Mafia: The city of lost heaven

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

Ik bedoel in het setup programma. welke setting daar? Ik zie geen verschil tussen bijv. de 3 texture options! Wat moet ik dan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:44:
speel al een week mafia en alles gaat goed.
sinds gisteren hoor ik mn eigen auto geluid niet meer wel van de rest.
Ook als ik word aangehouden door de politie en ze zeggen wat dan hoor ik dat super zacht.
als ik toeter in mn auto hoor ik dat ook super zacht.
En denk nu niet dat de instellingen niet kloppen want onder sound opties staat alles op zn hoogst.
ookal zet ik music etc zachter dan nog hoor ik mn eigen auto en het praten niet of nauwlijks ...
wie weet aan wat dit ligt?
[kickje]Heeft niemand hier last van ?[/kickje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 20:08:
[...]

[kickje]Heeft niemand hier last van ?[/kickje]
yepz heb ik ook gehad..

ff driver van geluidskaart er opnieuw op en het was gelukkig weer verholpen...tis idd vet irri

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:17

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:50:
gelezen op rage3D, maar het werkt :*) (hier dan) :

iedereen die problemen met z'n framerate heeft, probeer dit eens :

start -> uitvoeren -> dxdiag -> tabblad sound -> zet accelaration op "basic"

nu draait ie ineens wel lekker @ 1024 alles high :) edit : alleen shadows staan op lowest, die dingen vreten ook fps zo te zien =\ voor de rest alles high, ook bij mafia config ding, en 16 * aniso aan :)
Ja, daar gaat mun EAX |:( , niet een volledige oplossing dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat de stem geluiden van bv de politie of voorbijgangers heel snel hoort, alla die telefoongesprekken van gta1? zo snel dat je het niet kan verstaan... de stemmen van de gang leden zijn wel verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, ik zie net een mannetje met een hondekop erop lopen, wicked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat klopt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik zou dat spel wel willen kopen, maar als ik bij de Free Record Shop kijk, kost hij wel mooi ff € 49.99, en dat vind ik toch wel erg veel geld. Als hij nou 35 euro koste, zou ik hem nog wel kopen, maar bijna 50 euro vind ik echt te veel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

Blackhole schreef op 07 september 2002 @ 13:40:
[...]
(weet iemand of ik een heal ding kan vinden in De BANK .
Want ik zit op 24% leven :(
en daar red iik het niet mee
LOL! Oefenen oefenen oefenen tot je er NIET meer bij neervalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik mafia download man gvd sukkels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:37:
grappig, ik zie deze post ook bij FS2002 staan.. en .. erm.. Falcon 4... erm.. hehe.. doei giertankje ! dit veld is klaar ! doeeei !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:37:

check straks weer je mail, en ga meteen even afkoelen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
vraag ik mij af of die giertank kerel genaaid is door iemand die zijn password wist
of dat ie gewoon de boel wil stangen
beetje vreemd in elk geval

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ach ja dan heeft die mooi pech, maakt die maar ee nieuw account aan. :)
Maar goed laten we maar weer eens back2topic gaan:

Ik ben nu bij missie, 'visiting rich people'! En ik zit eigenlijk een beetje vast, ik moet namelijk inbreken bij een huis maar het hele huis is omsingeld door bewakers. Hoe pak ik ze aan achter hun sluipen en ze dan vervolgens neer slaan lukt haast niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
tjAb82 schreef op 09 september 2002 @ 20:56:
[...]

yepz heb ik ook gehad..

ff driver van geluidskaart er opnieuw op en het was gelukkig weer verholpen...tis idd vet irri
Bij mij was het opgelost door onder run->dxdiag->sound->het balkje hardwarematige acceleratie uit te zetten/terug te schuiven. Kan ik mn eigen guns en auto weer horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik moet zeggen dat ik d'r niet veel aan vind, aan het spel. de graphix vind ik ook niet mooier dan GTA3 als ik daar de vergelijking mee mag trekken. De cutscenes zijn overigens wel zeer mooi. Ook de gameplay is maar zo-zo, maar het is dan ook meer op simulatie gericht. Verder zit ik nu in de 2e missie ofzo, en daar speel je alleen taxi chauffeurtje, een beetje in de stad op en neer gassen, dat verveelt ook na een tijd.

Maar misschien word het spel nog wel leuker.

Het spel draait nu op 1024*768*32 met 4x AA, lekker soepel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 14:37:
ja ach ja dan heeft die mooi pech, maakt die maar ee nieuw account aan. :)
Maar goed laten we maar weer eens back2topic gaan:

Ik ben nu bij missie, 'visiting rich people'! En ik zit eigenlijk een beetje vast, ik moet namelijk inbreken bij een huis maar het hele huis is omsingeld door bewakers. Hoe pak ik ze aan achter hun sluipen en ze dan vervolgens neer slaan lukt haast niet..
die moet je dus gewoon neerknuppelen, maar alleen 3 kereltjes voor het huis, namelijk die ene die rondloopt, en aan de rechterkant eentje in een soort huisje, en die vlak voor het huis patrouilleert. staat al een paar keer in dit topic, zet gewoon het aantal berichten op 500 en gebruik de ctrl+F zoekmethode

en voor die exodus kerel, ja het wordt leuker
veel leuker zelfs, de missies zijn uitdagender dan die van GTA3, alleen de humor ontbreekt helaas

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<!-- wel een pokkuh einde, doe je zoveel moeite om niet dood tegaan, ga je toch dood op het einde -->

edit: spoiler staat hidden. Dus niet quoten en je komt nergens achter ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2002 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
hehe ja dat vond ik dus ook...

einde was te makkelijk en eigenlijk een beetje verrot..maar ja...wel vet spel (wel te kort naar mijn mening)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2002 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
eX0duS schreef op 10 september 2002 @ 15:45:
Ik moet zeggen dat ik d'r niet veel aan vind, aan het spel. de graphix vind ik ook niet mooier dan GTA3 als ik daar de vergelijking mee mag trekken. De cutscenes zijn overigens wel zeer mooi. Ook de gameplay is maar zo-zo, maar het is dan ook meer op simulatie gericht. Verder zit ik nu in de 2e missie ofzo, en daar speel je alleen taxi chauffeurtje, een beetje in de stad op en neer gassen, dat verveelt ook na een tijd.

Maar misschien word het spel nog wel leuker.

Het spel draait nu op 1024*768*32 met 4x AA, lekker soepel. :)
begin is idd saai...maar wordt snel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
haal dat ff weg SaURon, sommige mensen willen nog wel van het verhaal genieten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
tjAb82 schreef op 10 september 2002 @ 17:29:
[...]

hehe ja dat vond ik dus ook...

einde was te makkelijk en eigenlijk een beetje verrot..maar ja...wel vet spel (wel te kort naar mijn mening)
zelfde voor jou, haal het ff uit je quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Nu online
Zit ik dit topic door te lezen.

Weet ik ineens het einde.

Bedankt hoef ik dat spel ook niet meer te spelen |:(

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

idd |:( boehoehoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

misschien is het al iemand opgevallen, maar toen ik mafia startte en gelijk het woord new game ofzo markeerde, zag ik aan de muur in die kamer (main menu) naakt(foto's) plaatjes, mschien leuk om te weten :)

Verwijderd

Dat is wel een grappig detail, was me nog niet opgevallen..

Verwijderd

Iemand zin in wat naakt in Mafia, er is nu namelijk een naaktpatch uitgebracht :D
Ik heb em even getest, en het is wel grappig, en het ziet iig beter uit dan die naakt patch van GTA3. ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
LOL :D
Wij willen pics! :+

The devil is in the details.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
whoeiz, k heb m uitgespeeld :)
en idd n apart einde,hak niet verwacht :)

• CU2morO
pr0n -> ban :+ >:)

Verwijderd

Zal Mafia goed draaien op mijn Athlon 1700+, GeForce 3 ti 200, 512 MB ram enzo?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat denk je zelf :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 21:20:
Zal Mafia goed draaien op mijn Athlon 1700+, GeForce 3 ti 200, 512 MB ram enzo?
Ik heb ietsjes meer geheugen met een 1600+ en een radeon 7500. 1024@32@75hz . Alles op hoog,alles!.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:26:
Iemand zin in wat naakt in Mafia, er is nu namelijk een naaktpatch uitgebracht :D
Ik heb em even getest, en het is wel grappig, en het ziet iig beter uit dan die naakt patch van GTA3. ;)
Pics?

Verwijderd

hoe installeer je die naaktpatch?

Verwijderd

Ik kan op een of andere vage manier geen in-game screenshots meer maken, print screen werkt niet en het maken van screenshots via het programma Fraps ook niet..
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 23:08:
hoe installeer je die naaktpatch?
Het staat erbij dacht ik, maar ik kan je het ook wel even vertellen, je moet die 2MBP's gewoon in je mafia dir gooien, en dan kun je het zien in het level 'the whore'

• Neowam
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Ik zit vast in het level Sarah. Na al de mannen te hebben gekilled blijft ze in één gedoken zitten. Hoe nu verder te gaan?

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
ik zat een beetje met de MafiaDataXTractor.exe te spelen en toen kwam ik het volgende bestand tegen:

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~dewitte/mafia-mazda.jpg

de developers zijn vergeten hun eigen Mazda Xedos op te ruimen :+ de voor en achterkant zat er ook nog in, maar een echt serieuze texture kan ik het niet noemen...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
tarzan24 schreef op 12 september 2002 @ 00:12:
Ik zit vast in het level Sarah. Na al de mannen te hebben gekilled blijft ze in één gedoken zitten. Hoe nu verder te gaan?
Had ik ook, opnieuw beginnen en het lukte toen wel. Bugje?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

heb gezocht in dit topic maar kon er niets over vinden, en ik kan op een of andere vage manier het 'Mafia zit je vast stel hier je vragen' topic via de GoT search niet meer vinden. :?

dus ik stel mijn vraag maar even hier:

Ik moet nu een bom plaatsen onder de auto van die broer van morello, alleen hoe plaats ik die bom het lukt me steeds niet.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 23:19:
heb gezocht in dit topic maar kon er niets over vinden, en ik kan op een of andere vage manier het 'Mafia zit je vast stel hier je vragen' topic via de GoT search niet meer vinden. :?

dus ik stel mijn vraag maar even hier:

Ik moet nu een bom plaatsen onder de auto van die broer van morello, alleen hoe plaats ik die bom het lukt me steeds niet.
wachten tot guard naar binnen is, dan bij zijn voorband/deur aan de kant van de weg wat tegen de auto aanlopen af en toe bukken en dan moet er een filpje beginnen.

Mafia, zit je vast? stel hier je vragen! voor de help thread
(hint: in spielerij op control-f drukken en zoeken op mafia (dus niet via de got search))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb een vraagje ik heb de game en ben nu bezig met de tutorial met alle settings op high. Maar de game happert als de pest op drukke momenten.

System specs:
Xp 1800+@178x
512DDR (333)
Abit kx333-r
Gf ti4200 (64mb@310/640)
2x maxtor dx740@r0

Iemand suggesties? Ik denk namelijk dat het wel soepel moet lopen (geen fsaa overigens)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:25
Sogree schreef op 31 augustus 2002 @ 16:06:
Ik heb een probleem. Welke modus ik ook selecteer in de setup qua geluid, zodra ik het spel opstart switched hij automatisch naar 2-speaker mode terug.

Ik heb een audigy met de nieuwste drivers. Het programma veranderd deze setting in de windowsinstellingen zelf, want nadat ik het spel afsluit en weer in windows zit komt muziek vervolgens ook maar uit 2 speakers.

stel ik nu windows weer op 4-speakermode in klinkt het geluid weer normaal via mijn 4 speakers, maar zodra ik mafia opstart knalt hij weer na enkele seconden het achterkanaal eruit.

Meer mensen met dit probleem of iemand anders met een oplossing???
Ja, ik ook dit probleem. Nieuwste Audigy-drivers bieden ook geen oplossing. Heel windows default naar 2-speaker-mode nadat Mafia is opgestart. Je hoort hem bij het splashscreen switchen.

Heeft iemand al de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
Ik heb zelf al een simpele workaround bedacht.
Even met alt+tab naar je soundproperties of surroundmixer en de speakers weer op 5.1 zetten. Dan werkt surround sound in Mafia goed.

De bug blijft echter bestaan. Ik vermoed dat het in het splash-screen zit dus als we een variabele kunnen vinden om die uit te zetten zijn we misschien geholpen.

P.S. Het moet me even van het hart dat met 5.1 en EAX advanced HD, Mafia de beste audio heeft die ik ooit heb gehoord in een game. Daarbij ook nog eens via de centrespeaker, net als bij OFP.

Verwijderd

ik heb een probleem ik heb het spel geïnstalleerd maar als ik hem nu wil spelen dan laad die en dan geeft die init error

mijn specs zijn amd xp 1900, ati radeon 8500 en 256 mb ram

wie o wie kan mij helpen

• Southern Sun
is het op de een of andere manier mogelijk om tijdens free ride(extreme)op het cirquit te komen? Of moet k die racemissie opnieuw doen om nog ff van t cirquit te genieten :?

Verwijderd

tis al opgelost de direct x 8.1 die op de cd stond deed het niet dus ff van een andere cd gehalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dickus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 13:24

dickus

Voor de minder bedeelden onder ons, het spel draait op een duron800 + TNT2ultra (vergelijkbaar met) rond de 15-25 fps met alle details laag op 640x480. Het verhogen van de details remt het spel ietsjes verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

is er misschien een mannier om als je al je saved game data hebt gewist om er weer te komen door te cheaten want ik zat best ver en om dat nu allemaal opnieuw te doen

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Eeehhhh, juist ja..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:26:
Link werkte niet!! maar heb ondertussen een andere
Nude Patch For Mafia

Edit
Speel 800 x 600 16bit met nog redelijk wat aan en het happerd zelden. Zie Spec.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag het nog maar eenkeer omdat ik vorige keer geen antwoord kreeg. ik zit helemaal vast in het level dat je samen met Paulie die punks moet aanpakken. ik of hij gaan steeds dood. ik probeer al zo snel mogelijk die punks van achteren te slaan maar ik ga toch steeds eerder dood. nu al ongeveer 50 keer opnieuw geprobeerd zonder succes. Iemand een goede tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:08:
ik vraag het nog maar eenkeer omdat ik vorige keer geen antwoord kreeg. ik zit helemaal vast in het level dat je samen met Paulie die punks moet aanpakken. ik of hij gaan steeds dood. ik probeer al zo snel mogelijk die punks van achteren te slaan maar ik ga toch steeds eerder dood. nu al ongeveer 50 keer opnieuw geprobeerd zonder succes. Iemand een goede tactiek?
Is dat een missie in het begin?? Zo ja probeer dan de linkermuisknop iets langer in te houden en je slaat met meer kracht soms is dan 1 slag al dodelijk.
Later mag je wel schieten want dan wordt er ook op jou geschoten maar paulie moet er wel bij zijn.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een probleem van een iets andere aard:
Ik heb met CloneCD een image gemaakt van CD1, en die weer gemount met DaemonTools.
Als ik nu het spel wil starten krijg ik de melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mafiafout.jpg

Dit zou toch gewoon moeten werken, of kan je alleen spelen vanaf de drive waarmee je 'em geinstalleerd hebt?

Ik heb het spel gewoon gekocht, maar in het kader van slijtage e.d. lijkt dit me makkelijker.

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Denk alleen de drive waarmee je hem hebt geinstalleerd.
Maar je kunt ook van alle 3 cd een images maken en dan effe op nieuw installeren.
Save games kun je een copy van maken.

Misschien is er een sleutel aangemaakt waar staat dat alleen die drive het spel kan spelen omdat ie via de die drive is geinstalleerd. Misschien kun je die wijzigen.

Nothing more to say...

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Sogree schreef op 31 augustus 2002 @ 16:06:
Ik heb een probleem. Welke modus ik ook selecteer in de setup qua geluid, zodra ik het spel opstart switched hij automatisch naar 2-speaker mode terug.

Ik heb een audigy met de nieuwste drivers. Het programma veranderd deze setting in de windowsinstellingen zelf, want nadat ik het spel afsluit en weer in windows zit komt muziek vervolgens ook maar uit 2 speakers.

stel ik nu windows weer op 4-speakermode in klinkt het geluid weer normaal via mijn 4 speakers, maar zodra ik mafia opstart knalt hij weer na enkele seconden het achterkanaal eruit.

Meer mensen met dit probleem of iemand anders met een oplossing???
Ik heb dus hetzelfde probleem. Alleen met een SB Live 5.1 met creative 5300 boxen. In andere spellen en windows heb ik 5 boxen, maar zodra ik mafia start, krijg ik maar 2 boxen, ook in windows.

Is hier al een oplossing voor?

Testspecialist

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 22:29:
Ik heb met CloneCD een image gemaakt van CD1, en die weer gemount met DaemonTools.

[afbeelding]

Dit zou toch gewoon moeten werken, of kan je alleen spelen vanaf de drive waarmee je 'em geinstalleerd hebt?

Ik heb het spel gewoon gekocht, maar in het kader van slijtage e.d. lijkt dit me makkelijker.
Werkt niet dankzij de copieerbeveiliging ;)
Maareh mer een krekje com je een end _/-\o_

Verwijderd

weet iemand al hoe dat liedje bij de aftiteling op het einde heet, zoals eerder gevraagd, die van "where do gangsters go when they die" dus, echt super mooi einde iig :), kvind het echt jammer dat ik em uitgespeeld heb.

• Joch_um_all
Joch_um_all schreef op 13 september 2002 @ 19:43:

Ja, ik ook dit probleem. Nieuwste Audigy-drivers bieden ook geen oplossing. Heel windows default naar 2-speaker-mode nadat Mafia is opgestart. Je hoort hem bij het splashscreen switchen.

Heeft iemand al de oplossing?

Ik heb zelf al een simpele workaround bedacht.
Even met alt+tab naar je soundproperties of surroundmixer en de speakers weer op 5.1 zetten. Dan werkt surround sound in Mafia goed.

De bug blijft echter bestaan. Ik vermoed dat het in het splash-screen zit dus als we een variabele kunnen vinden om die uit te zetten zijn we misschien geholpen.

P.S. Het moet me even van het hart dat met 5.1 en EAX advanced HD, Mafia de beste audio heeft die ik ooit heb gehoord in een game. Daarbij ook nog eens via de centrespeaker, net als bij OFP.
Ik heb met Take2 gecorrespondeerd over deze bug en zij kwamen met de volgende workaround:

"Here is a workaround for the speakers reverting back to the 2 Stereo
Speaker while using a Creative Audigy Sound card. Right click on the Mafia
Shortcut on the desktop and left click on properties. Click on the Advanced
button. On this screen you will see a check box for Run With Different
Credentials that should be unchecked by default. Check this box and then
click apply. Click OK. Make sure the settings on the system for the speaker
setup are correct for your speaker configuration. In Windows itself go to
the Control Panel, Sound and Multimedia. Click on the Audio tab and then on
the Advanced button in the Playback section. Set the speakers so they
represent what your actual speaker setup. Click OK until you are back to the
Control Panel and then close that. Launch the game and then click on OK on
the next dialog box. Basically this should prevent the changing of the
system speaker setup when the game launches; thereby preserving the settings
you have chosen."

Deze laatste workaround werkt echter bij mij helaas niet. Als ik Mafia start met diferent credentials checked, start hij niet op maar komt met de msg:

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~will1220/images/mafiaerror.JPG

Verwijderd

Tarzan24 zij 12 september "ik zit vast in het level Sarah. Na al de mannen te hebben gekilled blijft ze in één gedoken zitten. Hoe nu verder te gaan?". Gewoon naar haar toe lopen en rechtermuis knop indrukken als het goed is komt er te staan talk to sarah en nog wat dingen.

Verwijderd

Ik heb een vraag, hoe kom je verder als in de missie bent waar je voor het eerst in chinatown kan, ik weet ff niet hoe die heet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 22:29:

[afbeelding]

Doe die crack in de mafia folder op je computer :X
Staat op cd1 in de map crack :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 18:42:
[...]

Doe die crack in de mafia folder op je computer :X
Staat op cd1 in de map crack :X
Like I said: Ik heb 'em gewoon gekocht. :(
Maar met de nieuwe versie van DaemonTools werkt het nu wel, want die simuleert bijna alle kopieerbeveiligingen. :)

• Joch_um_all
dubbelpost |:(

Verwijderd

heb je d'r ook zo'n last van?

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:30:
[...]

Like I said: Ik heb 'em gewoon gekocht. :(
Maar met de nieuwe versie van DaemonTools werkt het nu wel, want die simuleert bijna alle kopieerbeveiligingen. :)
Heb je ook een linkje van DaemonTools??
Alvast bedankt.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:48

ZaWoot

Red Is The Color

LMD schreef op 19 september 2002 @ 08:53:
[...]
Heb je ook een linkje van DaemonTools??
Alvast bedankt.
:? Eerst zoeken dan vragen ???

}:O Zal wel aan mij liggen........ GOOGLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

ZaWoot schreef op 20 september 2002 @ 03:49:
[...]

:? Eerst zoeken dan vragen ???

}:O Zal wel aan mij liggen........ GOOGLE
Zette het aanelkaar en niet met een spatie er tussen en dan kom je bij daemon tools voor linux. Daar dient voor heel iets anders.

Bedankt voor de juiste link _/-\o_

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kijk eens wat ik tegenkwam na een poosje Xtreme Freeride >:) :)

>>Wat staat er toch op dat bordje :? , ff wat dichterbij bekijken<<
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/sensored1.jpg

>>AHAAA, sensored >:) interressant >:) ff kijken of we het water in kunnen om dat eens van dichtbij te bekijken >:) <<
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/sensored11.jpg

>>woei, deze meneer gaat niet dood aan een beetje water, ff checkuh of we nog verder kunnen >:) <<
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/sensored2.jpg

>>AHAAAA, er staat dus een mevrouw vastgebonden aan een paal :? dat doe je toch niet!!!! jammer dat ik niet omhoog kon klimmen :X >:) <<
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/sensored3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gekocht, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bij missie you lucky bastard - sergio
als ik die laad, crasht ie direct. Gewoon *flits* terug naar windows. geen melding, niks. Had dit al eerder in de harbor level, maar nu kan ik dus gewoon niet verder. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
MaxOW schreef op 20 september 2002 @ 14:34:
kijk eens wat ik tegenkwam na een poosje Xtreme Freeride >:) :)[/url]]
hmmm waar is dat ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het strand bij de 'speed' truck missie

dit is het meisje dat je moet redden in de missie die in Chinatown te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 19:05:
op het strand bij de 'speed' truck missie

dit is het meisje dat je moet redden in de missie die in Chinatown te vinden is.
heb r gevonden :)
k ben dr dus ook achter dat je dat censored bord zelf dr in hebt gezet :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe installeer je die nudepatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
ergens hier in dit topic moet iets staan over een probleem dat ik heb, namelijk:
als ik mafia wil gaan spelen duurt het ongeveer een seconde of 15 en dan vliegt hij er zo uit terug naar windows alsof er niets aan de hand is (winXP prof.) specs staan in mijn sig.

• Tije
weet niemand dit?

Verwijderd

bij mij doet het spel het gewoon, ik zou niet weten wat er aan de hand is, maar ik vraag wel aan andere mensen die ik ken, of ze ook die probleem hebben.

Verwijderd

nope niemand heeft dat probleem als jij, soz m8 :(

• Tije
Dat is mooi k*t....

Verwijderd

Mafia Rulez }:O

Battlefield 1942 is de beste game op het moment :)

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:55
bah sommige dingen vind ik wel fucking irritant zeg van het spel.
Bijv. Als je een missie moet uitvoeren heb ik dus ECHT geen zin om alleen met 60 erheen te cruisen. Dus huppakee met 100 erheen, maar ALTIJD , maar dan ook ALTIJD komt die kutpolitie achter je aan en als je ze niet snel genoeg afmaakt heb je het hele corps aan je broek te hangen. Tot overmaat van ramp heb je natuurlijk op moment alleen maar een Colt Speciale op zak met 12 kogels dus tegen die super-politiemensen-ik-ontvang-zonder-problemen-7-kogels-de-man ben je dus wel mooi kut-de-lul. BAH

Volgende puntje, als je in dat gebouw komt om je maatje te meeten om je op te vangen als paulie dood is, na een tijdje sta je op die trap om al die andere asos te ontwijken. JE ZOU TOCH OP ZIJN MINST DENKEN dat daar weer een mogelijkheid bestaat om overnieuw te beginnen. Nee hoor, je moet helemaal vanaf het begin beginnen en als je wilt laden dan moet ik helemaal vanuit de garage van die randdebiel beginnen!!! aargh dus eerst 2 missies bijna halen voordat je op het punt bent waar je als laatste was :(

Sorry hoor, maar heb ik hier nu 70 euro voor betaald? Zulke dingen bederven echt het spelplezier.

Verwijderd

zon spel kom je niet vaak tegen, met zon goed verhaal, goeie graffics, enz.
maar ik heb dat spel gratis gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:32:
zon spel kom je niet vaak tegen, met zon goed verhaal, goeie graffics, enz.
maar ik heb dat spel gratis gekregen :D
boeit niet. Ik was toen ik dat postte flink pissig :)
Moest even van me afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Devil: Overdrijf je niet een klein beetje? :)

Dat je niet te hard mag rijden geeft alleen maar wat meer diepgang in het spel. Je kan gewoon hard rijden, maar als je politie ziet trap je gelijk op de rem

En bij die missie... tja, het is maar 1 missietje... voor de rest is het erg leuk (vind ik dan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 13:51:
Red Devil: Overdrijf je niet een klein beetje? :)

Dat je niet te hard mag rijden geeft alleen maar wat meer diepgang in het spel. Je kan gewoon hard rijden, maar als je politie ziet trap je gelijk op de rem

En bij die missie... tja, het is maar 1 missietje... voor de rest is het erg leuk (vind ik dan) :)
Hoe zie jij politie rijden? Het enige wat ik hoor is ineens een sirene en dan is het al te laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een radar, en daar zie je vanzelf wel een blauw wagentje verschijnen. En na een tijdje kan je ze ook van een afstandje herkennen (maar dan moet je view distance niet te laag staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder is het een idee om gewoon te stoppen als de politie achter je aan zit, dan krijg je een boete en verder niks. Kost wel wat tijd overigens, en je moet dit niet met een getrokken wapen doen :P Je kunt ook gewoon ergens rustig plekje opzoeken, en dan wachten tot ze je niet meer zoeken. Kun je weer verder.
Politie te voet is overigens geen probleem, die zijn je zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:42

Freaked

..

Ben hem aan het downloaden maar ik zit hier met een shit limiet van 2500mb @ zeelandnet :@ ....

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaked schreef op 27 september 2002 @ 21:57:
Ben hem aan het downloaden maar ik zit hier met een shit limiet van 2500mb @ zeelandnet :@ ....
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou je zeggen dat je dat spel gaat downloaden, :'(
ik heb het gewoon geleend van iemand (redhat) en gecopieerd hij is zo'n goeie vriend :D ik ken hem al 8 jaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 22:16:
wou je zeggen dat je dat spel gaat downloaden, :'(
ik heb het gewoon geleend van iemand (redhat) en gecopieerd hij is zo'n goeie vriend :D ik ken hem al 8 jaar,
Dus?

Komop mensen, dit interesseert echt niemand :)
Als je het een leuk spel vindt, koop het gewoon, dat is het wel waard

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Politie vind ik ook niet echt een probleem, ff doorscheuren tot ze ver achter je zijn en het politie-achter-je-aan tekentje doorzichtig is, en dan uitstappen en meestal weten ze dan niet meer waar je bent (ook al sta je naast ze :p)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:38
Xtreem freeride is leuk, alleen moet ik weten waar al die mannetjes staan, want ik scheur er altijd veel te hard voorbij.

Zitten wel wat coole extra wagens bij, Flower Power en een zeer coole taxi. :) Hehehe, die Speedy Gonzales killen is helemaal leuk..

• Southern Sun
Toewan schreef op 28 september 2002 @ 13:33:
Xtreem freeride is leuk, alleen moet ik weten waar al die mannetjes staan, want ik scheur er altijd veel te hard voorbij.
voila :P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik zit nu trouwens vast in You lucky bastard - The harbor.
Ik heb al die mannetjes al neergeknald en nu is er niemand meer, maar ik ben nog niet klaar met de missie en kan echt niemand meer vinden, wie helpt mij?

(@DiscWout) omg

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Glorificationer schreef op 28 september 2002 @ 14:53:
Ik zit nu trouwens vast in You lucky bastard - The harbor.
Ik heb al die mannetjes al neergeknald en nu is er niemand meer, maar ik ben nog niet klaar met de missie en kan echt niemand meer vinden, wie helpt mij?
Ja daar ben ik dus ook, need help!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:38
Kijk, da's nog eens service. :) Dankje voor deze map _/-\o_

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Hofnar schreef op 28 september 2002 @ 17:17:
[...]

Ja daar ben ik dus ook, need help!
ik heb de oplossing, aan het eind van de harbor heb je 2 wissels, schakel ze zo dat de wagons die verderop het spoor staan het gebouw inrijden waar morrello's auto staat. Heb je ze geschakeld dan loop je naar de voorste wagon en schopt het blokje weg wat voor het rechtervoorwiel zit, de wagon gaat rijden en verder zeg ik niks meer :p

(@DiscWout) omg

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.