bah bah
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Als het goed is krijg je maandag een papiertje in je bus als je niet thuis bent.AaBbYyZz schreef op 31 augustus 2002 @ 15:02:
bah ^%$#!! ik krijg het maandag pas (eigen schuld, had ik maar geen npd moeten kiezen!) maar ik werk de hele week, en nou niet zo in de buurt da tik in mn pauze nog ff en pakketje ophaal
brangt de npd je pakje ook naar het postkantoor als je niet thuisbent? Want dan kan een vriend van mij m nog wel ophalen... bah bah bah
Als het goed is kon je het zelf ophalen (zijn tot 19.00 open geloof ik) of vragen of ze het langs je werk brengen. Doen ze ook als het niet extreem afgelegen is ofzo
Verwijderd
Cool..alles binnen!
Thnxz Nitraat voor deze superactie!
Alleen jammer dat mijn LiveDrive kabel er niet zo mooi bijhangt:)
Hey kan het zijn dat die glow in the dark kabels niet geel zijn?

De mijne zijn een beetje 60% transparant met silvermesh eronder..

De mijne zijn een beetje 60% transparant met silvermesh eronder..
Kan je ze niet ff testen ofzo 
Gewoon je lichten uitdoen...
Uuh die kabels zijn niet glow in de dark, maar gaan opgloeien onder blacklight AFAIK 
Of laden ze zich zelf ook op?
Of laden ze zich zelf ook op?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
bij mij glowen ze wel in het donker
ziet er whoot uit echt waar!
(en nee ze zijn idd niet geel maar beetje transparant)
je moet ze natuurlijk wel eerst in het licht houden om op te laden
(en nee ze zijn idd niet geel maar beetje transparant)
je moet ze natuurlijk wel eerst in het licht houden om op te laden
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
hmmmz ik werk 60km van mn woonVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:12:
[...]
Als het goed is krijg je maandag een papiertje in je bus als je niet thuis bent.
Als het goed is kon je het zelf ophalen (zijn tot 19.00 open geloof ik) of vragen of ze het langs je werk brengen. Doen ze ook als het niet extreem afgelegen is ofzo
Connaisseur des femmes
Ja duh, ze zijn wel glow in the dark, ze geven licht, maar opt plaatje zijn ze geel...O.D.Smolik schreef op 31 augustus 2002 @ 20:58:
Kan je ze niet ff testen ofzo
Nah schijt, ik vind ze vet en deze hele inkoopactie vonnik vet
NITRAAT BEDANKT
Voor mij ook... Ik wacht ook nog op de FDD kabels...damn!
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
Quote van Laupro:
188 - FDD Rounded Cabel Luminous 45cm
Need I say more? Glows in the dark, 2 connectors,
dus het werkelijk product wijkt af van de afbeelding.
Dat geld dus ook voor artikel:
182 - Rounded Cable Luminous 45cm
183 - Rounded Cable Luminous 60cm
184 - Rounded Cable Lumin0us 90cm
188 - FDD Rounded Cabel Luminous 45cmNeed I say more? Glows in the dark, 2 connectors,
dus het werkelijk product wijkt af van de afbeelding.
Dat geld dus ook voor artikel:
182 - Rounded Cable Luminous 45cm
183 - Rounded Cable Luminous 60cm
184 - Rounded Cable Lumin0us 90cm
Hmmz ok...
Ik heb net mijn glow in the dark kabeltje aangesloten, wil windows niet meer opstarten
Zit nu weer ff op mn oude IDE kabel, probeer het strax nog eens
OK heb net ff de kabels van mn HD/CDROM omgewisseld en nu doet ie het wel
Lijkt mij dus dat het een brakke kabel is...
Ik heb net mijn glow in the dark kabeltje aangesloten, wil windows niet meer opstarten
Zit nu weer ff op mn oude IDE kabel, probeer het strax nog eens
OK heb net ff de kabels van mn HD/CDROM omgewisseld en nu doet ie het wel
Lijkt mij dus dat het een brakke kabel is...
Ik ben bezig met dat ding om te kijken of dat op te lossen is.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:26:
Cool..alles binnen!
Ik heb er al wat tests mee gedaan met het aansturen van de LiveDrive II met een IDE kabel en dat werkte goed.
Ik ga van de week eerst testen of de LiveDrive II niet overstag ga als ik het overige gedeelte van de IDE kabel eraf knip.
als dat goed gaat is het w88 op de silvermesh kabel en dan ga ik die testen.
Ehh... nee:insan1ty schreef op 01 september 2002 @ 14:26:
Orion, you've got mail, als inkoop.actie@tiscali.nl nog werkt that is dan
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 02:16:
[...]
Krijg nou de &*(^&*^*tering ik geloof dat het tijd is om van mail adres over te stappen.
iedereen vanaf nu mailen naar osluis@wanadoo.nl aub
Kan je me even ej nick van Laupro en je persoonlijke gegevens mailen, dan kan ik het na gaan trekken.
Verwijderd
hmmm. heb nog niks binnen. Heb gewoon enveloppe gekozen.
Status staat op ingepakt...
Zal zeker wel maandag worden? Dan neem ik namelijk nog een daggie vrij.
Weer een excuus om nog niet naar school te gaan morgen
Status staat op ingepakt...
Zal zeker wel maandag worden? Dan neem ik namelijk nog een daggie vrij.
Weer een excuus om nog niet naar school te gaan morgen
Ik heb ook alles binnen gehad ! Ik kom net terug van vakantie en vond meteen de enveloppe met stuff.
Ik heb alleen nog een vraagje over Laupro, ik kan niet aangeven dat ik mijn bestelling binnen heb gekregen want er staat nog niet dat het verzonden is. Waneer wordt dit bijgewerkt? of is het niet meer nodig om te bevestigen?
Ik heb alleen nog een vraagje over Laupro, ik kan niet aangeven dat ik mijn bestelling binnen heb gekregen want er staat nog niet dat het verzonden is. Waneer wordt dit bijgewerkt? of is het niet meer nodig om te bevestigen?
Mijn ma zei dat er op maandag geen post wordt bezorgd (dus ook geen pakketjes)
Jep, op de site van tpg staat dat er maandag overdag bezorgt wordt
Op maandag is er meestal geen post, omdat de meeste bedrijven gesloten zijn in het weekend...
Maar als er iets verstuurd word in het weekend, zul je het maandag ontvangen..
Maar als er iets verstuurd word in het weekend, zul je het maandag ontvangen..
okee 
hier pix van mijn oude 1337 *kuch* *kuch* SuperOrb (+ tornado soud
)
[img=640,480]]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00033.jpg[/img]
[img=640,480]]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00044.jpg[/img]
vandaar dat mijn pctje warm werd
en nu gecooled met een AMD Socket A Koeler AK-824
/edit
vergeten de croppen
img in 640,480 tag staat niet in FAQ?
hier pix van mijn oude 1337 *kuch* *kuch* SuperOrb (+ tornado soud
[img=640,480]]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00033.jpg[/img]
[img=640,480]]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00044.jpg[/img]
en nu gecooled met een AMD Socket A Koeler AK-824
/edit
vergeten de croppen
img in 640,480 tag staat niet in FAQ?
Damnz, dude damnz !
poe he
Wat een cooler
Zo
poe he
Wat een cooler
code:
1
| [img=640,480]url[/img] |
Zo
Alle orbs hebben 2 fans boven elkaar.
Wat dacht je van ALpha 6035 + Detha Hp. Die kan er ook wat van. Heb hem laast met de compressor schoon gemaakt. Ik was blij dat er nog iets lucht door ging...ThaHandy schreef op 01 september 2002 @ 18:39:
okee
hier pix van mijn oude 1337 *kuch* *kuch* SuperOrb (+ tornado soud)
[[url=]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00033.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00044.jpg]afbeelding[/url]]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Mijn spire ding kan er ook wat van jaThe_Greater schreef op 01 september 2002 @ 22:55:
[...]
Wat dacht je van ALpha 6035 + Detha Hp. Die kan er ook wat van. Heb hem laast met de compressor schoon gemaakt. Ik was blij dat er nog iets lucht door ging...Poe, wat een STOF
Maarja, ff ontopic: mijn pakketje staat nog niet op ingepakt, en nitraat komt vandaag pas thuis om verder in te pakken he. Dus ik hoef mijn pakketje waarschijnlijk niet voor woensdag te verwachten ben ik bang??? (vandaag en morgen inpakken, morgenmiddag op de bus, sneller gaat niet denk ik, zijn nog érg veel pakketjes voor in één dag
iedere koeler komt zo vol te zitten...
m`n silverado (2 fans naast elkaar) blaast ook aardig wat stof op m`n blok
m`n silverado (2 fans naast elkaar) blaast ook aardig wat stof op m`n blok
Kijk, ik maak elke maand me coolers schoon 
*TIP*TIP*
*TIP*TIP*
Verwijderd
Heb bij deze actie zo'n rooster besteld om voor mijn intake fan te zetten.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Moet je dat nou vaak schoonmaken of valt het wel mee?
PC staat 14 cm van de grond (kleine verhoging gemaakt) om te zorgen dat ie niet mijn hele vloerbedekking naar binnen trekt (het stof dan heh
)
Intake is een ultra-high-speed Sunon Fan
Heeft iemand hier al ervaring mee? Moet je dat nou vaak schoonmaken of valt het wel mee?
PC staat 14 cm van de grond (kleine verhoging gemaakt) om te zorgen dat ie niet mijn hele vloerbedekking naar binnen trekt (het stof dan heh
Dan komt het zaterdag aan (behalve bij rembours pakketjes of NPD pakketjes, die komen ook op maandag aan)BlizzarD schreef op 01 september 2002 @ 18:39:
En als het al voor het weekend is verstuurd?
* DjGeRo heeft net een pakje gekregen 
Nitraat, mag ik je van harte bedanken
Alles klopt, en is heel aangekomen, wat kan jij goed dozen inpakken
Ik ga nu is wat spulletjes inbouwen
Nitraat, mag ik je van harte bedanken
Alles klopt, en is heel aangekomen, wat kan jij goed dozen inpakken
Ik ga nu is wat spulletjes inbouwen
Mijn Lian Li pc60 heeft ook stoffilters. 1x in de paar weken zuig ik met de stofzuiger het stof eruit. Mijn PC staat op mijn buro, dus als ie op de grond staat zal ie nog meer aanzuigen. Echter als je ziet wat er nog een stof uitkomt, dan ben je blij dat dat niet in je pc terechtkomt (vooral als je een plexiglas window hebt).Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 08:55:
Heb bij deze actie zo'n rooster besteld om voor mijn intake fan te zetten.
PC staat 14 cm van de grond (kleine verhoging gemaakt) om te zorgen dat ie niet mijn hele vloerbedekking naar binnen trekt (het stof dan heh)
Verwijderd
Oke, dank je.Mijn Lian Li pc60 heeft ook stoffilters. 1x in de paar weken zuig ik met de stofzuiger het stof eruit. Mijn PC staat op mijn buro, dus als ie op de grond staat zal ie nog meer aanzuigen. Echter als je ziet wat er nog een stof uitkomt, dan ben je blij dat dat niet in je pc terechtkomt (vooral als je een plexiglas window hebt).
Heb geen window
Ben dit echter nog niet veel tegen gekomen, heeft iemand hier misschien foto's van?
Zo, alles zit derin + werkt 
Pc gelijk ff op orde gemaakt + upgrades uitgevoerd
Pc gelijk ff op orde gemaakt + upgrades uitgevoerd
nogmeer mensen die vandaag al wat binnenhebben? want ik zit op mijn werk en er is niemand thuis. ik heb maar een briefje opgehangen dat ze het bij de buren moeten bezorgen (hopen dat die thuis zijn!) anders zal ik m vrijdag zelf op moeten halen
waar moet dat eigenlijk als het van de npd is?
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Bij jouw eigen NPD in de buurt. Dus die het pakket ook gekregen heeft om bij jouw te bezorgen. Teminste dat is bij mij zo dan. En nu maar hopen dat die FDD kabels binnen zijn!AaBbYyZz schreef op 02 september 2002 @ 11:22:
nogmeer mensen die vandaag al wat binnenhebben? want ik zit op mijn werk en er is niemand thuis. ik heb maar een briefje opgehangen dat ze het bij de buren moeten bezorgen (hopen dat die thuis zijn!) anders zal ik m vrijdag zelf op moeten halenwaar moet dat eigenlijk als het van de npd is?
Verwijderd
Ik zou zegguh, neem ff kijkje op http://www.npd.nl/AaBbYyZz schreef op 02 september 2002 @ 11:22:
nogmeer mensen die vandaag al wat binnenhebben? want ik zit op mijn werk en er is niemand thuis. ik heb maar een briefje opgehangen dat ze het bij de buren moeten bezorgen (hopen dat die thuis zijn!) anders zal ik m vrijdag zelf op moeten halenwaar moet dat eigenlijk als het van de npd is?
En dan ff bij depots je Poscode invoeren en dan zie je waar je je pakketje kan ophalen.
Ik woon in Zoetermeer en zou hem in R`dam moeten gaan halen als ik niet thuis ben op dat moment
edit:
Oeps post van Zero00 over het hoofd gezien
Oeps post van Zero00 over het hoofd gezien
Ook binnen, maar hoe moet ik die stoffilters gebruiken/plaatsen 
Hoe ik ze ook plaats, ze passen niet in mijn chieftec
Hoi mannen ik zie dat er al wat spullen binnen komen. Ik zit nu nog in A'dam. Heb even een computer in beslag genomen bij een inet cafe. Ik ga zo onderweg naar huis toe, dus weet nog niets van de resterende kabels etc. Moet vanavond weer werken dus zal als ik thuis waarschijnlijk even slapen om dinsdag de harcore inpakker uit te hangen.
Nog een leuk pluspuntje /me heeft 3 uur op het politieburo gezeten omdat hij een conducteur een handje geholpen heeft met een NS reiziger zonder kaartje waarvan de stoppenkast een beetje doorgeslagen was
resultaat voor nitraat: 1 blauw plekje en een procesverbaal van 4 kantjes aan zijn broek. Meer info is verkrijgbaar op aanvraag
.
Nog een voor de duidelijkheid mijn mail bij tiscali werkt niet meer
mailen kan op osluis@wanadoo.nl
Ik ben er weer snel vandoor, t'is druk maar heb wel goed nieuws over me webshop hehehehehehehe weeeeeeeh /me is blij.
Nog een leuk pluspuntje /me heeft 3 uur op het politieburo gezeten omdat hij een conducteur een handje geholpen heeft met een NS reiziger zonder kaartje waarvan de stoppenkast een beetje doorgeslagen was
Nog een voor de duidelijkheid mijn mail bij tiscali werkt niet meer
Ik ben er weer snel vandoor, t'is druk maar heb wel goed nieuws over me webshop hehehehehehehe weeeeeeeh /me is blij.
FF snel een tip, ze kunnen uit elkaar, dan schroef je hem op een fan en zet het weer in elkaar.... mocht je er niet uitkomen moet je me maar mailen, dan stuur ik je een berichtje zodra ik thuis kom.O.D.Smolik schreef op 02 september 2002 @ 13:50:
Ook binnen, maar hoe moet ik die stoffilters gebruiken/plaatsen
Verwijderd
Woei
net ff gebeld en hoorde dat er een pakje was gekomen
dat wordt vanavond feest
alvast bedankt nitraat
Ja hoor:Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 10:45:
[...]
Oke, dank je.
Heb geen windowomdat mijn pc tussen buro en kastje instaat. alleen front en bovenkant in zicht. Zit eraan te denken in de bovenkant een window te maken. lijkt me wel tof als je recht naar beneden door je pc kijkt.
(wel ff wat verlichting aanbrengen dan natuurlijk
)
Ben dit echter nog niet veel tegen gekomen, heeft iemand hier misschien foto's van?

En een applaus voor Nitraat voor deze geweldige inkoopactie!
Ik hoop mijn spulletjes toch van de week te kunnen inbouwen, als die fdd-kabels binnen zijn...
opgepakt omdat je een een conducteur hebt geholpen?Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 13:51:
Nog een leuk pluspuntje /me heeft 3 uur op het politieburo gezeten omdat hij een conducteur een handje geholpen heeft met een NS reiziger zonder kaartje waarvan de stoppenkast een beetje doorgeslagen wasresultaat voor nitraat: 1 blauw plekje en een procesverbaal van 4 kantjes aan zijn broek. Meer info is verkrijgbaar op aanvraag
.
klote juten ook altijd...
zelfde als een dief je huis uit SLAAN, en een nacht in de cel zitten wegens mishandeling
Battle.net Spud#2543
ik heb me kabeltjes ook binnen thx man, kan alleen niet kijken of ze werken, mn pc ligt al 3 weken bij de reparateur, heb me 3dkaart binnen de garantie periode opgeblaze
een ASUS dus da duurt nog wel fffffff ...
*burp*
Verwijderd
Ook mijn dank is groot Nitraat, pakje is aangekomen...kan alleen op Laupro niet wijzigen naar bezorgd/ontvangen?
jahoor heb ik weer sluit mn nieuwe kabeltjes aan en start mn pc op wil die alleen nog maar in veilige modus en dan looptie vast na het laden van me achtergrond
Grrrrr. ik heb ook altijd wat. (ligt overgens niet aan de kabeltjes denk ik hoor)
Verwijderd
alles is binnen hierzo.
Een tijd zitten kloten met mijn stoffiler. Dat ding gaat er toch maar niet in.
Heb bij intake (voorin een gat gedremeld waarachter een sunon fan hangt. Nou wilde ik de fan aan de binnekant van de kast en de filter aan de buitenkant (voor het gat, tussen kast en kap in dus). Alleen paste dat voor geen meter omdat mijn boutjes er niet helemaal lekker in gingen. Heb ik dus de filter zitten uitboren en toen paste het eindelijk. Maar helaas, het scheelde mij teveel in dB. Hele operatie voor niks
De FDD kabel en de HDD cooler zitten er wel in, die zijn super.
Nitraat, bedankt!
Een tijd zitten kloten met mijn stoffiler. Dat ding gaat er toch maar niet in.
Heb bij intake (voorin een gat gedremeld waarachter een sunon fan hangt. Nou wilde ik de fan aan de binnekant van de kast en de filter aan de buitenkant (voor het gat, tussen kast en kap in dus). Alleen paste dat voor geen meter omdat mijn boutjes er niet helemaal lekker in gingen. Heb ik dus de filter zitten uitboren en toen paste het eindelijk. Maar helaas, het scheelde mij teveel in dB. Hele operatie voor niks
De FDD kabel en de HDD cooler zitten er wel in, die zijn super.
Nitraat, bedankt!
Zo kan het toch niet laten om even online te komen. Even voor de duidelijkheid
ik was niet opgepakt hoor. Moest alleen een verklaring afgelegen tegen die geflipte gast aangezien hij me met de dood had bedreigd etc etc.... vandaar dat verbaaltje oom agent was voor de verandering blij met me 
/me is nu alweer aan het werken, dus is er een tijdje niet.
/me is nu alweer aan het werken, dus is er een tijdje niet.
tnx nitraat, alles is binnen 
rounded cables zitten er al in en werken perfect
rounded cables zitten er al in en werken perfect
Woei me waterpomp + reservoir is binnen

Nu nog the stuff van Nitraat en ik ben helemaal blij
Nitraat, ga je de rest van de pakketjes morgen voor 17.00uur op de post doen? If so, dan zouden ze woensdag moeten aankomen (dan ben ik vrij
)
Hopelijk lukt het je
Nu nog the stuff van Nitraat en ik ben helemaal blij
Nitraat, ga je de rest van de pakketjes morgen voor 17.00uur op de post doen? If so, dan zouden ze woensdag moeten aankomen (dan ben ik vrij
Hopelijk lukt het je
[b] * FireStarter heeft het pakketje ontvangen
[/b]
Alleen heb ik ff een vraag nitraat.
Ik las tijdje geleden da verhaal van die fans. Er waren fans met groene leds aangekomen ipv. blauwe.
Wie het niet erg vond kon mailen naar jou, had ik niret gedaan die fans met groene leds is ook goed. Die passen wel mooi dan bij mijn reservoir die groen gaat oplichten.
Wat had ik nog meer besteld, 3 kabels, die zijn aangekomen.
Alleen wat ik nog meer heb zijn 2 fans gewoon helemaal zwart. Gewoon zo'n standaard fan, terwijl ik toch in de veronderstelling was dat het deze zou zijn :
Alleen dan met groene leds erbij.
Is is goed of fout?
Heb ik iets gemist ofzo?
Ow nitraat nog bedankt voor alle inzet.
Alleen heb ik ff een vraag nitraat.
Ik las tijdje geleden da verhaal van die fans. Er waren fans met groene leds aangekomen ipv. blauwe.
Wie het niet erg vond kon mailen naar jou, had ik niret gedaan die fans met groene leds is ook goed. Die passen wel mooi dan bij mijn reservoir die groen gaat oplichten.
Wat had ik nog meer besteld, 3 kabels, die zijn aangekomen.
Alleen wat ik nog meer heb zijn 2 fans gewoon helemaal zwart. Gewoon zo'n standaard fan, terwijl ik toch in de veronderstelling was dat het deze zou zijn :
Alleen dan met groene leds erbij.
Is is goed of fout?
Heb ik iets gemist ofzo?
Ow nitraat nog bedankt voor alle inzet.
w00t
Ik hoop ook dat het lukt... wordt weleens tijd.. ghehe
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
JAAAAAAAAA!!!!

Ik heb m'n spullen binnen.
Ik heb hier maar een ding toe te voegen: Wat een prachtige inkoopactie (zeer proffesioneel en zo) en veel succes met je webshop Nitraat (dat zijn dus eigenlijk al weer twee dingen
).
Ik heb m'n spullen binnen.
Ik heb hier maar een ding toe te voegen: Wat een prachtige inkoopactie (zeer proffesioneel en zo) en veel succes met je webshop Nitraat (dat zijn dus eigenlijk al weer twee dingen
hehe, ff een tipje voor alle gasten hier met rounded glow-in-tha
-dark-kabels:
Was je handen nadat je ze derin hebt gezet
Was je handen nadat je ze derin hebt gezet
Nitraat!!! t is binnen!!! Jeeeeeeeeeeee!!!! pics volgen nog!
Connaisseur des femmes
Dit topic is gesloten.
![]()