12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Even voor IbBeLz, als je op ingepakt staat wrm zou je je dan nog druk maken of betaald aangevinkt staat bij jou??
diepe zucht als je iets verder kijtk dan je neus lang is, dan zie je dat je niet de enige bent die nog niet ingepakt is. Hoe meer van dit vragen er gesteld worden hoe minder tijd ik heb om in te pakken aangezien ik nu kostbare tijd verspil om jou post te beantwoorden. Ik ben nu gewoon fulltime aan het inpakken, dus het schiet nu aardig op als er niet te veel oponthoud tussendoor is.....Burning_Tyre schreef op 04 september 2002 @ 23:47:
Shit, ik sta nog steeds niet op ingepakt. Gaat alles goed met mijn account Nitraat? nick: Burning Tyre
(je kan alles inpakken en opsturen)
Zou je daar eens een lijstje van kunnen maken, misschien kan ik nog wel wat gebruiken.
Meel anders ook ff naar h2xck@hetnet.nl, want ik heb niet zo heel veel tijd om dit draadje elke dag te checken.
Heb je eiglijk zelf al alles binnen? Dan weet je waar je uiteindelijk aan toe bent...
Verder grote lof aan u...
©zweitausendundsechs
rupert schreef op 04 september 2002 @ 23:58:
Jij had nog restspullen nitraat?
Zou je daar eens een lijstje van kunnen maken, misschien kan ik nog wel wat gebruiken.
Meel anders ook ff naar h2xck@hetnet.nl, want ik heb niet zo heel veel tijd om dit draadje elke dag te checken.
Heb je eiglijk zelf al alles binnen? Dan weet je waar je uiteindelijk aan toe bent...
Verder grote lof aan u...

Er is juist gezegd dat er geen bestellingen meer over de rest worden aangenomen. Je zult toch echt moeten wachten tot Nitraat's webshop open is.
oh, ik sta op ingepakt
Unknown
Jullie lijken wel een stel kleuters,die op Sinterklaas w88
shut up! laat die jongen z'n ding doen. i.p.v om de minuut: "is het al verstuurd, is het al ingepakt" te roepen. (ik wacht ook nog...)
(sighs)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
agreed, ik heb ook nog niets.Terryb47 schreef op 05 september 2002 @ 01:11:
damn, ik heb me vandaag echt moeten inhouden om niet reply-en:
shut up! laat die jongen z'n ding doen. i.p.v om de minuut: "is het al verstuurd, is het al ingepakt" te roepen. (ik wacht ook nog...)
(sighs)
amen

Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 09:57 . Reden: typos ]
Verwijderd
hijs nu bezig met de intest, glVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 01:28:
Sorry mensen het gaat toch niet zo hard als ik gedacht/gehoopt hadIk ben nu op 52 ingepakte lui blijven steken, maar moet echt een beetje slaap gaan halen, anders ga ik straks nog fouten maken en daar heb ik geen zin in. Moet morgen trouwens een intest voor me autorijbewijs gaan doen om 10 uur dus wil een beetje wakker zijn
. Voor de slimmerds die nu denken he, hij si 21 en heeft z'n rijbewijs niet
hehehe dat wel, maar niet voor de auto, alleen voor de motor.
enne voorderest > neem een baco en chill, et komt ongetwijfeld aan het eidne van de week aan. ( btw kep precies 1 week me rijbewijs al
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 09:46:
Hee nitraat, als ik op de laupro site kijk zie ik dat de spullen van nitraat nog niet zijn ingepakt, terwijl de arme jongen wel betaald heeft, zou je daar niet eens voor zorgen, anders heeft die knul zelf straks geen spulletjes....

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Cipri schreef op 05 september 2002 @ 11:24:
[...]
Natuurlijk is Nitraat niet ingepakt. Click op zen bestelling. Hij heeft geen doos geselecteerd, maar komt et gewoon afhalen
[This space is for rent]

Ik ga nu weer inpakken dus ben er een tijdje niet.
Hehe tnx, maar ik heb me rijbewijs nog niet3lmowww schreef op 05 september 2002 @ 13:49:
gefeliciteerd nitraat!!
Verwijderd
Een goed begin is het halve werkVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:54:
[...]
Hehe tnx, maar ik heb me rijbewijs nog nietwas maar een intest
wat kost dat eigenlijk zo een spoedcursus en 5 dagen is best snel ofniet?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:43:
Zo ik ben weer terug. Heb net de test gedaan en ze hebben me een 5 daagse rijopleiding aangebodenme inzicht was dik in orde, nu alleen de auto wat meer onder de knie krijgen. We zijn door de stad gereden en dat ging wel, dus er is hoop voor me
.
Ik ga nu weer inpakken dus ben er een tijdje niet.
wil ik eingelijk ook nog voor de winter doen
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Ik ben 1259 euro kwijt incl exame en tussentijdsetoets... krijg ik 5 dagen 25 uur les voor me kiezen en dan gelijk praktijk examenJaWa schreef op 05 september 2002 @ 14:42:
[...]
wat kost dat eigenlijk zo een spoedcursus en 5 dagen is best snel ofniet?
wil ik eingelijk ook nog voor de winter doen

LOL, jou pakje gaat voor straf als laatst op de bus....Cipri schreef op 05 september 2002 @ 14:51:
Stoppen met kleppen jij, ga nou maar mijn pakje op de bus doen!!!![]()
![]()
als je naar de lijst op laupro kijkt zie ik nog geen ontvengst bevestiging staan van mensen. iedereen is zeker zo blij dat die zijn spullen heeft dat ze dat vergeten zijn of niet soms??
mensen, als je je pakketje hebt ontvangen wijzig op laupro ook ff je status, dan kan nitraat en de rest ook zien dat jij je spullen al hebt.
en voor cipri; stoer hoor dat je in Adam woont
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 05-09-2002 15:02 . Reden: zie sign. ]
Van klussen krijg je grijze haren
het is je vergevenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:48:
OMG, ik moet zo alweer gaan werken en heb vandaag nog niets gegetenals jullie het niet erg vinden ga ik een happie eten en dan naar me werk. Ik ga na het werken weer vrolijk door met inpakken.

nee joh, wij hebben het recht niet om daarover te zeuren, je doet het perfect!
Ik vind het niet erg hoor. Eet er lekker op los, en eet ook alvast voor morgen, dan gaat 't inpakken weer snellerVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:48:
OMG, ik moet zo alweer gaan werken en heb vandaag nog niets gegetenals jullie het niet erg vinden ga ik een happie eten en dan naar me werk. Ik ga na het werken weer vrolijk door met inpakken.
succes met werken man!
Zou je me kunnen vertellen hoever je bent met de mensen die per mail besteld hebben, zoals ik? Of handel je eerst alle bestellingen af die met de lauprosite zijn besteld?
Alvast bedankt!
ik heb me pakkie nog niet!!!! stomme Floppy kabel
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Iedereen maakt één euro of zo naar 'm over. Heeft hij tenminste nog iets gekregen voor die dikke stress
althans, ik heb dat wel gedaan.
al gedaan bij de betalingRuuddie schreef op 05 september 2002 @ 19:21:
Hey, misschien een ideetje om het fantastische werk van NO3 te belonen:
Iedereen maakt één euro of zo naar 'm over. Heeft hij tenminste nog iets gekregen voor die dikke stress
denk dat ie daar blijer mee is
Hebbie dat zo onderhand ook nog eens terug gekregen?? Heb het namelijk wel overgemaakt naar je... alleen nooit meer wat van gehoord, dus ik ga er vanuit dat het goed aangekomen isBurning_Tyre schreef op 05 september 2002 @ 20:38:
Ik ook, alleen ik had hem 41,50 gegeven......(per ongeluk 2x betaald) oeps..:)
int begin zal je wel geen showroom hebben, maar zou je wel af kunnen halen
ik ben sociaal, ik geef nitraat tenminste de tijd (uhm, eigenlijk neemt ie et
JWR en Patryk staan klaar om verscheept te worden, dus bij deze. Ik probeer echter als eerst heel het laupro gebeure af te krijgen, want als ik door elkaar moet gaan werken wordt het een beetje een zooitje snappie.JWR schreef op 05 september 2002 @ 18:14:
He Nitraat! Trek je het allemaal nog een beetje?
Zou je me kunnen vertellen hoever je bent met de mensen die per mail besteld hebben, zoals ik? Of handel je eerst alle bestellingen af die met de lauprosite zijn besteld?
Alvast bedankt!
Voor de nieuwsgierigen over me webshop.....afhalen is uit den boze zolang ik thuis zit daarom heet het ook een webshop en geen "shop"
Koop liever gezamelijk een grote bos bloemen voor me vriendin. Ze heeft onderhand een gruwelijke hekel aan GOT gekregen door me lijpe IA die ik aan het houden ben.....Ruuddie schreef op 05 september 2002 @ 19:21:
Hey, misschien een ideetje om het fantastische werk van NO3 te belonen:

[This space is for rent]
Dat lijkt me nou een goed planVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:57:
[...]
[een lang verhaal.....]
Ik ga nu weer inpakken....
ow shit, vergeten je een mailtje te sturen. Maar het is prima aangekomen, hoop dat me pakkie ook zo aankomt...Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:46:
[...]
Hebbie dat zo onderhand ook nog eens terug gekregen?? Heb het namelijk wel overgemaakt naar je... alleen nooit meer wat van gehoord, dus ik ga er vanuit dat het goed aangekomen is
Ik sta op ingepakt.....ik heb toch alle tijd...zitten mijn SCSI kabels daar ook bij....die ik later per email heb besteld...... dat was mijn vraag.....verder grandioos werk
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Wahahaha, ik verwachte die vraag alVidra schreef op 05 september 2002 @ 21:38:
He Nitraat,
Ik sta op ingepakt.....ik heb toch alle tijd...zitten mijn SCSI kabels daar ook bij....die ik later per email heb besteld...... dat was mijn vraag.....verder grandioos werk
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 21:56 . Reden: Dubbelpostt ]
als je het adres ff hier post van jou of van je vriendin dan kunnen we haar massaal bloemen sturenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:58:
[...]
Koop liever gezamelijk een grote bos bloemen voor me vriendin. Ze heeft onderhand een gruwelijke hekel aan GOT gekregen door me lijpe IA die ik aan het houden ben.....
als dit geen goed plan is om het goed te maken weet ik het ook niet meer.
ps. ik beloof dan een bos bloemen te sturen

Still King
Dadelijk een woonkamer helemaal belaaid met bloemenImhotep schreef op 05 september 2002 @ 23:42:
[...]
als je het adres ff hier post van jou of van je vriendin dan kunnen we haar massaal bloemen sturen![]()
![]()
![]()
als dit geen goed plan is om het goed te maken weet ik het ook niet meer.
ps. ik beloof dan een bos bloemen te sturen
w00t
Kortom waag het niet wat te flikken.
P.S. Dit is niet richting de deelnemers van deze aktie bedoeld, want die vertrouw ik wel, maar voor het geval dat er buitenstaanders komen gluren in deze topic. Derhalve zal ik alleen een adres verschaffen als je deel hebt genome aan deze aktie.
Verkopen met dikke winstVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:51:
OMG EM jij bent gek, wat moet je in vredensnaam met 23 HDD Koelers??affijn ze zijn ingepakt samen met je extra rounded SCSI kabel. Kreeg maar net de doos dicht
oké dat is te begrijpenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:59:
Ik weet niet of het zo'n goed idee is om haar adres hier te posten. Belangstellende kunnen een mailtje sturen voor meer info en oh wee als je het dan misbruikt. Dan kan je nog Ted van de Parre heten en een hele clan in Adam hebben lopen met guns, maar ik kom je persoonlijk halen.
Kortom waag het niet wat te flikken.
P.S. Dit is niet richting de deelnemers van deze aktie bedoeld, want die vertrouw ik wel, maar voor het geval dat er buitenstaanders komen gluren in deze topic. Derhalve zal ik alleen een adres verschaffen als je deel hebt genome aan deze aktie.
Maar als ze echt de balen heeft van ons GoT-ers dan moet je me ff een mail sturen met het adres erin en dan zal ik zorgen dat ze een dikke bos rozen ofzo in huis krijgt, dan ziet ze ook eens hoe lief wij tweakertjes kunnen zijn
Ik heb een jaar of 6-7 in de tuinbouwkassen gewerkt, dus daar zal ik wel ff een bosje kunnen halen denk ik
Ik hoor het wel (je hebt me mail wel)
Still King

Tnx Nitraat, ik hield 't bijna niet meer van de spanning (vooral door pushende mede-inkoper,
Als 't wat goed uitkomt komt 't spul ongeveer gelijk binnen met m'n geheugen en HD...
BoGhi is zeer blij!
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Nitraat wilde toch iedereen deze week van zn spulletjes voorzien....Dus ik neem aan dat hij alles op de bus doet vandaag ook al is dat niet allesBlizzarD schreef op 06 september 2002 @ 12:49:
Dacht dat Nitraat vandaag alles op de bus zou gaan doen?
Ik hoop dat hij dat gaat halen kan ik eindelijk verder met mn plexi case
Kan me voorstellen dat Nitraat niet voor ieder pakje naar de brievenbus loopt, ff verzamelen en dan een vrachtwagen van TPG/NPD bestellen is efficienterBally schreef op 06 september 2002 @ 12:09:
Ik ben ook aal een tijdje geziped, maar nog niet verzonden! hoe zit dat nou eigenlijk. Wanneer kan ik nu mijn pakje verwachten? ik snap er niets meer van hoor.
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Verwijderd
Volgens mij gebruikt Nitraat Laupro niet meer om die status te veranderen, heb gisteren 3x geteld en kwam 3x rond het zelfde aantal uitTerryb47 schreef op 06 september 2002 @ 13:18:
well, ik ben nog steeds niet "ingepakt" dus ik zal er niet van opkijken als ik het volgende week krijg..

Dus waarschijnlijk is hij al verder als wij denken
Of zit ik er mega naast Nitraat ?

P4°2.0blablablablabla
helemaal mee eens, vooral Blizzard kan er wat van
en ik heb een tijdje in een kas met anjers gewerkt dus ik denk dat ik wel wat bloemetjes kan stuuren
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
?????? Ben alleen teleurgesteld dat het wat langer duurde door omstandigheden, maar ik zeur nietBurning_acid schreef op 06 september 2002 @ 13:31:
[...]
helemaal mee eens, vooral Blizzard kan er wat van(nofi)
en ik heb een tijdje in een kas met anjers gewerkt dus ik denk dat ik wel wat bloemetjes kan stuuren

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
nu alleen nog ff wachten op de aankomst van postbode ..............
LOL, heb je ze allemaal geteld ?Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 13:22:
heb gisteren 3x geteld en kwam 3x rond het zelfde aantal uit
jij verdient een biertje
Zit niet zo te zeuren man, schiet gewoon een beetje opVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 13:56:
Dag luitjes, het zit als volgt ik ga iig deze week alle pakketjes ingepakt krijgen. Dat staat vast. Tot nu toe ben ik helaas te optimistiesch geweest over de snelheid waarmee ik in kan pakken. Ik krijg vandaag weer hulp, dat zal wel een hoop schelen, maar ik denk niet dat ik ze vandaag allemaal op de bus krijg. NPD zal maandag worden en tpg heel mischien morgen, maar dan komen ze nog pas maandag/dinsdag aan. Sorry dat het wat langer duurt, maar bedenk wel dat ik ook dingen moet doen naast het inpakken. Ik doe gewoon me stinkende best en meer kan ik niet doen. Kortom heb aub een beetje geduld, dit is geen inkoopaktie van 25 man ofzo met een paar producten, nee heel me kamer ligt vol.
Just kidding, ik vind het al knap dat je dit allemaal voor elkaar krijgt. niets dan lof
foutjePewwy schreef op 06 september 2002 @ 14:59:
[...]
Zit niet zo te zeuren man, schiet gewoon een beetje op
Just kidding, ik vind het al knap dat je dit allemaal voor elkaar krijgt. niets dan lof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[This space is for rent]
ik zit helemaal bij de laatste 25Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:22:
zo nog 25 man te gaan. Ik ga nu lekker eten mzzls
Verwijderd
staat een aantal posts terug !!!Burning_Tyre schreef op 06 september 2002 @ 19:17:
Verstuur je morgen de pakketjes die je vandaag hebt ingepakt?

Trouwens wisten jullie al dat er ook een te gekke inkoopaktie is bij [rml][ IA] Multicolor CCFL's en zo bij Space Promotion (Sunbeam)[/rml]
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=97
Misschien interessant voor de mensen die wat spulletjes vergeten zijn. (fan ofzo)
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Specs van mijn bak Hier!
Drie weken.ScooBY_DoO schreef op 06 september 2002 @ 23:15:
Hmmz ff wat anders, ben volgende week met vakantie, hoe lang houdt het postkantoor die ruk eigenlijk vast voordat ze het weer terugsturen?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
anders vraag je kennis/familie om het op te halen. (of betrouwbare buurman)
Verwijderd
we kunnen het niet vaak genoeg zeggen... HULDE AAN NITRAAT, koning van de IA's
van het Engelse "to tweak" : making fine adjustment to a complicated mechanism. moest ik vandaag om mijn werk uitleggen wat een tweaker was..... beetje jammer.... maar ja, je kunt niet alles hebben in de chemische industrie
De NPD pakjes gaan maandag weg
Iig,
Ik zie het pakje wel verschijnen... maar moet heel eerlijk zijn, het wachten duurt me straks echt te lang
Nogmaals ik vind het geweldig, en het wachten maakt me niks uit, ik vind het al heel wat dat je zoiets op kan zetten en ook nog perfect kan afhandelen... (volges mij mag er ook wel wat
Affijn, ik kan verklappen dat op zeer korte termijn een url in me sig komt waar me webshop te bezoeken is
That would be nice
Het is FRIET!
Dit topic is gesloten.