"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Of heeft iedereen vakantie en ligt iedereen te
* Creepy WIL FOTO's!
Ik heb zelf namelijk geen digi-cam
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb net geprobeerd je proggel te downloaden maar dat lukt niet, is de link wel goed?Creepy schreef op 07 augustus 2002 @ 10:37:
Eehh.. durft niemand LCDInf te gebruiken ofzo? Zoveel bugs zitten er nou ook weer niet in hoor
Of heeft iedereen vakantie en ligt iedereen te??
* petturik WIL FOTO's!
Ik heb zelf namelijk geen digi-cam![]()
nihongo ga sukoshi hanasemas
The page cannot be found
... MMORPG Addict.
Kan hem helaas niet testen omdat ik mn vfd'tje nog niet heb, maar ik heb em wel ff op me ftp servertje gezet.
Heb em gelijk ook op de ftp van me_myself_and_i gezet.
[ Voor 0% gewijzigd door petturik op 07-08-2002 12:19 . Reden: update ]
Maar goed.. het is wel een flinke beta.. en had liever niet gezien dat je hem op je FTP zet, maar als je hem update als ik een "echte" nieuwe versie uitbreng vind ik het prima.
Verwijderd
Colocated server.. knappe jongen met een huis, tuin, en keuken adsl/kabelverbinding die een snellere upload heeftapua_a schreef op 07 augustus 2002 @ 12:51:
Mja, ik had em ook meer voor de volledigheid op mn servertje gezet, mijn verbinding is inderdaad minder snel.Ik zal em voor de duidelijkheid wel ff verwijderen en wachten tot ie uit beta is.
Jurjan Brust (nick onbekend) (adres bekend) (betaling binnen)
Mad_Demon (adres bekend) (betaling binnen)
Patrick Vorsteveld (apua_a) (adres bekend) (betaling binnen)
Joachim Friedericy (Flesgordon) (adres bekend) (betaling binnen)
Pieter Hensen (Tomaat) (adres bekend) (betaling binnen)
Rene Verrijk (nick onbekend) (adres bekend) (betaling binnen)
Sander Nooy (nick onbekend) (adres bekend)
Martin Elberts (CRiMiNaL) (adres bekend) (betaling binnen)
Richard Bosch (Mammoth) (adres bekend) (betaling binnen)
Fred van Leeuwen (f.leeuwen) (adres bekend) (betaling binnen)
Harry Westendorp (MisterH75) (adres bekend) (betaling binnen)
Axel Boeynaems (HippieKiller) (adres bekend) (betaling binnen)
William Arts (Belgar) (adres bekend) (betaling binnen)
Christ Neeskens (me_myself_and_i) (adres bekend)
Jurgen Goemaere (BeBoP) (adres bekend)
Wouter Wittekamp (MickMack) (adres bekend) (betaling binnen)
Ruud (nick onbekend) (adres onbekend) (betaling binnen)
[ Voor 0% gewijzigd door Sprite_tm op 14-03-2008 09:48 ]
bijna iedereen betaald
binnen 3 dagen .... IntErNEtBanKiErEN Zij Geprezen
... MMORPG Addict.
idd, ik gebruik ABN Amro inetbankieren nu ook al een tijdje. Dat roelt echtCRiMiNaL schreef op 07 augustus 2002 @ 21:38:
van 3 mensen nog niet binnen ... lijkt me een prima resultaat ... als die laatste 3 het nou ook nog ff deze week over maken
bijna iedereen betaald
binnen 3 dagen .... IntErNEtBanKiErEN Zij Geprezen
Zekers ja! Zo snel had ik het niet verwacht. Alleen jammer dat het wel redelijk vaak down is, maar ja met kasema kun je ook niet alles verwachtenTomaat schreef op 07 augustus 2002 @ 21:58:
[...]
idd, ik gebruik ABN Amro inetbankieren nu ook al een tijdje. Dat roelt echt
(vandaag verzonden btw, mail is al gestuurd)
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
... MMORPG Addict.
Volgens mij niet. Wat zou je willen horen dan?CRiMiNaL schreef op 09 augustus 2002 @ 10:15:
nog info over de bestelling sjares ???
... MMORPG Addict.
Kassieres zitten mij al vreemd aan te kijken als ik met een geile blik naar hun kassa kijk
*nadat ik hun uiteraard volledig bekeken heb >:)*
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Verwijderd
wel geld al binnen btw??
me naam paste er niet op dus heb een deel van me email gedaan
c.neeskens@chello
meer paste niet
... MMORPG Addict.
Verwijderd
we hebben ze nog niet maar als je een stukje trug leest dan zie je dat ik een link gepost heb waar je ze voor 15 dollar kan bestellen komt er alleen verzend kosten bijVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:04:
Iemand hier nog zoon ding over?
misschien iets voor een nieuwe inkoopactie ofzo
De 15 dollar versie, is zover ik heb gelezen niet geheel compleet ...
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Het pakketje is iig op 6 augustus vanuit Amerika vertrokken volgens de track-and-trace van USPS. Verder kan ik het niet zien.
... MMORPG Addict.
...Als het maar werkt
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Kom ik nou net allemaal verhalen van tegen op de [H]ardForums ...
Maar geen downloadsites ...
Iemand een idee ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
ik heb 'm nog wel, is niet zo heel erg boeiend maarja have funTheDarkLord666 schreef op 14 augustus 2002 @ 16:53:
Kent iemand het proggy VFD2000 ?!?
Kom ik nou net allemaal verhalen van tegen op de [H]ardForums ...
Maar geen downloadsites ...
Iemand een idee ?
Linkje
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 17:02 . Reden: Linkje gefixed ]
"Zout op"
En het bestand kan hij niet vinden ...
Maar die gast is bezig met een nieuwe versie ... vandaar ...
Heb hem ook al om zijn site gevraagd maar nog nix terug gehad.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
... MMORPG Addict.
PS: Mad Demon, bevalt de seiko L2014 4x20 nog een beetje daar?
Hebbie het tegen mij?Tomaat schreef op 15 augustus 2002 @ 11:33:
Zou je niet eens wat nieuwe screenshots op je site kunnen zetten? Daar wordt ik altijd zo...euh...geil van
* Creepy heeft geen digitale cam of scanner, dus je moet maar aan je vriendin vragen of ze je een beetje wil opgeilen
Verwijderd
Zeker welGranny schreef op 14 augustus 2002 @ 22:35:
Granny zoekt zijn soldeerbout alvast weer op
PS: Mad Demon, bevalt de seiko L2014 4x20 nog een beetje daar?
Errug mooi dingetje al zeg ik het zelf, en lekker helder
Het solderen is wel even zweten en goed kijken en controleren, maar dan heb je ook wat. Nu nog een mooie behuizing
Zou ik de VDF (com1) en LCD (LPT) gewoon tegelijkertijd kunnen gebruiken?
Ja hoor, zeker wel.Mad_Demon schreef op 15 augustus 2002 @ 16:23:
[...]
Zou ik de VDF (com1) en LCD (LPT) gewoon tegelijkertijd kunnen gebruiken?
Ik zit ook nog uit te kijken naar een mooie behuizing. Maar nog geen materiaal gevonden waarmee in kan knutselen.
Zinkplaat of ijzer.. Maarja..
Zeker voor deze VFD wil ik een mooi kassie eromheen
Misschien die maar eens openrippen en de VFD erin monteren. Want volgens mij is het best moeilijk om van metaal een normale behuizing te maken, wil het er ook nog cool uitzien.
Hier moet toch een mooie constructie voor te verzinnen zijn?
Verwijderd
ik laat daarom dus ook 2 kabels lopen anders werkt het niet met externe voeding
... MMORPG Addict.
... MMORPG Addict.
Erg stoere case trouwens die tiger shark case.. Die gast kan met een airbrush overweg das duidelijk..
IP Rocks
Ik zal het morgen halen en waarschijnlijk ook verzenden, als het natuurlijk het VFD-pakket is
Hey! hadden we jou nog niet een huisarrest opgelegd dan?sjares schreef op 21 augustus 2002 @ 18:59:
Goed nieuws, ik denk dat ze aangekomen zijn. Waarom denken??![]()
Ik heb nl. een niet-thuis-bericht van de NPD ontvangen.
... MMORPG Addict.
Verder onthul ik niets
Zo ff naar het lokale postkantoortje...
TPG: Hallo
Ik: Hallo
Ik: Graag een paar postzegels
TPG: Hoeveel mogen het er zijn?
Ik: Doet u mij er maar 72...
TPG: Wat...???
Ik ben morgen vrij
Ga me slaapspullen alvast maar bij de voordeur leggen
Verwijderd
lol dat kan ook nog jaTheDarkLord666 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:07:
w00000000000000000000000t
Ik ben morgen vrij
Ga me slaapspullen alvast maar bij de voordeur leggen
Verwijderd
Wat is er mis met een digitale camera danTheDarkLord666 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:27:
nou moet ik ook nog een digitale cam kopen ... lekker ben jij
Trouwens goed idee van die kussens. Mijn brievenbus zit op bijna 1.5 meter hoogte en meestal staat mijn fiets daar ook nog onder geparkeerd. Kom ik morgen dronken thuis en rij ik met mijn fiets over dat pakje....
...Als het maar werkt
Nope als het goed is blijft alles zoals het was. De BTW en kosten van de NPD komen altijd later, maar aangezien dit mijn derde inkoopactie is verwacht ik niets extra's.Belgar schreef op 22 augustus 2002 @ 15:34:
Nog onverwachte kosten of blijft het bij de originele prijs?
Trouwens goed idee van die kussens. Mijn brievenbus zit op bijna 1.5 meter hoogte en meestal staat mijn fiets daar ook nog onder geparkeerd. Kom ik morgen dronken thuis en rij ik met mijn fiets over dat pakje....
Mams : Ja ...
Ik : Wil je morgen ff 'n kussen onder de deur leggen.
Mams : Een WAT onder de deur....
Ik : Een Kussen
... MMORPG Addict.
Verwijderd
ik: er komt morgen voor mij een pakje dat niet hard mag vallen en ik heb geen zin te wachten bij de deur kan je wat kussens ofzo neerleggen voor mij
zei:wat zit er in dan
ik: dat vfd schermpje wat ik besteld heb
zei: ow ok is deze groot genoeg
ik: ja moet wel lukken zo
dat kussen is ongeveer 1 bij 1 meter en een goede 40 cm dik
moet genoeg zijn denk ik zo he
... MMORPG Addict.
Dit topic is gesloten.
![]()