"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ff gegoogledOp maandag 15 juli 2002 11:37 schreef schnumi het volgende:
ja hoeveel blocks gebruikt hij??? dus zonder eigen levels en replays??? en hoeveel blocks is 1 eigen level??
bron: http://www.gccentre.homestead.com/walkthroughs_thps301.htmlSaving:
A career game + 1 custom skater takes up 8 blocks on your memory card. Each additional custom skater takes up 2 blocks and a skatepark will take up 3 blocks. Replays will take up to 8 blocks. Choose this option from the menu to save one of the above mentioned.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
dave mirra heeft wel grotere levels, maar qua spel is het volgens mij minder als THPSOp maandag 15 juli 2002 11:44 schreef schnumi het volgende:
ja sorry had ik nu net gevonden.maar Dave mirra is eigenlijk hetzelfde alleen dan met bmx of niet?? of zijn de levels daar mooier en heb je daar ook multiplayer games??
Nog niet gekocht, NES deed het namelijk niet meer. Hij had hem vier jaar geleden op zolder gezet en wou hem nu wel kwijt dus hij plaatste een advertentie op marktplaats.nl.Op zondag 14 juli 2002 01:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hoe bevalt je NES trouwens ds?
Alleen had hij niet gekeken of de NES nog wel werkte.
Ik kan nu een (goedkope) kapotte NES en/of de spellen kopen. Weet alleen nog niet of ik dit ga doen.
:-
Super Mario Sunshine en Metroid Prime trophies in SSBM:
Zelfde principe als Pikmin. Als je een SMS of MP save hebt op je SSBM mem. card dan krijg je een extra trophy.

Edit:
Jammer dat ze inderdaad het gezicht van Samus niet laten zieb. Ik wil het gezicht wel eens zien van mijn favo heldin.
Edit 2:ze heeft... ehm... best wel stevige benen als ik het zo eens zie
Die dijen ook inderdaad. Maar daar zit natuurlijk extra armor in om haar mooie dijen te protecten.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
* Fubaruba draait weer eens door
ze heeft... ehm... best wel stevige benen als ik het zo eens zieOp maandag 15 juli 2002 11:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Jammer dat ze inderdaad het gezicht van Samus niet laten zieb. Ik wil het gezicht wel eens zien van mijn favo heldin.
Verwijderd
Ze weten natuurlijk wel welke spellen ze allemaal uitgeven. Dus hebben ze natuurlijk alvast die trophies erin gestopt. Komen vast nog wel meer spellen uit die trophies unlocken.Op maandag 15 juli 2002 11:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Zucht, ik moet nog twintig trophies voor ik ze allemaal heb. Maar hoe kunnen mensen nu al weten dat je Metroid Prime moet kopen om een trophie te krijgen. Bij SMS kan ik me het nog enigzins voorstellen, aangezien die bijna uit is.
Niet vergeten, Eddy Zoey gaat vanavond de GC, PS2 en de XboX testen
[edit]
Misschien is dat wel haar pakze heeft... ehm... best wel stevige benen als ik het zo eens zie
Verwijderd
had het nog niet gezien dus wist nie da het al gepost wasOp maandag 15 juli 2002 09:37 schreef Phusebox het volgende:
[..]
de website waar dit vandaan komt postte ik al een dag ofzo geleden...
final fantasy "nieuws" is inmiddels antiek...
lees eerst eens de topics een beetje door dan weet je tenminste alles wat wij al weten...
no offence hoor, maar het is een beetje overbodig wat je postte
Nieuws komt van Nintendo of JapanMaar hoe kunnen mensen nu al weten dat je Metroid Prime moet kopen om een trophie te krijgen.
http://www.nintendo.co.jp/n01/n64/software/nus_p_nalj/smash/flash/0201/level_s.html
Ik denk dat ze expres deze screenshot zo hebben gemaakt, nog even geduld dusJammer dat ze inderdaad het gezicht van Samus niet laten zieb. Ik wil het gezicht wel eens zien van mijn favo heldin.
Eternal Darkness heeft geen trophy (is namelijk al uit).
De trophies komen uit Super Mario World (Super Mario Advance 2) en het einde van Metroid (waar Samus haar masker afdoet en dat je ziet dat hij een vrouw is!).
hoezo ik dacht dat je al een Q had? is ie kapot ofzo?Op maandag 15 juli 2002 12:03 schreef Elroy het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog ergens een US gamecube tekoop is hier in Nederland.
En wie the fuck zijn dit:

en dit?

Edit:
Zou me nix verbazen. Elroy vernaggelt wel meer GameCubeshoezo ik dacht dat je al een Q had? is ie kapot ofzo?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Moet hem maar weer eens een keer maken als ik er tijd voor heb
En ik krijg deze week ook nog eens ED binnen dus...
Nee, ik heb ze al opgebelt en ze zeggen dat ze heel moeilijk te krijgen zijn.Op maandag 15 juli 2002 12:29 schreef Glitch het volgende:
Elroy, misschien Futurezone?
Ik heb ook effe geen zin om hem te importeren, kost me echt veelste veel dagen.
Ja ik heb die cube een beetje tevaak opengemaakt waardoor een kabeltje vervangen moest worden.
Thnx again.
Dat komt volgens mij uit het boekje van Super Metroid, of is dat niet zo?
En ze heeft ook altijd een andere kleur haar: bruin, paars, groen en nu blond (en volgens mij is blond nu officieel).
Nintendo houdt wel van blond zo te zien
In totaal zijn er iets van 6 comics.
Als reward kreeg ik een huis met Rate B.. had in totaal 7.900.000 dollar.. Nu kan ik de game overnieuw spelen, maar dan in spiegelbeeld geloof ik.. Nou dat doen we nog wel een keer..
Al met al vond ik 't toch een cool spel! Wie dus nog een leuke single player adventure game zoekt en genoeg games heeft als afwisseling( ivm korte tijdsduur), kan ik deze game best aanraden..
Niet dat een vrouw haar haar moet verven om echt te zijn of zo... maar goed, das weer een andere discussie.
Ik ga denk ik maar ff aan Zelda:LttP beginnen in de ice dungeon. Wat heb ik een hekel aan dat level...
Wat is er toch met mewtwo in ssbm. Je moet gewoon in totaal 20 uur spelen niet achter elkaar. Heb ik ook gedaan. Gewoon spelen zonder een dag aan te laten staan.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Met allemaal ubergeile filmpjes!!!
Dan is die gozer toch een drol ofniet? Ik vind rumble leuk en zal het wel missen.Op maandag 15 juli 2002 13:31 schreef stormblade32 het volgende:
De rumble functie mis je echt niet op de wavebird. Ze hebben eens getest. Ze gaven een gozer de wavebird en hij speelde er een paar uur op. Later werd hem verteld dat er geen rumble in zat en hij miste het nieteens.
Jij hebt een abonnement, dat is vast erg prijzig. De filmpjes hebben we vast al gezien op het internet of niet alleen wat beter van kwaliteit.Op maandag 15 juli 2002 13:32 schreef Glitch het volgende:
Woei, NGC Magazine valt net in de bus met DVD!!!
Met allemaal ubergeile filmpjes!!!![]()
![]()
[..]
Dan is die gozer toch een drol ofniet? Ik vind rumble leuk en zal het wel missen.
Na lang spelen merk ik de trillfunctie ook niet meer hoor.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Zoiets hebben ze ook met link gedaan, telkens een andere haarkleur bij iedere game. Nu houden ze het op blond.Op maandag 15 juli 2002 13:11 schreef ds het volgende:
Links onder aan de pagina, Nintendo Power.
En ze heeft ook altijd een andere kleur haar: bruin, paars, groen en nu blond (en volgens mij is blond nu officieel).
Nintendo houdt wel van blond zo te zien
In totaal zijn er iets van 6 comics.
paas die filmpkes ff aan yamAUchi. GRAAAAAAAAAAAAAAH!Op maandag 15 juli 2002 13:32 schreef Glitch het volgende:
Woei, NGC Magazine valt net in de bus met DVD!!!
Met allemaal ubergeile filmpjes!!!![]()
![]()
[..]
Dan is die gozer toch een drol ofniet? Ik vind rumble leuk en zal het wel missen.
Geen idee hoe ik ze moet rippenOp maandag 15 juli 2002 13:38 schreef daFubar het volgende:
[..]
paas die filmpkes ff aan yamAUchi. GRAAAAAAAAAAAAAAH!
StarFox Adventures wordt echt zeer cool, in het filmpje zaten (voor mij in ieder geval) nieuwe gevechtscenes, en hij kan echt zeer coole combo's.
Stormblade, jaarabbo is rond de 130 gulden, het geld meer dan waard met die goeie reviews en alle extra's.
GolbeZeromus: Precies
sigh.. vandaag paspoort gehaald.. had mijn oude niet dus kostte me 55 euro... (b00h00.. had ik een cube spel voor kunnen kopen)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
gulden, ik heb mn nieuwe nog niet betaaldOp maandag 15 juli 2002 14:38 schreef schnumi het volgende:
130 gulden of €dat je je niet vergist.
k.Op maandag 15 juli 2002 14:51 schreef Glitch het volgende:
[..]
gulden, ik heb mn nieuwe nog niet betaald![]()
boxart Jedi outcast 2
niks nieuws.
screens star wars: the clone wars
dit lijkt mij best een vet spelletje.
Zapper nieuw gamecharacter
Verwijderd
dat betekent dus trappen, hakken en beuken!!!
lijkt mij onwijs vet om een keer te doen. alleen kan geen enkel sportspel mij lang boeien.
maar JEDI OUTCAST op de CUBE! woeiii die gaat ik dan denk ik wel ff halen.
Verwijderd
Meen je dat nouOp maandag 15 juli 2002 15:36 schreef daFubar het volgende:
red card is world cup op de nes en gameboy.
dat betekent dus trappen, hakken en beuken!!!
lijkt mij onwijs vet om een keer te doen. alleen kan geen enkel sportspel mij lang boeien.
maar JEDI OUTCAST op de CUBE! woeiii die gaat ik dan denk ik wel ff halen.
nou, ik heb world cup ook helemaal grijs gespeeld hoor. dat kwam gewoon omdat het zo ziekelijk absurd was en het had nog fantastische gameplay ook!Op maandag 15 juli 2002 15:40 schreef saabracer het volgende:
[..]
Meen je dat nouDie vond ik supervet, alleen toen speelde je maar met 1 ventje en dat vond ik wel een nadeel. K'wacht nog ff een review af, kan hem natuurlijk ook gewoon ff testen in de winkel.
nu is het mij wel opgevallen dat bepaalde typen van gameplay die overstappen van 2d naar 3d achteruit gaan.
hiermee bedoel ik fighters, RTS, adventures en noem maar op.
ik hoop niet dat absurde rag-voetbalspellen dat ook hebben.
als het net zo speelt en aanvoelt als world cup, dan hebben we met een toppertje te maken!
Verwijderd
Verwijderd
b.t.w: hoeveel trophies zijn er in ssbm??
* QuoteOp maandag 15 juli 2002 16:47 schreef saabracer het volgende:
b.t.w: hoeveel trophies zijn er in ssbm??
"Super Smash Bros. Melee contains a total of 290 different trophies"
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ehm wat heb je ze dan aangedaan ??Op maandag 15 juli 2002 16:47 schreef saabracer het volgende:
Ik ben dan lekker foto's van mijzelf aan het maken en dan komen er 15 robots die mij niet zo aardig vinden.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
+2 ja.Op maandag 15 juli 2002 17:13 schreef Kramers het volgende:
[..]
"Super Smash Bros. Melee contains a total of 290 different trophies"
Als het goed is zijn er in totaal 292 trophies. De vraag is dus of dit in- of exclusief die drie trophies is. Ik persoonlijk denk inclusief.+3 toch? (Metroid, Mario, Pikmin?)
+3 toch? (Metroid, Mario, Pikmin?)Op maandag 15 juli 2002 19:41 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
+2 ja.
Xbox vs. GC vs. PS2 vs. Eddy Zoey.
Edit: ff vet gemaakt zodat ook alle page downers het enigszins opmerken.
Was trouwens al eens gepost door iemand bedenk ik me net.
Edit: De joypad test was geweldig iig.
was opzich wel leuk maar ik ben er niet echt wijzer door geworden
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ze waren alledrie objectief maar ze vertelde niks nieuws. Vond het een leuke test iig en ze vertelde geen onzin.
Verwijderd
Behalve dan die grote boze controllertest. Die GC-controller kan wel tegen een stootje geloof ik...
De echte hardcore Tweakers onder ons gaan die test tuurlijk gelijk thuis herhalen. Hoe vaker je de test doet des te betrouwbaarder die wordt natuurlijk.
kwa graphics verschilt het vooral tussen de 1/2nd en 3th party games. omdat 3th party games meestal ook gepoort worden naar andere console's zijn de graphics bijna in elke versie hetzelfde maar 1/2nd party games zijn helemaal ontworpen naar de hardware van een console daarom zit er zoveel verschil in.Eerlijk gezegd zie ik echt geen verschil in graphics tussen PS2, XBox en Gc hoor. Dit verschilt natuurlijk per game, maar over het algemeen is het toch allemaal hetzelfde?
kan je naagaan.. de games die pas 2 jaar na de release uitkomen van de ps2 zien er nog niet eens mooier uit de de eerste cube spellen (lol)Op maandag 15 juli 2002 22:23 schreef schnumi het volgende:
[..]
kwa graphics verschilt het vooral tussen de 1/2nd en 3th party games. omdat 3th party games meestal ook gepoort worden naar andere console's zijn de graphics bijna in elke versie hetzelfde maar 1/2nd party games zijn helemaal ontworpen naar de hardware van een console daarom zit er zoveel verschil in.
This space is occupied
nieuwe RPG
nog nooit van die serie gehoort.
boxart clone wars
die ziet er ook wel lekker uit.
logo doshin
wat mooi.
Dan heb je waarschijnlijk alle trophies die je in de lottery kunt halen. Er zijn er echter ook genoeg waar je wat meer voor moet doenOp maandag 15 juli 2002 22:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet misschien ook iemand waarom ik op nul % blijf steken als ik muntjes in the lottery gooi bij SSB:M?
dit lijkt mij idd ook het geval.Op maandag 15 juli 2002 22:46 schreef Glitch het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk alle trophies die je in de lottery kunt halen. Er zijn er echter ook genoeg waar je wat meer voor moet doen
Logitech stuurtje voor de Gamecube
Wat mensen al niet doen voor een gamecube spel...Logitech Speed Force
Immersion Corp. opened the doors for its partner, Logitech, to develop and release the Logitech Speed Force. This is said to be the first steering wheel to include advanced force feedback technology for the Nintendo GameCube. The wheel is said to magnify the realism of the gameplay experience by allowing gamers to feel every turn, bump and dip during gameplay. In addition, advanced force feedback can allow gamers the opportunity to improve performance. For example, a user could feel the wheels begin to lose contact with the road and react before a slide occurs.
The wheel is expected to sell for approximately $50. Logitech and Nintendo are working closely with game developers to ensure a wide variety of games will be available to support the wheel.
"The Logitech Speed Force wheel is a milestone in the evolution of force feedback technology for the gaming console market," said Ramon Alarcon, director, gaming and entertainment, at Immersion. "Having our technology advanced on the Nintendo Gamecube platform, as well as the significant drop in price for a force feedback wheel, opens the door to a new audience of gamers, and demonstrates the growing penetration of haptics in gaming."
We'll be sure to let you know when games are announced taking advantage of the Logitech Speed Force
Inbraak in Nintendo loods, JapanBeginning July 18, 2002, 25 year old Jason Read will attempt to break the record for the longest time a person has ever camped out for a computer game.
Jason Read is attempting to break the 30 day world record, by camping outside software retailer, Electronics Boutique (100 Oxford Street, London W1).
"I've been a huge fan of the Turok series and was excited to see that a fourth game is being released later in the year," Jason admits. "This gave me the perfect excuse to make my record-breaking queuing attempt and I'm fully committed to going all the way."
To accomplish this task, Read will spend 50 days waiting for the new computer game, Turok Evolution. The title will be available in stores on September 6th. Read will be equipped with a tent, as well as a TV and games console; all of this will be powered by a generator, courtesy of Acclaim Entertainment, makers of Turok Evolution.
"When we heard about Jason's attempt to get into the record books by queuing for one of our games," Says Public Relations Manager, Shaun White, "We felt that we had to support him and sincerely hope that by providing him with some of our other games, the next 50 days will fly by."
Over one and a half months is a long time to devote one's life to. N-Sider wishes Jason Read luck in accomplishing his goal.
Sega showt Sonic Mega Collection en Sonic Advance 2According to a police spokesman for Japan's Saitama prefecture, approximately 23.6 million yen in Nintendo products including GameBoy Advance and GameCube consoles were stolen from a warehouse over the weekend. Reportedly, the products were part of a shipment to one of the district's largest videogame retailers in the Yashio center. Seemingly, thieves entered the building through a second story window by breaking the glass overnight. Based on preliminary estimates, about 600 GameCube and 400 GameBoy Advance units were stolen. It's currently unknown how many software titles were taken in the robbery. The warehouse theft is the latest in a series of videogame related burglaries which have made headlines in Japan over the past several months.

en het is mijn 1000ste post!!! jippie!

thanks to all cubers out there, not thanks to the critics who tried to put me down the past days/weeks...
Mooi, nu je op de 1000 post zit gaan we je nu leren dat er ook een edit knop is.Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef Phusebox het volgende:
Bla bla...
Deze

Dus niet meer 3 post na elkaar doen binnen 1 minuut het is echt zwaar irritant.
Bewijs :
K de meeste zijn 2 post na elkaar binnen de 2 a 3 minutenhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14410863#14410863
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14401154#14401154
[url] http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14401259#14401259[/url]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14401202#14401202
Ik kan zo nog wel effe doorgaan
Verwijderd
ik zou het in ieder geval errug leuk vinden, weer eens smb 1 of kirby's adventure en al die andere klassiekers spelen

deze is wel interessant om te zien.. PSO met 4 player support (voor de mensen die het nog niet wisten)

en deze vind ik ook wel interessant.. SMB2 maar die ene lijkt wel op een baas ofzo.. misschien eindelijk een verhaal in SMB ? =)
Ook zoiets |=| 8 Juli |=| Windows Media Player |=| Breedband
Ook zoiets |=| 8 Juli |=| Windows Media Player |=| Smalband :)
Ook zoiets |=| 8 Juli |=| Realplayer |=| Breedband
Ook zoiets |=| 8 Juli |=| Realplayer |=| Smalband :)
het spijt me het was gisteren helemaal geen 8 juli
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
woei dat ziet er best wel wreed uit.
hier nog wat nieuws over Kameo: elements of power:
nieuws
Rare is dus nog steeds rustig bezig.
verhaal?Op dinsdag 16 juli 2002 02:36 schreef yamAUchi het volgende:
[afbeelding]
deze is wel interessant om te zien.. PSO met 4 player support (voor de mensen die het nog niet wisten)
[afbeelding]
en deze vind ik ook wel interessant.. SMB2 maar die ene lijkt wel op een baas ofzo.. misschien eindelijk een verhaal in SMB ? =)
misschien wordt aiai wel een nieuwe icon van nintendo/sega.
super smash brothers: carnage
nieuwe characters: aiai, sonic etc
/edit:

My hero!
Verwijderd
Je kan beter vragen wat ik met hun moeder heb gedaanOp maandag 15 juli 2002 19:31 schreef [FrEEzEr] het volgende:
[..]
Ehm wat heb je ze dan aangedaan ??
edit:hier is ie dan...
Poll: Wie moet er nieuw komen in Smash bros 3
• Sonic/knuckels (Sonic)
• Isaac/Saturnos (Golden sun)
• Joanna/velvet dark (Perfect dark)
• Banjo/Kazooie (Banjo Kazooie)
• aiai /??? (Super monkey ball)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
This space is occupied
sorry maar eigenlijk zou ik hier heel graag enorm pissig op reageren, maar ik doe t niet... dus hou aub je smart-ass opmerkingen voor je...Op dinsdag 16 juli 2002 00:12 schreef Elroy het volgende:
[..]
Mooi, nu je op de 1000 post zit gaan we je nu leren dat er ook een edit knop is.
Deze [afbeelding]
Dus niet meer 3 post na elkaar doen binnen 1 minuut het is echt zwaar irritant.
volgens mij zie je mij voor iemand anders aan, kheb nooit 3x binnen 1 minuut gepost.... grrr... zulke opmerkingen zorgen er dus voor dat GoT down the drain gaat...
]Op dinsdag 16 juli 2002 09:13 schreef daFubar het volgende:
[..]
verhaal?
misschien wordt aiai wel een nieuwe icon van nintendo/sega.
super smash brothers: carnage
nieuwe characters: aiai, sonic etc
/edit:
[afbeelding]
My hero!
hehe
er moet gewoon een verhaal in komen.. beetje aapjes in balletjes doen, en dan door een level laten gaan.. en voor wat ? een groot bananenhuis wat in elkaar stort =)
misschien een story optie, waar je door die levels gaat (met wat monstertjes) en dan een boss level krijgt waar je je bal tegen het gevoelige plekje aan moet rijden, voordat hij jou van de baan slaat.
zoiets ofzo =)
zou wel cool zijn
XIII ziet er ook wel vet uit
en Super Mario Sunshine, damn!!!!
ik zal eens kijken of ik kan rippen.
kan ik ze dan niet bij jou uppen Yamauchi? heb je geen ftp server?
maak je mij ff een account, met write only rechten... in 1 directory ofzo...
mail me ff
PS. Is er al iemand die wat meer weet over Red Card Soccer? Ik heb er een paar posts terug wat over gevraagd.. Misschien nog wat linkjes naar reviews/filmpjes?
nee hij ligt nog niet in de winkel volgens mijOp dinsdag 16 juli 2002 11:18 schreef blakez het volgende:
Is de nieuwe NGC Magazine al in de winkel te koop? De laatste die ik gekocht heb, zat zo'n mooi boekje bij over de gamecube zelf en de 10 beste spellen etc.. Dus is er nu al een nieuwe met die dvd? Dan ga ik die gelijk halen!
PS. Is er al iemand die wat meer weet over Red Card Soccer? Ik heb er een paar posts terug wat over gevraagd.. Misschien nog wat linkjes naar reviews/filmpjes?
ik denk eind deze week...
Wie heeft er hier wel een Smugglers Run 2 op de ps2 gespeeld?
Ik zag nml. net dat Smugglers Run 2 op de 25e ofzow van deze maand uitkomt en opzich lijkt me het wel een zwaar vette game.
Iemand dus ervaring met het spel?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
't wordt in ieder geval wel een game die ik ga aanschaffen!!
Verwijderd
How about this? You do not like soccer games at all. You think that soccer games are just too boring for you. You cannot stand the normal playing pace and you need something to entertain you. Do you like hitting someone on the other team without getting a foul when you actually do play a soccer game? If you feel like this, you will like Red Card 2003.
Gameplay: You want fun? You want challenge? If you play Red Card 2003, youll find that this game has both.
Offence: You can do almost everything you want. Pass the ball high or low. Make the other team players feel stupid when they try to take the ball away and you do a couple fancy tricks with your legs making your opponent to fall hard on the ground. Here you are charging full speed and full energy toward the opponents goal. So what are you gonna do? Settle with a normal or a regular shot? I dont think so. In a flash, time freezes fans stop cheering the commentators stop commentating all you can hear is your heartbeat when you perform this extraordinary move. You float in the air for a couple seconds and all the sudden, the ball catches on fire and it is going toward the goalie at an unbelievable fast speed. The goalie jumps up trying to save the ball from going into the goal. And when you see the ball in the goalies hands and think that your hard work is all over, the one thing you dont think about is the momentum of the ball. And what do you see? You see the goalie flying into the goal at a top speed. Goooooaaaalll is what you hear, the fans start cheering, the commentators are discussing how great that goal was making you feel victorious. This is only one of the many moments when you play on offence and feel great.
Defense: This is where the fun begins. You can punch, kick, or slide tackle your opponent. My favorite is the karate kick. You can perform any of the moves above anywhere you want except near your goal. If you do perform an aggressive move near the goal you will probably get a foul, then a yellow card, and if you foul again you will get a red card leaving you one man short.
Graphics: If you want to know about graphics, Red Card 2003 has some of the best ones youll find at this time. The impact from a tackle looks so real that you couldnt tell if it was in real life or a game. Some players get up from the impact but however, some stay down and they have to be replaced. There is almost no game in Red Card 2003 that was finished without at least one injury. And no other soccer game can beat Red Cards matrix-style moves or the goalie smashing in the goal with the ball in his hands forcing a goal.
Sound: The sounds are good although it could use some more work on it. The music when you pause the game is actually kinda cool. The music is also good when you score a goal that you worked for so hard.
Gevonden op: http://www.videogamereview.com/reviews/Nintendo_GameCube/Sports/Sports-2695.asp
maar zodra ik bij Yamauchi terecht kan zal ik t uppen...
zijn het gewoon filmpkes op een cdrom of is het een echte Cube DVD?Op dinsdag 16 juli 2002 11:41 schreef Phusebox het volgende:
ik heb net het SFA filmpje van NGC geript... tis alleen zonder geluid, kweet niet hoe ik geluid moet rippen
maar zodra ik bij Yamauchi terecht kan zal ik t uppen...
beide nietOp dinsdag 16 juli 2002 12:12 schreef daFubar het volgende:
[..]
zijn het gewoon filmpkes op een cdrom of is het een echte Cube DVD?
het zijn filmpjes op een dvd met een grafische interface
hey yamauchi, ben nu aan het uppen
sfa.avi wordt t
Nice Phuse, ik wist niet hoe ik moest rippen, hoeft nu ook niet meerOp dinsdag 16 juli 2002 12:15 schreef Phusebox het volgende:
[..]
beide niet
het zijn filmpjes op een dvd met een grafische interface
hey yamauchi, ben nu aan het uppen
sfa.avi wordt t
Beste ...,
Het gerucht waar je naar verwijst is niet waar. Eternal Darkness zal in oktober worden uitgebracht in Europa. Waarom de internet site met deze stelling komt is mij een raadsel gezien dit al geruime tijd bekend is.
Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groet,
Michel van Dijk
Nintendo Game Counselor
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (? 0,45 p.m.)
E-mail: xxxx@xxxx.xxx
http://www.foulmag.com/index.php/section_id/36/story_id/33
Ron Jeremy is echt zoooo kickOp dinsdag 16 juli 2002 12:32 schreef yamAUchi het volgende:
aha ! deze film wordt misschien wel het kijken waard =)
http://www.foulmag.com/index.php/section_id/36/story_id/33
Klik hier voor nog 8 leuke Gamecube Wallpapers..
=)
hoe groot is dat sfa.avi filmpje eigenlijk ?
4 threads 160k/secOp dinsdag 16 juli 2002 12:48 schreef Phusebox het volgende:
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/sfa.avi
23 mb dacht ik
tnx m8!
thnx 4 het rippen.. de andere dingen mogen er ook gewoon op.
We want more, We want more !!!Op dinsdag 16 juli 2002 12:48 schreef Phusebox het volgende:
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/sfa.avi
23 mb dacht ik
Thanx, erg gave film.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
September staat er op de officiele site.Wanneer komt ie precies uit?
www.timesplittersgame.com geloof ik.
p.s. deze reply kwam live van de megafestatie
Het is wel de PU en dat schijnt niet zo'n fantastisch blad te zijn kwa revieuws.
Eigen mening is het belangrijkst natuurlijk.
Weer een linkje naar veel plaatjes van mario. Meeste zijn al bekent. Nog 3 dagen en het is japan uit.
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=76810
fuck reviews, als je het zelf maar kick vind.Op dinsdag 16 juli 2002 13:10 schreef stormblade32 het volgende:
De PU heeft redcard soccer ook gereviewd, maar gaf het een erg laag cijfer.
Het is wel de PU en dat schijnt niet zo'n fantastisch blad te zijn kwa revieuws.
Eigen mening is het belangrijkst natuurlijk.
quake 3 werd bij de release ook de grond in geboord. het ging te snel etc. fuck dat alles.
Verwijderd
niet alles spoilen, ik lees ook NGC en wil ook nog iets nieuws tegenkomen op de dvdOp dinsdag 16 juli 2002 13:04 schreef Kramers het volgende:
[..]
We want more, We want more !!!
Thanx, erg gave film.
Dit topic is gesloten.