Mafia: The city of lost heaven

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.920 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het uitgespeeld, en ik moet zeggen, ik vond het toch wel een beetje een anti-climax op het einde, nadat ie z'n verdere levensverhaal had verteld...
Ik ga hier niets over zeggen maar mij stelde het enigzins teleur :| Respect voor de makers trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
blakez schreef op 25 oktober 2002 @ 20:45:
Ik weet niet of dit al is voorbij gekomen, maar ik kan op de één of andere manier niet weg rijden met de racewagen in de garage.. die missie waar die kerel me naar een garage leid op de racebaan en dat ik die auto dan moet meenemen.. ik stap dus in die auto, maar hij wil niet wegrijden?? Wat ik ook doe... het spel loopt niet vast, want ik kan voor de rest nog wel alles doen, behalve uit de auto komen wil ie niet meer... wie kent dit probleem??
Hierboven een post van mij, van een paar dagen terug.. ik heb er nog geen antwoord op gehad.. heb 't nog verscheidende malen geprobeerd, maar ik kom gewoon niet weg met die auto... wie kan mij helpen??!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
sam & illegale stokerij

ik ben nu op de ilegale stokerij, waar de trucks met de sterke drank verdwenen zijn en nu moet ik volgens mij een koevoet zien tevinden; alleen die kan ik niet vinden... kan iem. mij vertellen waar deze ligt?

never mind

[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-10-2002 19:18 . Reden: al opgelost ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafe_de_beuk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

Cafe_de_beuk

Biertje?

mydogisgone schreef op 24 oktober 2002 @ 00:56:
ik heb een klein probleempje met Mafia.
als ik hem dus opstart in een gewone game dan wil hij het niet doen...
en bij free ride wel.
hij flikkerd met het laden van de game gewoon uit en bij free ride niet.
die rode stippen zijn dan bijna op de helft en heb dan een aardige load op me hardschijf.
hoe los ik dit op???
Misschien ff harde-schijf op fouten controleren????
Dit had ik eerst ook, na het uitvoeren van scandisk heb ik geen problemen meer gehad. (8>

Don't go mad, go linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ik heb het spel nu een aantal dagen en ben nu bij die missie in het hotel. echt grof al die hoeren neerknallen. gta3 is er niets bij!!!

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Voor de mensen die hem nog steeds niet hebben gespeeld is er een demo verschenen (beetje laat ;) )

Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3
Mirror 4

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Blauw

De Schreeuw

Ik heb m eindelijk uit weten te spelen, bedankt nog mensen die mij ff geholpen hebben toen ik niet wist wat ik moest doen :)

Ik vond het einde trouwens wel een klein beetje tegenvallen. Laatste level is wel weer bijzonder mooi gemaakt. Diep respect voor de makers van de mooiste game ooit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men ik kom niet voorbij dat huis :) .... ik loop zachtjes en gebukt naar de linker zijkant van het huis dan vraag ik die gast om hem te openen en dat doet tie dan... maar war moet ik dan heen :x elke x die vrouw loopt te schreeuwen en dan komen al die guards en dan ben ik kansl00s heheheh

ps. ik weet wel van die lichtschakelaartjes das wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das het level met die inbraak. Heel makkelijk. Loop de poort binnen en zeg tegen die man dat hij moet wachten. Dan loop je naar rechts en schiet je met jouw gun 1 guard dood. Pak zijn pump-action en loop met rambostyle door tuin. Alles wat beweegt schiet je kapot. Dan de kluis openbreken en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:47
Weet iemand hoe ik de filtering anders kan zetten in mafia? Alles in de verte is vaag! Vooral de wegen.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:59:
Men ik kom niet voorbij dat huis :) .... ik loop zachtjes en gebukt naar de linker zijkant van het huis dan vraag ik die gast om hem te openen en dat doet tie dan... maar war moet ik dan heen :x elke x die vrouw loopt te schreeuwen en dan komen al die guards en dan ben ik kansl00s heheheh

ps. ik weet wel van die lichtschakelaartjes das wel handig :P
Je kan het ook op de sneaky manier doen:

je maakt dus die deur open gaat die trap op helemaal naar boven, dan loop je naar de andere kant van het huis (dus boven langs) beroof de kluis dan ga je aan die kant ook weer naar beneden en door de voor deur naar buiten naar de silver fletcher, jat je die en kros je door de tuin naar buiten

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griepzooi schreef op 03 november 2002 @ 11:43:
[...]

Je kan het ook op de sneaky manier doen:

je maakt dus die deur open gaat die trap op helemaal naar boven, dan loop je naar de andere kant van het huis (dus boven langs) beroof de kluis dan ga je aan die kant ook weer naar beneden en door de voor deur naar buiten naar de silver fletcher, jat je die en kros je door de tuin naar buiten
The Sneaky Way ging het best B) >:) geen gast doodgeknald en tog weggescheurd met wagen en zo naar volgende missie in de parkeer garage 8) waar ik nu weer vast zit >:) >:) ff proberen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shitt hehe kom elke x niet verder bij die garage want mn maat Sam gaat elke x dood , kan ik hun nergens ff laten staan en dat ik ze allemaal afknal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:16:
shitt hehe kom elke x niet verder bij die garage want mn maat Sam gaat elke x dood , kan ik hun nergens ff laten staan en dat ik ze allemaal afknal :X
je moet gewoon zorgen dat jij de meeste ventjes afknald, dan gaan ze niet dood, ik ben nu 1 missie verder btw. echt een vet spel... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
beetje laate post :| maar goed

hoe kom ik door het level dat ik een bom moet plaatsen @ sergio ze auto ( in die luxe buurt ) ik loop naar die auto en sta er maar wat en na een tijdje zegt zon gangster tegen me : Ey punk ofzo anny way hij wil me weg ... doe ik het niet dan gaat ie schieten. en dan is die zoon van de mafia baas ( d8 ) al weer weg ( sergio is escaped )

hoe :? moet ik dit doen :( al 23x die misie gedaan

( sorry voor de kick ik heb ook al ff gezocht nixx gevonden :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 23:51
RS_003 schreef op 06 november 2002 @ 17:50:
beetje laate post :| maar goed

hoe kom ik door het level dat ik een bom moet plaatsen @ sergio ze auto ( in die luxe buurt ) ik loop naar die auto en sta er maar wat en na een tijdje zegt zon gangster tegen me : Ey punk ofzo anny way hij wil me weg ... doe ik het niet dan gaat ie schieten. en dan is die zoon van de mafia baas ( d8 ) al weer weg ( sergio is escaped )

hoe :? moet ik dit doen :( al 23x die misie gedaan

( sorry voor de kick ik heb ook al ff gezocht nixx gevonden :| )
Blijf even wachten op een afstandje..en hij zal dan even naar binnen gaan om een plasje te plegen ofsow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
k ik start het nog 1x op :) ik w8 wel 5 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik moet de laatste auto jatten, bij die door honden bewaakte en omheinde parkeerplaats in Chinatown...

Maar hoe kom ik erin? Op de hekken zitten twee grote hangsloten!

Degene waar ik mijn wapens koop, heeft geen koevoet en in de buurt is er ook geen te vinden... of wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
in de haven :) die gast zit in een wit huisje maar daar kan je niet in :? iedere vijand al dood gemaakt ( lol zit mom tespelen :P )

hoe kom ik in het witte haven gebouw / vermoord ik die gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Epitome schreef op 06 november 2002 @ 18:13:
Ik moet de laatste auto jatten, bij die door honden bewaakte en omheinde parkeerplaats in Chinatown...

Maar hoe kom ik erin? Op de hekken zitten twee grote hangsloten!

Degene waar ik mijn wapens koop, heeft geen koevoet en in de buurt is er ook geen te vinden... of wel? :?
slot kapot schieten......deuren openen.....met je "oude wagen" naar binnen en honden dood rijden.......die wagen jatten en weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
iemand ? :) ( zit nog steeds vast in het level sinds laatste post want ik ben al ver en anders moet ik over nieuw beginen ;) )

heb zelf al wat gezocht via me msn contact lis en strikerz.net irc chanel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
RS_003 schreef op 06 november 2002 @ 21:34:
iemand ? :) ( zit nog steeds vast in het level sinds laatste post want ik ben al ver en anders moet ik over nieuw beginen ;) )

heb zelf al wat gezocht via me msn contact lis en strikerz.net irc chanel :(
ik weet zo niet wat je bedoelt....welke level is 't in concreto?

is het die redelijk grote level waar je de consigliere van de rivaliserende familie moet "wacken" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Siccema schreef op 06 november 2002 @ 21:55:
[...]

ik weet zo niet wat je bedoelt....welke level is 't in concreto?

is het die redelijk grote level waar je de consigliere van de rivaliserende familie moet "wacken" ;)
ik moet die gast genaamd sergio ( d8 broer of zoon van de mafia baas die tegen je is ) dood maken in het haven gebied na een lang achtervolging,

ik heb iedereen al dood gemaakt zelfs de mensen op de kraanen met hun rilfle's en heb ook al 100x op entergedrukt bij die deuren en via andere dingen op het dak zien tekomen maar dat kan niet dus hoe kom ik in die loods ( d8 dat hij daar zat ) en / of anders hoe vermoord ik hem ? ik zit nu al 4 uur !! tezoeken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

TIP: DE TREIN!

ok, ik vertel het wel helemaal...
Uiterst links zie je 2 wagonnen staan. Daarvoor zie je een wissel. Zet die om, en haal dan het wielblok voor de 1e wagon weg. Hij zal dan het gebouw in rijden, waardoor jij naar binnen kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
mycosis schreef op 06 november 2002 @ 22:21:
TIP: DE TREIN!

ok, ik vertel het wel helemaal...
Uiterst links zie je 2 wagonnen staan. Daarvoor zie je een wissel. Zet die om, en haal dan het wielblok voor de 1e wagon weg. Hij zal dan het gebouw in rijden, waardoor jij naar binnen kan... ;)
lol en ik maar heel de tijd aan de wissels sjoren en probeeren de stoom trein aan het werk terkrijgen |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
RS_003 schreef op 06 november 2002 @ 22:33:
[...]

lol en ik maar heel de tijd aan de wissels sjoren en probeeren de stoom trein aan het werk terkrijgen |:( :D
Je bent niet de enige die dat probeerde! :o

Lucky basterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Hmmz, ik heb het spel nu ook. Ik zit bij die race, maar kom echt met geen mogelijkheid verder. Die wagen reageert soms als een spastische kip op mijn subtiele stuurgedrag. Zit ik lekker te tappen op a om bij te sturen, maakt ie ineens een 180. :?

En die chicane kan ik ook met geen mogelijkheid door komen. Ik heb bij options steering al op linear en non-linear gehad, maar dat maakt geen verschil.

Edit:

Ik begin hier lichtelijk geirriteerd van te raken. Ik lig 3 rondjes aan kop, foutloze rit, geen damage. Ik tap een keer op links en het is net alsof hij het stuur in een keer omgooit naar een kant. Ik vlieg over een heuveltje, maak een salto en race over. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

ik heb het spel na zo'n 2 weken uitgespeeld. best te doen. een van de beste spellen ooit!!!! nu nog de free ride extreme!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

ProPHeT_Ewok schreef op 10 november 2002 @ 11:29:
Hmmz, ik heb het spel nu ook. Ik zit bij die race, maar kom echt met geen mogelijkheid verder. Die wagen reageert soms als een spastische kip op mijn subtiele stuurgedrag. Zit ik lekker te tappen op a om bij te sturen, maakt ie ineens een 180. :?

En die chicane kan ik ook met geen mogelijkheid door komen. Ik heb bij options steering al op linear en non-linear gehad, maar dat maakt geen verschil.

Edit:

Ik begin hier lichtelijk geirriteerd van te raken. Ik lig 3 rondjes aan kop, foutloze rit, geen damage. Ik tap een keer op links en het is net alsof hij het stuur in een keer omgooit naar een kant. Ik vlieg over een heuveltje, maak een salto en race over. :(
Bij de 4e bocht ofzo zie je een stukkie zand, met een paar betonblokken ernaast. Rij over dat zand heen. Er verschijnt nu wrong way, als je we weer op het normale circuit beland, druk je op replace car (standaard 0 bij num.toetsenbord). Je start weer voor de start/finisch lijn. Nu maak je rondes van 1 minuut 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Lol, dat is ook een mogelijkheid. Heb de race al gehaald op de normale manier. Soms als het spel lagt en ik druk op een knop blijft ie ff hangen en dan denkt het spel dat ik de hele "lag" de knop heb ingehouden. :D Is niks aan te doen, maar was wel vaak die race opnieuw proberen. Ik ben nu al een lekker stuk verder. Voor de tweede keer een lading whiskey ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

kga ff eerlijk zijn, ik zie het niet zitten om 38 pagina's te doorlopen om iets te vinden (mss es tijd om nieuwe te beginnen en alles bovenaan te bundelen?).
Weet iemand of dat ik ergens plattegrondje kan afprinten van de stad? zoals dit ook bestond van gta3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesternl
  • Laatst online: 17-05-2022

jesternl

MafiaScum

Klopt, maar het blijft het leukst als je op eigen houtje de oplossing vindt (vind ik)

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Dextro schreef op 11 november 2002 @ 02:16:
kga ff eerlijk zijn, ik zie het niet zitten om 38 pagina's te doorlopen om iets te vinden (mss es tijd om nieuwe te beginnen en alles bovenaan te bundelen?).
Weet iemand of dat ik ergens plattegrondje kan afprinten van de stad? zoals dit ook bestond van gta3?
Waarom gebruik je tab niet om de weg te vinden als je hem al kwijt bent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm al uitgespeeld, wat daarna komt is ook errug gaaf! Free Ride Extreme.. daar ben je ook nog wel een tijdje mee bezig :)

Ik ga binnenkort weer van voren af aan beginnen, het verhaal zit goed in elkaar en het ziet er allemaal erg realistisch uit. Hier raak je niet zo snel op uitgekeken, binnenkort ook nog multiplayer :9
Dextro schreef op 11 November 2002 @ 02:16:
klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Even een vraagje ik heb hem nog niet voor bij zien komen ( en anders heb ik er over heen gekeken ).
Waar is die bodyguard op de boot die de sleutels heeft ik heb volgens mij alle ventjes gehad maar ze blijven stom lullen tegen me van "ga weg hij wil niet gestort worden" en "Wauw wat een mooi feest op een stoomboot"
Ik weet dat ik een bodyguard moet hebben maar welke :? Weet iemand waar hij uit hangt :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splasher schreef op 11 November 2002 @ 21:52:
Even een vraagje ik heb hem nog niet voor bij zien komen ( en anders heb ik er over heen gekeken ).
Waar is die bodyguard op de boot die de sleutels heeft ik heb volgens mij alle ventjes gehad maar ze blijven stom lullen tegen me van "ga weg hij wil niet gestort worden" en "Wauw wat een mooi feest op een stoomboot"
Ik weet dat ik een bodyguard moet hebben maar welke :? Weet iemand waar hij uit hangt :?
je moet de schipper hebben met dat blauw witte jasje aan, maar dan moet je wel de emmer gepakt hebben anders zegt hij niet nuttigs terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Leuk, was lekker bezig in de haven. Eerste keer meteen alle enemies neergelegd ga ik op onderzoek uit waar Sergio zit. Hele haven 3x doorgelopen. Opeens .. hmmm. wissels ... klak hmmz, ze gaan om. Er gebeurt niks. :? Ah treintje ... *pak tommygun* ratelderatel. Hmmz, gebeurt niks. :? *Loop naar trein*. Flatsj. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh ik kom egt niet voorbij die Garage missie... elke x ga ik dood bij de onderste verdieping... :/ of een maat van me gaat dood daarzo... zijn er geen handige trucs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProPHeT_Ewok schreef op 11 November 2002 @ 22:58:
Leuk, was lekker bezig in de haven. Eerste keer meteen alle enemies neergelegd ga ik op onderzoek uit waar Sergio zit. Hele haven 3x doorgelopen. Opeens .. hmmm. wissels ... klak hmmz, ze gaan om. Er gebeurt niks. :? Ah treintje ... *pak tommygun* ratelderatel. Hmmz, gebeurt niks. :? *Loop naar trein*. Flatsj. :?
volgens mij hoef je alleen die wissel over te halen die het dichtst bij de wagon zit, vergeet ook de blokjes die de wielen blokkeren niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 15:15:
Ahhh ik kom egt niet voorbij die Garage missie... elke x ga ik dood bij de onderste verdieping... :/ of een maat van me gaat dood daarzo... zijn er geen handige trucs :X
Op de middelste verdieping ofzo zit een health box voor als je die nog niet had gevonden

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griepzooi schreef op 12 November 2002 @ 17:07:
[...]

Op de middelste verdieping ofzo zit een health box voor als je die nog niet had gevonden
Tenkz maar die had ik al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Quetzalcoatl bedankt voor je tip :) ik liep al rond met die emmer maar ik had niet door gevraagd bij die vent |:(

TweAkur Effe een toevoeging op Griepzooi ook op de twee de verdieping liggen handgranaaten ( achter een blauwe auto geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Nog even een vraag ik moet nu sigaren jatten maar ik krijg de laatste 3 dozen niet mee want dan komt die vent van de (wc af) hoe hebben jullie die opgelost ??? neer knuppelen heeft geen zin want dan komt de rest van de meute er aan met heavy geschut waar ik niks aan kan doen en met de auto ventjes overrijden wil ook echt niet zo goed lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst die andere dozen verplaatsen waar hij het over heeft.
Als je dat gedaan heb, moet je weer met die man praten en dan heb je wel genoeg tijd om die sigaren in te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Oke bedankt.
En ik maar denken dat ik zo die opdracht effe snel doe |:(
Ben er bijna een uur mee bezig geweest om dat ik gewoon te eigen wijs was om wat met die dozen te doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Als je trouwens meteen begint met de juiste dozen te verplaatsen, dan heb je net genoeg tijd om alles op te laden voordat hij terug komt van de wc!

Als je dan snel in je truck springt en wegrijdt dan is er geen probleem!

Rij wel degenen die op je schieten dood en ga terug naar de poort van de haven waar je binnenkwam, vanaf daar is het weer makkelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
niet echt de beste methode denk ik, maar ik ben uitgestapt, gast voor sigarendozen door de kop geschoten met colt1911, vervolgens achter de sigarendozen gaat zitten en ze allemaal 1 voor 1 afgeschoten, inladen en weg :)
(had wel niet zo super veel health meer, maar da bleek niet echt nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Na weer es wat fout gedaan te hebben met die dozen had ik zo iets van.. ik ga dat niet weer helemaal overnieuw doen.. ik heb toen gewoon al die gozers afgemaakt :) Er overheen rijden, hier en daar wat neergeschoten, kratten ingeladen en wegwezen.. :D

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit ook een beetje vast:

Je moet de broer van de vijandige mafia baas slopen. Nadat verschillende executies zijn misgegaan (de laatste mislukking was met de auto voor de trein duwen), moet je die gast achtervolgen met je auto. Nadat je in de haven bent aangekomen moet je een zooi mensen slopen... Maar dan??

Je kan met 2 hendels de wissels besturen. Maarja, ik krijg de gereedstaande trein niet aan praat. De irritante snipers schieten je elke keer overhoop (of je moet achter je auto schuilen). Ik zit dus een beetje vast. Iemand tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

wwillem schreef op 16 november 2002 @ 18:27:
Ik zit ook een beetje vast:

Je moet de broer van de vijandige mafia baas slopen. Nadat verschillende executies zijn misgegaan (de laatste mislukking was met de auto voor de trein duwen), moet je die gast achtervolgen met je auto. Nadat je in de haven bent aangekomen moet je een zooi mensen slopen... Maar dan??

Je kan met 2 hendels de wissels besturen. Maarja, ik krijg de gereedstaande trein niet aan praat. De irritante snipers schieten je elke keer overhoop (of je moet achter je auto schuilen). Ik zit dus een beetje vast. Iemand tips :?
Die snipers zijn makkelijk uit te schakelen. Je stapt in een auto of een truck die daar eregns staat, je rijdt onder die kraan je je schiet ze van onder neer. Maar die broer van die Don zit in een loods, je moet een wissel omzetten en dan gaat zo'n olie wagon vanzelf rijden. Die knalt tegen de garage deur aan, en dan ontploft de zaak en je kan de loods in om hem af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
Ik heb het spel nu ook, en ik kan al FreeRide Xtreme doen. Maaruh, where the hell zit Yellow Pete's Gunshop!?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Dat moet je weten als je de laatste missies hebt gespeeld!!

Hint: vlakbij de bouwput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
Tja, ik heb het niet uitgespeeld, m'n broer heeft de laatste missies gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Apocrypha schreef op 16 November 2002 @ 18:30:
[...]

Die snipers zijn makkelijk uit te schakelen. Je stapt in een auto of een truck die daar eregns staat, je rijdt onder die kraan je je schiet ze van onder neer. Maar die broer van die Don zit in een loods, je moet een wissel omzetten en dan gaat zo'n olie wagon vanzelf rijden. Die knalt tegen de garage deur aan, en dan ontploft de zaak en je kan de loods in om hem af te schieten.
Hij gaat niet vanzelf rijden hoor. Volgens mijn broertje moest ik nog ff dat stukje hout weghalen dat voor het wiel ligt.

Tnx voor de tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen van het goede gameleven IK ZIT OOK WEER EENS VAST

Het is in de MISSION FAIRPLAY dat je die auto moet halen om te kijken wat er onder de kap ligt. Het probleem is als volgt als je de auto van Ralph krijgt dan rij je er mee naar de volgende missie. Dan begin je met de straat af te rijden en dan is het gelijk game over er staat "You Damaged the car to much". Maar ik heb die auto nergens nog tegen aan gereden en elke keer als je retryd dan krijg ik het zelfde.

Ik heb overigens het idee dat dit een foutje in het spel is !!!!

Maar misschien weet iemand hier iets van, of weten ze waar het door komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
Nou, dat had ik laatst ook, toen heb ik es geprobeerd héél hard van de stoep af te rijden, dat hielp niet, toen probeerde ik het met 1km/u.. dat ging wel +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
ik krijg hem nie draaiend krijg de melden generic 2505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKKE86 schreef op 17 November 2002 @ 11:32:
ik krijg hem nie draaiend krijg de melden generic 2505
Nu nederlands :?

Als je je probleem duidelijk beschrijf kun je een topic openen in Spielerij, Problemen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 'visiting rich people' kan ik de kluis niet vinden. heb ergens gelezen dat ie in de studeerkamer, boven, zit. Heb daar al gezocht maar kan niets vinden. Iemand n tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, als ik het me goed herinner, is de kamer aan de voorkant van het huis, als je het raam uit kijkt, dan zie je de tuin.....

dus ff doorzoeken nog.... is niet supermoeilijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serial-X schreef op 16 november 2002 @ 18:37:
Ik heb het spel nu ook, en ik kan al FreeRide Xtreme doen. Maaruh, where the hell zit Yellow Pete's Gunshop!?
http://www.3dactionplanet.com/mafia/map.htm
Kijk bij het gebied "Hoboken" Onder de H staat een ster, kijk vervolgens naar de meest linkse punt van de ster, ongeveer 2 mm boven die punt begint een blok, en laat daar nu heel toevallig de ingang zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 00:17:
In 'visiting rich people' kan ik de kluis niet vinden. heb ergens gelezen dat ie in de studeerkamer, boven, zit. Heb daar al gezocht maar kan niets vinden. Iemand n tip?
Via de achteringang de grote lees/eet kamer in. Daarna naar rechts een deurtje in richting de badkamer. Daarna weer rechts de trap op. Daarna rechtdoor lopen en de deur van de studeerkamer openmaken. Doorlopen tot het raam en dan links zit een kluis. Die jodokus die de kluis kan openmaken moet dan wel meelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd wanneer de Multiplayer patch uit komt. Want het spel begint me nu toch wel een beetje te vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 11:04:
ik ben benieuwd wanneer de Multiplayer patch uit komt. Want het spel begint me nu toch wel een beetje te vervelen :P
ik hoop dat er nog eens een deel 2 komt (van dezelfde makers) waaraan net zoveel aandacht is besteedt als aan dit spel. Een spel over de Mafia in de jaren '80 b.v. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Het is een idee maar dan niet meteen in de '80 meteen. Het kan beter 2 a 5 jaar later zijn zo dat je de hele verandering mee maakt :) :P en ze kunnen nog meer uitbereidingen maken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:{ '40 :{
Lekker WWII spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splasher schreef op 18 November 2002 @ 20:21:
Het is een idee maar dan niet meteen in de '80 meteen. Het kan beter 2 a 5 jaar later zijn zo dat je de hele verandering mee maakt :) :P en ze kunnen nog meer uitbereidingen maken dan :P
in 5 jaar veranderd er nog niet zoveel binnen zo'n stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Gewoon in de tijd van El Capone... (waneer was dat ookalweer? jaren 60 of 70 toch? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Ik ben nu bezig met Free Ride Extreme, en ik moet nu een witte auto ( type ben ik effe kwijt) binnen 2 min op een bestemming brengen maar de ver***** KL**** auto explodeert constant en ik kom niet echt ver heeft iemand deze al opgelost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij een parkeer garage waar je whiskey moet kopen, dan komen er wat mensen die schieten op je enzo, hoe hebben jullie dat gehaalt? Bij de uitgang ga ik altijd dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 18:18:
Ik ben nu bij een parkeer garage waar je whiskey moet kopen, dan komen er wat mensen die schieten op je enzo, hoe hebben jullie dat gehaalt? Bij de uitgang ga ik altijd dood.
Gewoon blijven proberen, ik heb dat stuk ook een paar keer moeten doen.

Tip: op de bovenste verdieping op de auto's schieten, dan ontploft de boel. Dat scheelt veel tijd :)

Owja. mafia is wat mij betreft wel de game van 2002. Megagoeie game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 25 november 2002 @ 18:41:
[...]

Gewoon blijven proberen, ik heb dat stuk ook een paar keer moeten doen.

Tip: op de bovenste verdieping op de auto's schieten, dan ontploft de boel. Dat scheelt veel tijd :)

Owja. mafia is wat mij betreft wel de game van 2002. Megagoeie game :)
Ik heb het nu wel 20 keer geprobeert ofzo :P

Tip: Dat deed ik altijd al ja :)

Het mag van mij ook game van het jaar worden, supermooi en speelt ook nog eens supergoed op mijn geforce 2 Ti met 1280x960 en 2 XX details op medium/high :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is gelukt na héél veel doorzettings vermogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Dat maakt Mafia ook een mooi spel, stel je voor dat elke missie in één keer lukt...

Dan was het spel echt nix aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

heeft hier iemand al de extreme ride missie gedaan waar ik nu mee bezig ben zie ook 6 reply's naar boven.
Ik moet namlijk een witte auto ergens af leveren die begint al meteen te exploderen waneer je er in zit.(hij geeft een stuk of 6 keer een harde knal en dan kaboem is die auto stuk en ik ben dan dood :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

yep...heb um ook uit. Die Sam is een eitje zeg...14bullets en hij is dood..extreme free ride maar eens spelen...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em ook net uit
sam is niet echt een eitje..
als je maar 12HP hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha kheb net een auto gevonden die onzichtbaar wordt
hehe en op den duur ben je zelf ook onzichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al waneer de mp patch uitkomt :-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb Mafia ook uitgespeeld (paar weekjes terug).. ik moet zeggen.. wat een spel zeg. Ik heb een beter gevoel dan bij GTA3 wat eigenlijk "zomaar afgelopen is".

Nee wat mij betreft mag Mafia gaan voor "PC Game van 2002". Erg goed spel.. alleen voor 3 cds vond ik hem wel een beetje kort.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Mafia ook uitgespeeld ook al een paar weken terug. Ik vond het wel erg tof alleen waren de missies soms wat eentonig misschien komt dat wel omdat ik nou niet echt van racen en dergelijke houd. Freeride extreem is trouwens echt tof daar speel je echt een spel voor uit de missies zijn daar echt moeilijk maar wel tof vooral die missie met dat zeemonster en dat naakte mens heb er tering lang over gedaan maar uiteindelijk is het wel een erg tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje... ik zit nu aan het eind van 'just for relaxation' waar je de truck met sigaren naar de warehouse moet rijden. ik stop met de truck precies op hetr kruisje waar ik moet zijn maar d'r gebeurt verder niets. ich heb al gebrobeerd die auto die samen met mij vertrekt (sam?) te volgen maar die gaat naar salieri's bar. doe ik iets verkeerd? ben ik iets vergeten?
thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 14:21:
ik heb een probleempje... ik zit nu aan het eind van 'just for relaxation' waar je de truck met sigaren naar de warehouse moet rijden. ik stop met de truck precies op hetr kruisje waar ik moet zijn maar d'r gebeurt verder niets. ich heb al gebrobeerd die auto die samen met mij vertrekt (sam?) te volgen maar die gaat naar salieri's bar. doe ik iets verkeerd? ben ik iets vergeten?
thanx.
Je moet de eerste gast die erin rijdt zijn spullen eruit laten halen, dat kill je hem en pak je zijn papieren, je rijd met de lege truck terug naar die plaats, je komt erin, rijdt een eind verder naar een loods waar de kisten in staan, die vent die erin staat gaat zeiken, je killt hem, maakt wat guards dood, je doet de dozen in je truck en rijdt weer weg.

Mijn vraag:

Ik ben nu bij die bank, daar moet ik een overval doen, hoe hebben jullie dit gedaan? Als ik mijn detective pistool pak is de missie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon ff wachten tot paulie begint volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pauli loopt dan naar buiten, moet ik dan gewoon wachten tot ie binnen komt rennen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh??? paulie begint de overval, en dan idd is het aan jou om de kluis leeg te roven... je moet 2 setjes keys zoeken, maar die zoek je zelf maar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VioLenT schreef op 10 oktober 2002 @ 08:10:
ik weet dat het al een keer is langsgekomen, maar omdat er geen antwoord is gekomen vraag ik het nog maar een keer

als ik mafia speel en ik heb zon level uitgespeeld en hij gaat laden, vliegt hij tijdens het laden gewoon terug naar de desktop en mag ik de missie opnieuw gaan doen
plz help mij
Dit heb ik dus ook , om precies te zijn in de level nadat je die vent moet snipen vauit de gevangenis, als ik dan terug ben bij Salieries en hij gaat een nieuwe level laden (plaatje van sigaar) dan klapt hij er tijdens het laden uit!!
Help !!
Reinstall , niets helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 16:28:
huh??? paulie begint de overval, en dan idd is het aan jou om de kluis leeg te roven... je moet 2 setjes keys zoeken, maar die zoek je zelf maar :7
Paulie loopt met me naar binnen, legt het plan uit, loopt naar buiten, en blijft daar staan.

Of moet ik dan gewoon een hele tijd wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 17:49:
[...]

Paulie loopt met me naar binnen, legt het plan uit, loopt naar buiten, en blijft daar staan.

Of moet ik dan gewoon een hele tijd wachten?
Je bent met de metro/trein gekomen? Als ie je dat plan heeft uitgelegd zou je bijvoorbeeld even wapens kunnen gaan halen, (HINT HINT) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 03 december 2002 @ 19:08:
[...]

Je bent met de metro/trein gekomen? Als ie je dat plan heeft uitgelegd zou je bijvoorbeeld even wapens kunnen gaan halen, (HINT HINT) :P
Tnx, het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Kheb hem ook uitgespeeld, vond t echt jammer toen ik hem had uitgespeeld :'( maarja mischien dat er ooit nog een vervolg komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej er is ook nog zo iets als freeride extreme he, na het uitspelen...

doe het nu al een tijdje, alleen kan ik nergens meer van die gastjes vinden...

heb al wel een paar leuke autos gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik yellow pete ook alweer vinden...? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow Pete zit in Hoboken

Hij zit aan de linker kant van die weg die doodloopt (je kan wel over de stoep). Waar ze aan het bouwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Ik had hem in iets meer dan een week al uitgespeeld. Die extreme free ride slaat echt helemaal nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mafia doet het hier niet meer :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd voor deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow kom op, laten we er iig nog effe 1000 van maken dan.... iemand zin in om de 1000e post te maken???
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.