Toon posts:

=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.419 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Op woensdag 24 juli 2002 11:17 schreef schnumi het volgende:

[..]
ps: phuse het is toch wel leuk om te zien dat jou 2 meest gespeelde games (volgens mij) toch van EA afkomen. :D :)
ja helaas wel ja
maar ik heb ssx tricky gratis gekregen, en f1 2002 voor 55 euro

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op woensdag 24 juli 2002 11:13 schreef Gerwin het volgende:

[..]

Als ik dat soort tekeningen zie dan denk ik al snel weer terug aan die 2d werelden van o.a. Yoshi's Island. Was ook een leuke game, had ook enig 3d, maargoed. Ik begrijp wel dat het natuurlijk heel wat anders is dan de SNES van Yoshi, maargoed, ik houd nu eenmal van het zo "realistisch" mogelijk maken van amimatiefiguren. Een cartoon versie vindt ik dan niet echt mooi. Maar wat vindt jij zo mooi aan die "celshaded zelda". Heb je het ergens al gezien soms? Wat is er leuk aan een cartoon in een tekenwereld besturen? Misschien heb ik het mis, maar mijn eerste indruk is: mwa... eerst maar eens zien, niet huiverig.
waarom is het pas leuk als het realistisch is?
ik bedoel
the real life zie ik al genoeg, en ik speel games omdat te ontsnappen... dus dan wil ik niet een realistisch spel,
dat is dan weer anders als je flight-sims ofzo wil spelen... maar dat is een genre...
zelda is geen life-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 11:28 schreef Phusebox het volgende:

[..]

waarom is het pas leuk als het realistisch is?
ik bedoel
the real life zie ik al genoeg, en ik speel games omdat te ontsnappen... dus dan wil ik niet een realistisch spel,
dat is dan weer anders als je flight-sims ofzo wil spelen... maar dat is een genre...
zelda is geen life-sim
idd je ziet al genoeg real life games en met zo'n game kun je echt ontsnappen uit de realiteit en gewoon helemaal opgaan in het spel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Houden jullie dan niet van mooie subtiele en echt lijkende 3d graphics. Kijk naar de graphics toen der tijd op de N64 van Mario 64, Zelda, dat was compleet en goede graphics. Geen cartoons of het idee dat ze uit papier geknipt zijn. Bij deze Zelda kan zo rechtstreekt uit een kleuterboek komen volgens mij. Tenminste zo oogt het. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe de gameplay is, dat kun je niet zien aan een plaatje, maar ik blijf het toch jammer vinden dat ze niet de graphics die o.a. in die trailer van de GC gebruikt was door zetten... :(

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op woensdag 24 juli 2002 11:47 schreef Gerwin het volgende:
Houden jullie dan niet van mooie subtiele en echt lijkende 3d graphics. Kijk naar de graphics toen der tijd op de N64 van Mario 64, Zelda, dat was compleet en goede graphics. Geen cartoons of het idee dat ze uit papier geknipt zijn. Bij deze Zelda kan zo rechtstreekt uit een kleuterboek komen volgens mij. Tenminste zo oogt het. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe de gameplay is, dat kun je niet zien aan een plaatje, maar ik blijf het toch jammer vinden dat ze niet de graphics die o.a. in die trailer van de GC gebruikt was door zetten... :(
tja smaken verschillen
want ik ben blij dat ze die graphics niet zo gedaan hebben zoals jij ze zou willen
nu is het tenminste eens wat anders... is natuurlijk niet stoer als je zo'n spel aan je vriendjes laat zien he?
volgens mij denk jij namelijk op die manier... (probeer ff de psycholoog uit te hangen)
deze zelda is gewoon net alsof je een disney tekenfilm realtime zit te spelen, zulke hoge kwaliteit van graphics is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op woensdag 24 juli 2002 11:21 schreef TekkenMaster het volgende:

het enige probleem is dat je de spellen ook nog met bestellen elke keer (er word veeel gejat bij de post) en dat niet echt veilig is.
gelukkig gaat mijn gameshop de importspellen voor 5 euro duurder verkopen dan alle andere spellen dus dat is een goed(koop) alternatief op bestellen
nou, het leuke is dat ik van september tot december op aruba zit om stage te lopen. daar hebben ze de amerikaanse releases enzo. dus niks importeren :) gewoon in de winkel kopen :D

enne... we zijn over de 1000 posts heen. mag ik m openen?
ik heb alleen geen info, hehehe :D
maar mijn naam is natuurlijk wel vettig om voor een groot topic te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 11:47 schreef Gerwin het volgende:
Heb je uberhaupt wel filmpjes van zelda gezien??? Plaatjes zeggen net niks. Die filmpjes roeleren gewoon. Ziet er strak uit. Alle emoties springen gewoon uit het scherm. Het ziet er gewoon strak uit. JE word er helemaal in opgeslurkt. En waarschijnlijk nog meer als je het speelt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

van mij mag je hem openen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 11:51 schreef Phusebox het volgende:

[..]

tja smaken verschillen
want ik ben blij dat ze die graphics niet zo gedaan hebben zoals jij ze zou willen
nu is het tenminste eens wat anders... is natuurlijk niet stoer als je zo'n spel aan je vriendjes laat zien he?
volgens mij denk jij namelijk op die manier... (probeer ff de psycholoog uit te hangen)
deze zelda is gewoon net alsof je een disney tekenfilm realtime zit te spelen, zulke hoge kwaliteit van graphics is het...
leuke omschrijving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Mooie van de nieuwe zelda is dat het enigzins op de zelda lijkt van de snes. Wat ik daarmee bedoel is dus de echte cartoon style en dat had de snes versie ook behoorlijk. En dat soort graphics blijven altijd gewoon top om te zien, het raakt niet outdated imho. Als je de realistische kant op gaat krijg je graphics die over een jaar weer achterhaalt zijn en bij deze cartoon setting vind ik persoonlijk dat het altijd gewoon tof eruit ziet. Het is super scherp en erg fantasie vol.

Speel dus met veel plezier de zelda van de snes :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat er nog iemand smuggler's run 2 kopen? die lijkt me ook zwaar vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Op woensdag 24 juli 2002 11:26 schreef schnumi het volgende:

[..]

welke gameshop bedoel je dan??? :)
de gameshop waar ik 3 soms werk..
hier is de website ja kan er niks kopen ofzo maar er staat allemaal informatie
maarhet is nog niet 100% zeker day het doorgaat want er kwam laatst een Nintendo sales managr lang om te kijken in de shop en die vertelde dat ze niet zo blij waren met import van games dus heeel misschien gaat het niet door hoor

hier is de website als het goed is: [url="http://www.savegames.nl"]www.savegames.nl[/url]
daar staat het addres enzo ze zijn deze week dicht (vakantie) dus bellen enzo gaat niet

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 11:56 schreef Koffiezuiper het volgende:
Mooie van de nieuwe zelda is dat het enigzins op de zelda lijkt van de snes. Wat ik daarmee bedoel is dus de echte cartoon style en dat had de snes versie ook behoorlijk. En dat soort graphics blijven altijd gewoon top om te zien, het raakt niet outdated imho. Als je de realistische kant op gaat krijg je graphics die over een jaar weer achterhaalt zijn en bij deze cartoon setting vind ik persoonlijk dat het altijd gewoon tof eruit ziet. Het is super scherp en erg fantasie vol.

Speel dus met veel plezier de zelda van de snes :7
trouwens nou heb ik nog een vraagje. :) komt het muziekjes van Zelda 3 ook terug die waren echt onwijs goed en trokken je nog meer mee in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik ben bezig met deel 9 jongens, momentje aub.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zover ik weet hoor je op het Zelda filmpje wat op de DVD staat van NGC magazine een soort gelijk muziekje. Volgens mij hoor nog niet echt heel goed naar gekeken/geluisterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ik zit niet full of shit heb gewoon een import cube :)

heb december vorig jaar een gemodde jap cube gekocht die dus ook us spellen kan spelen omdat ik niet weer maanden ga wachten op europe releases, dat heb ik nou wel zo'n beetje gezien. Ik moet zeggen bevalt me prima zeker door winkels zoals dvdboxoffice en lankwei die maken het leven van een importer een stuk gemakkelijker.

Even voor de duidelijkheid ik heb dus de jap versie van mario, dus ik begrijp de gesprekken tussen de dorpelingen niet echt , maar ik heb nou ook niet echt het gevoel dat ik wat mis :) . Het spel ziet er trouwens als je het speelt wel een stuk beter uit als op die screens, maarja met welk spel is dat nou niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lijkt me toch wel irritant als je geen reet kunt verstaan van wat die gasten allemaal tegen je lullen misschien kun je later niet verder omdat je het allemaal niet kan verstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 12:01 schreef Koffiezuiper het volgende:
Zover ik weet hoor je op het Zelda filmpje wat op de DVD staat van NGC magazine een soort gelijk muziekje. Volgens mij hoor nog niet echt heel goed naar gekeken/geluisterd :)
ik hoop het wel die muziekjes waren echt meesterlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt mee want de gesprekken in de cutscenes (verhaal) zijn in het engels, dus dat krijg je wel mee.

en kijk svp niet naar filmpjes en screens daarmee verpest je het voor jezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 12:04 schreef -vliegtuig- het volgende:
valt mee want de gesprekken in de cutscenes (verhaal) zijn in het engels, dus dat krijg je wel mee.

en kijk svp niet naar filmpjes en screens daarmee verpest je het voor jezelf!
idd filmpjes enz kijk ik niet meer. :) ja ok maar het is toch leuk om gewoon te verstaan wat ze lullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel grappig dat mensen denken dat je fullofshit bent omdat je weinig posts hebt, net of dat wat zegt :)

ontopic: wie gaat er van jullie allemaal monkeyball2 kopen? en heeft daarbij ook monkeyball1? ik ga 2 wel kopen maar alleen om het feit dat ik 1 niet heb, zou denk ik dat spel niet zo graag willen hebben als ik 1 ook zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op woensdag 24 juli 2002 12:08 schreef -vliegtuig- het volgende:
wel grappig dat mensen denken dat je fullofshit bent omdat je weinig posts hebt, net of dat wat zegt :)

ontopic: wie gaat er van jullie allemaal monkeyball2 kopen? en heeft daarbij ook monkeyball1? ik ga 2 wel kopen maar alleen om het feit dat ik 1 niet heb, zou denk ik dat spel niet zo graag willen hebben als ik 1 ook zou hebben
wie zegt dat je full of shit bent dan??? :? :) maar ik ga SMB2 ook halen heb deel 1 ook maar deel 2 word echt veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url="http://media.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda-gcn/e3_zelda_gcn_trailer.wmv"]Download gewoon de Zelda E3 trailer.[/url]

Ik heb deze discussie al tevaak gehouden, dus ga er verder niet op in.

Het komt erop neer dat het niet uitmaakt hoe Zelda eruitkomt, de gameplay is toch super!
houd nu eenmal van het zo "realistisch" mogelijk maken van amimatiefiguren
Natuurlijk hou je er niet van.. De hoofdfiguur is een elf.. realistisch hoor. Wat dacht van de vijanden? Gouden spinnen? springende blobs? stenen schietende octopussen etc.. Om over de eindbazen nog maar te zwijgen. Jij bent er zeker bijgekomen sinds de N64 generatie?

Zelda is nooit realistisch geweest.

shit, ben er toch op ingegaan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op woensdag 24 juli 2002 12:08 schreef -vliegtuig- het volgende:

Ja ik heb deel 1 gehad, maar heb ik toen geruild omdat 2 er al aan zat te komen, daar w8 ik dus op :) en misschien deel1 nog kopen alsdie ooit noges in de budgetbak komt :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
betreft mario en zelda en de nieuwe opening door golbezeromus heb ik maar één ding te zeggen en dat is een quote van Tank uit the matrix:

"Very exciting time!"

ik was degene die insinueerde dat vliegtuig wel eens full of shite kon zijn, omdat het net leek alsof hij een freeloader had. maar nu blijkt dat ie gewoon een import cube heeft bied * Fubaruba zijn nederige excuses aan

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik van zelda heb gezien aan e3 spul zag er super uit. het spijl lijkt wat terug te gaan naar zn link to the past roots. Kijk maar naar dat bos.

vorige pagina dachten ze dat ik full of shit was omdat ik mario heb en de freeloader nog niet uit is, maar import cubes bestaan ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Op woensdag 24 juli 2002 12:10 schreef ds het volgende:
[url="http://media.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda-gcn/e3_zelda_gcn_trailer.wmv"]Download gewoon de Zelda E3 trailer.[/url]

Ik heb deze discussie al tevaak gehouden, dus ga er verder niet op in.

Het komt erop neer dat het niet uitmaakt hoe Zelda eruitkomt, de gameplay is toch super!
[..]

Natuurlijk hou je er niet van.. De hoofdfiguur is een elf.. realistisch hoor. Wat dacht van de vijanden? Gouden spinnen? springende blobs? stenen schietende octopussen etc.. Om over de eindbazen nog maar te zwijgen. Jij bent er zeker bijgekomen sinds de N64 generatie?

Zelda is nooit realistisch geweest.

shit, ben er toch op ingegaan.. :P
Laat ik ook nog even een weerwoord geven dan, gaan we lekker in deel 9 over iets anders babbelen :P.

Ik bedoel met het realistisch van een game dat men het zo moet maken dat je niet een kleurpotlood idee krijgt (ala Yoshi's Story etc.) die dingen vindt ik niet bij de "stoere" ;) link passen. Geef mij dan maar mooie haarscherme en duidelijke 3d graphics. :D

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=556139/1/50]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie deel 9 :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste