Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 16:35 schreef mydogisgone het volgende:
hey mail.eve
"krijg" ik nog zo'n display?
want jij zei een paar topics terug dat jij er een zou geven...
ghegheghe >:)
maar mijn 5 PLEURO is overgemaakt hoor...
hoewel mijn status nog steeds niet veranderd is...
hahaha GIRO he...
ik heb trouwens een vraag. waar kan je een dunne behuising vandaan halen?
net zo iets als een laptop scherm.
weet iemand dat???
bij conrad in elk geval niet. :'(
Geven was idd de verkeerde woordkeuze....

Mensen er is alweer een hoop te lezen.... Ik ga even mijn administratie doen, de beloofde mail straks versturen met de info over de meerdere LCD aankoop.... dus tot zo maar weer...

En mensen de verhoging van de LCD ligt niet aan de afhakers, maar ligt gewoon aan de leverancier, die verstierde de eerste prijs... en daar zijn wij wel afhankelijk van...

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Hierbij wederom de bijgewerkt tabel:

Overzicht:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]

Grafiek:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]

Overige zaken cq. Vragen:

Morgen is het the BIG day, dan krijg ik het eerste test exemplaar overhandigd… Morgen dus direct aan de slag, solderen, etc etc… en zodra de pictures beschikbaar zijn dan laat ik die direct aan jullie zien.

Er zijn weer kopers toegevoegd. Dus zitten we op dit moment als iedereen betaal op 100 verkochte lcd´s.... De mensen van wie ik morgen nog geen geld heb ontvangen zullen een mailtje ontvangen.... Ik wil daar graag de status van weten.....

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik sta er nog niet bij, zie je wel, ik moet gewoon per post en envelopje sturen, dat had veel sneller & beter geweest :(

Ik mail.eve je zo even.. want ik stuur je wel een enveloppe met geld, dan heb ik zeker op tijd betaald, en als dat andere geld binnenkomt dan bestel je maar meteen een tweede schermpje voor me >:)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

ligt het alleen aan mij of kunnen kullie het grafische overzicht ook niet bekijken ?

ik krijg en witte pagina met 1 lijn tekst in het midden van mijn scherm ergens ...

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Op dinsdag 23 juli 2002 22:39 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ligt het alleen aan mij of kunnen kullie het grafische overzicht ook niet bekijken ?

ik krijg en witte pagina met 1 lijn tekst in het midden van mijn scherm ergens ...
Ligt bij jou waarschijnlijk, ik heb een mooi grafiekje in beeld.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Zojuist hebben de mensen die nog steeds niet betaald hebben een email ontvangen. Ik ga ervanuit dat ook deze mensen het geld alsnog overmaken....

De tweakers die meer dan 1 lcd hebben besteld moeten ook inmiddels een mail hebben ontvangen met de diverse informatie...

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

mijn 5 euro is iig overgemaakt, dus je kunt m deze week verw88

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Op dinsdag 23 juli 2002 16:41 schreef Pjotr0V het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon twee plaatjes plexi gebruiken en de LCD & print daartussen inbouwen? Gewoon voorste plaatje vierkant gat in maken zodat het scherm daar invalt, en vervolgens vastzetten met schroeven, ringen, rubbertjes op de tweede plaat die de achterkant van de print afdekt. Plaatje er onder en je hebt een voet, hoef je allen de randjes nog af te werken :)
jah zoiets had ik wel in gedachte maar ik wil het eigenlijk matzwart hebben...
net zoals me kast...
maar jah dit lijkt me het beste idee...
dus dat ga ik doen... hahaha

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Woei, vandaag komen de pics :9~

:Z

w00t

Verwijderd

Jaja, wat ben ik er weer vroeg bij he, ja ik ben zo zenuwachtig voor de testlcd (en natuurlijk ook voor me rijexamen die ik zo heb :P) Ik wacht met spanning af :)

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Mail.eve 2e LCD is overgemaakt. Verder kom ik dus ophalen bij je. en dan nof ff offtopic

offtopic:
Brake a leg Mazda626!!!!! (Als ik zeg dat je suc6 moet hebben dan gaat dat fout geloof ik. is iets met bijgeloof. Maar je snapt de intentie wel)

*empty*

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op woensdag 24 juli 2002 07:46 schreef mazda626 het volgende:
Jaja, wat ben ik er weer vroeg bij he, ja ik ben zo zenuwachtig voor de testlcd (en natuurlijk ook voor me rijexamen die ik zo heb :P) Ik wacht met spanning af :)
offtopic:
Sterke koffie en VROOAAHH vooruit met die mazda!! :o Gebak na de goede afloop? (biertje mag ook :9~ )

nope.....

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Naar aanleiding van wat "boze" mailtjes over nog niet betaald het volgdende:

Er is (helaas) een totale selectie gemaakt van nog niet betaalde orders. Dus ook van die mensen die zich eind vorige week en begin deze week hadden aangemeld. Mijn excusses hiervoor, ik zal daar in de toekomst op letten. Voor de mensen die eind vorige en begin deze week hebben besteld moeten deze mail als NIET verzonden beschouwen.

Als alles goed gaat dan komt vandaag het test exemplaar binnen..... en nog 2 andere lcd´s....

• DjGeRo
  • Laatst online: 09:24
Op woensdag 24 juli 2002 09:29 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***

Naar aanleiding van wat "boze" mailtjes over nog niet betaald het volgdende:

Er is (helaas) een totale selectie gemaakt van nog niet betaalde orders. Dus ook van die mensen die zich eind vorige week en begin deze week hadden aangemeld. Mijn excusses hiervoor, ik zal daar in de toekomst op letten. Voor de mensen die eind vorige en begin deze week hebben besteld moeten deze mail als NIET verzonden beschouwen.

Als alles goed gaat dan komt vandaag het test exemplaar binnen..... en nog 2 andere lcd´s....
You've got mail >:)

• Pjotr0V

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

He mail.eve, wanneer denk je de pics + oordeel te kunnen posten? Hoef ik niet om de haverklap te kijken of er al wat nieuws is :o

nope.....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 11:36 schreef Pjotr0V het volgende:
He mail.eve, wanneer denk je de pics + oordeel te kunnen posten? Hoef ik niet om de haverklap te kijken of er al wat nieuws is :o
Om 16:00 uur ontvang ik pas de lcd´s, dan moet ik nog solderen etc... en testen, al denk ik dat er geen enkel verschil zit tussen het LCD wat ik nu heb of wat ik ga krijgen als test. Waarschijnlijk zal alleen het kleurverschil er zijn.... Maar ik moet natuurlijk wel even kijken hoe een en ander in elkaar zit...

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Op woensdag 24 juli 2002 12:14 schreef mail.eve het volgende:

Maar ik moet natuurlijk wel even kijken hoe een en ander in elkaar zit...
Dat wil ik ook wel :+

Ik hoop dat ze het goed doen...ik kan niet meer w88

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 24 juli 2002 12:14 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Om 16:00 uur ontvang ik pas de lcd´s, dan moet ik nog solderen etc... en testen, al denk ik dat er geen enkel verschil zit tussen het LCD wat ik nu heb of wat ik ga krijgen als test. Waarschijnlijk zal alleen het kleurverschil er zijn.... Maar ik moet natuurlijk wel even kijken hoe een en ander in elkaar zit...
Zou je willen laten weten of je daadwerkelijk je LCD's hebt ontvangent?? Ik heb vanavond ook een afspraakje ( :+ ) met die gozer, en weinig zin om voor niks te gaan.. aangezien hij al twee keer een LCD zou hebben verstuurd, en ik twee keer niks heb ontvangen..... Ach ja.. een biertje gingen we zoiezo doen :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

i want to see the LCD!!!
gheghe
ik kan nauwelijks meer w8en.
LOL

hey mazda626 veel succes met je rijexamen...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve heb je ze al? We zijn razend schieuwnierig. dussuh....... info plzzzzzzz... soon plzzzzzzzzzzz...... ;)

*empty*

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 14:04
Waarschijnlijk is mail.eve zo onder de indruk van zijn ontvangen LCD dat ie meteen aan het modden is heheh.

System Specs - Homepage

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 12:49 schreef Creepy het volgende:

[..]

Zou je willen laten weten of je daadwerkelijk je LCD's hebt ontvangent?? Ik heb vanavond ook een afspraakje ( :+ ) met die gozer, en weinig zin om voor niks te gaan.. aangezien hij al twee keer een LCD zou hebben verstuurd, en ik twee keer niks heb ontvangen..... Ach ja.. een biertje gingen we zoiezo doen :)
Ja ik heb de spullen allemaal ontvangen :) Alleen is het de verkeerde kleur... :( Maar dat kan wel kloppen, ze worden speciaal voor ons gemaakt dus was het niet zo snel voorhanden....

ik ga nu ff kijken, straks pics.....

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Ik heb diverse spullen binnen, zie hieronder de foto

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd5.jpg

Je ziet hier het LCD 240*128 en 2x 128*128, de laatste zijn voor de volgende verkoopactie... De eerste is een test exemplaar, maar helaas in de verkeerde kleur.... De foto´s laten helaas niets anders zien dan we al zagen op mijn eerdere foto´s.

Het volgende heb ik goed afgesproken:

1. Alles komt eind augustus binnen.
2. Ik betaal pas alles als alles binnen is.
3. Niet werkende LCD gaan gewoon terug en worden omgeruild.

Concreet, ik zou al moeten hebben betaald, maar dit wordt nu pas bij aflevering gedaan. Dus wanneer het niet goed gaat, is er geen geld kwijt (zie eerdere verkoopacties met 240*128 lcd [topic=521038/6/99] ). Ik ga persoonlijk zelf de LCD s ophalen in Duitsland, dus kan ik ook direct testen wat goed is en of wat niet goed is.... (dus iedereen een werkend exemplaar).
Zodra het eerste juiste (kleur) lcd beschikbaar is krijg ik die direct.... Het exemplaar wat ik nu heb gekregen is echter wel beschikbaar, dus ik ga nummer 1 van de lijst mailen of hij deze wilt ontvangen, wil hij wachten dan komt de volgende aan de beurt.... dus geen ruzie zoeken....
Het lcd wat ik nu heb is dus White on Black....

Verwijderd

:9~ ziet er goed uit :9~

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve kun je hem niet afzetten dan ben ik zeker gegadigde ik wilde namelijk eigenlijk ook een zwart op wit en een blauw wit. Dus als je hem niet kwijt kunt. Ik bied mij aan voor afname.

*empty*

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Kan er nog mee gedana worden?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Probeer ff te mailen naar mail.eve maybe dat je er nog bij kan.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

You ve got mail......

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
En kan het nog?

Kan er nog meegedaan worden mail.eve?

Verwijderd

Topicstarter
Wil mr SCARP even mailen naar mij, het email adres is niet juist..... lcd@chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 19:50 schreef koentjuh het volgende:
En kan het nog?
mail me lcd@chello.nl, meld voor de handigheid ook even je NICK name in de mail....

Verwijderd

Heb je nu ook 2 128x128 lcd's of zag ik dat nou verkeerd?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb geen mail hoor. Toch niet weer bugje?? Of was die mail niet voor mij bedoeld >:)

*empty*

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 20:22 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik heb geen mail hoor. Toch niet weer bugje?? Of was die mail niet voor mij bedoeld >:)
Ik hebbe mail, ik hebbe mail! :+
Zeg mail.eve, hebbie toevallig nog geen post van mij gekregen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:22 schreef MR_VIPER het volgende:
Nee hé niet weer... ga drekt ff kijken

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:25 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Ik hebbe mail, ik hebbe mail! :+
Zeg mail.eve, hebbie toevallig nog geen post van mij gekregen?
Jawel, mooie print trouwens....

• MR_VIPER

MR_VIPER

kheb mail.

dank U.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:35 schreef MR_VIPER het volgende:
kheb mail.

dank U.
Het ligt aan jouw naam :) , iedere keer wanneer ik iets aanpast dan is jouw naam blanco in mijn adres boek... kweetetniet...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Tjah Viper's hé. Lastige auto's om in te rijden en lastige personen. Altijd weer aparte dingen moeten hebben. ;)

Of niet soms TweakViper >:)

*LOL*

*empty*

• Creepy

Creepy

Op woensdag 24 juli 2002 18:33 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Ja ik heb de spullen allemaal ontvangen :) Alleen is het de verkeerde kleur... :( Maar dat kan wel kloppen, ze worden speciaal voor ons gemaakt dus was het niet zo snel voorhanden....

ik ga nu ff kijken, straks pics.....
Ik heb m'n LCD ook.... hij had eerst gezegd dat het er twee zouden zijn. (1 grafisch, 1 char), maar heb alleen de grafische gehad. En mijn LCD is wel gesoldeerd geweest, maar nu dus niet meer, dus moet ook nog gaan solderen.. maar ja.. ik mag niet klagen... allemaal gratiez! :)

Affijn...

Vage gozer die Franz trouwens :Y)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:42 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ik heb m'n LCD ook.... hij had eerst gezegd dat het er twee zouden zijn. (1 grafisch, 1 char), maar heb alleen de grafische gehad. En mijn LCD is wel gesoldeerd geweest, maar nu dus niet meer, dus moet ook nog gaan solderen.. maar ja.. ik mag niet klagen... allemaal gratiez! :)

Affijn...

Vage gozer die Franz trouwens :Y)
Ik heb ze wel gesoldeerd volgens afspraak.... op een na, die wilde ik graag zelf doen....

Vage gozer: Vandaar dat we nog even een discussie over het geld van deze tweakers hadden, maar er wordt pas betaald als de lcd s er zijn, en geen cent eerder... vond hij wel jammer, maar ging toch accoord... het gaat wel om bij 7500 euro... ja zal het maar kwijt zijn....

Okay creepy, hou mij op de hoogte als je wilt naar aanleiding van het scherm 128 x 128....

• Creepy

Creepy

Op woensdag 24 juli 2002 20:57 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Ik heb ze wel gesoldeerd volgens afspraak.... op een na, die wilde ik graag zelf doen....

Vage gozer: Vandaar dat we nog even een discussie over het geld van deze tweakers hadden, maar er wordt pas betaald als de lcd s er zijn, en geen cent eerder... vond hij wel jammer, maar ging toch accoord... het gaat wel om bij 7500 euro... ja zal het maar kwijt zijn....

Okay creepy, hou mij op de hoogte als je wilt naar aanleiding van het scherm 128 x 128....
Tuurlijk... jij was toch ook diegene die mij een poosje terug heeft gemeelt m.b.t. Franz??
Anyway.. moet van het weekend dan maar ff een tinzuiger, soldeer bout en wat weerstandjes e.d. gaan halen....

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 20:40 schreef MR_VIPER het volgende:
Tjah Viper's hé. lastige personen.

Of niet soms TweakViper >:)

*LOL*
Spreek voor jezelf hé! :Y)
Maar soms zijn we lastig ja! :+

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 20:29 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Jawel, mooie print trouwens....
Ah, ben ik weer gerustgesteld

Mooi? Bwa, denk toch om mijn ouwe 720C eens te vervangen binnenkort, door een 940 of zo
Is trouwens met navulinkt gemaakt :+
Veel voordeliger! :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 21:10 schreef Creepy het volgende:

[..]

Tuurlijk... jij was toch ook diegene die mij een poosje terug heeft gemeelt m.b.t. Franz??
Anyway.. moet van het weekend dan maar ff een tinzuiger, soldeer bout en wat weerstandjes e.d. gaan halen....
Idd wij hebben al gemailt met elkaar...

suc6 met het solderen...

• Creepy

Creepy

Op woensdag 24 juli 2002 21:29 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Idd wij hebben al gemailt met elkaar...

suc6 met het solderen...
Thanx :) Jij ook hehe..
Iemand nog en idee wat een beetje fatsoenlijke soldeerbout is, en waar deze te halen?? :Y)

Hmmmm kan nu zo snel ook niet de precieze pin-layout vinden... heb wel 1 of andere exe (voor DOS!) waarin de lay-out zou moeten staan, maar die ligt thuis, en daar ben ik nu niet... en dan maar hopen dat die util draait onder XP (of linux met dos emu :) )

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Hierbij wederom de bijgewerkt tabel:

Status betaling:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]

Grafiek:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]

De mailtjes vliegen van de ene postbus naar de andere. Ik vind het fijn om ook te horen hoe fijn jullie het vinden zoals een en ander geregeld is. Mijn dank naar jullie voor de positieve reacties.
En de absoluut snelle betaling. (het geld wordt goed bewaard)

1. Kan ik onder REMBOURS betalen?
Antw: Nee, het risico blijft dan geheel aan mijn kant. Zodra ik het onder rembours verstuur en de ontvanger weigert het pakket kan ik alsnog de kosten betalen.

2. Ik heb me vandaag aangemeld en moet nu meer betalen voor het LCD dan de andere?
Antw: Klopt, ik heb de prijs zoals deze nu bekent is gekregen voor de eerste 100 LCD, iedere lcd die daar bovenop komt kost helaas meer. NOTE: er zit absoluut geen winst op de lcd s voor mij..

3. Wat is een MOLEX?
Antw: Dit is een voedingstekker om de harde schijf of cdrom mee te voeden vanuit de voeding. (begrijp je het nog?).

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 19:51 schreef mail.eve het volgende:
Wil mr SCARP even mailen naar mij, het email adres is niet juist..... lcd@chello.nl
You have mail :)

M'n chello account is ff tijdelijk gecanceled, dus moet het ff met m'n hotmail account doen. Had ik je nog over gemailed :) 'k weet dat je geen hotmail wilde, maar tis niet anders ff, echter ik heb toch al betaald, dus lijkt me geen probleem :)

[slijm mode]
Verder nog complimenten met deze IA :)
[/slijm mode]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 21:35 schreef Creepy het volgende:

[..]

Thanx :) Jij ook hehe..
Iemand nog en idee wat een beetje fatsoenlijke soldeerbout is, en waar deze te halen?? :Y)

Hmmmm kan nu zo snel ook niet de precieze pin-layout vinden... heb wel 1 of andere exe (voor DOS!) waarin de lay-out zou moeten staan, maar die ligt thuis, en daar ben ik nu niet... en dan maar hopen dat die util draait onder XP (of linux met dos emu :) )
Mail mij even, lcd@chello.nl

• Axster
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12-2022
Hallo mail.eve

Nu even de vraag of ik nu werkelijk meedoe met de inkoopactie, of dat ik op een wachtlijst sta. Kun je me alsjeblieft meedelen of ik nu reeds meedoe zodat ik meteen het geld naar je kan overmaken. En het klopt toch dat het bedrag 68 euro bedraagt.

Met vriendelijke groet

Axster

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 21:55 schreef Axster het volgende:
Hallo mail.eve

Nu even de vraag of ik nu werkelijk meedoe met de inkoopactie, of dat ik op een wachtlijst sta. Kun je me alsjeblieft meedelen of ik nu reeds meedoe zodat ik meteen het geld naar je kan overmaken. En het klopt toch dat het bedrag 68 euro bedraagt.

Met vriendelijke groet

Axster
Mail mij nog ever voor alle zekerheid, kan je aanmeldings formulier niet vinden in mijn mailbox.... Wellicht een foutje aan mijn kant... lcd@chello.nl

• MR_VIPER

MR_VIPER

Woei al meer als 850 posts. Is veel leesvoer als je nieuw bent in dit topic.

*empty*

Verwijderd

Ha mail.eve,

Doe ik nou ook mee?
ik heb me nl vandaag ingeschreven, heb vandaag al een nieuws brief gekregen, maar ik vind mij niet terug op de status lijst.

hoe zit dat nu? MVGR

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 20:57 schreef mail.eve het volgende:

[..]
het gaat wel om bij 7500 euro... ja zal het maar kwijt zijn....
Dat zijn 4 Aprilia Rally AC's scootahzz

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op woensdag 24 juli 2002 22:37 schreef ModKid het volgende:

[..]

Dat zijn 4 Aprilia Rally AC's scootahzz
of een paar heeeeeeeeeeeelllleeeeeeeeeeeee lijpe pc's maar breng m maar niet op ideeen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 22:11 schreef duck_lucifer het volgende:
Ha mail.eve,

Doe ik nou ook mee?
ik heb me nl vandaag ingeschreven, heb vandaag al een nieuws brief gekregen, maar ik vind mij niet terug op de status lijst.

hoe zit dat nu? MVGR
Je komt pas op de lijst van STATUS zodra de eurootjes binnen zijn....

Verwijderd

Ben ik ff blij dat ik bij de 1e 100 zit :D, en nu maar hopen dat ik me lcd'tje begin september heb :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 22:44 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

of een paar heeeeeeeeeeeelllleeeeeeeeeeeee lijpe pc's maar breng m maar niet op ideeen ;)
Tja daar zit wel wat in..... mmmmmmm eens ff kijken... vapochill.... yeeeeeeeeeee...... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 22:08 schreef MR_VIPER het volgende:
Woei al meer als 850 posts. Is veel leesvoer als je nieuw bent in dit topic.
Mr. ChronoM kan altijd zo goed een kort verslag maken... please please...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik wil het straks ook wel ff proberen als ik op me werk zit.

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

***** Samenvatting *****

Bij deze een korte samenvatting van deze aktie. Het is mijn eerste samenvatting so don't shoot the messenger.

Allereerst de hardware:

De LCD's zijn besteld, helaas zijn deze qua prijs een klein beetje duurder geworden (5 euro). Het eerste testexemplaar was binnen maar had de verkeerde kleur (zwart/wit). Zo gauw er een ander testexemplaar is met de goede kleur zal die naar Mail.eve gaan om te testen. Jullie krijgen dan ook plaatjes offcourse. Levering LCD's bij mail.eve zal waarschijnlijk eind aug. begin sept. zijn. Mail.eve krijgt een mailtje als de LCD's verscheept worden zodat we weten of ze onderweg zijn.

Afhandeling en betaling:

Qua betaling loopt alles redelijk. Omdat de LCD's 5 euro duurder zijn geworden en de LCD's op late termijn binnenkomen kan Mail.eve helaas niet de LCD's komen brengen. Daarom zal er op het al betaalde bedrag een extra bedrag van 5 euro per LCD komen voor verzending. Het totaalbedrag voor mensen die bij de eerste 100 LCD afnemers zitten zal dan komen op 68 euro per LCD als je deze laat verzenden. Er is een mogelijkheid dat je ze kunt ophalen. Dit natuurlijk in overleg met Mail.eve. Verder is er afgesproken met de leverancier dat er pas betaald wordt als de LCD's binnen zijn. Dus er is geen risico dat het geld weg is voor de LCD's er zijn.
Voor mensen die van een wachtlijst komen of die later instappen kan het zijn dat er andere prijzen gelden.

Wil je nu nog bestellen:

Als je nu nog wil bestellen kun je het beste even contact opnemen met Mail.eve. Deze kan je vertellen of je op de wachtlijst kunt of misschien nog op de gewonene lijst kunt. Stuur je mail met de vraag of je nog kunt bestellen naar lcd@chello.nl vermeld duidelijk je Tweakers naam en gewone naam. Dit is voor Mail.eve makkelijk zodat hij makkelijk de mail kan bijhouden.

Technisch:

LCD wordt speciaal gemaakt in blauw/wit kleurstelling. Doordat het LCD backlight belichting krijgt zal er CCFL en inverter meer bij zitten. Daarnaast worden de LCD's plug and play afgeleverd (op software na) Dus dat betekend dat de LCD's kant en klaar gesoldeerd zijn en dat het een kwestie wordt van de spanning erop zetten en op je parallele poort aansluiten. Voor software kun je in wat andere topics terecht. Aanrader zal zijn PowerLCD van o.a. Mandark en MR.ChronoM. Deze ondersteund namelijk de controller die voor het LCD gebruikt wordt.

Bij deze hoop ik dat de nieuwkomers wat beter geïnformeerd zijn in dit korte stukje en hoop ik dat ik niks heb overgeslagen als dat wel zo is dan graag laten weten.

Mail.eve deze samenvatting ook goed?

*empty*

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 22:56 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Je komt pas op de lijst van STATUS zodra de eurootjes binnen zijn....
OK, geld is overgemaakt.
(¤78,- , toch?)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 21:55 schreef Axster het volgende:
Hallo mail.eve

Met vriendelijke groet

Axster
Geen groeten aub :) Lees de GoT faq.

• Pjotr0V

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op woensdag 24 juli 2002 22:57 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Tja daar zit wel wat in..... mmmmmmm eens ff kijken... vapochill.... yeeeeeeeeeee...... >:)
You naughty boy!! :o En ons tweakers zeker maar laten :9~
Voelt toch lekker om op de *STATUS* lijst te staan HEHEHE ;)

nope.....

Verwijderd

Topicstarter
Thnx to Mr. ChronoM.... zijn verslag van dit topic is geheel juist....

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 13:12 schreef mail.eve het volgende:
Thnx to Mr. ChronoM.... zijn verslag van dit topic is geheel juist....
Uhm, MR_VIPER was et toch hé?! :? :+

• MR_VIPER

MR_VIPER

Denk dat Mail.eve ff het spoor bijster is. Maar goed. YW!

Neem wel op tijd je rust Mail.eve anders haal je straks de mensen door elkaar met uitleveren >:)

*empty*

Verwijderd

Er staat alleen nog een foutje in de status lijst. Hij is gesorteerd op betaaldatum, en niet op aantal posts op GoT, vandaar dat ik eigenlijk op nr. 1 hoor te staan O-)

• MR_VIPER

MR_VIPER

FF dooddoener uit Gorsdijnstok zun sig >:)

Zeg het maar allemaal,Gordijnstok,je bent een eikel,kom maar kom kom kom.....

Dussssssssss

"Gordijnstok je bent een eikel!" *D

*BIG GRIN*

*empty*

Verwijderd

Huppekee, en we gaan weer ontopic...

Ga je -ondanks de foute kleur van de LCD- nog wel een paar foto's plaatsen van bv de achterkant? En dan het liefste 1:1.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

Op woensdag 24 juli 2002 21:36 schreef mail.eve het volgende:
3. Wat is een MOLEX?
Antw: Dit is een voedingstekker om de harde schijf of cdrom mee te voeden vanuit de voeding. (begrijp je het nog?).
Search! FAQ! :+

Volgens het overzicht doet er ook nog een voornaamgenoot van mee.... 8-)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
Op donderdag 25 juli 2002 14:41 schreef Bonanza76 het volgende:
Huppekee, en we gaan weer ontopic...

Ga je -ondanks de foute kleur van de LCD- nog wel een paar foto's plaatsen van bv de achterkant? En dan het liefste 1:1.
Hoe wou je dit 1:1 weergeven, ik heb bv een 17" monitor, maar hoe zit het met de 15" of bv. de 21" mensen. Die krijgen het dus niet goed te zien.

Mijn oplossing ;)
Fotografeer dit ding met een lineaal (o.i.d.) ernaast, zodat mensen de schaal zelf kunnen bepalen in bv. hun eigen foto bewerkings programma...

• Pjotr0V

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Nou je het zegt, ik zou eigenlijk wel willen weten hoe dat scharnier is geplaatst. Een picje van de zijkant, voorkant en achterkant, dan kan ik beter zien of het LCD'tje mooi kwijt kan in m'n nieuwe lexaan-window.
mail.eve, we weten dat je onder zware stress te lijden hebt :+ ,maar is het mogelijk om wat meer pics te posten? Het juiste kleurtje denken we er dan wel bij ;)

nope.....

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Hmm en dan weer pics posten als hij een ander kleurtje heeft :?. Hmm lijkt me aan de ene kant nuteloos, aan de andere kant gezien zouden de afmetingen wel handig zijn.
maar technies gezien kan je niks doen tot dat je het lcd thuis hebt liggen want heeft weinig nut om al te gaan zaagen in je kast :D. Zal je zien is het gat te groot of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Okay okay.... tnx Mr._Viper.... sorry...

Foto s met lineaal... tuurlijk allemaal mogelijk... ga het zometeen eerst even doen..... komt straks allemaal langs.... Nog meer suggesties.... zijkant, voorkant,achterkant.... roept u maar......

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 18:22 schreef mail.eve het volgende:
Okay okay.... tnx Mr._Viper.... sorry...

Foto s met lineaal... tuurlijk allemaal mogelijk... ga het zometeen eerst even doen..... komt straks allemaal langs.... Nog meer suggesties.... zijkant, voorkant,achterkant.... roept u maar......
Binnenkant? :+
Nee, je moet je mooie LCD niet mollen hoor! :P

Verwijderd

Topicstarter
*** foto s op aanvraag ***

De Voorkant lcd (B153mm):

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd6.jpg

De voorkant lcd (H92mm):
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd7.jpg

Achterkant geheel (b182mm):
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd8.jpg

Achterkant geheel (H112mm):
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd9.jpg

Kijkt u gerust nog een keer naar de achterkant van het LCD:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd10.jpg

• MR_VIPER

MR_VIPER

1 picture says all:

:9~

*empty*

Verwijderd

mail.eve, wat is de diepte van de LCD incl printplaat uitsteeksels? Dit ivm, het alvast zoeken van geschikte alu cases.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

alu case????? :9~
ik wil dat ook.
als jij wat hebt dan moet je dat ff zeggen.
want ik vind zoiets ook supergaaf...
gheghe

• FireStarter
Op donderdag 25 juli 2002 19:11 schreef Gordijnstok het volgende:
mail.eve, wat is de diepte van de LCD incl printplaat uitsteeksels? Dit ivm, het alvast zoeken van geschikte alu cases.
Kickje :)

w00t

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:02 schreef mydogisgone het volgende:
ik wil dat ook.
Ja ik kan ze alleen nog niet vinden :) Ik wil iets met een diepte van max. 2,5 cm of iets derg. :) En dan nog even een adapter vagina halen, voor de 5v adapter, en een losse LPT aansluiting, ook van het vrouwtjestype.

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:45 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ja ik kan ze alleen nog niet vinden :) Ik wil iets met een diepte van max. 2,5 cm of iets derg. :) En dan nog even een adapter vagina halen, voor de 5v adapter, en een losse LPT aansluiting, ook van het vrouwtjestype.
Bwa, als je nog ergens wat aluminium-PC-brol hebt kan je dat zelf wel maken denk ik, wat sneedjes maken (met ultragevaarlijke dremel, pardon kloon :+) en dan plooien die handel! :7
Heb nog ergens een ouwe kast staan van mijn ex-386 >:)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Op donderdag 25 juli 2002 20:02 schreef mydogisgone het volgende:
ik wil dat ook.
als jij wat hebt dan moet je dat ff zeggen.
want ik vind zoiets ook supergaaf...
gheghe
check dan de Lian-Li kasten in de pricewatch

• FireStarter
Op donderdag 25 juli 2002 21:39 schreef Flexx het volgende:

[..]

check dan de Lian-Li kasten in de pricewatch
Wil je een lian li kast gaan kopen als omhulsel voor de LCD :D .

Volgens mij bedoelde hij een alu case voor zijn LCD niet voor zijn PC.

w00t

Verwijderd

Hey Mail.eve,

Heb het resterende bedrag gisteren overgeboekt op je rekening. Kun je nog even zo'n status laten zien. Zie ik gelijk of ik volledig betaald heb, of niet.

Ik wacht met smart op mijn 3 lcd schermpjes

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Hierbij wederom de bijgewerkte tabel:

Status betaling:

Grafiek:

Het gaat goed met de inkoopactie.

Vandaag hebben een aantal kopers een email ontvangen, zij hebben nu 13 dagen de tijd gehad om het geld over te maken, maar tot op heden geen geld in the pocket

Er staan wederom een aantal foto s op het topic met de diverse maten

Mr_viper heeft keurig een kleine opsomming van bijna 850 berichten gemaakt.

***** Samenvatting *****
Bij deze een korte samenvatting van deze aktie. Het is mijn eerste samenvatting so don't shoot the messenger.

Allereerst de hardware:
De LCD's zijn besteld, helaas zijn deze qua prijs een klein beetje duurder geworden (5 euro). Het eerste testexemplaar was binnen maar had de verkeerde kleur (zwart/wit). Zo gauw er een ander testexemplaar is met de goede kleur zal die naar Mail.eve gaan om te testen. Jullie krijgen dan ook plaatjes offcourse.

Levering LCD's bij mail.eve zal waarschijnlijk eind aug. begin sept. zijn. Mail.eve krijgt een mailtje als de LCD's verscheept worden zodat we weten of ze onderweg zijn.

Afhandeling en betaling:
Qua betaling loopt alles redelijk. Omdat de LCD's 5 euro duurder zijn geworden en de LCD's op late termijn binnenkomen kan Mail.eve helaas niet de LCD's komen brengen. Daarom zal er op het al betaalde bedrag een extra bedrag van 5 euro per LCD komen voor verzending. Het totaalbedrag voor mensen die bij de eerste 100 LCD afnemers zitten zal dan komen op 68 euro per LCD als je deze laat verzenden. Er is een mogelijkheid dat je ze kunt ophalen. Dit natuurlijk in overleg met Mail.eve.

Verder is er afgesproken met de leverancier dat er pas betaald wordt als de LCD's binnen zijn. Dus er is geen risico dat het geld weg is voor de LCD's er zijn.

Voor mensen die van een wachtlijst komen of die later instappen kan het zijn dat er andere prijzen gelden.

Wil je nu nog bestellen:
Als je nu nog wil bestellen kun je het beste even contact opnemen met Mail.eve. Deze kan je vertellen of je op de wachtlijst kunt of misschien nog op de gewonene lijst kunt. Stuur je mail met de vraag of je nog kunt bestellen naar lcd@chello.nl vermeld duidelijk je Tweakers naam en gewone naam. Dit is voor Mail.eve makkelijk zodat hij makkelijk de mail kan bijhouden.

Technisch:
LCD wordt speciaal gemaakt in blauw/wit kleurstelling. Doordat het LCD backlight belichting krijgt zal er CCFL en inverter meer bij zitten. Daarnaast worden de LCD's plug and play afgeleverd (op software na) Dus dat betekend dat de LCD's kant en klaar gesoldeerd zijn en dat het een kwestie wordt van de spanning erop zetten en op je parallele poort aansluiten.

Software:
Voor software kun je in wat andere topics terecht. Aanrader zal zijn PowerLCD van o.a. Mandark en MR.ChronoM. Deze ondersteund namelijk de controller die voor het LCD gebruikt wordt.

Bij deze hoop ik dat de nieuwkomers wat beter geïnformeerd zijn in dit korte stukje en hoop ik dat ik niks heb overgeslagen als dat wel zo is dan graag laten weten.

Thnx Mr_viper

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

mail.eve, in de status-sheet van je staan sinds vandaag rode blokjes. Leuk. :)

Zo te zien is het zo dat je daarmee bedoelt dat mensen die nog NIET ¤ 5,- extra hebben overgemaakt daar een rood vakje hebben staan. Bij degenen waar '0' staat, staat vrijwel altijd achter dat zij hem komen ophalen bij je. Echter, vanaf nummer 67 in de lijst is het zo dat die regel niet op gaat.

Misschien is het plaatsen van een legenda op de pagina een optie? (Misschien overkill, maar gaat denk ik wel meerdere vragen automatisch beantwoorden... :))

BTW: Blijf zo doorgaan, alles loopt op rolletjes en je organisatiekunst is ook goed op peil, tot nu toe. Petje af. :D

... en oranje! :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 22:53 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
mail.eve, in de status-sheet van je staan sinds vandaag rode blokjes. Leuk. :)

Zo te zien is het zo dat je daarmee bedoelt dat mensen die nog NIET ¤ 5,- extra hebben overgemaakt daar een rood vakje hebben staan. Bij degenen waar '0' staat, staat vrijwel altijd achter dat zij hem komen ophalen bij je. Echter, vanaf nummer 67 in de lijst is het zo dat die regel niet op gaat.

Misschien is het plaatsen van een legenda op de pagina een optie? (Misschien overkill, maar gaat denk ik wel meerdere vragen automatisch beantwoorden... :))

BTW: Blijf zo doorgaan, alles loopt op rolletjes en je organisatiekunst is ook goed op peil, tot nu toe. Petje af. :D
Thnx voor het meedenken... de legenda is toegevoegd....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve ik heb ff helder moment en weet niet of je dat meegerekend hebt. Maar er zijn een aantal mensen op vakantie die al besteld hebben. Daarvan kun je dus de verzendkosten nog niet intekenen omdat die mensen waarschijnlijk nog van niks weten. Is toch wel ff voor vermelding waard ivm perspectief wat het op de niet betaalde mensen legt. Anders denken anderen misschien wanbetalers ;)

*empty*

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Op donderdag 25 juli 2002 23:02 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Thnx voor het meedenken... de legenda is toegevoegd....
Ah, ik zie het nu ook met mijn duffe hoofd: vanaf nummer 67 hebben velen in één keer ¤ 68,- overgemaakt... :z :z

Dit is dus hét moment waarop ik mijn nest maar eens op ga zoeken. :+

Thanks. :)

... en oranje! :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 23:08 schreef MR_VIPER het volgende:
Mail.eve ik heb ff helder moment en weet niet of je dat meegerekend hebt. Maar er zijn een aantal mensen op vakantie die al besteld hebben. Daarvan kun je dus de verzendkosten nog niet intekenen omdat die mensen waarschijnlijk nog van niks weten. Is toch wel ff voor vermelding waard ivm perspectief wat het op de niet betaalde mensen legt. Anders denken anderen misschien wanbetalers ;)
Zo is het niet bedoeld, ik begrijp dat er diverse mensen heerlijk hun vakantie aan het vieren zijn.... Heb het inmiddels veranderd.... kwam idd wat te kwaadbedoelend over...

Verwijderd

mail.eve, stel... dat je per ongeluk/express een zwart/wit lcd ipv een blauw/witte lcd ontvangt, als is het er maar 1, dan kun je mij heel blij maken met het zwart/witte ipv LCD :) Ik vind die nl. nog net een tikkeltje nog mooier dan het blauw/witte LCD die op zich al mooi is :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 23:39 schreef Gordijnstok het volgende:
mail.eve, stel... dat je per ongeluk/express een zwart/wit lcd ipv een blauw/witte lcd ontvangt, als is het er maar 1, dan kun je mij heel blij maken met het zwart/witte ipv LCD :) Ik vind die nl. nog net een tikkeltje nog mooier dan het blauw/witte LCD die op zich al mooi is :)
Stel als dat zo is, dan begrijp ik dat de vraag groter is dan het aanbod.... >:) tja daar zal ik dan natuurlijk over na moeten denken :9 .... Tjee wie bied.... Y)

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:43 schreef mail.eve het volgende:
Stel als dat zo is, dan begrijp ik dat de vraag groter is dan het aanbod.... >:) tja daar zal ik dan natuurlijk over na moeten denken :9 .... Tjee wie bied.... Y)
Ik heb naast een goed betaalde fulltime job ook nog een flinke spaarrekening >:) Who dares to challenge me :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 23:46 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik heb naast een goed betaalde fulltime job ook nog een flinke spaarrekening >:) Who dares to challenge me :P
Okay dan nu de inzet >:) ¤ 100,00 wie bied meer, en wordt ie volgende week keurig afgeleverd ...... :)

Nee nee nee.... helaas dit gaat niet... sorry keep on dreaming B-) *D :z

Verwijderd

Ik doe mee! Heb net fff een mailtje gestuurd naar lcd@chello.nl :)

Is het misschien niet wat overzichtelijker om gebruik te maken van de Laupro IA website? Of heb ik iets gemist?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 00:13 schreef DIGIBOY het volgende:
Ik doe mee! Heb net fff een mailtje gestuurd naar lcd@chello.nl :)

Is het misschien niet wat overzichtelijker om gebruik te maken van de Laupro IA website? Of heb ik iets gemist?
Wat is daar nu eigenlijk overzichtelijker aan ....?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Laupro zuigt, elke dag ligt die site er wel een keer uit en het inlog script werkt voor geen meter. ik vind de manier waarop mail.eve het gedaan heeft veel makkelijker, en je krijgt teminste elke week wel een paar mailtjes met update info.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 00:30 schreef Flexx het volgende:
Laupro zuigt, elke dag ligt die site er wel een keer uit en het inlog script werkt voor geen meter. ik vind de manier waarop mail.eve het gedaan heeft veel makkelijker, en je krijgt teminste elke week wel een paar mailtjes met update info.
Ja dat vind ik eigenlijk zelf ook....
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.