Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met jouw specs moet je gewoon lekker 1280x1024 draaien op high settings!

Dat moet vast lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:05
Hij begint beter te lopen.

Maarreehh, ik was net via HL op een LD-server...
Lastig om vriend/vijand te onderscheiden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als externals aan staan, kun je snel checken met F6.
Zonder externals en alleen pad-lock moet er een scheiding zijn tussen Axis(blauw) & Allies(rood). Dan moet je kisten gaan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08
Is het mogelijk om in dit spel ook met meerderen in 1 vliegtuig te zitten?

Bijvoorbeeld met boorschutters enzo?

Dat lijkt me echt vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In co-op missies kan men als rear-gunner meevliegen. Het ziet ernaar uit dat in FB de posities van de gunners in de HE111 bemand kunnen worden.

De StuKa Ju87 heeft ook een rear-gunner, welke na de volgende patch te vliegen en ook als rear-gunner te bemannen is. :) (30 Augustus?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

ok.. speel het spel nu ook sinds een tijdje..

maar een paar dingen krijg ik maar nie onder de knie

..als ik eenmaal opgestegen ben.. ga omhoog.. wil recht vliegen.. blijft het vliegtuig naar beneden zakken en wil niet recht blijven hangen.. hoe zorg ik ervoor dat hij dit wel doet ?

en de andere is dat als ik wil landen... ik de grond raak en direct omkieper naar links of rechts.. wat is nu echt een goede landings techniek ?

als mensen me hiermee willen helpen of me nog andere tips willen geven alvast bedankt..

ik speel btw met een toetsenbord.. en nee heb geen joystick en nee ik haal er ook geen :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
H3llsing schreef op 13 augustus 2002 @ 16:52:als mensen me hiermee willen helpen of me nog andere tips willen geven alvast bedankt..

ik speel btw met een toetsenbord.. en nee heb geen joystick en nee ik haal er ook geen :)
Heb een beschrijving hoe je moet opstijgen en landen, halverwege de volgende pagina: Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

De beschrijving is voor joystick, maar wie weet heb je er wat aan. Kijk anders of je een stick kunt lenen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 17:33 . Reden: spatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
H3llsing schreef op 13 augustus 2002 @ 16:52:
ok.. speel het spel nu ook sinds een tijdje..

maar een paar dingen krijg ik maar nie onder de knie

..als ik eenmaal opgestegen ben.. ga omhoog.. wil recht vliegen.. blijft het vliegtuig naar beneden zakken en wil niet recht blijven hangen.. hoe zorg ik ervoor dat hij dit wel doet ?

en de andere is dat als ik wil landen... ik de grond raak en direct omkieper naar links of rechts.. wat is nu echt een goede landings techniek ?

als mensen me hiermee willen helpen of me nog andere tips willen geven alvast bedankt..

Ergens terug in dit topic staat dit :

Dan heb ik hier een tekstfile-tje, dat ik geschreven heb voor beginners om ze op weg te helpen:

-----------------------------------------
I= motor aan
Shift + 0 = Propeller Auto Pitch
3= 30% throttle
B= remmen
Z,X=links rudder/ rechts rudder

R= Radiator (Zomer open/Winter dicht)
Zet de motor aan: I
Propeller op Auto Pitch (Shift + 0)
Taxi met 30% throttle naar een startbaan en stuur in het verlengde met rudder, steeds de snelheid beperken met 'B' op ca. 20-30kmh.
Voer de snelheid in stappen op, zodat het draaimoment van de motor op de propellor het vliegtuig niet laat omslaan. (Bijv 4, 6, 8, 0)

Nu trek je zachtjes aan de stick bij 170kmh, ZACHTJES! Ca 20% van de totale uitslag vd stick. Totdat je loskomt, dan breng je hem terug tot ca. 10% uitslag. Gear in: G.

Vlieg zo recht mogelijk, of anders met vloeiende wijde bochten. Als je 300kmh bereikt, merk je dat de kist wil stijgen. Dan moet je hem trimmen met Ctrl+'cursor omhoog'. Ca 8 tot 10 klikken.

Je bent nu in de lucht en opweg naar een vijand, radiator open en zonder flaps. Deze heb je niet nodig bij de take-off, zoals je nu hebt gemerkt.

Bij sommige vliegtuigen heeft het zin om de radiator dicht te doen tijdens een dogfight. Bij de Yak3 zeker, bij een FW weer niet. Bij de Yak3 werkt hij ook beetje als rem.

Om te landen neem je gas terug, zet de flaps op combat totdat je onder 500kmh zit, dan op take-off. Je probeert nu al in het verlengde vd landingsbaan te komen. je verliest nog steeds snelheid tot je bij 350 kmh je landingsgestel uit kunt doen.

Nu wordt het vliegtuig een beetje onrustig. Zorg dat je een goede 'glij-hoek' hebt, de cross-hair op het begin vd runway.
Je snelheid komt in de buurt van 200kmh. Geef gas bij, ca 40%.
Flaps op 'landing'.

Als je even voor de 'touchdown' zit trek je licht aan de stick, zodat de crosshair iets boven de horizon is. Dit is de 'flare' Nu zak je langzaam door het groundeffect, een soort luchtkussen.

Als je terugstuitert, dan niet hard reageren, maar weer zacht spanning op de stick. Hij zakt weer naar de grond. Zodra hij zachtjes neerkomt, de stick wat naar voren duwen. Hierdoor blijft het vliegtuig op de baan. Beetje sturen met rudder. Motor op 0% (key links van de 1)

Pompend remmen met 'B', zodat je geen neus-stand maakt. Bij 100kmh kun je aan de stick trekken. Nu zal hij niet meer de lucht ingaan. Pompend blijven remmen. Als je stilstaat met 'i' de motor uitzetten.

Je eerste geslaagde solovlucht. :)

En zonder stick zal het moeilijk worden.. 8)7

[edit] Te laat B) [edit]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

mrdata schreef:
[...]

En zonder stick zal het moeilijk worden.. 8)7

[edit]
* DroogKloot is inmiddels tegen wil en dank volleerd keyboardpiloot *afklop* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
DroogKloot schreef op 13 augustus 2002 @ 17:38:
[...]

* MrData is inmiddels tegen wil en dank volleerd keyboardpiloot *afklop* :X
Denk niet dat je met je keyboard kan winnen van iemand met een joystick.. :X ;)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 18:24
vraagje: ik kan il-2 sturmovik echt nergens vinden. Ben bij oa vobis, dixons en bart smit geweest. Waar hebben jullie hem dan vandaag? (legaal bedoel ik dan ;))

(en wat is de prijs die ik kan verwachten?)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

bij de Discovery in enschede. mar bij de dynabyte zie ik hem ook vaak hangen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

mrdata schreef:
[...]

Denk niet dat je met je keyboard kan winnen van iemand met een joystick.. :X ;)
Hehehe, dat gaat me tot nu toe anders nog aardig af... >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel zonder joystick nog leuk te besturen? :) Dus zeg maar alleen throttle via het toetsenbord en de joystick is dan de muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Voor mensen die van Combatsims houden hier ff naar kijken

[rml]Blackhole in "[ FS] Birds of prey, nieuwe ww1 flightsim"[/rml]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Gordijnstok schreef:
Is dit spel zonder joystick nog leuk te besturen? :) Dus zeg maar alleen throttle via het toetsenbord en de joystick is dan de muis :)
Leuk? Nee :P Dat komt voornamelijk omdat je met een toetsenbord geen traploze input kan geven (ERG belangrijk bij flightsims, om bv een bocht "on the edge" te draaien zonder in een flat spin terecht te komen). Maar menig newbie heeft aan den lijve ondervonden dat ook een pookloze tegenstander nog vrij veel tegenstand kan bieden :7

De muis is trouwens gereserveerd, je kunt 'm niet gebruiken voor de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, daar ff posten... staat die ook weer bij de lijst van bezochte threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Scarecrow schreef op 19 juli 2002 @ 12:02:
shit :9~ wat doet die bobel in mijn broek ziet er gaaaf uit da spel :9
Word jij geil van spellen met mooie Graphics? Dan ben je waarschijnlijk klaargekomen bij Doom III. :+ :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:24:
Ben morgen misschien wat later. Mag meevliegen in een dubbeldekker. })
Het was een uitje van een hele dag geworden. Heb eerst in een trike meegevlogen. (Heb nu mogelijk een nieuwe hobby voor ogen. :P ) Bij zonsondergang nog in een Mistral een luchtdoop gehad. Nu heb ik al een paar modellen op het lijstje van 'meegevlogen kisten' aangevinkt. Airliner, zweefvliegtuig, trike(ultralight), microlight, hanglider(zelf gevlogen).

Dit is een plaatje v.d. Mistral:
Afbeeldingslocatie: http://www.ultralighthomepage.com/PICS/mistral.gif

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... als dit werkt, is het de coolste mod voor IL2...

http://home.arcor.de/exter-/RosterJG26/Guncam/Guncam.html De GUNCAM })

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 18:24
Weet iemand of het mogelijk is om dit spel in 1280x1024 te spelen?
Ik heb een GeForce 2 GTS en een Samsung 181T (native=1280x1024) en op 1280x960 ziet et er niet mooi uit :'(

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• MrData
Tobias schreef op 15 augustus 2002 @ 19:44:
Ik heb een GeForce 2 GTS en een Samsung 181T (native=1280x1024) en op 1280x960 ziet et er niet mooi uit :'(
Wees blij...
Ik speel op 800x600, alle settings op z'n laagst en het geluid uit :/ :)

Verwijderd

Ik heb vrij regelmatig last van "hickups" tijdens het spelen, oftewel een onderbreking van een fractie van een seconde. Dit lijkt te gebeuren wanneer er nieuwe data binnengehaald moet worden, bijvoorbeeld de crash van een vliegtuig. Is dit een "normaal" verschijnsel bij dit spel, of...? Had het zowel bij een PIII 800 met 256MB in combinatie met een V5 5500 en nu met een PIV 2,5GHz, 512MB en een GF4 Ti4200.

Verwijderd

Topicstarter
Tobias schreef op 15 augustus 2002 @ 19:44:
Ja, ikke. :) Wil je ook weten hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal je niet langerin spanning houden en het gewoon vertellen. +:

In je conf.ini staat ergens nu 1280 en 960:

[window]
width=1280
height=960

Daar maak je van 960 -> 1024 , hierdoor wordt alleen de landkaart verstoord. Je krijgt onderaan nog een stukje landkaart te zien, alsof 2 kaarten overelkaar heen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

misscchien wel een leuk filmpje: http://www.acealpha.com/mov_ie/IL-2_low.wmv

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF vertaling van de dev. update:
Beste mensen,

We zijn begonnen met het compileren van de add-on voor IL-2. Ik ben zeker dat we daar enkele bugs vinden, die we moeten verwijderen voor de release. Dus dat betekent dat jullie allemaal een tijdje moeten wachten,(tijd) die nodig is voor 'final testing'. Ik kan geen exacte release datum geven.

Nu over onze huidige werkzaamheden:

Alle kleine details van de Ju-87B-2 cockpit afgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6156

Het draadmodel van de La-7, in ontwikkeling.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6157

Werk aan het Me-210Ca-1 model van de Hongaarse luchtmacht. Op dit moment lossen we het "probleem" op van nieuwe soorten van wegklapbaar onderstel voor onze 3D engine. Jullie kunnen ook zien hoe we de blauwdrukken gebruiken, om een kopie te maken met beperkt aantal polygonen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6158

Wat denken jullie dat dit is?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6166

Ja, dat klopt, dit zijn nacht zoeklichten. Ik beloof niet dat het in de release-data zal zitten van FB, omdat het niet gepland was. Maar zoals jullie zien werken we er hard aan.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6159

Oleg Maddox
1C:Maddox Games
http://forums.ubi.com/mes...gmaddoxreadyroom&id=zzafz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

omg, samen met sires, nightfighting wordt spooky straks

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ff een update van het IL2 front:

Ons squadron is weer een beetje groter geworden. Als er formatie gevlogen wordt, is het goed om dit plaatje te kennen en eventueel uitgeprint te hebben. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6612

Hmm, bij picserver zijn ze ook blij met mij...NOT.

User statistics:
Total pictures: 41 (van 5.992 op server 0,684%)
Total size: 5.73 Mb (van 475.86 Mb op server 1,204%)

Total views: 9.168 (van 2.225.180 op server 0,412%)
Total traffic: 1.54 Gb (van 173.00 Gb op server 0,890%)

Bijna 1% traffic voor 0,084% van de users :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 13:25 . Reden: server stats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik zie dat plaats 4 nog niet bezet is... >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

als je de tijd hebt, kun je je aanmelden op http://ocf81.tripod.com

edit:

/me moet eigenlijk alles 5x nalezen voordat ie iets post maar is te lui om eht zelf maar één keer na te lezen :D

[ Voor 0% gewijzigd door ocf81 op 18-08-2002 15:10 . Reden: correctie ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op de frontpage? :P

daar word ik dus naar redirected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oops :D

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Uhm... die tripod link geeft een 404 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

nee hoor, nu niet meer :+

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hmm ,i kwou een paar tracks in de aanbieding doen, maar picserver weigert die bestanden ook al staat er een .jpg extentie achter. :(

(zouden ze in de file header kijken?)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
waar spelen jullie nou allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meestal op Hyperlobby. :P Damn search werkt nog niet? HL kun je hier downloaden: http://hyperfighter.jinak.cz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
heb je nu al onderhand 3x in dit topic gezegd jamf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, maar deze thread is een komplete FAQ. :P En voor wie het nog niet weet, de soundsettings omlaag zetten geeft de meeste FPS.

Hey SouLmaN! Ga ICQ/MSN aanzetten, dan gaan we vliegen... Oh, je zet hem net aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een artikel over oa. de reden dat een framegrab/printscreen erg lang kan duren:
http://www.tech-report.co...agp-download/index.x?pg=1
(Vooral in hoge resolutie)

Om een filmpje van IL2 te maken is het daarom niet verstandig het intern te proberen. (Eerder een dialoog met Ocf81 over het maken van een IL2 movie gehad)

De enig werkbare oplossing is op dit moment is het gebeuren via de "TV-out" op de videorecorder op te nemen en dan vervolgens weer via "TV-in" afspelen, om het te kunnen bewerken/editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

IC, doen we dat toch?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
... STOP THE PRESS!!! ...

"Version 1.2 Upgrade Announcement

Today I have some exciting news about the next free upgrade for IL-2 Sturmovik!

There has been a lot of speculation about what the upgrade will consist of. I can now confirm that there will be:

1. Four new flyable aircraft

- Bf-109-E-7/NZ
- Yak-9
- Yak-9D
- Ju-87B-2

2. 10 new single player missions and six new cooperative online missions.

This free upgrade will be released to the community in three weeks time and will be available for download from the official IL-2 Sturmovik website!

To whet your appetite there are five screenshots of the new aircraft in the screenshots section. I have also started a thread in the forum where you can discuss this news.

Is that a Stuka I see?! :-)

Cartrix"

Dat is dan de week van 9 t/m 13 september. :) (Iets later dan geplanned)

Alle nieuwelingen in formatie:
Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/ss/Ju-87B-2+Yak%209D+Bf-109E-7Z+Yak%209.jpg

En Oleg Maddox is jarig. Hiep hiep...

(ALs er iemand niet weet wie dat is, mag zich in een hoekje gaan schamen. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:52:
... STOP THE PRESS!!! ...

"Version 1.2 Upgrade Announcement

Today I have some exciting news about the next free upgrade for IL-2 Sturmovik!

There has been a lot of speculation about what the upgrade will consist of. I can now confirm that there will be:

- Bf-109-E-7/NZ
- Yak-9
- Yak-9D
- Ju-87B-2

This free upgrade will be released to the community in three weeks time and will be available for download from the official IL-2 Sturmovik website!

To whet your appetite there are five screenshots of the new aircraft in the screenshots section. I have also started a thread in the forum where you can discuss this news.

Is that a Stuka I see?! :-)

Cartrix"

Dat is dan de week van 9 t/m 13 september. :) (Iets later dan geplanned)

Alle nieuwelingen in formatie:
[afbeelding]

En Oleg Maddox is jarig. Hiep hiep...

(ALs er iemand niet weet wie dat is, mag zich in een hoekje gaan schamen. :P )
Yes eindelijk weer een nieuw slachtvlees :)

Of werktuig waar je je slagvlees mee af kan slachten :)
en dan nog die Andere UPDATE en dan ben ik weer ff bezig :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

nog een 109E erbij, ik wil de 109 K-10!!!
gelukkig heb ik nu wel iets om de il-2 in mijn missies mee te vervangen: Ju 87 B-2 (en nu met zijn allen: StuKa!!!)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen nog de Ju88 met torpedo's en je bent helemaal happy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

idd, ik ben nog op zoek naar de topedo variant van de Ju 88 A-4 ook wel Ju 88 A-17 genoemd :)

ik heb nog wat text opgescharreld over de Ju 88

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er blijkt nog 1 manier te zijn om een filmpje te maken, mbv tracks:

"3) Use a screen capture program like Camtasia. Results will be less stunning though. Here are my experiences with it:

On my Athlon 1.2 GHz with a GF3 Ti200 card, I could capture 25 frames per second up to a resolution of 400x300 and still have Il2 play fluidly. However you can't use any compression with your videos or the game will start to stutter (not much sense capturing 25 FPS when the game only runs at 10...).

You can also force Il2 to run in any desired resolution with the conf.ini file, so I was able to play tracks in this tiny 400x300 window You can enable AA without any noticeable performance decrease in that mode.

I also experimented with bigger resolutions and 12 FPS capture speed and then having the tracks play at 50% speed. You just have to speed up the movie afterwards. Couldn't check if that works though, some AVI output files didn't want to play...

Without compression files get very big. You should have a fast HD with lots of space for that!"

Ik ken "Camtasia" niet, zal eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een screen gejat bij http://www.il2center.com , maar dan van de WWII RTS.

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/RTS/029.jpg

Dan krijg je een indruk van dit spel en mag je hopen en dromen dat dit mogelijk is in FB. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
heb dat proggie werkend gekregen ga effe testen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ff een paar screens gejat uit de ontwikkelings-keuken van IL2center:

Een paar van een P-47 Thunderbolt

Afbeeldingslocatie: http://www.verdadeiropiratasdoar.hpg.com.br/geral.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.verdadeiropiratasdoar.hpg.com.br/vesegostia.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.verdadeiropiratasdoar.hpg.com.br/go.jpg

Een paar van een Dewoitin D502

Afbeeldingslocatie: http://www.verdadeiropiratasdoar.hpg.com.br/d5-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.verdadeiropiratasdoar.hpg.com.br/d5-4.jpg

Dit franse vliegtuig zou ook klaargestoomd worden om het in FB "flyable" te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik wil gewoon flyable medium bombers in dit spel. ik mis ze echt

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe FB pics gespot:

- Bf-109G-10
- Bf-109G-14
- Bf-109K-4
- FW-190D-9
- Me-210Ca-1 from Hungarian Air Force

http://www.il2sturmovik.c...attles/fb_screenshots.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

case closed

© ocf81 1981-infinity

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Damn, dat spel ziet er erg k03l uit! :) Is die forgotten battles een addon? ff kijken of er al een leuke budget versie te krijgen is 8)

Verwijderd

Topicstarter
FB is nog niet in de shop. Het is een stand-alone, als de info klopt. (Maar functioneerd ook als upgrade!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ehm, is er nog interesse in dit topic?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
Ja :) mensen...ik ben officeel terug van vakantie en ik ben een ander mens.

Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn en dit was de vakantie die mijn leven veranderde...

ik ben solo O+

Dat betekent dus dat ik voor de eerste keer alleen een vliegtuig heb bestuurd zonder instructeur of wat erbij. Ik ben er zelf ontzettend trots op, mede doordat ik 2 dagen na het behalen van mijn solo, mijn C-brevet haalde..Dat betekent dus dat je langer dan 30 minuten alleen in de lucht ben geweest. Ik was dus 56 minuten weggeweest :) en bovendien op 900 m en dat is best netjes als je bedenkt dat de wolkenbasis op 1100 lag...

Maar anyways. Ik ben niet blijven hangen en zit nog gewoon in het squadron en ik hoop dat we nog veel gaan vliegen...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update, dit keer in het nederlands omdat ons squad voor 90% nederlands is!

De skins wordt aan gewerkt! Nog steeds! Ik plan dat ze dinsdag middag klaar zijn!

En! Vanaf deze week staan er vaste trainingen op het programma!

Dinsdag 26 om 8 uur 's avonds zal onze eerste officieele training plaatsvinden!

Als je niet kan komen MOET je dat melden op rolanddeweerdt@hotmail.com (reden hoeft niet)!

Als je bij de eerste training EN niet aanwezig bent EN geen bericht hebt gestuurd lig je er uit!

De training is verplicht tot 10 uur!

De briefing voor de training zal plaatsvinden om 10 voor 8 , dan wordt ieder1 verwacht op ICQ of MSN
(voorkeur naar icq)

Ieder1 kan zich dan klaarmaken voor het gevecht!

Onze vluchtleider OCF81 zal de missie uitleggen en als je vragen hebt kan je die aan hem voorleggen!

Daarna gaat de training van start en gaan we veel lol maken en vliegen :)!

Je moet in het bezit zijn van de volgende apparatuur en software:

Roger wilco.

Een headset of iets dergelijks.

Een Joystick of HOTAS

En een pc :), en sturmovik is ook handig!

Willen diegenen die lid zijn en mij nog niet in de icq hebben staan mij aub toevoegen!

ICQ nummer: 146484183
MSN: rolanddeweerdt@hotmail.com

Hope to hear from U all soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ehm, ik heb mijn systeem nog niet Ro, en mijn missies zijn ook foetsie :D wordt lastig dan hè?
als ik mijn nieuwe bak in elkaar heb, kan ik weer meedoen. (hopelijk einde deze week al)

en ik denk dat ze beter naar lightningdragons@hotmail.com kunnen mailen, dat is nl het mailadres van het squad.

evil, fijn dat je er weer bent, en gefeliciteerd met je bervet!

ocf81 out (naam in kleine letters BTW)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ocf81 schreef op 25 augustus 2002 @ 19:35:

evil, fijn dat je er weer bent, en gefeliciteerd met je bervet!

ocf81 out (naam in kleine letters BTW)
thx...ik ben er zo ontzettend blij mee

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
S! Evilernie. De eerste piloot in ons squad. _/-\o_ :) Ik moet het doen met leerling-certificaat van hangliding. ;(

Maar het aantal luchtdopen stijgt aardig. Nu nog een Heli- en een balonvlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer een update van het IL2-FB team:

"De AI-bestuurde Me-210Ca-1 van de Hongaarse luchtmacht in voltooide toestand.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9583Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9584

Voltooide 3D model (nog zonder texturen) van de Duitse AA kruiser Niobe

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9585Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9587

Deze screenshot geeft aan hoe we sommige foto's gebruiken om cockpits (La-7) zo echt mogelijk te laten uitzien. Echter dit paneel is van een naoorlogs onder licentie door AVIA geproduceerde Tsjechische La-7. Er zijn een aantal uit WWII periode stammende Duitse instrumenten (indicator van stand landingsgestel) en schakelaars.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9588

Probeer te identificeren welk vliegtuig (eigenlijk 2) in ontwikkeling is (zijn)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9589

Hier is het plaatje van de nabije add-on v1.2. Het is het zuurstoftoestel in een cockpit van een Bf-109E-7/Z met GM-1 booster."

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9590

http://www.il2sturmovik.c...attles/fb_development.php

N.B. Plaatjes zijn het halve formaat van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:33:

Dinsdag 26 om 8 uur 's avonds zal onze eerste officieele training plaatsvinden!
Dinsdag is het de 27e B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor het communiceren gedurende de vlucht testen we nu Teamspeak2. Hiervoor heb ik ff een thread geopend:
Het grote TEAMSPEAK2 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
ocf81 schreef op 21 augustus 2002 @ 17:43:
ik wil gewoon flyable medium bombers in dit spel. ik mis ze echt
HE-111 is in ontwikkeling
TB-3 sovjet bomber ook,maar dat is meer een heavy en niet medium

Echter, beide kunnen iig pas in of na Forgotten battles komen want ik heb begrepen dat een code change nodig is die in FB zal zitten om multi crewable planes met meer dan een gunner positie etc. mogelijk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de training zit er weer op heh mensen :)!

En het was weer ouderwets leuk! Ik heb nog een paar screenies kunnen nemen!

Jullie vast ook!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LDdown.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/IL2foutje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ik heb er ook een paar gemaakt 8)7

Hier zit ik achter Jag aan B)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/la-1.jpg
JAMF heeft ook wat schade opgelopen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/la-2.jpg
Toch nog geland...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/la-3.jpg
Takeoff! JAMF op de achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/la-4.jpg
En weer landen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/la-5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Tomcat84 schreef op 28 augustus 2002 @ 01:52:
[...]

HE-111 is in ontwikkeling
TB-3 sovjet bomber ook,maar dat is meer een heavy en niet medium

Echter, beide kunnen iig pas in of na Forgotten battles komen want ik heb begrepen dat een code change nodig is die in FB zal zitten om multi crewable planes met meer dan een gunner positie etc. mogelijk te maken
weet ik, het was meer een soort van uiting van mijn irritatie. ik zit vooral te wachten op de Ju-88, maar die is nog in een vroeger stadium omdat het werk ff heeft stilgelegen.

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Topicstarter
HOT NEWS!!!

De upgrade 1.2 wordt op maandag 2 september voor download vrijgegeven. :)

• ravw
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 14:49:
HOT NEWS!!!

De upgrade 1.2 wordt op maandag 2 september voor download vrijgegeven. :)
Yes :) eindelijk :)

Dat wordt weer even flink oorlog voeren dan :)

Verwijderd

Topicstarter
En veel meer geluiden, omdat de duik-sirene van de StuKa er ook in zit. Kwil wel eens in een formatie-duikvlucht boven een airbase zitten. Dat wordt zeer indrukwekkend. :)

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee stooookieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Verwijderd

Topicstarter
:P Detonator 40.41, jummie. 25% extra? Hopelijk 10% in IL2.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hmm, afwachten, ik krijg morgen als het goed is mijn spullen binnen. ik zit nu achter mijn iiyama MA901U, and I like it! :*)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In deze detonator vergelijking wordt IL2 ook getest.
http://www.3dgpu.com/reviews/det40.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze keer maar 1 screenshot van de "FB development news-update", maar is meteen een mooie. :*)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=11438

Meer screens zijn in Oleg's Readyroom te vinden:
http://forums.ubi.com/mes...gmaddoxreadyroom&id=zyvjf

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2002 22:56 . Reden: Pic resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff een check gedaan bij IL2 Center, en de volgende AC's zijn "reserved":

naam/soort/airframe maker/status/cockpit maker/status

Sukhoi Su-2 Ground Attack Biggs In Progress Biggs Reserved (Voor FB aangekondigd)

(UK): Spitfire Mk. V Fighter RAF74 Reserved RAF74 Reserved

(UK): Spitfire Mk. IX Fighter Slava In Progress RAF74 Reserved

Ilyushin Il-4 Bomber Maddox Complete Maddox Reserved

Petlyakov Pe-2 Medium Bomber Maddox Complete Maddox Reserved

Petlyakov Pe-3 Escort Fighter Maddox Complete Maddox Reserved

Petlyakov Pe-3bis Fighter Maddox Complete Maddox Reserved

Tupolev SB High Speed Bomber Maddox Complete Maddox Reserved

Tupolev TB-3 Heavy Bomber Luthier Complete Luthier Complete

Tupolev Tu-2 Dive Bomber Maddox Complete Maddox Reserved

Duitse:
Heinkel He-112B Fighter WPedra0 In Progress WPedra0 Reserved

Messerschmidt Bf-110 Sturmovik/Zerstorer Maddox In Progress Maddox Reserved

Oh, en voor Ocf81:
Junkers Ju-88 Medium Bomber Maddox Complete Anonymous In Progress

:)

En dit zijn alleen de Russische en Duitse.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Spitfire !! _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.skynet-1.com/topics/006.jpg :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.fastlane.net/homepages/gchocker/S17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastlane.net/homepages/gchocker/S5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fastlane.net/homepages/gchocker/S42.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, 0:50 geen upgrade.
7:05 geen upgrade.
10:30 geen upgrade.

YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!! UPGRADE TIME!!!!!!!!!!! 11:00

Smeg!!! Frell !!!!!!!!!! Ik zit op m'n werk!!!!! ;( :P

http://www.il2sturmovik.com/games_elts/updates.php

Double damn, Ocf was me voor. :P Hey, Ocf is je F5 knop nog heel? LOL :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2002 11:07 . Reden: Update enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Version 1.2 Upgrade is ONLINE!

Yes the day has come! The free version 1.2 upgrade is now available for download from the IL-2 site.

As mirror sites come in we will also post links to them in the game updates section. If you would like to give us details of your mirror site please E-mail me.

The upgrade includes:

- Bf-109E-7/Z
- Yak-9
- Yak-9D
- Ju-87B-2 "Stuka"

Make sure you take a look at the readme notes before installing the upgrade. It contains everything you need to know including how to turn on the famous 'Stuka' diving sirens!!

GO, GO, GO! :-)

Cartrix

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
nu nog downloaden :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
5. Notes on the Junkers Ju-87 B-2 Dive Bomber

The aircraft is equipped with a dive autopilot to assist a pilot in dive attacks.
The autopilot control is linked to the 'Airbrake' control key - You'll have to assign a key for it in the 'Controls' menu. Once engaged, the autopilot puts the aircraft into the diving configuration - as the dive brakes are extended, it trims the plane nose-heavy; plus, the diving sirens are switched on automatically. Once You have released Your bomb load (or when You get below a certain altitude, around 550 meters), the autopilot renders the aircraft tail-heavy to assist recovering from the dive.
Retracting the dive brakes (hit the 'Airbrake' key again) disengages the autopilot, and switches off the sirens.
The rear gunner is equipped with a magazine-fed machine gun, with provision for 1050 rounds in 75-round drums (Junkers manufacture data). Currently, You may see four drums in the locks to the left of the machine gun. These will disappear, simulating reloading the gun, as you deplete your last four drums of ammunition, giving you visual clue you have less than 300 rounds left.

cool!! :9~ 8)

edit:
Nu idd nog downloaden ja :( :(

Status:
Servers currently full. Re-requesting file in 10 seconds. (Attempt # 59) ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Als iemand hem al heeft zet het even hier neer want ik kom niet op de Server :(
omdta hij te vol is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
1 dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
2 dubbel

:0 Got is weeronline en het gaat gelijk weer Fout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Servers currently full. Re-requesting file in 10 seconds. (Attempt # 888)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Met Download Accelerator Plus lukt het mij wel. Dus ff op url klikken met rechtermuisknop, eigenschappen -> url selecteren, let op dus niet die haakjes en onzin. Vervolgens met DAP -> Add URL en dan plakken. Downloaden maar. Het gaat wel langzaam maar hij download in elk geval.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/IL2-update1.2.jpg

Nog geen eens 16KB/s met Kabelfoon :(

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hem al getest? Ik heb nl. een plaatje gevonden van iemand met een high-end PC-tje die een resolutie in IL2 heeft van 1920x1440 met 4xS AA.

http://www.nvnews.net/pre...es/il2_screenshot_3.shtml

Ik moet mn monitor driver eens aanpassen, want 1800 moet hij kunnen halen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Goede TIP gebruik en FTP proggie en plak die zelfde link er in en hij doet het :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/stur.JPG[/img]

Hier komt mijn Eerste foto van mijn eerste vlucht met die STUKA

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/STUKA.jpg[/img]
Deze foto 's is over gezet van TIF naar jpg dus het is niet zo mooie foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ik heb ook nog 2 pics van de stuka ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/stuka1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/stuka2.jpg
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
pfff...ik ging zo'n stuka missie doen. Dus ik zat op 1600 meter en ik moest wat schepen vernietigen ofzo..Dus ik duik zo aan met dat angstaanjagende geluid, release ik mijn SD-500 precies met de crosshair op de target. Kijk ik naar buiten, gaat hij er 100 meter naas :(

tricky shit

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 14:04:
Heeft iemand hem al getest? Ik heb nl. een plaatje gevonden van iemand met een high-end PC-tje die een resolutie in IL2 heeft van 1920x1440 met 4xS AA.

Ik moet mn monitor driver eens aanpassen, want 1800 moet hij kunnen halen. ;(
Maar dat draait voor geen meter volgens mij.....

Kijk de FPS met een GF4 op die res.

Ti 4600
4X Antialiasing
D3D 1600x1200: 17 / 11 / 22
OGL 1600x1200: 20 / 12 / 25
D3D 1920x1440: 12 / 8 / 16
OGL 1920x1440: 13 / 9 / 17

4XS Antialiasing
D3D 1600x1200: 16 / 11 / 20
D3D 1920x1440: 11 / 7 / 15

Het is dus Average/Minimum/Maximum Frame Rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij zei al dat je dan maar 10fps haalt. :P

Maar ik haal op 1600x1200@16bit OpenGL ca. 35fps in cockpit avg. , dus volgens jouw lijsie moet ik 15 fps kunnen halen. :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja....
mijn lijstje...

Die cijfertjes komen van de site waar jij die pic van plaatste.
Is een review van de ti4200/4600 of zoiets.

linkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ok. Filefront, de laatste uit het rijtje bij 3Dgamers, gaat lekker snel met 45KB/s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Lukt al aardig met de stuka :7
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/stuka3.jpg
Bombs away!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/stuka4.jpg
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Harpy, JAMF en ik taxiën naar de runway
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/maandag.jpg
Ready for take-off !
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/maandag1.jpg
JAMF in actie :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/maandag2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een ongezonde manier van formeren:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12333

En dan 3 vormen van vernieling. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12334

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12335

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12336

Harpy is letterlijk bezig met "close formation" flying.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12337

Een formatie met 3 V-piloten is niet indrukwekkend, helaas.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12338

Nadat een halsstarrige vlucht, achter Animal Mother aan, me door een wolk van flak deed vliegen, moest Harpy er nog een paar gaatjes bij maken met een Yak3.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12339

[off-topic]Er is een nieuwe patch (0.4 Q) voor "Live for speed" : http://vic.planet-d.net/lfsdemo/[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hmm, bad news ppl. mijn NIC is aan het kloten en ik kan niet meer internetten thuis. nog steeds op zoek naar de oorzaak

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.