Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat bedoel ik, is toch een mooi idee ofniet. Misschien kunnen we regelen dat de prijs 10 EUR per stuk word.Op dinsdag 16 juli 2002 10:17 schreef FastBunny het volgende:
Wordt hoog tijd dat Femme ofzo eens naar de drukker gaat. Er is veel animo voor. En als ze die dingen verkopen voor 2.50€ ofzo verdienen ze der nog iets op om dat weer te gebruiken voor serverupgrades of om Tweakers beter te maken
Dan hebben we geld genoeg om er een warez server bij te plaatsen
w00t
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'Op maandag 15 juli 2002 20:21 schreef Rave17 het volgende:
Link voor animo!
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in INSERT INTO statement.
/ia/reg.asp, line 117
wat gaat er mis??
Woei! Moet je daarvoor niet bij mij zijn?Op dinsdag 16 juli 2002 23:52 schreef OliverBB het volgende:
[..]
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in INSERT INTO statement.
/ia/reg.asp, line 117
wat gaat er mis??
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
€2.50?!?!? Die dingen waren vorig jaar nog Fl. 2.25Op dinsdag 16 juli 2002 10:17 schreef FastBunny het volgende:
Wordt hoog tijd dat Femme ofzo eens naar de drukker gaat. Er is veel animo voor. En als ze die dingen verkopen voor 2.50€ ofzo verdienen ze der nog iets op om dat weer te gebruiken voor serverupgrades of om Tweakers beter te maken
Hoe bedoel je de euro zorgt niet voor prijsverhogingen
Mwa, zie het als een kleine vergoeding voor het gebruik (zoals gezegt). Op zich is € 2,50 bietje veel voor z'n ding maar er zit natuurlijk een emotionele-waarde achterOp woensdag 17 juli 2002 01:17 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
€2.50?!?!? Die dingen waren vorig jaar nog Fl. 2.25
Hoe bedoel je de euro zorgt niet voor prijsverhogingen
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Doe dan max. €1.50, alhoewel €1.25 beter zou zijn.Op woensdag 17 juli 2002 01:22 schreef LauPro het volgende:
[..]
Mwa, zie het als een kleine vergoeding voor het gebruik (zoals gezegt). Op zich is € 2,50 bietje veel voor z'n ding maar er zit natuurlijk een emotionele-waarde achter
Daar verdienen ze echt al genoeg aan hoor
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
PhD i.o.
1,50 daar doe ik het wel voor, dat is een hele redelijke prijs aangezien ik er 10 wil hebben. anders wordt het wel een heel duur geintje
¯\_(ツ)_/¯
Ik vind dat je nooit genoeg kunt verdienenOp woensdag 17 juli 2002 01:27 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Doe dan max. €1.50, alhoewel €1.25 beter zou zijn.
Daar verdienen ze echt al genoeg aan hoor
Ik heb nog 1x T.net liggen (3e druk), maar wil er nog graag 2 bij en graag 3x Koesticker
PhD i.o.
Always outnumbered, never outgunned!
PhD i.o.
Wij wille casebadge!
Wij wille casebadge!
Wij wille casebadge!
maar ik probeer al 2 dagen in te loggen op die site...
krijg steeds te horen dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord onjuist zijn!
ook met kopieren/plakken
en?Op woensdag 17 juli 2002 01:00 schreef LauPro het volgende:
[..]
Woei! Moet je daarvoor niet bij mij zijn?Ik kijk ff
het lukt me nog steeds niet in te loggen
en ik krijg ook geen nieuw mailtje met mijn wachtwoord etc.
Inkoopactie op laupro is niet werkend?
If it ain't broke, fix it till it is...
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
en 3x
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
Iemand al iets gehoord of ze ook echt weer te bestellen zijn of dat dit binnenkort gaat gebeuren?
OMG, zal ik het antwoord in mijn sig zetten?Op donderdag 18 juli 2002 19:40 schreef -LoOneY- het volgende:
5x T.net... Wanneer gaat die inkoopactie btw beginnen??
Het is nog maar de vraag.
w00t
Echt koele dingetjes
Verwijderd
Mag ik tussendoor wat vragen; ik ben al een tijdje op zoek naar de bolle glossy versie van de AMD XP casebadge. Als iemand hier nog eentje van heeft liggen wegrotten en hem evt. weg wil doen, ik ben geinteresseerd
Weten Femme/AntonT eigenlijk van dit topic? (gok van wel maar vraag het maar ffies
Edit:
Als het zo'n takkewerk is om die dingen te versturen, why don't we join forces and do it togheter
AntonT weet er vanafOp zaterdag 20 juli 2002 21:49 schreef bart1234 het volgende:
8x tweakers.net 1e/3e druk aub
Weten Femme/AntonT eigenlijk van dit topic? (gok van wel maar vraag het maar ffies)
Edit:
Als het zo'n takkewerk is om die dingen te versturen, why don't we join forces and do it togheterIk woon in de buurt van Ruurlo (nja, drie kwartiertjes fietsen ofzo) dus ik wil best eens een middagje envelopjes komen vullen hoor... en als er nou meer tweakers zijn in regio achterhoek die zin hebben in een nuttig bezoekje aan huize Taken, laten we T.net dan in vredesnaam van dat probleem afhelpen
w00t
wanneer gaat het nou beginne?
Als T.net ze zelf gaat bestellen. Wij kunnen alleen invloed uitoefenen om te laten blijken hoeveel animo er isOp maandag 22 juli 2002 11:10 schreef tweakduke het volgende:
3x 1/3 graag
wanneer gaat het nou beginne?
Verwijderd
ReseTTim wees me net ff op dit topic..
Ik wil er ook wel 3 van t.net
(volgens mij is er animo genoeg, dus laat maar beginnen de actie..)
yayOp dinsdag 23 juli 2002 00:19 schreef Oeloe het volgende:
WOEI..
ReseTTim wees me net ff op dit topic..
Ik wil er ook wel 3 van t.net
(volgens mij is er animo genoeg, dus laat maar beginnen de actie..)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
¯\_(ツ)_/¯
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
5X T.net
Laat maar kommuh
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
2 x Tweakers.net (1e/3e druk)
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
2x DPC
ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren
Meneer 1000 has spoken......
Einddatum:Op woensdag 24 juli 2002 14:06 schreef dude123 het volgende:
2x T.NET 1/3
2x DPC
ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren
12-12-2003 12:12:12

en nu maar hopen dat dat niet klopt ..
Verwijderd
was er langer naar opzoek maar kon ze niet vinden.
Ik moest ff iets verzinnen. Hopelijk hebben we over een maand ofzo tegen de 1000 casebadges. Misschien kunnen we dan regelen dat er een echte inkoopactie komt.Op donderdag 25 juli 2002 11:15 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
Einddatum:
12-12-2003 12:12:12
en nu maar hopen dat dat niet klopt ..
w00t
Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west
Verwijderd
2x DPC en 6x T.net (1/3)!
En nou hopen dat het gaat lukken. BTW LauPro: Nette site!!
Een fout van Laupro zelf zijn antwoord hierop:Op vrijdag 26 juli 2002 16:26 schreef frim het volgende:
wie is ' or ''='
?
Dat klopt! Hij is een soort van tester van het systeem, bij een slecht systeem kan je inloggen met ' or ''=' Dat kan dus niet bij dit systeem. Zodra alles klopt veranderd hij dat
Laurens Broek
w00t
Ik heb er namelijk een stuk of 10 besteld. Mijn nieuwe Antec is net binnen en wil er een plakkertje op van T.net!!!
Je kan hier beter niets zetten....
Wanneer worden ze gemaakt?
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
w00t
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Het is een B.V. moet toch wel paar duizend casebadges kunnen betalen voor de tweakers die hun site zo populair hebben gemaakt. Mischien denk ik anders, maar goed
PS : ik bedoel dus alleen casebadge, t-shirts enz. kunnen natuurlijk niet gratis weggegeven worden omdat toch duurder is.
Ik vind dat er best iets terug gedaan mag worden, toch?
w00t
Er wordt toch genoeg terug gedaan vind ik, het is al lang geen hobby site meer hoor, maar dat was mijn mening ik zou het wel zo doen iig.Robbie007 schreef op 02 augustus 2002 @ 02:04:
Ik vind dat er best iets terug gedaan mag worden, toch?
3x 1e/3e T.Net
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [alternatieve airco]
5x 1e/3e T.Net
bvd
edit:
moet ik verder nog iets doen? reggen bij die site in 1e bericht v. topic? kan iemand mij vertellen wat?
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Drukken die stickers
Kittekat.net ....
Wat moet ik nu verder doen om ze te krijgen?
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
't is pas een test voor animo hoorBurning_Tyre schreef op 03 augustus 2002 @ 00:19:
1x koe en 1x tweaker 1e/3e druk.
Wat moet ik nu verder doen om ze te krijgen?
klik ff op de link helemaal bovenaan op de 1e pagina, daarna wijst het zich vanzelf...
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
1 x dpc
Money isn't rellevant..... who you are is.....
2 * T.net
Op laupro ook toegevoegd (déjavu
Maakt soms wel eens een foto ...
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik wil best wel een paar
Heb hierboven prijzen tussen de ¤1,- en ¤2,50 zien staan, maar wattiset nou?
Doe mij maar: 1x koe en 1x tweaker 1e/3e druk
Greetz!
Dit topic is gesloten.