Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 43578
Misschien over de VNAV, want dat begrijp ik dus niet helemaal........rdluca schreef op 12 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
Zijn er meer mensen die een soort van tutorial wel kunnen gebruiken van het instellen van de FMC van bijvoorbeeld de DF, dan kan ik wel wat maken.
Wel bij voldoende interesse..
Maar gebruik jij de VNAV nou veel, ik vind het eigenlijk veel makkelijk om de ALT zelf in te voeren met de bijbehorende VS.
Geef is wat meer info dan en laat is een screenie van je zien.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ligt denk aan je fotocameraBolk schreef op 12 augustus 2002 @ 19:29:
* Anoniem: 43578 met wat kritiek
Waarom is het zo als ik in FS een screenie maak, dat het er nooit zo:
afbeelding
en
afbeelding
uit komt te zien? met alles op high?

Ja of aan het links energie afgevende, rechtsom draaien, blauwe schurftdeeltje die je interne UAB buisje vervuilen, zou toch kunnen.
NopeGilly schreef op 12 augustus 2002 @ 19:35:
[...]
Ja of aan het links energie afgevende, rechtsom draaien, blauwe schurftdeeltje die je interne UAB buisje vervuilen, zou toch kunnen.
[end droogmodus]
Met hoeveel x FSAA is dit genomen?Bolk schreef op 12 augustus 2002 @ 19:29:
* ND863 met wat kritiek
afbeelding
en
afbeelding
uit komt te zien? met alles op high?
Full Screen Anti Alliasing, het weghalen of verminderen van de kartelrandjes, 2x FSAA betekent dat er 2x zoveel pixels word gerenderd (of 2x zoveel polygonnen?
Damn net te laat
Mijn dank is groot.ND schreef op 12 augustus 2002 @ 19:41:
[...]
Full Screen Anti Alliasing, het weghalen of verminderen van de kartelrandjes, 2x FSAA betekent dat er 2x zoveel pixels word gerenderd (of 2x zoveel polygonnen?)
De reacties zijn erg snel vanaaf!!!
Mijn mooiste creatie is dit:

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Geen idee, ik heb ze niet gemaakt
Mijn mooiste creatie is dit:

de mooiste 737 die er is

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Wie willen er allemaal even mijn server uittesten met Squawkbox?
ID: gast
Password: gast
Even een flightplannetje sturen enzo
Ik ben EHAM_TWR
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
hij mag ietsje groter hoorAnoniem: 26235 schreef op 12 augustus 2002 @ 20:32:
[afbeelding]
Mijn poging tot wat ik er max. uit kan halen
Anoniem: 14234

Anoniem: 14234 schreef op 12 augustus 2002 @ 20:35:
Deed een vluchtje over NL, over m'n eigen flat.. autopilot.. ff naar buiten lopen en zie hier het resultaat: afbeelding

Anoniem: 26235
En ik had nog wel zo'n mooi klik plaatje gemaakt
nah jah nog ff een 1024 gemaakt dan:

ERug mooi
Wat voor 3dkaart heb je?
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Volgens mij komt het omdat deze van PSS is en die er altijd wat fotosoep overheen gooienBolk schreef op 12 augustus 2002 @ 19:29:
* The_FrankO met wat kritiek
afbeelding
En die b737 van je is ook zeker weten mooi
@ nofri een ti4200 is snel genoeg om 4x FSAA bij een resolutie van 1280x1024x32. Dit heb ik nu en dat ziet er echt super mooi uit
FSAA word alleen door je videokaart uitgerekend. Bij fs merk je het dus niet echt zo erg. Als je bv ut2003 doet zal je het zeker zien.
@ Gilly die airbus is idd altijd erg mooi voor plaatsjes
@ McFlipp leuke plaatjes vooral die van die landing (de laatste geloof ik) erg mooi zo lekker schuin
@ iedereen die ik vergeten ben

'k Denk dat het niet een plaatje van hemzelf is
Winfast Geforce 3 ti200 met de nieuwste Detonator drivers, AMD XP1800+@1900+ helpt ook een beetje
Aan wie de eer?
momento aub

Check de Airbus Nose Up graden, ik was toen bezig met de GS te capturen, LOC had ik pas gecaptured, wat doe ik verkeerd?
Ik had gemiddeld 8-10 FPS op EHAM, vind ik teweinig, dus NL2000 gaat er weer vanaaf, en nu gak andere dingen proberen
Ik ga ook ff 4FSAA op 1280x nogwat proberen
Wat waren je settings en FPS toen je deze shot maakte?Anoniem: 26235 schreef op 12 augustus 2002 @ 20:38:
[...]
En ik had nog wel zo'n mooi klik plaatje gemaakt;'(
nah jah nog ff een 1024 gemaakt dan:
afbeelding

Hoe is deze shot gemaakt? Instellingen, scenery etc)
fps is altijd rond de 17 fps op 35000 ftND schreef op 12 augustus 2002 @ 21:18:
[...]
Wat waren je settings en FPS toen je deze shot maakte?
afbeelding
Hoe is deze shot gemaakt? Instellingen, scenery etc)
zal mijn instellingen in het nieuwe topic posten, deze gaat zo dicht denk ik
LAGO Mesh is the bestND schreef op 12 augustus 2002 @ 21:34:
Kan iemand mij iets vertellen over FSScene en Scenery Mesh? Wat doet FSScene eik? Is Mesh gratis? Post je ervaring a.u.b.
En iemand ook ervaring clouds textures, ik me helemaal opgegeven voor mooiere in flight screens dan scenery addons, ik zocht replacements textures voor de wolken, ik wil echt mooie wolken hebben, echt 3D, en als de zon volop schijnt dat de wolken (als je erboven zit) ook wit overkomen, en niet zo donker in FS) Dus als iemand tips ofsow heeft, laat me niet wachten!
Heb jij die? *hint*
FSScene is die textures op de grond. soms vind ik het mooier soms leleijker. Je ziet zo wanneer het gebruikt is. Moet je maar eens op de grond textures kijken.ND schreef op 12 augustus 2002 @ 21:49:
Hms iemand ook ervaring met freeware MESH?
En iemand ook ervaring clouds textures, ik me helemaal opgegeven voor mooiere in flight screens dan scenery addons, ik zocht replacements textures voor de wolken, ik wil echt mooie wolken hebben, echt 3D, en als de zon volop schijnt dat de wolken (als je erboven zit) ook wit overkomen, en niet zo donker in FS) Dus als iemand tips ofsow heeft, laat me niet wachten!![]()
En de clouds van fs zelf kunnen heel erg mooi zijn. Als je fsmeteo hebt dan ziet het er al een stuk beter uit.
en over die resolutie op een 17inch monitor: het ziet er echt veel mooier uit ik heb nl ook een 17 inch monitor
http://fsw.simflight.com/
En als sinds FS2000 een van de belangrijkste replacements textures voor Europa en Canada van Lennart Arvidsson:
http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=1789
WOW man!rdluca schreef op 12 augustus 2002 @ 22:02:
voor mooie wolken (real edge pack), replacement sun en moon:
http://fsw.simflight.com/
Moet ik nou wel of niet die package downloaden? Of is dat hoofdprogramma genoeg?
The_Franko > FSMETEO, was dat niet waar menigen een sneewbui kregen terwijl het warm was in Nederland?
Niets FS Sky World installen is mijn advies. Dat sloopt je fps gigantischND schreef op 12 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
WOW man!Hms veel te kiezen jah, maar heb wat vraagjes
Moet ik nou wel of niet die package downloaden? Of is dat hoofdprogramma genoeg?
The_Franko > FSMETEO, was dat niet waar menigen een sneewbui kregen terwijl het warm was in Nederland?
Kom je nu pas mee!rdluca schreef op 12 augustus 2002 @ 22:10:
[...]
Niets FS Sky World installen is mijn advies. Dat sloopt je fps gigantisch

Die runway lights en die cloud fix zal ik downloaden. De rest vind ik in fs erg goed. JA die strepen achter het vliegtuig zouden beter kunnen maar daar zit geen link achterND schreef op 12 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
Dat van FSMETEO snap ik niet ik heb er nooit problemen mee gehad. Op Vatsim gebruiken ze het toch ook? Heb ik mij ooit laten vertellen iig
dat zei ik dus: real edge pack (en niet FS Sky World, anders had ik die wel genoemdvoor mooie wolken (real edge pack), replacement sun en moon
ND schreef op 12 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
Welke gebruik jij?rdluca schreef op 12 augustus 2002 @ 22:19:
[...]
[...]
dat zei ik dus: real edge pack (en niet FS Sky World, anders had ik die wel genoemd)
The_Franko, als ik beeld hoger zet dan 1152xxxx dan word alles misvormt, de verhouding klopt dat niet
screenshooter werkt wel in de taskbar, pas als jij hem daar afsluit werkt ie niet meer. Tenminste bij mij wel. Alles wat in de taskbar zit is gewoon een draaiend programma.ND schreef op 12 augustus 2002 @ 22:53:
AAAAARRGHHHH had ik net mooie shots gemaakt in de lucht, blijkt ScreenShooter niet te werken als hij geminimaliseerd word tot een taskIcon(Delphi > is dat een bug, of hoort dat zo?)
The_Franko, als ik beeld hoger zet dan 1152xxxx dan word alles misvormt, de verhouding klopt dat niet
Screen shooter werkt dan wel moet je mischien een wat nieuwere downloadenND schreef op 12 augustus 2002 @ 22:53:
AAAAARRGHHHH had ik net mooie shots gemaakt in de lucht, blijkt ScreenShooter niet te werken als hij geminimaliseerd word tot een taskIcon(Delphi > is dat een bug, of hoort dat zo?)
afbeelding
En als hij op 1280x1024 staat dan vervormd het bij mij niet hoor. Ik weet niet precies wat je bedoeld.
Als je op kruisje drukt, dan gaat ie toch naar helemaal rechtsonder? right?Slechtotophetbot schreef op 12 augustus 2002 @ 22:57:
[...]
screenshooter werkt wel in de taskbar, pas als jij hem daar afsluit werkt ie niet meer. Tenminste bij mij wel. Alles wat in de taskbar zit is gewoon een draaiend programma.
The_Franko, de verouding breedte en lengte klopt niet meer, een rondje word bijvoorbeeld een ovaaltje, snappie nu?
sjek mijn plaatje is, ik draai op 1152 bijnogwat, en 4x FSAA, maar zien jullie die karteltjes nog? Weird isn't it?
Dan heb je waarschijnlijk de oude versie. Was nl een verzie waar dat niet zo was.ND schreef op 12 augustus 2002 @ 23:02:
[...]
Als je op kruisje drukt, dan gaat ie toch naar helemaal rechtsonder? right?Dat bedoel ik dus....
The_Franko, de verouding breedte en lengte klopt niet meer, een rondje word bijvoorbeeld een ovaaltje, snappie nu?
En dat van die verhouding heb ik geen last van. Ik zou zeggen probeer nog eens een andere resolutie. En je speelt toch wel in full screen mode?
JE aa doet het idd niet. ik denk dat het komt omdat hij die resolutie niet ondersteund
Whaaaaat!?!?!? Een Geforce 4 TI4200 die dat reso niet ondersteund!?!? WTFThe_FrankO schreef op 12 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk de oude versie. Was nl een verzie waar dat niet zo was.
En dat van die verhouding heb ik geen last van. Ik zou zeggen probeer nog eens een andere resolutie. En je speelt toch wel in full screen mode?
JE aa doet het idd niet. ik denk dat het komt omdat hij die resolutie niet ondersteund

Jupz ik speel in fullscreen mode (32bit) En ik heb Screenshooter versie 1.6
Ja speel is op 1024 of 1280, dat zijn teminste normale resoluties, 1152ND schreef op 12 augustus 2002 @ 23:08:
[...]
Whaaaaat!?!?!? Een Geforce 4 TI4200 die dat reso niet ondersteund!?!? WTF![]()
Jupz ik speel in fullscreen mode (32bit) En ik heb Screenshooter versie 1.6
!024 ook al gedaan, wel karteltjes, maar lang niet zoveel als op 1152, en 1280 krijgt ik beeld die niet naar verhouding meer klopt......Gilly schreef op 12 augustus 2002 @ 23:10:
[...]
Ja speel is op 1024 of 1280, dat zijn teminste normale resoluties, 1152
Ik heb idd nog niet alles van de 1280 reso uitgeprobeerd, gak morgen doenDocB schreef op 12 augustus 2002 @ 23:16:
je moet wel opletten dat er vaak verschillende reso's met 1280 zijn he. Je hebt 1280x960, maar ook 1280x1024, en ik geloof dat er nog een is. Misschien dat daardoor wat verhoudingen mis gaan lopen (ook al zou dat niet moeten)
Ik speel op 1280x1024 maar mijn wielen zijn nog gewoon rond. Ik denk dat fs daar rekening mee houd. JE hebt iig wat groter beeldGilly schreef op 12 augustus 2002 @ 23:17:
ja goed dat je het zegt, je moet dan idd wel 1280x960 gebruiken dat is 4:3, 1280x1024 niet
Ik neem je probleem serieus maar zie nog geen ding waarmee ik aan de slag zou kunnen aangezien het verder overal werkt.

Door de wind een beetje rechts op de baan neergekomen, maarja

Zo en weer veilig aan de gate!

Ohhh en ND is niet de eerste waarbij ScreenShooter niet werkt in de tray, bij mij werkt ie dan ook niet
Nou staat er al meer dan een maand op die site 'we will offer this for download within a few days'. Heb maar es een mail gestuurd van waar blijft ie nou, krijg ik username & password thuisgemaild
[rml][ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 32[/rml]
kan een modje deze sluiten ?
Ach! Waarom hoor ik dat nu pas? Is dat op XP of w2k?McFlipp schreef op 12 augustus 2002 @ 23:54:
Ohhh en ND is niet de eerste waarbij ScreenShooter niet werkt in de tray, bij mij werkt ie dan ook niet
Maar zoveel wind staat er toch niet? 7kts? Gister op de server van Karlok stond er wind van 33kts bij de landing. De df zette hem netjes in het midde. Is dat een fout in de pic 767 of heb jij wat fout ingesteld?
Dit topic is gesloten.