Met jouw specs moet je gewoon lekker 1280x1024 draaien op high settings!
Dat moet vast lukken!
Dat moet vast lukken!
Verwijderd
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Heb een beschrijving hoe je moet opstijgen en landen, halverwege de volgende pagina: Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)H3llsing schreef op 13 augustus 2002 @ 16:52:als mensen me hiermee willen helpen of me nog andere tips willen geven alvast bedankt..
ik speel btw met een toetsenbord.. en nee heb geen joystick en nee ik haal er ook geen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 17:33 . Reden: spatie ]
Ergens terug in dit topic staat dit :H3llsing schreef op 13 augustus 2002 @ 16:52:
ok.. speel het spel nu ook sinds een tijdje..
maar een paar dingen krijg ik maar nie onder de knie
..als ik eenmaal opgestegen ben.. ga omhoog.. wil recht vliegen.. blijft het vliegtuig naar beneden zakken en wil niet recht blijven hangen.. hoe zorg ik ervoor dat hij dit wel doet ?
en de andere is dat als ik wil landen... ik de grond raak en direct omkieper naar links of rechts.. wat is nu echt een goede landings techniek ?
als mensen me hiermee willen helpen of me nog andere tips willen geven alvast bedankt..
ik speel btw met een toetsenbord.. en nee heb geen joystick en nee ik haal er ook geen
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
* DroogKloot is inmiddels tegen wil en dank volleerd keyboardpiloot *afklop*
Denk niet dat je met je keyboard kan winnen van iemand met een joystick..DroogKloot schreef op 13 augustus 2002 @ 17:38:
[...]
* MrData is inmiddels tegen wil en dank volleerd keyboardpiloot *afklop*
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hehehe, dat gaat me tot nu toe anders nog aardig af...
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Leuk? NeeGordijnstok schreef:
Is dit spel zonder joystick nog leuk te besturen?Dus zeg maar alleen throttle via het toetsenbord en de joystick is dan de muis
Hmm, daar ff posten... staat die ook weer bij de lijst van bezochte threads.Blackhole schreef op 13 augustus 2002 @ 20:13:
Voor mensen die van Combatsims houden hier ff naar kijken
[rml]Blackhole in "[ FS] Birds of prey, nieuwe ww1 flightsim"[/rml]
Word jij geil van spellen met mooie Graphics? Dan ben je waarschijnlijk klaargekomen bij Doom III.Scarecrow schreef op 19 juli 2002 @ 12:02:
shitwat doet die bobel in mijn broek ziet er gaaaf uit da spel
Het was een uitje van een hele dag geworden. Heb eerst in een trike meegevlogen. (Heb nu mogelijk een nieuwe hobby voor ogen.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:24:
Ben morgen misschien wat later. Mag meevliegen in een dubbeldekker.
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Wees blij...Tobias schreef op 15 augustus 2002 @ 19:44:
Weet iemand of het mogelijk is om dit spel in 1280x1024 te spelen?
Ik heb een GeForce 2 GTS en een Samsung 181T (native=1280x1024) en op 1280x960 ziet et er niet mooi uit
Verwijderd
Ja, ikke.Tobias schreef op 15 augustus 2002 @ 19:44:
Weet iemand of het mogelijk is om dit spel in 1280x1024 te spelen?
Ik heb een GeForce 2 GTS en een Samsung 181T (native=1280x1024) en op 1280x960 ziet et er niet mooi uit
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
http://forums.ubi.com/mes...gmaddoxreadyroom&id=zzafzBeste mensen,
We zijn begonnen met het compileren van de add-on voor IL-2. Ik ben zeker dat we daar enkele bugs vinden, die we moeten verwijderen voor de release. Dus dat betekent dat jullie allemaal een tijdje moeten wachten,(tijd) die nodig is voor 'final testing'. Ik kan geen exacte release datum geven.
Nu over onze huidige werkzaamheden:
Alle kleine details van de Ju-87B-2 cockpit afgemaakt.
Het draadmodel van de La-7, in ontwikkeling.
Werk aan het Me-210Ca-1 model van de Hongaarse luchtmacht. Op dit moment lossen we het "probleem" op van nieuwe soorten van wegklapbaar onderstel voor onze 3D engine. Jullie kunnen ook zien hoe we de blauwdrukken gebruiken, om een kopie te maken met beperkt aantal polygonen.
Wat denken jullie dat dit is?
Ja, dat klopt, dit zijn nacht zoeklichten. Ik beloof niet dat het in de release-data zal zitten van FB, omdat het niet gepland was. Maar zoals jullie zien werken we er hard aan.
Oleg Maddox
1C:Maddox Games
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 13:25 . Reden: server stats ]
[ Voor 0% gewijzigd door ocf81 op 18-08-2002 15:10 . Reden: correctie ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Yes eindelijk weer een nieuw slachtvleesVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:52:
... STOP THE PRESS!!! ...
"Version 1.2 Upgrade Announcement
Today I have some exciting news about the next free upgrade for IL-2 Sturmovik!
There has been a lot of speculation about what the upgrade will consist of. I can now confirm that there will be:
1. Four new flyable aircraft
- Bf-109-E-7/NZ
- Yak-9
- Yak-9D
- Ju-87B-2
2. 10 new single player missions and six new cooperative online missions.
This free upgrade will be released to the community in three weeks time and will be available for download from the official IL-2 Sturmovik website!
To whet your appetite there are five screenshots of the new aircraft in the screenshots section. I have also started a thread in the forum where you can discuss this news.
Is that a Stuka I see?! :-)
Cartrix"
Dat is dan de week van 9 t/m 13 september.(Iets later dan geplanned)
Alle nieuwelingen in formatie:
[afbeelding]
En Oleg Maddox is jarig. Hiep hiep...
(ALs er iemand niet weet wie dat is, mag zich in een hoekje gaan schamen.)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
thx...ik ben er zo ontzettend blij meeocf81 schreef op 25 augustus 2002 @ 19:35:
evil, fijn dat je er weer bent, en gefeliciteerd met je bervet!
ocf81 out (naam in kleine letters BTW)
tampert, kriminalpolizei
Dinsdag is het de 27eVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:33:
Dinsdag 26 om 8 uur 's avonds zal onze eerste officieele training plaatsvinden!
HE-111 is in ontwikkelingocf81 schreef op 21 augustus 2002 @ 17:43:
ik wil gewoon flyable medium bombers in dit spel. ik mis ze echt
Verwijderd
weet ik, het was meer een soort van uiting van mijn irritatie. ik zit vooral te wachten op de Ju-88, maar die is nog in een vroeger stadium omdat het werk ff heeft stilgelegen.Tomcat84 schreef op 28 augustus 2002 @ 01:52:
[...]
HE-111 is in ontwikkeling
TB-3 sovjet bomber ook,maar dat is meer een heavy en niet medium
Echter, beide kunnen iig pas in of na Forgotten battles komen want ik heb begrepen dat een code change nodig is die in FB zal zitten om multi crewable planes met meer dan een gunner positie etc. mogelijk te maken
© ocf81 1981-infinity
YesVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 14:49:
HOT NEWS!!!
De upgrade 1.2 wordt op maandag 2 september voor download vrijgegeven.
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2002 22:56 . Reden: Pic resize ]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2002 11:07 . Reden: Update enzo ]
Version 1.2 Upgrade is ONLINE!
Yes the day has come! The free version 1.2 upgrade is now available for download from the IL-2 site.
As mirror sites come in we will also post links to them in the game updates section. If you would like to give us details of your mirror site please E-mail me.
The upgrade includes:
1. Four new flyable aircraft
- Bf-109E-7/Z
- Yak-9
- Yak-9D
- Ju-87B-2 "Stuka"
2. 10 new single player missions and six new cooperative online missions.
Make sure you take a look at the readme notes before installing the upgrade. It contains everything you need to know including how to turn on the famous 'Stuka' diving sirens!!
GO, GO, GO! :-)
Cartrix
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Maar dat draait voor geen meter volgens mij.....Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 14:04:
Heeft iemand hem al getest? Ik heb nl. een plaatje gevonden van iemand met een high-end PC-tje die een resolutie in IL2 heeft van 1920x1440 met 4xS AA.
Ik moet mn monitor driver eens aanpassen, want 1800 moet hij kunnen halen.
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq