heb je dat ook gedaan?? * Oxi kan niet meer wachten!!!
status: Ingepakt
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
(sorry, dit keer kon ik et niet laten...)
atenttie iedereen dinsdag kan je je spullen verwachten dus zorg dat je thuis bent.
Maare... hoe laat komt zo'n NPD ongeveer
Ik zit tot 10.45 op school, ben rond 11.20 thuis.
(ik denk dat er wel iemand thuis is ei'k)
(maybe kan je van et kortingengeld ook een bos bloemen kopen...)
Hoe zit het eigenlijk als je je goodies af zo komen halen? Ik heb je meerdere malen gemaild, maar no response? What's the problem?
Je kan hier beter niets zetten....
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
jammer genoeg gaan die dingen voor op zo'n inkoopactie maar ja. we zouden allemaal hetzelfde gdaan hebben.
bovendien ben ik dinsdag meer thuis dan maandag.
Welk mailadres? Heb meerdere malen in deze draad aangeven dat er gemaild moet worden naar osluis@wanadoo.nl ander mailadres laat niet alle mail door.FunFactory schreef op 08 september 2002 @ 14:30:
Ehj Nitraat,
Hoe zit het eigenlijk als je je goodies af zo komen halen? Ik heb je meerdere malen gemaild, maar no response? What's the problem?
En tnx voor de sneunbetuigingen.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
OMG dat is een tekening die ik in 1 minutje in elkaar heb gedraaid voor iemand die een bong koeler wou maken met automatische niveau regeling. Gaan jullie er nog om lachen ookBurning_acid schreef op 08 september 2002 @ 23:02:
jaja het is bijna zo ver dat iedereen zijn spulltjes heeft jippiiik ben dol tevreden met mijn spullen het werkt pefect en ziet er gelikt uit! owja tijdens het snuffelen op nitraat's page kwam ik dit tegen [afbeelding] hehe wat een tekenkunsten
Dude, jij werkt wel erug snel zeg, als je dat in één minuut gemaakt krijgtVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 23:07:
[...]
OMG dat is een tekening die ik in 1 minutje in elkaar heb gedraaid voor iemand die een bong koeler wou maken met automatische niveau regeling. Gaan jullie er nog om lachen ook
LOL@RuuddieBoyRuuddie schreef op 08 september 2002 @ 23:13:
[...]
Dude, jij werkt wel erug snel zeg, als je dat in één minuut gemaakt krijgtZit zelfs een beetje tekst bij
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Nou nee, niet geweldig nee, maar voor een knutselaar die gemiddeld 1 uur per maand photshop gebruik doe ik het niet slecht al dacht ik het zelf.
http://home.wanadoo.nl/osluis/test/
heb dat menu zelf gemaakt, das toch niet zo erg slecht voor een kenus als mij toch of wel?? Maar goed ACAD is meer mijn gebied. Heb als stage opdracht een tandwilekast ontworpden voor een schip. Had in elkaar gelagerde contra-roteren schroeven etc, zal eens een tekening online gooien daarvan, die is l337
Denk ook even aan het resizen, uploaden etcRuuddie schreef op 08 september 2002 @ 23:13:
[...]
Dude, jij werkt wel erug snel zeg, als je dat in één minuut gemaakt krijgtZit zelfs een beetje tekst bij
[This space is for rent]
Verwijderd
morgen (of overmorgen, als ik op et bewuste moment niet thuis ben
Verwijderd
ik heb het ook, ik heb ook meerdere malen gemailt.. maar no answer.. naar osluis@wanadoo.nl ja.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:53:
[...]
Welk mailadres? Heb meerdere malen in deze draad aangeven dat er gemaild moet worden naar osluis@wanadoo.nl ander mailadres laat niet alle mail door.
En tnx voor de sneunbetuigingen.
hoe komt da?
Stelletje ongeduldige (&#$^(@%$( !!
[/moraalridder modus uit]
weer een reden om niet naar college te gaan (hmm, als mijn ouders dit maar niet lezen)
en kan ik gelijk ook alles inbouwen.
keek net ff op de laupro site , maar zag nog geen update vandaar dat ik het vraag
Van klussen krijg je grijze haren
gemenigerd!!!111
Dan weet je meer als mij3lmowww schreef op 09 september 2002 @ 19:29:
niet zeuren he BlizzarD, jij hebt je zooi al
gemenigerd!!!111
Verwijderd
trouwens.. kzit al een week te wachten op zen antwoord.BlizzarD schreef op 09 september 2002 @ 18:17:
[moraalridder modus aan]
Stelletje ongeduldige (&#$^(@%$( !!
[/moraalridder modus uit]
maar kan ookzijn dat ie suuper slopend druk heeft da ie eens geen tijd om mail te lezen.
of misschien is er iets met zijn mail. kanook.
dus ik help/vraag ff.
maarja meteen iemand oordelen he.
pfff
Sommige mensen kunnen echt niet tegen een geintjeVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:51:
[...]
trouwens.. kzit al een week te wachten op zen antwoord.
maar kan ookzijn dat ie suuper slopend druk heeft da ie eens geen tijd om mail te lezen.
dus ik help/vraag ff.
pfff

Huh? Verstuurt met een T? verklaar?fenrir schreef op 09 september 2002 @ 19:23:
alles verstuurT nitraat??
keek net ff op de laupro site , maar zag nog geen update vandaar dat ik het vraag
(en volgens mij heb je hem zelfs zelf ge-edit, ben jij ook zo iemand die altijd het goede antwoord verkeerd verbetert?
Nitraat: thanks M8, het heeft je heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar vanaf woensdag zijn zo'n beetje alle mensen van deze IA blij!
Mijn Flickr; Sony A7iii
maar zie jij staan dat ik hem ge-edit heb???ikmattie schreef op 09 september 2002 @ 19:54:
[...]
Huh? Verstuurt met een T? verklaar?
(en volgens mij heb je hem zelfs zelf ge-edit, ben jij ook zo iemand die altijd het goede antwoord verkeerd verbetert?
Nitraat: thanks M8, het heeft je heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar vanaf woensdag zijn zo'n beetje alle mensen van deze IA blij!
dat is gewoon mij sig. man
en als je die T niet snapt moet je maar eens in het /5 gedeelte kijken van GoT.
gaat er een hele wereld voor je open
ennuh ik ken jou niet (voor zover ik weet) en jij mij niet dus van dit soort beschuldigingen ben ik niet gedienT.
sorry voor de offtopic post, maar dit moest ik gewoon ff kwijt. verder zie ik niet echt wat er inhoudelijk met mijn vorige post mis zou moeten zijn om zo'n reactie te krijgen.
Als Nitraat alles heeft verstuurd wel ja (gaan we wel vanuit natuurlijk...ikmattie schreef op 09 september 2002 @ 19:54:
[...]
Hebben je ouders inmiddels nog geen punthoofd gekregen , vanal die werkzaamheden die erbij komen kijken ? (voor jouw dan)
Exploring the island of Tsushima
Srry dat ik niet goed gekeken heb....fenrir schreef op 09 september 2002 @ 20:22:
[...]
maar zie jij staan dat ik hem ge-edit heb???
dat is gewoon mij sig. man
en als je die T niet snapt moet je maar eens in het /5 gedeelte kijken van GoT.
gaat er een hele wereld voor je open
verklaar trouwens even dat /5?

relaxed een beetje maar, dit is een forum, daar reageer je nu eenmaal op andermans berichten, of je hen nou kent of niet, is toch net als de TROS, 1 grote familie.....ennuh ik ken jou niet (voor zover ik weet) en jij mij niet dus van dit soort beschuldigingen ben ik niet gedienT.
Mijn Flickr; Sony A7iii
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5ikmattie schreef op 09 september 2002 @ 20:37:
[...]
Srry dat ik niet goed gekeken heb....
verklaar trouwens even dat /5?
en over de TROS. ik ben meer van de VPRO (slaat helemaal nergens op)
maar nu ff wachten op de spullen van nitraat en dan hulde voor die man.
Ik heb gene idee over welek mail je het hebt. Ik heb alle vragen etc van de laatste tijd beantwoord, maar ik heb geen mail van jou voorbij zien komenVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:51:
[...]
trouwens.. kzit al een week te wachten op zen antwoord.
dus ik help/vraag ff.
pfff
STELLETJE DOMME EIKELS
Maar goed. Ik ben dus nog steeds niet klaar en ga maar mailen om het adres te achterhalen he
Was wel een ramp zeg dat spul wegbrengen. Die klote boer naast ons was stron aan het injecteren dus ik kon verdorie me erf niet eens af omdat er waanzinnige strontwagens de boel aan het blokkeren waren. Was verdorrie nog te laat op me werk ook
Die zien er ondertussen uit als potlodenKatwijck1 schreef op 09 september 2002 @ 20:30:
[...]
Als Nitraat alles heeft verstuurd wel ja (gaan we wel vanuit natuurlijk...)
Hebben je ouders inmiddels nog geen punthoofd gekregen , vanal die werkzaamheden die erbij komen kijken ? (voor jouw dan)
/me heeft aan pa gevraagd wanneer hij voor een busje ging kijken
Die gaan morgen op de bus. Maar dat zijn er maar een stuk of 10. De rest is al onderweg.
[edit]
GVD denk je te editen, zit ik te quoten
Lijkt me wel handig.. weet ik waar m'n paketje is als het erg lang duurd..
Wanneer update je de statussen @ laupro ?
Zit er uiteraard op ja. Hoezo verwacht je problemen?Beekforel schreef op 09 september 2002 @ 22:57:
nitraat: heb je van de npd paketjes ook een track & trace achtig iets
Lijkt me wel handig.. weet ik waar m'n paketje is als het erg lang duurd..
Net m'n gegevens nagekeken, en ik had gewoon geen huisnummer ingevuld staan

Wel vreemd, want ik vergeet dat normaal gesproken nooit...
Naja, sorry hiervoor
Laat eerst maar... verwacht geen prob's eigenlijk
Hoe laat komt zo'n NPD ongeveer, of is dat niet te zeggen ?
Bah dan ben jij zelfs nog door de controle heen gegliptPhantom schreef op 09 september 2002 @ 22:58:
OMG!
Net m'n gegevens nagekeken, en ik had gewoon geen huisnummer ingevuld
Wel vreemd, want ik vergeet dat normaal gesproken nooit...
Naja, sorry hiervoor
De NPD kan ik wel opbellen, maar ik weet neit hoe het zit met de TPG. Heb daar geen track and trace van dus straks komt ie nog retour ook
/me slaakt een diepe zucht
Geen idee, bij mij komen ze soms 's ochtends en soms 's avonds. Wie zal het zeggen. Bij problemen, kan je met mij contact opnemen en wacht daar aub mee tot woensdag eind van de middag en niet gelijk dinsdag roepen hee ik heb het nog niet. Soms duurt het iets langer namelkijk.....Beekforel schreef op 09 september 2002 @ 23:00:
is het ook mogelijk om dat nr te krijgen nitraat ?
Laat eerst maar... verwacht geen prob's eigenlijk
Hoe laat komt zo'n NPD ongeveer, of is dat niet te zeggen ?
edit: hey das vaag, dit is pagina 51, maar die staat niet in de topiclijst
edit2: hmmz, na 2 reply's wel..
en mij op ingepaktBurning_Tyre schreef op 09 september 2002 @ 23:21:
Zou je ons even op verzonden willen zetten bij laupro?

Still King
weet ik, maar wij zijn het intussen alPhantom schreef op 09 september 2002 @ 23:36:
Rustig aan mensen, zo wordt nitraat helemaal gek van ons
Still King
Heeft dat zo'n haast dan? Ik ga eerst me kamer opruimen.Burning_Tyre schreef op 09 september 2002 @ 23:21:
Zou je ons even op verzonden willen zetten bij laupro?
uit me bed gesprongen, kamerjas aan en naar beneden racen (bleek niemand thuis te zijn)...
en ja hoor MEVROUW TGP!!! met me pakkie!
Alles compleet en alles werkt (duh). Ik zag wel dat ik 2x 92mm fan guards heb

tnxs nitraat.
* Oxi kijkt naar nitraat's signature voor de websjop
---> die HD koeler. als ik die op zn kop houd (blaast naar boven) dan is ie stil. Als ik em omdraai (of maar 90 graden) dan slipt 1 fannetje. er hangen geen kabels in en de fan komt ook nergens tegenaan
vreemd.... maar buiten dat (hij komt ondersteboven te hangen) is alles peachy
AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax
* Beekforel nu off, alles aansluiten
Okay dan !
Alles aangesloten, en alles werkt !
Maaree... ik heb toch de blauwe fans
Verwijderd
Thx nitraat!

m'n koelers zijn binnen, thanks
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik moest net nog even naar school, blijkt dat dat uur uitvalt, dus ik snel weer naar huis... Ja hoor briefje van de KPG
kruip net uit bed, en een huisgenoot heeft het pakketje voor de deur gezet.
alles zit er in. nu nog even testen.
thnx nitraat
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
In ieder geval een top actie. Hopelijk gaat snel je eigen webshop open.
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Waar heb je idd al die kranten vandaan ??
Exploring the island of Tsushima
Vanavond lekker aan 't bouwen (na probleempje oplossen bij de buren dan...
Nitraat, tnx very much indeed!
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Hoop is uitgestelde teleurstelling
thanks man!
hmm ingepakt zie ik staan
Bier, Whiskey en Metal!!
Waar blijft die postbode nou, waar blijft die postbode nou, waar blijft die postbode nou?
Voelt net als Sinterklaas vroeger
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
morge nog een dag
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Reactie op bombadil
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Burning_Tyre: als het je lukt om dat knipperen op te laten houden, laat me weten en hoe? (ik weet niks over modden met leds)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Op ccmod hebben ze zoiets met een enermax fannetje gedaan...
Hij zou er morgen rekening mee houden, bovendien ben ik de enige met de naam 'van houtum' in deze straat, dus volgens mij gaat dat wel goedkomen

[This space is for rent]
Verwijderd
Alles klopt als een bus, moet het alleen nog testen...
Als je zo ook gaat werken met je webshop, dan word het groot succes man
Bedankt voor deze
Helaas was ik niet thuis, dus moet morgen ff ophalen

Uhm, niks 'fysieks' hoor, gewoon een gecrashte HD tegenover, en een dode PC links van mijBally schreef op 10 september 2002 @ 14:08:
problemen met de buren???? leg eens uit??
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Goed werk, Nitraat, heel erg bedankt voor het houden van deze super IA...
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Ik weet dat ik laat was,
Thanks Nitraat.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
aldus PoweRoy heeft zijn spulletjes ontvangen
[This space is for rent]
BTW, welk tijdschrift heb je in stukjes zitten knippen
Verwijderd
dan doe ik het maar ff hier.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:46:
[...]
Ik heb gene idee over welek mail je het hebt. Ik heb alle vragen etc van de laatste tijd beantwoord, maar ik heb geen mail van jou voorbij zien komenbeetje vaag. Maar zeg het eens wat scheelt eraan?
ik kwam ff zeggen dat ik back bent van vakantie.
en dat je da producten kan verzenden.
me id is 894.
en ik heb 6/7 weken geleden al betaald.
alvast bedankt.
ps meer info nodig.. vraag maar raak.
Jij komt zeker nog deze week aan de beurtVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 16:59:
Euhh, Nitraat, beste kerel...
Ik weet dat ik laat was,,maar denk je dat ik deze week nog aan de beurt kom?
Het is FRIET!
Niks knippen /me is slim geweest en heeft een paper schredder gekocht voor 50 eurotjes. Komt altijd wel van pas met al die aanmaningen die ik binnen krijg.Flexx schreef op 10 september 2002 @ 17:36:
W00T, ik heb het binnenIk ben blij.
BTW, welk tijdschrift heb je in stukjes zitten knippen
Het tijdschrift die jij bedoelt is waarschijnlijk de Neckermann of de Wehkampf. Heb je toevallig versnipperde dildo's in je doos zitten dan?
Snap je nu mischien waarom me moeder blij is als ik lkaar ben. Bij ons zat het hele huis onder de troepJox444 schreef op 10 september 2002 @ 17:39:
fijn al die reepjes papier... nu ligt heel mijn kamer vol![]()
IK BEN BLIJ !!! .. heb ze al ingebouwt die rounded cables zijn echt vet
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Dit topic is gesloten.