[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:01
alleen hoe kan ik via VATSIM online spelen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 20:00 schreef DeadKnight het volgende:
alleen hoe kan ik via VATSIM online spelen...?
Vrij gecompliceerd. Ik zou allereerst even de documentatie over squawkbox e.d. lezen op de VATSIM-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 19:34 schreef Blackhole het volgende:
IK snap het niet dat JUllie met die Radeon 8500 zo veel problemen hebben .

IK heb hier gewoon de nieuwe drivers geinstalleerd .

en alles werkt gewoon goed .
Alleen moet je wel ff de AA zelf aan zetten via je beeldscherm menu .

Want daar staat hij standaard niet aan .
Ik heb nu geen problemen meer. :) I O+ Radeon :P

En over dat AA zelf aanzetten via beeldscherm menu dat moets altijd al ;)

Ik heb nu gewoon weer de 6071 drivers en die werken perfect }:O

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Op vrijdag 19 juli 2002 20:10 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik heb nu geen problemen meer. :) I O+ Radeon :P

En over dat AA zelf aanzetten via beeldscherm menu dat moets altijd al ;)

Ik heb nu gewoon weer de 6071 drivers en die werken perfect }:O
Geef mij ff een link naar die drivers dan kan ik ff kijken of het echt verschil maakt . want ik heb eigelijk alleeen maar die 7.72 drivers gehad

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 20:15 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Geef mij ff een link naar die drivers dan kan ik ff kijken of het echt verschil maakt . want ik heb eigelijk alleeen maar die 7.72 drivers gehad
Ik heb geen link ik had ze nog op mijn pc staan. Ik zocht op ati voor je maar die site is zo traag dat ik nog niets heb kunnen vinden :(

[edit]
[url="http://www.ati.com/support/products/pc/radeon8500/winxp/radeon8500winxppreviousdrivers.html"]http://www.ati.com/support/products/pc/radeon8500/winxp/radeon8500winxppreviousdrivers.html[/url] staat hij bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 19:58 schreef ND het volgende:
J-063 : > Ik heb nog maals gekeken naar jouw flightplan EHAM-EHBK, klopt het dat je via (een stukje maar) via Belgie gaat? En waar ligt NW eik? :?
LAATSTE post van mij voorlopig......

Klopt ND, het gaat ff over Belgie. en NW ligt voor de runway 22. Moet je gewoon op dat kaartje kijken van de ILS 22. Maar zoals ik al eerder zei, meestal moet je direct naar THN of zoiets, je vliegt eigenlijk nooit de route die in de flightplan staan. (natuurlijk wel de SID!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Op vrijdag 19 juli 2002 20:33 schreef J-063 het volgende:

[..]

LAATSTE post van mij voorlopig......

Klopt ND, het gaat ff over Belgie. en NW ligt voor de runway 22. Moet je gewoon op dat kaartje kijken van de ILS 22. Maar zoals ik al eerder zei, meestal moet je direct naar THN of zoiets, je vliegt eigenlijk nooit de route die in de flightplan staan. (natuurlijk wel de SID!!!)
ook mijn laatste post, ga zweefvliegen (in tjechie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Op vrijdag 19 juli 2002 21:31 schreef Spotter het volgende:

[..]

ook mijn laatste post, ga zweefvliegen (in tjechie
het veld waar ik zit is Hodkovice, LKHD (try to land there with an Airbus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ND

Ik heb ff gekeken op VATSIM, was maar fftjes, want me internet deed het niet.

Maar wat ik zag was eigenlijk verkeerd volgens mij. Je moest naar SPL, maar toen zei jij negative. Dat moet je niet doen volgens mij, je moet gewoon luisteren naar de controller!

Maar wat vond je er zelf van, vond je het leuk en ging het goed?
Je had toch wel gevlogen op VATSIM, want anders zit ik voor niks te lullen :), je was toch KLM3914?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
ik krijg dah zweefvliegtuigke geen eens ophoog... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

BAH! :r BAH! :r

K*TZOOI!!!!!!! ALLES GAAT FOUT VANDAAG!!!!!! AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :r :r :( :(

Ik bereid me GOED voor, maar neuh hoor NIETS, maar dan ook NIETS helpt! AAAARGHH!!! IK BEN NUI PISSED OF! :r

Godverdet**fusk*tzooi! :(

ALLES gaat fout.

1)de FS CHATFIX doet geen ruk! ut programma, dat ding heltp helemaal niet :( :r Mijn chat scherm moest ik telkens ZELF omlaag srollen omdat FS CHATFIX niks deed (en nee na 1 uur nog niets :()

2)ik kreeg mijn chatscherm niet meer weg :(

3)Nou nou, hulpzame ATC controller op EHAM had ik hoor, NOT! :(

4)Mijn FMC werkt opeens heel vaag, ik oefen voordat ik opstijg hoe ik een fix (in dit geval SPL) moet toevoegen, gaat goed, tijdens de vlucht, GAAT NIET! :( BAH!

5) etc

Waar in godsnaam moet je nou een flightplan maken, als ze die toch veranderen???? Ik vlieg EHBK - RIVER - PESER - EHAM(06) neeuhj hoor, bij EHN : "continou to SPL (shortcut") nou fijn, alle voorbereiding weg (en helpen? Neuhj ho maar, afkraken? JAAAA!!! :r)

-----------------------------------------------*zucht*------------------------------------

Okeey, de volgende keer wil ik dat het GOED gaat. Ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen hierbij :

Situatie:
---------
FMC plan : EHBK - RIVER - PESER - EHAM

Welke handelingen PRECIES te voeren met de FMC (aangenomen dat AP al op LNAV staat) van de Dreamfleet 737-400, om deze DIRECT (!!!) naar SPL te vliegen, ipv de SID/STAR? (handeling wel volledig a.u.b)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 21:47 schreef J-063 het volgende:
Voor ND

Ik heb ff gekeken op VATSIM, was maar fftjes, want me internet deed het niet.

Maar wat ik zag was eigenlijk verkeerd volgens mij. Je moest naar SPL, maar toen zei jij negative. Dat moet je niet doen volgens mij, je moet gewoon luisteren naar de controller!

Maar wat vond je er zelf van, vond je het leuk en ging het goed?
Je had toch wel gevlogen op VATSIM, want anders zit ik voor niks te lullen :), je was toch KLM3914?
Zie mijn post hierboven ;( IK kon niet naar SPL (igg niet zo snel) omdat ik SPL niet in mijn FMC kreeg :( En via NAV, ik wilde wel via NAV, maar ik druk op Shift+6, en mijn NAV panel komt maar niet :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 21:51 schreef ND het volgende:
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

BAH! :r BAH! :r

K*TZOOI!!!!!!! ALLES GAAT FOUT VANDAAG!!!!!! AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :r :r :( :(

Ik bereid me GOED voor, maar neuh hoor NIETS, maar dan ook NIETS helpt! AAAARGHH!!! IK BEN NUI PISSED OF! :r

Godverdet**fusk*tzooi! :(

ALLES gaat fout.

1)de FS CHATFIX doet geen ruk! ut programma, dat ding heltp helemaal niet :( :r Mijn chat scherm moest ik telkens ZELF omlaag srollen omdat FS CHATFIX niks deed (en nee na 1 uur nog niets :()

2)ik kreeg mijn chatscherm niet meer weg :(

3)Nou nou, hulpzame ATC controller op EHAM had ik hoor, NOT! :(

4)Mijn FMC werkt opeens heel vaag, ik oefen voordat ik opstijg hoe ik een fix (in dit geval SPL) moet toevoegen, gaat goed, tijdens de vlucht, GAAT NIET! :( BAH!

5) etc

Waar in godsnaam moet je nou een flightplan maken, als ze die toch veranderen???? Ik vlieg EHBK - RIVER - PESER - EHAM(06) neeuhj hoor, bij EHN : "continou to SPL (shortcut") nou fijn, alle voorbereiding weg (en helpen? Neuhj ho maar, afkraken? JAAAA!!! :r)

-----------------------------------------------*zucht*------------------------------------

Okeey, de volgende keer wil ik dat het GOED gaat. Ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen hierbij :

Situatie:
---------
FMC plan : EHBK - RIVER - PESER - EHAM

Welke handelingen PRECIES te voeren met de FMC (aangenomen dat AP al op LNAV staat) van de Dreamfleet 737-400, om deze DIRECT (!!!) naar SPL te vliegen, ipv de SID/STAR? (handeling wel volledig a.u.b)
Balen voor je, bij mij zijn die controllers altijd wel hulpzaam. Maar dat je zo flightplan invoert is logisch hoor, maar je wijkt er altijd vanaf, omdat je vectors krijgt om te landen. Dit gaat in het echt ook zo!!!!!! Dus hierover moet je niet 'zeuren'.

En om SPL in te voeren, dat kan ook bij de legs page. Zo die ik het altijd. Je typt SPL in en dan moet je linksboven klikken zodat die in de legs page wordt ingevoerd als eerste. Dus dat die meteen naar SPL vliegt. JE zal dan wel route discontinuity krijgen, maar dat maak niet uit natuurlijk, als die maar naar SPL vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 21:56 schreef J-063 het volgende:

[..]

Balen voor je, bij mij zijn die controllers altijd wel hulpzaam. Maar dat je zo flightplan invoert is logisch hoor, maar je wijkt er altijd vanaf, omdat je vectors krijgt om te landen. Dit gaat in het echt ook zo!!!!!! Dus hierover moet je niet 'zeuren'.

En om SPL in te voeren, dat kan ook bij de legs page. Zo die ik het altijd. Je typt SPL in en dan moet je linksboven klikken zodat die in de legs page wordt ingevoerd als eerste. Dus dat die meteen naar SPL vliegt. JE zal dan wel route discontinuity krijgen, maar dat maak niet uit natuurlijk, als die maar naar SPL vliegt.
Was idd wel balen ja, maar waar heb je anders STAR's voor? Is tegenwoordig headings geven verleden tijd? :7 :?

Dus eerst naar je LEGS page. Dan intypen SPL, dan op knopje linksboven drukken. Je moet er dus voor zorgen dat SPL BOVEN ALLE waypoints/fixen staan, right? :7 Moet ik de hele plan dan opnieuw activeren? Of volgt de AP deze FMC automagisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 22:02 schreef ND het volgende:

[..]

Was idd wel balen ja, maar waar heb je anders STAR's voor? Is tegenwoordig headings geven verleden tijd? :7 :?

Dus eerst naar je LEGS page. Dan intypen SPL, dan op knopje linksboven drukken. Je moet er dus voor zorgen dat SPL BOVEN ALLE waypoints/fixen staan, right? :7 Moet ik de hele plan dan opnieuw activeren? Of volgt de AP deze FMC automagisch?
Ja, de AP gaat dan direct naar SPL, maar dan moet die natuurlijk wel linksboven staan! En je hoeft het niet opnieuw te activeren. Ik zou zeggen, oefen eerst gewoon en dan pas op VATSIM.
Dit is echt de laatste post voor mij :'(. Ik sluit de comp af en morgen op vakantie. Houd het forum leuk he!! :)

Laters!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 22:08 schreef J-063 het volgende:

[..]

Ja, de AP gaat dan direct naar SPL, maar dan moet die natuurlijk wel linksboven staan! En je hoeft het niet opnieuw te activeren. Ik zou zeggen, oefen eerst gewoon en dan pas op VATSIM.
Dit is echt de laatste post voor mij :'(. Ik sluit de comp af en morgen op vakantie. Houd het forum leuk he!! :)

Laters!!!
IK heb vaak zat geoefend, maar toenet op VATSIM, krijg ik eindelijk SPL ingevoerd, gaat ie linksaf, richting belgie :? :? (terwijl SPL rechts van me ligt :S)

Maar ik ga nu mar (weer) de vlucht offline nabootsen....

J-063, bedankt voor de hulp! En ik wens je een hele prettige aangename vakantie, prettig vlucht nog! :)
ps.we verwachten wel vliegtuig pix >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:02 schreef ND het volgende:

[..]
Wil je anders een keer oefenen op je eigen server? Dan kom ik wel controllen. Ik kan denk ik ook wel gewoon controllen op Vatsim.. maar nog nooit moeite voor gedaan. :)

Let me hear.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitvlieg: alle STAR's van EHAM leiden uiteindelijk naar de SPL VOR. Je krijgt dus het verzoek van de controller daar naartoe te vliegen. Als je daarna even wacht geeft hij je opdracht om een bepaald koers, snelheid en hoogte aan te nemen. De controller stuurt je zo op een koers die gunstig is om de ILS localizer te intercepten. Je vraagt dan toestemming om te landen. Hij geeft je dan toestemming voor bv rw 06 (meestal). Dan moet je zorgen dat je in de DF 737 (weet niet hoe dat daar moet, vlieg altijd met PSS Airbus) de ILS frekwentie van RW 06 ingesteld hebt. De controller zegt dan report when established on the localizer. Zodra jij dan op het glideslope en localizer zit geef je dat door. Daarna mag je door. Soms moet je ook nog een rondje maken. De controller verteld je dan precies wat je moet doen. Zodra je in de buurt van schiphol bent stuurt de controller je de goeie kant op. Vertrouw daar maar op.

Succes met vliegen op VATSIM, ben zelf intussen aardig verslaafd geworden.

PS: als iemand vindt dat hierboven iets niet juist is, graag even corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 22:12 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Wil je anders een keer oefenen op je eigen server? Dan kom ik wel controllen. Ik kan denk ik ook wel gewoon controllen op Vatsim.. maar nog nooit moeite voor gedaan. :)

Let me hear.
Ja graag, dan wel precies net zoals op VATSIM :)

Ik heb net ff offline geprobeerd, toen deed FMC wel weer normaal :? :? Zal wel aan mij liggen (nerveus, 1st time op VATSIM :P)

Nou wil ik de volgende problemen oplossen :
Telkens als ik FS2002 afsluit dan loopt FS2002 vast |:( :? (reageert niet meer) Weet iemand hoe dit komt? (ik draai Windows XP Pro)

Weet iemand een GOED WERKENDE FS chat window proggie, die automagish naar beneden scrolt? En nee, FS CHAT FIX helpt dus NIET, of mijn FS chat kan ik niet weghalen, of hij scrollt niet naarbeneden (pas als ik 5x chat fix opstart, dan wilt ie na half uur gaan werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:37 schreef ND het volgende:

[..]

Goed, net als op Vatsim. Bedenk je Flightplan maar vast en die mag je wel mailen naar het Rendo e-mail adres, vergeet de SID en STAR niet. :7

Dep: 01L
Arr: 01R

Oh ja, zal pas vanaf morgenavond gaan, uurtje of 19.30 , als jou dat schikt. We doen met RW, het weer mag je aanpassen naar eigen hand, nu staat het weer van 3 maanden geleden er nog in ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
mensen, de tijd is aangebroken dat ik op vakantie ga, veel plezier allemaal en een goeie vakantie!

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 22:43 schreef Evilernie het volgende:
mensen, de tijd is aangebroken dat ik op vakantie ga, veel plezier allemaal en een goeie vakantie!
PRETIGGE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
Op vrijdag 19 juli 2002 22:43 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Goed, net als op Vatsim. Bedenk je Flightplan maar vast en die mag je wel mailen naar het Rendo e-mail adres, vergeet de SID en STAR niet. :7

Dep: 01L
Arr: 01R
Niet nu toch??? :7 Ik ga nu pitten, moet morgen (alweer) vroeg op (6:30) dagje naar Belgie (Pampa Model Jet Fighters, RC modelvliegtuigen aangedreven door echte mini Turbine Jets Impellers! :P 8-)) Ik weet niet of jij Zondag kan? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Laatst online: 12:06
Niet nu??

Had graag ff mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:47 schreef Gilly het volgende:
Niet nu??

Had graag ff mee gedaan.
Kan nog wel eventjes hoor! Maar dan moet wel (snel!!) Nofri's server aan.

Nofri: Ik had mijn msg aangepast, maar Zondag is ook goed hoor. Say a time.

Evilernie: Veel plezier ;) Stuur je een kaartje naar de modjes van GoT?

Modjes: Willen jullie het kaartje van Evilernie inscannen en hier dan even posten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op vrijdag 19 juli 2002 22:49 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Kan nog wel eventjes hoor! Maar dan moet wel (snel!!) Nofri's server aan.

Nofri: Ik had mijn msg aangepast, maar Zondag is ook goed hoor. Say a time.
Maar met zijn 2e is ook zo weinig, beetje saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Nou vooruit dan maar, NU beginnen, ik begin op EHEH - EHAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:52 schreef Gilly het volgende:

[..]

Maar met zijn 2e is ook zo weinig, beetje saai
Als Nofri wil oefenen heb ik er liever niet meer dan 2 bij :) Maar kan later altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op vrijdag 19 juli 2002 22:54 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Als Nofri wil oefenen heb ik er liever niet meer dan 2 bij :) Maar kan later altijd nog.
norf en ikke, de rest wil toch nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:54 schreef ND het volgende:
Nou vooruit dan maar, NU beginnen, ik begin op EHEH - EHAM
Voor de hele practiceronde heb ik nu geen tijd meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 22:55 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Voor de hele practiceronde heb ik nu geen tijd meer :)
Nu wel of niet? Gewoon ff van EHEH naar EHAM, we zien wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ik stem voor wel

Heb alleen geen ID voor jou server, volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:55 schreef Gilly het volgende:

[..]

norf en ikke, de rest wil toch nooit
Over de rest: We moeten maar weer is een fly-in gaan plannen.

Voorstel:
11 Augustus - 14:00 @ the gate.
Route: ???? - ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:56 schreef ND het volgende:

[..]

Nu wel of niet? Gewoon ff van EHEH naar EHAM, we zien wel :7
Ik kan nu maar beter niet meer gaan controllen, duurt te lang. Moet er morgen weer vroeg uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 19 juli 2002 22:57 schreef Gilly het volgende:
Ik stem voor wel

Heb alleen geen ID voor jou server, volgens mij
Gebruik deze maar (volgorde is ID/wachtwoord
368462gast1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

LAAT MAAR :'(

Ik moet ECHT slapen (ouders :()
too bad, Zondag dan smiddag's denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 23:02 schreef ND het volgende:
LAAT MAAR :'(

Ik moet ECHT slapen (ouders :()
too bad, Zondag dan smiddag's denk ik :)
Good night, en tot zondag dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Hmmm, jammer voel dat ik helemaal in vorm ben

Hey ...... tis geen MSN hier he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 23:04 schreef Gilly het volgende:
Hmmm, jammer voel dat ik helemaal in vorm ben

Hey ...... tis geen MSN hier he :7
SanderTje! heeft het gesprek verlaten.

Specifiekere tijd voor Nofri: Zondagavond? :) Dan kan Gilles ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Op vrijdag 19 juli 2002 22:37 schreef ND het volgende:

[..]

Ik heb net ff offline geprobeerd, toen deed FMC wel weer normaal :? :? Zal wel aan mij liggen (nerveus, 1st time op VATSIM :P)

Nou wil ik de volgende problemen oplossen :
Telkens als ik FS2002 afsluit dan loopt FS2002 vast |:( :? (reageert niet meer) Weet iemand hoe dit komt? (ik draai Windows XP Pro)

Weet iemand een GOED WERKENDE FS chat window proggie, die automagish naar beneden scrolt? En nee, FS CHAT FIX helpt dus NIET, of mijn FS chat kan ik niet weghalen, of hij scrollt niet naarbeneden (pas als ik 5x chat fix opstart, dan wilt ie na half uur gaan werken |:(
Fschatscroll werkt wel..
Staat vast wel ergens op avsim (ik meen dat 1.5 de laatste was)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Wilco publishing is weer bezig :)
Wilco Publishing today announced two new products due for release sometime this fall. Here are the details:

Airport 2002 Volume 1
This new FS2002 version will feature seven (Paris Charles de Gaulle, London Heathrow, Munich International, Chicago OHare, Los Angeles International, Atlanta Hartsfield, and Dallas Fort-Worth International) all-new 3D airport models powered by exclusive new Wilco technology called FS NAT (New Animation Technology) that is capable of delivering more complex animations, more static and dynamic objects, more sounds, and higher resolution than any other add-on today without severe impact on PC performance. For flight sim enthusiasts, this means that wheels on the ground vehicles will turn, doors and cargo bays will open and close, jetways will extend and retract, and much more all in the proper sequence. It also will result in an active 3D cockpit allowing all switches and buttons in the programs Boeing 737-700 to be controlled from the Virtual Cockpit view rather than requiring simmers to switch to a 2D flat panel.

A320 Pilot in Command
»Developed and tested by an active Airbus pilot, Wilcos new add-on for MS FS2002 will again give simmers the meticulously detailed panels, the true-to-life Flight Management Computer (called the Flight Management and Guidance Computer in Airbus-speak) and dozens of nerve-wracking malfunction simulations that earned multiple industry awards for 767 Pilot in Command.« Features include:

- Fully integrated active 3D cockpit, enabling armchair pilots to control the aircraft directly from FS2002s virtual cockpit without switching to a 2D flat panel

- Complete cabin navigation, allowing simmers to move anywhere in the aircraft. Leave the cockpit, walk through the cabin, take a seat, activate the TV monitor, go to the kitchen, open the overhead luggage bins, and more. No more halfway measures that leave you trapped at the cockpit door or a few feet beyond.

- Realistic fly-by-wire simulation, modeling the behavior of the A320s digital flight control system more accurately than any other add-on to date. If you pull the nose of the aircraft up too far, for example, the program will immediately refuse your command. Other flight controls ranging from ailerons to all gear, flap and brake circuits will also be realistically simulated.

- Interior turbulence and turning effects, allowing desktop aviators to watch their flight panels shudder and shake during turbulence and heavy turns for the first time. Everything in the pilots field of view will move in response to the aircrafts motion, whether in the cockpit or outside the windshield.

- Multiple monitor display with one PC, making it possible to display the active 3D panel on your main monitor and drag Electronic Flight Instrument Systems (EFIS) to supplementary screens for quicker access and/or better readability. User preferences can be saved for future use.
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/nonfls/img/a22v1_2lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/nonfls/img/a22v1_4lg.jpg
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Zoals beloofd: de startup procedure voor de Fokker 50.
Situatie als volgt: ik sta op EGJJ (Jersey) en wil naar LFRH (Lann-Bihoue, zuid-bretagne, NAVY maar wordt ook voor burgerluchtvaart gebruikt). Flightplan is VOR to VOR, alt 6000 ('t is maar een kort stukje)

Ok, we starten in wat je noemt een cold & dark cockpit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0000.jpg

Op het overhead panel (shift-2) staat dus ook alles uit, zelfs nog geen external power.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0001.jpg
En de pedestal is ook nog helemaal uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0003.jpg

Eerst de external power aan: middelste knopje onderaan in het Electric vakje. Daarna de Battery switch naar On (zit ook in dat vakje), Emer light (emergency) naar Armed.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0002.jpg

Logo, nav, strobe, seatbelts en no smoking aan: allemaal onderaan. Daarna in Navigation vakje boven Electric zorgen dat de SG lampjes UIT zijn. Daarmee switch je de twee monitors in de cockpit aan.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0004.jpg

Dan terug naar de cockpit, klik NAV1 in het flight management vakje (dat zit bovenin links) en tune de ARE VOR (112.5). De bediening van die NAV control is even wennen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0005.jpg

We gaan nu de engines starten. Ik heb nog niet eerder ATC aan de praat gehad dan nadat ik de engines gestart had...
Goed, we gaan eerst naar overhead panel en doe de Engine igniters aan, alle drie.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0006.jpg

Dan op de pedestal de fuel handles allemaal naar voren (officieel eerst naar start en pas bij engine 66% naar full, maar dat blijkt lastig te klikken, valt je motor nog wel eens uit).
Als we dat gedaan hebben, draaien we de Start knop op het overhead panel eerst naar R en als de motor loopt, naar L.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0007.jpg

Check: engine 1 and 2 running. Druk op het Power Management control (rechts onderin) op TO. Daarboven, in de Fuel Flow Gauge, met de draaiknop het gewicht van het toestel instellen (18.1 in dit voorbeeld). De ALT 6000 geset in de autopilot. Klik ASEL aan in autopilot window; dat is de opdracht om de gekozen hoogte op te zoeken.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0008.jpg

Dan doen we de pushback.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0009.jpg

Om straks een climb speed van 160 te halen, gebruiken we de autopilot. Klik IAS aan in het autopilot window, open de pedestal window en gebruik het wieltje onder COM1 om een snelheid van 160kts te setten. Je ziet 160 terug in de EHSI.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0010.jpg
Ik heb ook de autopilot course geset (230 voor deze vlucht) en de heading (90, verlengde van de runway). Flaps 15 voor de take-off.

En we zijn klaar om te gaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0011.jpg
Vol gas en daar gaan we.

Na de takeoff krijgen we de melding 'positive climb rate, gear up'. We gehoorzamen. Power Management setten op CLB, climb power. Dan de a/p aan, die neemt dan de snelheid en het stijgen voor z'n rekening, samen met het motor-management. Tijdens het stijgen doen we de flaps retracten (niet te snel)
Op 6000ft gaat de pleen level en ALT op de a/p aan. Klik dan in Power Management window op de CRZ setting (cruise). En dan is het tijd om de NAV2 te setten.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0012.jpg

Omdat die stomme heading en course per 10 graden gaan, gebruik ik een trucje. Omdat ik niet 232 kan setten als heading (die heb ik nodig om rechtstreeks naar de ARE VOR te gaan) vlieg ik een heading van 240, tot in mn GPS window de rechtstreekse heading naar de VOR 230 is geworden. Dan verander ik de heading weer naar 230 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0013.jpg

En achter het hoofd van deze lelijkerd is het vliegveld alweer zichtbaar. Helaas heb ik de ILS nog niet onder de knie met dit toestel, die les houdt u tegoed. 8-)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023
Op vrijdag 19 juli 2002 23:52 schreef The_FrankO het volgende:
Wilco publishing is weer bezig :)
[..]

[url="http://www.wilcopub.com/nonfls/img/a22v1_2lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/nonfls/img/a22v1_4lg.jpg"][afbeelding][/url]
:9
Geil!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Kijken of ie heel anders is, en misschien beter, dan de PSS. Vooral dat door het plane lopen lijkt me wel kwel :P
Zouden ze er ook stewardessen in hebben zitten? ;) :P

[edit]
Nog ff wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_1lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_5lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_3lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_4lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_7lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_2lg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wilcopub.com/img/A320_6lg.jpg

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 20 juli 2002 00:29 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Geil!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Kijken of ie heel anders is, en misschien beter, dan de PSS. Vooral dat door het plane lopen lijkt me wel kwel :P
Zouden ze er ook stewardessen in hebben zitten? ;) :P

[edit]
Nog ff wat pics:

[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_1lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_5lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_3lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_4lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_7lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_2lg.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.wilcopub.com/img/A320_6lg.jpg"][afbeelding][/url]
Die wil ik zeker hebben .. geef ff een link van die site .. of wat er nog meer van is

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url="http://www.wilcopub.com"]http://www.wilcopub.com[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen wel jammer. Dat er niemand in de cabine zit. Of zeg ik nu iets wat niet waar is? Weet iemand dat of het mogelijk is om passagiers mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Zo mijn good old 737 heb ik vanaochtend weer een de sporen gegeven, een vluchtje Barcelona Amsterdam. Om de AFCAD voor LEBL van Franko ff te testen. Die het goed deed overigens.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS8.jpg

Helaas nog altijd zonder fatsoenlijke AA, met dank aan ATi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 00:20 schreef Delphi32 het volgende:
Hey bedankt kan ik eindelijk dat ding aan de praat krijgen :D
Op zaterdag 20 juli 2002 10:51 schreef Gilly het volgende:
Zo mijn good old 737 heb ik vanaochtend weer een de sporen gegeven, een vluchtje Barcelona Amsterdam. Om de AFCAD voor LEBL van Franko ff te testen. Die het goed deed overigens.

[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS2.jpg"][afbeelding][/url]
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/FS3.jpg[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS4.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS5.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS6.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS7.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://members.home.nl/g.ensink/FS8.jpg"][afbeelding][/url]

Helaas nog altijd zonder fatsoenlijke AA, met dank aan ATi.
Volgens mij doet je aa het wel hoor.

En mooie repaint. Heb je die gewoon bij dreamfleet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op zaterdag 20 juli 2002 10:52 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

En mooie repaint. Heb je die gewoon bij dreamfleet gevonden?
`

Ja staat bij DF op de site. En over die AA, die werkt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zo! Die A320 van PIC ziet er érg leuk uit! Wel hoop ik dat de liveries GMax zijn en dat de SID/STAR en overige navigatie database gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Wat is eigenlijk een beetjuh mooie panel want heb nu een fuckt up lelijk... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik heb sinds kort een Leadtek ti4400 en heb nu een probleem met FS 2002.. Ik heb echt alle details op full gezet en speel in een resolutie van 1152x864.. wanneer ik nu gewoon een sessie op start en begin te vliegen, springt m'n beeld op pauze (lijkt 't wel) wanneer ik op m'n Rechter muis knop druk of op alt druk of op esc druk.. etc.. bij heel veel keys.. wanneer ik dan weer op de spatie balk druk gaat het spel weer verder.. Kent iemand dit probleem? En waar ligt 't aan?

Voorheen had ik een Asus V7700 Geforce2 en daar werkte 't spel wel perfect op.. alle details op full en een resolutie van 1024x768..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 19:24 schreef DeadKnight het volgende:
Wat is eigenlijk een beetjuh mooie panel want heb nu een fuckt up lelijk... :r
Dreamfleet heeft voor al zijn vliegtuigen mooie panels en natuurlijk Pilot in command 767. De Airbussen van PSS mogen er ook wezen.

Alleen is het allemaal payware
Op zaterdag 20 juli 2002 19:26 schreef blakez het volgende:
Ik heb sinds kort een Leadtek ti4400 en heb nu een probleem met FS 2002.. Ik heb echt alle details op full gezet en speel in een resolutie van 1152x864.. wanneer ik nu gewoon een sessie op start en begin te vliegen, springt m'n beeld op pauze (lijkt 't wel) wanneer ik op m'n Rechter muis knop druk of op alt druk of op esc druk.. etc.. bij heel veel keys.. wanneer ik dan weer op de spatie balk druk gaat het spel weer verder.. Kent iemand dit probleem? En waar ligt 't aan?

Voorheen had ik een Asus V7700 Geforce2 en daar werkte 't spel wel perfect op.. alle details op full en een resolutie van 1024x768..
Zet je aa eens uit in FS. Had volgens mij iemand anders ook een keer. AA uitgezet in fs en toen was het weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Ik heb nu een paar vliegtuigjuhs gedownload en dan ga ik ut spelen en dan zie ik ze niet staan bij aircrafts (heb alles gestop in aircraft folder) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djblackbird
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10-2024

djblackbird

Five hundred, cleared...

heb je ze wel goed in de filder geplaatst?
soms komen ze met dubbele folders in een zip en moet je dus 1 van die mappen dieper gaan zitten om de kopieerslag te voltooien.

aircraft\b747\
model
texture
sound
panel
aircraft.cfg
\b757
model
texture
sound
panel
aircraft.cfg

zo moet het eruit zien

cabin crew, yellow door selectors, automatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
wah..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Op zaterdag 20 juli 2002 19:40 schreef DeadKnight het volgende:
Ik heb nu een paar vliegtuigjuhs gedownload en dan ga ik ut spelen en dan zie ik ze niet staan bij aircrafts (heb alles gestop in aircraft folder) :?
FS2002\aircraft\typevliegtuig

?? Op die manier dus

Kijk even naar hoe de standaard FS-planes zijn geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djblackbird
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10-2024

djblackbird

Five hundred, cleared...

Staan ze zo in je aircraft directory? zoals relle henk en ik het net heb beschreven?

cabin crew, yellow door selectors, automatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
yup, ik heb net iets veranderd zal ff loeren of ze ut doen anders maak ik wel ff screenshot hoe ut er uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 19:57 schreef djblackbird het volgende:
Staan ze zo in je aircraft directory? zoals relle henk en ik het net heb beschreven?
Zo niet dan moet je in de aircraft.cfg wat dingen veranderen. kijk maar hoe het bij de standaard planes zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
jah, ze doen ut nu allemaal weer helemaal perfect (harstikke bedankt voor jullie hulp, zonder jullie was ut nie gelukt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met de nieuwe SID benaming voor EHAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Als de ATC zegt dat QNH 1012 is, is dat de setting bij je hoogtemeter? (wat je kan verstellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Op zaterdag 20 juli 2002 00:20 schreef Delphi32 het volgende:
Zoals beloofd: de startup procedure voor de Fokker 50.
Situatie als volgt: ik sta op EGJJ (Jersey) en wil naar LFRH (Lann-Bihoue, zuid-bretagne, NAVY maar wordt ook voor burgerluchtvaart gebruikt). Flightplan is VOR to VOR, alt 6000 ('t is maar een kort stukje)

Ok, we starten in wat je noemt een cold & dark cockpit:
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0000.jpg"][afbeelding][/url]

Op het overhead panel (shift-2) staat dus ook alles uit, zelfs nog geen external power.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0001.jpg"][afbeelding][/url]
En de pedestal is ook nog helemaal uit.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0003.jpg"][afbeelding][/url]

Eerst de external power aan: middelste knopje onderaan in het Electric vakje. Daarna de Battery switch naar On (zit ook in dat vakje), Emer light (emergency) naar Armed.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0002.jpg"][afbeelding][/url]

Logo, nav, strobe, seatbelts en no smoking aan: allemaal onderaan. Daarna in Navigation vakje boven Electric zorgen dat de SG lampjes UIT zijn. Daarmee switch je de twee monitors in de cockpit aan.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0004.jpg"][afbeelding][/url]

Dan terug naar de cockpit, klik NAV1 in het flight management vakje (dat zit bovenin links) en tune de ARE VOR (112.5). De bediening van die NAV control is even wennen.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0005.jpg"][afbeelding][/url]

We gaan nu de engines starten. Ik heb nog niet eerder ATC aan de praat gehad dan nadat ik de engines gestart had...
Goed, we gaan eerst naar overhead panel en doe de Engine igniters aan, alle drie.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0006.jpg"][afbeelding][/url]

Dan op de pedestal de fuel handles allemaal naar voren (officieel eerst naar start en pas bij engine 66% naar full, maar dat blijkt lastig te klikken, valt je motor nog wel eens uit).
Als we dat gedaan hebben, draaien we de Start knop op het overhead panel eerst naar R en als de motor loopt, naar L.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0007.jpg"][afbeelding][/url]

Check: engine 1 and 2 running. Druk op het Power Management control (rechts onderin) op TO. Daarboven, in de Fuel Flow Gauge, met de draaiknop het gewicht van het toestel instellen (18.1 in dit voorbeeld). De ALT 6000 geset in de autopilot. Klik ASEL aan in autopilot window; dat is de opdracht om de gekozen hoogte op te zoeken.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0008.jpg"][afbeelding][/url]

Dan doen we de pushback.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0009.jpg"][afbeelding][/url]

Om straks een climb speed van 160 te halen, gebruiken we de autopilot. Klik IAS aan in het autopilot window, open de pedestal window en gebruik het wieltje onder COM1 om een snelheid van 160kts te setten. Je ziet 160 terug in de EHSI.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0010.jpg"][afbeelding][/url]
Ik heb ook de autopilot course geset (230 voor deze vlucht) en de heading (90, verlengde van de runway). Flaps 15 voor de take-off.

En we zijn klaar om te gaan:
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0011.jpg"][afbeelding][/url]
Vol gas en daar gaan we.

Na de takeoff krijgen we de melding 'positive climb rate, gear up'. We gehoorzamen. Power Management setten op CLB, climb power. Dan de a/p aan, die neemt dan de snelheid en het stijgen voor z'n rekening, samen met het motor-management. Tijdens het stijgen doen we de flaps retracten (niet te snel)
Op 6000ft gaat de pleen level en ALT op de a/p aan. Klik dan in Power Management window op de CRZ setting (cruise). En dan is het tijd om de NAV2 te setten.
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0012.jpg"][afbeelding][/url]

Omdat die stomme heading en course per 10 graden gaan, gebruik ik een trucje. Omdat ik niet 232 kan setten als heading (die heb ik nodig om rechtstreeks naar de ARE VOR te gaan) vlieg ik een heading van 240, tot in mn GPS window de rechtstreekse heading naar de VOR 230 is geworden. Dan verander ik de heading weer naar 230 :)
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0013.jpg"][afbeelding][/url]

En achter het hoofd van deze lelijkerd is het vliegveld alweer zichtbaar. Helaas heb ik de ILS nog niet onder de knie met dit toestel, die les houdt u tegoed. 8-)
[url="http://www.xs4all.nl/~schagend/shots/f50les0014.jpg"][afbeelding][/url]
Damn, wat is dit voor pakket man :) Dat moet ik ook hebben >:)

is er trouwens speciale server software? :)

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

TSJAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

EIN-DE-LIJK

Mijn VATSIM vlucht was een suc6! WOEI!!! Ik had gelukkig dit keer een hulpzame controller, die gaf mij allemaal tips ensow (best wel veeel, dus ook weer veel geleerd) de vlucht was EHAM - EHEH, maar de EHAM_TWR (was geen andere ATC op dat moment) probeerde mij vectors te geven voor een aproach op EHEH 22, maar dat lukte voor hem niet echt, mijn APP (of FMC? :?) ging bij EHEH aangekomen opeens mij plane naar rechts sturen :? :? Mjah, toen kreeg ik een probleem dat mijn videokaart (alweer :P) niet goed beeld gaf, kon opeens meer dan de helft niet meer zien, moest dus min of meer een blinde ILS landing doen :7 :)

Wil/kan iemand ook een cold/dark cickpit start turorial schrijven voor de DF737? Wat op de overhead panel zijn tal van knopje ste vinden :7 :P

Waarom krijg ik mijn chat scherm na een tijdje niet meer weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

vluchtje EHAM - EGNX

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx26.jpg

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Laatst online: 13-09 22:13

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Op zaterdag 20 juli 2002 22:12 schreef airwalker_nl het volgende:

[..]

Damn, wat is dit voor pakket man :) Dat moet ik ook hebben >:)

is er trouwens speciale server software? :)
[url="http://home.c2i.net/fokker50"]Dit[/url] is de officiele website van het Fokker 50 project. Is een echte aanrader in het freeware circuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Op zondag 21 juli 2002 00:52 schreef Slechtotophetbot het volgende:
vluchtje EHAM - EGNX

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx00.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx01.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx02.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx03.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx04.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx05.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx06.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx07.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx08.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx09.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx10.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx11.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx12.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx13.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx14.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx15.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx16.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx17.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx18.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx19.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx20.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx21.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx22.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx23.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx24.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx25.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.chambers.cistron.nl/ehamegnx26.jpg"][afbeelding][/url]
Wat voor videokaartje hebbie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zondag 21 juli schreef airwalker_nl:

[..]

Wat voor videokaartje hebbie? >:)
AMD XP +1800@+1900 - 512 MB DDR - Winfast Geforce 3 ti200 - Terratec SixPack +
En mooie pics, Bot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier ff wat screens van X PLane

Het is best een leuke sim met veel extra's

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Xplane0011.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moguh allemaal...
Zijn er al wat wakker?

Mooie pics Slechtotophetbot en Blackhole, Balckhole: wil je eens wat cockpit pics maken van jouw planes, want die standaard cockpit vond ik een beetje vaag in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 23:10 schreef ND het volgende:
TSJAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

EIN-DE-LIJK

Mijn VATSIM vlucht was een suc6! WOEI!!! Ik had gelukkig dit keer een hulpzame controller, die gaf mij allemaal tips ensow (best wel veeel, dus ook weer veel geleerd) de vlucht was EHAM - EHEH, maar de EHAM_TWR (was geen andere ATC op dat moment) probeerde mij vectors te geven voor een aproach op EHEH 22, maar dat lukte voor hem niet echt, mijn APP (of FMC? :?) ging bij EHEH aangekomen opeens mij plane naar rechts sturen :? :? Mjah, toen kreeg ik een probleem dat mijn videokaart (alweer :P) niet goed beeld gaf, kon opeens meer dan de helft niet meer zien, moest dus min of meer een blinde ILS landing doen :7 :)

Wil/kan iemand ook een cold/dark cickpit start turorial schrijven voor de DF737? Wat op de overhead panel zijn tal van knopje ste vinden :7 :P

Gefeli!! :)

Maar dat Chatscherm is nog steeds vaag. Kan je dat niet eens wegklikken!? Ik heb anders nog versie 1.4 van Chatfix voor je, misschien dat dat helpt?

Gaat vanavond dan nog door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Zijn er trouwens nog meer van die goeie freeware zoals fokker50? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 21 juli 2002 12:24 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Gefeli!! :)

Maar dat Chatscherm is nog steeds vaag. Kan je dat niet eens wegklikken!? Ik heb anders nog versie 1.4 van Chatfix voor je, misschien dat dat helpt?

Gaat vanavond dan nog door?
Nope kan em niet wegklikken :? vaagzz en als ik een bericht typ, dan kan ik niet op enter drukken (ik MOET op SEND klikken :?) Ik gebruik de chat fix die bij Squawkbox zit, en dat is versie 1.4....

Vanavond? Is goed hoor, op VATSIM of onze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 21 juli 2002 12:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
Moguh allemaal...
Zijn er al wat wakker?

Mooie pics Slechtotophetbot en Blackhole, Balckhole: wil je eens wat cockpit pics maken van jouw planes, want die standaard cockpit vond ik een beetje vaag in de demo.
Die cockpits zijn het zelfde als die demo

Maar er zijn mooie af tehalen van het inet .

Alleen ik snap niet hoe je die moet invoeren .
Want ik heb een paar mooie airbussen binnen maar krijg ze niet te zien :(

Maar er zitten echt heel veel options in dit spel ..
Alleen 1 nadeel die AI planes zijn af en toe wel VAAG ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 12:38 schreef ND het volgende:

[..]

Nope kan em niet wegklikken :? vaagzz en als ik een bericht typ, dan kan ik niet op enter drukken (ik MOET op SEND klikken :?) Ik gebruik de chat fix die bij Squawkbox zit, en dat is versie 1.4....

Vanavond? Is goed hoor, op VATSIM of onze server?
Onze maar, op Vatsim mag ik niet controllen. Als je vanmiddag kan vind ik ook leuk, want dan kan Karlok ook meevliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Op zaterdag 20 juli 2002 23:10 schreef ND het volgende:

EIN-DE-LIJK

Welke bedoel je met die DF737?
Die van greatest airliners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 12:43 schreef airwalker_nl het volgende:

[..]

Welke bedoel je met die DF737?
Die van greatest airliners?
Ja, die is echt heel mooi, maar ook heel complex. Ik ben er zelf ook mee bezig, en ik kan je vertellen, irritant moeilijk soms gewoon, soms zelfs zo raar dat je denkt dat dat ding verkeerd gemaakt is (ik zal geen namen noemen maar er zijn veel mensen die daar problemen mee hebben), gelukkig heb ik dat nog niet gehad... Maar wel een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Na een hotelletje gepakt te hebben in Singapore is het weer tijd om verder te gaan met de vlucht :)
Singapore - Jakarta dus (WSSS - WIII)

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/565.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/566.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/567.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/568.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/569.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/570.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/571.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/572.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, mooie plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 21 juli 2002 12:43 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Onze maar, op Vatsim mag ik niet controllen. Als je vanmiddag kan vind ik ook leuk, want dan kan Karlok ook meevliegen.
Copied that

Hoelaat is vanmiddag, want ik wil namelijk ook F1 zien :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 21 juli 2002 12:50 schreef Uncle-Sam het volgende:
Woei, mooie plaatjes.
Hier heb je b7. Cockpit uit X plane

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/747cockpit.JPG

Deze is wel van een die ik binnen gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Op zondag 21 juli 2002 12:47 schreef Major Carnage het volgende:
Na een hotelletje gepakt te hebben in Singapore is het weer tijd om verder te gaan met de vlucht :)
Singapore - Jakarta dus (WSSS - WIII)

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/565.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/566.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/567.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/568.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/569.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/570.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/571.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/572.jpg"][afbeelding][/url]
Welk addon is dit? Greatest Airliners? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 13:20 schreef airwalker_nl het volgende:

[..]

Welk addon is dit? Greatest Airliners? >:)
Nope, PSS 777.
Wat betreft de Dreamfleet 737, [url="http://www.dreamfleet2000.com/737.html"]hier[/url] staat er veel informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 13:07 schreef ND het volgende:

[..]

Copied that

Hoelaat is vanmiddag, want ik wil namelijk ook F1 zien :7
Noem is een tijd wanneer je kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 21 juli 2002 13:26 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Noem is een tijd wanneer je kan? :)
4 uur? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
kan ik ook meevliegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 13:35 schreef ND het volgende:

[..]

4 uur? :7
Ja 4 uur, maar dan echt beginnen, want ik denk dat ik 5 uur / half 6 moet gaan eten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Waar gaan jullie vliegen?
En hebben jullie allemaal het Boeing 747-400 (base pack) van PSS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
JA en hier heb ik hem ook voor X plane de CONNY

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/conny4.JPG

En hier nog wat andere planes

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/421bg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/21212.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/1234234.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

En weer een vlucht succesvol afgerond :)

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/573.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/574.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/575.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/576.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/577.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/578.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
mooie plaatjes :) Gaat er iemand zo nog vliegen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
jah, kwil ook wel ff vliegen(on-line....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Op zondag 21 juli 2002 14:32 schreef DeadKnight het volgende:
jah, kwil ook wel ff vliegen(on-line....)
Kom dan FF naar 213.93.53.196
EHAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 14:12 schreef Major Carnage het volgende:
En weer een vlucht succesvol afgerond :)

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/573.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/574.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/575.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/576.jpg"][afbeelding][/url]

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/577.jpg

[url="http://www.advisie.demon.nl/fs2002/578.jpg"][afbeelding][/url]
Woei!
Mooie pics!
Jij ook hoor Blackhole :)

Die 5e (die boven in de quote te zien is) is wel een mooie splashcreen voor het volgende deel! :9~ Dus de gene die hem maken gaat, zet hem erbij :9.

Snik snik, had net een autoland met me DF737 weer gedaan/poging tot, en The_FrankO zei dat ik ook wat eerder me app aan kon zetten, dat doe ik normaal altijd pas bij het intercepten van de ILS. Nu deed ik het wat eerder, hij ging toen van de FMC af, ik dacht: huh? :?, maar vreemd genoeg ging hij alsnog richting baan en kreeg de melding: below g/s (ik had dus wel de ILS :?), maar ik zette hem ongeveer 30 meter te vroeg neer, dus volgende keer toch maar wat later weer de app activeren. Snik snik...

Wat ging er nou fout, toen de app aan stond, dacht ik mooi, maar later sprong die uit, en kreeg ik hem niet meer aan :? Daarom zat ik niet goed, anders had ik nu ook aan CAT 2/3 landing gemaakt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
Op zondag 21 juli 2002 15:02 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Woei!
Mooie pics!
Jij ook hoor Blackhole :)

Die 5e (die boven in de quote te zien is) is wel een mooie splashcreen voor het volgende deel! :9~ Dus de gene die hem maken gaat, zet hem erbij :9.

Snik snik, had net een autoland met me DF737 weer gedaan/poging tot, en The_FrankO zei dat ik ook wat eerder me app aan kon zetten, dat doe ik normaal altijd pas bij het intercepten van de ILS. Nu deed ik het wat eerder, hij ging toen van de FMC af, ik dacht: huh? :?, maar vreemd genoeg ging hij alsnog richting baan en kreeg de melding: below g/s (ik had dus wel de ILS :?), maar ik zette hem ongeveer 30 meter te vroeg neer, dus volgende keer toch maar wat later weer de app activeren. Snik snik...
ahh kom maar bij mammie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetiemand een uploader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Sander, kunnen we? Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand hoe je in X plane je vlucht kan plannen .

want ik kan het niet echt vinden en weer in snel mission kan doen daar kan ik geen aankomst airport kan invullen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 15:43 schreef ND het volgende:
Sander, kunnen we? Waar? :)
Op jouw server toch? :) EHAM lijkt me het beste eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 21 juli 2002 15:49 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Op jouw server toch? :) EHAM lijkt me het beste eerst.
Ok, ff PC rebooten (over 5 minuten staat de server aan

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.