ik kan me er iets bij voorstellen jaVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:43:
[...]
Snap je nu mischien waarom me moeder blij is als ik lkaar ben. Bij ons zat het hele huis onder de troep
Het is FRIET!
ik kan me er iets bij voorstellen jaVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:43:
[...]
Snap je nu mischien waarom me moeder blij is als ik lkaar ben. Bij ons zat het hele huis onder de troep
Het is FRIET!
"It's better to burn out, than fade away"
Dit soort flauwekul hoort hier.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:50:
kan ik hier nitraat bommen bestellen?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
©zweitausendundsechs
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ruuddie schreef op 10 september 2002 @ 19:19:
Dude, hoe kan dat man? Iedereen heeft wat ontvangen en alleen ik niet??
Ik had geloof ik toch wel me adres goed doorgegeven?!
[This space is for rent]
houdt het uiteinde goed vast en draain aan het knoppie met een kruiskopschroevendraaiener.PoweRoy schreef op 10 september 2002 @ 19:31:
hoe werkt trouwens die pot meterkheb hem wel besteld maar ik weet niet hoe je hem gebruikt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
LOL@Pureoptical!!:)Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:56:
PO is happy, alles binnen, bedankt en succes met je verdere plannen, en ik heb nog blowholes voor je in de aanbieding
Verwijderd
Unknown
ja dat klopt had ik ook al last van. nouja niets aan te doenkleinelievewolff schreef op 10 september 2002 @ 18:21:
Alles binnen, nitraat! Thanks!
Vraagje aan de mensen die ook zo'n stoffilter hebben besteld. Ik heb ze even voor mijn mond gehouden en erdoorgeblazen, maar er komt zeker minder dan de helft van de lucht door dan zonder filter. Is het dan wel zo verstandig ze te monteren? Ik ben bang dat er dan niet meer genoeg frisse lucht mijn kassie inkomt.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
vannachtklown schreef op 10 september 2002 @ 22:11:
Ik hebbet ook, vannacht even inbouwenhehe, ziet er echt cool uit
[This space is for rent]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Was ik niet bang voor ofzo. Maar toch bedankt!Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:11:
De meur van die matten verdwijnt vanzelf das gewoon de lijm. Ik heb ze zelf ook in me pc zitten namelijk
The Greater z'n spullekes zijn zeer spoedig in huis. Geen zorgen.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
[This space is for rent]
Verwijderd
Ehm.. nitraat, volgens mij zit je in't verkeerde forum. Dit is Case modding. niet Kinky Sex ofzowVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:40:
[...]
Heb je toevallig versnipperde dildo's in je doos zitten dan?
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
leezuh.bombadil schreef op 11 september 2002 @ 14:28:
3) instellen van de speed op de regelbare fan.
Ik dacht dat dat gewoon met jumpers ging. Maar blijkbaar gaat dat met deze aansluiting:
[afbeelding]
Euh wat moet ik daarmee
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Oeps.Cipri schreef op 11 september 2002 @ 14:35:
leezuh.
SChroefendraaier erin, draaien, cooler, klaaaaahr
[ Voor 0% gewijzigd door TheJoker op 11-09-2002 14:58 . Reden: typo's | Worship vergeten!!! ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Dacht ik eerst ook, maar na onderzoek (ff opmeten), bleken ze gewoon 60cm te zijn.Ruuddie schreef op 11 september 2002 @ 15:33:
Woei, alles is binnen
Alleen, die rounded ATA kabels van 60 cm lijken zéér veel korter, of is dat alleen lijken??
Verwijderd
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Dat knipperen wist ik ook niet, vindt ik best wel irri maar een echte tweaker'tCavie schreef op 11 september 2002 @ 19:00:
,alles binnen, wel cool dat het blauwe ledjes zijn maar dat knipperen,
![]()
.
Maare Nitraat ik heb een IDE kabel gekregen i.p.v. een FDD,
hoe werkt het omruilen cq terugsturen?
Neejoh, dan hebbie twee IDE kabels , ik mis nl. ook een FDD maar natuurlijk Glowinthedark,Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 20:09:
[...]
Dat knipperen wist ik ook niet, vindt ik best wel irri maar een echte tweaker't
lost dat natuurlijk zelf op.
Nitraat ik mis nog een FDD kabel Silver Mesh.
ps. Cavie stuur em anders maar hierheen
preciesVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:31:
Ik heb nog niks......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom, waarom, waaaaaroooommm ???
TPG =
Still King
[ Voor 0% gewijzigd door daaf258 op 11-09-2002 20:18 . Reden: r=t ]
- specs - audioscrobbler -
In the end nothing really matters.
Verwijderd
Niemand?bombadil schreef op 11 september 2002 @ 14:28:
Technisch probleempje:
2) Als ik de rounded ata cable gebruik ziet de pc slechts 1 van mijn 2 harde schijven.
wisselen met de andere rounded ata cable helpt niet; zelfde probleem. beidde kabels zien wel mijn cd-brander& dvd speler tegelijk. met gewone ata 33 kabel werkt het wel goed.
Specs: pIII, via chipset, 40gb 5400rpm fujistsu & 40 gb 5400 rpm maxtor.
Iemand enig idee?
Vandaag geen signature
master/slave/cable select al geprobeerd??? Klooi daar eens mee, wie weet helpt het...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Het zou kunnen komen omdat je ATA66 (en hoger) kabels gebruikt op ATA33 devices. ATA66 kabels hebben als het goed is nl. een inkeping in 1 van de aders en misschien doet de kabel het daarom niet bij jou. Probeer het eens met een niet-rounded ATA66-kabel...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Is dit geen schending van naam recht ?Boeie schreef op 11 september 2002 @ 20:29:
ik heb ook mijn grabbeldoos ontvangen van Mr Orion "parts & Bytes" ......
Exploring the island of Tsushima
Kabeltje beter in de harde schijf doen. Had ook problemen daarmee, maar achteraf moet je die dingen goed induwen anders kunnen ze er gewoon losjes inzitten.
als ik de ene op master en de andere op slave zet en draai de kabel om dan doet ie het nog niet. je moet de connectoren ook goed aansluiten
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Was de naam van em brommer onderdelen bedrijfie. Aangezien we niet in de zelfde branch aktief waren, vormde dat geen problemen volgens de kvk. HEb nu een andere naam in gedacht btw. Sorry voor de treage reacties, maar het gaat hier even in de prive sferen "wat" minderKatwijck1 schreef op 11 september 2002 @ 21:52:
[...]
Is dit geen schending van naam recht ?![]()
(ik winkel zelf ook geregeld bij een winkel die Parts & Bytes heet...)
Zie tweakers.net shopsurvey
Die komen er ngo aan...Alfa_33 schreef op 11 september 2002 @ 12:23:
IK heb alleen helaas mijn reststand nog niet binnen.klopt dat ? mijn geld is dr al wel hoor!.
Maarja.. ik zie het wel ofzo....
Niet te wijten aan de IA hoop ik he??Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:43:
[...]
Sorry voor de treage reacties, maar het gaat hier even in de prive sferen "wat" minder. Ik zal asp alle vragen beatwoorden. Even wachten nog.
Bedoelde het niet als een veroordeling btw , meer als een hint.. (ik weet nie of je je webshop ook zo wilde noemen)Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:43:
[...]
Was de naam van em brommer onderdelen bedrijfie. Aangezien we niet in de zelfde branch aktief waren, vormde dat geen problemen volgens de kvk. HEb nu een andere naam in gedacht btw.
Exploring the island of Tsushima
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
hehe nee ik snap je welKatwijck1 schreef op 11 september 2002 @ 22:54:
[...]
Bedoelde het niet als een veroordeling btw , meer als een hint.. (ik weet nie of je je webshop ook zo wilde noemen)
Das alles wat ik weten wilde,Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:50:
Nogmaals. fouten/verkeerde levering etc. AUB mailen naar osluis@wanadoo.nl met alle benodigde info. Dat werkt net even iets makkelijker dan dit forum.
Door die waterkoeling en die pootjes lijkt het net of 'ie nodig naar het toilet moetGranny schreef op 11 september 2002 @ 23:13:
[afbeelding]
Wat is tie mooi he?met de rounded cables en de hd-koeler.
Nog harstikke bedankt hoor nitraat! Geweldig gedaan.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Iemand een antwoord?The.Joker schreef op 11 september 2002 @ 14:48:
[...]
Alleen 1 probje: het doorzichtige plastic omhulsel van me CCFL is gescheurd op de plek waar dat kleine(re) zwarte bevestigingsding zit, kan dit kwaad???
[...]
Kabeltje zit er goed in.O.D.Smolik schreef op 11 september 2002 @ 21:54:
Kabeltje beter in de harde schijf doen. Had ook problemen daarmee, maar achteraf moet je die dingen goed induwen anders kunnen ze er gewoon losjes inzitten.
Alles staat cable select. zal ff proberen wat te wissselen.Paitor schreef op 11 september 2002 @ 21:50:
master/slave/cable select al geprobeerd??? Klooi daar eens mee, wie weet helpt het...
1tje is ata 33 en 1tje is ata 66. zat nu een ata33 kabel in. Zal wel fftjes rondvragen/zoeken voor een platte 66.Demoniac schreef op 11 september 2002 @ 21:51:
Het zou kunnen komen omdat je ATA66 (en hoger) kabels gebruikt op ATA33 devices. ATA66 kabels hebben als het goed is nl. een inkeping in 1 van de aders en misschien doet de kabel het daarom niet bij jou. Probeer het eens met een niet-rounded ATA66-kabel...
Verwijderd
Een klein beetje fatsoen zou ook kunnen...Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 11:26:
NITRAAT halloo???
wanneer krijg ik nou me spullen? ik heb al poen naar je overgemaakt zo'n 6 week0z geleden.
iedereen zit met die spullen te pronken.
EN IK???
kheb nix.
hoe zit dat?
en trouwens.. me email system is naar the kloten.
Zie je het verschil?Hallo nitraat,
Zes weken geleden heb ik geld naar je over gemaakt, en ik heb nog steeds geen spullen ontvangen, terwijl iedereen ze al heeft.
Eventuele e-mails heb ik niet kunnen lezen, want mijn mailbox is niet berijkbaar.
Verwijderd
kijk maar es goed door deze topic.. kheb al meerdere keren gevraagt hierzo.. begon heel netjes..Demoniac schreef op 12 september 2002 @ 15:24:
[...]
Een klein beetje fatsoen zou ook kunnen...
Zoiets als:
[...]
Zie je het verschil?
Still King
chil man.Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 16:19:
[...]
kijk maar es goed door deze topic.. kheb al meerdere keren gevraagt hierzo.. begon heel netjes..
kwil graag antwoord op men vraag van hem snap je.
kheb anders wel voor gedokt.
als ie ff zegt wat het probleem is, dan heb ik opzeker nog geduld voor em;)
Still King
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq