Algemeen Tekentopic *handgetekend/wacom only* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.817 views sinds 30-01-2008

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 52084 schreef op 29 augustus 2002 @ 10:48:
What about een EasyPen G6 tablet?

Ik las dat ie in de ComputerArts het best getest was en met 65 pond voor een A-4 is ie 6x zo goedkoop als een Wacom. Iemand ervaring met deze knakker en waar kan ik hem kopen behalve in Engeland?

_/-\o_
klinkt interrestant (overigens kick ass magazine dat computerarts :)) - ik heb een aiptek alleen mijn pen is kapot :'( weet iemand of ik hier ook een wacom aan kan hangen? (aiptek pen tablet 12000U - A3 :))

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik kan je wel zeggen dat als er een batterij in de pen zit, je hem beter niet kunt nemen... dat tekent erg onnatuurlijk en zwaar.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Anoniem: 52084

Ik zie net op http://www.nisis.com/index.html dat er in de pen 1 AAA batterij moet, waar je 12 maanden mee schijnt te doen. Maar 1 AAA-tje weegt toch geen drol? Misschien voelt die pen juist wel wat lekkerder aan dan, als ie een beetje stevig aanvoelt?

Nah jah, ik heb nu even geen 600 euro's voor een Intuos A-4 :'(

Anoniem: 26421

willem169 schreef op 29 augustus 2002 @ 10:34:
Je gaat me niet vertellen dat je voordat je dit postte Google niet gebruikt hebt...
Sorry, maar daar is echt veel over te vinden.
Sorry grootmeester willem169.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zullen we, voordat we hier deze draad helemaal volzetten met wacom-pen-berichten, een oude wacomdraad omhoog schoppen? zoek er eentje uit zou ik zeggen, dan gaan we daar in verder, want nu wordt de draad telkens gecheckt op nieuwe creaties en dan discussiëren we alleen maar...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Anoniem: 26421 schreef op 29 augustus 2002 @ 09:45:
*klein schopje*

Weet er dan niemand meer over The Monkey Island series en over hun vette tekeningen cq renders?
Eh... the monkey island series? De eerste 2 ware botte lowres plaatjes (wel ruig hoor :)), terwijl de laatste (4) gerenderde backgrounds heeft ("Dozens of lusciously rendered backgrounds! "). Wat jij liet zien is dus gerendered, en daarvoor moet je naar een 3D topic, niet naar een teken topic.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok! Dan weet ik dat... Maar je moet toegeven dat het er vet uitziet ;-)

Die stijl zie je bijna nergens terug en ik ken maar weinig renders die die stijl hebben.. Maar goed, je zei het zelf al, daar mag ik lekker over verder babbelen in een 3d topic... (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 21:11
zitten jullie ergens ook op engelse/nederlandse kunst forums?? ik zit voornamelijk op Polykarbon...anyways, jullie kunnen zwaar goed tekenen...unlike me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ben ff op elfwood bezig geweest, enorme kutsite. Gooi nu alles op DeviantART, is wel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38718

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/m.kleijer/susan/th_nazgul.jpg

Ok, beetje prutswerk, maar dit is 'm dan uiteindelijk toch geworden en ik vind het nog niet eens zo heel ontzettend slecht (laat me nog even in de waan, ok?) ;)

Notice trouwens de keer-op-keer uitgegumde lijntjes :P

Orgineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23035

Anoniem: 38718 schreef op 30 augustus 2002 @ 23:09:
[afbeelding]

Ok, beetje prutswerk, maar dit is 'm dan uiteindelijk toch geworden en ik vind het nog niet eens zo heel ontzettend slecht (laat me nog even in de waan, ok?) ;)

Orgineel
Nazgul :),

mooi hoor! zou de benen van het paard (want een paard heeft benen he!) iets langer maken, verder mooi :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 38718 schreef op 30 augustus 2002 @ 23:09:
[afbeelding]

Orgineel
mooi getekend, maar zoals altijd moetten gotters er over zeiken;
maak iets meer detail van 't zwaard

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1591

.
Alweer een wacom krabbeltje..

Geboren op papier, zindelijk geworden in Painter, uiteindelijk volwassen in PS7 _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/Engels/downloads/Media/Wallpapers/fanbird1024.jpg

Kmoet nog veel oefenen met perspectief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12730

Ziet er goed uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BioBoy, echt meesterlijk gemaakt man...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Clay schreef op 14 juli 2002 @ 19:54:
yay! goedzo :) hij is wat misvormd geraakt bij het natekenen, maar hij is blijkbaar nog goed te herkennen ;)
Ik dacht een zagato

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ok mijn tekening, nooit serieus iets geprobeerd te tekenen tot gisteravond :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=11813&size=128
Kleuren zijn alleen wat verneukd met het scannen :/
Het lichaam moet er nog onder komen maar ik wou eerst even het hoofd goed krijgen :)
Iemand nog tips of kritiek?

Deze is trouwens gemaakt mbv PolyKarbon geweldige site om mee te beginnen imo :)
Iemand verder nog sites met tutorials om Manga of 'gewoon' te tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

http://elfwood.lysator.liu.se/farp/

Staan paar aardige tutors op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.phusion.nl/project/prototype/jayanzee/jayproto_1.gif
JayAnzee en Proto's wacom werk via ms netmeeting whiteboard :D, SUNDAY BLOODY SUNDAY :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58

prototype schreef op 01 september 2002 @ 22:08:
[afbeelding]
JayAnzee en Proto's wacom werk via ms netmeeting whiteboard :D, SUNDAY BLOODY SUNDAY :P
Massive dope! en nu weer verder met phusion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 17:41
zal er ook eens eentje posten, heb m'n wacom al een tijdje niet meer gebruikt
is een tekening die ik voor een t-shirt van een dweilorkest gemaakt heb, geen idee of ze em ooit gebruikt hebben of niet. Heb tekening wel gewoon op papier geschetst en daarna overgetrokken op de wacom (in painter), ik vind het nogal tegenvallen om met de wacom goed te tekenen/schetsen, het vergt nogal een goede oog-hand coordinatie. Achtergrond enzo is wel helemaal in painter gemaakt, is verrekte handig al die layers :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/michel.heusinkveld/sprl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Afbeeldingslocatie: http://www.bakery-lab.nl/users/bram/portfolio/unpublished/schilderij_1.jpg

Laatst schilderspullen gekocht en weer eens oldskool aan het spatten en smeren.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
En waneer kunnen wij jouw expositie bewonderen nozzman :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Expositie? Ehm...op mijn WC hangen wel wat dingetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:48
Hey Nozzman, heb jij ook de grafix van deze clip gedaan: One-T Music is the one... Lijkt behoorlijk op jou style!! Errug mooi dat schilderij btw

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

had vanmiddag een schets gemaakt, en dat heb ik net uitgewerkt tot deze gast :) meer wip dan af trouwens

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Clay schreef op 03 september 2002 @ 21:48:
had vanmiddag een schets gemaakt, en dat heb ik net uitgewerkt tot deze gast :) meer wip dan af trouwens
Pffffffffff.... wat zijn jouw tekenachtergronden? Megamooi.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

Nozzman: die tekeningen van jou kan je echt wel ergens tentoonstellen/posterformaat en dan verkopen...
pop-art ;)

Zoiets kan je echt wel mee naar een expositiegallerij stappen... En je hebt veel enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*faints

Erg tof! Dat was trouwens wel een perfect plaatje geweest voor op een Magic kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Hoe begin je nou met zoiets eigenlijk? Begin je gewoon met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Thunder -> Wat is dat?? Knikkers? :P
Gister was ik trouwens 2 jaar lid van tweakers.. heb er een biertje op gedronken

nog steeds een nickchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 16:17

Alpine

Twisted animator

Ik heb nog niet zo lang een Wacom dus ben nog flink aan 't oefenen :)

Het is een soort Dirk-Jan achtig mannetje.

Afbeeldingslocatie: http://195.64.88.233/images/dude.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Alpine op 04-09-2002 21:39 . Reden: sorry voor 't verneuken van de layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
MrZed schreef op 04 september 2002 @ 21:23:
Thunder -> Wat is dat?? Knikkers? :P
Gister was ik trouwens 2 jaar lid van tweakers.. heb er een biertje op gedronken
Een rondje voor het hoofd en een rondje voor het lichaam :+
Gefeliciteerd trouwens :P

• Clay

Clay

cookie erbij?

Hoe begin je nou met zoiets eigenlijk? Begin je gewoon met zoiets?
Mwah het begint idd behoorlijk ruw, een paar basis lijntjes, dat wordt een schetsje, verder pruts ik maar gewoon wat aan en dan uiteindelijk komt er zoiets uit :D
Pffffffffff.... wat zijn jouw tekenachtergronden? Megamooi.
Heb ik van zowel mijn vader als moeder, en die weer van haar vader, dus dat zit in de familie :) verder nooit meer dan middelbare school tekenen gehad wat dat betreft.

Anoniem: 13958

Very nice Clay :)
Zit veel progressie in vergeleken met die andere tekeningen van lara enzow uit het teken mooie vrouwen topic :)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nozzman schreef op 03 september 2002 @ 11:29:
Expositie? Ehm...op mijn WC hangen wel wat dingetjes ;)
Jaaa Nozzman, blijf maar onschuldig doen..
Je hebt stijl. En of ik het nou mooi vind of toch soms wat te abstract, het blijft jouw stijl. En daar moet je echt wat mee gaan doen.

Je zou eens navraag moeten doen, hoe je een keer een expositie kunt houden in een openbaar gebouw. Mijn moeder heeft een keer een expositie gehouden in een kerkje in de buurt, je zou eens moeten vragen of het bij de bibliotheek kan... dat kan nml. in Doesburg wel.
Ik denk dat er vast wel mensen zijn die een werk willen kopen, of iemand die je verder kan helpen eens met wat meer werk in een grotere ruimte te gaan exposeren...

Maar wat ik me nou afvraag: komen dit soort figuren nou gewoon in je op, dat je een middagje in de trein zit ofzo, en je kijkt naar alle mensen om je heen, en opeens teken je zo een figuurtje? of moet je echt hardnekkig denken van 'hmm, dat lijntje hier moet maar weg, want anders lijkt hij teveel op mn vorige persoontje'?

• Nozzman

Nozzman

nee, ik zet gewoon lijnen weg en dan wordt het vanzelf wat! Ik heb wel vaak een idee van wat de voorstelling zelf wordt, maar de figuren zijn gewoon met pen op papier en dan op gevoel.

Exposeren is vaak zo lam: één of ander hok waar mensen langslopen. Ik doe liever gewoon kliederen in mijn boekje en af en toe eens wat online zetten. Wat ik WEL eens zou willen is een boek laten maken. Maar ja. Das weer zo hoog gegrepen. Eerst maar vrolijk verder kliederen..

• Clay

Clay

cookie erbij?

Anoniem: 13958 schreef op 05 september 2002 @ 14:30:
Very nice Clay :)
Zit veel progressie in vergeleken met die andere tekeningen van lara enzow uit het teken mooie vrouwen topic :)
Dat komt omdat die andere dingen niet mijn stijl zijn in de vorm van dat ik dat veel doe. Die gekleurde dingen die ik gepost heb zijn ook meteen zo'n beetje alle gekleurde platen die ik ooit gemaakt heb :D Dit was meer de manier waarop ik altijd teken, met een potlood :P

Nozzman schreef op 05 september 2002 @ 17:42:
Exposeren is vaak zo lam: één of ander hok waar mensen langslopen. Ik doe liever gewoon kliederen in mijn boekje en af en toe eens wat online zetten.
Zo van: dat regel je zelf :)

Als jij een of andere kunstgallerij gaat houden in een deftig hokje en shit, ja, dan wordt het saai.

Als jij gewoon tegen vrienden, kennisen, kunstliefhebbers en minnaressen zegt dat je je kliedertjes op gaat hangen in een lange gang en dat ze er naar moeten komen kijken, dan kan je het leuk maken.
Als jij daar gaat langslopen en opninies peilen, mja... :{
Als jij langs gaat lopen en je spreekt iedereen die binnenkomt aan met "j00, hoe is't? Eej, nou: mijn krabbeltjes *wijst* Have fun enzo :P " dan kan het leuk worden ;)

Je regelt dus de opzet enzo helemaal zelf, en daardoor ook de sfeer...

>>

Even: Grmblz, CKV3 op school moet ik nu portretten en mensen en houdingen en shit voor tekenen. Dat zuigt echt zo gigantisch, al kan ik het op zich wel een beetje (bijvoorbeeld, al is dit maar een WIP)

Grmblz... :{
*bummed out*

ckv 3 :P
dat sux

Al mijn tekeningen die ik voor ckv 3 heb moeten maken zijn echt allemaal erg slecht omdat ik de opdrachten nooit leuk/motiverend vond. Gewoon een beetje klooien en dan 2 dagen van te voren flans je even iets in elkaar voor de echte opdracht :)

Anoniem: 13958 schreef op 05 september 2002 @ 20:39:
ckv 3 :P
dat sux

Al mijn tekeningen die ik voor ckv 3 heb moeten maken zijn echt allemaal erg slecht omdat ik de opdrachten nooit leuk/motiverend vond. Gewoon een beetje klooien en dan 2 dagen van te voren flans je even iets in elkaar voor de echte opdracht :)
Mwoah, ik vind tekenen en dingen wel leuk, en ik vind mensen tekenen wel leuk, maar niet wanneer het MOET weet je wel :+
Frustrerende ik, i know, maar... :)

Analways: ik ga eens beginnen aan een paar mensenpoppetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23097

Oke hier een creatie wat ik zelf een aantal jaren geleden geschilderd heb. Ik heb toen een tijd bij een cursus naaktschilderen gezeten. En zat daar toen als 18-19 jarig meisje bij allemaal mannen van ruim 40 plus haha!! (nee niet als model, maar om de model na te schilderen!)

Naja dit was iets wat ik toen o.a. op 1 avond gemaakt heb. Een van de leukste vind ik zelf!

Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/geel%20copy.jpg

Hij is niet echt perfect gemaakt... misschien dat ik het nog eens in Photoshop ga aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

mooie kleuren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14373

Ik vind het een mooie compositie en kleuren. Maarre, zijn dat nou ballen die ik daar zie :? Dat doet wel af aan de compositie, al is het vast humoristisch bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139

Anoniem: 14373 schreef op 06 september 2002 @ 17:05:
Ik vind het een mooie compositie en kleuren. Maarre, zijn dat nou ballen die ik daar zie :? Dat doet wel af aan de compositie, al is het vast humoristisch bedoeld :)
Waar zitten jouw ballen??? |:( 8)7

Volgens mij is 't een hak van een voet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Afbeeldingslocatie: http://130.89.160.183/lego/pictures/wacom/tjah.jpg
tis onderhand alweer een half jaar sinds ik voor t laatst tekende, maar heb weer eens een poging gemaakt. deze is wacom only. en naar mijn mening wel aardig na een half jaar niets. critiek is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze heeft een beetje dikke neus

En een giga rechter boob, terwijl die links toch iets subtieler is... Als vrouwen liggen, dan lijken hun borsten ook kleiner (of, iig 'lager')
Dus zij heeft redelijk stijve silconen erin zitten ;)

Verder heeft ze een beetje een heel eng rechter onderbeen. (dun)

En nog iets dat ik niet vaak genoeg kan zeggen: mensen bestaan NIET uit lijntjes!

(maar voor de rest goed werk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14373

Anoniem: 1139 schreef op 06 september 2002 @ 18:20:
[...]

Waar zitten jouw ballen??? |:( 8)7

Volgens mij is 't een hak van een voet... :)
Ik hoop het :) Het zal aan mijn zieke geest liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Anoniem: 27983 schreef op 06 september 2002 @ 23:40:
En nog iets dat ik niet vaak genoeg kan zeggen: mensen bestaan NIET uit lijntjes!
tekeningen Goddank soms wel

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Een tekening die ik 3 jaar geleden heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=4574

Hij paste trouwens niet helemaal op de scanner.

Ben nog een stad aan het tekenen voor MrRudi's rpg maar die is nog in een te vroege fase om te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
Ze heeft een beetje dikke neus

En een giga rechter boob, terwijl die links toch iets subtieler is... Als vrouwen liggen, dan lijken hun borsten ook kleiner (of, iig 'lager')
Dus zij heeft redelijk stijve silconen erin zitten ;)

Verder heeft ze een beetje een heel eng rechter onderbeen. (dun)

(maar voor de rest goed werk :P )
zoals ik al zei. t was lang geleden. sinds ik getekend had. dit was de eerste keer in een half jaar ofzo. daarbij was t ongeveer 20 min werk. :) maaruh bedankt voor de critiek. alles is bruikbaar. zal dr in t vervolg op letten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

AArgh! Lijnloosheidspurist! :P

Ik heb vaak genoeg kunstwerken gezien waar lijntjes heel effectief toegepast kunnen worden om een gave stijl te creeëren :) Voor totaal realisme is het idd niet goed, maar als alle kunst realisme was was het maar een saaie bedoening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

lijntjes zijn prachtig :P 't is maar net wat je nastreeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 22:36

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Nozzman, stap gewoon eens naar een uitgever met wat schilderijtjes/kladjes/'gewone' werkjes, kijken hoe hij/zij reageert. Dat boek zit er volgens mij wel in :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waxle schreef op 07 september 2002 @ 01:49:
[...]

tekeningen Goddank soms wel
:) True...
DarkX schreef op 07 september 2002 @ 11:30:
[...]

AArgh! Lijnloosheidspurist! :P

Ik heb vaak genoeg kunstwerken gezien waar lijntjes heel effectief toegepast kunnen worden om een gave stijl te creeëren :) Voor totaal realisme is het idd niet goed, maar als alle kunst realisme was was het maar een saaie bedoening :)
Idd, bijv. bij Nozzman zijn werkjes, dat kan je je niet eens voorstellen zonder lijntjes maar met gradients enzo... :o

Maar zoals [BO]Legolas (toch) getekend heeft, was het wel te zien dat hij een realistisch mens wou nastreven. En als mensen niet over een paar minuten zich gaan onderwerpen aan plastische chirurgie :+ , hebben ze geen lijntjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
het was in de eerste plaats mijn bedoeling om alleen te schetsen. toen ik de schets klaar had leek het me koel om hem (haar?) in te kleuren. dat inkleuren deed ik meer op een impressionistische manier en daardoor heb ik teveel lijntjes laten staan
volgende keer ga ik dan ook gewoon meteen met kleur werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, ik vin het veel te sketchy om echt realistisch te zijn, maar daarom juist wel stoer :) Je kunt evengoed realistische vormen hebben maar het toch anders invullen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiezeL
  • Laatst online: 04-03 12:39
Hey, nou hier mijn tekening gemaakt in Italië. Zat lekker 2 weken in Toscane en heb daar een boom vlak voor ons huis getekend. Sorry van de vouwen in het blaadje maar mijn php bijbel was enige plek om goed mee naar huis te vervoeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.spell-bound.nl/boom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

Mja, oud picje al maar postem wel ff, enige wat ik hier heb staan atm

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~mpj.vissers/goku%20002.jpg

Getekend in een boring Godsdienst les :Z met een cd-labeler (stift) en zo'n zwarte watervaste stift :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Het is me weer gelukt om toch nog maar een keer photoshop te openen, maar ben ineens alle inspiratie kwijt in mijn tekening :/ Hier maar laatste ideetje rond de electronische crap.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/monocle.jpg

Kijk mama, zonder lijntjes :P

Bleh, alleen da haar lukt niet met mijn muisje... Weet nog niet of ik abstracter haar ga gebruiken, een wacom jatten, een andere methode ontwikkelen of meer geduld opbrengen (ben beetje te snel aant werk :)).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/haar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkX schreef op 07 september 2002 @ 14:45:
Het is me weer gelukt om toch nog maar een keer photoshop te openen, maar ben ineens alle inspiratie kwijt in mijn tekening :/ Hier maar laatste ideetje rond de electronische crap.

[afbeelding]

Kijk mama, zonder lijntjes :P

Bleh, alleen da haar lukt niet met mijn muisje... Weet nog niet of ik abstracter haar ga gebruiken, een wacom jatten, een andere methode ontwikkelen of meer geduld opbrengen (ben beetje te snel aant werk :)).

[afbeelding]
*applaus* ;)

Mooi getekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ben toch maar aan een hipper kapsel begonnen, hier oud en nieuw naast mekaar :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/haar2.jpg

edit:
En dat had in een edit gekunt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

DarkX schreef op 07 september 2002 @ 17:48:
Ben toch maar aan een hipper kapsel begonnen, hier oud en nieuw naast mekaar :)

[afbeelding]

edit:
En dat had in een edit gekunt |:(
Ik vind het zowieso een sexy piece of art, maar indd 't rechter haar is hipper :D

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Mooi gedaan :D Dat rechter is idd hipper, maar het linker vind ik wel wat realistischer, kweenie. het lijken trouwens een beetje "dreads" op de rechter.

* Clay heeft ook nog ff een kitscherig plaatje gemaakt ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/warriorthumb.jpg
*klik maakt groot, en di's de schets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Whehe, mooi getekend, maar vin hem beetje een lompe kop hebben :) No offence, je maakt styly plaatjes, maar die kerel kijkt stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

DD Tec komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Jah, klopt idd wel. het was uberhaupt al niet echt veel soeps, toen heb ik hem een wat ouder hoofd gegeven met wat rimpels enzo, maar hij kijkt niet echt "levend". Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Laatst online: 12:52
Clay schreef op 08 september 2002 @ 13:45:
Mooi gedaan :D Dat rechter is idd hipper, maar het linker vind ik wel wat realistischer, kweenie. het lijken trouwens een beetje "dreads" op de rechter.

* G1itch heeft ook nog ff een kitscherig plaatje gemaakt ;)
[afbeelding]
*klik maakt groot, en di's de schets
Dat gezicht is vaag, net of ie een masker opheeft..
Verder leuk kitch-plaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DD:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keessmul/pics/donaldduck.gif
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

NOOIT heeft die eend een broek aan, BEHALVE als ie gaat zwemmen... HEEFT IE INEENS EEN ZWEMBROEKJE AAN!! :P

edit:
Dit is natuurlijk niet uit een cartoon maar van HARRIEJ JEKKAHS!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkX schreef op 08 september 2002 @ 14:27:
NOOIT heeft die eend een broek aan, BEHALVE als ie gaat zwemmen... HEEFT IE INEENS EEN ZWEMBROEKJE AAN!! :P
Jah.

Bestaat ook een cartoon over.

Staat ie in de winkel, vraagt hij om een broek.
Zegt die verkoper maar u draagt toch nooit een broek?

Trekt die donald zijn vel eraf, hangt daar een leuter van 30 cm zegtie OW NEE???

:P
Was een prutseltje om een beetje deze stijl te proberen.:
Afbeeldingslocatie: http://www.streamingmediadesign.nl/fya/got.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nozzman, mag ik jouw plaatje op mijn AH kaart plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Update! Update! En wat lukt dat haar slecht! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/droid_wip4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43796

darkX, De rechterkant van je vrouwtje vind ik eerlijk gezegt veel mooier, ik vind dat cyborg oog sowieso niet al te mooi, no offence maar als hij aan beide kanten er zo uit ziet als de rechterkant is het een ongelofelijk mooi stukje werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

erm n00bvraagie tussendoor. Gebruiken jullie nu voor het "inkleuren" van die pics na inscannen een PS plugin (genaamd WACOM)? Zoja die zit er niet standaard in toch? Ergens te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 15:56
Whahah, nee; Wacom is het merk voor tekentabletten (http://www.wacom.com). Daarmee kun je dus realtime digitaal tekenen, en heeft opzich weinig met een Photoshop plugin te maken. Wel kun je in Photoshop tekeken mèt je Wacom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:41

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Wacom is een merk wat tekentabletten enzow maakt ;) http://www.wacom.com & http://www.wacom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, ik persoonlijk gebruik dan weer de plugin Logitech Mouseman Dual Optical :)

en dat mensen niet van cyborgs houden boeit me nix >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Anoniem: 60196 schreef op 08 september 2002 @ 15:06:
Nozzman, mag ik jouw plaatje op mijn AH kaart plakken?
Welk plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18338

Anoniem: 60196 schreef op 08 september 2002 @ 14:31:
[...]
[afbeelding]
gek, die ben ik hier al eerder tegen gekomen.
vraag me dan ook af of jij die gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
volgens mij probeerde ie aleen de stijl van dat plaatje na te maken met die tekening een paar posts daarboven (die donald duck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dhole heeft gelijk, Tomaseli, ik geloof niet dat het netjes is dat je jouw naam onder plaatjes zet die je niet gemaakt hebt. ivy Verwees ook naar dit plaatje, (en de source linkt ook naar zijn website) met de mededeling dat deze style wel gaaf is.

ivy Heeft 't plaatje niet gemaakt, dus jij helemaal niet.

prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Emcee:
volgens mij probeerde ie aleen de stijl van dat plaatje na te maken met die tekening een paar posts daarboven (die donald duck)
Intrepeteer ik alszijnde

Dit was een prutseltje wat ik gemaakt heb om een beetje deze stijl te proberen.

of is dat gek?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
je moet verder terug lezen, daar staat die donald duck...lijkt me toch wel duidelijk dat ie die verpleegster als voorbeeld gebruikt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

willem169 schreef op 09 september 2002 @ 12:34:

[...]

[...]

Intrepeteer ik alszijnde

Dit was een prutseltje wat ik gemaakt heb om een beetje deze stijl te proberen.

of is dat gek?...
Dan interpreteer je het niet goed! Is duidelijk een referentie die hij opgeeft en er zelf in die stijl mee bezig is geweest. Dus hold y'r horses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik interpreteer het ook eerder als: die donald duck was een prutseltje om de stijl van het ter discussie staande plaatje enigzins in de vingers te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ty for the wacom advice :P. Ik hou het toch bij me potlood/merkstift/tekenstift//scanner :P
Maar wat gebruiken jullie voor renders voor dat inkleuren dan? Gewoon blur etc (die standaard art renders)
Hmm, ik persoonlijk gebruik dan weer de plugin Logitech Mouseman Dual Optical
Logitech dual optical = 0wn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu bezig met een vrouwengezicht en heb de lijntjes al op papier staan. Maar daarmee houdt het dus op, want als ik ook maar íets poog te voorzien van schaduw lijkt ze net een neger. En als ik, hoe losjes ook, wat lijntjes onder d'r ogen zet lijkt het net of ze wallen heeft :P

Hoe pak je zoiets nou aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
Anoniem: 38718 schreef op 09 september 2002 @ 17:27:
Ik ben nu bezig met een vrouwengezicht en heb de lijntjes al op papier staan. Maar daarmee houdt het dus op, want als ik ook maar íets poog te voorzien van schaduw lijkt ze net een neger. En als ik, hoe losjes ook, wat lijntjes onder d'r ogen zet lijkt het net of ze wallen heeft :P

Hoe pak je zoiets nou aan?
als je met een wacom tekend... de drukgevoeligheid ff wat lager zetten.
teken je met het oude vertrouwde potlood. neem dan een 2H of 3H potlood. die laten namelijk veel minder kool los dus krijg je lichtere lijnen! :)
hoop dat je hier wat aan hebt :) ennuh heel licht tekenen werkt ook vaak. dus zo min mogelijk contact tussen potlood en papier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64435

m'n laatste creaties

Afbeeldingslocatie: http://www.shoalhaven.net.au/~bunyanfilms/girl.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.shoalhaven.net.au/~bunyanfilms/princess2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.shoalhaven.net.au/~bunyanfilms/princess.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Wat is de relatie tussen jou en een Australische webserver als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64435

schoalhaven.net is van m'n oom, oftenminste, hij provide me daar van gratis webhosting

maar hoezo, mag ik geen dingen van australische servers sturen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

mRonica, dat ziet er goed uit :) maar je hebt wel een zwak voor extreem grote ogen, en dat vind ik in die 2e img wel jammer imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Meneer mRonica is een cloon, en inmiddels gebanned van het forum. Dit alles maakt het uiterst ongeloofwaardig dat deze user dit heeft gemaakt. Z'n (post)historie en userinformatie bevestigt dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18338

Beetje jammer dat er nog mensen zijn die er niet tegen kunnen dat anderen goed kunnen tekenen. Met die kerel van de Donald Duck zat ik er naast, gewoon verkeerd geinterpreteerd.

Hoop als ik eens wat minder brak van de nachtdienst thuis kom, dat ik weer es verder kan met oefenen. Post ik ook weer eens wat nuttigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46450

slechte kwaliteit, maar dat komt door flash...
Afbeeldingslocatie: http://www.meijsnet.nl/upload/filez/tekeingventje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meesterlijk!

Zelfportretje??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh moet hij daarvoor meteen een ban krijgen? ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dit is niet de plaats en het moment om het over iemand anders' ban in discussie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik ga (hoewel ik nooit getekend heb) vandaag maar is beginnen aan eensimpel gezichie :D, jullie zullen hem wel zien alsie een klein beetje inscnabaar is :P. Ik suck in tekenen maar misschien dat ik met wat tips op weg kom :).

FlaPMo pakt zijn potlood en begint...

[ Voor 0% gewijzigd door Flapmo op 10-09-2002 16:09 . Reden: domme edit weggehaald :/ ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.