BTW, dat PowerLCD, waar is dat te krijgen ? Op de [url="http://gfxlcd.schijf.org"]site[/url] van Mr.ChronoM & Zotty zie ik niks staan behalve [url="http://users.skynet.be/bk234359/LCD/Site/software.htm"]andere software[/url]
[url="http://users.skynet.be/bk234359/PowerLCD%20-%20v1.1%20-%20Final.zip"]Power LCD the final V1.1[/url]
* Twan V is stomme #$%@#^
Ik heb net een mailtje gestuurd met, naast een bestelling, een paar vraagjes over het LCD.
Daarna ben ik gaan ploeteren door de inmiddels 37 pagina's. Hiermee zijn eigenlijk mijn vragen al beantwoord.
Ik weet het, ik ben een late, maar ik hoop dat, ondanks alles, er toch eentje voor me overblijft.
i wanna i wanna i wanna
Ik heb net een mailtje gestuurd met, naast een bestelling, een paar vraagjes over het LCD.
Daarna ben ik gaan ploeteren door de inmiddels 37 pagina's. Hiermee zijn eigenlijk mijn vragen al beantwoord.
Ik weet het, ik ben een late, maar ik hoop dat, ondanks alles, er toch eentje voor me overblijft.
i wanna i wanna i wanna
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Alleen is de kans wel groter dat je bepaalde mensen vergeet te mailen
w00t
Die kans is idd groot, maar inmiddels gaat dat geheel automatisch.... dus als het goed is krijg nu iedereen de maitljes die verstuurd worden... nu hoor ik iedereen denken... mailtjes.... Ja u heeft vandaag nieuwsbrief 2 gehad... dit geld niet voor de nieuwe aanmeldingen van vandaag....Op vrijdag 26 juli 2002 01:29 schreef Robbie007 het volgende:
Alleen is de kans wel groter dat je bepaalde mensen vergeet te mailen
Verwijderd
Okay fuck laupro.nl heb net alle 37 pages door zitten ploeteren.. Complimenten voor deze IA!
Nog 1 vraagje:
Ik zie op de status page ([url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm[/url]) dat er pas 76 people hebben betaald.. houdt dit nou in dat ik dus nog voor voor 68 euro kan meedoen?
Zo niet.. dan betaal ik die 73 euro + verzendkosten = 78 euro wel z.s.m. maar krijg ik de LCD dan ook begin september opgestuurd?
Nog 1 vraagje:
Ik zie op de status page ([url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm[/url]) dat er pas 76 people hebben betaald.. houdt dit nou in dat ik dus nog voor voor 68 euro kan meedoen?
Zo niet.. dan betaal ik die 73 euro + verzendkosten = 78 euro wel z.s.m. maar krijg ik de LCD dan ook begin september opgestuurd?
De lijst is actueel betalende kopers.... Er zijn ook mensen die een lcd besteld hebben, maar op dit moment met vakantie zijn (tijdens de reservering ben ik daar ook van op de hoogte). Deze hebben nog geen gelegenheid gehad om het geld over te maken. De eerste lcds waren idd voor 63 + 5 euro verzendkosten. De daarop volgende bestellingen 73 euro + 5 euro verzendkosten. Het kan toch zijn dat je dus eerder betaal dan een van de eerste bestellers.... Alle aanmeldingen vanaf di 23-07 vallen dus in de 78 euro betaling.Op vrijdag 26 juli 2002 02:24 schreef DIGIBOY het volgende:
Okay fuck laupro.nl heb net alle 37 pages door zitten ploeteren.. Complimenten voor deze IA!
Nog 1 vraagje:
Ik ga alle LCDs in een keer halen, dit betekent dus ook dat je bijna allemaal tegelijk het lcd kunt ontvangen.
En vergeet niet dat een aantal van de gebruikers meerdere LCDs hebben besteld, dus het aantal betaalde LCDs ligt nu werkelijk op 83 LCDs, ik wacht nog op 15 betalers van de eerst inkoopactie, waar deze bij elkaar 17 LCDs hebben besteld.
Ik heb Laupro ook al een paar keer aangeraden, maar mail.eve vondt dit makkelijker. Wat ik makkelijk vindt an laupro is dat alle info daar staat. Nu moet je (wil je niet de flame van anderen hier op je dak halen) alle 35+ pagina's doorlezen voor info.Op vrijdag 26 juli 2002 00:30 schreef Flexx het volgende:
Laupro zuigt, elke dag ligt die site er wel een keer uit en het inlog script werkt voor geen meter. ik vind de manier waarop mail.eve het gedaan heeft veel makkelijker, en je krijgt teminste elke week wel een paar mailtjes met update info.
mail.eve misschien kun je de werking kleur prijzen etc. nog op een info paginatje zetten. Kun je mensen daarheen verwijzen met vragen. Lijkt mij dat je al een groot gedeelte van je tijd kwijt bent aan het beantwoorden van meeltjes etc.
Iig kan ik niet w88 op het schermpje
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ok, vraagje: Doet het display ook wat tijdens het booten? of moet eerst een programma draaien voordat ie wat laat zien. PowerLCD is inderdaad erg cool (al ff bekeken), maar zijn er nog meer proggies ?? Ik heb smartie 5 ook eens bekeken, maar volgens mij ondersteund die dit LCDtje niet.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Kijk als je naar deze actie kijkt :Op vrijdag 26 juli 2002 09:12 schreef Roeligan het volgende:
[..]
Ik heb Laupro ook al een paar keer aangeraden, maar mail.eve vondt dit makkelijker. Wat ik makkelijk vindt an laupro is dat alle info daar staat. Nu moet je (wil je niet de flame van anderen hier op je dak halen) alle 35+ pagina's doorlezen voor info.
mail.eve misschien kun je de werking kleur prijzen etc. nog op een info paginatje zetten. Kun je mensen daarheen verwijzen met vragen. Lijkt mij dat je al een groot gedeelte van je tijd kwijt bent aan het beantwoorden van meeltjes etc.
Iig kan ik niet w88 op het schermpje![]()
![]()
![]()
[topic=547127/1/99]
deze gaat via Laupro, maar men gebruikt toch GoT voor alle vragen etc... dus W.T.F.
Ok, ben zelf natuurlijk ook an het zoeken geweest. Heb een site gevonden waar je (denk ik) een soort bootlogo erin kan stoppen. Alleen begrijp ik geen z*k van al die software die daar staat, misschien komt iemand anders daar wel uit....
[url="http://www.compsys1.com/workbench/"]http://www.compsys1.com/workbench/[/url]
[url="http://www.compsys1.com/workbench/"]http://www.compsys1.com/workbench/[/url]
Het display doet tijdens het booten niets.... alleen wat ruis op het scherm..... Je bent idd afhankelijk van een programma die de aansturing verzorgt. Ik weet dat er meerdere proggies zijn, maar dat moet je zelf zoeken. Immers ik heb met Mr. ChronoM afgesproken dat zijn proggie wordt aanbevolen in combinatie met dit LCD. Smartie 5 ondersteund alleen character displays, en geen grafische 240 x 128 ...Op vrijdag 26 juli 2002 09:27 schreef Cavie het volgende:
Ok, vraagje: Doet het display ook wat tijdens het booten? of moet eerst een programma draaien voordat ie wat laat zien. PowerLCD is inderdaad erg cool (al ff bekeken), maar zijn er nog meer proggies ?? Ik heb smartie 5 ook eens bekeken, maar volgens mij ondersteund die dit LCDtje niet.
Ja zeker moeten we het proggie PowerLCD aanbevelen, dat ziet er SUPER uit, en dat ga ik zeker gebruikenOp vrijdag 26 juli 2002 10:36 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Het display doet tijdens het booten niets.... alleen wat ruis op het scherm..... Je bent idd afhankelijk van een programma die de aansturing verzorgt. Ik weet dat er meerdere proggies zijn, maar dat moet je zelf zoeken. Immers ik heb met Mr. ChronoM afgesproken dat zijn proggie wordt aanbevolen in combinatie met dit LCD. Smartie 5 ondersteund alleen character displays, en geen grafische 240 x 128 ...
Maar als "echte" tweaker wil toch alles proberen,
Even over het doorlezen van Topic. Her en der worden er samenvattingen gemaakt. Dus helemaal doorlezen is soms niet nodig.
Daarnaast is er ook nog LCD nieuwsbrief als je je hebt ingeschreven als koper. Ook als je niet hebt ingeschreven kun je via lcd@chello.nl nog wel wat extra info krijgen.
* MR_VIPER zal in de gaten houden dat er na ongeveer 100 posts en als er nuttige info is ff een samenvatting komt of een aanvulling op mijn eerdere samenvatting.
Daarnaast is er ook nog LCD nieuwsbrief als je je hebt ingeschreven als koper. Ook als je niet hebt ingeschreven kun je via lcd@chello.nl nog wel wat extra info krijgen.
* MR_VIPER zal in de gaten houden dat er na ongeveer 100 posts en als er nuttige info is ff een samenvatting komt of een aanvulling op mijn eerdere samenvatting.
*empty*
Verwijderd
Ik heb powerlcd maar eens geinstalleerd (zeg chrono je moet maar is een fatsoenlijke installer maken
)
Wat een tof programmaatje! Tenminste wat je er mee kan, ik heb het nog niet op een lcd-tje gezien maar het ziet er goed uit
Echt goed gemaakt, beetje support voor dat schermpje!
Wat een tof programmaatje! Tenminste wat je er mee kan, ik heb het nog niet op een lcd-tje gezien maar het ziet er goed uit
Damn! Net mijn kast opgemeten, dit sublieme LCD'tje zou er niet in passen.

Ik baal als een opgefokte
Maar weer wachten op een andere inkoopactie met een iets kleinere LCD

Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Ik zie onder die floppydrive een helehoop ruimte,Op vrijdag 26 juli 2002 21:30 schreef DaRuLe het volgende:
Damn! Net mijn kast opgemeten, dit sublieme LCD'tje zou er niet in passen.![]()
![]()
[url="http://members.home.nl/darule/tweakersupload/afgekeurd.jpg"][afbeelding][/url]
Helaas, ook die mogelijkheid had ik al bedacht.Op vrijdag 26 juli 2002 21:55 schreef Cavie het volgende:
[..]
Ik zie onder die floppydrive een helehoop ruimte,FF een dremeltje kopen en klaar is kees. Of je schuift die cdrom drives een stukkie op, dan heb je zeeeen van ruimte.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Bij mij gaattie ook niet passen waarschijnlijk, maar eind dit jaar komt er een nieuwe kast (en pc), en ik wil dat LCDtje gewoon, of ie nou past of nietOp vrijdag 26 juli 2002 21:30 schreef DaRuLe het volgende:
Damn! Net mijn kast opgemeten, dit sublieme LCD'tje zou er niet in passen.![]()
![]()
[url="http://members.home.nl/darule/tweakersupload/afgekeurd.jpg"][afbeelding][/url]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik ga hem 2 keer in een externe behuizing zetten. 1 behuizing om mee te kunnen nemen en 1 behuizing die ik op mijn bureau kan plaatsen met alle info. Op deze manier kan ik heel flexibel met de LCD's omspringen. Misschien is dat een kleine tip voor diegene waar hij niet in de kast past.
*empty*
Ik snap het ff niet hoor... dat ding is 17 cm breed een standaard kast is 20 cm ?? dus volgens mij moet dat toch "makkelijk" passen. hmmm ik geef toe, het zal een beetje passen en meten worden maar daarvoor heb ik niet voor nix mijn dremeltje,
Hij komt bij mij onder de floppy drive daar zit toch nix belangrijk, mhaw een speakertje en evt een blazertje maar die kunnen wel op een andere plek.... en trouwens een externe is ook wel een leuk idee.
*** UPDATE ***
Hierbij wederom de bijgewerkte tabel:
Status betaling:
[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]
Grafiek:
[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]
Morgen komt er wederom een niewsbrief....
Ook de diverse vragen die gesteld zijn zal ik dan beantwoorden....
NOTE: Dank voor Mr_Viper.... voor een stuk ondersteuning, het maken van korte verslagen om de 100 topics... etc....
Hierbij wederom de bijgewerkte tabel:
Status betaling:
[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]
Grafiek:
[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]
Morgen komt er wederom een niewsbrief....
Ook de diverse vragen die gesteld zijn zal ik dan beantwoorden....
NOTE: Dank voor Mr_Viper.... voor een stuk ondersteuning, het maken van korte verslagen om de 100 topics... etc....
De nieuwe versie (he die heb ik al...) daar zit een keurige installer in... dus nog even wachten mensen...Op vrijdag 26 juli 2002 20:33 schreef It_Is_I het volgende:
Ik heb powerlcd maar eens geinstalleerd (zeg chrono je moet maar is een fatsoenlijke installer maken)
Dank u.Op vrijdag 26 juli 2002 22:32 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Oeps was ik even vergeten.... morgen geef ik ook die maat even...
w00t
Zoals je op mijn case zag... kheb helemaal geen floppie meer... aha dat denken jullie maar... deze zit in de binnenkant gemod....Op vrijdag 26 juli 2002 22:15 schreef Cavie het volgende:
Ik snap het ff niet hoor... dat ding is 17 cm breed een standaard kast is 20 cm ?? dus volgens mij moet dat toch "makkelijk" passen. hmmm ik geef toe, het zal een beetje passen en meten worden maar daarvoor heb ik niet voor nix mijn dremeltje,Hij komt bij mij onder de floppy drive daar zit toch nix belangrijk, mhaw een speakertje en evt een blazertje maar die kunnen wel op een andere plek.... en trouwens een externe is ook wel een leuk idee.
Verwijderd
Geen floppydrive, is idd een goed plan... Wie gebruikt die dingen eigenlijk nog? Ik heb trouwens vandaag de overboeking op de bus gedaan, het geld zal dus wel ergens in de loop van volgende week op je rekening staan 
Ik ben momenteel druk bezig met het plannen/ontwerpen van een VJ pc (voor visuals in clubs). Ik heb een paar weekjes terug een 5" TFT schermpje voor de GameCube gekocht. Deze ga ik gebruiken voor de videopreview. Daarnaast komt natuurlijk deze LCD erin te zitten, kan ik zien wat m'n processor en geheugen doet!
Ik wilde eerst een case kopen om te modden... ben daar nu vanafgestapt en ga zelf een case maken van lexan en alu
Zal wel fff wat pix posten van de ontwerpen en alle stappen als ik zo ver ben...
Ik ben momenteel druk bezig met het plannen/ontwerpen van een VJ pc (voor visuals in clubs). Ik heb een paar weekjes terug een 5" TFT schermpje voor de GameCube gekocht. Deze ga ik gebruiken voor de videopreview. Daarnaast komt natuurlijk deze LCD erin te zitten, kan ik zien wat m'n processor en geheugen doet!
Ik wilde eerst een case kopen om te modden... ben daar nu vanafgestapt en ga zelf een case maken van lexan en alu
Zal wel fff wat pix posten van de ontwerpen en alle stappen als ik zo ver ben...
Verwijderd
Wanneer wordt de nieuwe versie van PowerLCD voor ons beschikbaar, toch wel voordat de lcd'tjes er zijn he
Ik hoop gelijktijdig. Als de software ervoor komt heb ik er nog weinig aan 
offtopic:
Ben je trouwens geslaagd Mazda626
*empty*
Zozo jullie zijn er weer vroeg bij...... ik ga toch nog maar evenOp zaterdag 27 juli 2002 07:30 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik hoop gelijktijdig. Als de software ervoor komt heb ik er nog weinig aan
offtopic:
Verwijderd
Ja Mazda626, hoeveel voetgangers heb je gefragged?Op zaterdag 27 juli 2002 07:30 schreef MR_VIPER het volgende:
offtopic:
Niet voordat je de afmetingen (in tienden van mm graagOp zaterdag 27 juli 2002 09:31 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Zozo jullie zijn er weer vroeg bij...... ik ga toch nog maar even
Verwijderd
NEE, ze worden echt steeds erger daar bij het cbr. Hij vond dat ik te hard over een kruispunt heen reed. En dat was gewoon het enige. Echt een stomme t*fusd*biel, maarja de volgende keer beterBen je trouwens geslaagd Mazda626
Verwijderd
Ze worden echt niet erger dan hoor daar ben ik jaren geleden ook al op gezakt, goed keer daar op rustiger op kruisingen "jaa je bent te traag op kruisingen lijkt wel of je bang bent".. JA BANG DAT JE VIND DAT IK TE HARD RIJ EIKEL! weer gezaktOp zaterdag 27 juli 2002 11:32 schreef mazda626 het volgende:
NEE, ze worden echt steeds erger daar bij het cbr. Hij vond dat ik te hard over een kruispunt heen reed
Een stukje terug in dit topic staat keurig een plaatje met de afbeelding en mm... behalve de dikte....Op zaterdag 27 juli 2002 10:23 schreef Species5618 het volgende:
[..]
Niet voordat je de afmetingen (in tienden van mm graag) hebt gegeven...
of als je op vakantie gaat en op pagina 17 bent en je komt terug en je moet doorlezen tot 38.Op woensdag 24 juli 2002 22:08 schreef MR_VIPER het volgende:
Woei al meer als 850 posts. Is veel leesvoer als je nieuw bent in dit topic.
ps: ben nu op 35
Had ik ook last van, maar ik lees snel... ging er vrij snel doorheen...Op zaterdag 27 juli 2002 12:13 schreef JochemKnoops het volgende:
[..]
of als je op vakantie gaat en op pagina 17 bent en je komt terug en je moet doorlezen tot 38.
ps: ben nu op 35
ja ik ben er nu ook doorheen, en inmiddels extra geld overgemaakt enzo. dus dat zou geregeld moeten zijn. Ik zie nu trouwens pas dat ik best hoog op de ljst sta. als 6de al. dan zie je toch dat internetbankieren fijn werkt.
en dan zit ik nu nog bij de abnamro, dus ook nog tussen 2 banken in.
maar ff een vraagje mbt de software en lcd. (en ja ik heb al wat lopen google-en) is er ook software om een lcd onder linux aan te sturen 9en dan natuurlijk liefst open source) ik zit zelf te denken aan een device driver. Ik heb deze al eens gemaakt dus moet op zich niet moeilijk zijn. mocht iemand tips hebben hiervoor, graag. Ik heb powerlcd al wel maar het schermpje nog niet dus kan er ook niet mee klooien.
maar ff een vraagje mbt de software en lcd. (en ja ik heb al wat lopen google-en) is er ook software om een lcd onder linux aan te sturen 9en dan natuurlijk liefst open source) ik zit zelf te denken aan een device driver. Ik heb deze al eens gemaakt dus moet op zich niet moeilijk zijn. mocht iemand tips hebben hiervoor, graag. Ik heb powerlcd al wel maar het schermpje nog niet dus kan er ook niet mee klooien.
edit:
natuurlijk graag iets waar de t69 nog wat controller op werkt) deze krijg ik immers binnen.
natuurlijk graag iets waar de t69 nog wat controller op werkt) deze krijg ik immers binnen.
Verwijderd
Zat net even met PowerLCD te pielen.. cool progje!
Is er al ergens een topic over deze app? Heb net fff de search gebruikt.. maar kwam alleen maar algemene dingen tegen... Lijkt me wel cool om een wishlist te maken, waarna op alle features gestemd kan worden.. Per nieuwe versie kunnen dan de beste (meeste stemmen) features geimplementeerd worden... Lijkt dit je wat, Mr.ChronoM ?
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om m.b.v. hardware door die tabs heen te bladeren? Zou wel cool zijn als je 2 buttons naast je LCD hebt zitten, waarmee je vooruit of achteruit kan bladeren... Als dit teveel ellende met zich meebrengt kan het misschien d.m.v. shortcuts? Voorbeeldje: CONTROL + SHIFT + --> (rechter cursorkey) is vooruitbladeren en CONTROL + SHIFT + <-- is terugbladeren...
Lijkt mij wel handig zo'n functie
Is er al ergens een topic over deze app? Heb net fff de search gebruikt.. maar kwam alleen maar algemene dingen tegen... Lijkt me wel cool om een wishlist te maken, waarna op alle features gestemd kan worden.. Per nieuwe versie kunnen dan de beste (meeste stemmen) features geimplementeerd worden... Lijkt dit je wat, Mr.ChronoM ?
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om m.b.v. hardware door die tabs heen te bladeren? Zou wel cool zijn als je 2 buttons naast je LCD hebt zitten, waarmee je vooruit of achteruit kan bladeren... Als dit teveel ellende met zich meebrengt kan het misschien d.m.v. shortcuts? Voorbeeldje: CONTROL + SHIFT + --> (rechter cursorkey) is vooruitbladeren en CONTROL + SHIFT + <-- is terugbladeren...
Lijkt mij wel handig zo'n functie
Er is een topic over. Kijk naar de topic starter van dit bericht. Staat daar geloof ik een topiclink voor software voor grafische LCD's. Is merendeel verhaal over PowerLCD en staat ook wishlist.
*empty*
Op vrijdag 26 juli 2002 22:49 schreef DIGIBOY het volgende:
...Ik heb een paar weekjes terug een 5" TFT schermpje voor de GameCube gekocht...
offtopic:
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Verwijderd
[offtopic mode]
Bij E-plaza - Rotterdam Zuidplein. Het is een MadCow 5" color TFT met Composite input (2x). Heeft me 125 euro gekost, maar wel een erg strak schermpje... Voor het weergeven van PC beelden (vga/svga) iets minder bruikbaar, maar ik ga 'm voornamelijk voor video gebruiken (pal - 768 x 576)
[/offtopic mode]
Thanks voor de info MR_VIPER, ik ga meteen fff kijken
Bij E-plaza - Rotterdam Zuidplein. Het is een MadCow 5" color TFT met Composite input (2x). Heeft me 125 euro gekost, maar wel een erg strak schermpje... Voor het weergeven van PC beelden (vga/svga) iets minder bruikbaar, maar ik ga 'm voornamelijk voor video gebruiken (pal - 768 x 576)
[/offtopic mode]
Thanks voor de info MR_VIPER, ik ga meteen fff kijken
[offtopic]Hmmm, weet je nog andere zaken waar ze die dingen verkopen en zijn ze er ook met een vga ingang? Heb je er trouwens foto's van?
Andere winkel zoek eens de games speciaal zaken. Geen VGA alleen composiet aangezien die dingen aangesloten worden op PSone PS2 GAMECUBE etc etc en die ook geen VGA hebben. Foto's kan ik je iig niet aan helpen. Gebruik eens google. Het is een madcow schermpje.
PS. Ik zal na deze 100 posts in dit topic geen samenvatting maken aangezien er geen interressant of bruikbaar nieuws is wat al niet vermeld is in de vorige samenvatting. Oh en een beetje omdat ik weekend heb
PS. Ik zal na deze 100 posts in dit topic geen samenvatting maken aangezien er geen interressant of bruikbaar nieuws is wat al niet vermeld is in de vorige samenvatting. Oh en een beetje omdat ik weekend heb
*empty*
Verwijderd
Er hoeft ook even geen samenvatting te komen. Het belangerijkste is dat Mail.eve de mail krijgt dat ze verscheept worden.
Ja dat klopt idd..... Maar een samenvatting voor de nieuwe potentiele kopers is natuurlijk ook wel heel ergug fijn..... Ik hoorde gisteren dat het ongeveer 1 tot 2 uur duurt wat er allemaal staat.... De samenvattingen zullen daarom vanaf morgen ook op mijn site te vinden zijn....Op zondag 28 juli 2002 00:44 schreef BP het volgende:
Er hoeft ook even geen samenvatting te komen. Het belangerijkste is dat Mail.eve de mail krijgt dat ze verscheept worden.
Verwijderd
Mensen, wat doen jullie binnen dan?¿?
De zon schijnt, het is 30 graden en op het strand lopen de lekkerste wijven rond. Verslaafde mensen hier
De zon schijnt, het is 30 graden en op het strand lopen de lekkerste wijven rond. Verslaafde mensen hier
Binnen is het beter uit te houden als buiten. Zit tever van strand vandaan. Dusssssssssss. Dan maar binnen beetje surfen beetje spelen. Moet toch iets.
Verrek vergeet te zeggen dat dit mega offtopic is
Verrek vergeet te zeggen dat dit mega offtopic is
*empty*
Verwijderd
Knetter zijn is een vereiste om op GoT te mogen postenOp zondag 28 juli 2002 16:26 schreef Bonanza76 het volgende:
Net een uur vol in de zon gezeten... word je helemaal knetter van
Maar met die zon heb je inderdaad meer kans op een zonnesteek
Om toch effe ontopic te zijn: zou zo'n LCD'tje kapot gaan door lang in de zon te liggen?
Kwestie dat de liquid niet begint te koken of zo
Try it
*empty*
Verwijderd
You try it, jij hebt er 2 besteldOp zondag 28 juli 2002 17:18 schreef MR_VIPER het volgende:
Try it
Ik wil er ook graag eentje. Mailtje gestuurd.
En ik ben gek. Dadelijk mijn LCD's gelijk frituren. Echt niet. Iemand nog een rekenmasjientjuh ligguh??? Die die dan ook wil opofferen om ff te laten frituren in de zon?
*empty*
Verwijderd
Ik weet wel dat als de liquid bevroren is geweest het nooit meer vloeibaar wordt, is pas bij -15 C of zo
Ik dacht dat die dingen wel 80 graden mochten worden? Kijk in de datasheet
Ik dacht dat die dingen wel 80 graden mochten worden? Kijk in de datasheet
Ik ben er trouwens al welweer iets meer achter hoe zo'n lcd aan te sturen is onder linux. dus als ik er eentje heb zal ik dat zeker gaan proberen. (er wordt zelfs geschreven dat het dan een dubbelhead is (jaja op je parallele poort).
Het zou leuk zijn. dan kan je gewoon inloggen op je lcd schermpje.
maar ja zover zijn we nog niet.
Het zou leuk zijn. dan kan je gewoon inloggen op je lcd schermpje.
maar ja zover zijn we nog niet.
Mensen even moeten stellen zonder internet
Stroomstoring in de omgeving,... Zelfs de kastjes hebben het warm... pffffffff
Inmiddels wordt er een echte homepage gemaakt over het LCD... info .... bestellen... etc... Ik hoop dat ik het morgen af heb....
Inmiddels heb ik wederom vele emails beantwoord, morgen zijn de banken ook weer aan het werk, wellicht dat er wederom diverse eurootjes gestort zijn.... Het gaat echt super mensen, nogmaals mijn komplimenten over de wijze van snelle betalingen... Echt dit had ik eigenlijk alleen maar kunnen dromen.....
Ik heb vandaag nog contact gehad met de LCD verkoper of hij wat hurry kan maken wat betreft de juiste kleur test LCD... Hij gaat morgen wederom aan de slag... Ik zal hem goed achter de broek aanzitten.. Immers laat ik deze actie echt niet verklooien....
Wederom genoeg geschreven voor het weekend...
Inmiddels wordt er een echte homepage gemaakt over het LCD... info .... bestellen... etc... Ik hoop dat ik het morgen af heb....
Inmiddels heb ik wederom vele emails beantwoord, morgen zijn de banken ook weer aan het werk, wellicht dat er wederom diverse eurootjes gestort zijn.... Het gaat echt super mensen, nogmaals mijn komplimenten over de wijze van snelle betalingen... Echt dit had ik eigenlijk alleen maar kunnen dromen.....
Ik heb vandaag nog contact gehad met de LCD verkoper of hij wat hurry kan maken wat betreft de juiste kleur test LCD... Hij gaat morgen wederom aan de slag... Ik zal hem goed achter de broek aanzitten.. Immers laat ik deze actie echt niet verklooien....
Wederom genoeg geschreven voor het weekend...
[offtopic mode]
[/offtopic mode]
En hoe is de DOS weergave. Want ik ben bezig met een casemod van een heel klein servertje voor in de meterkast en wilde zo'n 5" schermpie in mijn 5.25" drive bouwen dat ie omhoog komt. Maar er draait freeBSD op en dat is gewoon tekst mode zoals onder dos. Is dat leesbaar of zeg je dat is helemaal niets?Op zaterdag 27 juli 2002 21:09 schreef DIGIBOY het volgende:
[/offtopic mode]
offtopic:
Ondersteunt je FreeBSD TV-out? Als je namelijk composiet gaat gebruiken zal wel de TV-out aangestuurd moeten worden.
Ondersteunt je FreeBSD TV-out? Als je namelijk composiet gaat gebruiken zal wel de TV-out aangestuurd moeten worden.
*empty*
offtopic:
[quote]
Op maandag 29 juli 2002 08:48 schreef MR_VIPER het volgende:
[/quote]
Ik heb een via Epia C3 800mhz, zie ook andere inkoop/napraat acties. Die heeft dus composiet/svhs out. En heb nu een 37cm breedbeeld sony via composiet eraan. En hij laat netjes mijn bootlogo, startup en freeBSD console zien. Ik hoef geen kde of gnome te draaien hoor. Wordt een super klein servertje in de meterkast met 2x120gig in raid1. Want er past precies 1 pci kaart in en dat wordt een promise raid kaart.
[quote]
Op maandag 29 juli 2002 08:48 schreef MR_VIPER het volgende:
[/quote]
Ik heb een via Epia C3 800mhz, zie ook andere inkoop/napraat acties. Die heeft dus composiet/svhs out. En heb nu een 37cm breedbeeld sony via composiet eraan. En hij laat netjes mijn bootlogo, startup en freeBSD console zien. Ik hoef geen kde of gnome te draaien hoor. Wordt een super klein servertje in de meterkast met 2x120gig in raid1. Want er past precies 1 pci kaart in en dat wordt een promise raid kaart.
offtopic:
Dan zou het moeten lukken. Maar alles zal wel Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein zijn. 5" is niet zoveel. Maar misschien net genoeg.
Dan zou het moeten lukken. Maar alles zal wel Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein zijn. 5" is niet zoveel. Maar misschien net genoeg.
[ontopic]
Hoe vordert je website Mail.eve. Ik ben benieuwd.
*empty*
Yessssssssss let's put some new fire in this thread....
Website is in de maak eerste opzet ziet er goed uit Mail.eve
Website is in de maak eerste opzet ziet er goed uit Mail.eve
*empty*
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
yepsz, mijn betalingen zijn allemaal binnen, nou laat ze maar komen.
(en ja doe ook maar rustig aan hoor, heb liever dat iedereen gelijk geholpen is ipv dat bv de eerste 5 allen en de rest niet (vooal omdat ik 6de sta ;-) )
(en ja doe ook maar rustig aan hoor, heb liever dat iedereen gelijk geholpen is ipv dat bv de eerste 5 allen en de rest niet (vooal omdat ik 6de sta ;-) )
Verwijderd
Whoehoe, tweakers is weer up en de site van mail.eve ook. Ziet er naais uit mail.eve, hopen dat de lcd's er ook zo naais uitzien
Verwijderd
Ik raad niet aan om dit scherm voor dos/*nix te gebruiken.. text is namelijk slecht leesbaar... Misschien is een klein 12" tft scherm een oplossing? Gewoon op 800 x 600 resolutie...MR_VIPER schreef op 27 juli 2002 @ 21:30:
Andere winkel zoek eens de games speciaal zaken. Geen VGA alleen composiet aangezien die dingen aangesloten worden op PSone PS2 GAMECUBE etc etc en die ook geen VGA hebben. Foto's kan ik je iig niet aan helpen. Gebruik eens google. Het is een madcow schermpje.
De meeste schermpjes hebben volgens mij inderdaad geen S-video en al helemaal geen VGA ingang. Ik heb bij mijn schermpje een S-video ingang erbij gemaakt... Het beeld ziet er echt strak uit als ik deze input gebruik!! Is niet te onderscheiden van de composiet ingang! (normaal is Svideo van betere kwaliteit, maar dat maakt in dit geval nix uit omdat deze toch is aangesloten op de composiet ingang... Ik ben er blij mee! Strax nog fff m'n LCD inbouwen als ie bezorgd wordt! Echt een coole actie dit! Keep up the good work .EVE!
Okay mensen, ook ik kan weer de post beantwoorden via GoT... Ik was toch echt het password even kwijt.... 
Voor info wat betreft LCD: www.grafisch-lcd.tk
Voor info wat betreft LCD: www.grafisch-lcd.tk
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 07:29:
Okay mensen, ook ik kan weer de post beantwoorden via GoT... Ik was toch echt het password even kwijt....
Voor info wat betreft LCD: www.grafische-lcd.tk
Volgens mij klopt hier iets niet.Your domain name: GRAFISCHE-LCD.TK
This domain name GRAFISCHE-LCD.TK is still available and you can register it now!
![]()
![]()
![]()
|we live in the history of a mad man Mr. G |
bedankt voor het juiste adres.
edit:
Handig, je site met de overzichten.
Zag dat ik achter liep met betalen zal het meteen regelen.
Sorry, dat ik zo laat er mee ben. Was
Handig, je site met de overzichten.
Zag dat ik achter liep met betalen zal het meteen regelen.
Sorry, dat ik zo laat er mee ben. Was
Verwijderd
Deze draad begint behoorlijk in te kakken.. Hebben de Vipertjes elkaar toch nog op ICQ gevonden?
Neuh. Ben niet ingekakt. Na laatst commentaar van iemand houd ik me koest.
Dus zodoende ben ik rustig. Ennuh GoT heeft 2 dagen plat gelegen. Scheelt ook al.
Dus zodoende ben ik rustig. Ennuh GoT heeft 2 dagen plat gelegen. Scheelt ook al.
edit:
Had een e teveel geplaatst ergens.
Had een e teveel geplaatst ergens.
*empty*
We zijn "rustig" aan het wachten, tot onze LCDtjes binnen komen. That's all. 
En ondertussen hebben we geen nagels meer over.
Verwijderd
Vergeet je tenen niet héArea53 schreef op 31 juli 2002 @ 16:18:
Verwijderd
Vergeet je tenen niet héArea53 schreef op 31 juli 2002 @ 16:18:
edit:
TweakViper vindt dat er veel te veel ruimte tussen de quote en de reactie staat, to much waste of space zou ik zeggen (deze edit waarschijnlijk ook
)
TweakViper vindt dat er veel te veel ruimte tussen de quote en de reactie staat, to much waste of space zou ik zeggen (deze edit waarschijnlijk ook
That's confirmed!
Again 
edit:
Das dus al nummer 3 vandaag. Mail.eve
we are not worthy 
Das dus al nummer 3 vandaag. Mail.eve
*empty*
Help me.... ??????MR_VIPER schreef op 31 juli 2002 @ 22:36:
Again
edit:
Das dus al nummer 3 vandaag. Mail.evewe are not worthy
Nummer 3 ????
Ik krijg enorm veel emailtjes over de prijs van het LCD.... nog even de uitleg:
1 - 100 stuks 63 euro (exc. verzendkosten) ****allemaal verkocht****
100-115 stuks 73 euro (exc. verzendkosten) ****allemaal verkocht****
115-160 stuks 80 euro (exc. verzendkosten)
>160 stuks 115 euro (exc. verzendkosten)
Meer kunt je hierover vinden vanaf morgen op www.grafisch-lcd.tk
zoals je ziet is de prijs opgebouwd (dit komt doordat de leverancier zijn prijs heeft verhoogt), de eerste inschrijvers weten hier alles van
De definitieve prijs is echter 115 euro..... dat wordt de vaste prijs na deze inkoopactie... dus wees er snel bij... nu het nog kan....
1 - 100 stuks 63 euro (exc. verzendkosten) ****allemaal verkocht****
100-115 stuks 73 euro (exc. verzendkosten) ****allemaal verkocht****
115-160 stuks 80 euro (exc. verzendkosten)
>160 stuks 115 euro (exc. verzendkosten)
Meer kunt je hierover vinden vanaf morgen op www.grafisch-lcd.tk
zoals je ziet is de prijs opgebouwd (dit komt doordat de leverancier zijn prijs heeft verhoogt), de eerste inschrijvers weten hier alles van
De definitieve prijs is echter 115 euro..... dat wordt de vaste prijs na deze inkoopactie... dus wees er snel bij... nu het nog kan....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 21:45 . Reden: puntje vergeten 8)7 ]
Nee hoor !!
zonnest... 
Vandaag maar eentje: Wed Jul 31 21:56:23 2002
Titel: Update 31-07-02
Vandaag maar eentje: Wed Jul 31 21:56:23 2002
Titel: Update 31-07-02
Komt door mijn mail. Heb wat troubles gehad mailbox was bommetje. Dus heb niet goed op datum's gelet. Maar voor mij was dat mailtje gister nummer 3 al.
*empty*
Mail.eve
Wat mij betreft mag je het dagelijkse mailtje wel achterwege laten hoor
Ik heb al betaald (mijn bankinfo is bevestiging genoeg).
Ben meer geinteresseerd in het moment waarop je de zaak kunt leveren.
Scheelt je een hoop gedoe lijkt me zo, je krijgt het nog druk genoeg

Top actie trouwens
( dat had ik je al gezegd dacht ik...
Wat mij betreft mag je het dagelijkse mailtje wel achterwege laten hoor
Ik heb al betaald (mijn bankinfo is bevestiging genoeg).
Ben meer geinteresseerd in het moment waarop je de zaak kunt leveren.
Scheelt je een hoop gedoe lijkt me zo, je krijgt het nog druk genoeg
Top actie trouwens
Informatie kunt JE vinden op:
www.grafisch-lcd.tk
De nieuwe site wordt op dit moment op een andere lokatie gestest. Helaas zitten er nog een aantal schoonheids foutjes in. In de loop van deze week zal de "bekende" LCD site een nieuw gezicht gaan krijgen. Via deze site wordt je verder op de hoogte gehouden, nieuwe lcd aanbiedingen etc...
www.grafisch-lcd.tk
De nieuwe site wordt op dit moment op een andere lokatie gestest. Helaas zitten er nog een aantal schoonheids foutjes in. In de loop van deze week zal de "bekende" LCD site een nieuw gezicht gaan krijgen. Via deze site wordt je verder op de hoogte gehouden, nieuwe lcd aanbiedingen etc...
En nu niet met zun allen tegelijk..... ikkuh eerst
*empty*
Ik volg heel deze topic niet.
Kan je nog bestellen?
Zoja wat kost LCD + verzendkosten nou uiteindelijk ongeveer....
Kan je nog bestellen?
Ja kan nog bestellen, mail lcd@chello.nl.PnD schreef op 01 augustus 2002 @ 21:17:
Ik volg heel deze topic niet.
Kan je nog bestellen?
Huidige prijs zie hier een paar (8)topics hier boven....
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:17:
Informatie kunt gij vinden op:
www.grafisch-lcd.tk
w00t
RatPack #814
Verwijderd
HELAAS! de 5¼" slots zjin ±15 cm breed, de print is 18 nogwat,Roeligan schreef op 01 augustus 2002 @ 23:00:
morgen een chieftec kast halen (big tower zwart) met 6 5.25 bays... heb ik wel nodig met deze lcd... (denk dat ie er 3 in beslag neemt, anders iig 2)
en de print is 9 nogwat hoog, 2 5¼" sloten zijn bij elkaar net 8,8 cm
Maar de kast zelf is wel erg handig hebn hem zelf nl. ook. Wat ik waarschijnlijk ga doen is hem extern maken.
Op Bit-tech had ik leuk ideetje gezien :
http://forums.bit-tech.ne...61668c419a&threadid=12828
edit
OEPS foutje bedoelde de 5¼ was te veel met hdd bezig geweest
/edit
Dit topic is gesloten.
![]()