[i] Inschijfactie >>>> http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=80 <<<<[/i]
Oke zie hier het vorige topic over de t.net en de DPC casebadges. [topic=419499/1/50] .
Kijk in het topic en alleenmaar wat je ziet is:
Doe mij maar 4x T.net en 2 van DPC.
Doe mij maar 2x T.net
3
2
4
1
Ga maar door. Er is dus echt wel belangstelling hiervoor, door deze badge op je kast kan je tweakers goed herkennen op bv. een LANparty, en omdat het gewoon een mooie casebadge is natuurlijk.
Het probleem is namelijk dat shop.tweakers.net zegt:
Dus zet hier je mening en je bestelling opnieuw neer, zodat alles [again] van voor af aan kan beginnen.
Naar wie ik nou moet mailen is voor mij even onduidelijk Antont of Femme
Die 1ste en 3 de druk zijn het mooiste. Die 2de druk was minder.
* FireStarter
Poll: Welke casebadge is mooier?
• 1ste druk - 3de druk
• 2de druk

* FireStarter
Dus iedereen weer frisse moed, we gaan ervoor.
Oke zie hier het vorige topic over de t.net en de DPC casebadges. [topic=419499/1/50] .
Kijk in het topic en alleenmaar wat je ziet is:
Doe mij maar 4x T.net en 2 van DPC.
Doe mij maar 2x T.net
3
2
4
1
Ga maar door. Er is dus echt wel belangstelling hiervoor, door deze badge op je kast kan je tweakers goed herkennen op bv. een LANparty, en omdat het gewoon een mooie casebadge is natuurlijk.
Het probleem is namelijk dat shop.tweakers.net zegt:
Deze quote staat op de nieuwere site. Deze stond voorheen ook op de iets oudere site, in totaal zal die quote er al een jaar staan. Misschien tijd dat er echt een keer gaat rollen.Helaas zijn er momenteel geen Tweakers.net casebages, t-shirts en sweaters meer op voorraad. We zijn van plan om binnenkort nieuwe TweakGear te maken, maar daarvoor willen we van jou weten welke spullen en designs je het liefst wilt hebben. Drop een mailtje als je ideeën hebt!
Dus zet hier je mening en je bestelling opnieuw neer, zodat alles [again] van voor af aan kan beginnen.
Naar wie ik nou moet mailen is voor mij even onduidelijk Antont of Femme

* FireStarter
Poll: Welke casebadge is mooier?
• 1ste druk - 3de druk
• 2de druk

* FireStarter
Dus iedereen weer frisse moed, we gaan ervoor.
w00t