Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gesloten] Inkoopactie VFD Displays deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.666 views sinds 30-01-2008

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Goed... zwaar beta, en het STIKT van de bugs, want ik heb maar meteen 50% van alle code ff op de schop gegooid omdat ik de opzet weer niet helemaal ok vond.. MAAR!!!!

LCDInf met ondersteuning voor de HD44780 en de ACS1375!! (ja.. de ACS1375 is jullie seriele VFD :) )
www.bosselaar.net/lcd/files/LCDinf.exe

Ding loopt op het moment ALLEEN onder NT/2000/XP,en let er ff op dat je alles goed instelt... Als je een scherm hebt aangemaakt, selecteer als type NIET de fullscreen clock als je een serieel VFD hebt, dit laat namelijk het LCD hangen. EN bij de HD44780 kloppen de karakters voor de klok niet.. maar goed... dat komt allemaal van de week wel weer..
Mocht je een foutmelding krijgen over een missende DLL o.i.d. dan moet je ff DLPortI/O installeren (is te vinden op m'n site). Voor seriele communicatie is DLPortI/O niet nodig, maar hij wordt altijd geladen op het moment dat LCDInf start (ja.. dat is een bug ja :) )

* Creepy is moe en gaat :Z want morgen is het ook weer vroeg dag...

Ik verwacht morgenochtend natuurlijk wel pics he :P

edit:
Link fixed...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Creepy

Creepy

Eehh.. durft niemand LCDInf te gebruiken ofzo? Zoveel bugs zitten er nou ook weer niet in hoor :)
Of heeft iedereen vakantie en ligt iedereen te :Z ?? :P
* Creepy WIL FOTO's!
Ik heb zelf namelijk geen digi-cam :(

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• petturik
  • Laatst online: 01-09 19:24

petturik

aka Captain Stubing

Creepy schreef op 07 augustus 2002 @ 10:37:
Eehh.. durft niemand LCDInf te gebruiken ofzo? Zoveel bugs zitten er nou ook weer niet in hoor :)
Of heeft iedereen vakantie en ligt iedereen te :Z ?? :P
* petturik WIL FOTO's!
Ik heb zelf namelijk geen digi-cam :(
Ik heb net geprobeerd je proggel te downloaden maar dat lukt niet, is de link wel goed? :+

nihongo ga sukoshi hanasemas

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd
The page cannot be found

... MMORPG Addict.

• Creepy

Creepy

oopszie :) Zoals ik al zei.. ik was moe toen ;)

www.bosselaar.net/lcd/files/LCDinf.exe

aub!

• petturik

petturik

aka Captain Stubing

Ach, tis je vergeven. :D
Kan hem helaas niet testen omdat ik mn vfd'tje nog niet heb, maar ik heb em wel ff op me ftp servertje gezet.

Heb em gelijk ook op de ftp van me_myself_and_i gezet.

[ Voor 0% gewijzigd door petturik op 07-08-2002 12:19 . Reden: update ]

• Creepy

Creepy

Ik denk zomaar dat de verbinding van de bosselaar.net site ietsje sneller is :)

Maar goed.. het is wel een flinke beta.. en had liever niet gezien dat je hem op je FTP zet, maar als je hem update als ik een "echte" nieuwe versie uitbreng vind ik het prima.

• petturik

petturik

aka Captain Stubing

Mja, ik had em ook meer voor de volledigheid op mn servertje gezet, mijn verbinding is inderdaad minder snel. :'( Ik zal em voor de duidelijkheid wel ff verwijderen en wachten tot ie uit beta is.

Verwijderd

sorry ben ff weg geweest een dagje maar kben er weer en ik heb die schema's van aansluiten niet zelf gemaakt die komen ALLEMAAL uit de vorige inkoopactie topic dus niet mijn schuld maar kga het zo meteen ff aan passen

Verwijderd

welk plaatje klopte er niet me die schema's dan als ik nu kijk klopt alles namelijk :?

EDIT
ik heb het al gevonden en heb het aangepast

(zou die gast met die kapotte vfd hem zo aangesloten gehad hebben ofzo >:) dan is hij schuldig aan het mollen ervan)

• Creepy

Creepy

apua_a schreef op 07 augustus 2002 @ 12:51:
Mja, ik had em ook meer voor de volledigheid op mn servertje gezet, mijn verbinding is inderdaad minder snel. :'( Ik zal em voor de duidelijkheid wel ff verwijderen en wachten tot ie uit beta is.
Colocated server.. knappe jongen met een huis, tuin, en keuken adsl/kabelverbinding die een snellere upload heeft :)

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Update

Jurjan Brust (nick onbekend) (adres bekend) (betaling binnen)
Mad_Demon (adres bekend) (betaling binnen)
Patrick Vorsteveld (apua_a) (adres bekend) (betaling binnen)
Joachim Friedericy (Flesgordon) (adres bekend) (betaling binnen)
Pieter Hensen (Tomaat) (adres bekend) (betaling binnen)
Rene Verrijk (nick onbekend) (adres bekend) (betaling binnen)
Sander Nooy (nick onbekend) (adres bekend)
Martin Elberts (CRiMiNaL) (adres bekend) (betaling binnen)
Richard Bosch (Mammoth) (adres bekend) (betaling binnen)
Fred van Leeuwen (f.leeuwen) (adres bekend) (betaling binnen)
Harry Westendorp (MisterH75) (adres bekend) (betaling binnen)
Axel Boeynaems (HippieKiller) (adres bekend) (betaling binnen)
William Arts (Belgar) (adres bekend) (betaling binnen)
Christ Neeskens (me_myself_and_i) (adres bekend)
Jurgen Goemaere (BeBoP) (adres bekend)
Wouter Wittekamp (MickMack) (adres bekend) (betaling binnen)
Ruud (nick onbekend) (adres onbekend) (betaling binnen)

[ Voor 0% gewijzigd door Sprite_tm op 14-03-2008 09:48 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

van 3 mensen nog niet binnen ... lijkt me een prima resultaat ... als die laatste 3 het nou ook nog ff deze week over maken ;)

bijna iedereen betaald
binnen 3 dagen .... IntErNEtBanKiErEN Zij Geprezen

... MMORPG Addict.

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
CRiMiNaL schreef op 07 augustus 2002 @ 21:38:
van 3 mensen nog niet binnen ... lijkt me een prima resultaat ... als die laatste 3 het nou ook nog ff deze week over maken ;)

bijna iedereen betaald
binnen 3 dagen .... IntErNEtBanKiErEN Zij Geprezen
idd, ik gebruik ABN Amro inetbankieren nu ook al een tijdje. Dat roelt echt :)

• sjares
Tomaat schreef op 07 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

idd, ik gebruik ABN Amro inetbankieren nu ook al een tijdje. Dat roelt echt :)
Zekers ja! Zo snel had ik het niet verwacht. Alleen jammer dat het wel redelijk vaak down is, maar ja met kasema kun je ook niet alles verwachten ;)

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Helaas moet dat van mij via de Postbank ... dus meestal duurt dat even ... :(
(vandaag verzonden btw, mail is al gestuurd)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

sorry dat het zo lang duurde me bank deed moeilijk (zoals altijd gvd) ben nu overgestapt naar een andere en daar deden ze het meteen het geld is onderweg

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

nog info over de bestelling sjares ???

... MMORPG Addict.

• Tomaat
CRiMiNaL schreef op 09 augustus 2002 @ 10:15:
nog info over de bestelling sjares ???
Volgens mij niet. Wat zou je willen horen dan?

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

nouww .... ik weet dat he besteld is .. maar of ie al bericht heeft gehad waneer ie het in huis heeft :D :D ... kan namenlijk niet w88 tot ik em heb :D

... MMORPG Addict.

• Tomaat
ik kan eigenlijk ook niet w88 ;)

Verwijderd

me ook niet

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 17:00
me 2

• sjares
Hehe... ik zou hem ook wel willen hebben, maar ff wachten nog :( .... waarschijnlijk is ie nu bij de grens van Nederland of in Frankfurt.

Verwijderd

ows dat valt wel mee dan
paar daagjes dus max dat jij ze hebt

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Ze zijn ook in de kassa van mediamarkt te bewonderen had ik al gezien!! :P
Kassieres zitten mij al vreemd aan te kijken als ik met een geile blik naar hun kassa kijk :D
*nadat ik hun uiteraard volledig bekeken heb >:)*

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Verwijderd

al vorderingen ??

• sjares
Nee helaas...nog niets ontvangen. Hoop volgende week toch wel wat te ontvangen eigenlijk. Ik houd jullie op de hoogte!

Verwijderd

ok thnx
wel geld al binnen btw??
me naam paste er niet op dus heb een deel van me email gedaan
c.neeskens@chello
meer paste niet

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

sjares m'n gevoel zegt dat de TGP jou vandaag met een bezoekje komt ver-eeren ... :D

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Iemand hier nog zoon ding over?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:04:
Iemand hier nog zoon ding over?
we hebben ze nog niet maar als je een stukje trug leest dan zie je dat ik een link gepost heb waar je ze voor 15 dollar kan bestellen komt er alleen verzend kosten bij
misschien iets voor een nieuwe inkoopactie ofzo

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

a little note :

De 15 dollar versie, is zover ik heb gelezen niet geheel compleet ...

... MMORPG Addict.

Verwijderd

die heeft alleen serieel dus kan je alleen op je compoort duwen verder issie d8 ik helemaal goed hoor

• sjares
Kwam de TPG me maar vereren. De NPD zal zich wel in samenwerking met de douane over het pakje buigen en denken: was dit nu weer. Zo ging het vorige keer ook. De stumperts :(

Het pakketje is iig op 6 augustus vanuit Amerika vertrokken volgens de track-and-trace van USPS. Verder kan ik het niet zien.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

:( .... jammer maare ik geef niet op .. heb over week vakantie .. zou mooi zijn als ik dan ergens kan gaan hobbyen ..

... MMORPG Addict.

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ff een vraagje over die aansturing. Ik wil namelijk zelf ook wat gaan proggen. Als ik bijvoorbeeld control code 33h (blank screen) wil versturen via seriele aansturing, wordt dat dan: '19h 33h' of moet er nog iets meer gestuurd worden? Eerste keer dat ik me aan zoiets waag.

...Als het maar werkt

• sjares
Vandaag nog niets :( Ook geen brief van de NPD over wat het nu is. Kan positief zijn dat het direct wordt doorgestuurd of negatief als het er gewoon nog niet is. We zien wel.

• Mad_Demon
  • Laatst online: 29-11 13:47

Mad_Demon

de dokter

En vandaag? :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

ik denk het niet anders hadden we het al wel gehoord lijkt mij

• TDLofCC
Kent iemand het proggy VFD2000 ?!?

Kom ik nou net allemaal verhalen van tegen op de [H]ardForums ...
Maar geen downloadsites ...

Iemand een idee ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

TheDarkLord666 schreef op 14 augustus 2002 @ 16:53:
Kent iemand het proggy VFD2000 ?!?
Kom ik nou net allemaal verhalen van tegen op de [H]ardForums ...
Maar geen downloadsites ...
Iemand een idee ?
ik heb 'm nog wel, is niet zo heel erg boeiend maarja have fun ;)

Linkje

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 17:02 . Reden: Linkje gefixed ]

• TDLofCC
LO @ Yarvieh :D

"Zout op"

En het bestand kan hij niet vinden ...
Maar die gast is bezig met een nieuwe versie ... vandaar ...

Heb hem ook al om zijn site gevraagd maar nog nix terug gehad.

Verwijderd

Linkje gefixed..

• TDLofCC
OK ... nu alleen nog mijn VFD ;)

• sjares
En ja hoor, daar is tie weer :) : de welbekende brief van de NPD. Of ik even wil specificeren wat er in het pakketje zit, ja duhh dat heb ik vorige keer ook al doorgegeven, maar goed. We weten nu iig dat ie bij de grens aan is gekomen. Ik verwacht dat ie halverwege volgende week bij mij op de stoep staat en dat ie dan hopelijk nog voor het weekend bij jullie aankomt.

• TDLofCC
WH :) :) H :) :)

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

:D woei! :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

lol ..... Breken ze een zo VFD'tje open om te kijken of er geen drugs in zit .. :S :S :S ..... beetje jammer van ze ... maar toch goed nieuws dat je weet dat het in NL is ... en niet ergens in Duitsland ligt in het water ... :S

... MMORPG Addict.

• Creepy

Creepy

Voor de liefhebber: nieuwe versie van LCDInf, met support voor de VFD. Zie site.

• Granny
Granny zoekt zijn soldeerbout alvast weer op B)
PS: Mad Demon, bevalt de seiko L2014 4x20 nog een beetje daar? ;)

• TDLofCC
Kreeg nog een site door.

http://impact9.org/

Staan ook de programmas en DLL's op.

Verwijderd

ok thnx creepy ik zet hem ook op de site he

Verwijderd

grr de server is nu down :( nou dan zal ik het strax moeten doen maar hij komt er wel bij

• Tomaat
Zou je niet eens wat nieuwe screenshots op je site kunnen zetten? Daar wordt ik altijd zo...euh...geil van ;)

• Creepy

Creepy

Tomaat schreef op 15 augustus 2002 @ 11:33:
Zou je niet eens wat nieuwe screenshots op je site kunnen zetten? Daar wordt ik altijd zo...euh...geil van ;)
Hebbie het tegen mij?
* Creepy heeft geen digitale cam of scanner, dus je moet maar aan je vriendin vragen of ze je een beetje wil opgeilen ;)

Verwijderd

mjin digicam komt volgend weekend terug van vakantie (ding wou er ook ff tussen uit) dan zal ik wel wat fototjes maken voor je creep.

• Creepy

Creepy

Zozo... je digicam zelfs op vakantie, en zelf ben je nog thuis? Heb je weer niet goed geregeld :P

Verwijderd

Story of my life :Y)

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Granny schreef op 14 augustus 2002 @ 22:35:
Granny zoekt zijn soldeerbout alvast weer op B)
PS: Mad Demon, bevalt de seiko L2014 4x20 nog een beetje daar? ;)
Zeker wel :)
Errug mooi dingetje al zeg ik het zelf, en lekker helder :)
Het solderen is wel even zweten en goed kijken en controleren, maar dan heb je ook wat. Nu nog een mooie behuizing :)

Zou ik de VDF (com1) en LCD (LPT) gewoon tegelijkertijd kunnen gebruiken?

• Granny
Mad_Demon schreef op 15 augustus 2002 @ 16:23:
[...]

Zou ik de VDF (com1) en LCD (LPT) gewoon tegelijkertijd kunnen gebruiken?
Ja hoor, zeker wel.
Ik zit ook nog uit te kijken naar een mooie behuizing. Maar nog geen materiaal gevonden waarmee in kan knutselen.
Zinkplaat of ijzer.. Maarja..
Zeker voor deze VFD wil ik een mooi kassie eromheen 8)

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:22
Nou, ik heb nog ergens zo'n metalen broodtrommel, waar net geen brood in kan :)
Misschien die maar eens openrippen en de VFD erin monteren. Want volgens mij is het best moeilijk om van metaal een normale behuizing te maken, wil het er ook nog cool uitzien.

The JavaScript GoT Tracker

• TDLofCC
Hé ... Sjares al wat bekend ?

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Sjares ???

... MMORPG Addict.

• sjares
ja??? Sorry even gewerkt en nu pas weer actief. Niet zo paniekerig doen ;) Ik heb nog geen nieuws. Zoals ik al eerder zei: ik verwacht dat het halverwege aankomende week komt en dan zal ik het uiteraard zsm naar jullie toezenden.

• Tomaat
kan niet w88! :D

• MickMack
Wat ik me afvroeg, zijn er al mensen met ideen hoe ze die draadjes gaan vastmaken aan bijvoorbeeld het com poort pootje? Vind 1 stom draadje eraanmaken ook zo dom staan en dan ook nog 2 power draadjes uit je kast, yeg.

Hier moet toch een mooie constructie voor te verzinnen zijn?

Verwijderd

ik laat een scsi kabel uit me kast lopen met daarin de lpt en de com poorten verlengd die gaan in een ander kastje en daar heb ik de aansluitingen + nog een kleine gestabiliseerde geschakelde voeding van 5 en 12 volt en daar past me vfd dus net in samen met me IR oog en later misschien nog een lcd ofzo
ik laat daarom dus ook 2 kabels lopen anders werkt het niet met externe voeding

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

inmiddels dinsdag .... al iets binnen ???

... MMORPG Addict.

• sjares
Nope nog niets...wacht nog met smart. Klote douane en NPD snappen niet dat als je iets besteld dat je het dan ook graag snel wilt hebben.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah idd erg jammer ... heb nu net vakantie ... en wil dus snel aan de slag :D .. vandaar m'n gezeur .. :D

... MMORPG Addict.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

still nothing ?

Erg stoere case trouwens die tiger shark case.. Die gast kan met een airbrush overweg das duidelijk.. _/-\o_

IP Rocks

• sjares
Goed nieuws, ik denk dat ze aangekomen zijn. Waarom denken?? :? :) Ik heb nl. een niet-thuis-bericht van de NPD ontvangen. Nou kan het zo zijn dat het een ander pakketjes is, omdat ik nog wat anders besteld heb en niet weet via welke koerier het verzonden wordt.
Ik zal het morgen halen en waarschijnlijk ook verzenden, als het natuurlijk het VFD-pakket is :*)

Verwijderd

k dan beterz als het ze zijn
kan ik eindelijk mijn mp3 bak af maken :)

• Granny
sjares schreef op 21 augustus 2002 @ 18:59:
Goed nieuws, ik denk dat ze aangekomen zijn. Waarom denken?? :? :) Ik heb nl. een niet-thuis-bericht van de NPD ontvangen.
Hey! hadden we jou nog niet een huisarrest opgelegd dan? ;)

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ok ok .... je stond vanochtend om 8 uur te rammen bij de NPD ... Geef mij dat pakketje .... :D ...of is dat iets te voorbarig ???

... MMORPG Addict.

• sjares
JOEPIE :) :) :) Ze waren het dus wel.... Ik heb vast een verpakking 'ontworpen' en hem de toffee naam toffee-verpakking gedoopt ;) De VFD zit nog steeds in het bubbeltjes plastic, maar voor degene die niet in het bezit zijn van een mat achter (of voor :? ) de deur zal ik aanraden om wat onder de brievenbus te leggen >:) Je hoeft er dus niet op te wachten, want hij past door de brievenbus.
Verder onthul ik niets ;) Wacht maar tot ie morgen bij ieder in de bus valt (als de TGP een beetje mee zit).

Zo ff naar het lokale postkantoortje...

TPG: Hallo
Ik: Hallo
Ik: Graag een paar postzegels
TPG: Hoeveel mogen het er zijn?
Ik: Doet u mij er maar 72... :)
TPG: Wat...??? >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~icu09847/vfdverpakking.jpg

Verwijderd

eindelijk :)

Verwijderd

zo net tegen me moeder gezecht dat ze morgen kussens onder de brievenbus moet leggen >:)

• TDLofCC
w00000000000000000000000t
Ik ben morgen vrij :)

Ga me slaapspullen alvast maar bij de voordeur leggen :P

Verwijderd

TheDarkLord666 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:07:
w00000000000000000000000t
Ik ben morgen vrij :)

Ga me slaapspullen alvast maar bij de voordeur leggen :P
lol dat kan ook nog ja

• sjares
Iedereen wel ff pics en ervaringen posten hé! :)

Verwijderd

kan ik dan iemands digicam lenen want me trust pencam is brakke kwaliteit :(

• TDLofCC
nou moet ik ook nog een digitale cam kopen ... lekker ben jij ;)

• TDLofCC
hmmm ... me_myself_and_i heeft zeker ook nix te doen >:)

Verwijderd

nee kben nu aan het downloaden en tja.. dan ga ik maar hier zitten te wachten tot ik me downloads kan kijken

• sjares
TheDarkLord666 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:27:
nou moet ik ook nog een digitale cam kopen ... lekker ben jij ;)
Wat is er mis met een digitale camera dan :z

• TDLofCC
Dat ze TE duur zijn :P

• sjares
Sow alles is ingepakt...nu ff de postzegels halen en klaar!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Nog onverwachte kosten of blijft het bij de originele prijs?

Trouwens goed idee van die kussens. Mijn brievenbus zit op bijna 1.5 meter hoogte en meestal staat mijn fiets daar ook nog onder geparkeerd. Kom ik morgen dronken thuis en rij ik met mijn fiets over dat pakje.... :)

...Als het maar werkt

• sjares
Verzonden!

• sjares
Belgar schreef op 22 augustus 2002 @ 15:34:
Nog onverwachte kosten of blijft het bij de originele prijs?

Trouwens goed idee van die kussens. Mijn brievenbus zit op bijna 1.5 meter hoogte en meestal staat mijn fiets daar ook nog onder geparkeerd. Kom ik morgen dronken thuis en rij ik met mijn fiets over dat pakje.... :)
Nope als het goed is blijft alles zoals het was. De BTW en kosten van de NPD komen altijd later, maar aangezien dit mijn derde inkoopactie is verwacht ik niets extra's.

• Granny
Wooohieeee!! wat een timing!!!! _/-\o_ Morgen ben ik vrij 8) Kan ik mooi de postbode opwachten in de struiken voorin de straat :*)

• TDLofCC
Honbal knuppel in de aanslag ... mochtie een tweaker zijn die dit gelezen heeft en um wille klauwe :P

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

:D hoei woei enz.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik : Heej mam..
Mams : Ja ...
Ik : Wil je morgen ff 'n kussen onder de deur leggen.
Mams : Een WAT onder de deur....
Ik : Een Kussen :P

... MMORPG Addict.

Verwijderd

lol
ik: er komt morgen voor mij een pakje dat niet hard mag vallen en ik heb geen zin te wachten bij de deur kan je wat kussens ofzo neerleggen voor mij
zei:wat zit er in dan
ik: dat vfd schermpje wat ik besteld heb
zei: ow ok is deze groot genoeg
ik: ja moet wel lukken zo

dat kussen is ongeveer 1 bij 1 meter en een goede 40 cm dik

moet genoeg zijn denk ik zo he :P

• MickMack
WOOOOOOT, eindelijk weer knutselen

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

.. ok kan dan nog ff 1 iemand uitleggen hoe je LCDC goed moet instellen voor noob's like me :D ... ik bedoel heb LCDc geinstalleerd, en die bestandjes uitgepakt die nodig zijn voor de VFD maar hoe zet ik dit nu allemaal goed zodat ie het morgen in een keertje doet :D

... MMORPG Addict.

• MickMack
Tja, dat zou ik ook wel een willen weten

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.