ja maar ik kan me nie tegenhouden met downloaden dan hehe
Denk toch maar dat ik NGC ga halen. Vroeger haalde ik altijd engelse bladeren, maar toen ik terug keek naar de kosten schok ik wel.
Nieuws kun je makelijk op internet vinden en is sneller ook. Filmpjes kun je downloaden.
Enige nadeel is dat je niet makelijk met een pc op de wc kan zitten.
Gameboy met internet zal daarvoor handig zijn.
Nieuws kun je makelijk op internet vinden en is sneller ook. Filmpjes kun je downloaden.
Enige nadeel is dat je niet makelijk met een pc op de wc kan zitten.
Gameboy met internet zal daarvoor handig zijn.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
dat is jouw probleem.Op dinsdag 16 juli 2002 13:18 schreef WuKen het volgende:
ja maar ik kan me nie tegenhouden met downloaden dan hehe
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Star Fox Adventures wordt echt een fantastische game zo te zien! Die Models zien er allemaal zo gedetailleerd uit.. en al die gelaats uitdrukkingen.. dat heb ik nog maar heeeeel weinig gezien in andere games..
Wordt echt een super spel dit!
Maar even wat anders, hier nog wat screens van Turok Evolution, waar weinig over gesproken wordt op 't forum, maar toch ook wel een vet spel wordt!! Komt begin september uit..

(thumbnails, clickable
)
Maar even wat anders, hier nog wat screens van Turok Evolution, waar weinig over gesproken wordt op 't forum, maar toch ook wel een vet spel wordt!! Komt begin september uit..

(thumbnails, clickable
idd Turok: Evolution lijkt mij ook een zeer gave game ook de afwisseling tussen vliegen en gewoon lopen is leuk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Heb alle Turoks op mijn 64je gespeeld en ik vond het niet echt boeiend. Alleen de muziek vond ik koel!
je hebt toch die ene gast die nu 50 dagen voor een winkel gaat slapen voor turok evolution.
hij wordt nog gesponsord door de uitgever ook!!!
hij wordt nog gesponsord door de uitgever ook!!!
ik heb ze ook allemaal gespeel incl. Rage wars en vond ze allemaal heeel cool alleen had 3 zon lugubere sfeer waar ik een beetje bang van werdOp dinsdag 16 juli 2002 13:43 schreef saabracer het volgende:
Heb alle Turoks op mijn 64je gespeeld en ik vond het niet echt boeiend. Alleen de muziek vond ik koel!
This space is occupied
Verwijderd
LoL, sorry, maar dan ben je wel een echte super nerd 
Kunnen we der niet heenvliegen en hem zo'n award overhandigen?
Maare, september zei je? Damn, dat wordt een dure maand voor mij dan
(RE voor de cube en Turok, brute force voor xbox, en Splinter Cell zou dan geloof ik ook uitkomen...)
Kunnen we der niet heenvliegen en hem zo'n award overhandigen?
(RE voor de cube en Turok, brute force voor xbox, en Splinter Cell zou dan geloof ik ook uitkomen...)
ik kan op zijn vroegst vanavond weer filmpjes posten...
ben nl bezig met een download, en upload vern*#kt mijn downstream
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
zo weinig..Op dinsdag 16 juli 2002 13:58 schreef Kremers het volgende:
september word de beste game maand ooit, alle goede spellen komen dan uit,
Resident evil, Die hard : vendetta, Turok evolution, Time splitters 2, Top gun: combat zones, The Last Ninja
The Sum of All Fears
(het word een actie/horror/shooter maand (wie zij er ook al weer dat nintendo kiddy was
--->>edit: daFubar check nu mijn profile ff please
This space is occupied
tekkenmaster, het viel me op dat je user icon 150x150 pixels is ipv 60x60.Op dinsdag 16 juli 2002 13:58 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal gespeel incl. Rage wars en vond ze allemaal heeel cool alleen had 3 zon lugubere sfeer waar ik een beetje bang van werd
ik hebbem geresized, maar heb geen e-mail addy om hem ff heen te mailen zodat jij m kan instellen als icon.
deze is een beetje pixelig en de geresizede is wel smooth.
ik heb helaas geen webspace om hem te posten.
dus als je er waarde aan hecht kun je hem even resizen
staat namelijk erg netjes
sorry voor de offtopic reply, maar we willen mario sunshine toch in al zijn smoothness zien?
Met wat voor programma heb jij geript dan, anders wil ik et wel ff proberen.Op dinsdag 16 juli 2002 14:03 schreef Phusebox het volgende:
ik kan op zijn vroegst vanavond weer filmpjes posten...
Verwijderd
RE is het enigste spel waar ik van op de hoogte ben voor de cube, volg al die release data niet echt meer zo eigenlijkOp dinsdag 16 juli 2002 14:08 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
zo weinig..
Resident evil, Die hard : vendetta, Turok evolution, Time splitters 2, Top gun: combat zones, The Last Ninja
The Sum of All Fears
(het word een actie/horror/shooter maand (wie zij er ook al weer dat nintendo kiddy was)
Las ook net dat splinter cell pas in nov/dec uitkomt en brute force in oct, dus het valt allemaal nog wel mee met de uitgaven dan
Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor werk om je GC/GBA/Xbox te bekostigen?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ik werk op de zwarte markt in beverwijk op zaterdag en maandag en vrijdag in een gameshop in Amsterdam-noord (www.savegames.nl d8 ik )Op dinsdag 16 juli 2002 14:20 schreef GolbeZeromus het volgende:
This space is occupied
Dan heb je zeker nog maar weinig spellenOp dinsdag 16 juli 2002 14:24 schreef saabracer het volgende:
Ik verkoop mijn lichaam
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik werk savonds bij UPS (key entry) export afdeling, 4 avonden in de week, nu 5 vanwege vakantie van half 7 tot half 11 ongeveer (ik ben 17)
Verwijderd
ok ok die was raakOp dinsdag 16 juli 2002 14:26 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog maar weinig spellen![]()
Nee hoor ik ben administratief medewerker!!!! Bij een incassobureau dus als jullie je rekeningen niet betalen nou dan dan.... moet ik je post openmaken

p.s: Ik wil een KOEL platformmariospel en SNEL EEN BEETJE!!
Ik werk bij Intertoys voor tussen de 100 en 300 per maand.
hehe.. ik hoef van heel dat rijtje er helemaal geeneen (heel misschien RE .. maar save liever wat geld voor sunshine/metroid/smb2/zelda)Op dinsdag 16 juli 2002 14:08 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
zo weinig..
The Sum of All Fears
(het word een actie/horror/shooter maand (wie zij er ook al weer dat nintendo kiddy was)
--->>edit: daFubar check nu mijn profile ff please<<----
dus allerbeste
en geld.. mjah.. stufi.. en dan wat minder eten .. en maand huur achterlopen =]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
doordeweeks werk ik bij een internetpagina.Op dinsdag 16 juli 2002 14:20 schreef GolbeZeromus het volgende:
beetje kloten en klooien en extreem veel GoTten.
het was mijn stageplaats, nu werk ik er ff een maandje langer om veel cash te hebben voor als ik naar Aruba ga in Augustus.
en in het weekend rij ik op den PizzaBrommert.
www.unitedpizza.nl
golbe, je moet maar eens bij ons bestellen
de fata morgana is errug lekker.
en ja, ik werk 7 dagen in de week en nee, ik heb niet zoveel tijd om te cuben nee. helaas, maar ik MOET gewoon genoeg cash hebben in augustus.
Verwijderd
Ik heb hiervoor veel geld bij Epson vergadert
(fulltime) en nu werk ik als avond/nacht sorteerder bij de TPG pakketdienst 
Ik werk meestal 3 avonden in de week (6.45/23.45), dus 15u p/w, en verdien daar zo'n €125 p/w mee (netto)
Dus heb iets meer dan €500 p/m
Verder zit ik op dit moment niet op school (2003 pas) dus heb veel vrije tijd
School sla ik dit jaar over omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan doen, en heb geen zin om een heel jaar te verprutsen om er dan achter te komen dat ik dat helemaal niet wil doen...
Ik werk meestal 3 avonden in de week (6.45/23.45), dus 15u p/w, en verdien daar zo'n €125 p/w mee (netto)
Verder zit ik op dit moment niet op school (2003 pas) dus heb veel vrije tijd
School sla ik dit jaar over omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan doen, en heb geen zin om een heel jaar te verprutsen om er dan achter te komen dat ik dat helemaal niet wil doen...
ik verdien deze maand het dubbele met de hele dag GoTtenOp dinsdag 16 juli 2002 15:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb hiervoor veel geld bij Epson vegadert(fulltime) en nu werk ik als avond/nacht sorteerder bij de TPG pakketdienst
echt beter. jammer dat het saai kutwerk is.
maargoed, daar werk ik dan dus 40 uur per week voor

Verwijderd
Ja, dan mag dat ook wel ja, je werkt dan dus meer dan het dubbel aantal uren van mij, bijna 3x zoveel zelfsOp dinsdag 16 juli 2002 15:28 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik verdien deze maand het dubbele met de hele dag GoTten
Bij Epson verdiende ik Fl. 2200 p/m, dus zo ongeveer gelijk aan jouw salaris van nu, maar dat was ook saai, had niet zoveel te doen, daarom wou ik daar ook weg
hebben jullie die nieuw
clip van linkin park gezien..
leek een beetje op een kruising tussen Starwars AOTC/HALO echt heeel mooi.
als ze nou zon spel maken..... dat lijkt mij echt zoooooooooooooo gruwelijk gewoon
als ze nou zon spel maken..... dat lijkt mij echt zoooooooooooooo gruwelijk gewoon
This space is occupied
Verwijderd
Ik ken het....Op dinsdag 16 juli 2002 15:28 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik verdien deze maand het dubbele met de hele dag GoTten

om 14.00 is het helemaal erg. dan zit ik echt te knikkebollen achter mijn pc.
van welk nummer is dat?Op dinsdag 16 juli 2002 15:32 schreef TekkenMaster het volgende:
hebben jullie die nieuw![]()
![]()
![]()
clip van linkin park gezien..
Offtopic:
Wel flippen dat die pizzatent niet 's nachts bezorgd. Hebben we in het verleden weleens voor gebeld geloof ik...
/OT
Edit: Die moet je dus ook even in je sig zetten blakez.
Wel flippen dat die pizzatent niet 's nachts bezorgd. Hebben we in het verleden weleens voor gebeld geloof ik...
/OT
Edit: Die moet je dus ook even in je sig zetten blakez.
Ik ben nu dus owner van Red Card Soccer!
Kon toch de verleiding niet weerstaan na al die reviews te lezen.. 't Is best een kicke spel, maar 't is niet zo arcade achtig dan dat ik in m'n gedachten had.. Er is dus wel gewoon een scheids en die wil nog welleens fluiten als je echt een zware overtreding maakt.. (is in te stellen btw).. Ik dacht dat 't meer in de stijl van Sega Soccer Slam was, maar dat is dus echt bijna geen voetballen meer..
Maar ik denk dat het spel toch wel beter wordt wanneer ik alle controls eens onder de knie heb.. Ik speelde net een potje tegen de computer en opeens zoomde 't beeld echt fel in op een ventje van de tegenpartij, waarna in matrix achtige style een super goal werd gemaakt..
Dat lukt mij dus nog niet
Maar na wat oefenen zal 't wel wat beter gaan..
't is een beetje 't zelfde als bij SSB:M.. vond daar ook eerst niet zoveel aan, maar nadat ik alles onder de knie had en ook smash moves geregeld lukten speelde 't al veel lekkerder!! Dus ik neem aan dat dat bij Red Card Soccer ook wel zo zal zijn..
Maar ik denk dat het spel toch wel beter wordt wanneer ik alle controls eens onder de knie heb.. Ik speelde net een potje tegen de computer en opeens zoomde 't beeld echt fel in op een ventje van de tegenpartij, waarna in matrix achtige style een super goal werd gemaakt..
't is een beetje 't zelfde als bij SSB:M.. vond daar ook eerst niet zoveel aan, maar nadat ik alles onder de knie had en ook smash moves geregeld lukten speelde 't al veel lekkerder!! Dus ik neem aan dat dat bij Red Card Soccer ook wel zo zal zijn..
ik werk voor een groot IT bedrijf, met leasebak en laptop voor een redelijk salaris. 
linkin_park -points of authority (jay gordon remix)Op dinsdag 16 juli 2002 16:01 schreef daFubar het volgende:
om 14.00 is het helemaal erg. dan zit ik echt te knikkebollen achter mijn pc.
[..]
van welk nummer is dat?
''PTS.OF.ATHRTY'' is de nieuwe naam
tis een remix van een oud liedje maar de clip ruled.. daar moeten ze een spel van maken
This space is occupied
gewoon in de supermarkt voor minstens €100 meestal veel meer.
Zal ik ook maar ff vertellen wat ik voor werk doe..
Ik werk dus op vrijdag en zaterdag op een vissersboot hier in de haven.. die moet ik, samen met nog een gast, helemaal schoon spuiten etc.. Die boot vist dus van maandag tot vrijdag..
En m'n ander baantje is, hoe kan het ook anders, in de visafslag hier..
Beetje visjes sorteren en wegen..
Verdient goed hoor..
And i'm proud of it!!
Niet dat ik het erg vind hoor, maar we dwalen wel weer heel ver offtopic af hè
Ik werk dus op vrijdag en zaterdag op een vissersboot hier in de haven.. die moet ik, samen met nog een gast, helemaal schoon spuiten etc.. Die boot vist dus van maandag tot vrijdag..
En m'n ander baantje is, hoe kan het ook anders, in de visafslag hier..
Verdient goed hoor..
And i'm proud of it!!
euhh ja wel aardig offtopic maarja. Ik hoef helemaal niet proud te zijn of my job.
zolang het maar goed verdient
misschien later als ik fulltime ga werken dan natuurlijk wel een leuke baan.
kan ik hier uit opmaken dat je stinkt?Op dinsdag 16 juli 2002 16:24 schreef blakez het volgende:
Zal ik ook maar ff vertellen wat ik voor werk doe..![]()
Ik werk dus op vrijdag en zaterdag op een vissersboot hier in de haven.. die moet ik, samen met nog een gast, helemaal schoon spuiten etc.. Die boot vist dus van maandag tot vrijdag..![]()
En m'n ander baantje is, hoe kan het ook anders, in de visafslag hier..Beetje visjes sorteren en wegen..
Verdient goed hoor..
And i'm proud of it!!
en dit is niet offtopic, we zijn aan het vertellen hoe we ons cubisme kunnen betalen.
shit hoor... 600 cubes en 400 gba's das best wel veel verliesGCNs and GBAs stolen
Josh4444 - Tuesday, July 16, 2002
According to Japanese press, the thieves broke a glass window on the second floor and snuck in. 23.6 Million Yen worth of Nintendo products were stolen. This includes 600 Gamecubes and 400 GBAs. Other products were stolen, though it unclean what at the moment.
bron : http://www.gamecubexl.com/new/dailynews/fullnews.cgi?newsid1026825530,51023,
This space is occupied
was al voorbij gekomen.
Dat is niet de eerste keer dat Nintendo hiermee te maken heeft. Toen de SNES uitkwam in Japan zijn er ook veel gestolen uit een vrachtschip.
Verwijderd
Krijgen we nog ff een tussenstandje van de competities die we hier houden? Heb net WaveRace gekocht dus wil wel ff weten hoe het er voorstaat. Kicken spel overgins. Zat te twijfelen tussen Star Wars en deze maar Star Wars is puur single, daarom heb ik deze gekozen. Wel een goede keuze naar mijn mening. Wanneer komt die WaveBird nou eindelijk uit? Ik wil dat apparaatje hebben.
by the way phuse is het nog niet gelukt om ook geluid te rippen????
dat zo helemaal cool zijn.
wow net die E3 2002 trialer gezien van Turok: Evolution wat een vette trailer
vooral die vliegscenes en die sniper op die gigantische brontosaurussen echt
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoeveel GC's er in europa zijn verkocht? Van America en Japan is het ook wel interessant om te weten.
En hoe heeft de Xbox het eigenlijk gedaan?
omg, dat star fox adventures filmpje is echt mooi. Het lijkt imo erg op Zelda's op N64, met dat target systeem enzo. Wanneer komtie uit
?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
glitch sorry. had idd met de edit gemoeten.
Weet iemand of er ook controllers bestaan (of gaan uitkomen) die een slagje groter zijn dan de standaard controllers?
Ik vind de standaard controller net een tikkeltje te klein, want ik krijg er na een tijdje echt pijnlijke handpalmen van.
Ik vind de standaard controller net een tikkeltje te klein, want ik krijg er na een tijdje echt pijnlijke handpalmen van.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Denk het niet he. Heb er zelf trouwens nooit last mee, en dat is bij de PS2 controller wel anders. Die wel eens in de handen gehad?Op dinsdag 16 juli 2002 18:44 schreef Kramers het volgende:
Weet iemand of er ook controllers bestaan (of gaan uitkomen) die een slagje groter zijn dan de standaard controllers?
Ja, ik heb ook een PS2, maar daar heb ik echt nooit last van die controller. Aan de andere kant, daar hoef ik ook niet zo krampachtig te proberen om Mario en consorten op hun bekken te rammen.Op dinsdag 16 juli 2002 18:47 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Denk het niet he. Heb er zelf trouwens nooit last mee, en dat is bij de PS2 controller wel anders. Die wel eens in de handen gehad?
Maar die Z toets: Ja daar ben ik weer, echt helemaal hopeloos die toets. De enige manier waarop ik rustig die GC controller kan beetpakken is door de L en R toets met mijn wijsvinger te bedienen, maar dan is die Z toets niet meer te gebruiken.
Naja, wie weet een leuk 3rd party controllertje die ooit nog eens uitkomt.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Niet van Nintendo zelf waarschijnlijk. Ik was vandaag bij Dixons en zag daar wel een controller van BigBen, die iets groter oogde dan de standaard.Op dinsdag 16 juli 2002 18:44 schreef Kramers het volgende:
In de US staat qua verkoop de Xbox net iets boven de GC.Kan iemand mij vertellen hoeveel GC's er in europa zijn verkocht? Van America en Japan is het ook wel interessant om te weten.
Ik schat zo'n 1.6 miljoen tegen 1.4 miljoen.
In Europa ziet het wat minder rooskleurig uit voor de Box. Exacte aantallen weet ik niet, maar het verkochte aantal boxen in Europa is wel wat lager dan het aantal GC's. 400.000 in de eerste paar dagen voor de GC iig.
In Japan vervolgens heeft de XBox nog net geen 250.000 stuks verkocht.
hier weer wat nieuwtjes. 
starsky & hutch
voor de liefhebbers.
dat het van Sony mag ook op de cube. 
rally fusion facts
lijkt me ook wel een leuk rally spelletje.
MX Superfly
lijkt me ook wel een gaaf spelletje lekker crossen.
Freekstyle GC screens
net zoiets als SSX Tricky alleen dan met Motoren en geen sneeuw.
WWE Wrestlemania X8 screens
ziet er wel leuk uit.
Boxart wrestlemania X8
by the way snap niet dat mensen last hebben van die Z toets echt waar ik heb ook zeer grote klauwen maar ik heb totaal geen problemen om bij elke toets te komen.
starsky & hutch
voor de liefhebbers.
rally fusion facts
lijkt me ook wel een leuk rally spelletje.
MX Superfly
lijkt me ook wel een gaaf spelletje lekker crossen.
Freekstyle GC screens
net zoiets als SSX Tricky alleen dan met Motoren en geen sneeuw.
WWE Wrestlemania X8 screens
ziet er wel leuk uit.
Boxart wrestlemania X8
by the way snap niet dat mensen last hebben van die Z toets echt waar ik heb ook zeer grote klauwen maar ik heb totaal geen problemen om bij elke toets te komen.
Verwijderd
Ja, die Z-toets is idd niet erg handig geplaatst. Ik houd ook altijd mijn wijsvingers op L en R, maar als ik Z nodig heb verplaats ik ff m'n vinger. Ik heb bij die PS2 controller vooral last van die gaten waar de schroeven in zitten. Die schrapen de hele tijd langs mijn middelvingers.Op dinsdag 16 juli 2002 18:51 schreef Kramers het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een PS2, maar daar heb ik echt nooit last van die controller. Aan de andere kant, daar hoef ik ook niet zo krampachtig te proberen om Mario en consorten op hun bekken te rammen.
Maar die Z toets: Ja daar ben ik weer, echt helemaal hopeloos die toets. De enige manier waarop ik rustig die GC controller kan beetpakken is door de L en R toets met mijn wijsvinger te bedienen, maar dan is die Z toets niet meer te gebruiken.
Naja, wie weet een leuk 3rd party controllertje die ooit nog eens uitkomt.
Metal bowser en mario met een zwaard!!
Check het hier
Check het hier
edit:
Hmm na hem bekeken te hebben lijkt hij erg op de vorige reclames.
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Argh, die Japanners hebben em al bijnaOp dinsdag 16 juli 2002 19:05 schreef [FrEEzEr] het volgende:
Metal bowser en mario met een zwaard!!
Check het hier
edit:
aaarghh ik kan die filmpjes niet aanzien... niet omdat ze lelijk zijn (integendeel), maar dan heb ik zoon zin om dat spel te spelen en eindelijk mijn cube waardig te maken naast mn dreamcast/n64/ps2 (waar wel topgames op zijn). (sorry maar ik vin de spellen die nu uitzijn wel leuk maar, gewoon niet super en niet revolutionair)
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Heres the Japanese software sales for the week on 7/1 -7/7/02
1. Yu-Gi-Oh! Duel Monsters 7GBAKonami
2. Golden Sun: The Lost AgeGBANintendo
3. Digimon World 3PSBandai
4. Kengo 2PS2Genki
5. From TV Animation One Piece: Adventure Story of Phantom Grandline!GB Banpresto
6. World Soccer Winning Eleven 6PS2Konami
7. Hajime no Ippo: Victorious Boxers Championship VersionPS2ESP
8. Dino StalkerPS2Capcom
9. Arc The LadWSBandai
10. hack//Infection Expansion Vol. 1PS2Bandai
Well It was obvious that GS: The lost Age would be at the top!
1. Yu-Gi-Oh! Duel Monsters 7GBAKonami
2. Golden Sun: The Lost AgeGBANintendo
3. Digimon World 3PSBandai
4. Kengo 2PS2Genki
5. From TV Animation One Piece: Adventure Story of Phantom Grandline!GB Banpresto
6. World Soccer Winning Eleven 6PS2Konami
7. Hajime no Ippo: Victorious Boxers Championship VersionPS2ESP
8. Dino StalkerPS2Capcom
9. Arc The LadWSBandai
10. hack//Infection Expansion Vol. 1PS2Bandai
Well It was obvious that GS: The lost Age would be at the top!
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Even een link naar een gemene actie van microsoft.Op dinsdag 16 juli 2002 16:56 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
shit hoor... 600 cubes en 400 gba's das best wel veel verlies
bron : http://www.gamecubexl.com/new/dailynews/fullnews.cgi?newsid1026825530,51023,
http://www.gamers.nl/nieuws/13865
We weten in idergeval dat die dieven wel smaak hebben
lol. microsoft heeft gewoon geprobeerd om zo ongeveer de hele gamesbusniss om te kopen.
Op dinsdag 16 juli 2002 18:41 schreef schnumi het volgende:
glitch sorry. had idd met de edit gemoeten.
Nu jij weer stormblade

Sorry hoor zal er voortaan meer aan denken. Ik gebruik die edit knop als een gek bijna al mijn posts edit ik wel.
Ik mis volgens mij het stukje tekst als je de edit knop gebruikt of ligt het nou aan mij?
Is dat dezelfde als die waar het begint over de mensen in hun tuin en die gasten op die schommel? Dat de dino's alleen bloed ruiken..Op dinsdag 16 juli 2002 18:20 schreef schnumi het volgende:
wow net die E3 2002 trialer gezien van Turok: Evolution wat een vette trailervooral die vliegscenes en die sniper op die gigantische brontosaurussen echt

Laat, maar het ligt aan mij ik zit al te lang achter de pc begin gek te worden.Op dinsdag 16 juli 2002 20:31 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Sorry hoor zal er voortaan meer aan denken. Ik gebruik die edit knop als een gek bijna al mijn posts edit ik wel.
Ik mis volgens mij het stukje tekst als je de edit knop gebruikt of ligt het nou aan mij?
Dan maar achter de gamecube zitten.
deze bedoelde ik.Op dinsdag 16 juli 2002 20:33 schreef blakez het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die waar het begint over de mensen in hun tuin en die gasten op die schommel? Dat de dino's alleen bloed ruiken..Die ziet er wel vet uit ja.. alleen ik heb die trailer gezien op een x-box site..
Jammer dat Turok Evolution niet Gamecube only wordt..
Maar ja, als 't niet dezelfde trailer is heb je dan een linkje naar de goeie?
Turok filmpje je kunt ook rechtermuisknop en dan opslaan btw.
Waar bestellen de meeste mensen hun import games? Ik kan me nog wel een site herinneren uit de vorige topics alleen ben de link kwijt en ik kan hem niet zo snel vinden tussen alle topics
ik wordt echt helemaal gek van SSX Tricky... why do i suck at games?
hmmf
i try and try and try....
maar t lukt gewoon niet... zeik
ik ben nu filmpjes aan t rippen van:
Project BG&E en XIII
daar hebben we nog niet zoveel van gezien, dus bij deze
hmmf
maar t lukt gewoon niet... zeik
ik ben nu filmpjes aan t rippen van:
Project BG&E en XIII
daar hebben we nog niet zoveel van gezien, dus bij deze
Verwijderd
WOW!!!!! ik vond die plaatjes niet zo mooi uitzien. Maar na deze filmje moet ik Turok 3 hebben!!!Op dinsdag 16 juli 2002 20:37 schreef schnumi het volgende:
[..]
deze bedoelde ik.![]()
Turok filmpje je kunt ook rechtermuisknop en dan opslaan btw.
Ik zie tevens geen schaduwen bij die dino's...
over een aantal uurtjes schat ik:
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/bge.avi
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/xiii.avi
wat ik wil weten, komt er ook een Donkey Kong spel voor de GC... ik heb Donkey Kong Country 1,2&3 voor de SNES namelijk van voor naar achter uitgespeeld..
Er komt wel een Donkey Kong Racing in ieder geval. Over een dergelijke platformer heb ik nog niets vernomen.
Trouwens, dat DVDBOXOFFICE, is dat niet een beetje asociaal duur. Ik bedoel de Euro staat nu ongeveer gelijk qua waarde als de Amerikaanse dollar. Maar als ik dan prijzen zie van rond de 70 dollar, hebben we het toch over bedragen van rond de 150 gulden. Of is dit dan gelijk inclusief de verzendkosten, invoerrechten en allerlei andere formele shit?
Ik kan me wel enigzins vooorstellen dat je wat meer betaald voor spellen die nog niet uit zijn in de EU.
Ik hoop trouwens niet dat al die andere 3rd party spellen van komende september - december ook 67.95 kosten, net zoals SSX Tricky en Agent onder Vuur
.
Edit: Oh wacht, ik zie het. Het zijn Canadese dollars. Wat zijn die in Euro's waard?
Trouwens, dat DVDBOXOFFICE, is dat niet een beetje asociaal duur. Ik bedoel de Euro staat nu ongeveer gelijk qua waarde als de Amerikaanse dollar. Maar als ik dan prijzen zie van rond de 70 dollar, hebben we het toch over bedragen van rond de 150 gulden. Of is dit dan gelijk inclusief de verzendkosten, invoerrechten en allerlei andere formele shit?
Ik kan me wel enigzins vooorstellen dat je wat meer betaald voor spellen die nog niet uit zijn in de EU.
Ik hoop trouwens niet dat al die andere 3rd party spellen van komende september - december ook 67.95 kosten, net zoals SSX Tricky en Agent onder Vuur

Edit: Oh wacht, ik zie het. Het zijn Canadese dollars. Wat zijn die in Euro's waard?
mjah.. het is inclusief shipping enzo.. en ze plakken er iets op waardoor je geen invoer rechten betaald
dus dan is het 10 euro meer voor een spel wat je sneller hebt (alhoewel het niet echt heel snel geleverd wordt (3 weken ofzo bij preorder (?))
dus is op zich wel te doen..
maar ik w8 wel lekker op de pals.. is veel leuker
dus dan is het 10 euro meer voor een spel wat je sneller hebt (alhoewel het niet echt heel snel geleverd wordt (3 weken ofzo bij preorder (?))
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
hee Phusebox heeft het filmpje van XIII al geupload, ziet er best leuk uit opzich, maar ik weet niet, cellshaded en fps...
beide filmpjes zijn nu online...
[zeikmode]Op dinsdag 16 juli 2002 23:48 schreef Phusebox het volgende:
beide filmpjes zijn nu online...
die van BSE doet het niet
[/zeikmode]
Ik denk eerder dat die 3 weken max. is, want ik heb ook spellen binnen gekregen in 1 weekOp dinsdag 16 juli 2002 23:20 schreef yamAUchi het volgende:
mjah.. het is inclusief shipping enzo.. en ze plakken er iets op waardoor je geen invoer rechten betaald
Alleen als je een echt goed spel wilt die iedereen wilt dan moet je wel minstens 1 a 2 maanden preorderen zodat ze hem meteen op de release datum kunnen opsturen.
Ik had ED ook gepreorderd maar dat was maar 2 dagen van te voren voordat ie uit kwam, dus ik kon meteen 2 weken wachten (13 juli) voordat ze hem gingen opsturen.
En die prijzen vallen wel mee, volgens mij is het even duur als een spel hier ook voor het eerst uit komt.
Wat ik altijd ellende vind is dat je zo'n verrekte creditcard nodig hebt.
en nu werkt ie wel
ik had de verkeerde naam aan de file gegeven (bg&e nl ipv bge)
ik hoop echt dat die verrekte freeloader ook daadwerkelijk 5 augustus uitkomt...
en nu werkt ie wel
ik had de verkeerde naam aan de file gegeven (bg&e nl ipv bge)
ik hoop echt dat die verrekte freeloader ook daadwerkelijk 5 augustus uitkomt...
Vandaag Pikmin gekocht, om 21.14u ong. begonnen met spelen en ongeveer een kwartiertje geleden gestopt... It's bin a while since a game got get me that much.
Meestal speel ik een uurtje hooguit maar deze game heeft iets.
Ik zit niet met zoiets als wow, wat vet, gaaf ed. achter m'n tv maar het is wel een boeiend spel, beetje puzzelen, beetje muurtje opblazen enzo, wel kewl.
Over een weekje of 1,5 Smugler's Run en/of SSX Tricky kopen, ben nog niet helemaal uit over SSX. SR sowieso maar SSX moek nog ff over na denken.
Over hoe ik m'n GCN spellen bekostig...
Ik werk sinds 3 maanden bij een computer winkel waarmee ik +/- €400 in de maand heb, daarbij krijg ik ook nog es €267 studifinaciering (aanvullende beurs rulez
)
Dus geen probleem om games te kopen
Binnenkort ga ik ook schrijven voor een nog te lacheren website en kan ik via dat ook review exemplaren ed krijgen. Dus ik verwacht een redelijk grote collectie al aan het eind van het jaar
Meestal speel ik een uurtje hooguit maar deze game heeft iets.
Ik zit niet met zoiets als wow, wat vet, gaaf ed. achter m'n tv maar het is wel een boeiend spel, beetje puzzelen, beetje muurtje opblazen enzo, wel kewl.
Over een weekje of 1,5 Smugler's Run en/of SSX Tricky kopen, ben nog niet helemaal uit over SSX. SR sowieso maar SSX moek nog ff over na denken.
Over hoe ik m'n GCN spellen bekostig...
Ik werk sinds 3 maanden bij een computer winkel waarmee ik +/- €400 in de maand heb, daarbij krijg ik ook nog es €267 studifinaciering (aanvullende beurs rulez

Dus geen probleem om games te kopen
Binnenkort ga ik ook schrijven voor een nog te lacheren website en kan ik via dat ook review exemplaren ed krijgen. Dus ik verwacht een redelijk grote collectie al aan het eind van het jaar
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik heb een eigen webdesign/webhosting bedrijfje
en verdien daarmee mijn centjes
daarnaast doe ik nog freelance grafisch design
verwacht tegen het eind van het jaar de volgende spellen in bezit te hebben (+ randapparatuur)
al in bezit:
1 spice controller
1 wavebird
burnout
ssx tricky
ISS 2
super smash brothers:melee
nog te kopen:
1 wavebird
251 mem card
super mario sunshine
eternal darkness
starfox adventures
animal crossing (2002?)
Colin McRae Rally 3
pff en dan houdt t al hard op...
damn
where are the games i ask you?
en verdien daarmee mijn centjes
daarnaast doe ik nog freelance grafisch design
verwacht tegen het eind van het jaar de volgende spellen in bezit te hebben (+ randapparatuur)
al in bezit:
1 spice controller
1 wavebird
burnout
ssx tricky
ISS 2
super smash brothers:melee
nog te kopen:
1 wavebird
251 mem card
super mario sunshine
eternal darkness
starfox adventures
animal crossing (2002?)
Colin McRae Rally 3
pff en dan houdt t al hard op...
damn
where are the games i ask you?
btw: dat XIII ziet er vet stoer uit. Is d'r al een release date voor?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Starfox ships early!!!
Nintendo of America has announced that its forthcoming 3D action-adventure Star Fox Adventures will in fact ship earlier than previously expected. The title is set to debut on September 23 of this year now, according to the company.
Nintendo also revealed the official US release date for the next installment in the Mario Party series. Mario Party 4 will ship to retailers on October 21 -- just a month after Fox and friends roll out.
Freeloader dus een cd
According to games importer NCSX, UK retailers are reporting that hardware manufacturer Datel will release a version of its GameCube boot disc Freeloader. The disc, inserted before playing GameCube software, enables international gamers to play import software without modifying their GCN hardware.
Freeloader has previously been advertised as a solution for European gamers to play NTSC software, but NCSX has confirmed that the disc in fact works for all import games, including Japanese releases.
[THPS4 preview]
Graphically, as we said before, the GameCube game doesn't have anything to worry about, or boast about either. The PS2 game is the most polished version in all means, and the GameCube game at this moment simply follows what the PS2 does as best as it can. The only major effect missing was the ebbing water at the SF wharf, but the effect looked as-yet unfinished on the PS2 as well -- waves crashed in with an effect that looked very much like the beach in Medal of Honor: Frontline, albeit blockier and without any motion effects yet to polish off the visual. Fewer pedestrians were to be seen in this Cube build, and there were a few instances of slow-down when your skater was involved in a tie-up of 4 extra characters on the basketball court (on the other hand, the game is already running at full framerate nearly everywhere else.) Without optimization, the Cube version looked murky compared to the pristine PS2 game (it's looking nice), but the hazy output also showed up on the early Xbox rev, and up close on the wall textures, you could already see crisp designs about on par with THPS3. The Cube and Xbox version also had working damage on the skaters -- bail, and your skater will see scrapes on their elbows and tears in their pants at the knees (careful there, Elissa Steamer boy-followers, things don't go much further than that.) You get to see that the engine is ready for work with the Luge stage -- whipping at tremendous speed through a good portion of the stage, with a view from your back looking down the course showing no noticeable draw in except for the incidental flags hanging from a building many yards away, you've got to believe that things can only get better from here.
meer: http://cube.ign.com/articles/364/364999p1.html
Nintendo of America has announced that its forthcoming 3D action-adventure Star Fox Adventures will in fact ship earlier than previously expected. The title is set to debut on September 23 of this year now, according to the company.
Nintendo also revealed the official US release date for the next installment in the Mario Party series. Mario Party 4 will ship to retailers on October 21 -- just a month after Fox and friends roll out.
Freeloader dus een cd
According to games importer NCSX, UK retailers are reporting that hardware manufacturer Datel will release a version of its GameCube boot disc Freeloader. The disc, inserted before playing GameCube software, enables international gamers to play import software without modifying their GCN hardware.
Freeloader has previously been advertised as a solution for European gamers to play NTSC software, but NCSX has confirmed that the disc in fact works for all import games, including Japanese releases.
[THPS4 preview]
Graphically, as we said before, the GameCube game doesn't have anything to worry about, or boast about either. The PS2 game is the most polished version in all means, and the GameCube game at this moment simply follows what the PS2 does as best as it can. The only major effect missing was the ebbing water at the SF wharf, but the effect looked as-yet unfinished on the PS2 as well -- waves crashed in with an effect that looked very much like the beach in Medal of Honor: Frontline, albeit blockier and without any motion effects yet to polish off the visual. Fewer pedestrians were to be seen in this Cube build, and there were a few instances of slow-down when your skater was involved in a tie-up of 4 extra characters on the basketball court (on the other hand, the game is already running at full framerate nearly everywhere else.) Without optimization, the Cube version looked murky compared to the pristine PS2 game (it's looking nice), but the hazy output also showed up on the early Xbox rev, and up close on the wall textures, you could already see crisp designs about on par with THPS3. The Cube and Xbox version also had working damage on the skaters -- bail, and your skater will see scrapes on their elbows and tears in their pants at the knees (careful there, Elissa Steamer boy-followers, things don't go much further than that.) You get to see that the engine is ready for work with the Luge stage -- whipping at tremendous speed through a good portion of the stage, with a view from your back looking down the course showing no noticeable draw in except for the incidental flags hanging from a building many yards away, you've got to believe that things can only get better from here.
meer: http://cube.ign.com/articles/364/364999p1.html
phusebox, hoe zit het nu met phusebox.com en heb je misschien wat sites in je portfolio om te laten zien aan ons?
dus als ik het begrijp kan de GC makkelijk beter bij THPS4 maar zijn ze volop bezig met de PS2 versie??
ja. rede? groter publiek... denk ikOp woensdag 17 juli 2002 09:43 schreef schnumi het volgende:
dus als ik het begrijp kan de GC makkelijk beter bij THPS4 maar zijn ze volop bezig met de PS2 versie??
btw hier nog 50!!! nieuwe Die Hard: Vendetta plaatjes
:
Die Hard: Vendetta pictures
en nog een paar release dates van supervette games
ik weet alleen niet voor welk deel (japan/europa/amerika)
release dates
Die Hard: Vendetta pictures
en nog een paar release dates van supervette games
release dates
Gisterenavond eindelijk event 50 gehaald. Nou krijg je nog een rottere: 51. Wat een drama...
Ik heb nou een filmpje, dan zie je Ganondorf 3.3 KILOmeter slaan. Echt ongelovelijk...
Zeg Phuse, hoe is het met Conker eigenlijk? Heb je the Great Mighty Poo al verslagen. Dat is echt de hoofdbaas met de meeste humor ooit.
Ikzelf zit vast als je die bom ergens neer moet planten.
Ik heb nou een filmpje, dan zie je Ganondorf 3.3 KILOmeter slaan. Echt ongelovelijk...
Zeg Phuse, hoe is het met Conker eigenlijk? Heb je the Great Mighty Poo al verslagen. Dat is echt de hoofdbaas met de meeste humor ooit.
gimme gimme....Op woensdag 17 juli 2002 11:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
This space is occupied
* Glitch schraapt zn keelOp woensdag 17 juli 2002 11:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
Gisterenavond eindelijk event 50 gehaald. Nou krijg je nog een rottere: 51. Wat een drama...
'I am, The Great Mighty Poo, and i'm going to throw my shit at you!'
Als ik deel 9 open okee?Op woensdag 17 juli 2002 11:46 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
gimme gimme....
Nee.Op woensdag 17 juli 2002 12:17 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Als ik deel 9 open okee?
ff serieus, beetje onnodig om nog ongeveer 400 posts te wachten om dat filmpje te posten, toch?
Ik denk dat jij 3300 feet bedoeld, ongeveer 1000 meter.Op woensdag 17 juli 2002 11:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
3,3 kilometer lijkt mij ook heel sterk.
Er staat toch echt een "m" in de teller. 307% wordt hij weggeslagen.
Als dat waar is, ga ik in een hoekje me erg schamen
Verwijderd
Whoa, dat project bg&e ziet er ecth vet uit. Lijkt wel een beetje op een rare game. Weer iemand hier al meer over, wanneer komt het uit?
Er is wel een Donkey Kong spel aangekondigd voor de GBA.Op dinsdag 16 juli 2002 23:13 schreef Thelema het volgende:
wat ik wil weten, komt er ook een Donkey Kong spel voor de GC... ik heb Donkey Kong Country 1,2&3 voor de SNES namelijk van voor naar achter uitgespeeld..
Donkey Kong plus of donkey kong coconut madness ofzo. Weet niet meer zeker was een tijd geleden.
3,3 kilometer ver slaan, dan vraag ik mij af hoe hij ervoor zorgt dat de zandzak op zijn plaats blijft tijdens het rammen.
Verkoop cijfers van europa.
ELSPA has published the software chart of the week from July 7 to July 13. Please note that some of the bold names are multiplatform titles. Here is the European multi-platform chart:
1 - 1 Medal of Honor: Frontline
2 - 2 Spider-Man
3 - 3 Grand Theft Auto
4 - 4 Warcraft 3: Reign of Chaos
5 - 7 Smash Court Tennis Pro Tournament
6 - 6 V-Rally 3
7 - 18 Soldier of Fortune: Gold Edition
8 - 9 Tiger Woods PGA Tour 2002
9 - 10 2002 FIFA World Cup
10 - 5 Neverwinter Nights
11 - 13 Gran Turismo 3
12 - 10 007 - Agent Under Fire
13 - 11 Final Fanatasy X
14 - 12 Tony Hawk's Pro Skater 3
15 - 15 The Sims: On Holiday
16 - 16 Super Smash Bros: Melee
17 - 19 Harry Potter - Philosopher's Stone
18 - 18 Max Payne
19 - 25 Halo: Combat Evolved
20 NEW Digimon Rumble Arena
We also have the list of top 10 GameCube sold in Europe last week:
1 - 2 Super Smash Bros: Melee
2 - 1 Pikmin
3 - 3 Star Wars: Rogue Leader
4 - 5 Spider-Man
5 - 6 Luigi's Mansion
6 - 4 007 - Agent Under Fire
7 - 8 Sonic Adventure 2: Battle
8 - 7 Super Monkey Ball
9 NEW SSX Tricky
10 - 11 Burnout
Not many changes, expcept for that SSX Tricky has hit the charts in it's week of release!
er komt vast nog wel een DK game voor de GC.
Zal mij benieuwen of Rare het gaat doen.Op woensdag 17 juli 2002 13:27 schreef schnumi het volgende:
er komt vast nog wel een DK game voor de GC.
Trouwens er is weer een nieuw spel in ontwikkeling voor de Gamecube Tiny Toons voor de liefhebbers.
Interview over Phantasy Star online
http://www.xengamers.com/sections/interviews/7995/
Waarderingen voor games.
FAMITSU CUBE & ADVANCE:
Mario Sunshine (GC, Nintendo): 10 / 8 / 8 / 10 (36/40)
Capcom vs. SNK 2 EO (GC, Capcom): 8 / 7 / 8 / 8 (31/40)
Disney All-Star Sports Soccer (GC, Konami): 7 / 7 / 7 / 7 (28/40)
Beach Spikers (GC, Sega-AM2): 9 / 8 / 7 / 8 (32/40)
Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 9 (GC, Konami): 9 / 8 / 10 / 8 (35/40)
Mutsu Tonohohon (GC, Tomy): 6 / 6 / 6 / 5 (23/40)
Shinkisekai Evolutia (GC, Sting): 7 / 5 / 8 / 7 (27/40)
Pinball of the Dead (GBA, Sega): 7 / 7 / 8 / 8 (30/40)
Pinobee & Phoebee (GBA, Hudson): 7 / 8 / 7 / 8 (30/40)
Custom Robo GX (GBA, Nintendo): 7 / 8 / 8 / 7 (30/40)
High Heat Major League Baseball 2003 (GBA, Takara): 5 / 4 / 5 / 5 (19/40)
Hamster Paradise Advance (GBA, Atlus): 6 / 7 / 7 / 6 (26/40)
Super Robot Taisen R (GBA, Banpresto): 6 / 7 / 7 / 8 (28/40)
DENGEKI GC:
Disney All-Star Sports Soccer (GC, Konami): 7 / 7 / 7 / 8
Beach Spikers (GC, Sega): 8 / 8 / 9 / 8
Mutsu Tonohohon (GC, Tomy): 6 / 6 / 7 / 6
Disney no Magical Park (GC, Hudson): 7 / 7 / 8 / 6
Zoids Versus (GC, Tomy): 7 / 6 / 6 / 7
Mickey Mouse no Fushigi no Kagami (GC, Nintendo): 6 / 6 / 7 / 6
Hamster Paradise Advance (GBA, Atlus): 6 / 6 / 7
Pro Yakyuu Team o Tsukurou! Advance (GBA, Sega): 7 / 7 / 7
Super Robot Taisen R (GBA, Banpresto): 8 / 7 / 8
FAMITSU:
Crazy Taxi 3 (Xbox, Sega): 8 / 7 / 8 / 9 (32/40)
Gauntlet Dark Legacy (PS2, Midway): 8 / 8 / 8 / 7 (31/40)
Jikkyou Perfect Striker 5 (PS2, Konami): 7 / 7 / 7 / 7 (28/40)
Bakuretsu Soccer (PSone): 7 / 7 / 6 / 5 (25/40)
Murakumo (Xbox, From Software): 8 / 7 / 7 / 7 (29/40)
Shinkisekai Evolutia (GC, Sting): 7 / 7 / 6 / 8 (28/40)
Gekitou! Crash Gear Turbo (PSone): 6 / 4 / 5 / 5 (20/40)
Densha de Go! Ryojouhen (PS2, Taito): 8 / 7 / 7 / 7 (29/40)
Jojo no Kimyouna Bouken: Ougon no Kaze (PS2, Capcom): 8 / 8 / 7 / 8 (31/40)
World Billiards Tournament: Break Nine (Xbox, Ask): 7 / 6 / 7 / 7 (27/40)
Pac-Man World 2 (PS2, Namco): 7 / 7 / 7 / 7 (28/40)
Ik had zelf verwacht dat mario toch wat dichter bij de 40 zou zitten.
Dit topic is gesloten.