nah, ik neem 5 x t.net 1/3e druk op de hcc
ik denk niet dat reserveren nu zin heeft... maar anders doe mijn maar 5 x t.net
¯\_(ツ)_/¯
Hahaha. Ik ga lekker vrijdag!!
Dus ik heb grote kans dat ik er een x aantal kan meenenem.
ikke ga denk ik zaterdag ff kijken, dan neem ik er gewoon 5 mee ofzo
, en nog andere merchendise ofzo, als ze mokken hebben ofzo
hmm.. op de hcc ben ik toch vaak geneidigt om 5 van die plakkertjes te kopen terwijl ik er maar 3 nodig heb
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
je bent niet de enige hoorAMDFreak schreef op 13 November 2002 @ 17:05:
hmm.. op de hcc ben ik toch vaak geneidigt om 5 van die plakkertjes te kopen terwijl ik er maar 3 nodig heb
ik haal van bijde 10 terwijl ik 2 pc's heb
Hoeveel waren er vorig jaar?Daniel schreef op 13 November 2002 @ 15:57:
Ik heb hier 5000 T.net badges en 4000 DPC badges liggen. Dat zou voldoende moeten zijn om na de HCC dagen nog over te hebben voor online verkoop in shop.tweakers.net
Die waren zaterdag ochtend toen al allemaal verkocht
en t.net is dit jaar nog groter geworden enzo
Wij hopen dat er genoeg zijn, ze zijn overigens per 6 te koop.
En je krijgt korting als je iets van Philips hebt gekocht, dan krijg je namelijk 'Henkies' !
Ik moet nog even uitzoeken hoeveel henkies je waarbij krijgt, maar deze leveren wel korting op op spulletjes
En je krijgt korting als je iets van Philips hebt gekocht, dan krijg je namelijk 'Henkies' !
Ik moet nog even uitzoeken hoeveel henkies je waarbij krijgt, maar deze leveren wel korting op op spulletjes
Bericht hierboven
dwz dat je er minimaal 6 moet nemen??????????????
dus 6 dpc en 6 GoT (in mijn geval) NEEEEEEEEEJ dan zijn die dingen vrijdag avond al op
dus 6 dpc en 6 GoT (in mijn geval) NEEEEEEEEEJ dan zijn die dingen vrijdag avond al op

Arrg, dan blijven we kopenFloris schreef op 13 november 2002 @ 22:44:
Wij hopen dat er genoeg zijn, ze zijn overigens per 6 te koop.
Oei, kijk eens wat ik nou toch tegenkom 

1/5 deel van wat er klaarligt voor de HCC

1/5 deel van wat er klaarligt voor de HCC
[ Voor 0% gewijzigd door AcouSE op 14-11-2002 07:49 . Reden: Ik kan geen plaatjes posten :P ]
ik wil er wel 8 van DPC
"Hé Bob, drie bier!"
hier stond iets verkeerds...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
En als ze op zijn na de HCC ?Daniel schreef op 13 november 2002 @ 15:57:
Ik heb hier 5000 T.net badges en 4000 DPC badges liggen. Dat zou voldoende moeten zijn om na de HCC dagen nog over te hebben voor online verkoop in shop.tweakers.net
Dan bestellen we bij 
(Deze keer sneller dan de vorige, dat beloof ik
)
(Deze keer sneller dan de vorige, dat beloof ik
Bericht hierboven
IKKE WILLE OOK. Zorg dat er op zondag op de hcc nog at least 1 over is voor SeRRveR...
Ik kan me legitimeren
Ik kan me legitimeren
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
En wat moeten die dingen dan gaan kosten per 6 ??? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, alhoewel ik ze zoiezo koop, als ze er nog zijn zaterdag......
Mooi mooi, op de HCC zijn er zeker een paar voor mij
w00t
mmm, voor mij ook, misschien idtje, voor pas voortaan, voor leuke hebbeuh dingetjes van tweakers. ofozo iets...
€5,- kosten ze per 6!Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 16:37:
En wat moeten die dingen dan gaan kosten per 6 ??? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, alhoewel ik ze zoiezo koop, als ze er nog zijn zaterdag......
hmm die DPC vind ik eigenlijk ook wel mooi....
maar ik ga toch voor die t.net (als ik daar sta koop ik toch wel die DPC
ik ga er misschien ook 6 halen op de HCC
groeten
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ze er inderdaad erg mooi uitzien, zowel de dpc als de tweakers.net casebadges
net ff 6 gehaald best mooie dingen
groeten
nee niet bestellen, hatsee naar de hccVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 22:36:
5x 1/3 druk t.net
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik heb ze net gehaald op de HCC
Ja en als je niet naar de HCC kunt
Die IA gaat voorlopig ook niet egt door volgens mij... maarja komt nog wel tog
nope, je kan ze straks gewoon via tweakers.net kopen
ik heb 3x DPC en 3x T.net
ik wilde eigenlijk alle 9000 stuks kopen om mn kamer mee te behangen maar dat mocht niet
ik wilde eigenlijk alle 9000 stuks kopen om mn kamer mee te behangen maar dat mocht niet
dan krijg je vast korting 
Nee even zere neus nu, wat gebeurd er met de overgebleven badges van de Hcc? gisteren laat in de middag gingen ze nl al in de aanbieding(24 voor €15,-) Worden die doorgestoten naar shop.tweakers.net?
Nee even zere neus nu, wat gebeurd er met de overgebleven badges van de Hcc? gisteren laat in de middag gingen ze nl al in de aanbieding(24 voor €15,-) Worden die doorgestoten naar shop.tweakers.net?
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
/me * Robino
Ik heb op de HCC-dagen 1 T.net casebadge en 1 DPC casebadge gekocht trouwens
(Ja, ze gingen per 6 dat weet ik maar een schaar doet wonderen
)
Ik heb op de HCC-dagen 1 T.net casebadge en 1 DPC casebadge gekocht trouwens
(Ja, ze gingen per 6 dat weet ik maar een schaar doet wonderen
any idea wanneer de badges te bestellen zijn bij T.net???
¯\_(ツ)_/¯
kick... zijn er nog badges over van de HCC voor de online verkoop?
¯\_(ツ)_/¯
Dat zou nog niet eens zoon gek idee zijn... Van mij mogen ze in productieRafe schreef op 11 juli 2002 @ 23:31:
offtopic:
zouden er ook van die badges kunnen komen die je aan je schooltas zou kunnen naaien? Weet meteen iedreen of je een nerd bent
Deze advertentieplaats is te huur!
2 x 1/3de druk..
[ Voor 50% gewijzigd door melvie op 18-12-2002 10:54 ]
sorry als ik dit topic 'onnodig' omhoog schop hoor
, maar hoe gaat het hier nu mee verder? gaan ze daadwerkelijk komen of was dit alleen maar een peiling?
6x 1/3 druk AUB
[ Voor 7% gewijzigd door XoReP op 02-01-2003 14:39 ]
3x 1/3 druk
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
5x 1/3e druk t.net
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
ff voor de duidelijkheid:
hier posten hoeveel je er wilt heeft toch geen zin wel?
de animocheck staat toch bij laupro.nl ofnie?
hier posten hoeveel je er wilt heeft toch geen zin wel?
de animocheck staat toch bij laupro.nl ofnie?
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
2x DPC
1x 1/3e druk
1x 1/3e druk
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 16:23 . Reden: iets te veel ]
Verwijderd
Hmmz je kon ze bij de hcc kopen en anders misschien via de t.net webshop hier zeggen hoeveel je wilt heeft denk ik geen zin ...... (tis al een erg oud topic)
Mensen, ik heb de starter van de IA ook al gemaild: maak er is een eind aan.
Iedereen wil wel maar er gebeurt niks. Ga anders met een (serieus) groepje om de tafel zitten om dit te verwezelijken, als we zo door gaan dan hebben jullie over een maand nog geen casebadges
Iedereen wil wel maar er gebeurt niks. Ga anders met een (serieus) groepje om de tafel zitten om dit te verwezelijken, als we zo door gaan dan hebben jullie over een maand nog geen casebadges

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ja dat vind ik ook, er is animo zat alleen er moeten inderdaad een stel mensen gaan overleggen waar ze die dingen kunnen gaan drukken en hoeveel het gaat kosten, dit topic loopt nu al een half jaar en we zijn nog niet verder dan het aantal dat iedereen hebben wil

Verwijderd
Ik weet wel een oplossing, daar heb ik het al met de crew over gehad, maar dat was niet op korte termijn te regelen. Over 4 maanden ofzo zou ik iets kunnen regelen, maar tot zover heeft het geen zin om dit topic open te houden eigenlijk.
Verwijderd
Lees nou eens...Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 12:18:
3x 1/3e druk
(dit wordt toch met post verstuurd of zo eh (ben van belgië))
4 maanden ofzo???
Nja, dat gaat zeker wel even duren 
Is het niet mogelijk om op korte(re) termijn iets te regelen? Want t.net zelf verdient er ook wat aan toch? Hebben ze verder niet wat over van de HCC beurs oid. Ik krijg niet echt de indruk tot nu dat t.net wat wil verkopen of heb ik dit mis

Is het niet mogelijk om op korte(re) termijn iets te regelen? Want t.net zelf verdient er ook wat aan toch? Hebben ze verder niet wat over van de HCC beurs oid. Ik krijg niet echt de indruk tot nu dat t.net wat wil verkopen of heb ik dit mis
En dan ook nog ben van Belgie er bijzettenVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:18:
3x 1/3e druk
(dit wordt toch met post verstuurd of zo eh (ben van belgië))

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Ik leg het wel ff uit @ icqLauPro schreef op 04 January 2003 @ 13:55:
4 maanden ofzo???Nja, dat gaat zeker wel even duren
en doe dan ff een copy/paste naar hier
er zijn ongetwijfeld meer mensen die dit willen weten
Verwijderd
Het is zo dat het in principe eerder had gekunt, maar dat kregen we niet voor elkaar.Conan schreef op 04 January 2003 @ 15:54:
[...]
en doe dan ff een copy/paste naar hier
er zijn ongetwijfeld meer mensen die dit willen weten
Misschien dat ik ff iets met de crew kan regelen, want ik heb zelf wat mogelijkheden.
pcies..ik denk dat hier nog wel genoeg aan te verdienen valt, wanneer aangeboden in de Tweakers Shop.Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 15:57:
[...]
Het is zo dat het in principe eerder had gekunt, maar dat kregen we niet voor elkaar.
Misschien dat ik ff iets met de crew kan regelen, want ik heb zelf wat mogelijkheden.
Ik hoop ook dat er nu eindelijk eens actie wordt ondernomen.
Ik MOET t.net casebadges, want zelfs de ubern00bs op LAN's hebben ze nu van de HCC dagen
Ik hoorde eergister dat ze op de HCC dagen te koop waren.
Had ik nu maar aan een vriend van me gevraagd dat hij ze ff mee zou nemen....
Ik MOET t.net casebadges, want zelfs de ubern00bs op LAN's hebben ze nu van de HCC dagen
Ik hoorde eergister dat ze op de HCC dagen te koop waren.
Had ik nu maar aan een vriend van me gevraagd dat hij ze ff mee zou nemen....
Verwijderd
laupro.nl lijkt me beter dan hier posten......Piksa schreef op 06 januari 2003 @ 10:42:
ok 15 t.net, 15 dpc
Ik hoop dat ze dan ook inderdaad nog komen.
hm goed nieuws!Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 19:36:
Geen schop nodig, er wordt aan gewerkt, binnenkort kun je ze bestellen in de shop
Hopelijk gaan ze het ook waarmaken
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:57:
* m-m schopt heel hard tot bovenin het C&E forum.
Komt er nog wat van of niet?
Zie de melding op shop.tweakers.net en check TFF enzo. Er wordt iig aan gewerkt.
[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 16-02-2003 19:57 ]
Ik ga voor 3 T.net 1/3 druk !
Wanneer zullen ze nu eigenlijk echt komen ??
Wanneer zullen ze nu eigenlijk echt komen ??
5x Tweakers.net 1e/3e druk
Ik ben benieuwd of het deze keer wel wat wordt.
Dit lijkt wel een soort digitale handtekeningenactie.
Ik ben benieuwd of het deze keer wel wat wordt.
Dit lijkt wel een soort digitale handtekeningenactie.
[ Voor 27% gewijzigd door Exigence op 16-02-2003 20:58 ]
zou top zijn als we ze binnekort kunnen bestellen maar...
* Djivo w8 geduldig af hoor
* Djivo w8 geduldig af hoor
Hmz... die dingen kun je dus al krijgen in de shop, ik wil niet deIvos schreef op 19 februari 2003 @ 23:24:
zou top zijn als we ze binnekort kunnen bestellen maar...
* eightValve w8 geduldig af hoor
http://shop.tweakers.net/tweakgear
Verwijderd
3 of 5 euro verzend kosten vind ik behoorlijk veel voor een sticker velletje, zo betaal je dus 8 of 10 euro voor 6 casebadges, echt belachelijk duur! Ik maak zelf wel een casebadge....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 10:56 ]
Misschien een id om nu een echte topic+ia te starten en dan mensen gewoon per 1 laten bestellen. (of je geeft ze ook de mogelijkheid om een pakketje van 6 te bestellen).
Kijk je later hoeveel pakketjes van 6 het er zijn en bestel je ze bij de [url="http://shop.tweakers.net/tweakgear"]shop[/url] ?
Of is dat iets te simpel gedracht...
Krijg je ook nog korting als je zoiets zou doen?
Kijk je later hoeveel pakketjes van 6 het er zijn en bestel je ze bij de [url="http://shop.tweakers.net/tweakgear"]shop[/url] ?

Of is dat iets te simpel gedracht...
Krijg je ook nog korting als je zoiets zou doen?
Maakt soms wel eens een foto ...
Verwijderd
Zover ik weet zal je ze toch per 6 moeten bestellen want dat @ LauPro is er nog lange na niet door en zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren heb ik begrepen.
Zo ramp is het toch niet om er gewoon 6 af te nemen? Ze kosten nauwelijks iets.
Verwijderd
Ja of iemand besteld er gewoon een hele hoop en die gaat ze aan ons per stuk verkopen.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 17:53 ]
minimaal 8 euro voor een paar stickertjesVerwijderd schreef op 26 February 2003 @ 10:05:
Zover ik weet zal je ze toch per 6 moeten bestellen want dat @ LauPro is er nog lange na niet door en zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren heb ik begrepen.

offtopic:
eigenlijk zouden wij betaald moeten krijgen, wij maken tenslotte reclame
eigenlijk zouden wij betaald moeten krijgen, wij maken tenslotte reclame
doe maar 6x T.net 1/3e druk dan
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
2x voor mij T.net
Ik heb net 2 velletjes bij de shop besteld. vonnik wat sneller gaan.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
net via de shop besteld plus een aantal extra wannahaves (polo, shirt, mok en glas)
Deze plek is te koop.
zou je 1 t.net en 1 dpc in enveloppie kunnen doen en opsturen?
Ik geef maar 3 casebadges weg. 2 aan macconner (krijgttie nogvan me) en 1 aan Xplicit (niet van hier). De rest, asthey say, is MINE!
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Ja en er is nu weer een retry die nu WEL zal doorgaan
Dus report allemaal even overnieuw of er nog steeds zoveel interesse voor is
Het is zoals gewoonlijk op Laupro te vinden
Het is zoals eerder al geopperd een grote bestelling bij de shop om verzendskosten te sparen, nl 7 euro en je kunt per stuk bestellen en het hoeft nu niet per 6 (handig voor de mindervaakeen niuewe kast kopende tweaker
Dus report allemaal even overnieuw of er nog steeds zoveel interesse voor is
Het is zoals gewoonlijk op Laupro te vinden
Het is zoals eerder al geopperd een grote bestelling bij de shop om verzendskosten te sparen, nl 7 euro en je kunt per stuk bestellen en het hoeft nu niet per 6 (handig voor de mindervaakeen niuewe kast kopende tweaker
[ Voor 50% gewijzigd door JBplap op 05-05-2003 13:10 ]
Ik zie dat ik jullie animocheck een tijdje terug heb dichtgegooid. Ik stel voor dat er een nieuwe komt om definitief te kijken hoeveel men wil met iets lagere pijzen (zeker de verzendkosten).
Heeft shop.tweakers.net ze niet meer dan?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
ja, de heeft ze nu wel!!!! 6 (op een vel) voor 5 euroOxigun schreef op 05 mei 2003 @ 16:53:
Heeft shop.tweakers.net ze niet meer dan?
voorheen hadden ze die niet vandaar toen deze ANIMO
ik vraag me ook af wrom i em omhoog geschopt heeft
[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 05-05-2003 18:11 ]
Wat ik tot nu toe zie is er niet veel animo (meer)...
Die is er dus nu, waarbij inderdaad de verzendskosten drastisch zijn gezakt, volgens mij is er wel genoeg animo omdat we na 1 dag al op 18 deelnemers zitten terwijl lang niet iedereen bij de animo checks kijkt.LauPro schreef op 05 mei 2003 @ 15:25:
Ik zie dat ik jullie animocheck een tijdje terug heb dichtgegooid. Ik stel voor dat er een nieuwe komt om definitief te kijken hoeveel men wil met iets lagere pijzen (zeker de verzendkosten).
Dus iedereen ff op laupro invullen als je er wat wilt hebben, ja ook per stuk
Dit topic is gesloten.