ach, waar maak je je druk om, volgens laupro heb jij toch voor tpg gekozenVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:33:
met NPD??? nederlandse pakketten dienst??word wel volgende week dat we het hebben.. slechte ervaring met die mensen...

Verwijderd
ach, waar maak je je druk om, volgens laupro heb jij toch voor tpg gekozenVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:33:
met NPD??? nederlandse pakketten dienst??word wel volgende week dat we het hebben.. slechte ervaring met die mensen...
Neem m'n pakketje ff mee danVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:01:
[...]
Ik krijg de blauwe vanzelf opgestuurd. Ik kan ze maandag in gaan pakken want ben morgen naar A'dam.
Verwijderd
alleen NPD? gaan de TPG pakkies nie weg dan? of komt dat later... nja, we zien het wel, hou em hoogVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:02:
Morgen gaan de pakkies met NPD die al ingepakt zijn op de bus en de ingepakte enveloppen zonder FDD kabels silvermesh.
Kan ik hieruit opmaken dat de pakketjes die nog niet zijn ingepakt pas maandag of later verzonden worden?Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 14:27:
Zo ik heb net de tpg en de npd pakjes die al ingepakt waren weggebracht. 47 stuks NPD en 47 stuks tpg. Tpg komt als het goed is morgen aan en NPD maandag. Ik ga nu weg naar A'dam en ben pas maandag weer terug, dus wees niet ongerust als je een tijdje niets van me hoort. Wellicht dat ik daar even GOT kan bekijken, maar dan zal dat niet lang zijn.
Mannen tot kijken en de mensen die hun spul al krijgen ---> VEEL PLEZIER ERMEE.
Unknown
Verwijderd
Nice !!pietervl schreef op 31 augustus 2002 @ 11:07:
[afbeelding]
De postman belde me wel uit bed, maar ik vond het in dit geval niet erg
Heel goed werk nitraat!!
AAAAargh. En ik maar wachten op men floppy kabelpietervl schreef op 31 augustus 2002 @ 11:07:
[afbeelding]
De postman belde me wel uit bed, maar ik vond het in dit geval niet erg
Heel goed werk nitraat!!
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
1
2
3
| Zending geaccepteerd door TPG Post 30-08-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten Zending in sorteerproces 31-08-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten Geen statusinformatie beschikbaar; zending (nog) niet gescand 31-08-2002 Leidschendam-Wolga , pakkettendistributie |
XBO: Michaël#3318
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Als het goed is krijg je maandag een papiertje in je bus als je niet thuis bent.AaBbYyZz schreef op 31 augustus 2002 @ 15:02:
bah ^%$#!! ik krijg het maandag pas (eigen schuld, had ik maar geen npd moeten kiezen!) maar ik werk de hele week, en nou niet zo in de buurt da tik in mn pauze nog ff en pakketje ophaal
brangt de npd je pakje ook naar het postkantoor als je niet thuisbent? Want dan kan een vriend van mij m nog wel ophalen... bah bah bah
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
hmmmz ik werk 60km van mn woonVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:12:
[...]
Als het goed is krijg je maandag een papiertje in je bus als je niet thuis bent.
Als het goed is kon je het zelf ophalen (zijn tot 19.00 open geloof ik) of vragen of ze het langs je werk brengen. Doen ze ook als het niet extreem afgelegen is ofzo
Connaisseur des femmes
Ja duh, ze zijn wel glow in the dark, ze geven licht, maar opt plaatje zijn ze geel...O.D.Smolik schreef op 31 augustus 2002 @ 20:58:
Kan je ze niet ff testen ofzo
Gewoon je lichten uitdoen...
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
Ik ben bezig met dat ding om te kijken of dat op te lossen is.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:26:
Cool..alles binnen!
Thnxz Nitraat voor deze superactie!
Alleen jammer dat mijn LiveDrive kabel er niet zo mooi bijhangt:)
Ehh... nee:insan1ty schreef op 01 september 2002 @ 14:26:
Orion, you've got mail, als inkoop.actie@tiscali.nl nog werkt that is dan
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 02:16:
[...]
Krijg nou de &*(^&*^*tering ik geloof dat het tijd is om van mail adres over te stappen.
iedereen vanaf nu mailen naar osluis@wanadoo.nl aub
Kan je me even ej nick van Laupro en je persoonlijke gegevens mailen, dan kan ik het na gaan trekken.
Verwijderd
1
| [img=640,480]url[/img] |
Wat dacht je van ALpha 6035 + Detha Hp. Die kan er ook wat van. Heb hem laast met de compressor schoon gemaakt. Ik was blij dat er nog iets lucht door ging...ThaHandy schreef op 01 september 2002 @ 18:39:
okee
hier pix van mijn oude 1337 *kuch* *kuch* SuperOrb (+ tornado soud)
[[url=]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00033.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dscf00044.jpg]afbeelding[/url]]
vandaar dat mijn pctje warm werd
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Mijn spire ding kan er ook wat van jaThe_Greater schreef op 01 september 2002 @ 22:55:
[...]
Wat dacht je van ALpha 6035 + Detha Hp. Die kan er ook wat van. Heb hem laast met de compressor schoon gemaakt. Ik was blij dat er nog iets lucht door ging...Poe, wat een STOF
Verwijderd
Dan komt het zaterdag aan (behalve bij rembours pakketjes of NPD pakketjes, die komen ook op maandag aan)BlizzarD schreef op 01 september 2002 @ 18:39:
En als het al voor het weekend is verstuurd?
Mijn Lian Li pc60 heeft ook stoffilters. 1x in de paar weken zuig ik met de stofzuiger het stof eruit. Mijn PC staat op mijn buro, dus als ie op de grond staat zal ie nog meer aanzuigen. Echter als je ziet wat er nog een stof uitkomt, dan ben je blij dat dat niet in je pc terechtkomt (vooral als je een plexiglas window hebt).Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 08:55:
Heb bij deze actie zo'n rooster besteld om voor mijn intake fan te zetten.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Moet je dat nou vaak schoonmaken of valt het wel mee?
PC staat 14 cm van de grond (kleine verhoging gemaakt) om te zorgen dat ie niet mijn hele vloerbedekking naar binnen trekt (het stof dan heh)
Intake is een ultra-high-speed Sunon Fan
Verwijderd
Oke, dank je.Mijn Lian Li pc60 heeft ook stoffilters. 1x in de paar weken zuig ik met de stofzuiger het stof eruit. Mijn PC staat op mijn buro, dus als ie op de grond staat zal ie nog meer aanzuigen. Echter als je ziet wat er nog een stof uitkomt, dan ben je blij dat dat niet in je pc terechtkomt (vooral als je een plexiglas window hebt).
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Bij jouw eigen NPD in de buurt. Dus die het pakket ook gekregen heeft om bij jouw te bezorgen. Teminste dat is bij mij zo dan. En nu maar hopen dat die FDD kabels binnen zijn!AaBbYyZz schreef op 02 september 2002 @ 11:22:
nogmeer mensen die vandaag al wat binnenhebben? want ik zit op mijn werk en er is niemand thuis. ik heb maar een briefje opgehangen dat ze het bij de buren moeten bezorgen (hopen dat die thuis zijn!) anders zal ik m vrijdag zelf op moeten halenwaar moet dat eigenlijk als het van de npd is?
Verwijderd
Ik zou zegguh, neem ff kijkje op http://www.npd.nl/AaBbYyZz schreef op 02 september 2002 @ 11:22:
nogmeer mensen die vandaag al wat binnenhebben? want ik zit op mijn werk en er is niemand thuis. ik heb maar een briefje opgehangen dat ze het bij de buren moeten bezorgen (hopen dat die thuis zijn!) anders zal ik m vrijdag zelf op moeten halenwaar moet dat eigenlijk als het van de npd is?
FF snel een tip, ze kunnen uit elkaar, dan schroef je hem op een fan en zet het weer in elkaar.... mocht je er niet uitkomen moet je me maar mailen, dan stuur ik je een berichtje zodra ik thuis kom.O.D.Smolik schreef op 02 september 2002 @ 13:50:
Ook binnen, maar hoe moet ik die stoffilters gebruiken/plaatsen
Hoe ik ze ook plaats, ze passen niet in mijn chieftec
Verwijderd
Ja hoor:Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 10:45:
[...]
Oke, dank je.
Heb geen windowomdat mijn pc tussen buro en kastje instaat. alleen front en bovenkant in zicht. Zit eraan te denken in de bovenkant een window te maken. lijkt me wel tof als je recht naar beneden door je pc kijkt.
(wel ff wat verlichting aanbrengen dan natuurlijk
)
Ben dit echter nog niet veel tegen gekomen, heeft iemand hier misschien foto's van?
opgepakt omdat je een een conducteur hebt geholpen?Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 13:51:
Nog een leuk pluspuntje /me heeft 3 uur op het politieburo gezeten omdat hij een conducteur een handje geholpen heeft met een NS reiziger zonder kaartje waarvan de stoppenkast een beetje doorgeslagen wasresultaat voor nitraat: 1 blauw plekje en een procesverbaal van 4 kantjes aan zijn broek. Meer info is verkrijgbaar op aanvraag
.
Battle.net Spud#2543
*burp*
Verwijderd
Verwijderd
w00t
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
Connaisseur des femmes
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq