Voordat PNS (vraag me niet waarom) het nieuwe (en vooral lagere) niveau had doorgevoerd, was ik een geregelde bezoeker en probeerde op een gezellige manier mensen met hun vragen te helpen.
Sinds een maand of twee is het niveau dus teruggezakt naar iets dat tussen WOS en het oude PNS ligt, en dan iets meer richting WOS (niets tegen WOS overigens).
Inherent aan het dumpen van de hoge technische grens is ook het soort users dat in een forum gaat posten. De meest standaard WOS/SA/NT vragen worden in PNS gedumpt alsof PNS vervanger is voor alle techfora.
Leuk voorbeeld van het soort user dat in PNS komt is [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/552019"]deze[/url] draad. Hier vraagt iemand hulp bij een Exchange 2000 crash (hier hebben we het over users en even niet over niveau). Ik plaats een post ter aanvulling op een post van een andere user, en krijg ik (en anderen ook) daarna de volgende verwijten naar mijn hoofd geslingerd van diverse users:
En dit is pas één PNS topic waar dit gebeurt
Ik hoop dat dit aanleiding kan worden tot een goede discussie, waar het (bijna ziekelijk) lage niveau van een van de betere fora van GoT besproken kan worden
Sinds een maand of twee is het niveau dus teruggezakt naar iets dat tussen WOS en het oude PNS ligt, en dan iets meer richting WOS (niets tegen WOS overigens).
Inherent aan het dumpen van de hoge technische grens is ook het soort users dat in een forum gaat posten. De meest standaard WOS/SA/NT vragen worden in PNS gedumpt alsof PNS vervanger is voor alle techfora.
Leuk voorbeeld van het soort user dat in PNS komt is [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/552019"]deze[/url] draad. Hier vraagt iemand hulp bij een Exchange 2000 crash (hier hebben we het over users en even niet over niveau). Ik plaats een post ter aanvulling op een post van een andere user, en krijg ik (en anderen ook) daarna de volgende verwijten naar mijn hoofd geslingerd van diverse users:
Op vrijdag 19 juli 2002 13:04 schreef Microkid het volgende:
Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op he, heeft totaal niks met de M: schijf van Exchange te maken. Zeker weer iemand die er geen verstand van heeft
Op dinsdag 23 juli 2002 01:13 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Behalve de draad lezen voordat je blaat, moet je ook zorgen dat je weet waarover je praat, voordat je blaat. ExIFS is een file system driver en heeft niets met subst te maken
Op woensdag 24 juli 2002 04:58 schreef Brahiewahiewa het volgende:
[..]
Arrogant kwastje
[..]
Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat je een gecrashte Exchange server met "SUBST M: \\.\BackOfficeStorage\" kunt repareren?
En dan vreemd vinden dat mensen die helpen zoals ik niet meer vriendelijk reagerenOp woensdag 24 juli 2002 05:58 schreef DaDaJoker het volgende:
Verder wil ik nog even kwijt dat iemand hier zijn nick ontzettend treffend heeft gekozen.

En dit is pas één PNS topic waar dit gebeurt

Ik hoop dat dit aanleiding kan worden tot een goede discussie, waar het (bijna ziekelijk) lage niveau van een van de betere fora van GoT besproken kan worden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson