Mafia: The city of lost heaven

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zijn gewoon Nvidia lovers. I love them >:)
Maar is dit spel echt zo zwaar dan mensen met een Geforce 4 TI4xxx het slecht kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
achja de graphics zijn misschien dan niet zo super (wel goed overigens) maar ik heb me zeker erg goed vermaakt met mafia :) de gameplay is gewoon erg goed in dit spel. En ja er is meer dan 3 jaar aan gewerkt dus het kan er niet overal super uitzien. ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Weet iemand of hij al te koop is in NEDERLAND ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Blackhole schreef op 04 september 2002 @ 14:01:
Weet iemand of hij al te koop is in NEDERLAND ?
Goh, ik zou eens op de eerste pagina kijken van dit topic... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
6 september ligt ie dacht ik in de winkels in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hij komt ook nog eens voor de PS2 en de Xbox. :)
6 September komt die idd uit, maar bijna iedereen in dit topic heeft de game al uitgespeelt en ik vraag me af of ze de game dan nog gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Ik heb een XP1500+ en 768DDR en een ATI8500 en draai alles op zn hoogst in 1024x768 gewoon vloeiend :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie specs in sig

ik speel 1280*1024 alles hoog hoger hoogst, géén problemen :) wel tof eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Wisten jullie trouwens dat in reflectie van de auto's het WTC (ja twin towers :)) te zien is.

Stond op Mafia forum heb het eens bekeken en klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

FF een vraagje, dit zal vast wel eens langs gekomen zijn, maar ik heb geen zin om te zoeken. Af en toe loopt het spel vast onder het laden en dan met name als er een zwart scherm komt met: Plz wait... Dan hoor ik wel geluid, maar er komt geen beeld hij blijft op dat scherm hangen (ja ik wacht lang genoeg ;)). Maar dat is vrij irritant, want soms moet ik helemaal resetten, maar soms kan ik ook gewoon alt F4 doen. Als ik dan Mafia weer opstart draait het spel wel gewoon goed. Maar volgens mij hoort het niet :), hebben meer mensen er last van en is er misschien een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
vrijdag komt dacht ik een patch dat het een en ander zal verhelpen, wat is nog niet bekend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Dan hoop ik dat ze het probleem van windows xp verhelpen, want iedereen heeft daar probs mee ook al hebben ze een goed systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Mr_UnAnimouS schreef op 04 september 2002 @ 13:44:
Het lijkt of de mensen met een Radeon het meeste last hebben met het goed laten draaien van Mafia.
Misschien een beetje mindere ondersteuning door de makers van Mafia.
Dus ik ben niet de enige? :)
goed om dat te horen, hopelijk komt er eenpatch voor die zwarte kut lucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Tommilio schreef op 04 september 2002 @ 16:28:
Dan hoop ik dat ze het probleem van windows xp verhelpen, want iedereen heeft daar probs mee ook al hebben ze een goed systeem.
'het probleem van windows XP' ???
welk probleem, ik heb winXP en zie geen problemen
mafia loopt soepeltjes op 1024 met zo ongeveer alle details aan

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD..... ik ben al een uur bezig om na de taxi-ritjes bij die SALIERI binnen te komen
geen idee hoe dat moet ik zie wel een grote groene pijl in beeld maar dan ??????
Als ik de action key gebruik gebeurt er nix......... ik kom gewoon niet binne en als ik iets verder loop wordt ik gelijk afgeknald ......

HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK snap niet dat mensen problemen hebben met het spel ..

IK heb hem hier heel goed lopen zonder problemen

P3 1gig , 400 MB ram , Radeon 8500 (128 mbram ) en ik draai onder WinXP nl ..

Nog geen problemen gehad hier

mijn settings heb ik staan op 1024/32bits alles op MIDDEL .
maar loop gewon op 30 framerates :)

Dus weet nouniet of het aan mij ligt of gewoon aan jullie :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
ik moet nu sergio morello vermoorden in die haven maar kan hem echt nergens vinden :( Weet iemand waar ie zit?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD..... ik ben al een uur bezig om na de taxi-ritjes bij die SALIERI binnen te komen
geen idee hoe dat moet ik zie wel een grote groene pijl in beeld maar dan ??????
Als ik de action key gebruik gebeurt er nix......... ik kom gewoon niet binne en als ik iets verder loop wordt ik gelijk afgeknald ......

HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm ik heb al vrij veel bugs gezien in het spel, maar deze slaat alles. Bij de 4e poging om die broer van die andere don te vermoorden, (die met die trein in het begin) was ik dus best we lgoed bezig met achter volgen. Die auto van hen maakte een botcing tegen een paal, maar toen ging de auto DOOR de grond heen en reed toen verder :/. Tja mission failed natuurlijk. Was ook kut, want bij mijn eerste poging zat de autoe van die broer vast tussen 2 lantaarn palen, dus ik zet mijn auto ervoor zodat ze helemaal niet uit kunnen. Ik stap uit, begin te schiten op de auto, na 10 kogels op het raam van de auto te hebben geschoten was het raam nog niet kapot :?, hmm dan de motorkap maar, maar ja toen kwamen er wat polities langs, meteen vuur openen, alle anderen politie's gewaarschuwd, dikke shotgun fire. Ik ging dus dood. Maar hoe haal ik die missie, die auto insluiten gaat niet echt namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Albinoraptor schreef op 04 september 2002 @ 15:14:
Wisten jullie trouwens dat in reflectie van de auto's het WTC (ja twin towers :)) te zien is.

Stond op Mafia forum heb het eens bekeken en klopt. :)
DAt is dan helemaal vaag :( want die waren pas in 1970 af :(

maar wel leuk verzonnen

Maar weet iemand als zeker of hij op de PS2 uit komt en zo ja wanneer?

PS ik heb die TWIN twers nog niet echt kunennvinden ..

Maar kan ej misschien een foto plaatsen waar het zicht baar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
apocrypha schreef op 04 september 2002 @ 17:54:
Hmm ik heb al vrij veel bugs gezien in het spel, maar deze slaat alles. Bij de 4e poging om die broer van die andere don te vermoorden, (die met die trein in het begin) was ik dus best we lgoed bezig met achter volgen. Die auto van hen maakte een botcing tegen een paal, maar toen ging de auto DOOR de grond heen en reed toen verder :/. Tja mission failed natuurlijk. Was ook kut, want bij mijn eerste poging zat de autoe van die broer vast tussen 2 lantaarn palen, dus ik zet mijn auto ervoor zodat ze helemaal niet uit kunnen. Ik stap uit, begin te schiten op de auto, na 10 kogels op het raam van de auto te hebben geschoten was het raam nog niet kapot :?, hmm dan de motorkap maar, maar ja toen kwamen er wat polities langs, meteen vuur openen, alle anderen politie's gewaarschuwd, dikke shotgun fire. Ik ging dus dood. Maar hoe haal ik die missie, die auto insluiten gaat niet echt namelijk :P
Gewoon die auto blijven achtervolgen en niet proberen kapot te maken/schieten. Dan kom je vanzelf in de haven waar ik nu ook (vast) zit...

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 04 september 2002 @ 17:33:
IK snap niet dat mensen problemen hebben met het spel ..

IK heb hem hier heel goed lopen zonder problemen

P3 1gig , 400 MB ram , Radeon 8500 (128 mbram ) en ik draai onder WinXP nl ..

Nog geen problemen gehad hier

mijn settings heb ik staan op 1024/32bits alles op MIDDEL .
maar loop gewon op 30 framerates :)

Dus weet nouniet of het aan mij ligt of gewoon aan jullie :)
Het zal wel aan de hoeveelheid geheugen (om textures in te laden)van je videoplank liggen. Ik heb een TI 4200 64 mb versie en al klok ik hem tot 310/620 zelfs dan loopt het nog niet soepel op 1024 * 768. Jammer, maar dan had ik maar een paar weekjes moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey weet iemand hoe dat nummer heet dat tijdens de credits wordt gespeeld ?

klonk wel stoer :)

die van: where do gangsters go when they die, They don't go to heaven where the angels fly......................

gaaf spel by the way verder !
heb me van begin tot eind weten te boeien niet te moeilijk en niet te makkelijk mooi verhaal en een Super stoer einde :P >:)

voor de mensen die em nog nie hebben gespeeld NU gaan kopen die hap ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 13:52:
Ja zijn gewoon Nvidia lovers. I love them >:)
Maar is dit spel echt zo zwaar dan mensen met een Geforce 4 TI4xxx het slecht kunnen draaien.
Helemaal niet,

Ik draai het op een TB 700@800, mem 256mb pc133 cas 2-2-2, en een Geforce 256 core @125 mem @170 (ofwel Geforce 1 zonder ddr) en dat alles op 800x600 en lopt perfect geen klagen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

eth0 schreef op 04 september 2002 @ 19:26:
[...]

Helemaal niet,

Ik draai het op een TB 700@800, mem 256mb pc133 cas 2-2-2, en een Geforce 256 core @125 mem @170 (ofwel Geforce 1 zonder ddr) en dat alles op 800x600 en lopt perfect geen klagen van mij.
Wow dat is ff een fijn voorteken, want dan zal het op mijn systeem ook wel goed lopen, jippie, dan wacht ik nog ff met de aanschaf van een nieuwe grafische kaart :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Keb ook een ti4200 maar wel een langzamere proc dan jou (SirWilliam). En bij mij draait het prima op 1024x768 :) (ook overgeclockte kaart :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf zit met een TBird 1200 en 512MB SDRAM, Geforce 4 Ti 4400 en op 1024x768 met alle details op maximaal (en in de setup 32 bit / truecolor aan e.d.) kom ik lang niet aan de 20-25 fps. Erg jammer wel, ik had meer verwacht van de Geforce 4. Zal wel aan de TBird liggen dan, tijd voor een XP 2000+ ?

/edit: Even getest op 320x200x16 bit, werkelijk alles uit en op de laagste stand: FRAPS rapporteert 16-25 fps. Het spel voelt ook nog steeds niet supervloeiend. Hoe kan dit? (Detonator 40.41 overigens)

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
ligt niet aan je Tbird, hij zou bij jou gewoon soepeltjes moeten lopen
op nog wel meer dan 1024 ook trouwens
probeer eens een oudere driver anders, volgens mij was de combinatie
det. 40 en Mafia niet een groot succes
en hoe kun je eigenlijk de framerate zien ?
FRAPS zegt mij niets namelijk, is dat een programma of een commando in het spel?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

mm, ik zag net op dynabyte.nl dat ze mafia er op hebben staan alleen nu zonder verwacht datum e.d.

Dus zouden ze hem hebben? als ik ze bel krijg ik een stomme fax :(

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 05 september 2002 @ 00:18:
en hoe kun je eigenlijk de framerate zien ?
FRAPS zegt mij niets namelijk, is dat een programma of een commando in het spel?
FRAPS is een klein programma dat op je scherm de FPS laat zien. Een TSR, staat ergens in de vorige postings een download-link van. Overigens haal ik nu met de 30.30 drivers dezelfde framerate op 1024x768x32 met alles max, als met de 40.41 op 320x200x16 met alles uit. Weird?!

Verwijderd

Mooi, voor degene die hem nog niet hebben, of willen kopen, Dynabyte (apeldoorn) verkoopt hem, eigenlijk mogen ze pas morgen, maar ik heb hem net aangeschaft, deden ze dus niet zo moeilijk over :)

• SaURoN
  • Niet online
hoeveel van die taxi missies zijn er?

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

SaURoN schreef op 05 september 2002 @ 13:29:
hoeveel van die taxi missies zijn er?
5

[This space is for rent]

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:58:
Mooi, voor degene die hem nog niet hebben, of willen kopen, Dynabyte (apeldoorn) verkoopt hem, eigenlijk mogen ze pas morgen, maar ik heb hem net aangeschaft, deden ze dus niet zo moeilijk over :)
Doen ze wel vaker bij Dynabyte in Apeldoorn ;)

AULXJMHR

• ravw
MET inGANG vanvandaag is MAFFIA OFFICEEL tekooop in NEDERLAND.

IK heb hem net zien staan .

IN DVD doos voor 49 Pleuro's :(

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:45:
Ikzelf zit met een TBird 1200 en 512MB SDRAM, Geforce 4 Ti 4400 en op 1024x768 met alle details op maximaal (en in de setup 32 bit / truecolor aan e.d.) kom ik lang niet aan de 20-25 fps. Erg jammer wel, ik had meer verwacht van de Geforce 4. Zal wel aan de TBird liggen dan, tijd voor een XP 2000+ ?

/edit: Even getest op 320x200x16 bit, werkelijk alles uit en op de laagste stand: FRAPS rapporteert 16-25 fps. Het spel voelt ook nog steeds niet supervloeiend. Hoe kan dit? (Detonator 40.41 overigens)
Ik krijg hem vanavond op mn pc met exact dezelfde specs als jij hebt, dus zal ff testen :)

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Blackhole schreef op 05 september 2002 @ 13:59:
MET inGANG vanvandaag is MAFFIA OFFICEEL tekooop in NEDERLAND.

IK heb hem net zien staan .

IN DVD doos voor 49 Pleuro's :(
En wat is daar erg aan? (Ik heb het dus over de :()

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
TheMightyTumTum schreef op 05 september 2002 @ 15:12:
[...]

En wat is daar erg aan? (Ik heb het dus over de :()
DVD dozen zijn lelijk en de prijzen zijn nog hoger dan toen ze in karton zaten :r

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 05 september 2002 @ 15:53:
[...]

DVD dozen zijn lelijk en de prijzen zijn nog hoger dan toen ze in karton zaten :r
scheelt wel weer aan ruimte met opbergen :)

Verwijderd

ik heb even een vraagje over mafia:

Zou hij ook op mijn systeem draaien?
gta3 draaide vloeiend toen ik alles op zn laagst zette dus ik denk dat mafia dan toch ook wel draaid op mijn systeempie of......?

pIII 500Mhz
256 mb
viper 770 Ultra (overgeklockt)

• iFluX
  • Laatst online: 14-07-2024

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

heb weer ff zo'n lastige vraag.

ik zit in het level dat ik die Sergio Morello moet killen in de haven, maar ik heb alles afgezocht maar ik kan die AAP niet vinden!

iemand die mij kan helpen?

thnx

...///...\\\...

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ff een vraagje
ben nu op airport om die boekhouder aftemaken..gevonden..maar nu moet ik zijn familie vinden. were the fuck are they :?

[This space is for rent]

• iFluX

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

die zitten in het huisje bij de staart van die mega ballon

...///...\\\...

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
PoweRoy schreef op 05 september 2002 @ 17:58:
ff een vraagje
ben nu op airport om die boekhouder aftemaken..gevonden..maar nu moet ik zijn familie vinden. were the fuck are they :?
vlakbij hem. Rechts van hem zit een laag gebouw een daar zitten ze. echt een heel klein stukje van hem af.

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

thanx maar ik was zo dom om het in de verkeerde topic te poste |:( :+

[This space is for rent]

• iFluX

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

CyClopSs schreef op 05 september 2002 @ 17:48:
heb weer ff zo'n lastige vraag.

ik zit in het level dat ik die Sergio Morello moet killen in de haven, maar ik heb alles afgezocht maar ik kan die AAP niet vinden!

iemand die mij kan helpen?

thnx
niemand die mij help :'( :'( :'( 8)7

...///...\\\...

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33
ik heb hem vandaag ook gespeeld. Maar ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Ik heb niet het hele spel uitgespeeld. Misschien dat het nog wat leuker wordt in het midden van het spel. Maar tot nu toe is het alleen teleurstellend.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ismael86 schreef op 05 september 2002 @ 20:24:
ik heb hem vandaag ook gespeeld. Maar ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Ik heb niet het hele spel uitgespeeld. Misschien dat het nog wat leuker wordt in het midden van het spel. Maar tot nu toe is het alleen teleurstellend.
het begin is misschien een beetje saai met die taxiritjes maar daarna word ie echt leuker en beter :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Leuk was het spel zeker. Vandaag heb ik hem uit gespeeld, best wel moeilijk op het einde.

Nu heb ik Extreem freeride geunlockt. Hier kan je extra missies doen ala GTA3. Alleen worden de locaties niet meer aangegeven op de kaart. Je ziet 2 seconden een foto van de plek en je moet het maar opzoeken binnen de tijd. Dat lukt dus nooit.

Zijn hier cracks/cheatcodes voor om de locaties toch op de kaart zichtbaar te krijgen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

wie gaat mafia allemaal kopen? ik weet het nog niet, aangezien ik hem bijna heb uitgespeeld en er geen multiplayer in zit, is de drempel redelijk groot.

Verwijderd

49 euro? de t.ring, maar het is een vet mooi spel, beter dan gta 3, films zijn vet de hele gameplay is gewoon goed, goede graphics...

kopen is dat hetzelfde als van een ftp lurken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
The_Cook schreef op 05 september 2002 @ 14:01:
[...]

Ik krijg hem vanavond op mn pc met exact dezelfde specs als jij (Sir Soes )hebt, dus zal ff testen :)
Update: heb hem getest: ziet er fantastisch uit. Mijn FPS met alles op vol vermogen (high res, 32 bit etc) schommelt tussen de 20 -25 fps, met heel af en toe een drop naar 15. Echter niet storend. Moet weer om 6.15 op dus ik ga dr ff mee stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
TAG_Speedy schreef op 05 september 2002 @ 15:53:
[...]

Het ging voor mij zeker alleen over die PLEURO'S :r

Dat is toch niet normaal meer voor een spel om er gewoon bijna (20 GLD) meer voor te betalen alleen maar omdat die Euro teken er voor staat ...

We gaan als Mens zijnde al 20 % met de lasten er op achter uit ..
MOeten dan zelf onze leuke dingen ook zo 20 % duurder worden :r

( zal mijn baas is even TIPPEN of ik er 20% bij krijgt :) , maar dat feest zal wel niet door gaan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De euro naait ons allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MaxOW schreef op 05 september 2002 @ 23:24:
wie gaat mafia allemaal kopen? ik weet het nog niet, aangezien ik hem bijna heb uitgespeeld en er geen multiplayer in zit, is de drempel redelijk groot.
IK ga hem wel halen .
SORRY heb me vergist :(

EIND September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Patch? Wat doet deze patch?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hu9o schreef op 06 september 2002 @ 01:36:
Patch? Wat doet deze patch?
MULTYPLAY toevoegen :)

Hier voor meer info
http://www.gamers.nl/nieuws/14500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaar!! als Mafia straks online te spelen is dan word het helemaal tof :D woot !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ziet zijn auto staan bij 1 van de warehouses !

daar loop precies een rails naartoe en op die rails staan.......

good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die Multiplayer patch was allang bekend (zie ouder nieuwsbericht)
en hij is vandaag in de winkels beland, allemaal kopen dus.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 11:37:
Dat van die Multiplayer patch was allang bekend (zie ouder nieuwsbericht)
en hij is vandaag in de winkels beland, allemaal kopen dus.. O-)
Allang bekend? Die link van jou is op dezelfde dag 2 september, alleen paar uurtjes eerder ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok....ik neem AAN(!) dat alle mensen die mafia geDL hebben hem nu echt gaan kopen...voor kwaliteit betaal je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 13:53:
Ok....ik neem AAN(!) dat alle mensen die mafia geDL hebben hem nu echt gaan kopen...voor kwaliteit betaal je!
Ik heb em ook gedlt en um bijna uitgespeeld, maar ik vind het zon te gruwelijk vet spel (eindelijk weer es een spel met mooie graphics en belangrijker; een goede gameplay en verhaal) dat ik em cker ga kopen, vooral voor het mplayer >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPhoenix schreef op 06 september 2002 @ 13:51:
[...]

Allang bekend? Die link van jou is op dezelfde dag 2 september, alleen paar uurtjes eerder ;)
2 September vind ik toch best wel al ver weg ;)
Ik vraag me echt af of die mensen het spel nog gaan kopen als ze Mafia toch al uit gespeeld hebben, ik zou het niet doen, maar gelukkig hoef ik geen games te kopen :)

Wie heeft em dus al uitgespeelt en koopt de game alsnog, gewoon weg omdat het zo goed is of omdat je de 'creators' wil supporten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ik poste hem nog eerder :X :P (wel zelfde dag ;) )
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 10:14:
Klaar!! als Mafia straks online te spelen is dan word het helemaal tof :D woot !!
ik hoop het, ben benieuwd wat het gaat worden met de mp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Ik denk een gigantische lag-boel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hoe maak je eigleijk schreenshots in het spel?? Ik heb HyperSnap-DX 4 geprobeerd maar zelfs die maakt geen plaatjes?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Hu9o schreef op 06 september 2002 @ 15:27:
Hoe maak je eigleijk schreenshots in het spel?? Ik heb HyperSnap-DX 4 geprobeerd maar zelfs die maakt geen plaatjes?

Iemand?
met HyperSnap-DX moet je "enable special capture" aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HELP hoe en wat moet ik doen bij die kratten inladen :(

want als ik bijna klaar ben komt die baas weer terug .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

zow, ik denk dat ik morgen eens ff naar de software-boer hobbel :) ik zit in het laatste level, maar dit is gewoon een spel dat je hoort te hebben. En aangezien er aan het eind van de maand een mooie multi-player patch uitkomt :D woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik ben dus ook slachtoffer van de framesrates;
eerst ging 1024x768 met alles op high en 32 bit gewoon goed,
en nu hapert ie bij 1024 bij alles op medium en 16 bit :{

amd 1.4 ghz 512 mb ram geforce3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa! hij is bij Dimension (Groningen) plus te koop! [Rent naar game boer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb een vraagje weet iemand of er in de BANK level een heal ding zit .. want ik heb nog maar 24 % leven :(

EN kom er echt niet door zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor van iedereen dat ze hem bijv bijna uitgespeeld hebben, maar wat is bijna en hoe weet je dat ?
Ben van mezelf wel benieuwd waar ik zit dus:

Bon Apétit, in Pepe's Restaurant dat onder vuur wordt genomen en dat je dan via de achteruitgang die gasten moet knallen.
Ik heb het idee dat ik al aardig ver ben, kan iemand me even een indicatie geven van waar ik zit :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
KIJK naar de nummers van de save levels .. hij gaat tot 20 . XX dus je kan nog wel en eindje doorspelen .

Want NU bigginen pas de ECHTE missions voor je :)

EN die zijn niet misselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Laatst online: 15:06
C00KW4US schreef op 03 september 2002 @ 19:20:
Ja uitstappe doe ik maar er wordt geen deur open gemaakt hoor. En welke gast doet dat dan? Die daar binnen is ofzow of moet er eentje met je mee rijden? Ik ben alleen in die car.
Als je aan komt bij de race track staat er een gozer die de slagboom omhoog doet en die zegt "Lets take YOUR wheels" misschien wil die meneer wel meerijden om dan de deur voor je open te doen :P

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Laatst online: 15:06
Blackhole schreef op 06 september 2002 @ 16:23:
HELP hoe en wat moet ik doen bij die kratten inladen :(

want als ik bijna klaar ben komt die baas weer terug .. :(
Eerst netjes die kraten verplaatsen die hij vraagt te verplaatsen, die gasten helpen wel die er bij staan en dan kan je daarna de andere kratten jatten

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIJK naar de nummers van de save levels .. hij gaat tot 20 . XX dus je kan nog wel en eindje doorspelen.
Of het ligt aan mij, of er klopt bij mij iets niet. Ik zie allemaal savegames staan als mafia000.000, en zo dan door tot mafia000.570. Daarna komt mafia000.sav en nog een aantal bestanden.
Gaat ie dan door tot mafia020.xxx ?? Dan ben ik idd nog erg lang bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
The Druid schreef op 07 september 2002 @ 00:05:
[...]

Eerst netjes die kraten verplaatsen die hij vraagt te verplaatsen, die gasten helpen wel die er bij staan en dan kan je daarna de andere kratten jatten
JA ik ben er al voor bij zit nu vast in de bank .
OMdat ik maar met23% leven zit ..
dus ik wil weten of er een healing kastje ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar geef ff een indicatie.. Ik ben toch wel over de helft nu ??
En leg het nog ff uit van die vorige post.. over die savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 00:14:
Maar geef ff een indicatie.. Ik ben toch wel over de helft nu ??
En leg het nog ff uit van die vorige post.. over die savegames.
Ja je zit nu op Save level 16. XX

en het einde is 20 . XX

Dus je zit ruim over de helf .
maar vergeet niet dat er nog best veel pittige levels aan komen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
marteltor schreef op 06 september 2002 @ 21:26:
ik ben dus ook slachtoffer van de framesrates;
eerst ging 1024x768 met alles op high en 32 bit gewoon goed,
en nu hapert ie bij 1024 bij alles op medium en 16 bit :{

amd 1.4 ghz 512 mb ram geforce3
en na een reboot doet ie het heerlijk :? vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Hmzzz.... na 13 levels zit ik eindelijk ook eens vast.... ik kom die verdomde boot niet op in de haven... hoe flik ik dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ScooBY_DoO schreef op 07 september 2002 @ 13:36:
Hmzzz.... na 13 levels zit ik eindelijk ook eens vast.... ik kom die verdomde boot niet op in de haven... hoe flik ik dat??
Heel Makkelijk als je van af de parkeerplaats komt ..
dan kan je rechte af naar de boot en links af een huis in ..

Daar hang een Matrozen pakje ..

trek die aan en ga naar de boot :)

zo binnen de rest zoek je maar uit ..

(weet iemand of ik een heal ding kan vinden in De BANK .
Want ik zit op 24% leven :(
en daar red iik het niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
ah.... heb alleen op die haven zelf geprobeerd huizen binnen te komen thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelezen op rage3D, maar het werkt :*) (hier dan) :

iedereen die problemen met z'n framerate heeft, probeer dit eens :

start -> uitvoeren -> dxdiag -> tabblad sound -> zet accelaration op "basic"

nu draait ie ineens wel lekker @ 1024 alles high :) edit : alleen shadows staan op lowest, die dingen vreten ook fps zo te zien =\ voor de rest alles high, ook bij mafia config ding, en 16 * aniso aan :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2002 14:06 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draait het spel op: PIIII 1.6 ghz Geforce 3 TI 200 256mb????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:05:
ja, waarom zou die daar niet op draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:50:
gelezen op rage3D, maar het werkt :*) (hier dan) :

iedereen die problemen met z'n framerate heeft, probeer dit eens :

start -> uitvoeren -> dxdiag -> tabblad sound -> zet accelaration op "basic"

nu draait ie ineens wel lekker @ 1024 alles high :) edit : alleen shadows staan op lowest, die dingen vreten ook fps zo te zien =\ voor de rest alles high, ook bij mafia config ding, en 16 * aniso aan :)
Helpt wel ja ! Bedankt voor de tip :)
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:05:
Ja zelf zoeken valt niet mee

En op welke res. zul je toch echt zelf moeten ondervinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2002 14:31 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 07 september 2002 @ 14:28:
[...]

ja, waarom zou die daar niet op draaien :?
geen idee..... maar anders is het toch zeker zonde van je geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor detiop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:00:
[...]

dat wel, maar hij draait op dat systeem wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ee, dat spel voor multiplay word VROT, dat spel is gemaakt voor singleplayer, en niet voor multiplay,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:00:
[...]

Beetje topic doorlezen doet te kennen geven dat mensen met een TNT kaartje et zelfs nog kenne draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

aftermath schreef op 06 september 2002 @ 16:07:
[...]

met HyperSnap-DX moet je "enable special capture" aan zetten.
:Y)

Bedankt werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

ScooBY_DoO schreef op 04 september 2002 @ 00:24:
Zwaar iritamt dat spel.... na verloop van tijd gaat ie echt gewoon al trager reageren.. echt zwaar kl***
Zelfs op low detail en alles uit doet ie dit..... tijd voor een patch ofzo....
Ik heb hier dus ook enorme last van. Ik heb een Geforce 3, Athlon 1333 en 512MB ram en een XFire1024 soundcard.

Op een gegeven moment valt het geluid weg, en hapert het spel (lijkt wel 1FPS te zijn).
Als ik dan de saved game opnieuw inlaad, dan heb ik soms wel weer de goede framerate, maar geen geluid meer. Soms geen geluid en geen goede framerate.
Ik heb Detonator 23.11 en 40.41 geprobeerd.

Iemand meer van dit soort ervaringen of een idee voor een oplossing hiervoor?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel al een week mafia en alles gaat goed.
sinds gisteren hoor ik mn eigen auto geluid niet meer wel van de rest.
Ook als ik word aangehouden door de politie en ze zeggen wat dan hoor ik dat super zacht.
als ik toeter in mn auto hoor ik dat ook super zacht.
En denk nu niet dat de instellingen niet kloppen want onder sound opties staat alles op zn hoogst.
ookal zet ik music etc zachter dan nog hoor ik mn eigen auto en het praten niet of nauwlijks ...
wie weet aan wat dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

Kan iemand even voor mij (en anderen) opschrijven wat de beste settings zijn in mafia met bijv een Geforce 4? Ik bedoel dus de settings voor ten eerste de beste beeldkwaliteit en daarna de settings voor de snelste framerate.
iets in de trend van
Antialiasting: 4x (beste), 2x, off (snelste)
En dan natuurlijk even voor alle settings (ook expert)
Alvast bedankt. Ps. als er ergens op het net een faq of optimalisatieguide rondzwerft mag dat natuurlijk ook. ik kon hem alleen niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ja, das logisch. Als je alles op het hoogste zet dan heb je de beste beeldkwaliteit. Als je alles op het laagste zet heb je de snelste settings :D.
Gewoon alles op het halverwege zetten. Daarna kijken of ie goed runt en dan omhoog (of omlaag) tunen totdat je de optimale settings hebt. Dit is toch voor iedere computer verschillend...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.