Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
ook al op laupro toegevoegd
[ Voor 0% gewijzigd door MWP op 10-08-2002 13:41 . Reden: Wilde er wat meer dan 3 ]
3x 1/3 druk tweakers.net
...iemand al een id wanneer "productie" start
35 standaart
7 speciale logo's die glinsteren wat
PhD i.o.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
eerst registreren, inloggen en dan aanmelden bij de IA.HaPpY_MuShRoOm schreef op 14 augustus 2002 @ 16:25:
uhhhmm... ik kan nix invullen bij mn bestelling op laupro
[ Voor 0% gewijzigd door Scarp op 14-08-2002 16:27 . Reden: taalvoutje ]
Edit: heb mijn PC ff gereset en nu doet hij het wel
wat stond er precies in dat emailtjeM@ximuS schreef op 10 augustus 2002 @ 21:58:
khad een tijdje geleden Nvidia gemaild en ik heb nu 42 casebadges thuis liggen
35 standaart
7 speciale logo's die glinsteren wat
nVidia: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20011022_6722Alpha-sphere schreef op 13 juli 2002 @ 02:09:
Weet iemand nog sites waar ik casebadges kan kopen. Ik wil van AMDxp, Nvidia en MSI een casebadge hebben.
MSI: http://www.msi.com.tw/html/contact/contact.htm#
Ik weet het niet zeker, maar je kunt het proberen.
Van AMD weet ik het niet.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
(ik heb nog wel 10 van die lelijke tweede druk liggen (Thanks Anton) maar ja)
¯\_(ツ)_/¯
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Ik ga net als in The Shawshank Redemption mailtjes sturen. Totdat ze er zo gek van wordenVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:36:
Nou ik denk persoonlijk dat er niet wat mee gaat gebeuren...Ik heb ook mijn interesse getoond maar er wordt niks mee gedaan...Kan (denk ik) wel een slotje op...
Nu is de vakantie weer afgelopen, dus iedereen is weer thuis. Hopelijk nog meer intresse, en dan moeten we gaan onderhandelen.
En om maar weer ff snel te zeggen, slotjuh.
w00t
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 15:36 . Reden: maak er maar 10 van ]
again. Hoelang is het al geleden dat ik dit al eens gedaan heb. Het was toen op niks uitgelopen.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
/edit
/ me heeft meel verzonden en weer ontvangen ( dit is gewoon info nix meer)
is dit niet wat?
We can print 1300 custom badges for .85cents each. Free shipping.
Send me a good quality .jpg or .bmp file and we'll take a look.
We print in 600 dpi.
[ Voor 0% gewijzigd door ThaHandy op 25-08-2002 06:21 . Reden: ff een quote uit meel added ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Moet genoeg zijn voor een oplage lijkt mij ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
zijn dit wel bolle badges dan???ThaHandy schreef op 24 augustus 2002 @ 21:44:
k.... dr word nu wel steeds meer besteld enzow.. maar waneer is de massa productie enzow
/edit
/ me heeft meel verzonden en weer ontvangen ( dit is gewoon info nix meer)
is dit niet wat?
[...]
moet ik op dat lapro aanmelden en dan kan ik bestellen?
Verwijderd
Waarneer komen ze er nou achter dat er veel mensen zijn die die dingen willen.... schiet nou op over paarweken is ambience al... en ikke had dan graag die casebadges...
1/3e druk RULED T.net + GOT RULEN ZOWIEZO ! ! ! !
jup..
(topicstarter)kan iemand mij vertellen wat er nu gaade is?
dat er dus wel veel belangstelling is en waneer ze komen?
[in herhaling val mode] Geef eens wat info astu![/in herhaling val mode]
* Pyrus wacht vol ongeduld, vóór kerst zou wel fijn zijn
Het is nu al op 11 dagen na 2 maanden aan de gang. De vorige topics [ pogingen tot actie] duurden soms een half jaar ofzo. Heb gedult aub. Ik zal nog eens mailen of morgen ff een topic openen in de LA.Pyrus schreef op 01 september 2002 @ 23:26:
Just curious, maar gaat er überhaupt nog wat gebeuren![]()
[in herhaling val mode] Geef eens wat info astu![/in herhaling val mode]
* FireStarter wacht vol ongeduld, vóór kerst zou wel fijn zijn
w00t
januariRobbie007 schreef op 02 september 2002 @ 00:14:
[...]
Het is nu al op 11 dagen na 2 maanden aan de gang. De vorige topics [ pogingen tot actie] duurden soms een half jaar ofzo. Heb gedult aub. Ik zal nog eens mailen of morgen ff een topic openen in de LA.
is m'n eerste inkoop actie, dus had geen idee hoe lang het zou duren, 2 maanden leek me eigenlijk al lang

* Vae Victis wil ook wel 10x tnet
ja idd!G33RT schreef op 29 augustus 2002 @ 21:12:
1x 1e/3e druk
moet ik op dat lapro aanmelden en dan kan ik bestellen?
Beetje respect voor Laurens a.j.b.
Alleen wanneer komt de 'echte' inkoopactie dan?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Dus alleen voor de stats, 5x t.net
Waarschijnlijk wordt het dus op de hcc halen
Hoop het, ga ik alleen wel vroeg anders zijn ze uitverkochtAccess schreef op 08 september 2002 @ 20:13:
Opzich heb ik wel interesse in 5x (e.v.t. 10x) tweakers.net casebadges, alleen ik heb geen zin om me nu al daaraan te binden.
Dus alleen voor de stats, 5x t.net.
edit:
Waarschijnlijk wordt het dus op de hcc halen.
Ik zie het wel.
dSLR: Nikon D5300;
¯\_(ツ)_/¯
Geen commentaar
3 stuks t.net
Verwijderd
Op de HCC ga je toch wel iets meer badges kope dan dat je hier zegt
Tip voor T.net: Maak er maar een stuk of 2500! Hebbie iig een goeie voorraad
Wat misschien ook wel leuk is om wat t.net fanguards te hebben
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Waarom 2500? Maak er dan 4000 ofzo, zodat je misschien in maart ofzo ook nog badges hebt voor degene die dan ook willen.AMDFreak schreef op 15 september 2002 @ 11:50:
Dammit.. Ik hou dur nie zo van dat ik moet vechten om t.net badges te kunne regelen..
Op de HCC ga je toch wel iets meer badges kope dan dat je hier zegt
Tip voor T.net: Maak er maar een stuk of 2500! Hebbie iig een goeie voorraad
offtopic:
Wat misschien ook wel leuk is om wat t.net fanguards te hebben)
w00t
Zeg ook maar wat hoor..Robbie007 schreef op 15 september 2002 @ 11:53:
[...]
Waarom 2500? Maak er dan 4000 ofzo, zodat je misschien in maart ofzo ook nog badges hebt voor degene die dan ook willen.
Op laupro staat ie nu op 1000+
En dan moet je het dubbele zien te realiseren? Ik weet niet of dat ff snel kan. Maargoed.. het aantal laat ik lekker aan t.net over
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Casebadge
Of korter: Casebadge
en
http://www.stickerkoning....ckers/doming/tweakers.jpg
Voor dat geld wil ik ze wel laten maken, hoor!
Edit: Typo
Je kan hier beter niets zetten....
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
als ze een euro kosten dan wordt het me toch iets te gortig
als de zon opkomt wordt het licht
[ Voor 0% gewijzigd door LegacyCode op 07-10-2002 17:10 . Reden: Effe nog 10 stuks meer besteld :-P ]
Hehe, ik denk dat ze wel meer dan 1 euro worden hoor, ook al bestel je er 30 (waarom heb je er trouwens zoveel nodigarithmetica schreef op 27 september 2002 @ 13:52:
hmmzzz, hoe duur denken ze dat ze worden dan? want ik heb 30 van elk besteld...
als ze een euro kosten dan wordt het me toch iets te gortig

Met een stanleymes en wat lijmverwijderaar zal het wel lukken denk ikVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 16:10:
Hoe verwijder je de oude? Schroevendraaier achter steken ofzow?
Ja.. Henk (aka Tweaky) is blijkbaar uit, behalve dan nog als GoT-mascotte.. behalve dat ik dit jammer vind voor de herkenbaarheid van t.net vraag ik me af of er nu nieuwe casebadges ontworpen gaan worden.
(het vervangen van Henk is natuurlijk wel goed voor de verkoop van de casebadges, maar ik neem aan dat dat niet de reden voor de beslissing was)
|_____vakje______|
Dit topic is gesloten.