Wie maakt ff een nieuw topic ?
Gaarne ff melden als die er is ICQ/MSN/Mail of SM
Gaarne ff melden als die er is ICQ/MSN/Mail of SM
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door M@NIC op 12-12-2002 20:16 ]
Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand een oplossing?blakez schreef op 25 oktober 2002 @ 20:45:
Ik weet niet of dit al is voorbij gekomen, maar ik kan op de één of andere manier niet weg rijden met de racewagen in de garage.. die missie waar die kerel me naar een garage leid op de racebaan en dat ik die auto dan moet meenemen.. ik stap dus in die auto, maar hij wil niet wegrijden?? Wat ik ook doe... het spel loopt niet vast, want ik kan voor de rest nog wel alles doen, behalve uit de auto komen wil ie niet meer... wie kent dit probleem??
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 16:24:
BLIJKBAAR ZIJN ER DUS ALLEEN MAAR VERVELENDE mensen op de wereld zoals MODERATOR MANIC LOSER die denkt ook dat ie wat is met zijn moderator titel waar ie veel misbruik van maakt YOU MAKE ME
Jah maar daar is multiplayer toch voor uitgevonden.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:57:
[...]
Al een week na uitkomen van spel uitgespeeld
Ga niet een spel 4 x spelen ofzo hoor.
tvw
Kan je niet ff normaal doen ofzo ??Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 16:24:
BLIJKBAAR ZIJN ER DUS ALLEEN MAAR VERVELENDE mensen op de wereld zoals MODERATOR MANIC LOSER die denkt ook dat ie wat is met zijn moderator titel waar ie veel misbruik van maakt YOU MAKE ME
Ik niet iig
[ Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 25-12-2002 03:26 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Laat er nou net ff geen multiplayer optie in Maffia zittenShotGun schreef op 25 December 2002 @ 03:16:
[...]
Jah maar daar is multiplayer toch voor uitgevonden.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq