[IA] Afhandeling mega aktie Nitraat

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:
  • 1.768 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Iemand hier uit amsterdam die ook nog niets heeft ontvangen maar wel op verzonden staat??
Mijn pakketje zat volgens mij bij de lichting van maandag maar postbode ho maar!

:'( :'( :'(

Vraag me af wat er mis is :?

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
da_siren schreef op 12 september 2002 @ 13:02:
he granny wat is bij jou de temp op je proc ik heb namelijk de advanced set.Mijn processor geeft 50 graden aan Xp1900 @140 Mhz frontside bus
Is beetje offtopic, dus mail me anders even voor de waterkoeling verhalen.
granny@gamebox.net

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Verwijderd

nitraat moest vandaag voor z'n theorie examen :)
en heeft ie gehaald uiteraard, maar daar mag ie jullie zelf meer over vertellen ;)

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
hier nog ff het resultaat (nu nog zonder baybus):

sorry voor de brakke pics, de optie om een foto te nemen met de digitale videocamera, is niet echt wat ik verwachte...

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.kaczynski/DVC00110.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.kaczynski/DVC00111.jpg

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hmm ligt het nou aan mij of draaien die fans de verkeerde kant op? Als ik hem omdraai zie je de LED'jes niet meer goed, en als ik het stekkertje andersom doe doet hij het helemaal niet meer.

Trouwens, zouden we de blauwe fans niet zonder spulletjes krijgen? de mijne was perfect met 3>4 pins converter fanguard en schroefjes! :D

Verwijderd

Imhotep schreef op 12 september 2002 @ 17:45:
[...]

chil man.
nitraat heeft het de laatste weken pokke druk gehad.
hij heeft zich echt uit de naad voor ons gewerkt en er zijn een aantal dingen tegen gelopen zoals je hebt kunnen lezen in dit topic.
heb je al op de laupro-site gekeken als je pakje onderweg is :?
zoniet, doe dat dan eerst eens.
okee okee.. ik neem wel ff paar jointjes.
trouwens bij laupro site staat da ik gedokt heb.
en de rest is niet aangevinkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 18:07:
Iemand hier uit amsterdam die ook nog niets heeft ontvangen maar wel op verzonden staat??
Mijn pakketje zat volgens mij bij de lichting van maandag maar postbode ho maar!

:'( :'( :'(

Vraag me af wat er mis is :?
Niet in Amsterdam nee.....maar in't mooie Rotterdam is er ook iets mis gegaan, ik zat ook bij de maandagzending en er is nog niks aangekomen.

Nitraat, zat ik er wel bij? Want het lijkt me nu een beetje te lang duren, ik dacht dat 1 a 2 dagen normaal was voor TPG, 5 of langer vind ik wel een vreemd.

Nou jah 1 voordeel.....'t is lekker weer, 'k ga maar weer skaten..

• Granny
  • Laatst online: 24-08 20:10
patryk schreef op 12 september 2002 @ 18:55:

sorry voor de brakke pics, de optie om een foto te nemen met de digitale videocamera, is niet echt wat ik verwachte...
Wow. dat is en wel heel mooie window-mod.. :9~
Hoe zit het plexi precies vast? gelijk 'achter' het ijzer van de zijkant vastgeschroefd?
Hoe heb je precies het gat erin gekregen? Met een decoupeerzaag of dremel? En de afwerking? schuren met dremel?
En laatste vraag, hoeveel ccfl's zitten er in je kast? :? (ik heb een asus bigtower en vraag me n.l. af of 1 of 2 ccfl's voldoende is).

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:06
patryk schreef op 12 september 2002 @ 18:55:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er strak uit :)

• frim
  • Niet online
Granny schreef op 12 september 2002 @ 19:38:
[...]

Wow. dat is en wel heel mooie window-mod.. :9~
Hoe zit het plexi precies vast? gelijk 'achter' het ijzer van de zijkant vastgeschroefd?
Hoe heb je precies het gat erin gekregen? Met een decoupeerzaag of dremel? En de afwerking? schuren met dremel?
En laatste vraag, hoeveel ccfl's zitten er in je kast? :? (ik heb een asus bigtower en vraag me n.l. af of 1 of 2 ccfl's voldoende is).
volgens mij heeft hij die zijkant gewoon ergens kant en klaar gekocht :X

Verwijderd

Ik heb eens even zo'n fan met led's open gemaakt en kwam daar het volgende tegen :
-2 leds (duhhh)
-1 4,7 k Ohm weerstand (of iets daar in de buurt)
-1 torretje (weet niet wat voor 1)
-1 IC tje met 4 pootjes (er staat op 276 229G)

ik denk dus dat ik iets met het iC moet doen wil ik hem niet meer laten knipperen. Maar wat ?
Ik kon geen datasheets vinden hierover......heeft iemand een oplossing ?

• PnD
  • Laatst online: 19-09 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Nitraatje, mijn connectortjes zouden met de volgende lading meegestuurt worden.
Is het niet tijd, voor een volgende lading onderhand :P

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:05:
Ik heb eens even zo'n fan met led's open gemaakt en kwam daar het volgende tegen :
-2 leds (duhhh)

ik denk dus dat ik iets met het iC moet doen wil ik hem niet meer laten knipperen. Maar wat ?
die weerstanden kloppen precies. (om een ledje op 12V bron aan te sluiten). sluit de ic kort (dwz. van de weerstand naar de led.)
---> disclaimer: ik heb die fans niet, ik heb geen pics gekregen. ik neem dit maar ff aan :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
dus? :?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
ziet er goed uit die case lights bij mijn waterreservoir he? Orion je bent de koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
frim schreef op 12 september 2002 @ 19:48:
[...]

volgens mij heeft hij die zijkant gewoon ergens kant en klaar gekocht :X
klopt die heb ik ff groter kijk maar in mijn sig het is een thermaltake kast. Daarvan heb ik de 6000a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Nitraat kan je me alsjeblieft ff mailen hoe het zit met mijn spulletjes?!

na een leuke crash met men pc, en een of ander foutje in men windows/system directory (wtf?!) deed men pc niets meer, dus heb ik men c moeten formateren, zonder al te veel backe-ups back-up gemaakt te hebben (wat een kut zin...) backups lukte niet goed, bleek achteraf dat ik niet alles had, waaronder men PST files van outlook (ik heb een voorgevoel dat je deze pas krijgt als je deze exporteerd (oeps)) hierdoor ben ik al jou mailtjes kwijt, en dus ook je mailadres enzo...

je zou mij een groot plezier doen als je mij even laat weten hoe het zit met mijn bestelling...
Michiel Zijlstra aka Tepelstreeltje email Chieltje@endoria,net nu gelieve te mailen naar tepelstreeltje3@hotmail.com.

(over betalingen enzo nitraat, ik heb je der over gemaild...)

dank!!

(sorry andere lezers, niet echt interesant voor jullie, laat staan dat jullie ook maar een idee hebben wat ik precies bedoel, maar ja, is ook voor nitraat, en niet voor jullie :P :P :) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
TepelStreeltje schreef op 13 september 2002 @ 04:15:
...hierdoor ben ik al jou mailtjes kwijt, en dus ook je mailadres enzo...
Nitraat's email adres staat meerdere keren in dit topic vermeld.

Maar speciaal voor jou nog even: osluis@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles binnen......yeeeeeee !

En compleet.

Nitraat= 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:16:
[...]

okee okee.. ik neem wel ff paar jointjes.
trouwens bij laupro site staat da ik gedokt heb.
en de rest is niet aangevinkt.
Kan je me mailen wanneer het geld van je rekening is afgeschreven? Dan kan ik opzoeken waar ik de fout in ben gegaan. Dit alles kan GEMAILD gemaild worden samen met je bankgegevens naar osluis@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TepelStreeltje schreef op 13 september 2002 @ 04:15:
Nitraat kan je me alsjeblieft ff mailen hoe het zit met mijn spulletjes?!

na een leuke crash met men pc, en een of ander foutje in men windows/system directory (wtf?!) deed men pc niets meer, dus heb ik men c moeten formateren, zonder al te veel backe-ups back-up gemaakt te hebben (wat een kut zin...) backups lukte niet goed, bleek achteraf dat ik niet alles had, waaronder men PST files van outlook (ik heb een voorgevoel dat je deze pas krijgt als je deze exporteerd (oeps)) hierdoor ben ik al jou mailtjes kwijt, en dus ook je mailadres enzo...

je zou mij een groot plezier doen als je mij even laat weten hoe het zit met mijn bestelling...
Michiel Zijlstra aka Tepelstreeltje email Chieltje@endoria,net nu gelieve te mailen naar tepelstreeltje3@hotmail.com.

(over betalingen enzo nitraat, ik heb je der over gemaild...)

dank!!

(sorry andere lezers, niet echt interesant voor jullie, laat staan dat jullie ook maar een idee hebben wat ik precies bedoel, maar ja, is ook voor nitraat, en niet voor jullie :P :P :) )
Ik ben nog druk aan het spittenin in me ca. 100 bankafschriftjes...... maar desnoods bel ik de bank even om het een en ander te verifieren. Als je betaald hebt hoef je je sowieso geen zorgen te maken. Je spullen komen er en dan staat vast. Vanmiddag gaan de laatste pakjes de deur uit en dan ben ik hopelijk klaar!!!!

Kleine updat over me rijbewijs. Ben gistere voor me theorie exame geweest. 12 van 20 man waren gezakt en ik was geslaagd Heb geen boek gezien en toch 0 fouten :? hoe doe je dat toch :) hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:39

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:31:
[...]

Kan je me mailen wanneer het geld van je rekening is afgeschreven? Dan kan ik opzoeken waar ik de fout in ben gegaan. Dit alles kan GEMAILD gemaild worden samen met je bankgegevens naar osluis@wanadoo.nl
hey nitraat,
zou je ff kunnen kijken of je mijn geldook binnen hebt, ik sta ook nog steeds op betaald :?
ik kan je nu nog ff niet mailen, zit nog op m'n werk, doe ik vanavond dan wel ff.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat:
Er is iets fout gegaan met de extra betaling voor fans met blauwe leds + speedcontrol...
Ik heb wel de fans met blauwe leds gehad, maar deze beschikken niet over speedcontrol, terwijl ik daar wel voor had betaald... Ik heb je een meel gestuurd..

Voor de rest mijn complimenten! Erg leuk spul allemaal en goed verpakt! Thanx mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:33:
[...]

Kleine updat over me rijbewijs. Ben gistere voor me theorie exame geweest. 12 van 20 man waren gezakt en ik was geslaagd Heb geen boek gezien en toch 0 fouten :? hoe doe je dat toch :) hehehehe
offtopic:
Gefeliciteerd dan maar en alvast veel suc6 met je praktijkexamen (heb me rijbewijs zelf net zo'n 3 maand 8) )

Kheb nog en klein vraagje, er zit een kleine barst in het plastic omhulsel van me CCFL, hij doet het voor de rest wel goed hoor :P maaruh kan dit kwaad?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
ik heb hetzeflde, en sinds het plexiglas er alleen te rbescherming zit kan het geen wkaad lijkt me..

Maar nog ff vraagje over die fans, draaien die nou de verkeerde kant op? omgekeerd aansluiten werkt niet, en ik heb ook niet echt zin om de fan verkeerdom in de case te plaatsen.. dan zie je die LEDjes niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 16:03

JWR

Nitraat, kan het kloppen dat je de mensen die de bestelling per mail verstuurd hebben. Nog niks hebben ontvangen? Veel mensen hebben hun spullen al binnen.
En ik helaas nog niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik baal eerlijk gezegd van deze inkoopactie want ik sta nog steeds niet op verzonden en ik was 1 van de eerste met betalen enz. enz. maja.. dat word wachten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
klote kpn heb me pakketje kwijtgemaakt.... woensdag gebracht ... bericht achtergelaten dat ze donderdag weer kwamen. Vervolgens niets meer gehoord :|
Vanmiddag heb ik ze gebeld, ze gingen er achterna. Dus nitraat... je hoort ut nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

frim schreef op 13 september 2002 @ 16:54:
ik heb hetzeflde, en sinds het plexiglas er alleen te rbescherming zit kan het geen wkaad lijkt me..

Maar nog ff vraagje over die fans, draaien die nou de verkeerde kant op? omgekeerd aansluiten werkt niet, en ik heb ook niet echt zin om de fan verkeerdom in de case te plaatsen.. dan zie je die LEDjes niet..
hoezo de verkeerde kant op??
lijkt me niet.
als hij de verkeerde kant op blaast, dan draai hem toch om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

JWR schreef op 13 september 2002 @ 17:10:
Nitraat, kan het kloppen dat je de mensen die de bestelling per mail verstuurd hebben. Nog niks hebben ontvangen? Veel mensen hebben hun spullen al binnen.
En ik helaas nog niet.

Alvast bedankt!
Ik heb ook per mail besteld en nog niks mogen ontvangen, weet niet hoe dat voor de rest geldt. Ik heb nog geduld, al had Nitraat wel toegezegd dat het eind vorige week in huis zou zijn, wordt wel erg op de proef gesteld me geduld btw :) Maja ik ook geen echte haast want wanneer ik het straks heb duurt het toch nog ff voordat ik het inbouw, mainboardje is Rma :X

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:33:
[...]

Ik ben nog druk aan het spittenin in me ca. 100 bankafschriftjes...... maar desnoods bel ik de bank even om het een en ander te verifieren. Als je betaald hebt hoef je je sowieso geen zorgen te maken. Je spullen komen er en dan staat vast. Vanmiddag gaan de laatste pakjes de deur uit en dan ben ik hopelijk klaar!!!!

okdan, dank je :)

ik heb voor 3 man (incl mezelf) besteld, en die lopen ook te mekkeren...

naja,ik wacht verder :)

dank je voor alles :) :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Ok, heb nu ook alles binnen...gisteren al, maar had heel de nacht gewerkt...dus kon vanochtend....(15:00 engelse tijd) kijken wat de postbode me had gebracht...:))

alles is er, alleen vind ik die alluminated kabels wel tegenvallen..

weinig effect, (of is dit omdat ze nog in het zakje zitten(ja ik heb ook in het donker gekeken))

maar goed...

Nitraat...tnx....

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Hoe zit het met de mensen die een restpartijmailtje gestuurd hebben?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Scarp schreef op 13 september 2002 @ 17:41:
klote kpn heb me pakketje kwijtgemaakt....
Sinds wanneer bezorgd de KPN pakketjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

-2 leds (duhhh)

Ehh hoe heb jij hem open gekregen ? ik heb wel an het fannetje gedouwt maar dat durf ik niet te hard te doen, want ik wil mijn nieuwe spulletjes niet mollen. Als ik hem open kan krijgen kan ik "jullie" wel vertellen hoe je het knipperen kunt laten stoppen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sharad_R schreef op 13 september 2002 @ 21:05:

weinig effect, (of is dit omdat ze nog in het zakje zitten(ja ik heb ook in het donker gekeken))

maar goed...

Nitraat...tnx....
lekker boeien, dan nog zijn het rounded cables!
B)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Laatst online: 16:28
Stickertje eraf... ringetje heel voorzichtig van de as afschuiven, dan kan je de hele ding met bladen eraan erafnemen...toch?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

TepelStreeltje schreef op 13 september 2002 @ 23:26:
[...]

lekker boeien, dan nog zijn het rounded cables!
B)
je bestelt een XP 2000 en je krijgt een duron ...lekker boeiuh...het is toch een proc(gewoon een random voorbeeldje)

Daar gaat het dus toch ook niet om....
als je je case gaat modden, dan wil je het goed doen...en als je effecten wilt, dan boeit het wel degelijk....zie onderwerp hierboven, over de fan....
boeit toch ook, of je de ledjes ziet knipperen...of uberhaupt ziet...

Verwijderd

Topicstarter
Sharad_R schreef op 13 september 2002 @ 21:05:
Ok, heb nu ook alles binnen...gisteren al, maar had heel de nacht gewerkt...dus kon vanochtend....(15:00 engelse tijd) kijken wat de postbode me had gebracht...:))

maar goed...

Nitraat...tnx....
Je moet ze ook eerst een tijdje licht gunnen om op te laden he. Met een UV lamp in je case doen ze het uitermate goed als ik zo de reacties om me heen hoor ben jij een van de weinige die ze tegen vindt vallen. Ik zou zeggen leg ze een dag in het zonnetje en kijk dan nog eens.... oeps helemaal vergeten in Engeland heb je zo weinig zon >:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 17:25:
ik baal eerlijk gezegd van deze inkoopactie want ik sta nog steeds niet op verzonden en ik was 1 van de eerste met betalen enz. enz. maja.. dat word wachten :Z
Ah vergeten om op ingepakt te zetten :) ..... hij is onderwg trouwens....

Verwijderd

Topicstarter
JWR schreef op 13 september 2002 @ 17:10:
En ik helaas nog niet.

Alvast bedankt!
Hmm even kijken er zijn al mensen die per mail besteld hebben en daadwerkelijk wat ontvangen hebben. Ik zal even kijken wat de status van jou pakkie is.

Verwijderd

Topicstarter
The.Joker schreef op 13 september 2002 @ 15:34:
[...]

offtopic:
Gefeliciteerd dan maar en alvast veel suc6 met je praktijkexamen (heb me rijbewijs zelf net zo'n 3 maand 8) )

Kheb nog en klein vraagje, er zit een kleine barst in het plastic omhulsel van me CCFL, hij doet het voor de rest wel goed hoor :P maaruh kan dit kwaad?
Nee kan geen kwaad. Dat hulsje zit er ter berscherming van je CCFL. Een klein scheurtje in het plexiglas kan geen kwaad. Heb ik zelf ook namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Sharad_R schreef op 14 september 2002 @ 02:05:
[...]

je bestelt een XP 2000 en je krijgt een duron ...lekker boeiuh...het is toch een proc(gewoon een random voorbeeldje)

Daar gaat het dus toch ook niet om....
als je je case gaat modden, dan wil je het goed doen...en als je effecten wilt, dan boeit het wel degelijk....zie onderwerp hierboven, over de fan....
boeit toch ook, of je de ledjes ziet knipperen...of uberhaupt ziet...
Nou moet je aub even niet gaan mekkeren over de fan hoor, heb 36 keer duidelijk uitgelegd hoe dat ding eruit ziet, er zijn pics van online geweest etc etc. ALs dat nog niet genoeg is dan weet ik het ook niet meer.......

Bovendien zitten de ledjes aan de kant waar de fan zuigt. Je ziet ze dus als je hem als intake plaatst. Zet je hem als outtake dan zitten de leds aan de binnenkant van je case en zal je van buitenaf weinig zien. Ik kan je verhaal mischien verkeerd opvatten, maar is dat mijn schuld ofzo :?

• Scarp
  • Niet online
Phantom schreef op 13 september 2002 @ 22:35:
[...]

Sinds wanneer bezorgd de KPN pakketjes :?
TNT of TPG dan.... was voorheen onderdeel van KPN.... was allemaal hetzelfde bedrijf (ook postbank).

• Burning_Tyre
Kan jij nix aan doen Nitraat.. Als mensen ander effect willen moeten ze zelf maar modden.. Zo moeilijk is dat toch niet mensen?

Ik bestelde de fans om ze zelf te gaan modden....

• Scarp
  • Niet online
Jaaaaaaah... het pakketje is er alsnog gekomen.....
Alles zit erin en een hoop papiersnippers :P
Dank u nitraat :)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hier stond de TPG dinsdag al op de stoep, maar ik was niet thuis(|:(): pas vandaag had ik de tijd het pakketje op te halen. :( Tot zover het slechte nieuws, gelukkig.

Maar hij is nu eindelijk binnen. Heb ik vandaag wat te doen. :)

En voor de zekerheid: alles wat ik heb besteld zit erin en is goed aangekomen, wat gezien de manier van inpakken wel logisch is. ;)

Nitraat: Voor deze IA en alle moeite en tijd die je erin hebt gestoken: _/-\o_ _/-\o_ . Veel succes met je webshop (en gefeliciteerd met weer een potentiële klant erbij ;)).

Verder gefeliciteerd met je theorie en dat je rijexamen maar net zo mag verlopen! :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Jox444
  • Laatst online: 22:19

Jox444

Honestly....

M'n rounded FDD kabeltje haalt het niet, hijs te kort... :'( , nja dan maar meteen een stealth mod erbij en m;n fdd verder naar beneden :P, dan haalt ie het wel....net....
Wat dat betreft zuigen big towers wel....je hebt overal lange kabels voor nodig.....

Maar voor de rest :P coolertjes werken lekker...proc blijft onder de 50 graden fully stressed (staat nu een half uur aan....) heb uhm wel weer terug naar de "orginele" 1.4 ghz gezet, straks weer vrolijk terug naar 1552 mhz...

Het is FRIET!

• Jox444
  • Laatst online: 22:19

Jox444

Honestly....

-sorry glitch in the system :P

Het is FRIET!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 10:34:
[...]

Nou moet je aub even niet gaan mekkeren over de fan hoor, heb 36 keer duidelijk uitgelegd hoe dat ding eruit ziet, er zijn pics van online geweest etc etc. ALs dat nog niet genoeg is dan weet ik het ook niet meer.......

Bovendien zitten de ledjes aan de kant waar de fan zuigt. Je ziet ze dus als je hem als intake plaatst. Zet je hem als outtake dan zitten de leds aan de binnenkant van je case en zal je van buitenaf weinig zien. Ik kan je verhaal mischien verkeerd opvatten, maar is dat mijn schuld ofzo :?
laat ze maar lekker zeuren |:(
als dat het enige is wat ze kunnen ipv gewoon ff de tread lezen waarin alles vertelt word, dan is het echt hun eigen schuld.
ik snap ook niet dat ze iets gaan bestellen als ze zelf niet eens weten wat het doet.
maarja :? :?

iig een top ia _/-\o_ _/-\o_

ps. ik wacht in spanning af tot maandag of dinsdag wanneer ik die spulletjes kan bewonderen O-) O-) O-)

Still King

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

wooh. pakje binnen, en gisterne ff alles erin gebouwt. Leeeuk om te doen jah:0
Coolertjes erin gepropt, kabels vast, en meteen ook ff men cd-drive ge stealth mod, is zo zonde als je mooie bolle ronde voorkant op je kast heb anders ;)

_/-\o_ _/-\o_ Nitraat _/-\o_ _/-\o_

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Heb ik weer ;(

Ik had via Pewwy P.K.A. Just_Johnny een "PCI Fan Exhaust Blower" besteld.
Dat ding kan je netjes via een molex stekkertje doorlinken aan bijv. je CD-rom speler.
Heb ik dus ook gedaan, PC opgestart, wat denk je....

Brandlucht :(

Mijn CD-speler helemaal gefried door die FAN, zit nog wel garantie op enzo, maar baal er toch stevig van :'(

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

GerriT schreef op 14 september 2002 @ 17:45:
Heb ik weer ;(

Ik had via Pewwy P.K.A. Just_Johnny een "PCI Fan Exhaust Blower" besteld.
Dat ding kan je netjes via een molex stekkertje doorlinken aan bijv. je CD-rom speler.
Heb ik dus ook gedaan, PC opgestart, wat denk je....

Brandlucht :(

Mijn CD-speler helemaal gefried door die FAN, zit nog wel garantie op enzo, maar baal er toch stevig van :'(
wow, das balen ja gelukkig deed ie het bij mij wel gewoon goed :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
IDD een beetje zuur. Die die blower het nog? Als dat niet het geval is krijg je van mij als je deze terug stuurt een nieuwe voor de troost.

Gecondoleerd met je verlies :'(

• LordMithril
  • Laatst online: 21:46
woei kep mn pakketje opgahaald :)
ze zijn mooi die fans :)
en ik zie nu ook hoe die postbode aan E.J.L. Mithril kwam :D
thnx nitraat

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Zou het bij die fans met leds erin niet gewoon zo kunnen zijn dat er blauwe 'knipperleds' in zitten en dat je die dus gewoon zou moeten vervangen ? Ik kan namelijk niks bijzonders ontdekken aan de schakeling wat een pulserend stroompje zou kunnen geven.........

p.s. als jullie dit als zeuren over vinden komen, dan is dat iig niet zo bedoeld, want ik wist dat de fans zouden knipperen en dat ik m zelf zou moeten modden...............duz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de 5 gelukkige die nog op betaald staat :'(

of zijn die al verzonden of ingepakt ofzo
want ik volg niet echt deze thread :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
zit ook een ic in als goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
PJanssen: maak je niet druk, dat zeuren was over het "omgedraaide" fan.
en "lelijke" roundcable.
-2 leds (duhhh)
BurningTyre: ja, dat had ie al eerder aangegeven dat er een IC in zit. :P
maar goed, aantal van jullie claimen dat je het zelf gaat modden. wees ook eens zo cool om info te sharen als je weet hoe het moet, ipv grote praatjes :/

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:26:
IDD een beetje zuur. Die die blower het nog? Als dat niet het geval is krijg je van mij als je deze terug stuurt een nieuwe voor de troost.

Gecondoleerd met je verlies :'(
Thanx !
Maar die Blower werkt nog prima, niets aan te zien/ruiken, is echt alleen mijn CD-Rom speler.
Ben nu alleen een beetje bang wat er gebeurt als ik er een nieuwe CD-romspeler aan hang....

Iemand een idee of tip :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:57:
Zou het bij die fans met leds erin niet gewoon zo kunnen zijn dat er blauwe 'knipperleds' in zitten en dat je die dus gewoon zou moeten vervangen ? Ik kan namelijk niks bijzonders ontdekken aan de schakeling wat een pulserend stroompje zou kunnen geven.........

p.s. als jullie dit als zeuren over vinden komen, dan is dat iig niet zo bedoeld, want ik wist dat de fans zouden knipperen en dat ik m zelf zou moeten modden...............duz
Jij hebt helemaal gelijk, er zitten 2 KNIPPERledjes in, er valt nix an te modden, tenzij je ze vervangt, maar doe wel voorzichtig ik heb al een fannetje gemold, snif
Dat ictje en torretje is voor de fan zelf (gelijkstroom motortje heeft een soort aan en uitschakeling nodig en het toerental moet doorgegevenworden)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (eindelijk) gevonden waar het aan lag met die knipperende fans:
het zijn idd gewoon van die 'knipper-leds'. dus die heb ik eruit gehaald en
vervangen door gewone. Het resultaat valt nogeen beetje tegen, maar dat komt omdat
ik geen ultra-bright leds (oid.) gebruikt heb..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:32:
Ik heb (eindelijk) gevonden waar het aan lag met die knipperende fans:
het zijn idd gewoon van die 'knipper-leds'. dus die heb ik eruit gehaald en
vervangen door gewone. Het resultaat valt nogeen beetje tegen, maar dat komt omdat
ik geen ultra-bright leds (oid.) gebruikt heb..........
pics!

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Liever een filmpje }) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie hier verschillende mensen die hun blauwe speedcontrole fans hebben opengehad. Zou iemand voor mij dat speedcontrole potmetertje door kunnen meten zodat ik deze in mijn baybus kan vervangen door een 'echte' portmeter ;) (Als iemand dus ff de minimale (0?) en de maximale weerstand van dat ding kan posten..?.. Graag!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Heb je nog spul over nitraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GerriT schreef op 15 september 2002 @ 10:16:
[...]

Thanx !
Maar die Blower werkt nog prima, niets aan te zien/ruiken, is echt alleen mijn CD-Rom speler.
Ben nu alleen een beetje bang wat er gebeurt als ik er een nieuwe CD-romspeler aan hang....

testen op een gare cd-speler of doormeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lethal schreef op 15 september 2002 @ 16:07:
Heb je nog spul over nitraat?
Eerst even afwachten tot echt iedereen z'n spullen heeft daarna kijk ik naar de restproducten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]

Thanx !

Neem je koffertje morgen ff mee naar de zaak, testen we het op een niet goed werkende cd-rom speler uit die ouwe pc's >:)
Het hoeft natuurlijk helemaal niet aan je exhaust blower te liggen, kan best zijn dat die cd-rom speler niet goed was ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:01:
[...]

Eerst even afwachten tot echt iedereen z'n spullen heeft daarna kijk ik naar de restproducten.
Hey,

ik had je ook een meel gestuurd over rounded cables. Komen die nog?? ik wil ze zo graag!!!! please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over die inkoopactie... op welke datum heb je me $hit verstuurd al ik mag weten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

[...]

Thanx !

Zou het mogelijk zijn dat je de stekker verkeerd om op de CDROM-drive hebt gezet. Normaal gesproken is dat niet mogelijk door de vorm van de stekker, maar ik heb in oudere topics gezien dat het sommige mensen onbedoeld wel gelukt was. :?

En misschien was die drive gewoon op en besloot het juist de pijp uit te gaan na aansluiting van de blower.

Overigens had ik ook geen problemen met die PCI-blower (ook de mijne deelt een stroomaansluiting met een CDROM-drive). Integendeel zelfs! CPU wordt nu ruim 10°C koeler dan voorheen! (nog maar 49°C tegenover 60+ voor installatie van de blower).

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 18:02:
[...]

Hey,

ik had je ook een meel gestuurd over rounded cables. Komen die nog?? ik wil ze zo graag!!!! please!!!
Kan je me even updaten? Ik zie je niet op laupro staan of wou je restspullekes hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:49:
ff een vraagje over die inkoopactie... op welke datum heb je me $hit verstuurd al ik mag weten ??
Jou shit is vrijdag verstuurd samen met de rest. Mensen die gemaild hebben over onvolledige bestellingen wordne morgenochtend ingepakt en gaan de zelfde dag nog op de bus, zijn er namelijk maar 3 stuks ofzo :) en dan is het afwachten tot iedereen z'n spullen heeft.

Vergeten jullie btw niet om je status op ontvangen te zetten op Laupro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferdo schreef op 15 september 2002 @ 21:15:
[...]

Zou het mogelijk zijn dat je de stekker verkeerd om op de CDROM-drive hebt gezet. Normaal gesproken is dat niet mogelijk door de vorm van de stekker, maar ik heb in oudere topics gezien dat het sommige mensen onbedoeld wel gelukt was. :?

En misschien was die drive gewoon op en besloot het juist de pijp uit te gaan na aansluiting van de blower.

Overigens had ik ook geen problemen met die PCI-blower (ook de mijne deelt een stroomaansluiting met een CDROM-drive). Integendeel zelfs! CPU wordt nu ruim 10°C koeler dan voorheen! (nog maar 49°C tegenover 60+ voor installatie van de blower).
Das het betere werk zeg :) blij dat je er zoveel aan hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 10:34:
[...]

moet je niet zo opvatten...was gewoon ook ff een random voorbeeldje..
heb de fans zelf nl niet besteld...had ze al...en geen geklaag...
het ging er mj ff om, dat het niet werd afgedaan met, het zijn toch rounded kabels...

verder vind ik het een super IA.....
het enige jammere is dat het maar zo'n klein doosje was....:))

* Sharad R gaat nu dan maar ff zen kabels opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGhi
  • Laatst online: 09-09 09:15
Spider.007 schreef op 15 september 2002 @ 15:10:
Ik zie hier verschillende mensen die hun blauwe speedcontrole fans hebben opengehad. Zou iemand voor mij dat speedcontrole potmetertje door kunnen meten zodat ik deze in mijn baybus kan vervangen door een 'echte' portmeter ;) (Als iemand dus ff de minimale (0?) en de maximale weerstand van dat ding kan posten..?.. Graag!
Heb ze al vervangen, het zijn 22k (maximaal dus) potjes, minimaal 0. Vraag me altijd af wie er blij wordt van variabele weerstanden intern in je PC... 8)7. Succes met het boor- en soldeerwerk.

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Hee nitraat, heb me spullen nog niet binnen en heb je al 2 e-mails gestuurd maar nog geen reaktie??
Wanneer heb je het verstuurd?
Me nick = Moeloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euro schreef op 16 september 2002 @ 02:17:
Hee nitraat, heb me spullen nog niet binnen en heb je al 2 e-mails gestuurd maar nog geen reaktie??
Wanneer heb je het verstuurd?
Me nick = Moeloo
Geen mail gezien, maar heb vrijdag van de tpg een pakje terug gehad van jou met daarop een grote sticker "RETOUR" en daarbijd e vermelding dat je adres onjuist is :?

Welk mail adres gebruik je btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
heb je toevallig msn??
Moeloo@hotmail.com is mijn e-mail en heb me gegevens gecheckt op de laudrop site en die zijn goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat,

wanneer gaan de laatste pakjes de deur uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 22:56:
[...]

Kan je me even updaten? Ik zie je niet op laupro staan of wou je restspullekes hebben?
ja als het kan heb ik er interesse voor

Komt er nog een rounded cable actie??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:05:
Komt er nog een rounded cable actie??!
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:54:
.. maar goed ik heb beloofd dat ik iig nooit meer zoiets zal doen.
Dus reken er maar niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pakjes zijn vandaag allemaal de deur uit gegaan. Nu afwachten en afsluiten :)

Rounded kabels komen zeker te weten teurg, maar dan niet in de vorm van een IA. Binnenkort kunnen jullie in me webshop de restspullen kopen en gelijk me webshop beta-testen. Voordeel voor jullie.... het gaat geatomatiseerd. Voordeel voor mij, ik test me webshop en kom van me restproducten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

top :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 21:10:

Rounded kabels komen zeker te weten teurg, maar dan niet in de vorm van een IA. Binnenkort kunnen jullie in me webshop de restspullen kopen en gelijk me webshop beta-testen. Voordeel voor jullie.... het gaat geatomatiseerd. Voordeel voor mij, ik test me webshop en kom van me restproducten af :)
Hebbie al een urltje?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

SPAM ALERT!!! :) :+
ik wacht met smart op je webshop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 21:10:

hoeveel, en welke, rounded cables heb je liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Hebbie nog van die pci blowers?

Of hoe die dingen dan ook heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stelletje ongeduldige *&*& Censuur*(^$ :)

wacht aub even rustig af wat er komen gaat. Als alles goed gaat kunnen eind deze week restproducten besteld worden en ik heb van nagenoeg alles wat spullen over. Behalve de fans met blauwe leds, die zijn op. Heb nog wel groene, maar dat zien jullie later vanzelf wel.

• PoweRoy
  • Laatst online: 22:31

PoweRoy

funky!

Spider.007 schreef op 15 september 2002 @ 15:10:
op de speed kontrol staat 20k duz 20 kOhm :)

[This space is for rent]

• Quintus
  • Laatst online: 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

Mooi mooi dat we de rest spullekes kunnen gaan krijgen binnenkort.

Bij de weg dat knipperen van die CCFL werkt bij mij nu ook. Cool gezicht.

Unknown

Verwijderd

Ehm, Nitraat, je zegt wel dat het e.e.a. op de post is gegaan, maar ik sta nog steeds op "ingepakt" op de site.
Sterker nog, ik heb (nog) niks mogen ontvangen.

Als je mijn pakje ziet liggen, wil je die dan op de post doen?

** WernerR wil ook pochen!! **

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16
De spullen zijn binnen! Bedankt voor de IA!
U we GOTlijkheid Nitraat

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Mior
Mijn pakketje is donderdag of vrijdag op de post gedaan, en ik heb het nog steeds niet :{

Volgens mij heeft de postbode gewoon weer vergeten om zo'n "u was niet thuis.." briefje achter te laten met de barcode erop, zal niet de eerste keer zijn.

Nitraat: je heb mail :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:09:
Ehm, Nitraat, je zegt wel dat het e.e.a. op de post is gegaan, maar ik sta nog steeds op "ingepakt" op de site.
Sterker nog, ik heb (nog) niks mogen ontvangen.

Als je mijn pakje ziet liggen, wil je die dan op de post doen?

** WernerR wil ook pochen!! **
Oeps, was al onderweg, maar zal je stautus even wijzigen. ALLES is bij mij nu de deur uit muv 2 pakjes. Maar die heb ik retour gehad vanwegen onvolkomen heden.

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Hier weer een happy camper :) Alles netjes ontvangen, achteraf wel spijt dat ik niet meer gekocht heb ;) Anyway nice job Nitraat !!!! Ben zeer benieuwd wat de webwinkel zometeen wordt :)

(Heb wel de fans met blauwe leds ontvangen net als besteld, vond groen ook zeker geen probleem ivm kleuren van me case. Dus als er nog rotterdammers zijn die graag 2 blauwe willen ruilen tegen zijn/haar 2 groene vindt ik dat geen probleem. Mail maar ff naar plooy@chello.nl)

THX again NITRAAT !! U rule !!

*

• euro
Nitraat hierbij bedankt voor de spullen en de goede communicatie.

Alleen NPD sucks, (iets tussen mij en Nitraat)

Ga zo door en veel succes met je zaakje!!!!!

• Mior
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 20:16:
ALLES is bij mij nu de deur uit muv 2 pakjes. Maar die heb ik retour gehad vanwegen onvolkomen heden.
Zit daar toevallig mijn pakje bij? :{

Verwijderd

Topicstarter
Phantom schreef op 18 september 2002 @ 22:40:
[...]

Zit daar toevallig mijn pakje bij? :{
Nee, zoals vermeld in een mail die ik naar gestuurd heb zit die daar niet bij.
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.