Mafia: The city of lost heaven

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Sogree schreef op 31 augustus 2002 @ 16:06:
Ik heb een probleem. Welke modus ik ook selecteer in de setup qua geluid, zodra ik het spel opstart switched hij automatisch naar 2-speaker mode terug.

Ik heb een audigy met de nieuwste drivers. Het programma veranderd deze setting in de windowsinstellingen zelf, want nadat ik het spel afsluit en weer in windows zit komt muziek vervolgens ook maar uit 2 speakers.

stel ik nu windows weer op 4-speakermode in klinkt het geluid weer normaal via mijn 4 speakers, maar zodra ik mafia opstart knalt hij weer na enkele seconden het achterkanaal eruit.

Meer mensen met dit probleem of iemand anders met een oplossing???
Hebbek ook, ook audigy, en is ERG kut, dus ook ingame geen 4 speakers.
CU2morO schreef op 31 augustus 2002 @ 12:08:
hij crasht bij mij @ A Trip To The country missie, die met die canadian whiskey, hij gaat laden als ik die haven in hoboken binnenrij en op 3 kwart crasht ie terug naar windows\\

weet iemand hier meer van af?
Ja heb ik ook, ik ga nu wat in m'n optie's kloten, anders ook met een savegame proberen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Damn die A0.dta file die is gewoon kapot. SFV checker deed niks alles was goed. Raar heel raar.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Apache schreef op 01 september 2002 @ 14:40:
[...]

Hebbek ook, ook audigy, en is ERG kut, dus ook ingame geen 4 speakers.

[...]

Ja heb ik ook, ik ga nu wat in m'n optie's kloten, anders ook met een savegame proberen.
vreemd heb ook de AUDIGY en nergens last van :)
heb via mijn 5.1 set geluid :D uit alle speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:
Welke van de 3 cd's heb je nodig voor het installeren en welke voor het spelen (in het begin van het spel, want ze zullen alledrie natuurlijk nodig zijn).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 18:35:
Klein vraagje:
Welke van de 3 cd's heb je nodig voor het installeren en welke voor het spelen (in het begin van het spel, want ze zullen alledrie natuurlijk nodig zijn).

Alvast bedankt
alle 3 voor het installeren en de eerste cd voor het spelen.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 01 september 2002 @ 18:37:
[...]

ok, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb ook een beetje probs met me audigy me geluid gaat na een tijdje kraken en zuizen wat resulteerd in een complete hanger :r
Het vreemde is dat het geluid het nog wel doet tussen het zuizen en kraken door :/

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
in de missie op die boot (14) heb ik de sleutel gevonden door die aap met ze gestreepte pakkie dood te rossen met me bucket.
daarna pak ik van hem de key op en ga ik naar die locked toillet, daar blijft de camera op de deur staan en kan ik verder nix doen :S kutbug
ook als ik wacht totdat die gast naar buiten is gekomen zit ik nog steeds vast :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Jezus, wat dit een top spel! een echte klassieker! :7

Bij Free Ride (bijv.), ik parkeer m'n wagen midden op de weg, voor een Mafia auto. Ik stap rustig uit, pak mijn Sawn-Off-Shotgun, schiet dwars door 't raampje een inzittende recht door de kop heen. Wat dit als resultaat geef, is duidelijk: Het arme persoon krijg +/- 3 Kogels dwars door zijn kop, waardoor hij over de rijders-stoel kukelt en aan de andere kant van de wagen beland. Hierna is de bestuurder zo snel mogelijk uitgestapt en heeft zijn Colt gepakt, hij wacht totdat ik tevoorschijn kom. Opeens sta ik recht voor zijn neus, eerst snapt hij 't nog niet echt, maar 't volgende moment ligt hij 5 meter verder, met dank aan mijn Sawned-Off. Hierna Drukte ik gewoon op 'H' (Empty Hands) en liep ik rustig naar de metro toe. Waar ik (zo snel mogelijk) instapte, en weg was ik. Arme Mafia :7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Smokey_The_Bandit schreef op 01 september 2002 @ 18:41:
Ik heb ook een beetje probs met me audigy me geluid gaat na een tijdje kraken en zuizen wat resulteerd in een complete hanger :r
Het vreemde is dat het geluid het nog wel doet tussen het zuizen en kraken door :/
Okay, hier wat je hoort te doen ;) Je loopt naar die deur, die zit dicht. Nu loop je naar die gestreepte vent en praat 2x met hem wat een sleutel oplevert. Pak die emmer en ga naar die gesloten deur. Je opent em nu en kunt hem schoonmaken + de gun oppakken. Nu komt op een gegeven moment die belangrijke gast naarbuiten, ga achter em staan, schiet em 2x in zijn rug en ren naar benenden en vlucht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Shock3r schreef op 01 september 2002 @ 19:20:
Jezus, wat dit een top spel! een echte klassieker! :7

Bij Free Ride (bijv.), ik parkeer m'n wagen midden op de weg, voor een Mafia auto. Ik stap rustig uit, pak mijn Sawn-Off-Shotgun, schiet dwars door 't raampje een inzittende recht door de kop heen. Wat dit als resultaat geef, is duidelijk: Het arme persoon krijg +/- 3 Kogels dwars door zijn kop, waardoor hij over de rijders-stoel kukelt en aan de andere kant van de wagen beland. Hierna is de bestuurder zo snel mogelijk uitgestapt en heeft zijn Colt gepakt, hij wacht totdat ik tevoorschijn kom. Opeens sta ik recht voor zijn neus, eerst snapt hij 't nog niet echt, maar 't volgende moment ligt hij 5 meter verder, met dank aan mijn Sawned-Off. Hierna Drukte ik gewoon op 'H' (Empty Hands) en liep ik rustig naar de metro toe. Waar ik (zo snel mogelijk) instapte, en weg was ik. Arme Mafia :7 :+
Phat!!! Morgen krijg ik het spel ook, dus dat wordt vet spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hoop niet dat ik dit spel snel uitspeel, anders word het al weer moeilijker om hem te kopen. En ik wil hem zo graag kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Als ik het spel wil spelen, bijvoorbeeld freeride dan laadt hij een heel eind, dan crashed het spel zonder enige vorm van een foutmelding terug naar de windows desktop...

Speel dit iig onder windows 2000 op een dual athlon met een ati radeon 8500.
Heb al een hele hoop gekloot met de settings maar dat maakt allemaal niets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey_The_Bandit schreef op 01 september 2002 @ 18:41:
dit heb ik met BF1942

FF bij Creative de nieuwe drivers halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie007 schreef op 01 september 2002 @ 14:17:
Damn, eindelijk kan ik het spel uitproberen blijft ie op dat allerlaatste bestandje hangen.

Wat moet ik nu doen?
Wachten totdat die in de winkel ligt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 06:01
KAn iemand mij zeggen hoe ik die EET zaak uit komt waar je met je BAAS zit eten?

Dus waar die gasten over de Brand en glas verzekering aan spreken :) om jou even een klein stukje kleiner temaken .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de achterdeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ja maar die baas blijf zitten :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Blackhole, jah.. maar dat is ook de bedoeling (zegt ie zelf ook). Jij moet omlopen en die gasten neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nergunsman schreef op 01 september 2002 @ 23:00:
Blackhole, jah.. maar dat is ook de bedoeling (zegt ie zelf ook). Jij moet omlopen en die gasten neerschieten.
JA Maar hoie moet ik ze dan allemaal dood maken heb niet zo veel kogels ..

En ze blijven komen ..

WApens van hun pakken gaat niet want die andere gasten staan er bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Als je via de achterdeur naar buiten loopt, kan je een steegje inlopen wat bij de straat uitkomt (net om de hoek van af het restaurant) Hier staat 1 mannetje met Tommygun de wacht te houden. Als je deze eerst koud maakt, en met behulp van zijn gun de andere mannetjes van afstand neerschiet, zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Echt zo cool dit spel, ik reed zo rond in een auto, uiteraard over de 60 km/u..., na 10 sec. direct die politie achter me aan, en ze schoten op me auto. (ps: nadat ik op ze schoot...) Het coole was is dat ze me benzine tank raakte en deze snel leger ging, hahaha, ik wist niet eens dat dat kon. Er ging spontaan een lampje knipperen met een wijzertje in het rood :D ) De auto is niet stil gaan staan (ik stopte daarna vrij snel), maar ik probeerde het zelf bij een andere auto door gewoon een paar kogels erop te vuren, en deze ging niet zo ver leeg als die andere. Dus volgens mij verschilt het ook nog waar je hem in de tank raakt. (Alleen waar de tank zit bevind is voor mij nog een raadsel).

Owja, en je kan in de buurt van je bar tanken :P

Verder zijn de missies echt supercool, tijdens het spelen ervan krijg je steeds meer auto's tot je beschikking, en ook telkens onderdelen van de "free ride" option. Je kan in het begin bijvoorbeeld niks kiezen kwa opties, later al of je in de nacht wilt rijden etc.

Ook is er de optie "Extreme free ride", weet iemand wat je daarmee kan doen (als deze unlocked is?. Ik ga nu slapen, ik lees morgen het antwoord wel. :z

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met Extreme Free Ride kan je helemaal niks :?
Enige dat ik heb gemerkt is dat er geen politie is en er een schans staat op de brug tussen Chinatown en Newark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Ik heb em eindelijk ook gespeeld :)
Dit spel roeleert :D en ziet er ook nog es mooi uit :9~

Dit is cker het geld waard om te kopen als die uit is

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die hem willen gebruiken, zag net op een ander board de +19 trainer voor Mafia geplaatst worden

http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=5697
(modjes, ik heb even op die site gekeken, het zijn cheats en trainersen geen warez oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Kwor dr een beetje ziek van inmiddels...het spel valt soms ineens midden in een missie terug naar de desktop...terwijl freeride nu wel aardig verloopt, ook niet vlekkeloos. Zonder enige reden kan het spel bij namelijk crashen naar de desktop...erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
oh wat een genot, hoe veel details ik er ook in gooi, hij blijft altijd lekker lopen
nogal een verschil met GTA3
en die race waar men zo over klaagde vond ik eigenlijk nogal meevallen
gewoon niet te hard willen dan spin je ook niet, die auto van jou is toch veel sneller
de enige moeilijkheid is dat je met 1 keer fout sturen de hele race kunt verpesten (als je dan stevig crasht)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race is super simpel... ik heb 3x over gedaan
1x getrashed..
bij 2e keer wist ik hoe de baan was en de 3e keer had ik na de 2e bocht de lead en ben zo 5 rondjes door getuft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Bij mij draait het spel niet super hij schokt ontzettend.. Heb Radeon 8500 (Syst specs Hier onder)

Wat zijn de beste optie's waar ik mijn confige op kan zetten...?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
_VooDooMen_ schreef op 02 september 2002 @ 10:45:
Bij mij draait het spel niet super hij schokt ontzettend.. Heb Radeon 8500 (Syst specs Hier onder)

Wat zijn de beste optie's waar ik mijn confige op kan zetten...?
al in de readme gekeken ?
GENERAL GAME PERFORMANCE

If you are experiencing any lack of performance in the way the game runs
it is recommended that you lower the level of details in the in-game
options, as described in the manual.

To also help improve performance these options can be selected in the
Mafia Setup options, which may improve performance:

> Disable the Truecolor Texture Quality/Size if selected.
> Disable Software Mixing Only
> Disable Fullscene Antialiasing
> Disable the Clip Always Option
> Enable Hardware Transform and Lighting
GRAPHICS AND DISPLAY PERFORMANCE

The Texture Quality/Size option selected in the setup is related to the
amount of video memory and resources your PC may have. If for any reason
you experience problems with the graphics in the game ensure that you:

> Disable the Truecolor Texture Quality/Size if selected.
> Ensure that the Compressed Texture Quality/Size is enabled.

Other options:

> Reduce the resolution that the game is running in.
> Run the game in Full Screen mode, not in a Window.
> Disable Triple Buffering when running in Full Screen Mode.
> Use 16 bit colors rather than 32 bit when in Full Screen Mode.

If for any reason you experience any distortion in the graphics:

> Enable the Vertical Synch option.
> Enable the Clip Always option (This is strongly recommended if you
have an ATI video card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:29
He Thx..! :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 01 september 2002 @ 18:37:
[...]

Thx, scheelt me weer 2 cd's >:)

Ik heb echter wel geinstalleerd op station D:, en ik ga spelen met cd1 op station Q:

Werkt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaru: Nog geen probs hier met een soortgelijke comp?
1ghz, 128mb RAM, gf2mx, 2gb hd leeg (kan partitioneren tot 40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
CU2morO schreef op 01 september 2002 @ 19:18:
in de missie op die boot (14) heb ik de sleutel gevonden door die aap met ze gestreepte pakkie dood te rossen met me bucket.
daarna pak ik van hem de key op en ga ik naar die locked toillet, daar blijft de camera op de deur staan en kan ik verder nix doen :S kutbug
ook als ik wacht totdat die gast naar buiten is gekomen zit ik nog steeds vast :r
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hIJ WERKT HIER LEKKER OP EEN FPS VAN 20/22
dIT SPEL IS WH00T, MAAR HOE WERKT DE TRAINER?
btw:
Als ik een auto wil jattuh zegt hij dat hij hem nog niet eerder heeft gezien :(

En ik ben nu bij die cement toren.
Hoe smeur je hem onder cq laat je die lift naar beneden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
damn ik zit vast bij die race :(
die race is echt moeilijk! is er niet een of andere shortcut :? ik vlieg steeds uit de bocht of wordt bij de 4e lap ofzo van de weg gebeukt zodat mn auto fucked up is en ik al helemaal niet meer kan rijden :(

help :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
Mischien moet je de emmer meenemen van het toilet beneden? :P
Je moet 'm schoonmaken remember..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op 02 september 2002 @ 14:20:
[...]

WtF?
Spel is wel realistisch: Als politie je met geweer ziet > achtervolging.

En er is geen ruimte voor 300 granaten 43 molotov's Een Rocket Launcher met 55 bulllets of steal + een uzi (lees: gta3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net klaar met downen ff op cd branden en dan maar eens kijken of die wil draaien bij mij
anders moet ik maar 's gaan sparen voor een nieuwe 3d kaart of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:02:
ik ben net klaar met downen ff op cd branden en dan maar eens kijken of die wil draaien bij mij
anders moet ik maar 's gaan sparen voor een nieuwe 3d kaart of zo
je moet in iig een video kaart hebben die T&L ondersteund iets wat minimaal Geforce 2 is dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:40

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

THPSrulez schreef op 15 juli 2002 @ 15:46:
[...]

*snif* dan zal mijn lieve Voodoo 3'tje het wel nie doen :'(
raar hij werk top op me laptop en daar zit een 16mb readon m6 in

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:06:
[...]

je moet in iig een video kaart hebben die T&L ondersteund iets wat minimaal Geforce 2 is dus
dat wordt dus sparen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:40

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

zo duur is een gf2 nie meer hoor

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe GF2 is dik goedkoop 2ehands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Xtuv schreef op 02 september 2002 @ 14:20:
[...]

dat heb ik gedaan, maar ik kan helemaal nix, ik zie alleen de camera die recht van buiten op de deur gericht blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
kep er nog 1 te koop, asus V7700 32MB :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 02 september 2002 @ 15:21:
[...]

kep er nog 1 te koop, asus V7700 32MB :*)
2e hands raak je ze zowat ook niet aan de straat stenen kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn geluid is f+cked up. Weet iemand hoe ik het moet instellen op hardware?? Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het lukt niet. Ik krijg brakke geluid. Dit had ik ook bij BF 1942 demo (een soort gruis,net of je van die 5 wat speakertjes heb) maar bij bf 1942 had ik het opgelost om het op hardware te zetten. Ik heb dus een creative 5.1 player! soundkaart met 4 boxjes en subwoofer (quad sound).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:31:
mijn geluid is f+cked up. Weet iemand hoe ik het moet instellen op hardware?? Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het lukt niet. Ik krijg brakke geluid. Dit had ik ook bij BF 1942 demo (een soort gruis,net of je van die 5 wat speakertjes heb) maar bij bf 1942 had ik het opgelost om het op hardware te zetten. Ik heb dus een creative 5.1 player! soundkaart met 4 boxjes en subwoofer (quad sound).
laatste drivers bij creative downloaden en installeren.. werkte voor mij (had het bij BF demo ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 15:06:
[...]

Euhm geforce1 had ook al t&l hoor en hij draait hier ook prima met een geforce1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
In Freeride Extreme staan er 20 mannetjes door heel de stad welke je missies geven waarvoor je beloond wordt met een extra auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gefikt en dacht dat er niet zoveel aan zou zijn, hij draait heerlijk om mijn AMD 1 ghz, 512 mb sdram en viper770 (32mb) En ben er nu echt verslaafd aan! Ben nu met die F1 auto bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
dat race level is echt kut :(
ik vlieg de heletijd uit de boch, ga ik spinnen en dan sta ik weer verkeerd om
grrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20/22 fps op laagste reso (800*600) 25 fps op 1024*768 maar het loopt niet zo heel soepel.
Kan ook door andere auto komen.

1280*1024 here i come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nergunsman schreef op 02 september 2002 @ 16:52:
In Freeride Extreme staan er 20 mannetjes door heel de stad welke je missies geven waarvoor je beloond wordt met een extra auto.
Oh ok, jammer dat ik het er al heb afgegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
FireFoz schreef op 02 september 2002 @ 17:21:
grrr....
hehe veel mensen blijven er problemen mee hebben. Als ik start ga ik meteen naar links en rij je langs bijna iedereen. En in de bochten geen gas geven. Zo heb ik gewonnen (simpel :z ;) )

anders is overigens Hier een save game te vinden voor na die race.

[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 02-09-2002 17:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Hogere fps op een hogere resolutie :?
Dat is knap!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op 02 september 2002 @ 17:21:
grrr....
Heb ik in 1 keer gehaald.
Je bent veel sneller dan de rest.
Dus gewoon niet te veel gas geven dan win je makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
einde deze maand dus de MP patch volgens krawall.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Heeft iemand nog meer last van een compleet zwarte lucht?
Ik zou toch mogen verwachten dat et een mooie blauwe lucht zou zijn.
Ik heb een Ati Mobility Radeon 7500.
Zo lijkt et gewoo alsof je snachts rijdt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik kan niet uitstappen hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 19:44:
hey ik kan niet uitstappen hoe doe je dat?
rechtermuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck!
Bij missies is mijn fps 5, en zo krijg ik zelfs de eerste misie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x ter verbetering.

1ste keer motor stoppen, 2e keer uitstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Nergunsman schreef op 02 september 2002 @ 16:52:
Waar staan die mannetjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
1tje staat direct voor je huis aan de overkant van de straat (maar deze verteld alleen dat er 20 door heel de stad staan). Direct rechts aan het einde van de straat staat er nog 1 voor de eerste missies. De andere mannetjes moet je gewoon tegenkomen (staan zwaaiend op straat), of je gaat naar de vuurtoren. Hier krijg je dan te zien waar ze staan, al moet je dan natuurlijk wel die plek herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej, ieman hier al bij de haven dat je Sergio moet killen? ik heb bijna iedereen uit gemoord maar waar in godsnaam zit Segio??

lama ben der al uit :|

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2002 00:01 . Reden: blaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok voor iedereen die een traantje heeft moeten laten omdat er geen Multiplayer optie in zat, kan nu zijn tranen drogen. Want dit nieuwsbericht brengt goed nieuws: (korte quote uit het nieuwsbericht)
Een van de grootste mipunten vonden onze Amerikaanse collega's vooral dat er geen Multiplayer optie in het spel zat.Dus als reactie op deze klacht is Illusion Softworks maar meteen begonnen met het maken van een Multiplayer patch. Deze zal ongeveer aan het einde van deze maand (September) verschijnen.
Dus toch Mafia met meerdere personen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Woei....ik ga alvast m'mn pump action shotgun opwarmen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
RedHat schreef op 03 september 2002 @ 10:46:
Woei....ik ga alvast m'mn pump action shotgun opwarmen >:)
woei me2, maar eerst ff de single player uitspelen :P

heeft iemand dat al gedaan btw... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
FireFoz schreef op 03 september 2002 @ 10:58:
[...]

woei me2, maar eerst ff de single player uitspelen :P

heeft iemand dat al gedaan btw... ?
Ik ben bij missie 11 ofzo, bij die garage, dat ik drank op moet halen, die is best wel moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
dat vliegveld is best lastig... ik moet wat meer health vinden daar....
die in de ontvangst hal heb ik maar door al die tommy guns word ik neergemaaid :(

ik ga wel kijken of ik met driveby's wat kan doen :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik heb het gisteren uitgespeeld, maar wat ik jammer vind is dat ze zoveel meer hadden kunnen stoppen in de "free ride" optie. Je kan dan bijvoorbeeld wel van de stad naar het platteland rijden (hij laad dan gewoon nieuw level), maar je kan dan weer niet in het vliegveld, bekende huizen waar je eerdere missies heb gedaan, etc..., het leek mij juist zo cool om op het vliegveld lekker mannetjes neer te knallen...

En in "free ride extreme" heb je weer geen geld, kan je geen wapens kopen enzo (de regels die in "free ride" gelden doen het hier niet in). Maar je begint hier in een huis en een mooie parkeerplaats hierachter waar je auto's neer kan zetten. Dat is erg leuk, maar dan kan je verder alleen maar een beetje rondtuffen, zonder iets te doen. Ja, die extra-carmissies dan. Als ze nu "free ride" en "extreme" hadden gemixed, dan was het direct veel cooler geweest. Hadden ze in je huis ook nog een kelder kunnen maken waar je je eigen wapens kan stallen enzo... Dit zijn allemaal kleine dingetjes die het spel (nadat je het uitgespeeld heb) veel leuker maken.

Maarja, zou er ook nog een editor voor uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Lord_T schreef op 03 september 2002 @ 11:21:
dat vliegveld is best lastig... ik moet wat meer health vinden daar....
die in de ontvangst hal heb ik maar door al die tommy guns word ik neergemaaid :(

ik ga wel kijken of ik met driveby's wat kan doen :P
Jat een vrachtwagentje en rijd al die eikels over >:)

Werkte perfect :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 17:00:
Ik heb het spel gefikt en dacht dat er niet zoveel aan zou zijn, hij draait heerlijk om mijn AMD 1 ghz, 512 mb sdram en viper770 (32mb) En ben er nu echt verslaafd aan! Ben nu met die F1 auto bezig..
Als ie op jou systeem goed draait zal die denk ook wel bij mij goed draaien. ik heb hem bijna binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat vliegveld is makkelijk, trouwens, in dat barretje hangt zo'n health dingetje, ben je low on health, ga daar naartoe, pak dat spuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel toch nog best wel zwaar, mijn systeempje kan niet eens alles op high.
Dat ligt natuurlijk wel grootensdeels aan die brakke videokaart maar goed.. ook de laadtijden zijn niet echt lekker snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

* PoweRoy schaamt zich hij kan nog niet eens dat racelevel halen :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:20
Veel geheugen is volgens mij wel een must.. want met 256 krijg je al snel out of virtual memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Preddie schreef op 03 september 2002 @ 12:08:
ik heb het gisteren uitgespeeld, maar wat ik jammer vind is dat ze zoveel meer hadden kunnen stoppen in de "free ride" optie. Je kan dan bijvoorbeeld wel van de stad naar het platteland rijden (hij laad dan gewoon nieuw level), maar je kan dan weer niet in het vliegveld, bekende huizen waar je eerdere missies heb gedaan, etc..., het leek mij juist zo cool om op het vliegveld lekker mannetjes neer te knallen...

En in "free ride extreme" heb je weer geen geld, kan je geen wapens kopen enzo (de regels die in "free ride" gelden doen het hier niet in). Maar je begint hier in een huis en een mooie parkeerplaats hierachter waar je auto's neer kan zetten. Dat is erg leuk, maar dan kan je verder alleen maar een beetje rondtuffen, zonder iets te doen. Ja, die extra-carmissies dan. Als ze nu "free ride" en "extreme" hadden gemixed, dan was het direct veel cooler geweest. Hadden ze in je huis ook nog een kelder kunnen maken waar je je eigen wapens kan stallen enzo... Dit zijn allemaal kleine dingetjes die het spel (nadat je het uitgespeeld heb) veel leuker maken.

Maarja, zou er ook nog een editor voor uitkomen?
Sja, ik vind die freerides ook maar een beetje saai ..
Weet jij eigenlijk of in de extreme de bonusauto's 'respawnen', als je ze kapot hebt gemaakt/gereden? Zou 't handiger vinden als je gewoon nog de parking lot van Salieri kon gebruiken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das aars: Ik kan (nog) niet jatten, maar ik kan wel 2 geparkeerde auto's jatten (bolt truck en een lasiter, bij work quarter gebied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Gruwelijk! Heb net een extra auto verdiend en die gaat HARD. Niet normaal meer :P Ook maar gelijk die mega schans in extreme ride gemaakt, kom dus ruim over die rivier heen 8-), land, knal weer de lucht in en maak een paar loopings :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
race level is koekje :D

maar verder koele game, ben druk bezig met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik zit ff op een stukkie vast. Moet naar die racebaan toe om die car te jatte ofzow, als ik daar aan kom is alles gesloten en ik kan ook niet bij een deur naar binnen. Je krijgt wel zo'n uitroepteken te zien... en die tijd loopt maar door.

Hoe kom ik daar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
uitstappen, die gast maakt dan een garagedeur open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ja uitstappe doe ik maar er wordt geen deur open gemaakt hoor. En welke gast doet dat dan? Die daar binnen is ofzow of moet er eentje met je mee rijden? Ik ben alleen in die car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Frggl schreef op 03 september 2002 @ 16:24:
[...]

Sja, ik vind die freerides ook maar een beetje saai ..
Weet jij eigenlijk of in de extreme de bonusauto's 'respawnen', als je ze kapot hebt gemaakt/gereden? Zou 't handiger vinden als je gewoon nog de parking lot van Salieri kon gebruiken ..
Dat weet ik niet..., maar je kan je eigen huis gebruiken volgens mij (met die garage, waar je in het begin start), om je auto's te stallen en mee te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=dRTOCujtCoOF98xyzbZNWheTH"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=dRTOCujtCoOF98xyzbZNWheTH&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=IeiQswPB5qVK92M1JWCozzAu"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=IeiQswPB5qVK92M1JWCozzAu&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=s1kMwkm3G3i8DHL7WzwfeBMF"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=s1kMwkm3G3i8DHL7WzwfeBMF&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=8lvu1ZRUjdd5VWFCc3DjUYcW"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=8lvu1ZRUjdd5VWFCc3DjUYcW&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=6atRUZYeFzieC24L36Z9ZVemh"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=6atRUZYeFzieC24L36Z9ZVemh&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=p4P2ToBdpVPw0lfKYlmN78PyT"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=p4P2ToBdpVPw0lfKYlmN78PyT&size=512[/url]

[url="http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=NUMU3ynwleGZWZEiJRv7hu0dx"]Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/index.php?id=NUMU3ynwleGZWZEiJRv7hu0dx&size=512[/url]

Mijn bijdrage, op een gf2 mx400.. :9

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Zwaar iritamt dat spel.... na verloop van tijd gaat ie echt gewoon al trager reageren.. echt zwaar kl***
Zelfs op low detail en alles uit doet ie dit..... tijd voor een patch ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat na verloop van tijd je geheugen vol loopt, Hoeveel geheugen heb je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 07:45:
Ik denk dat na verloop van tijd je geheugen vol loopt, Hoeveel geheugen heb je??
Bigtower 300W-Abit KR7a-XP 1800+@2000+ -512MB KingstonDDR PC2100-IBM 61Gig7200rpm ATA100 -Terratec DMX Xfire 1024-ATI Radeon 8500 Retail -SCSIultraplex32x-SCSI12/10/32S-Eizo F930 21'-Cambridge PS2000 Digital-Logitech Cordless Optical
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 02 september 2002 @ 19:22:
einde deze maand dus de MP patch volgens krawall.de
MP Pacth 8) 8) 8) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op 03 september 2002 @ 16:20:
Veel geheugen is volgens mij wel een must.. want met 256 krijg je al snel out of virtual memory.
I know :( . Daarom deze maand een extra 512 mb ddr geheugen want dat is dus mijn bottle neck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moehahaha ik heb lekker een fout ontdekt:
in het spel zit je in 1933, maar je hoort muziek van Louis Jordan en dat komt uit 1940 :P hehe mierenneuker of wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 09:29:
moehahaha ik heb lekker een fout ontdekt:
in het spel zit je in 1933, maar je hoort muziek van Louis Jordan en dat komt uit 1940 :P hehe mierenneuker of wat :P
:) dan benn ik niet de enige die het al op viel :)

Maar als je goed na denkt zitten er wel meer van dat soort dingen in :)

Ach het geeft niet maar het is wel leuk dat er mensen zijn die het ook op vallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Gehaktbal schreef op 02 september 2002 @ 19:36:
Heeft iemand nog meer last van een compleet zwarte lucht?
Ik zou toch mogen verwachten dat et een mooie blauwe lucht zou zijn.
Ik heb een Ati Mobility Radeon 7500.
Zo lijkt et gewoo alsof je snachts rijdt :(
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind overigens de graphics niet al te best.

Ja de gezichten zijn wel mooi, maar de lippen bewegen niet echt heel soepel en natuurlijk, als iemand een sigaret rook dan doet die dat niet in zijn mond maar houd het net voor zijn lippen. Handje schudden kunnen ze ook niet echt en een deur van een auto opmaken is ook lijp je ziet dat een hand aan iets trekken, stukje lucht!

verder zijn veel textures echt slecht afgewerkt. Zijn net slecht opgeslagen *.jpg's. Vies vlekkerig en duidelijk 2D niet eens een beetje reelef (sorry ben heel even vergeten hoe je dat ook al weer schreef). En dan die velgen van die auto's dat is echt wel zwaar gekarteld, zelf met FSAA ziet dat er niet mooi uit.. :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 11:38:
Ik vind overigens de graphics niet al te best.

Ja de gezichten zijn wel mooi, maar de lippen bewegen niet echt heel soepel en natuurlijk, als iemand een sigaret rook dan doet die dat niet in zijn mond maar houd het net voor zijn lippen. Handje schudden kunnen ze ook niet echt en een deur van een auto opmaken is ook lijp je ziet dat een hand aan iets trekken, stukje lucht!

verder zijn veel textures echt slecht afgewerkt. Zijn net slecht opgeslagen *.jpg's. Vies vlekkerig en duidelijk 2D niet eens een beetje reelef (sorry ben heel even vergeten hoe je dat ook al weer schreef). En dan die velgen van die auto's dat is echt wel zwaar gekarteld, zelf met FSAA ziet dat er niet mooi uit.. :(:(
JA daar heb je wel gelijk in maar alsz e dat hadden moeten maken allemaal dan was het spel 3 jaar later uit gekomen en iedereen had een P7 moeten hebben met een Radeon 400000 of zo iets

Dus het ziet er voor deze tij van de PC tijd perk heel goed uit ..
Ook al omdat ze 4 jaar aan de game gewerkt hebben . en dan met zoiets uit komen is heel knap ..

Neem nu eens het voorbeeld van andere spellen die uit die tijd allang hadden uit moeten zijn .. of nu net uit gekomen zijn ..
DN 4 ever (nosteeds niet uit )
GTA 3 is 2 jaar in ontwikkeling geweest en het loopt voor geen meter op de huidige PCs (gemiddeld dan )
en als je dan ziet wat voor puinhoop je vergeleken met dit spel op je beeld krijg .
ik kan al 3 grote verschillen om noemen waarom deze game al ver voor GTA3 uit is ..
1 de mede weggebruiker houden zich grote lijnen aan de regels en de politie is veel beter dan in GTA3
2 IN GTA 3 hoor je nooit je persoontje zelf praten .
Dus laatsaan dat er en goed verhaal in zit .
3 En dan alleen al naar de GRAFX te kijken van GTA3 / MAFFIA dat is toch nooit tevergelijken met elkaar .
dus het is gewoon en goede een mooie Game .
Ik zelf heb nog geen spel gezien wat zo mooi is .

Even weer een vraagje hoe doe ik die BOM onder die auto :(
er staan 2 bewakers bij en als ik die neer paft,
dan is die vent die ik moet hebben al gevlogen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Op zich zou dit toch ruimschoots voldoende moeten zijn lijkt me.... heb net m'n virtuele geheugen maar uitgezet, kijken of dat nog wat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het lijkt of de mensen met een Radeon het meeste last hebben met het goed laten draaien van Mafia.
Misschien een beetje mindere ondersteuning door de makers van Mafia.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.