wtf, 1060!DroogKloot schreef op 30 juli 2002 @ 20:41:
Wat shots van moi, om 't nieuwe forumpje een vuurdoop te geven so to speak
[afbeelding
Zelfde kist, meer panne.
effe met een IL2 door de geluidsbarrière
wtf, 1060!DroogKloot schreef op 30 juli 2002 @ 20:41:
Wat shots van moi, om 't nieuwe forumpje een vuurdoop te geven so to speak
[afbeelding
Zelfde kist, meer panne.
Daarom kom jij bij mij het vliegtuig niet inVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:53:
Kewle gast, die rear gunner. Als ik bij jou in het vliegtuig zat en er was geen staart meer, was ik er allang uitgesprongen op zoek naar een veilig heenkomen.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Was inderdaad een ERG kortstondig vluchtje en ook vrij lineair (als in: loodrecht naar beneden)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 14:06 . Reden: prijslijstje toegevoegd ]
wil je serieus zo'n ding aanschaffen?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 13:49:
Deze VR 3D HMD kost 1575Euro. Niet slecht.
Complete prijslijst:
http://www.cybermind.nl/Info/PriceList_EUR2002.htm#i_glasses
Damn, met headtracking nog eens 895Euro duurder.
tampert, kriminalpolizei
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 0% gewijzigd door DroogKloot op 03-08-2002 21:57 . Reden: Hier ook maar een plaat verwijderd. ]
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:29:
Je kunt ook zonder schade ongeveer 15 seconden achterwaarts vliegen.
Methode (Al erg vaak getest door AnimalMother en mijzelf) :
Zorg dat je op grote hoogte begint met de stunt.
Vanuit horizontale vlucht ga je rustig over in vertikale vlucht. (Recht omhoog)
Als de snelheid gedaald is tot ca. 200 neem je throttle helemaal terug.
De snelheid loopt heel snel terug, tot je achteruit begint te vallen. Nu druk je de stick naar voren om de staart te beletten te snel omhoog te komen.
De baan van het vliegtuig is niet te beheersen, maar men vliegt een heel eind achterwaarts.
(Deze stunt lijkt op een gefaalde Hammerhead-stall.![]()
)
tampert, kriminalpolizei
Oh nee he? Een manoeuvre met mijn nick. LOLEvilernie schreef op 01 augustus 2002 @ 18:39:Ook wel genaamd de Jamf!
tampert, kriminalpolizei
Zonder opera zou ik een stuk sneller over mijn datalimiet heen zijn geweest.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Kan ik ook, maar dan op 1 wielBlackhole schreef op 28 juli 2002 @ 01:58:
Hier gelijk nog een foto van een freevluchtof terwijl ff waterskieen gaat ook wel .
Standaard met ` (toets boven de TAB dus)Dutch3men schreef:
maar hoe kan je nou een bericht verzenden als je online vliegt ?
Chat window: toets die links naast de 1 ligt en onderde "escape".Dutch3men schreef op 04 augustus 2002 @ 13:59:
Hoi ik speel het spel nu ook 2 dagen of zo.
Maar hoe kan je nou een bericht verzenden als je online vliegt ?
Heeft er trouwens iemand zin om nu te vliegen ?
[This space is for rent]
Zelf: Logitech Wingman ForceDutch3men schreef op 04 augustus 2002 @ 15:37:Met wat voorn joystick vliegen jullie trouwens allemaal.
Ik met een Logitech Wingman Extreme Digital.
En met welk vliegtuig vliegen jullie het meeste.
Heb je een Dynabyte geprobeerd? Daar zouden ze hem nog moeten hebben. Venlo en Eindhoven hebben er een.PoweRoy schreef op 04 augustus 2002 @ 14:59:kwil het spel hebben maar kan het niet vinden
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 20:16 . Reden: Edit "Pagina 10" ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
kost watVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 20:01:
Heb je een Dynabyte geprobeerd? Daar zouden ze hem nog moeten hebben. Venlo en Eindhoven hebben er een.
[This space is for rent]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Heb ff wat info gevonden. The master speaks (Mr. Maddox):Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:03:
Ja, dat blijft nog ff zo.Dacht dat er iets gezegd was dat Forgotten Battles 'stand-alone' kon zijn. Als je daarop durft te wachten...
Je kunt beginnen met het DL-en van de recentste demo.
http://www.il2sturmovik.com/download/demo.php
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 22:27 . Reden: Live Chat quote ]
Wel grappig dat hij een beetje 'valsspeelt' door de 'radiator out' aan te wijzen als slotted flaps.ocf81 schreef op 06 augustus 2002 @ 01:20:
http://www.simhq.com/simhq3/sims/features/flaps/
een mooi artikel over het gebruik van flaps in sims
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 14:58 . Reden: Linkjes erbij en in mooie vorm ]
Verwijderd
Weet je toevallig ook waar diegene die Saitek X45 gekocht heeft.Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 20:01:
Verder in ons squad: Thrustmaster Afterburner, Cougar en een gedoneerde Xfighter, Saitek X45 en X36.
jullie zijn mijn setje vergetenVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:22:
[...]
Weet je toevallig ook waar diegene die Saitek X45 gekocht heeft.
Kan geen adres vinden....
De enige die Saitek verkoopt is Alternate (zo ver ik kon vinden) maar geen X45.
Enig idee???
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Idd.... PSXshop heeft hemEvilernie schreef op 06 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
jullie zijn mijn setje vergeten![]()
ik heb dus de FCLS + TQS de voorlopver van de Cougar..en Harpy heeft die X45 van psxshop.nl
[ Voor 0% gewijzigd door MadMarky op 06-08-2002 22:45 . Reden: typo's ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Net alsof ik die nu nog hebDroogKloot schreef op 06 augustus 2002 @ 22:53:
^^^ Even je originele conf.ini terugzetten.
© ocf81 1981-infinity
Bestand staat op je IL-2 CD slimpieMadMarky schreef:
[...]
Net alsof ik die nu nog heb
Opnieuw installen dus, of heeft iemand nog een 'goeie' conf.ini liggen? *HINT*
Patch wordt eind deze maand verwacht, FB wordt eind November verwacht. Don't hold it against me, als de data niet kloppen. Er zijn namelijk geen vaste gegevens bekend gemaakt, alleen geruchten.Blackhole schreef op 06 augustus 2002 @ 23:01:
Weet al iemand wanneer die update uit komt?
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
[ Voor 0% gewijzigd door ocf81 op 08-08-2002 01:06 . Reden: iets vergeten ]
© ocf81 1981-infinity
Jij moet echt schrijver worden ofzoVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:43:
Als je een paar gaatjes in je tank kado hebt gekregen van een tegenstander, verlies je snel brandstof. Zoals Animal Mother hier ondervindt:
Damn ! out of fuel, i'll try to make it back to base!_________Where's homebase? Oh there it is...
afbeeldingafbeelding
Glideangle, to keep the speed__________________________Line-up, damnit. Line-up, you crate.
afbeeldingafbeelding
Gear? Check!________________________________________Final line-up..
afbeeldingafbeelding
Gently now, don't overcompensate._____________________Touchdown! And the crowd goes wild.....!!
afbeeldingafbeelding
Een mooie landing met een onbedoeld zweefvliegtuig.
Oef. Mad it back safe.K, now slow down.________________BRAKE! Don't panic. Where R the damn brakes?? AAAAH!!
afbeeldingafbeelding
(Oh, there they are, sorry.)
Een blik terug op de havenstad met een paar van de schepen die we moesten verdedigen:
afbeelding
Als men voor een 3D shutterbril wil gaan, moet men over een monitor beschikken die bij je favoriete resolutie 120Hz kan leveren.ocf81 schreef op 08 augustus 2002 @ 00:33:
kan iemand mij helpen kiezen?
ik moet kiezen tussen een E-D glassed 3d bril + head tracker (3d bril is geoptimaliseerd voor sims en met een tracker heb je geen hat meer nodig voor views) en een verganging van mijn cougar. het vreet me op HELP!!!
Thx.
[This space is for rent]
[This space is for rent]
- The idea of respawning is that you are getting a
- different plane. That happened all the time.
- Pilots would fly a mission in one plane, land,
- change planes, and fly another mission while the
- first plane was being re-armed and re-fitted (and
- maybe repaired). In some cases pilots would fly
- three or four missions in a day with three or four
- planes. That's how it was done.
- [.....]
- The only thing that would make this aspect more
- realistic then it currently is would be if you had
- to climb out and walk over to a new plane rather
- then re-spawning.
Great idea, instead of hitting ctrl-e, you hit ctrl-r:
The pilot jumps out of the plane and runs to an identical plane that spawned on the homebase as you started the first time. This also eliminates the refly-lag, when UR the only one flying this type of plane.
- But after you did that a few
- times you'd resent the time it took to do it and
- wish you could just hit "refly." I like it just the
- way it is...
I don't. Imagine the thrill of huried taxiing to the rearm-refuel area where the new plane sits, while bandits try to strafe you. Then Jumping out and running to the new plane while bullits fly.
Xtremely Kewl. Adrenalin rush. Immersive.
© ocf81 1981-infinity
Ben je weer thuis of regent het op vakantieadres?
[n00b modus off]Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 12:41:
Specs heb ik gelezen. Nu je meer info gegeven hebt, kan ik zeggen dat het zo niet hoort te zijn. Je zou op het forum onder tech kunnen posten met een vraag aan Hunter82. Moet je ook ff je DxDiag text erbij plakken(wa zeggie).
Heb je de laatste driver/profile van Wingmanteam geDL-ed? Check de meuktracker.(wtf is meuktracker)
[This space is for rent]
mrdata schreef op 21 juli 2002 @ 23:17:
Wij spelen meestal op Hyperlobby, soms start een van ons een server
Hier kun je HL downloaden: [url="http://hyperfighter.jinak.cz"]http://hyperfighter.jinak.cz[/url]
© ocf81 1981-infinity
Ah, OK.ocf81 schreef op 08 augustus 2002 @ 23:14:
ik was alleen en verveelde mij. dus ff snel een peek nemen en dan naar het strand
LOL ik haal met mijn oude bak gemiddeld 11. is niet te doen, maar net genog om een paar kills te halen. kijk maar uit als ik mijn nieuwe bak heb!!!Ik kan QuincunxAA aanzetten, maar dan gaan de framerates omlaag naar 25fps. IMHO niet acceptabel.
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Ja daar vreesde ik ook voor, maar onze harde kern is vrij hard, dus dat zal wel goed zitten!ocf81 schreef op 10 augustus 2002 @ 00:28:
ok, cu.
hmm, hopelijk komen we redelijk ongeschonden de vakantie door als squad. er blijven er wel eens een paar 'hangen' na een vakantie. iig prettige vakentie evil.
[This space is for rent]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 20:01:
De Focke-Wulf FW-190A-5 word ook gevlogen, maar alleen in de handen van een piloot met veel ervaring met deze kist kan dit toestel een groot gevaar zijn. (He, Harpy?)
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2002 01:13 . Reden: beter filmpje ]
This is the Way.
© ocf81 1981-infinity
This is the Way.
We don't plan anymore La-7TK due to some very simpl reason. They wasn't sent on the German front. They were in use of AA defence of moscow and never saw real battle action.
But as we think 3 cannon variant of normal La-7 would be welcome. There was more than 100 of them sent in troops before the war ends.
It will fly almost like La-5FN but will have great power of 3 B-20 cannons.
Oleg Maddox
1C:Maddox Games
ik zei HOTAS. het hoeft niet gelijk en cougar te zijn. voor ±100¤ heb je ook een Saitek X-45, en die is ook redelijk goedHIValicious schreef op 12 augustus 2002 @ 02:03:
ja maar om nou zon joy te kopen van 399 ¤ heb ik nie zin en geen geld voor
© ocf81 1981-infinity
Dat is dus de 1.1A versie. Fileplanet was volgens mij het snelst, gevolgd door §D Gamer.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 09:37:
Je hebt update 1.1 nodig 75 mb groot ongeveer!
http://www.il2sturmovik.com/games_elts/updates.php
© ocf81 1981-infinity
Inderdaad, hij begint al wat soepeler te lopenVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:10:
Deze sim vraagt om een periode testen en tweaken.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 11:49 . Reden: linkje vergeten ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq