Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Thanks, maar ik heb volgens mij iets verkeerds gedaan met mijn Inet instellingen, als ik op Search druk bij Google/Zoekmachines etc dan doet ie nietsOp vrijdag 26 juli 2002 18:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Met google zoeken naar Simtools:
[url="http://217.6.132.250/SimTools_WEB/index.html"]http://217.6.132.250/SimTools_WEB/index.html[/url]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Probeer het gewoon zou ik zeggenOp vrijdag 26 juli 2002 17:49 schreef Puken het volgende:
hoi
hier ben ik weer vanuit het verre maleisie. Ik wilde weten of het nog noodzakelijk is om een meeltje te sturen naar de man over dat flightsimulator magazine.
En heb nog een prettige vakantie

Heeft iemand nog zin vanavond online te vliegen zonder ATC?
Nee, wel met ATC.Op vrijdag 26 juli 2002 19:14 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heeft iemand nog zin vanavond online te vliegen zonder ATC?
Hier wat pics van een vluchtje EHAM - EGLL om het gevoel weer een beetje te krijgen na wat dure crashes.
PIC
PIC
.....
Maar 5mb helaas.
En ik kan het nog
NiceOp vrijdag 26 juli 2002 20:31 schreef Gilly het volgende:
Mag ik jou fps weten bij deze pic? Stond net op Miegs te kijken in mijn Cessna niets speciaals had ik gewoon maar 3 fps

Word er een beetje ziek van. Heb je zo'n mooie systeem en dan heb je alsnog een dia voorstelling met de gewoon standaard dingen

Moet denk maar weer eens formatteren
ja erg he. ik ga het ook doen. klote fs. na al die add-ons loopt het voor geen meter meer.Op vrijdag 26 juli 2002 20:40 schreef Gilly het volgende:
Mijn FPS op zo'n moment zo rond de 6, ik moet mijn systeem ook formateren, loopt echt klote. maar heel FS opnieuw installen is dan zo'n hoop werk.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
* KIMBLE herkent ditOp vrijdag 26 juli 2002 21:31 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ja erg he. ik ga het ook doen. klote fs. na al die add-ons loopt het voor geen meter meer.
mijn partitie waar alleen fs2002 opstaan is 9.1gb groot

volgens mij toch wel vaak alleen vanavond is het wel erg rustig op VATSIMOp vrijdag 26 juli 2002 22:09 schreef ND het volgende:
Ligt het nu aan mij of is er gewoon bijna altijd geen ATC op EGLL???
Dat klopt, weinig ATC daar. En als er is, is er niet eens altijd op EGLL wat toch wel logisch zou zijn. In Nederland en Duitsland is de ATC trouwens perfect. Vluchtje Schiphol - Frankfurt is vaak volop ATC, zelfs met TWR én APR en soms zelfs Ground.Op vrijdag 26 juli 2002 22:09 schreef ND het volgende:
Ligt het nu aan mij of is er gewoon bijna altijd geen ATC op EGLL???
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Hoe kom ik op VATSIM?
sorry dat ik het zeg, maar jij bent te 'n00berig' om op vatsim te vliegen. als je wat meer weet over panels/navigatie/vliegtuigen/fs dan kan je het proberen.Op vrijdag 26 juli 2002 22:46 schreef M_A_P het volgende:
Hoe kom ik op VATSIM?
Nou die vliegvelden zijn niet zo mooi hoor, wat dat betreft een slecht voorbeeld. Hoe ik dat doe. Kopen en installeren.Op vrijdag 26 juli 2002 22:46 schreef M_A_P het volgende:
zo gilly hoe doe jij in godsnaam alles zo mooi krijgen dan? Jij hebt al die vliegvelden enzo allemaal super mooi! leg me dat is uit...heb je payware?
Hoe kom ik op VATSIM?
Kijk is op [url="http://www.simwings.com"]www.simwings.com[/url] of [url="http://www.simflyers.net"]www.simflyers.net[/url]
Wat betreft vatsim, ik heb idd de indruk dat je beter nog ff kunt wachten.
Dat is EHAM van Lago. En natuurlijk de PSS AirbusOp vrijdag 26 juli 2002 22:46 schreef M_A_P het volgende:
zo gilly hoe doe jij in godsnaam alles zo mooi krijgen dan? Jij hebt al die vliegvelden enzo allemaal super mooi! leg me dat is uit...heb je payware?
Hoe kom ik op VATSIM?
En Gilly het is [url="http://www.sim-wings.com"]www.sim-wings.com[/url]
Bedankt voor je aanvulling, blijkt maar weer dat ik toch ook maar een mens ben.Op vrijdag 26 juli 2002 23:03 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dat is EHAM van Lago. En natuurlijk de PSS Airbus
En Gilly het is [url="http://www.sim-wings.com"]www.sim-wings.com[/url]
Zometeen landen op LEBL, mooie scenery
Op justflight.com kan je een actie pakket simflyers kopenOp vrijdag 26 juli 2002 22:55 schreef Gilly het volgende:
[..]
Nou die vliegvelden zijn niet zo mooi hoor, wat dat betreft een slecht voorbeeld. Hoe ik dat doe. Kopen en installeren.
Kijk is op [url="http://www.simwings.com"]www.simwings.com[/url] of [url="http://www.simflyers.net"]www.simflyers.net[/url]
Wat betreft vatsim, ik heb idd de indruk dat je beter nog ff kunt wachten.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Ben begonnen met pics nadat het een beetje minder donker werd.
FL350

En weer heel huids aangekomen.
Als ik nou wind heb moet ik dat dan ergens aangeven in de FMC? Zodat ik niet naast de baan kom te staan bij de landing
Ja kun je aangeven in de FMC, maar als je het niet doet kom je niet naast de baan terecht, teminste mijn ervaring. Bij PSS kun je dat doen op de perf page, bij appr.Op vrijdag 26 juli 2002 23:47 schreef The_FrankO het volgende:
Als ik nou wind heb moet ik dat dan ergens aangeven in de FMC? Zodat ik niet naast de baan kom te staan bij de landing
Ik was namelijk Beta tester voor FsLogbook en ze hebben volgens mij maar 15% van mijn vermelde bugs gefixed
Mijn laaste lijste bugs dat ik naar ze heb gestuurd, daarna geen reactie gehad, en nu lees ik dat ie al een paar dagen is gereleased
Oude bugs, en mijn reactie daarop
1) Tabvolgorde bij User Login en Enter New Flight
-- tabvolgorde van Enter New Flight, let op SVFR die zijn toegevoegd
2) Ik weet niet hoe "get data from FsMaintenance" werkt, vindt geen *.csv files in FsM directory
-- nog steeds geen *.csv files, wanneer krijg je ze dan?
3) Printen Map werkt niet, krijg 2 lege velletjes papier, ook op preview niks te zien
-- goed, er is geen print functie zo te zien
4) Ik kan sommige SID/STARS niet vinden, is het mogelijk in de toekomst de lijst met SID/STARS te updaten.
-- Ik mis sommige nog steeds, dan kijk ik nu alleen nog naar de SIDS in VHHH, en EHAM SID's bevatten oude namen
5) Ik mis persoonlijk Kai Tak Airport (Oud Hong Kong), onder vele simmer bekend onder de code VHXX
-- mis ik nog steeds
6) Misschien je flightplan kunnen noteren
-- kan ook nog niet
7) Tijd is een beetje onhandig in te vullen, werkt niet fijn.
-- tja, ik vind het gewoon niet fijn werken, met die +jes en -jes
-- is nu gefixed zie ik
9) Een zoekfunctie, vb. Alleen van en Naar EHAM of met een bepaalde vliegtuig
-- ik zie geen zoek functie
10) Distance stond op 0nm, bij invoeren van VHHH-EHAM, EHAM-VHHH ging weer wel goed.
-- fixed
11) Als ik een "leeg" directry in de aircraft directory zet en ik selecteer het, geeft Fslogbook een runtime error.
-- nog steeds runtime error
12) Het zoeken/vinden van een aircraft is onhandig, de manier in FsMaintenance is beter.
-- ja is gewoon onhandig
13) Callsign kunnen invullen die je tijdens de vlucht heb gebruikt.
-- zie ik erook niet inziiten
14) De flight namen 1.fld, 2. fld, 3. fld enz. vind ik niet mooi
-- nope is niet mooi
15) Bij Profile SVFR kunnen selecteren.
-- fixed
16) Ik moet de linker ALT toets indrukken op de "shortcuts" van het menu te kunnen zien.
-- ja is nog steeds zo, niet echt opvallend maar zit er wel in
17) Invullen van het aantal passagiers en aantal lbs Cargo (Voor VA's belangrijk)
-- ja.. zie ik nog niet zitten
18) Niet alleen de map maar ook een overzichtje kunnen printen.
-- printen zit er toch niet in
19) Importeren van FS logbook, zonder flighthours, levert bij PIC Nighttime een negatief getalletje
-- fixed
20) Een user kunnen beveiligen met een wachtwoordje.
-- kan niet zie ik
21) Export data, krijg je een .csv bestand open ik in Excel, wordt er niet echt goed van.
-- tja waar is de export knop gebleven
22) kunnen dubbelklikken op een SID/STAR, is makkelijker, hoef je niet naar de OK knop
-- Ik wil dubbelklikken
Nieuwe bugs
23) Als ik op show/edit flight data klik kan ik niet editten, waarom heet het dan EDIT?
24) Acrobat Reader not found, melding als ik op Read the manual klik
25) Uninstall niet volledig, FsLogbook menu nog steeds in FS
26) In Start Menu staat TerraMesh ipv FsLogbook
Ik ga volgende week even aan mijn logbook knutselen en dan heb ik hetzelfde resultaat.
oke dat lijkt me duidelijk. Ga je dat er allemaal inzetten bij die van jou dan?Op vrijdag 26 juli 2002 23:54 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed ik heb even FsLogbook van Lago getest, en ik vind het voor 15 euro eigenlijk zo'n pruts pakket, en FsMaintenance(25 euro) was ook al een pruts pakket.
Ik ga volgende week even aan mijn logbook knutselen en dan heb ik hetzelfde resultaat.
En waarom was FsMaintenance zo'n pruts pakket? Dacht dat het wel iets moois was.
FsMaintanance, als je tijdens een vlucht weet ik hoeveel keer incorrect flight level krijgt, en dan geen centjes meer overhoud dan vind je het niet leuk meer.Op vrijdag 26 juli 2002 23:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Onder bouw je argument eens?
En waarom was FsMaintenance zo'n pruts pakket? Dacht dat het wel iets moois was.
En als je onder FL100 voor high speed bent approved dan krijg je ook penalties.
Je krijgt een aantal credits voor het aantal vlieguren en de penalties gaan niet per zoveel credits maar met procenten dus als je na 10 minuten departure 10x incorrect flight level krijgt (10 x 10% = 100) en ook nog eens exceeds 250knt below FL100 (2 x 1% =2)
Dus als je voor een vlucht EHAM-VHHH bv 25000 credits krijgt daar krijg je maar 20 procent (20% maintenance 80 de rest) van is dus 5000 - 102% = 0, hou je dus niks over..
Pruts pakket en dat voor 25 euro en hebben ze ook nog eens eerst 3 service pack moeten maken voordat het goed werkte
Ik zie ze nietOp vrijdag 26 juli 2002 20:31 schreef Gilly het volgende:
[..]
Hier wat pics van een vluchtje EHAM - EGLL om het gevoel weer een beetje te krijgen na wat dure crashes.
[edit]Gilly, je was me net voor
Nee klopt, het ligt niet aan jou.Op zaterdag 27 juli 2002 00:05 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ik zie ze niet
Heb maar 5 mb bij mijn provider, en was vergeten te resize, vandaar. Ik had ruimte nodig voor tweede serie
Maar nog steeds complimenten voor je progje hoor.
Ik heb het destijds gekocht, maar 1 keertje gebruikt. Ik vloog toen met veel wind onder FL100 dus schommelde mijn speed steeds gemiddeld wel 250 maar met uitschieters naar boven en ondere, vanwege de wind. Ik hield geen rooie tot ¤ ¤ ¤ over.Op zaterdag 27 juli 2002 00:03 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
FsMaintanance, als je tijdens een vlucht weet ik hoeveel keer incorrect flight level krijgt, en dan geen centjes meer overhoud dan vind je het niet leuk meer.
En als je onder FL100....................
............... ze ook nog eens eerst 3 service pack moeten maken voordat het goed werkte
Gewoon een pruts pakket, mijn slechtste aankoop voor FS tot nu toe... En FsLogbook ga ik ook niet aanschaffen. Ik dacht dat het automatisch ging, mooi niet dus, lekker alles zelf invullen.Op zaterdag 27 juli 2002 00:12 schreef Gilly het volgende:
[..]
Ik heb het destijds gekocht, maar 1 keertje gebruikt. Ik vloog toen met veel wind onder FL100 dus schommelde mijn speed steeds gemiddeld wel 250 maar met uitschieters naar boven en ondere, vanwege de wind. Ik hield geen rooie tot ¤ ¤ ¤ over.
Niet allemaal, maar de meeste zitten eral in, en of het een nightlanding, nighttakeoff, welke sid/star je hebt gevlogen is ook niet echt belangrijk.Op vrijdag 26 juli 2002 23:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
oke dat lijkt me duidelijk. Ga je dat er allemaal inzetten bij die van jou dan?
Moet wel sommige dingen fixen.

......het is en blijft mooi.
Ohja, de bovenste is het orgineel

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Wilde van EHAM @ LOWI met 1 tussen stop gaan vliegen
Maar helaas ik moest het na 10 min al opgeven vanwegen een probleem met mijn rechter motor
Maar ik heb het gehaald

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Môgge allemaal,Op zaterdag 27 juli 2002 01:11 schreef Blackhole het volgende:
Zo hier weer wat foto's .
Wilde van EHAM @ LOWI met 1 tussen stop gaan vliegen![]()
Maar helaas ik moest het na 10 min al opgeven vanwegen een probleem met mijn rechter motor
Maar ik heb het gehaald![]()
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0013.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0014.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0015.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0016.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0017.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0018.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0019.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/FSCES0020.jpg"][afbeelding][/url]
Welk pleen is dit?
Die kon je toch gratis ergens downloaden??
En gaat er iemand zo nog mee FF vliegen
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Ben gisterenavond terug gekomen van vakantie in Portugal. Helaas niet in de cockpit mogen kijken (dat wist ik al, maar kan je toch altijd nog ff proberen
Nog spannende/boeiende dingen gebeurd de afgelopen 3 weken?
hehe vetOp zaterdag 27 juli 2002 09:46 schreef bennierex het volgende:
Zo mensen, hoe staat het leven hier?
Ben gisterenavond terug gekomen van vakantie in Portugal. Helaas niet in de cockpit mogen kijken (dat wist ik al, maar kan je toch altijd nog ff proberen).
Nog spannende/boeiende dingen gebeurd de afgelopen 3 weken?
Bij welke luchthaven kwam je aan? Faro ofzo?
Ik ben naar LPFR (Faro) gevlogen. Had op zowel de heen- als de terugvlucht de scanner stiekem naast me gestoptOp zaterdag 27 juli 2002 10:03 schreef airwalker_nl het volgende:
[..]
hehe vet
Bij welke luchthaven kwam je aan? vaoa ofzo?
Hehe kijk is aanOp zaterdag 27 juli 2002 10:09 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ik ben naar LPFR (Faro) gevlogen. Had op zowel de heen- als de terugvlucht de scanner stiekem naast me gestoptKon alleen niet zo heel veel horen omdat het metaal van het vliegtuig de radiosignalen nogal afschermt, maar de klaringen voor ons heb ik de meeste wel van kunnen onderscheppen.
Heb je anders zin om die vlucht nu FF te doen?
Prettige dag iedereenOp zaterdag 27 juli 2002 09:45 schreef airwalker_nl het volgende:
[..]
Môgge allemaal,
Welk pleen is dit?
Die kon je toch gratis ergens downloaden??
En gaat er iemand zo nog mee FF vliegen
Dat is de C421 van Flight One. Hiervoor moet je dus betalen
Ik heb vanmiddag wel ff zin om te vliegen. (of vanavond) Dan gewoon zonder ATC heb niet zoveel zin in moeilijk doen
Kan je niet nu FF?Op zaterdag 27 juli 2002 10:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Prettige dag iedereen![]()
Dat is de C421 van Flight One. Hiervoor moet je dus betalen
Ik heb vanmiddag wel ff zin om te vliegen. (of vanavond) Dan gewoon zonder ATC heb niet zoveel zin in moeilijk doen
Ik host nu wel
Want ik moet straks van 1 tot 6 werken
Die bocht is idd erg mooi jah...Op zaterdag 27 juli 2002 10:17 schreef airwalker_nl het volgende:
[..]
Hehe kijk is aanja daar ben ik ook 3 jaar geleden ofzo heen geweest
Wel lache als je zo aankomt dat ie die mooie bocht over de zee gaat maken
Heb je anders zin om die vlucht nu FF te doen?
ik kan nu helaas ff niet vliegen, moet nog vanalles uitpakken enzo, maar ik ben zo snel mogelijk weer van de partij
hehe ok RogerOp zaterdag 27 juli 2002 10:28 schreef bennierex het volgende:
[..]
Die bocht is idd erg mooi jah...
ik kan nu helaas ff niet vliegen, moet nog vanalles uitpakken enzo, maar ik ben zo snel mogelijk weer van de partij
Wie er wel FF zin in heetf om te joinen kan natuurlijk altijd FF naar 213.93.53.196 connecten
Deze vragen kan je misschien beter stellen bij [url="http://www.lagoonline.com"]www.lagoonline.com[/url]Op zaterdag 27 juli 2002 12:39 schreef ND het volgende:
Wie kan me helpen met FSSE, ik snap niet helemaal hoe je de objecten moet verplaatsen. Volgens de help moet je (in EDIT mode) het object verplaatsen net als jij je arcraft verplaatst met de SLEW mode, maar dan nu met CTRL. Is dat met de pijltjes toetsen of, of met de nummerieke toetsenEn hoe haal ik het object dichterij?
Wat???Op zaterdag 27 juli 2002 14:21 schreef Ikroelz het volgende:
ik heb hem besteld afgelopen woensdag
als het goed is krijg ik hem vandaga of maandag
Numerieke toetsen moet je hebben en dan numlock uit. Om een object toe tevoegen moet je Ctrl + Insert drukken.Op zaterdag 27 juli 2002 12:39 schreef ND het volgende:
Wie kan me helpen met FSSE, ik snap niet helemaal hoe je de objecten moet verplaatsen. Volgens de help moet je (in EDIT mode) het object verplaatsen net als jij je arcraft verplaatst met de SLEW mode, maar dan nu met CTRL. Is dat met de pijltjes toetsen of, of met de nummerieke toetsenEn hoe haal ik het object dichterij?
Dichterbij de plane is Ctrl + 2 hoe vaker je het indrukt hoe sneller hij naar je toe komt. met Ctrl + 5 zet je hem weer stil. Maar dit staat ook allemaal in de manual
Denk FsOp zaterdag 27 juli 2002 14:47 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Wat???
weet iemand wat een motorvlieg les kost?

VeelOp zaterdag 27 juli 2002 15:50 schreef KIMBLE het volgende:
ff een vraagke
De mijne was iets van ¤200,- alles bij elkaar.
Ik vlieg nu op FL360 91% N1, maar ga wel mach 0.860Op zaterdag 27 juli 2002 16:20 schreef ND het volgende:
Ik zit al een tijdje met een gedachte over hoger vliegen/minder luchtweerstand is zuiniger. Ik zie dus hier veel mensen vliegen op FL310 en hoger, maar de motoren staan dan dan ook bijna volgas open (N1 100%) maar dat vreet toch brandstof? M.A.W, waar ligt de grens dat hoger vliegen niet meer zuiniger is?
Ben trouwens al 5 uurtjes onderweg.
Vliegclub Flevo: introductieles 115, normale les ongeveer 170. Mn instructeur was ene heer Ceulemans uit LeidenOp zaterdag 27 juli 2002 15:50 schreef KIMBLE het volgende:
ff een vraagke
Doet dat fraaie groene scherm rechts vlak boven de throttles ook nog wat, of is het cockpitverfraaiing?Op zaterdag 27 juli 2002 01:11 schreef Blackhole het volgende:
Zo hier weer wat foto's .
Verders een uitstekende plane, moet hem ook maar gaan kopen
Dat verschilt natuurlijk per kist. OA weerstandscoefficient, glijgetal, gewicht, stuwkracht, temperatuur, luchtdichtheid, en vliegsnelheid bepalen die grens.Op zaterdag schreef ND:
Ik zit al een tijdje met een gedachte over hoger vliegen/minder luchtweerstand is zuiniger. Ik zie dus hier veel mensen vliegen op FL310 en hoger, maar de motoren staan dan dan ook bijna volgas open (N1 100%) maar dat vreet toch brandstof? M.A.W, waar ligt de grens dat hoger vliegen niet meer zuiniger is?
en daarvoor hebben we nou FMC's
Waypoints, waypoints, waypoints en nog meer waypoints.

Volgens mij is het ook zo met de snelheid. Dit is een betere verhouding t.o.v brandstof verbruik.Op zaterdag 27 juli 2002 16:20 schreef ND het volgende:
Karlok nice pic's
Iemand een ideetje?
Op zaterdag 27 juli 2002 16:16 schreef bennierex het volgende:
[..]
Veel
De mijne was iets van ¤200,- alles bij elkaar.
fuck, dat word sparenOp zaterdag 27 juli 2002 16:38 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Vliegclub Flevo: introductieles 115, normale les ongeveer 170. Mn instructeur was ene heer Ceulemans uit Leiden
maar:

Alles werkt aan deze plane ..Op zaterdag 27 juli 2002 16:39 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Doet dat fraaie groene scherm rechts vlak boven de throttles ook nog wat, of is het cockpitverfraaiing?
Verders een uitstekende plane, moet hem ook maar gaan kopen
dat ding wat je bedoeld is een GPS
en die werkt maar dat had je ook kunnen zien aan mijn oude foto's

KAn ff nog geen foto's maken want heb net ff een fomat gedaan .. en ik ga straks weer ff FS 2002 er opzetten ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
tampert, kriminalpolizei
EERST PICS!Op zaterdag 27 juli 2002 18:22 schreef Evilernie het volgende:
ik ben terug...RIAT 2002 was zooooooooooo ontzettend gaaf. Die B2 spirit, verder nog B1b's, B52H's en nog 2 F117's Die zwaar bewaakt werden...Pics komen nog wel..Vanaaf ff alles doorlezen...
Dan pas lezen
helaas...ze zijn dinsdag pas klaar. Verwa8 er overigens niet te veel van. Ik had geen goeie lenzen etc gewoon een normale camera. Maar ik ben aan het sparen voor mijn minolta Dynax 5Op zaterdag 27 juli 2002 18:25 schreef ND het volgende:
[..]
EERST PICS!
Dan pas lezen![]()
tampert, kriminalpolizei
welcome backOp zaterdag 27 juli 2002 18:22 schreef Evilernie het volgende:
ik ben terug...RIAT 2002 was zooooooooooo ontzettend gaaf. Die B2 spirit, verder nog B1b's, B52H's en nog 2 F117's Die zwaar bewaakt werden...Pics komen nog wel..Vanaaf ff alles doorlezen...
toch benieuwd naar de pics...
wat anders:

[url="http://www.simubuild.com/"]http://www.simubuild.com/[/url]
Dat is toch in Lelystad?Op zaterdag 27 juli 2002 16:38 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Vliegclub Flevo: introductieles 115, normale les ongeveer 170. Mn instructeur was ene heer Ceulemans uit Leiden
MooiOp zaterdag 27 juli 2002 18:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
welcome back
toch benieuwd naar de pics...
wat anders:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/a346gulf.jpg"][afbeelding][/url]
Wat is daar dan zo speciaal aan?Op zaterdag 27 juli 2002 19:09 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
MooiGa hem straks downloaden. Heeft zelfs flex wings
Dat hadden alleen de Posky'sOp zaterdag 27 juli 2002 19:10 schreef airwalker_nl het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo speciaal aan?

Hey mooi! Hij is uit! Binnenkort even downloaden!Op zaterdag 27 juli 2002 19:25 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Asia's World City![]()
![]()
![]()
![]()
[url="http://www.avsim.com/hangar/flight/taeco/OY.jpg"][afbeelding][/url]
Net mee gevlogen, fantastisch mooi vliegtuigOp zaterdag 27 juli schreef rdluca:
[..]
wat anders:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/a346gulf.jpg"][afbeelding][/url]

Ff vliegtuig spotten, met de fiets naar EGLL gefietst

Rotate

Snel gefietst naar de andere kant

Retracting gears

Best wel stijl geklommen
De PSS 747 is net nieuw
Ik heb hem ook net even uitgeprobeerdOp zaterdag 27 juli 2002 19:44 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Net mee gevlogen, fantastisch mooi vliegtuig

De flex wings

Ik vraag me af waarom mijn grafix zo slecht zijn geworden
Maar een leuke plane
Waar heb je die vandaan?Op zaterdag 27 juli 2002 19:25 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Asia's World City![]()
![]()
![]()
![]()
[url="http://www.avsim.com/hangar/flight/taeco/OY.jpg"][afbeelding][/url]
Nat he!Op zaterdag 27 juli 2002 19:51 schreef ND het volgende:
Zomaar even wat pics van moi
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/ndehama000.jpg"][afbeelding][/url]
Ff vliegtuig spotten, met de fiets naar EGLL gefietst
Cathay heeft geen A340-600, maar A313XOp zaterdag 27 juli 2002 19:51 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net even uitgeprobeerd
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/A34000.jpg"][afbeelding][/url]
De flex wings
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/A34001.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/A34002.jpg"][afbeelding][/url]
Ik vraag me af waarom mijn grafix zo slecht zijn geworden
Maar een leuke planeVind de verhouding een beetje raar
[..]
Waar heb je die vandaan?
Moet je niet tegen mij zeggen maar de maker van die repaintOp zaterdag 27 juli 2002 19:57 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Cathay heeft geen A340-600, maar A313X
pffff en zwaar johOp zaterdag 27 juli 2002 19:52 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Nat he!
Echt idioot wat voor ongeluk er vandaag weer is gebeurd ja.Op zaterdag 27 juli 2002 20:01 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Vliegtuigshows zijn eng.
Ah... nu ik snap het, KLM Ground staakt vandaar, en je hebt toch soms eigenwijze piloten die toch willen vertrekken.Op woensdag 24 juli 2002 23:13 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed net weer controllen op VHHH en Runway 07L-25R closed again.
Wegens een crash KLM857 op de runway, ditmaal Captain Gilly.
KLM857 you are number 3
zonder ATC? welk airport? Roep me maar op MSNOp zaterdag 27 juli 2002 20:59 schreef airwalker_nl het volgende:
Wie gaat er zo mee naar iceland vliegen?
tampert, kriminalpolizei
iemand misschien die daar een oplossing voor heeft?
Hier zijn de plaatjes +/- 40 stuks 800x640
Als je ze liever kleiner wil hebben dan hoor ik dat wel...

ze waren eerst 1280x1024 maar het was iets te groot
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Voor de modemers en isdners mag je ze best kleiner maken, of je stopt ze in een zipje.Op zaterdag 27 juli 2002 22:30 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Heb net een vlucht EGCC - LIRF gemaakt, Het was echt prachtig weerMooie landing gemaakt maar wat een tering eind taxien naar de gate
maarja er was wel leuk scenery onderweg
Hier zijn de plaatjes +/- 60 stuks 1280x1024 !!
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF00.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF01.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF02.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF03.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF04.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF05.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF06.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF07.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF08.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF09.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF10.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF11.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF12.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF13.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF14.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF15.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF16.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF17.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF18.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF19.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF20.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF21.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF22.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF23.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF24.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF25.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF26.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF27.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF28.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF29.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF30.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF31.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF32.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF33.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF34.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF35.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF36.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF37.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF38.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF39.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF40.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF41.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF42.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF43.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF44.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF45.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF46.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF47.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF48.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF49.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF50.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF51.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF52.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF53.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF54.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF55.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF56.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF57.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF58.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF59.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF60.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.chambers.cistron.nl/EGCCLIRF61.jpg"][afbeelding][/url]
Of ipv de link naar het plaatje ipv ze hier te tonen.
Damn, echt mooie pics man! En die scenery is ookOp zaterdag 27 juli 2002 22:30 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Heb net een vlucht EGCC - LIRF gemaakt, Het was echt prachtig weerMooie landing gemaakt maar wat een tering eind taxien naar de gate
Hier zijn de plaatjes +/- 60 stuks 1280x1024 !!
*KNIP*
Ik snap niet dat sommigen hier 1280xhoge reso, EN 4x FSAA, en AI, EN addon scenery, EN mesh, EN extra veel objecten in FS2002 speelbaar draaien
Slechtophetbot > Wat is je gemiddelde FPS? Is het nou echt de comninatie XP1900 + 512DDRAM dat voor je speelbare FPS zorgt? (En offcourse de TI200 voor de beeldkwaliteit
ps, je mag ze idd wel ff resizen, zelfs met Kabel word het traag
thanks, ik heb ze geresized naar 800x640 voor de modemersOp zaterdag 27 juli 2002 22:40 schreef ND het volgende:
[..]
Damn, echt mooie pics man! En die scenery is ook
Ik snap niet dat sommigen hier 1280xhoge reso, EN 4x FSAA, en AI, EN addon scenery, EN mesh, EN extra veel objecten in FS2002 speelbaar draaien
Slechtophetbot > Wat is je gemiddelde FPS?
ps, je mag ze idd wel ff resizen, zelfs met Kabel word het traag
Op EGCC en LIRF had ik rond de 11-13 FPS
enja, ik heb Cistron MAXX dus ik merk het niet zo snel , mijn excuses

Als je het mij vraagt zit er wel wat fotosoep overheen
Dit ziet er echt veels te mooi uit
Het was het waard om mijn hele windows te vertragen
oudOp zaterdag 27 juli 2002 22:43 schreef bennierex het volgende:
Deze kwam ik nog tegen in het PSS-forum. Wat screens van de nog uit te brengen DHC8-300. Belooft wel wat moois te worden als ik het zo zie
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj2.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj3.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj4.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj5.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj6.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj7.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj8.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj9.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj10.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj11.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj12.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj13.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj14.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj15.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj16.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc2.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc3.jpg"][afbeelding][/url]

Ik vind het een beetje stom dat ze het gaan fotosoepen nou weet ik dus niet wat ik moet geloven van die pic's
OUDOp zaterdag 27 juli 2002 22:43 schreef bennierex het volgende:
Deze kwam ik nog tegen in het PSS-forum. Wat screens van de nog uit te brengen DHC8-300. Belooft wel wat moois te worden als ik het zo zie
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj2.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj3.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj4.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj5.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj6.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj7.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj8.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj9.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj10.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj11.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj12.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj13.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj14.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj15.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/acj16.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc2.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.avsim.com/pss/forum/vc3.jpg"][afbeelding][/url]

er zit natuurlijk fotosoep overheen, je krijgt het echt nooit zo in fs
en ik heb zo mn twijfels over het panel, het is pss he. maar het model is
Sorry, heb ik gemist vanwege vakantieOp zaterdag 27 juli 2002 22:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
OUD(wou ik altijd eens zegge
)
er zit natuurlijk fotosoep overheen, je krijgt het echt nooit zo in fs![]()
en ik heb zo mn twijfels over het panel, het is pss he. maar het model isalleen denk het panel niet maarja

Geen zin gehad om een heel topic door te lezen
AI planes / sceneries / meshes hebben in de eerste plaats VEEL geheugen nodig, daarna CPU power. Resolutie heeft haast geen impact op performance, xx FSAA met een recente kaart (GF3+) ook niet.Op zaterdag 27 juli schreef ND:
[..]
Belangrijk: framerate limiter.
Twee vraagjes:Op zaterdag 27 juli 2002 22:30 schreef Slechtotophetbot het volgende:
1. welke 2 scenery sets zijn dat? Payware/freeware?
2. Waarom branden er 2 FAULT lampjes bij je Generators
er zijn 2 oplossingen,Op zaterdag 27 juli 2002 23:54 schreef Rempage0611 het volgende:
Vraagje, ik heb fs2002 op me computer gezet maar ik mis erm.. de register strings. Het spel werkt gewoon prima maar als ik de update van nl2000 probeer te runnen (nl2002u2) dan vindt deze me fs2002 map niet.. is hier een workaround voor? thnx.
• de update heeft die strings nodig om je fs2002 locatie te kunnen bepalen, heb je ze niet werkt die installer niet
• manual instaleren kan ook nog, het beste daarvoor kan je kijke op: [url="http://www.nl-2000.com"]www.nl-2000.com[/url]
ik heb altijd 512 MB ram gehad met mijn huidige cpu. Ik kan wel een reepje eruit halen en testen als je wil:)Op zaterdag 27 juli 2002 23:29 schreef ND het volgende:
Slechtotophetbot > Ik zie dat je maar liefst 512MB aan DDR geheugen hebt, had je hiervoor met dezelfde proc minder geheugen? (Zo ja, wat was je FPS toen?)
Ik weet wel dat je CPU belangrijk is en wat Droogkloot zegt over framerate limiting is ook waar, sinds ik hem op 17 heb gezet is mijn scenery een heel stuk beter zonder veel FPS verlies.
Dit topic is gesloten.