Onbekend? Ze werken vziw aan een A320 (zucht).KIMBLE schreef:
[...]
opzich best wel jammer, want dan had er eindelijk een goeie airbus geweest.
maar PIC is ook nog bezig met een airbus (type onbekent) dus...
ff voor de duidelijkheid: PIC maakt wel een A320 maar dit zijn niet de makers van PIC767. De makers van PIC767 zullen never nooit aan een Airbus beginnen maar zullen gewoon bij Boeing planes blijven. En ja, ze zijn dan ook al met de volgende bezig.
Beetje verwarrend dus maar PIC is niet gelijk aan het PIC767-team.
Ik vlieg zelf ook liever met een Boeing. PIC 767 zou voor mij het ideale payware vliegtuig zijn zolang die rudder niet op rare momenten naar rechts zou blijven steken.rdluca schreef op 31 juli 2002 @ 11:57:
[...]
ff voor de duidelijkheid: PIC maakt wel een A320 maar dit zijn niet de makers van PIC767. De makers van PIC767 zullen never nooit aan een Airbus beginnen maar zullen gewoon bij Boeing planes blijven. En ja, ze zijn dan ook al met de volgende bezig.
Erg irritant op Vatsim bijv. Sta je eerst 20 minuten aan de gate om alles klaar te zetten, lijkt alles goed te zijn, dan komt de pushback. Nog niks aan de hand. Met een beetje gas merk je dat intussen het rudder naar rechts weer is gaan staan en het ding begint te tollen. Vlucht moet afgebroken worden.
Een oplossing schijnt hiervoor niet te zijn, op een forum van Vatsim stond dat je dan een andere versie van FSUIPC moest downloaden. Heb ik gedaan, van 2.8 naar 2.85.. Het leek even goed te gaan, maar dat was schijn. 3 of 4 dagen geleden stond ik weer aan de gate op VHHH toen Karlok aan het controllen was. Wat gebeurde staat beschreven in de vorige alinea..
Dan daarbij is het geen vast probleem, de ene keer komt het wel opdagen en al heel snel, de andere keer vlieg je de hele vlucht uit zonder een probleem.
Erg jammer gewoon voor zo'n fijn vliegtuig
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
ehmm dat wist ik (die is van wilco) maar de echt PIC wil ook een airbus makenrdluca schreef op 31 juli 2002 @ 11:57:
[...]
btw net ff german airports geinstald, ff kijke voor afcad's op hun site en ik zag dat german airports 4 aangekondigd is en de screens zijn :9~_/-\o_
Anoniem: 45837
tja sorry hoor:7Delphi32 schreef op 31 juli 2002 @ 00:17:
[...]
* Anoniem: 45837 nomineert deze voor de titel 'vaagste vraag in 31 delen'
Een vliegveld vinden: tijdens de vlucht met de GPS of de Flight map (zit ergens in je menu). Voor de vlucht middels de flight planner, FSNavigator, kaarten of andere bronnen.
Voor informatie over de tekens op de runway, die aangeven waar je je kist op de grond moet zetten, kan ik je het beste naar deze site verwijzen (ook voor allerlei leuke wetenswaardigheden en anecdotes)
ik heb het spel pas gister yostick gekocht maar doet het niet goed
en wou ik gister die oefeningen doen zei die vent de hele tijd:iets met grow pin of zo en ik weet niet wat die bedoelt
Probeer FSUIPC 2.87 daarin zit speciaal voor de PIC767 de optie op de "rudder spikes" te onderdrukken.-Sander_ schreef op 31 juli 2002 @ 12:12:
[...]
Ik vlieg zelf ook liever met een Boeing. PIC 767 zou voor mij het ideale payware vliegtuig zijn zolang die rudder niet op rare momenten naar rechts zou blijven steken.
Erg irritant op Vatsim bijv. Sta je eerst 20 minuten aan de gate om alles klaar te zetten, lijkt alles goed te zijn, dan komt de pushback. Nog niks aan de hand. Met een beetje gas merk je dat intussen het rudder naar rechts weer is gaan staan en het ding begint te tollen. Vlucht moet afgebroken worden.
Een oplossing schijnt hiervoor niet te zijn, op een forum van Vatsim stond dat je dan een andere versie van FSUIPC moest downloaden. Heb ik gedaan, van 2.8 naar 2.85.. Het leek even goed te gaan, maar dat was schijn. 3 of 4 dagen geleden stond ik weer aan de gate op VHHH toen Karlok aan het controllen was. Wat gebeurde staat beschreven in de vorige alinea..
Dan daarbij is het geen vast probleem, de ene keer komt het wel opdagen en al heel snel, de andere keer vlieg je de hele vlucht uit zonder een probleem.
Erg jammer gewoon voor zo'n fijn vliegtuig
Je zou ook kunnen proberen de rudder_effectiveness=.. te wijzigen.
IK heb er ook last van gehad maar dat is opgelost met wat tweakes in de FS2002.cfg en aircraft.cfg.
rdluca schreef op 31 juli 2002 @ 13:06:
[...]
Probeer FSUIPC 2.87 daarin zit speciaal voor de PIC767 de optie op de "rudder spikes" te onderdrukken.
Je zou ook kunnen proberen de rudder_effectiveness=.. te wijzigen.
IK heb er ook last van gehad maar dat is opgelost met wat tweakes in de FS2002.cfg en aircraft.cfg.
Klinkt als goed nieuws!
Ik ga even alvast even 2.87 downloaden.
edit:
Het zit erin, de rudderoptie staat aan. Nu geen tijd voor een vlucht, dat komt later.
Het zit erin, de rudderoptie staat aan. Nu geen tijd voor een vlucht, dat komt later.
Anoniem: 59583
Ik ben afgelopen maandag ff op Schiphol wezen kijken en natuurlijk wat foto`s gemaakt met mn digicam.
Kheb de mooiste er tussen uitgehaald en zal hier er een paar linkies neerzetten voor de peepz die ze willen zien
KLM
Martinair
KLM Voorkant
Golf karretjes :D
CSA
Uhmm tanken ofzo ?
KLM Staart stuk
En alle foto`s zijn alleen resized naar 1024x768 en allemaal ruim 1mb dus kijk maar of je verbinding dit aan kan
Kheb de mooiste er tussen uitgehaald en zal hier er een paar linkies neerzetten voor de peepz die ze willen zien
KLM
Martinair
KLM Voorkant
CSA
Uhmm tanken ofzo ?
KLM Staart stuk
En alle foto`s zijn alleen resized naar 1024x768 en allemaal ruim 1mb dus kijk maar of je verbinding dit aan kan
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 59583 op 31-07-2002 16:20 . Reden: typo ]
Net ff een testvlucht gevlogen met een B727

Voor de mensen die hem willen hebben hij is te DLL bij
http://www.simviation.com/

Voor de mensen die hem willen hebben hij is te DLL bij
http://www.simviation.com/
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Kijk eens aanAnoniem: 59583 schreef op 31 juli 2002 @ 16:19:
Ik ben afgelopen maandag ff op Schiphol wezen kijken en natuurlijk wat foto`s gemaakt met mn digicam.
KLM
Martinair
KLM Voorkant
CSA
Uhmm tanken ofzo ?
KLM Staart stuk
Blackhole nog steeds problemen met je drivers? kut is dat.
Was vergeten a a aan te zettenThe_FrankO schreef op 31 juli 2002 @ 17:01:
[...]
Kijk eens aan![]()
Blackhole nog steeds problemen met je drivers? kut is dat.
Na een mislukte poging om Mandrake 8.2 er optezetten
(CD was beschadigd
Zijn er mensen hier die weten of je Mnadrake 8.2 ook in de winkel kan kopen (DVD versie)
Hier 2 mooie plane liv

En weet iemand ook of die laaste LIV te dll is of die plane met deze liv
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Jammer hoor dat DF gestopt is met het A340 project, daar had ik eigenlijk wel mijn zinnen op gezet.
Inderdaad jammer van het A340 project van DF.Gilly schreef op 31 juli 2002 @ 19:14:
Jammer hoor dat DF gestopt is met het A340 project, daar had ik eigenlijk wel mijn zinnen op gezet.
Over DF gesproken, DF heeft een nieuwe AIRAC cycle, met jawel, de nieuwe SID namen voor EHAM.
Ik heb zelf geen DF, maar in mijn PSS staan de nieuwe namen al in, lekker zelf prutsen
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
ik had idd ook gehoopt dat DF eindelijk eens een heavy zouden uitbrengen
tampert, kriminalpolizei
Ze gaan mischien een b747 makenEvilernie schreef op 31 juli 2002 @ 20:40:
ik had idd ook gehoopt dat DF eindelijk eens een heavy zouden uitbrengen

Ja precies een A340 zou toch hartstikke mooi zijn en die 727 die ja gaan uitbrengen. tja.....The_FrankO schreef op 31 juli 2002 @ 20:45:
[...]
Ze gaan mischien een b747 makenik vind die nou niet echt special meer.
DF klaagt dat de markt met airbussen al vol is (The_FrankO schreef op 31 juli 2002 @ 20:45:
[...]
Ze gaan mischien een b747 makenik vind die nou niet echt special meer. Zou het leuker vinden als ze een andere zouden nemen.
en boeing, sja daar is alles (bijna) al van gemaakt (ookal kunnen de 747/777 vervanging gebruiken) dus wat ze nou willen gaan maken?!.
Volgens mij gaan ze die kleine proppeler vliegtuigen doen.KIMBLE schreef op 31 juli 2002 @ 20:50:
[...]
DF klaagt dat de markt met airbussen al vol is (maarja)
en boeing, sja daar is alles (bijna) al van gemaakt (ookal kunnen de 747/777 vervanging gebruiken) dus wat ze nou willen gaan maken?!.

Die b727 lijkt me wel leuk zo'n oude plane
Nofri zou je even op MSN kunnen komen ivm multi
heeft iemand hier een FP eddm-egll (een goeie he niet zo'n brakke uit bijv fsnav)
EDDM-MAH-UB6-TGO-UL608-LOGAN.BIG1E-EGLLKIMBLE schreef op 31 juli 2002 @ 21:21:
heeft iemand hier een FP eddm-egll (een goeie he niet zo'n brakke uit bijv fsnav)
take off via RIDAR SID
Anoniem: 39807
lijkt me een leuk spel wanneer komt de 2003 versie uit ? 
sorry als het al gezegd is in het topic
Anoniem: 39807 schreef op 31 juli 2002 @ 21:39:
lijkt me een leuk spel wanneer komt de 2003 versie uit ?

2003 komt niet uit, om de 2jaar(dus in 2004). en er is geen nieuwtjes erover alleen ik heb wel gehoord dat het alleen Virtual Cockpit is dus geen 2d cockpit's meer. maar hoe moet je dan de fmc bijv bedienen
dus we horen het wel over +/- een jaartje.
[ Voor 0% gewijzigd door KIMBLE op 31-07-2002 21:42 . Reden: ff wat info toegevoegd ]
Anoniem: 39807
oke bedankt !KIMBLE schreef op 31 juli 2002 @ 21:41:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2003 komt niet uit, om de 2jaar(dus in 2004). en er is geen nieuwtjes erover alleen ik heb wel gehoord dat het alleen Virtual Cockpit is dus geen 2d cockpit's meer. maar hoe moet je dan de fmc bijv bedienen.
dus we horen het wel over +/- een jaartje.
das wat voor oom_sam.-Sander_ schreef op 31 juli 2002 @ 21:43:
Nu op NL 2: De wereld van de luchtmacht. Kan interessant zijn
np m8
[ Voor 0% gewijzigd door KIMBLE op 31-07-2002 21:45 . Reden: quote toegevoegd. ]
Yep.. maar het gaat nu om de identificatie van rondvliegende civiele projectielen die zonder vluchtplan vliegen. >> Ook leuk voor op Vatsim! Gewoon een F-16 achteraan sturen!
Nu start een gedeelte over Chinook, artiesten vliegen.
Tja.. Doe mij maar een Boeing
Chinook wás toch van Boeing? -> Confirmed. Type Boeing CH-47
Da programma duurt maar een kleine half uur 
Heeft iemand hier problemen met het uitrimmen van zijn DF737?
Heeft iemand hier problemen met het uitrimmen van zijn DF737?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hé gasten ik ben inmiddels weer terug uit Canada. Het was echt
daar!!!
Het vliegen was ook weer tof, ik ben via Londen Heathrow naar Calgary gevlogen (A320 en B767-300) en terug van Vancouver (weer via Londen) met een B747-400!
Het was echt gaaf hoe ik tijdens de vlucht naar Londen precies wist waar we waren. We deden vanaf EHAM namelijk een Valko departure vanaf rwy 24, daarna via de "standaard" route UR1 richting Londen. 2 holding patterns bij Logan, en vervolgens een LAM3A arrival op rwy 27R.
De vlucht naar Calgary vertrok van rwy 27L met een Wobun 2G SID. De route ging over IJsland en Groenland.
Op de terugweg deden we bij de arrival op Heathrow maar liefst 3 holding patterns, waarschijnlijk boven Bovingdon (BNN). In een 747-400! Echt cool, kan je het je voorstellen??
Ik heb ook een zooi foto's gemaakt van de vlucht, als jullie het willen kan ik die wel posten, maar ik weet niet of dat mag omdat dit toch een FS topic is en geen "real-life" topic.
Het vliegen was ook weer tof, ik ben via Londen Heathrow naar Calgary gevlogen (A320 en B767-300) en terug van Vancouver (weer via Londen) met een B747-400!
Het was echt gaaf hoe ik tijdens de vlucht naar Londen precies wist waar we waren. We deden vanaf EHAM namelijk een Valko departure vanaf rwy 24, daarna via de "standaard" route UR1 richting Londen. 2 holding patterns bij Logan, en vervolgens een LAM3A arrival op rwy 27R.
De vlucht naar Calgary vertrok van rwy 27L met een Wobun 2G SID. De route ging over IJsland en Groenland.
Op de terugweg deden we bij de arrival op Heathrow maar liefst 3 holding patterns, waarschijnlijk boven Bovingdon (BNN). In een 747-400! Echt cool, kan je het je voorstellen??
Ik heb ook een zooi foto's gemaakt van de vlucht, als jullie het willen kan ik die wel posten, maar ik weet niet of dat mag omdat dit toch een FS topic is en geen "real-life" topic.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
posten!Tourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 22:56:
**blaat**
real life/fs/fly2/xplane/fs98/fs2000/fs2002/-fs5 maakt mij geen reet uit.
Ja posten die foto's...gaafTourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 22:56:
/knip
Doen!!Tourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 22:56:
captainsim was ook al bezig met een 727 met FMC etc. Dus ik vind het echt een ontzettend slap excuus van DF dat er al teveel airbussen op de markt zijn. De enige goeie in aanmerking voor "goed" is die van PSS zover. Er is helemaal geen a340 met FMC en dat is echt een gave kist vind ik...
Ik snap niet waarom ze geen MD-11 ofzo op de markt brengen die net zo uitgebreid is als de DF 737...
Ik snap niet waarom ze geen MD-11 ofzo op de markt brengen die net zo uitgebreid is als de DF 737...
tampert, kriminalpolizei
Als ik over twee weken naar London ga dan weet ik vast niet welke STAR we vliegen, EHAM SID misschien wel.Tourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 22:56:
Hé gasten ik ben inmiddels weer terug uit Canada. Het was echtdaar!!!

Wat FSmeteo nou bezielde met sneeuw in NL volgens mij was het vandaag toch echt korte rokjes kijk weer, weer.
Als je dit nou op het forum verteltEvilernie schreef op 31 juli 2002 @ 23:06:
captainsim was ook al bezig met een 727 met FMC etc. Dus ik vind het echt een ontzettend slap excuus van DF dat er al teveel airbussen op de markt zijn. De enige goeie in aanmerking voor "goed" is die van PSS zover. Er is helemaal geen a340 met FMC en dat is echt een gave kist vind ik...
Ben het echt helemaal met je eens. Zijn allemaal pro boeing gasten daar
Durf best te zeggen dat daar mensen zij die een A330 en B767 niet uitelkaar weten te houden.
OK, ik ben overtuigdKIMBLE schreef op 31 juli 2002 @ 23:00:
[...]
posten!
real life/fs/fly2/xplane/fs98/fs2000/fs2002/-fs5 maakt mij geen reet uit.
Komen ze:

De Airbus A320 van British Midland aan gate D18 op Schiphol

Ergens boven de Noordzee, op FL240.

Londen, met onderaan de Thames

Londen

Londen

Londen, vlak voor touchdown. Zie je de rode dubbeldekker?

Londen, Runway 27R. Spoilers uit

Londen, taxiën naar Terminal 1, gate 20

Londen, nog steeds aan het taxiën

Londen Heathrow. Terminal 3. De Air Canada 767-300 die me naar Calgary brengt.

Ergens boven Engeland

IJsland

IJsland

IJsschotsen in Davie's Street

Gezellig in het vliegtuig

De rechte wegen in Alberta, Canada

De 747-400 van Air Canada in Vancouver

Laatste blik op de Rockies

Steen, Sneeuw en Gletchers op Groenland

Londen. De Millenniumdome, de Thames en Londen City Airport (bovenaan)

De Nederlandse kust, approach runway 19R van Schiphol

Op de ILS van rwy 19R
Gilly schreef op 31 juli 2002 @ 23:10:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Wat FSmeteo nou bezielde met sneeuw in NL volgens mij was het vandaag toch echt korte rokjes kijk weer, weer.
Volgens mij staat het bij jou op winter en wat zijn de flight simulator winterlandschappen toch lelijk

nice piccas! :9~~ 
Canada heerscht...
Canada heerscht...

tampert, kriminalpolizei
BAH!
Kom er net achter dat het hele zaakje weekendje Engeland of Frankrijk niet doorgaat
BAH!
nu gaan we ergens richting Belgie of Nederland
Das helemaal BAH!
Tourniquet, ik heb genoten van je pics!
Jammer dat er geen pics zijn van de ap met zicht op de baan

nu gaan we ergens richting Belgie of Nederland
Tourniquet, ik heb genoten van je pics!
Hey mooie foto's
Iets wat ik niet begrijp is dat mensen in het vliegtuig meteen opspringen als ze het geluid van de seatbells horen.
je kunt er toch niet uit 
Bij first class blijven de mensen gewoon netjes zitten of staan alleen op op iets te pakken of naar de wc te gaan.
Als ze bij de gate staan na de landing ook staan ze allemaal te drammen bij de deur

Nouja ik zal me wel weer te druk maken
Iets wat ik niet begrijp is dat mensen in het vliegtuig meteen opspringen als ze het geluid van de seatbells horen.

Bij first class blijven de mensen gewoon netjes zitten of staan alleen op op iets te pakken of naar de wc te gaan.
Als ze bij de gate staan na de landing ook staan ze allemaal te drammen bij de deur

Nouja ik zal me wel weer te druk maken
Anoniem: 51137
Mooie pics, wat voor videokaart heb jijTourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 23:15:
[...]
OK, ik ben overtuigd
Komen ze:
afbeelding
De Airbus A320 van British Midland aan gate D18 op Schiphol
afbeelding
Ergens boven de Noordzee, op FL240.
afbeelding
Londen, met onderaan de Thames
afbeelding
Londen
afbeelding
Londen
afbeelding
Londen, vlak voor touchdown. Zie je de rode dubbeldekker?
afbeelding
Londen, Runway 27R. Spoilers uit
afbeelding
Londen, taxiën naar Terminal 1, gate 20
afbeelding
Londen, nog steeds aan het taxiën
afbeelding
Londen Heathrow. Terminal 3. De Air Canada 767-300 die me naar Calgary brengt.
afbeelding
Ergens boven Engeland
afbeelding
IJsland
afbeelding
IJsland
afbeelding
IJsschotsen in Davie's Street
afbeelding
Gezellig in het vliegtuig
afbeelding
De rechte wegen in Alberta, Canada
afbeelding
De 747-400 van Air Canada in Vancouver
afbeelding
Laatste blik op de Rockies
afbeelding
Steen, Sneeuw en Gletchers op Groenland
afbeelding
Londen. De Millenniumdome, de Thames en Londen City Airport (bovenaan)
afbeelding
De Nederlandse kust, approach runway 19R van Schiphol
afbeelding
Op de ILS van rwy 19R
Supermooie foto's, he, heb je geen close-up foto's van dit meisje?

Echt weer een uncle-sam reactie.Anoniem: 51137 schreef op 31 juli 2002 @ 23:53:
[...]
Mooie pics, wat voor videokaart heb jij
afbeelding

NeeAnoniem: 51137 schreef op 31 juli 2002 @ 23:53:
[...]
afbeelding
En volgens mij was ze niet echt de moeite waard, anders was ze me met m'n haviksogen tijdens de vlucht al wel opgevallen
Ik vind heel knap dat jij aan het voorhoofd en haar haar kan zien dat zeAnoniem: 51137 schreef op 31 juli 2002 @ 23:53:
[...]
afbeelding
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 01-08-2002 00:02 . Reden: moeilijke taal nederlands ]
Zo, net me eerste vlucht voor BAV, Flight nr: BA1624.
EGCC - EHAM
Holding short, The_FrankO en ND, let aub op rechtsonder...

Climbing out of rwy 24L

En ja hoor, turn...

Climbing, reaching out of the skies

Zon is net op

De wereld door de ogen van een wolk

Reaching cruise altitude

Wolkies

Woei

Cruise

Descent, beetje stijl op laatste moment kreeg ik een autopilot failure

Amsterdam

Approach

Crosswind

On Final

White over Red

Almost

One more feet...

Touchdooooooooown

Taxiing

Cold & Dark, just as at EGCC...

Aan de gate stil en verlaaaaatuuuuunnn
EGCC - EHAM
Holding short, The_FrankO en ND, let aub op rechtsonder...

Climbing out of rwy 24L

En ja hoor, turn...

Climbing, reaching out of the skies

Zon is net op

De wereld door de ogen van een wolk

Reaching cruise altitude

Wolkies

Woei

Cruise

Descent, beetje stijl op laatste moment kreeg ik een autopilot failure

Amsterdam

Approach

Crosswind

On Final

White over Red

Almost

One more feet...

Touchdooooooooown

Taxiing

Cold & Dark, just as at EGCC...

Aan de gate stil en verlaaaaatuuuuunnn

kan iemand mijn posts lezen of komen ze niet door ofzo
tampert, kriminalpolizei
Welke? Dat bootje? Ben jij dat? Hoe weet je dat zo zeker?Evilernie schreef op 01 augustus 2002 @ 00:40:
kan iemand mijn posts lezen of komen ze niet door ofzo![]()
Hey......Tourniquet schreef op 31 juli 2002 @ 22:56:
Hé gasten ik ben inmiddels weer terug uit Canada. Het was echtdaar!!!
Welcome Back dude
Mooie pics weer. Er gaat toch niets boven het echte werk.
uncle-sam waarom open jij de fmc buiten fs? Je kunt hem ook gewoon in fs openen dan hoef je ook niet elke keer weer naar windows. Druk gewoon op TAB in fs en je krijgt de fmc.
En jij had een andere route dan Gilly en ik
En jij had een andere route dan Gilly en ik
Anoniem: 61113
zo ik heb eindelijk een hoop programma's die ik nodig heb om online te vliegen gedownload. Alleen nu heb ik nog een goede flight planner nodig en een FMC in de cockpit. Ik heb nu FSnav gedownload (kan je 20x gebruiken daarna moet je betalen) maar zijn er geen mooiere/duidelijkere?
Mijn eerste vlucht op Vatsim ging goed hoor tegen verwachting in. Van EDDL - LEIB...
Controllers hielpen me een beetje en eens moet de eerste keer zijn, toch?!
Mijn eerste vlucht op Vatsim ging goed hoor tegen verwachting in. Van EDDL - LEIB...
Mooi zo! Welk ID gebruik je op Vatsim?Anoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 12:13:
zo ik heb eindelijk een hoop programma's die ik nodig heb om online te vliegen gedownload. Alleen nu heb ik nog een goede flight planner nodig en een FMC in de cockpit. Ik heb nu FSnav gedownload (kan je 20x gebruiken daarna moet je betalen) maar zijn er geen mooiere/duidelijkere?
FSNav is een aardige planner wanneer je niet online wil gaan vliegen. Als je echter op VATSIM gaat vliegen zijn de flightplans van FSNav niet betrouwbaar.Anoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 12:13:
FSNav zoekt naar de kortste routes via airways maar vergeet daarbij 1 belangrijk ding en dat is: veel airways zijn eenrichtingsverkeer. Neem bijvoorbeeld de UN852 en UN853. Deze lopen naast elkaar Noord-Zuid maar de UN852 wordt alleen southbound gevlogen en de UN853 wordt alleen Northbound gevlogen.
Op alle VATSIM-sites van de verschillende landen (http://www.vatsim-eur.org/vACCs.htm) zijn flightplans te vinden naar bijna alle bestemmingen binnen Europa. Op flightplan forum van AVSIM kan je real-life flightplans vinden naar bestemmingen over de hele wereld.
Gewoon dat nummer wat je krijgtAnoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 12:23:
Is dat dat nummer of gewoon m'n naam?
jongen ik heb een probleem,
ik heb win xp en fs2002 helemaal opnieuw geinstalleerd en nu crashed die om de 5 min. ongeveer.
ik krijg dan het bekende xp error report met de optie of ik de error wil verzenden of niet. als ik bij de details kijk dan zijn de volgende files erbij betrokken:
dxdial.nogwat
en
fs2002dw.nogwat
weet iemand wat het kan zijn ? ik kan nu helemaal niet meer spelen
ik heb win xp en fs2002 helemaal opnieuw geinstalleerd en nu crashed die om de 5 min. ongeveer.
ik krijg dan het bekende xp error report met de optie of ik de error wil verzenden of niet. als ik bij de details kijk dan zijn de volgende files erbij betrokken:
dxdial.nogwat
en
fs2002dw.nogwat
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
fs2002dw.nogwat zal waarschijnlijk fs2002dw.cfg zijn. Da's een configfile waarin alle default settings in opgeslagen zijn. Klinkt alsof 1 van die instellingen problemen geeft.
dxdial..Is dat niet dat progje bij DirectX ofzow..:?
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 43635
Regeringstoestel?? Niet van Nederland want dat is gewoon een Fokker hoor!Delphi32 schreef op 28 juli 2002 @ 23:57:
Ik bleek nog een aardig toestel te hebben staan op mn hd, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wie wel?
afbeelding
Het panel is niet geheel onaardig.
afbeelding
En er is genoeg ruimte voor dik betalende passagiers
afbeelding
In flight had ik al vrij snel een probleempje. Dit is vlak voor mn crash:
afbeelding
Daarna raakte het ding in een overspeed waar ik niet meer uitkwamIk denk dat ik wat meer over het motor-management van de kist moet lezen
Toen ben ik maar geswitched naar het regerings-toestel:
afbeelding
Nu onderweg van EGJJ naar LPFR, het ziet er goed uit. Ik ben vergeten om shots van de cockpit te maken, die was op zich wel goed alleen stom dat ze er prop throttles in hebben gehangen
En dat toestel is een Piaggio....waarschijnlijk een P.180
Jos,
Hmm, klinkt alsof er in windows xp iets niet goed gegaan is met installeren.
dxdial zorgt dacht ik voor het wel of niet doorsturen van dat error report, wat overigens ook al in w2k zit, maar dat terzijde.
Wat je even kan doen is even zoeken naar dat bestandje fs2002dw*.* en kijken wat het is en wat er instaat.
Post daarna even wat je hebt gevonden.
Je hebt dus een nieuwe pc voorzien van xp en fs2k2?
Hmm, klinkt alsof er in windows xp iets niet goed gegaan is met installeren.
dxdial zorgt dacht ik voor het wel of niet doorsturen van dat error report, wat overigens ook al in w2k zit, maar dat terzijde.
Wat je even kan doen is even zoeken naar dat bestandje fs2002dw*.* en kijken wat het is en wat er instaat.
Post daarna even wat je hebt gevonden.
Je hebt dus een nieuwe pc voorzien van xp en fs2k2?
cabin crew, yellow door selectors, automatic
kijk anders ff met dxdiag bij je DirectX-bestanden welke fouten er worden gevonden.jos_zwa schreef op 01 augustus 2002 @ 13:09:
jongen ik heb een probleem,
dxdial.nogwat
en
fs2002dw.nogwat
Je kan ook proberen fs2002.cfg te deleten. Als je FS2002 opstart wordt er een nieuwe fs2002.cfg aangemaakt.
Hoe kom ik aan een goede flight planner? Maakt niet uit of het payware is ofzo. Ik heb al bij alle winkels enzo gekeken voor die airbus uitbreiding (want ik wil ook mooie vliegtuigen) maar kon 'm nergens vinden.
Kan je ergens misschien online payware bestellen. Zoja, waar?
Anoniem: 59583
Op de eerste pagina van dit draadtjuh staan wel wat links die je zullen helpenAnoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 14:55:
Hoe kom ik aan een goede flight planner? Maakt niet uit of het payware is ofzo. Ik heb al bij alle winkels enzo gekeken voor die airbus uitbreiding (want ik wil ook mooie vliegtuigen) maar kon 'm nergens vinden.
De beste fligtplanner voor FS2002/VATSIM is FSBUILD (althans, dat is mijn mening).Anoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 14:55:
Ik weet alleen niet of je dat bedoelt aangezien je op zoek bent geweest naar de Airbus. Dan lijkt het me dat je een FMC (flight management computer) wilt hebben. In de FMC kan je je route zetten en vervolgens de autopilot die route laten vliegen. Een FMC vindt je alleen bij payware.
De PSS-Airbus/747-400/777-200ER kan je online kopen op
http://phoenix-simulation.co.uk/
De Dreamfleet 737-400 kan online kopen op
http://www.flight1.com/esd-products.asp?product=ga737
Bedankt! Ik vraag me alleen af hoe ik dat moet betalen, want ik heb geen credit card.
De Airbus 320 professional van phoenix volgens mij, is die goed?
Ik vind hem iig erg mooi. Kwa realisme is de Pilot in Command b767 het beste en daarna de b737 van dreamfleet. Die laatste vind ik een erg fijn vliegtuigAnoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 15:50:
Bedankt! Ik vraag me alleen af hoe ik dat moet betalen, want ik heb geen credit card.

De rest ben ik nog niet echt mee bezig
De DF734/PIC767/PSS-A32X zijn allen goed. Het is meer een kwestie van smaak, de een houdt meer van Boeings en de ander meer van Airbus.Anoniem: 61113 schreef op 01 augustus 2002 @ 15:50:
Zelf was ik binnen korte tijd op de Airbus uitgekeken en ik vlieg alleen met PIC en DF panel. Voor beiden zijn er genoeg freeware planes die je met het panel kan gebruiken.
Anderen zijn weer helemaal weg van de Airbus. Er zijn voor iedere versie 319/320/321 genoeg en mooie livery's te krijgen, nadeel is wel dat je daarvoor moet betalen.
Uncle Samn > voor zover ik weet hadden Gilly en The_Franko geen probz met de verbinding, right?
IK heb ff een paar vraagjes om dta ik me steeds meer gaat ergen aan FS2K2 wil ik wat vragen.
IK weet dat ze al vaker lanks gekomen zijn en ook met uit leg .
Maar Eerst ff een vraagje over het ILS
Waarom wordt mijn ILS niet onderschept als ik hem instel .. zo als Kimble zijn uitleg ?
En vraag 2 waarom lukt het mij niet om Dit intestellen ..

Want bij MS zelf kan ik niets invoeren .
PSS kan ik hem niet vinden.
en bij DF gaat hij steeds weg als ik hem aan raak
Is er niet een proggie of zo dat je het vantevoren kan instellen .. want ik vind dit geen makkelijk iets
Wie o wie kan mij ff helpen want ik wordt hier gek van ..
Liefst met goede uitleg zonder foto's
Waarom wordt mijn ILS niet onderschept als ik hem instel .. zo als Kimble zijn uitleg ?

Is er niet een proggie of zo dat je het vantevoren kan instellen .. want ik vind dit geen makkelijk iets
Niet dat ik weet, maar dat is de reden dat ik niet konND schreef op 01 augustus 2002 @ 17:27:
Uncle Samn > voor zover ik weet hadden Gilly en The_Franko geen probz met de verbinding, right?

Blackhole ik snap je tweede vraag niet.
idd
leg eens uit, je weet toch wel dat dat met een FMC moet
tampert, kriminalpolizei
Ik snap je vraag ook niet helemaal maar wat ik ervan begrijp lukt de ils niet en je krijg niet die route te zien in die displayBlackhole schreef op 01 augustus 2002 @ 18:12:
IK heb ff een paar vraagjes om dta ik me steeds meer gaat ergen aan FS2K2 wil ik wat vragen.
afbeelding
Voor de ils moet je in NAV 1 en 2 de juiste freq instellen en voor de rest niet daar aan knopjes gaan zitten. gewoon APP indrukken en als hij hem intersept dan gaat vanzelf LNAV uit
Dat displaytje kun je veranderen door rechts boven in van dat displaytje te klikken je ziet dan een + en dan kan je zo bladeren totdat je hem tegen komt. Alle hoeken hebben dat dus probeer maar wat. (onder is in- en uitzoemen)
Bedoelde je dit?
Gewoon IK weet dat je het in FMC moet instellen ..
Zo als je bij DF een hele les krijg er in want buiten om FS2K2
Maarik krijg hem nooit in FS lopend want ik kan niets instellen ..
FF wat anders dan een Plane en BELL222B ff een rondje gevlogen rond eham hier vertrek en aankomst ..

Zo als je bij DF een hele les krijg er in want buiten om FS2K2
Maarik krijg hem nooit in FS lopend want ik kan niets instellen ..
FF wat anders dan een Plane en BELL222B ff een rondje gevlogen rond eham hier vertrek en aankomst ..

best leuke choppah
tampert, kriminalpolizei
Wh000000000000000t!
waar heb je hem vandaan? Ik wil em ook
Blackhole > je hebt me aangestoken zodat ik ga helivliegen op dit momt 
Expected : Flying
Expected : Pictures!
Expected : Flying
Expected : Pictures!
www.simviation.com he told me
tampert, kriminalpolizei
Zoals beloofd de pics
(misschien idee om ens een keer met zijn allen beetje op Sint Maarten rondvliegen met een heli?
)
BTW bij de bekende pics wel het bekende melodietje bij zetten (in gedachte)
:

BTW bij de bekende pics wel het bekende melodietje bij zetten (in gedachte)

Nice pic Hawk.ND schreef op 01 augustus 2002 @ 21:45:
Zoals beloofd de pics(misschien idee om ens een keer met zijn allen beetje op Sint Maarten rondvliegen met een heli?
![]()
![]()
![]()
)
BTW bij de bekende pics wel het bekende melodietje bij zetten (in gedachte):
Archangel out..
LOL
ja zovaak, maar dat kan ik me echt niet herrinnere
ik hoor net van een insider bij pss dat pss na de dash8 met een concorde komt
maar dit was al public nieuws maar niks van gehoord
(tot nu
).
maar dit was al public nieuws maar niks van gehoord
Kar-Lok, ik zag net op VATSIM een BAW ID bij jou, ben jij daar ook lid? Of vlieg je een route van hun ivm codeshare?
Jup OneWorld Alliance vlucht.Anoniem: 51137 schreef op 01 augustus 2002 @ 23:42:
Kar-Lok, ik zag net op VATSIM een BAW ID bij jou, ben jij daar ook lid? Of vlieg je een route van hun ivm codeshare?
Zag het idd ook langs komen op het forum jaKIMBLE schreef op 01 augustus 2002 @ 23:30:
ik hoor net van een insider bij pss dat pss na de dash8 met een concorde komt
maar dit was al public nieuws maar niks van gehoord(tot nu
).
Zou leuk zijn als het nou ook een goede zou zijn
idd..
Ik was laatst in London , toen kwam er nog zo'n ding over. Maakt trouwens best wel herrie
tampert, kriminalpolizei
Je heb wel eens van die dagen dat alles eens tegen zit ...
Denk ik er eens lekker op uit te gaan met mijn Heli (BELL 22b )
Wordt ik weer eens opgeroepen om een zwaar geval van zinloos geweld aan boord goed te gaan praten op een 737
Omdat er weer een vakantieganger dacht dta hij vond dat het telang duurde .
( na een vertraging van ruim 1 dag wegens staking van het grond personeel )

En als je denk dat je dan alles wel gehad heb
dan komt er weer van een glazenwasser die ff een been breekt.
Nou is dat niet zn Ramp maar laat hij nou net op dak liggen van de verkeerstoren
Dus kunnen we die ook nog een van dat dak af gaan halen

PS de foto's liggen niet helemaal op volgorde .
Maar het wijs zich van zelf wel .
Denk ik er eens lekker op uit te gaan met mijn Heli (BELL 22b )
Wordt ik weer eens opgeroepen om een zwaar geval van zinloos geweld aan boord goed te gaan praten op een 737
Omdat er weer een vakantieganger dacht dta hij vond dat het telang duurde .
( na een vertraging van ruim 1 dag wegens staking van het grond personeel )

En als je denk dat je dan alles wel gehad heb
Nou is dat niet zn Ramp maar laat hij nou net op dak liggen van de verkeerstoren

Dus kunnen we die ook nog een van dat dak af gaan halen

PS de foto's liggen niet helemaal op volgorde .
Maar het wijs zich van zelf wel .
www.projectai.com
Mensen, ik gaat zometeen op vakantie (althans, vanmiddag uur of 14 pas), dus alvast tot ziens voor de mensen die tot 2'en niet op GoT zijn, en nee, we gaan helaas (GVD) niet met vliegtuig want me ma heeft vliegangst
Mensen, ik gaat zometeen op vakantie (althans, vanmiddag uur of 14 pas), dus alvast tot ziens voor de mensen die tot 2'en niet op GoT zijn, en nee, we gaan helaas (GVD) niet met vliegtuig want me ma heeft vliegangst
Fijne vakantieAnoniem: 51137 schreef op 02 augustus 2002 @ 10:23:
www.projectai.com
Dit topic is gesloten.