Tsja .. tis hobby heDarkX schreef op 22 september 2002 @ 15:15:
hmm...
Toch jammer dat je twee jaar tekent en NOG met manga bezig bentSorry, manga vin ik persoonlijk niks. Maar dat daargelaten is het wel netjes getekend
Kwaliteits anime/manga is verdomd mooi gemaakt.
(kijk voor de aardigheid maar eens naar wat posters van "Ah my goddess")
Zodra ik dat niveau heb behaald dan laat ik wel weten wanneer mijn eerste strip in de winkels ligt
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Anoniem: 60196
Nibble schreef op 22 september 2002 @ 20:31:
[...]
Tsja .. tis hobby he
Kwaliteits anime/manga is verdomd mooi gemaakt.
(kijk voor de aardigheid maar eens naar wat posters van "Ah my goddess")
Zodra ik dat niveau heb behaald dan laat ik wel weten wanneer mijn eerste strip in de winkels ligt

* Error323 slaps DarkX around with a big large throutDarkX schreef op 22 september 2002 @ 15:15:
hmm...
Toch jammer dat je twee jaar tekent en NOG met mange bezig bentSorry, manga vin ik persoonlijk niks. Maar dat daargelaten is het wel netjes getekend
github.com/Error323
Stoer; Marduq
Anoniem: 27983
dat is dus een van die posters van Ah My Goddess, professionele manga...XangadiX schreef op 22 september 2002 @ 23:02:
dat laatste plaatje heb je niet zelf getekend volgens mij...
Of koop een how to draw manga boek.
http://www.polykarbon.com/tutorials/index.htm
Vandaag is het feest en morgen ook.
Trout heet zo'n beestError323 schreef op 22 september 2002 @ 22:44:
[...]
* DarkX slaps DarkX around with a big large throutManga r0000lz vriend!! =)
Vin het gewoon jammer van de energie dat mensen da willen leren, verzin zelf iets koels man
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Check Zewall eens: online graffiti spuiten! Werkt echt geniaal en er zitten hele mooie submissions tussen. Lijkt een beetje op het sequence project, maar dan anders.
Hehe, das wel cool, ook ff 3 dingetjes gemaaktNozzman schreef op 23 september 2002 @ 11:52:
http://www.zewall.com
Check Zewall eens: online graffiti spuiten! Werkt echt geniaal en er zitten hele mooie submissions tussen. Lijkt een beetje op het sequence project, maar dan anders.

Ik denk dat ik het verlopig bij pixelneuken hou
Anoniem: 63822
voor iedereen die het wel leuk vind om ook sp (self-portraits) te maken, moet eens een kijkje nemen op:
www.conceptart.org/forums en dan onder Andrew Jones self portrait of the day, op de guest gallery klikken...en kijk gelijk ook even naar de platen die Android (andrew Jones dus
voor mijn sp, klik
http://home.hccnet.nl/hen...af%20hi-rez%20version.JPG voor een hi-res versie... ik ben er best trots op =)
ik ben best wel trots op mn plaatje van vandaag, hij lijkt wel goed... heb er dan ook wel bizar lang aan gewerkt
ik word er wel steeds beter in
thnx!GeJe schreef op 23 september 2002 @ 10:20:
Waarom doe je niet ff die minicursus van polykarbon ik denk dat je niveau dan in 1x beter is dan de afgelopen 2 jaar!![]()
Of koop een how to draw manga boek.
http://www.polykarbon.com/tutorials/index.htm
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Boogiecrew (1998)
Motorbear (1998)
Corky(1999)
fatbenny(1999)
Kabouter(2001)
[ Voor 0% gewijzigd door fatbenny op 24-09-2002 10:31 . Reden: Jaartal bijgewerkt ]
Anoniem: 26421
Ik hoop stilletjes eigenlijk dat er een keer in dit topic komt te staan dat je een boek gaat maken.... dat zou toch best kunnen?
Anoniem: 62555
Zelfde soort tekeningen en zelfde manier van teksten combineren.
Maar blijft erg mooi
Anoniem: 42747

en ik vraag me eigenlijk af of sommigen ook karikaturen tekenen, hier iig mijn bijdrage...

voor jullie een onbekend persoon, voor mij mijn wiskundeleraar
Ik wil de er eerst een anime stijl karakter van maken maar het lukte op een of andere manier niet. Dus toen maar serieus verder

Ik teken ook vaak karikaturen van mijn leraren (vorige week nog een pagina vol) alleen niet op zo'n hoog niveau
Vandaag is het feest en morgen ook.
Ben er nog maar net mee begonnen.
Hier wat logootjes:

Constructieve kritiek is welkom ;-)
Sorry modemers en layout, kan iemand me even helpen met resizen? Ben niet zo'n internet mens.
Een x-man, maar welke ben ik nog niet over uit, archangel tovallig?Anoniem: 1139 schreef op 24 september 2002 @ 23:15:
Hmm.. Volg dit topic, maar nog niets van m'n eigen werk laten zien. Nagetekend, maar niet overgetrokken...
[afbeelding]
Anoniem: 1139
At your service..prototype schreef op 24 september 2002 @ 23:48:
[...]
Een x-man, maar welke ben ik nog niet over uit, archangel tovallig?

Die andere kelti weet ik niet meer, was 't niet die gast die kon gillen..?
Tekeningen zijn al weer van een paar jaar geleden..

1 vraagje, welk/wat voor een potlood heb je erbij gebruikt? of heb je hem op de computer aangepast? de lijnen zien er namelijk goed zwart uit.
toppie!
Anoniem: 42747
Verder gebruik ik Voor karikaturen altijd een koolpotlood. In mijn geval een 3B. Kan je idd heerlijk dikke lijnen mee trekken. Die koolpotloden van Conté zijn opzich altijd goed maar over het algemeen zijn de meesten wel degelijk. Veel succes ermee!
Anoniem: 13958
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 13958 op 25-09-2002 11:02 . Reden: beetje foute post ^^ ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
jurjen<<=<==<<gaat werken aan een karikatuur

Anoniem: 23097
Inderdaad is het af en toe lastig te bereiken en veel pop-ups (van die irritante zoek je classmates dingen). Mocht je het echt willen ontwijken dan moet je vrees ik toch een betaald abbonnement bij ze nemen.DarkX schreef op 25 september 2002 @ 15:04:
Hmm, hebben meer mensen er hier last van dat DeviantART de laatste tijd er echt ZWAAR veel popups doorragtKom er daardoor nog maar echt minimaal
* Anoniem: 27983 heeft een pop up blocker.DarkX schreef op 25 september 2002 @ 15:04:
Hmm, hebben meer mensen er hier last van dat DeviantART de laatste tijd er echt ZWAAR veel popups doorragtKom er daardoor nog maar echt minimaal
Banners? Geen probleem, toch geen last van. Maar pop-ups zijn gewoon irritant, en die dingen doe ik dan ook wat tegen.
en dat dingetje dat ik heb (progje van ongeveer een MB ofzo, echt minimaal) laat bijna niets door.
En als je bijv. een note wil previewen voor hem te versturen, dan houd je control in en override je je pop up blocker
Maar als het goed is ga ik toch nog een betaald abbo nemen (of winnen
* Anoniem: 27983 komt er tegenwoordig elke dag
En ik wil zo'n leuk sterretje bij mijn naam
Anoniem: 66118
Anoniem: 22718
Het op papier zetten was geen probleem maar ik wil het ook op de pc hebben zodat ik het voor allerlei doeleinden kan gebruiken. Inscannen is geen optie. Toen zag ik deze topic en was onder de indruk.
Wie helpt?
en dees ben ik nu na aant tekenen...
Sorry dat ze zo groot zijn en crapkwaliteit... wepkem...
I see dead pixels...
leraar--->tekenen? heb ik nog wel wat liggen van afgelopen week en vorig jaarAnoniem: 42747 schreef op 24 september 2002 @ 21:30:
en ik vraag me eigenlijk af of sommigen ook karikaturen tekenen, hier iig mijn bijdrage...
[afbeelding]
voor jullie een onbekend persoon, voor mij mijn wiskundeleraar
school ---> tekenen? jezus man ik teken me daar te pletter! zo'n saaie bedoeling.. hoe saaier de les, hoe meer geteken
waarom zijn wiskunde leraren zo raar? me eerste leraar (was ook me 4e) was echt een wacko. Hij zei altijd "kom op" en hij knipte altijd met zijn vingers. Onze statistieken wezen uit: minstens 75 keer met zijn vingers geknipt per les, en minstens 20 keer "kom op".
De tweede leraar was een toffe gast maar hij was wel enigszins geflipt. me 3e was de wel acceptabel. Me huidige = 5e die is dacht ik wel zoals leraren uit andere vakken maar ik heb 2 keer lesgehad en hij ligt al in t ziekenhuis
dit is me eerste wisleraar (tijdens les in schrift):
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/003.jpg"]

dit me leraar latijn (gatverdamme wat een ***vak, ik heb deze week gemeld dat ik het wil laten vallen
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/002.jpg"]

Op dezelfde boekenkaft... uit verveling
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/001.jpg"]

Vervelen in de vakantie:
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/005.jpg"]

Tja, je bent computerfreak of niet he.. (maatschappijleerschrift..)
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/006.jpg"]

ik heb er nog eentje liggen, met verf ingekleurd monster in de stijl van "bedenk een freaky beest met zoveel mogelijk organen en lichaamsdelen op de meest onlogische plek" (zoals tegenwoordig heel veel horrorfilms/spellen). Ik had hem ingescanned op 1200dpi en hem dus opgeslagen als 20mb jpg. het uploaden duurt nog effe dus...
--ps nog steeds restecp for Nozzman
heb je ook iets radicaal anders (vergeleken met je tot nu toe geposte stijl) ? ik ben namelijk zeeer nieuwsgierig..
--

Deze kwam ik een tijd terug nog tegen uit schoolschriften van mij van een eeuw geledensupermidget schreef op 25 september 2002 @ 22:43:
[...]
heb je ook iets radicaal anders (vergeleken met je tot nu toe geposte stijl) ? ik ben namelijk zeeer nieuwsgierig..

Zoiets had ik ook, maar dat vond ik eigenlijk ook zwaar irritant.Anoniem: 27983 schreef op 25 september 2002 @ 16:18:
[...]
* DarkX heeft een pop up blocker.
Banners? Geen probleem, toch geen last van. Maar pop-ups zijn gewoon irritant, en die dingen doe ik dan ook wat tegen.
en dat dingetje dat ik heb (progje van ongeveer een MB ofzo, echt minimaal) laat bijna niets door.
En als je bijv. een note wil previewen voor hem te versturen, dan houd je control in en override je je pop up blocker
Mja, kom er eigenlijk nauwelijks meer, en betalen zie ik dan ook niet zo zittenMaar als het goed is ga ik toch nog een betaald abbo nemen (of winnen) dus...
* DarkX komt er tegenwoordig elke dag
En ik wil zo'n leuk sterretje bij mijn naam
Ik vind het ook vrij lastig om mooie platen te vinden, hoogste favorites enzo zegt me zo weinig, zijn de laatste tijd vrij veel van die trendy abtracte platen enzo en dat boeit me weinig
Deze is trouwens nog erg herkenbaar!
Nagetekend of zonder voorbeeld?
Ziet er iig goed uit!
Nagetekend met potlood, later met fineliner d'r overheen..Neobender schreef op 26 september 2002 @ 16:11:
[...]
Nagetekend of zonder voorbeeld?
Ziet er iig goed uit!
Zonder voorbeeld tekenen is echt een ramp, maar wel veel stoerder natuurlijk..
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen (ofzow). Dit is gewoon om te oefenen. Eerst maar es de verhoudingen goed zien te krijgen als je natekend, dan kan je later zonder voorbeeld gaan tekenen. Heb ook nog wel wat voorbeelden waarvan de verhoudingen dus totaal niet kloppen..

Mooi arceringen!Nozzman schreef op 25 september 2002 @ 23:52:
[...]
Deze kwam ik een tijd terug nog tegen uit schoolschriften van mij van een eeuw geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/
Ik kom er mainly voor de schrijfselen tegenwoordig, en wordt ook aardig opgenomen in de schrijvers-groep, dus de tekenkunsten van de zut doen me weinigDarkX schreef op 26 september 2002 @ 14:36:
Ik vind het ook vrij lastig om mooie platen te vinden, hoogste favorites enzo zegt me zo weinig, zijn de laatste tijd vrij veel van die trendy abtracte platen enzo en dat boeit me weinigIk denk dat devART iets te divers is voor mijn smaak ofzo.
bij mijn specialiteit staat ook "General Writer"
Maar we raken offtopic
Nozzman: Hoewel dat iets meer Alienlike is en iets minder abstract, toch nog dezelfde stijl he... Is dat aangeboren ofzo?
Wel mooi gearceerd idd, dat kan ik niet zo... Yummie pieces of art...
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/004.jpg"]

Vette stijl, wel freaky..supermidget schreef op 26 september 2002 @ 20:44:
met van die goedkope waterverf gekleurd.. getekent met potlood en fineliner...
[url="http://www.misterx.cistron.nl/tweakers/scans/huge/004.jpg"][afbeelding][/url]
Herkennen jullie haar trouwens?

Anoniem: 9542
paar puntjes: belichting is een beetje vreemd: aan de neus kan je zien dat het licht ietwat van links komt, de rest van het hoofd is echter wat symmetrisch qua belichting
oogleden zijn nauwelijks zichtbaar, waardoor ze erg aziatisch over komt (maar misschien is dit wel meer de bedoeling
wat is er met de neusgaten aan de hand?
de huid is erg smooth, terwijl de details in de lippen juist wel erg uitgewerkt zijn
de hele vorm zit er prachtig in, maar er zit nog weinig diepte in, ogen kunnen dieper denk ik, hier en daar plooien en rimpels aanbrengen moet schelen (van de neusvleugels naar de mondhoeken, aan de buitenkant van de ogen etc, wangen zitten er wel goed in, maar kunnen nog wat overdreven worden denk ik
verder: dikke hulde, ik herken d'r niet aleen...
Mijn indruk; Zeer mooi gedaan! :+T komt erg overtuigend over maar ik ben het grotendeels wel eens met de reactie van mophor.Anoniem: 23097 schreef op 27 september 2002 @ 12:29:
Ik wilde wat oefenen met gezichten, dus heb ik onderstaande plaat gemaakt met wacom en Photoshop. Heb alleen erg veel moeite met wimpers maken. Gewoon lijntjes zetten komt heel onnatuurlijk over.
Herkennen jullie haar trouwens?
[afbeelding]
In welk programma heb je het gemaakt? Het lijkt ook alsof er een soort van filter overheen is gegooid (ik weet niet hoe hij heet, ik geloof "aquarel" ofzo. Hij maakt er een beetje schilderachtigemozaïek van)
Ik zal even laten zien welk plaatje ik als leidraad hiervoor gebruikt heb:

Het plaatje is van de parfum reclame: Noa van Cacharel.
Ik ga proberen meer detail bij (onder) de ogen aan te brengen en bij de neus het een en ander veranderen.
supermidget: ik heb dit gewoon in Photoshop 7 gemaakt, en heb er geen aquarelfilter of mozaikfilter overheen gegooid. Misschien dat je dat idee een beetje krijgt omdat de originele plaat eigenlijk groter is, en dit door de verkleining komt?
Mochten er nog meer verbetertips zijn na het zien van deze foto? Ze zijn welkom
Anoniem: 9542
gooi er wat ruis overheen ofzo, in een overlaylayer,
let op de ogen, vooral aan de bovenkant zit heel veel schaduw
de wenkbrauwen ff netjes afwerken, en dat gebied tussen wenkbrauwen en ogen (hoe heet dat in godsnaam) goed bestuderen, dat bepaald voor een groot deel de oogopslag
verder ontbreken fijne lijntes idd ook op de foto, deze meid is zeer bruut opgemaakt
en misschien zijn die glinstertjes van jou in de ogen iets te sprookjesachtig
verder nog steeds: dikke hulde, ik doe het je zeker niet na
Mocht je het nieuwe totaal plaatje ook nog willen zien, laat maar even weten, dan post ik die ook nog. (Is alleen misschien lastig het verschil te zien als je oude en nieuwe niet naast elkaar ziet staan, terwijl ik toch een hoop veranderd heb.)
* Ik vind de wenkbrouwen trouwens wel stoer geworden!

Links is de oude situatie, rechts de nieuwe situatie. (op werkelijke grootte).
Ik heb er trouwens nog een ruis overheen gegooid, zodat de huid iets minder glad overkomt. Ik weet niet of je dat heel duidelijk kan zien.
Nog even een vraagje: Mophor, hoe staat het met je eigengemaakte bos-plaat uit het 2d-topic? Heb je daar nog ooit wat aan gedaan?
erg mooi getekendAnoniem: 23097 schreef op 27 september 2002 @ 22:48:
Oke ik ben weer even aan de slag gegaan met het gekregen commentaar. Ik heb even wat gedaan aan een hoop details en verbetering. Ik weet niet of jullie zitten te wachten op een nieuw totaal plaatje.... is misschien wat lastiger zien. Daarom laat ik even een paar details zien die o.a. veranderd zijn.
Mocht je het nieuwe totaal plaatje ook nog willen zien, laat maar even weten, dan post ik die ook nog. (Is alleen misschien lastig het verschil te zien als je oude en nieuwe niet naast elkaar ziet staan, terwijl ik toch een hoop veranderd heb.)
[afbeelding]
Ik heb er trouwens nog een ruis overheen gegooid, zodat de huid iets minder glad overkomt. Ik weet niet of je dat heel duidelijk kan zien.
offtopic:
Nog even een vraagje: Mophor, hoe staat het met je eigengemaakte bos-plaat uit het 2d-topic? Heb je daar nog ooit wat aan gedaan?
die neus is iig een stuk beter rechts
en die wimpers zijn goed hoor
zien er natuurlijk uit
nice
\o/

En dan ineens wil je een legermannetje tekenen die zijn auto kwijt is
Haar neus magh aan de onderkant wat scherper in wat meer in een driehoek. Dat is wat karakteristieker voor dat gezicht. De mondhoeken vond ik er erg hard inzitten, vooral die rechtse. Verder: sjapeau!!!Anoniem: 23097 schreef op 27 september 2002 @ 22:48:
Oke ik ben weer even aan de slag gegaan met het gekregen commentaar. Ik heb even wat gedaan aan een hoop details en verbetering. Ik weet niet of jullie zitten te wachten op een nieuw totaal plaatje.... is misschien wat lastiger zien. Daarom laat ik even een paar details zien die o.a. veranderd zijn.
[afbeelding]
offtopic:
HAHAHAHAHAHAHAHANozzman schreef op 28 september 2002 @ 12:18:
[afbeelding]
Sorry voor weinig bijdragende reply, maar deze is echt geniaal!!
Zowiezo zijn de werken van Nozzman echt gaaf....maar deze....
Permanent wintericon!
Anoniem: 61849
volledig mee , eens Nozmanns werk is superb.Echt goed ( weet ook nie veel te zeggen)Nozzman schreef op 28 september 2002 @ 12:18:
[afbeelding]
Anoniem: 43796

De onderste is geverft met pastelverf en is in het echt 3 a4tjes groot..hij is wa scheef maar dat komt door de gare scan (door formaat lastig in te scannen) de andere twee zijn in a3 formaat en gewoon getekend.
Ben inderdaad zeker geen manga fan, maar je tekent erg goed.Anoniem: 43796 schreef op 29 september 2002 @ 23:15:
oke even een paar scans van mijn werk, ik weetd at een hoop niet gek op manga zijn hier, maar ik sta open voor kritiek..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De onderste is geverft met pastelverf en is in het echt 3 a4tjes groot..hij is wa scheef maar dat komt door de gare scan (door formaat lastig in te scannen) de andere twee zijn in a3 formaat en gewoon getekend.
Vooral die middelste is mooi!
ik heb ook wel een paar koele spider-man's getekend, ik zal eens kijken of ik ze fatsoenlijk kan inscannen>brakke scanner...
en verder, man ik wou dat ik zo kon tekenen want er zitten echt super gave dingen bij
en nozzman heb je al eens aan een boek gedacht??
Dat lijkt me vrij Schansloss. Waarom? Omdat ik geen hielenlikkende grachtengordelridder ben en me niet inlaat in enge incestueuze scenes met allemaal enge mensen die net doen of de wereld afhangt van hun geklieder. En misschien omdat ik lui ben
Ik heb gewoon de juiste "ingangen" niet. Got it? Ingangen?
Maar het lijkt me natuurlijk fantastisch om eens een boek uit te brengen. Net als Crumb: zo'n sketchbook
Anoniem: 61849
De 2 bovenste plaatjes zijn best goed gelukt de onderste heeft een iets misvormde kaak ( NOFI) , alhoewel dit hetzelfde plaatje lijkt maar dan ingekleurd , vreemd.Zal wel weer iets met scannen zijn gebeurd.Anoniem: 43796 schreef op 29 september 2002 @ 23:15:
oke even een paar scans van mijn werk, ik weetd at een hoop niet gek op manga zijn hier, maar ik sta open voor kritiek..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 49158
een amigo van mij heeft deze: [url="http://vinegarindustries.com/index.html"]azijn[/], en is ook gek van Crumb... misschien heb je er wat aan!

deze heb ik met referentie demaakt, zonder kan ik nog niet...
de kwaliteit is bout maar you'll get the idea... ik heb nog véél meer maar ik zie wel of dat inscan,
en dan nog mijn pollo diablo

kweet niet of die hier thuis hoort, keb hem met flash getekend.
en ik heb geen wacom maar toen een tekentablet bij de aldi gekocht

Arshia had zelf geen zin om hem te posten...vandaar
Gemaakt met 4 viltstiften en een lineaal
Anoniem: 58
Als je echt zeker weet dat het geen foto is, vind ik het zeer goed gedaan!Anoniem: 66655 schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
Ikkah.. eerst met podloot en toen met photoshop ff mooi maken
Anoniem: 66655
Dit is geen foto???Anoniem: 66655 schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
Scan 'm is groter in!

Deze heb ik net gemaakt. Ik vind deze zelf wel mooi geworden. Had hem eerst fc ingekleurd, maar dan is de sfeer weg. Dus maar weer een quadtone van gemaakt
sorry voor de grootte van de plaat...
Anoniem: 1454
Hey!!Senzuboon schreef op 30 september 2002 @ 19:43:
*knip*
en dan nog mijn pollo diabloeen van mij favorieten:
[afbeelding]
kweet niet of die hier thuis hoort, keb hem met flash getekend.
en ik heb geen wacom maar toen een tekentablet bij de aldi gekochtmaar tis wel leuk om mee te klooien
btw die spidey is best goed
hier is nog iets van mij ... alleen heb ik op het moment geen scanner
sorry voor de slechte kwaliteit

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1454 op 01-10-2002 08:35 . Reden: omdat ie niet kan typen ]
Anoniem: 23035
Minority report??Nozzman schreef op 30 september 2002 @ 23:46:
[afbeelding]
Deze heb ik net gemaakt. Ik vind deze zelf wel mooi geworden. Had hem eerst fc ingekleurd, maar dan is de sfeer weg. Dus maar weer een quadtone van gemaakt
sorry voor de grootte van de plaat...
Ziet er iig goed uit!
met potloot getekend..yeah rightAnoniem: 66655 schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
ik vind het een leuk tekeningetjeAnoniem: 1454 schreef op 01 oktober 2002 @ 08:31:
[...]
Hey!!![]()
![]()
btw die spidey is best goed
hier is nog iets van mij ... alleen heb ik op het moment geen scanner.... dus dit is het resultaat van een foto met digitale camera.
sorry voor de slechte kwaliteit
[afbeelding]
lekkul simpel
\o/
Anoniem: 54377
Maar eerst ff wat handgetekende stuff:

Die laatste is al redelijk oud, maar heb ik nooit afgemaakt omdat ik altijd bang was em te verpesten.
Als jij denkt dat een Graphire 2 te onhandig tekent (klein vlakje en shit, te begrijpen) en je wil toch een Intuos2 A4, dan zou ik geen geld 'verspillen' aan die 'tussenstap' met de Graphire...
Edit:
Als ik niet duidelijk ben, dan meld het even
Btw: die onderste is mooi dan om af te maken met je Wacom, dan verneuk je het origineel niet, en kan je het toch afmaken
Je zou met een wacom die onderste af kunnen maken!! Die heeft nl. wel potentie om erg vet te worden. De andere twee zijn ook okee. Lekkere vlotte stijl en goed gearceerd.Anoniem: 54377 schreef op 01 oktober 2002 @ 19:26:
Volgende week een Wacom halen.. Twijfel alleen nog heel erg welke.. Of een Graphire 2 om te testen of gelijk de gok wagen en een Intuos2 A4 halen.....
Maar eerst ff wat handgetekende stuff:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is al redelijk oud, maar heb ik nooit afgemaakt omdat ik altijd bang was em te verpesten.
Kunt ook nog een A5 pakken natuurlijk, is toch al weer 2x zo groot als de Graphire (A6)Anoniem: 27983 schreef op 01 oktober 2002 @ 23:12:
Snowblind: een wacom is echt goddelijk, dus eerst 'om te testen' een Graphire 2 aanschaffen hoeft niet echt kan ik je vertellen.
Als jij denkt dat een Graphire 2 te onhandig tekent (klein vlakje en shit, te begrijpen) en je wil toch een Intuos2 A4, dan zou ik geen geld 'verspillen' aan die 'tussenstap' met de Graphire...
Edit:
Als ik niet duidelijk ben, dan meld het even
Btw: die onderste is mooi dan om af te maken met je Wacom, dan verneuk je het origineel niet, en kan je het toch afmaken

Maar goed ff ontopic. vond nog wat:

en

resized, clix voor groot
nog ff 1-tje:

original = clix
Wel even ietsje anders, is in t echt vrij groot (A1) en hangt aan mijn muur
ik zal eens kijken wat er nog meer te plaatsen valt.
Maandag komt mijn Wacom binnen
Anoniem: 54377 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
thx..
nog ff 1-tje:
[afbeelding]
original = clix
Wel even ietsje anders, is in t echt vrij groot (A1) en hangt aan mijn muur
ik zal eens kijken wat er nog meer te plaatsen valt.
Maandag komt mijn Wacom binnen
Is die met een balpen gemaakt? Erg mooi, lekkere organische stijl!
jep, met balpen. Binnenkort ga ik em wat uitbreiden of helemaal opnieuw maar dan met deNozzman schreef op 04 oktober 2002 @ 10:29:
[...]
Is die met een balpen gemaakt? Erg mooi, lekkere organische stijl!
Wacom..
Zodra ie af is post ik em
En thx voor de reacties..
Anoniem: 43796
Ja idd. komt door scannen, in het echt is ie sowieso 3 a4tjes groot, en op deze scan staan de lijnen ook scheef.. maar ik vind de zwart wit versie beter tot zijn recht komen alhoewel deze ingeverfde versie ook best aardig gelukt is..Anoniem: 61849 schreef op 30 september 2002 @ 19:27:
[...]
De 2 bovenste plaatjes zijn best goed gelukt de onderste heeft een iets misvormde kaak ( NOFI) , alhoewel dit hetzelfde plaatje lijkt maar dan ingekleurd , vreemd.Zal wel weer iets met scannen zijn gebeurd.
idd kan ik ook de profile's checken van deze tekenaars
En dat doe ik dan gewoon met de hand en potlood/pen.
Anoniem: 41361
Dit topic is gesloten.