[beaam-mode]
t aantal modes is niet te tellen he....
Zijn er nog VFR-fans onder ons, of is iedereen online met alle toeters en bellen in Airbussen en Boeings de wereldlucht op grote hoogte onveilig aan het maken?
Ik ben op zoek naar de mooiste scenery (freeware) van de kleinere airports en de omgeving in Europa, om mooie trips te maken. De resultaten daarvan moeten naar het VFR Flight Center op AvSim. Dus ik wil proberen om uitdagende flightplans te maken op lage hoogtes (veel VOR en NDB werk dus) tijdens dewelke de piloot voldoende tijd over houdt om van de omgeving te genieten, en screenshots te maken voor het nageslacht.
Dus ik ben op zoek naar tips (welke scenery is mooi) en routes. Wie?
Ik ben op zoek naar de mooiste scenery (freeware) van de kleinere airports en de omgeving in Europa, om mooie trips te maken. De resultaten daarvan moeten naar het VFR Flight Center op AvSim. Dus ik wil proberen om uitdagende flightplans te maken op lage hoogtes (veel VOR en NDB werk dus) tijdens dewelke de piloot voldoende tijd over houdt om van de omgeving te genieten, en screenshots te maken voor het nageslacht.
Dus ik ben op zoek naar tips (welke scenery is mooi) en routes. Wie?
mag ik ook meedoen met dit spelleke Fly High?
ik host RW wel dan...... dah vliegen boeit me nie
Verwijderd
Whuahahaha eej Tozzke, gai wel man...altij welkom hèTozzman schreef op 11 augustus 2002 @ 00:45:
mag ik ook meedoen met dit spelleke Fly High?ik host RW wel dan...... dah vliegen boeit me nie

Nice pics
Ik wil weten wat voor kist dit is.. ik denk een A319, Kimble zei een boeing.. wat is het?

A319? A320? Tis iig een speedbird
Ik wil weten wat voor kist dit is.. ik denk een A319, Kimble zei een boeing.. wat is het?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
ZEKER GEEN BoeingBolk schreef op 11 augustus 2002 @ 02:14:
Nice pics
afbeelding
afbeelding
A319
Is de 319 niet nog een tikkie kleiner?
vervolg van het verslag van Los Angeles naar Amsterdam:
over Winnipeg

ondergaande zon

en donker....

eenzaam op grote hoogte boven het onherbergzame noorden van Canada

boven de Noordzee

bij BLUFA

mooie wolkenpartijen

mooie wolkenpartijen (2)

we vliegen over de kustlijn bij Katwijk. Vliegveld Valkenburg in zicht.

Na precies 11 uur vliegen intercepten we de ILS van runway 06.

on final

KLM0602 shutting down, na ruim 11 uur vliegen en 5131 nm verder.

laatste stukje van de gevlogen route
over Winnipeg

ondergaande zon

en donker....

eenzaam op grote hoogte boven het onherbergzame noorden van Canada

boven de Noordzee

bij BLUFA

mooie wolkenpartijen

mooie wolkenpartijen (2)

we vliegen over de kustlijn bij Katwijk. Vliegveld Valkenburg in zicht.

Na precies 11 uur vliegen intercepten we de ILS van runway 06.

on final

KLM0602 shutting down, na ruim 11 uur vliegen en 5131 nm verder.

laatste stukje van de gevlogen route

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Als ik zo naar de staart/romp verhouding kijk is het volgens mij toch echt een A319
De A320 heeft trouwens dubbele deuren in het midden
Verwijderd
Goeiemorgen allemaal (o nee dat mag niet meer
)!
Vannacht om 23:38 UTC kwam ik na 12:48 minuten vliegen aan op Aruba. Dit gedaan met de 767-300 van Martinair. Geen pics helaas, te veel water onderweg....
Wie het flightplan Amsterdam-Miami-Aruba wil (vlucht MP647) moet t even zeggen.
Wel voor de 767PIC dus
Markante punten onderweg zijn IJsland, Groenland (zuidelijkste puntje), Goose Bay in Canada, Boston, New York. Na Miami ga je over Cuba en Jamaica.
Het was een zeer natte arrival met een 'firm breeze' (19kts) op rwy 11.

Vannacht om 23:38 UTC kwam ik na 12:48 minuten vliegen aan op Aruba. Dit gedaan met de 767-300 van Martinair. Geen pics helaas, te veel water onderweg....
Wie het flightplan Amsterdam-Miami-Aruba wil (vlucht MP647) moet t even zeggen.
Wel voor de 767PIC dus
Markante punten onderweg zijn IJsland, Groenland (zuidelijkste puntje), Goose Bay in Canada, Boston, New York. Na Miami ga je over Cuba en Jamaica.
Het was een zeer natte arrival met een 'firm breeze' (19kts) op rwy 11.
wat????? dat heb ik niet gezegt!Bolk schreef op 11 augustus 2002 @ 02:14:
Nice pics
afbeelding
afbeelding
Dit is op zeker een A319Bolk schreef op 11 augustus 2002 @ 02:14:
Nice pics
afbeelding
afbeelding
Want je kan een B737 en een A319 heen goed uit elkaar houden door ,
Dit ding op de vleugels
Want zo dra dra er zn winglet op zit dan kan je hast zeker weten dat het gaat om en AIRBUS
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/AirlinersNetPhotoID186676.jpg[/img]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Oeps hij valt door de mandBolk schreef op 11 augustus 2002 @ 02:14:
Nice pics
afbeelding
afbeelding

En hij is zo pro boeing en dan ziet hij dat niet eens
kijk eens 3posts naar bovenThe_FrankO schreef op 11 augustus 2002 @ 10:30:
[...]
Oeps hij valt door de mand
En hij is zo pro boeing en dan ziet hij dat niet eens
Had het nog niet gelezen maar ik zie het nu
Mooie pic's
dit is iig een Sabena kistBlackhole schreef op 11 augustus 2002 @ 10:29:
[...]
Dit is op zeker een A319
Want je kan een B737 en een A319 heen goed uit elkaar houden door ,
Dit ding op de vleugels
Want zo dra dra er zn winglet op zit dan kan je hast zeker weten dat het gaat om en AIRBUS
[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/AirlinersNetPhotoID186676.jpg ]afbeelding[/url]
Mensen, even peilen, wie heeft er zin om over een uurtje ofzo (dus half 1) te multiplayeren (geen SB) LOWI(innsbruck)-EGCC(manchester)??? Ik maak f/p (haal ik dus uit de database), ZFW en shit voor de bus (andere kisten mogen jullie zelf doen. Maar post effe als je zin heb
Zo! Eindelijk heeft ILA 4068 flightplans in de database 
Jurgen: Als er meer mee doen doe ik waarschijnlijk ook wel mee.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
OK, wie wil nog meer?? (PSS bus is leuk, maar hoeft neit)-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 11:52:
Zo! Eindelijk heeft ILA 4068 flightplans in de database
Is toch veel leuker als we met SB gaan doen.Spotter schreef op 11 augustus 2002 @ 11:28:
Mensen, even peilen, wie heeft er zin om over een uurtje ofzo (dus half 1) te multiplayeren (geen SB) LOWI(innsbruck)-EGCC(manchester)??? Ik maak f/p (haal ik dus uit de database), ZFW en shit voor de bus (andere kisten mogen jullie zelf doen. Maar post effe als je zin heb
Ik host wel even. Wie een ID wilt moet even mailen of even my contacten.
Ip: 213.10.136.115
Om mijn server in Whazzup te krijgen
Zet dan het volgende in de server.ini file
code:
1
2
3
| Name:LAN http://213.10.136.115/whazzup Contact:klwong@wxs.nl |
Voor ServInfo
code:
1
| Options > Connection Parameters > Custum Network Settings > Locator Path Url > http://213.10.136.115/whazzup |
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ja is inderdaad leuker met SB, maar tja.. als daardoor de rest het laat afweten is het misschien beter om het dit keer zonder te doen?Karlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 11:57:
[...]
Is toch veel leuker als we met SB gaan doen.
jah maar ik kan geen SB rememberKarlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 11:57:
[...]
Is toch veel leuker als we met SB gaan doen.
Verwijderd
Wil wel mee, maar ben ff de plas over EHAM-TNCM net een 762 JAL
650NM to go

Damn klote squawkbox. Tijdens de base turn loopt heel me bakkie vast
Damn klote squawkbox. Tijdens de base turn loopt heel me bakkie vast

Probeer eens ipv sbhost.dll gewoon squawkbox.
Dus even sbhost.dll verwijderen. Nieuwste fsuipc.dll downloaden.
Ennu de server draait al!
En ik kan niet mee doen met de multi van fs
Sander de site ziet er goed uit
LOWI-EGCC
A/C: A320 JMC livery
dist: 704
alternate: EGLL
Dist to alt: 131
ZFW: 126.4
Fuel: 16.2
Fuel per tank (gal):1202/0/1202
route: KOGOL1J KOGOL UL608 DENUT UL610 GILDA UM14 STOAT UL613 MOGLI UP6 TNT DAYNE1A
FL: FL350
loads are in US system
aantal dingen zijn PSS airbus specific, livery van mij heb ik er ook maar even bij gezet, maar als het dus SB word doe ik NIET mee, omdat dat niet kan.
A/C: A320 JMC livery
dist: 704
alternate: EGLL
Dist to alt: 131
ZFW: 126.4
Fuel: 16.2
Fuel per tank (gal):1202/0/1202
route: KOGOL1J KOGOL UL608 DENUT UL610 GILDA UM14 STOAT UL613 MOGLI UP6 TNT DAYNE1A
FL: FL350
loads are in US system
aantal dingen zijn PSS airbus specific, livery van mij heb ik er ook maar even bij gezet, maar als het dus SB word doe ik NIET mee, omdat dat niet kan.
al gedaan, wie kan mij even snel de nieuwste FSUIPC aanleveren via MSN??? jurgenradier@hotmail.com (en ook de nieuwste hostsb.dll als het kan, probeer ik dat meteen)Karlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Probeer eens ipv sbhost.dll gewoon squawkbox.
Dus even sbhost.dll verwijderen. Nieuwste fsuipc.dll downloaden.
Ennu de server draait al!
Tis alleen nog de promo, heb je de rest al is gezien?The_FrankO schreef op 11 augustus 2002 @ 12:09:
[...]
En ik kan niet mee doen met de multi van fs
Sander de site ziet er goed uit
Hij > www.schiratti.com/dowson.htmlSpotter schreef op 11 augustus 2002 @ 12:17:
[...]
al gedaan, wie kan mij even snel de nieuwste FSUIPC aanleveren via MSN??? jurgenradier@hotmail.com
neej ikke niet-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 12:18:
[...]
Tis alleen nog de promo, heb je de rest al is gezien?
Probeer eens zonder hostsb.dllSpotter schreef op 11 augustus 2002 @ 12:17:
[...]
al gedaan, wie kan mij even snel de nieuwste FSUIPC aanleveren via MSN??? jurgenradier@hotmail.com (en ook de nieuwste hostsb.dll als het kan, probeer ik dat meteen)
Die paar dingen die je me had laten zien ja-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 12:18:
[...]
Tis alleen nog de promo, heb je de rest al is gezien?
Maar ik bedoelde idd die promo
Kan ik nog ergens mee helpen?
Hmm, er moet nu nog wel het een en ander gescript worden, dus daarmee kun je niet helpen. Verder zou ik het eerst niet weten, toch bedanktThe_FrankO schreef op 11 augustus 2002 @ 12:21:
[...]
Die paar dingen die je me had laten zien ja
Maar ik bedoelde idd die promo
Kan ik nog ergens mee helpen?
Karlok: http://wong0067.speed.planet.nl/whazzup werkt hier niet???
Onderweg van Perth (YPPH) naar Sydney (YSSY)
We verlaten Aussie, om er straks weer terug te keren
We verlaten Aussie, om er straks weer terug te keren

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
In servinfo?-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 12:24:
[...]
Hmm, er moet nu nog wel het een en ander gescript worden, dus daarmee kun je niet helpen. Verder zou ik het eerst niet weten, toch bedankt
Karlok: http://wong0067.speed.planet.nl/whazzup werkt hier niet???
Kan je niet even op MSN komen.
ik wil wel is een demo van fs2002, voordat ik hem ga kopen.. Maar die is er zeker niet, of wel?
Nee, die is er niet. Maar als vliegen je leuk lijkt om te doen en de procedures ernaast, dan is er geen demo nodig.Joss schreef op 11 augustus 2002 @ 12:37:
ik wil wel is een demo van fs2002, voordat ik hem ga kopen.. Maar die is er zeker niet, of wel?
vin ik wel cool
Alleen eerst even mijn SP en MP map af maken voor MoH:AA want ik werd net al een beetje te verslaafd aan big scale racing demo
Alleen eerst even mijn SP en MP map af maken voor MoH:AA want ik werd net al een beetje te verslaafd aan big scale racing demo
Verwijderd
Wie kan me ff helpen 
Ik zag ooit een progje waarmee je freq's kan changen voor VATSIM zonder de flightdeck te verlaten. Dus een tooltje voor in de cockpit. Maar ik kan dit nergens vinden. Iemand?
Het duurt te lang en me comp gaat over ze nek als ik te vaak "ALT+TAB" doe
BvD
Ik zag ooit een progje waarmee je freq's kan changen voor VATSIM zonder de flightdeck te verlaten. Dus een tooltje voor in de cockpit. Maar ik kan dit nergens vinden. Iemand?
BvD
Verwijderd
Heb je al op de site van MS gekeken? Daar was volgens mij ooit een videootjeJoss schreef op 11 augustus 2002 @ 12:37:
ja klopt, maar das nog geen demo 
Ik zal eens kijken wat ik ga doen
Ik zal eens kijken wat ik ga doen
komen er nog meer mensen?? (sander ofzo)
hier is dus de fout van servinfo op de server van karlok

This is the final boarding call for GoT pilots to Manchester, please log in as soon as possible, voice at 152.104.96.225:3782/unicom
Verwijderd
Damn ik ben er nog nietSpotter schreef op 11 augustus 2002 @ 13:00:
This is the final boarding call for GoT pilots to Manchester, please log in as soon as possible, voice at 152.104.96.225:3782/unicom
Bij mij werkt het wel

[ Voor 0% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 11-08-2002 13:11 . Reden: het is jpg niet jph ]
hehe vet ik sta op servinfo :P:P
Waar kan ik wzzp en servinfo downen
Waar kan ik wzzp en servinfo downen
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
Heyyyyyy, vanavond een simulator sessie van 4 uur bij Schreiner!! Zal jullie wel vertellen hoe het is verlopen
Jah, je bedoelt deze denk ik:Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:45:
Wie kan me ff helpen
Ik zag ooit een progje waarmee je freq's kan changen voor VATSIM zonder de flightdeck te verlaten. Dus een tooltje voor in de cockpit. Maar ik kan dit nergens vinden. Iemand?Het duurt te lang en me comp gaat over ze nek als ik te vaak "ALT+TAB" doe
BvD
de link: http://www.flyafa.com/apg/filelib.php?id=7Squawkbox Host (for FS2002 only)
HostSB is a FS2002 module dll that can be used instead of "SB Host.exe" that comes with the standard download package of Squawkbox for FS2002. It is a blank dialog box that hosts Squawkbox.exe in the FS2002 window without causing a switch to 2D graphics, and can be resized as desired and minimized/restored when desired. With HostSB, SB runs mostly as in previous Fsim versions, but you can minimize it to get it out of the view when desired. The FMS and TCAS cannot be dragged out of the host window.
Verwijderd
Ik dank u zeerTourniquet schreef op 11 augustus 2002 @ 14:22:
[...]
Jah, je bedoelt deze denk ik:
[...]
de link: http://www.flyafa.com/apg/filelib.php?id=7
Ik gebruik de ServInfo gauge. Zie je direct welke ATC in bereik is met de freq. en kan je meteen intunen.Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:45:
Wie kan me ff helpen
Ik zag ooit een progje waarmee je freq's kan changen voor VATSIM zonder de flightdeck te verlaten. Dus een tooltje voor in de cockpit. Maar ik kan dit nergens vinden. Iemand?Het duurt te lang en me comp gaat over ze nek als ik te vaak "ALT+TAB" doe
BvD
Hier vliegen ze dan

Verwijderd
ja volgens mij heb ik dat bij een shot van jou gezien....dat progje bedoelde ik dusrdluca schreef op 11 augustus 2002 @ 14:31:
[...]
Ik gebruik de ServInfo gauge. Zie je direct welke ATC in bereik is met de freq. en kan je meteen intunen.
afbeelding
Waar kan je die neerhalen?rdluca schreef op 11 augustus 2002 @ 14:31:
[...]
Ik gebruik de ServInfo gauge. Zie je direct welke ATC in bereik is met de freq. en kan je meteen intunen.
afbeelding
Heb hem al gevonden, gewoon bij de nieuwe versie van Servinfo dus

JA dat is een Sabena Airlines
Airbus A319-112
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zit standaard bij ServInfo 1.31.
In de ServInfo directory staat het progje sigi.exe, daarmee kan je de gauge in een panel plaatsen.
In DF en PSS-A32X panel kan je de gauge wel op iedere lege plekje plaatsen. Alleen PIC panel is wat lastiger. Op veel plaatsen verschijnt de gauge niet. Op pic hieronder de plek waar ik hem heb geplaatst. Soms zie je hem niet maar zit de clickspot er wel maar meestal is die ook in PIC panel gewoon zichtbaar.
En vluchtje "Ranger Creek" "Emma Field" met een Pilatus PC-6 ER
Vette mist bij vertrek, beetje op goed geluk, maar dat moet je soms ook hebben.

En we zijn er weer netje.
Vette mist bij vertrek, beetje op goed geluk, maar dat moet je soms ook hebben.

En we zijn er weer netje.
CX1152 is zojuist geland op YSSY 

Nog 1 legje te gaan... Sydney - Auckland

Nog 1 legje te gaan... Sydney - Auckland
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Zo, de vliegers van LOWI naar EGCC staan weer veilig aan de grond. Was weer gezellig leuk
Jullie zien wel weer wie de leider is he?? (ikke)
Verwijderd
Jammer ik kon niet inloggen-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 15:46:
Zo, de vliegers van LOWI naar EGCC staan weer veilig aan de grond. Was weer gezellig leuk
Ik maak wel een ID voor je kan je de volgende keer mee
Nee, ikkeSpotter schreef op 11 augustus 2002 @ 15:47:
[...]
Jullie zien wel weer wie de leider is he?? (ikke)
[ Voor 0% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 11-08-2002 15:51 . Reden: nog een quote ]
jah idd, beetje te hard gevlogen op app, dus was een beetje huppen boven de grond, maar was wel veilig-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 15:46:
Verwijderd
Dat zou ik op prijs stellenKarlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 15:50:
[...]
[...]
Nee, ikke
blijf die ID bestaan??Karlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 15:50:
[...]
[...]
Nee, ikke
jah ok
id: chiwai
pass: welkom
rate: observer
overigens ook een gast account gemaakt
id: gast
Admin: me
Supervisor: Sander
[ Voor 0% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 11-08-2002 16:01 . Reden: t vergeten ]
Verwijderd
txKarlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 16:01:
[...]
id: chiwai
overigens ook een gast account gemaakt
id: gast
Admin: me
Supervisor: Sander
iemand zin om vanaaf weer wat te vliegen?? (nog effe voordat ik morgen vertrek
Verwijderd
http://213.73.200.245:8000 voorlopige test stream . zou iemand willen kijkken of het werkt? BvD
Er blijven er een paar hangen
Ik neem aan dattie ut doet?
Er blijven er een paar hangen
Wij hadden wel een erg close landing-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 15:46:
Ik heb maar even wat pic's gemaakt
Hier zie ik dus Sander in een BAe 146

Daar gaat Jurgen

Nog maals Sander in zijn "boeing 767"

En zo stonden we ongeveer 15 minuten tewachten

Eindelijk onderweg

En hier dan de landing
Erg harde wind en sampies met Sander

Nog wat EGCC

Was vergeten resize aan te zetten

Ik heb trouwens een probleem met de df als ik daal. Stel ik zet dat hij moet dalen naar 2000feet. Bij 2300feet gaat v/s uit en hij gaat nog harder dalen. Heb met moeite eruit kunnen halen en toch nog een ILS landing kunnen doen anders was ik niet veilig geland met die wind
Doe ik iets verkeerd ofzo?
Mijn server blijft gewoon aan.Spotter schreef op 11 augustus 2002 @ 16:11:
iemand zin om vanaaf weer wat te vliegen?? (nog effe voordat ik morgen vertrek
Morgen ga ik naar Londen.
Verwijderd
Welke vlucht? Ik zit waarschijnlijk in de KL1001Karlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 16:23:
[...]
Mijn server blijft gewoon aan.
Zacht!Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 16:12:
http://213.73.200.245:8000 voorlopige test stream . zou iemand willen kijkken of het werkt? BvD
Het werkt, maar mag ietsje harder als dat kanVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 16:12:
Wat horen we trouwens? Departure?
Frank >> Mooie shots

nou mensen wie gaat er initiatief tone??? Ik heb het net gedaan, mooie pics frankoKarlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 16:23:
[...]
Mijn server blijft gewoon aan.
Bwhaha, zag ons kimbletje lekker over de zeik gaan 
Maarem, ik wil leren vliegen, waar begin ik? Ik hoor nu een aantal mensen denken van: "ehm, dat kon je toch al een beetje" ehm, allemaal leuk en aardig, maar ik wil bij het begin beginnen want volgens mij doe ik alles fout wat ik fout kan doen. Laten we iig vooropstellen dat de planebeheersing aanwezig is.. maar de rest.. waar o waar ga ik beginnen?
Maarem, ik wil leren vliegen, waar begin ik? Ik hoor nu een aantal mensen denken van: "ehm, dat kon je toch al een beetje" ehm, allemaal leuk en aardig, maar ik wil bij het begin beginnen want volgens mij doe ik alles fout wat ik fout kan doen. Laten we iig vooropstellen dat de planebeheersing aanwezig is.. maar de rest.. waar o waar ga ik beginnen?
ik 99% zeker op de 681, 767-300ER naar vancouver, dep time 16:20, vanaf de linker schuine kant van de D-pier, dus..... Maar wie heeft er zin om nog wat te vliegen op de server van Kar-lok? (of IVAO/VATSIM)Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 16:27:
[...]
Welke vlucht? Ik zit waarschijnlijk in de KL1001
waarom wordt deze topic gebruikt voor online vluchten ? er is immers een aparte topic voor. Het lijkt mij handiger dat daar alle online vragen gesteld worden of zie ik dat verkeerd.
[rml][ FS2002] Plan hier je online-vluchten + IP Deel 5[/rml]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Het lijkt me handiger dat alles hier gewoon gebeurd
Daar is in deel 10 al een verandering in gekomen omdat het anders zo'n grote draad word. Doe het dus gewoon in het multi player topic. Als iemand een mutli wilt doen hou je toch gewoon dat topic in de gate.airwalker_nl schreef op 11 augustus 2002 @ 17:02:
Het lijkt me handiger dat alles hier gewoon gebeurd
Ergens is het misschien wel een idee om er 1 topic van te maken? Dat is juist het succes van dit topic dat we al bij deel 31 zijn, alles in 1 thread.Slechtotophetbot schreef op 11 augustus 2002 @ 16:55:
waarom wordt deze topic gebruikt voor online vluchten ? er is immers een aparte topic voor. Het lijkt mij handiger dat daar alle online vragen gesteld worden of zie ik dat verkeerd.
Idd, anders blijf je zoeken en wissellen en nu betrek je er veel meer mensen in.-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 17:04:
[...]
Ergens is het misschien wel een idee om er 1 topic van te maken? Dat is juist het succes van dit topic dat we al bij deel 31 zijn, alles in 1 thread.
Ik weet niet of het er toe doet, maar ik stem voor.

jah daar ben ik het ook mee eens, tis veel handiger. En hier worden ook al vluchten gepland, gisteravond, deze, en dat gaat veel gemakkelijker-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 17:04:
[...]
Ergens is het misschien wel een idee om er 1 topic van te maken? Dat is juist het succes van dit topic dat we al bij deel 31 zijn, alles in 1 thread.
Dus noem over 114 post's het topic net ff iets anders.
tot nu toe lees ik 4 voor (Spotter, Gilly, Airwalker, Sander) en 3 tegen (slechttotophetbot, The Frank_O, Kar-lok). Wie stemt?
[FS 2002] Vragen, mooiste screenshots en online vluchten Deel 32Gilly schreef op 11 augustus 2002 @ 17:08:
Dus noem over 114 post's het topic net ff iets anders.
Ik ben ook tegen...Spotter schreef op 11 augustus 2002 @ 17:10:
tot nu toe lees ik 4 voor (Spotter, Gilly, Airwalker, Sander) en 2 tegen (slechttotophetbot, The Frank_O). Wie stemt?
Vind het al erg dat Vragen en screenshots in een draadje zitten.
Precies dat bedoel ik dus-Sander_ schreef op 11 augustus 2002 @ 17:04:
[...]
Dat vind ik raar, aan de hand van screenshots komen altijd wel veel vragen en als je zelfs die 2 niet bij elkaar zou hebben dan zou niemand meer de screenshots kijken, teminste veel minder, DENK IKKarlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
Ik ben ook tegen...
Vind het al erg dat Vragen en screenshots in een draadje zitten.
ik vind het handiger om het via msn te doen
wat vind je daarvan
maarja, lijkt mij niet echt overzichtelijk. Met multi-player vragen krijg je meestal van al die one-liner posts met IP nummer's. Lijkt meer op een chat sessie en daar heb ik op een forum geen zin in, daar is IRC goed voor.
Of een aparte topic voor screenshots en dan een aparte topic voor FS2002 vragen / multiplayer / VATSIM enzovoort
Of een aparte topic voor screenshots en dan een aparte topic voor FS2002 vragen / multiplayer / VATSIM enzovoort
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Ik stem voor 1 thread met ALLEEN pics en de rest wat text gebruikt kan in mijn ogen in 1 threadSlechtotophetbot schreef op 11 augustus 2002 @ 17:15:
maarja, lijkt mij niet echt overzichtelijk. Met multi-player vragen krijg je meestal van al die one-liner posts met IP nummer's. Lijkt meer op een chat sessie en daar heb ik op een forum geen zin in, daar is IRC goed voor.
Ja net zoals een appart topic voor Boeing en AirbusSlechtotophetbot schreef op 11 augustus 2002 @ 17:15:

Dan heb ik toch liever alles in 1 topic dan alles gescheiden. Maar zoals al gezegt werd voor multi afspraken is het vaak meer chat en als je een paar dagen weg ben geweest heb ik geen zin om die "chat sesion" door telezen. Dan mis ik ook weer belangrijke leuke dingen.
En dat degene die hier nog niet eens een week is alles wilt veranderen begrijp ik niet.
Als ik die gene was zou ik eens kijken in de topic's van tot deel 20 ofzo. Zo was het vroeger en zo was het ook leuk en veel gezeliger.
Jah maar je wil toch ook laten zien wat er gebeurt was tijdens het vliegen?? (gebeurt nu ook al in het multi topic, pics posten). Als je alles samenvoegd, ben je minder tijd kwijt met zoeken tussen de verschillende topics. En je betrekt er veel meer mensen bij. Volgens mij hangt het allemaal samen, je krijgt vragen na het zien van screenshots en of online vliegen. En waar moet je die dan posten?? Bij de screenshots, neej eigenlijk niet, want dat andere is het vragen forum. Maarjah, dan weet weer niemand waar het over gaat.Slechtotophetbot schreef op 11 augustus 2002 @ 17:15:
Verwijderd
Whehe die was voor mij bedoeld. Nou ..... ik zit hier al veel langer (account weg), maar dees thread is idd nieuw voor meThe_FrankO schreef op 11 augustus 2002 @ 17:20:
[...]
Ja net zoals een appart topic voor Boeing en AirbusOok zo'n onzin dat ze wilde doen.
Dan heb ik toch liever alles in 1 topic dan alles gescheiden. Maar zoals al gezegt werd voor multi afspraken is het vaak meer chat en als je een paar dagen weg ben geweest heb ik geen zin om die "chat sesion" door telezen. Dan mis ik ook weer belangrijke leuke dingen.
En dat degene die hier nog niet eens een week is alles wilt veranderen begrijp ik niet.
Als ik die gene was zou ik eens kijken in de topic's van tot deel 20 ofzo. Zo was het vroeger en zo was het ook leuk en veel gezeliger.
Als het zo gaat.
Dan hoeft het voor mij helemaal niet meer.
ik snap jou wel, maar tis toch wel belangrijk ....Karlok[JY-616] schreef op 11 augustus 2002 @ 17:26:
Als het zo gaat.
Dit topic is gesloten.