Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

* Twan V vindt het netjes geregeld

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

ik moet zeggen echt goed ie dat s/n en die foto. heb je een soort van meer zekerheid ook. echt heel goed geregeld mail.eve mijn complimenten heb je. nu maar wachten op me lcd en ik wil toch echt een blauwe :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:13:
[...]

Deadlink op je site...

"Gebruikers voorbeelden

& schema's"

Geeft een 404....

just my 2 cents..
Is inmiddels weer gefixed.... thnx

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
mail.eve hier nog wat links voor je webpagina, deze zijn voor hoe je het lcd onder linux kan laten werken.

http://www.lamepage.de/hardware/gfxlcd/index_de.html
http://wwwthep.physik.uni-mainz.de/~frink/linux.html
http://wwwthep.physik.uni...-t6963c-0.1.1/README.html

[ Voor 0% gewijzigd door eth0 op 13-08-2002 19:00 . Reden: urls breken op ~ ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2002 @ 10:02:
JaaHaaa lekkerrrrrrr.... hebbe hebbe hebbe dat ding....

Mail is de deur uit, wat gaat het ongeveer kosten (aangesloten), wanneer is de eind-datum voor het inschrijven.
wat zou dan dan ongeveer moeten kosten??? want ik zit nogal krawp bij kas.. :P

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

pffffff

www.grafisch-lcd.tk

kosten waren inmiddels geloof ik richting 100 euro of 115 euro.... Maar geloof niet wat ik zeg. Kan ook anders zijn. Dus sjek de site ff.

*empty*

• sundevil
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

sundevil

One ping only

Interessant! Heb je hier zelf al wat ervaring mee? Niet te alpha (brak ;)) hoop ik....

The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.

• eth0
sundevil schreef op 13 augustus 2002 @ 20:12:
[...]

Interessant! Heb je hier zelf al wat ervaring mee? Niet te alpha (brak ;)) hoop ik....
Nee maar zodra ik mijn lcd's heb zal ik meer vertellen over hoe en wat

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

De site is weer bijgewerkt, en in Frontpage overgezet... (de nieuwe is still under construction)

Ik kan u mededelen dat volgende week www.grafisch-lcd.com operationeel zal zijn....

voordelen: Snelheid, eigendomein, site gemaakt door website maker...
Nadeel: Alleen in het Nederlands

Morgen wordt LCD nummer 2 verzonden.... Heb jij ook intresse in een White on Black LCD 240 x 128 sed1330controller (zie foto s). Mail het dan even naar me.... lcd@chello.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:48:
*** UPDATE ***
[knip]
Morgen wordt LCD nummer 2 verzonden.... Heb jij ook intresse in een White on Black LCD 240 x 128 sed1330controller (zie foto s). Mail het dan even naar me.... lcd@chello.nl
M.A.W. een b&w ipv een een white on blue?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:18:
[...]

M.A.W. een b&w ipv een een white on blue?
Nee dat niet, maar ik krijg 12 van die white on Black lcd s ..... Dus vandaar, er zijn mensen die al zo lang wachten en er graag een willen hebben..... Dat kan dus vanaf volgende week.....

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik heb wel intressen ... check mail maar

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 13 augustus 2002 @ 22:07:
ik heb wel intressen ... check mail maar
Heb ik gedaan maar helaas 8)7

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

wanneer wordt je naam toegevoegt aan de "lcd status ontvangst" site ?

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

rambo-2001 schreef op 13 augustus 2002 @ 23:39:
wanneer wordt je naam toegevoegt aan de "lcd status ontvangst" site ?
als je betaald heb geloof ik

• eth0
nee ook als je niet betaald heb staat je naam erbij, maar dan staat er ook bij dat je niet betaald hebt

Verwijderd

Topicstarter
Je komt pas op de lijst als de muntjes op mijn bankrekening staan.... :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 08:54 . Reden: type foutje ]

Verwijderd

"Het gaat dus om een white on black screen. 240*128 sed1330 controller" :( :(

Dit staat in de mail, maar we kunnen dus wel WHITE on BLUE Lcd's bestellen??

en waar maak ik mijn keuze kenbaar (t mailtje is niet helemaal duidelijk......... "Reply dit emailtje volledig ingevuld, en onder het LCD je keuze maken…. Daaruit vloeit ook de prijs uit…") 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:30:
"Het gaat dus om een white on black screen. 240*128 sed1330 controller" :( :(

Dit staat in de mail, maar we kunnen dus wel WHITE on BLUE Lcd's bestellen??

en waar maak ik mijn keuze kenbaar (t mailtje is niet helemaal duidelijk......... "Reply dit emailtje volledig ingevuld, en onder het LCD je keuze maken…. Daaruit vloeit ook de prijs uit…") 8)7 8)7
Als je dit soort vragen nu eerst eens via de mail aan mij zou stellen dat zou een stuk gemakkelijker zijn.....

Het gaat op dit moment weer om een White on Black screen zoals in de email vermeld staat... Dit geld dus alleen voor de mensen die zich sinds gisteren hebben aangemeld....
Voor die prijs kan ik namelijk deze nog leveren....

De white on Blue zijn "uitverkocht" voor de prijs van 75 euro exc. verzendkosten...
De eerste 150 zijn namelijk verkocht (lees in dit topic het overzicht). Als je nu nog een White on Blue wilt hebben dan kost deze 135 euro exc. verzendkosten... Maar die kan ik niet meer aanbieden via de GoT inkoopactie, deze loopt via de site.

Dus aan jou de keuze?

Het mailtje is voor 165 andere personen geheel duidelijk geweest.... Maar je moet je adres gegevens invullen, je nickname etc etc.... staat er keurig in.... En even aankruisen je wensen tav het LCD sed 1330.... Ik zal er ook nog een optie inzetten voor het white on blue schermpje t6963c controller... Kun je zelf bepalen wat je wilt....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:48:
Nadeel: Alleen in het Nederlands
Dat is toch geen probleem. Schotel mij Nederlands voor, en je krijgt het in het Engels terug ;)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve als het goed is zijn er mensen thuis. Ikzelf zit op kantoor in Capelle.

edit:

Ik antwoord hier omdat mail niet echt lekker werkt op het moment. Ben al hele avond aan stoeien.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:59:
[...]

Dat is toch geen probleem. Schotel mij Nederlands voor, en je krijgt het in het Engels terug ;)
Ik zie dat de maker ook een engelse versie heeft gemaakt... bedank MdR _/-\o_
You´ve got mail....

Verwijderd

Topicstarter
Axster schreef op 24 juli 2002 @ 21:55:
Hallo mail.eve

Nu even de vraag of ik nu werkelijk meedoe met de inkoopactie, of dat ik op een wachtlijst sta. Kun je me alsjeblieft meedelen of ik nu reeds meedoe zodat ik meteen het geld naar je kan overmaken. En het klopt toch dat het bedrag 68 euro bedraagt.

Met vriendelijke groet

Axster
Ik snap je opmerking niet zo..... mail me even lcd@chello.nl

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dat zou idd ook kunnen. Weet alleen niet of dat ik beschikbaar ben... vergaderingen. Je kunt eventueel ook aan receptie afgeven. Maar moet je zelf maar ff bepalen. En me gvd outgoing mail werkt nog steeds niet fatsoenlijk...... :( Ga zometeen schoppen..... Tegen me router dan. PC is liev ;)
Als je af komt geven dan mail ik straks nog wel ff details evt zelfs via hotmail..... Maar hotmail is pure spammailadres dus die zal wel errrrrrrrrrrrrgggggggggggggg vol staan >:)

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 14 augustus 2002 @ 21:25:
Dat zou idd ook kunnen. Weet alleen niet of dat ik beschikbaar ben... vergaderingen. Je kunt eventueel ook aan receptie afgeven. Maar moet je zelf maar ff bepalen. En me gvd outgoing mail werkt nog steeds niet fatsoenlijk...... :( Ga zometeen schoppen..... Tegen me router dan. PC is liev ;)
Als je af komt geven dan mail ik straks nog wel ff details evt zelfs via hotmail..... Maar hotmail is pure spammailadres dus die zal wel errrrrrrrrrrrrgggggggggggggg vol staan >:)
Is goed ik geef hem wel af bij de receptie... Is voor mij toch een stukkie dichter bij... ik zie het adres wel voorbij komen....

• MR_VIPER

MR_VIPER

* MR_VIPER zit erover te denken om nog eens ff een mini verslag te maken voor dit topic. Hoeft niet veel in te staan >:)

White on blue uitverkocht voor cheapo prijs... evt tegen 135 pleuro te bestellen.
Enkele White on black beschikbaar be quick en maybe you can get one. Prijs word dan nog vermeld in je aanmeld mail
Schermen zitten op de boot.... 1 nadeel de boot is lek dus ze gaan zwemmend verder :+ just kidding ze zijn onderweg. Uitleverdatum 1e 150 met wat mazzel voor 15 september en anders tegen eind september.
www.grafisch-lcd.tk word www.grafisch-lcd.com en zal binnenkort met vernieuwde site in de lucht zijn.
Voor vragen kun je nog steeds mailen naar LCD@chello.nl Zeker voor vragen over beschikbaarheid, inschrijven en prijzen.
Als je het nu nog niet snapt. Lees dan eerst alle 1200 postings door en gebruik als nood een mailtje naar LCD@chello.nl of wacht totdat ondergetekende of een andere from the beginning volger je kan helpen. Je zult dan wel vaak de pech hebben dat we zeggen. Sjek de sait. >:)

offtopic:
Was in beetje pestbui :+

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

Yessssssssssssssssss mail werkte weer..... maar voor hoe lang :(

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 14 augustus 2002 @ 21:38:
Yessssssssssssssssss mail werkte weer..... maar voor hoe lang :(
Mailtje ontvangen:

Ik kom rond de klok van 9:30 om het af te geven...kun je hem morgen direkt aansluiten......

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Geen idee, hoelang?

* Twan V wenst je suc6 met je router)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• MR_VIPER

MR_VIPER

Is goed.... Mail ligt er weer uit :( Nu is het niet aan mij.... @home troubles... Had al zo'n vaag voorgevoel.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment is actief:

www.grafisch-lcd.tk

Gaat nog wel even naar de oude site.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 22:48 . Reden: url veranderd, voorkomt onnodig verwarring ]

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nog niet actief.... nog steeds lycos Mail.eve

*empty*

Verwijderd

http://www.grafisch-lcd.com/ ,

sorry maar deze link werkt nog niet hoor mail.eve

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:26:
http://www.grafisch-lcd.com/ ,

sorry maar deze link werkt nog niet hoor mail.eve
Bij mij wel !

Meh!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hey mail.eve.
het is echt een white on bleu lcd he???
het is geen black on bleu he?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nog steeds niet.... FF sjekke.... nope wil het nie doen.... Misschien de cache van @rotzooi over de emmer..... Maar geen link via de dotcom

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
mydogisgone schreef op 14 augustus 2002 @ 22:44:
hey mail.eve.
Black on Blue daar had ik nog niet eerder van gehoord... maar nee natuurlijk WHite On blue

• MR_VIPER

MR_VIPER

mydogisgone schreef op 14 augustus 2002 @ 22:44:
hey mail.eve.
Vrees niet hoofdlevering is blue/wh..... Er zijn echter een paar BL/wh beschikbaar voor de ongeduldige mensch.

Ikkuh dus....

edit:

Mail.eve was me net voor dju ;)

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

Black on blue..... hmmm Mail.eve wat dacht je van blackligt on Blue.... Extra fel oplichten van blue en je witte stuff in de buurt..... whow..... Vette brainwavestorm..... hahahahaha

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 14 augustus 2002 @ 22:49:
Black on blue..... hmmm Mail.eve wat dacht je van blackligt on Blue.... Extra fel oplichten van blue en je witte stuff in de buurt..... whow..... Vette brainwavestorm..... hahahahaha
ja daar zit wel wat in....wie weet.....

Voor iedereen die in de war komt met de lcd´s:

SED1330 CCFL lcd White on Black
t6963c BACKLIGHT White on Blue....

Voor backlight heb je geen inverter of wat dan ook nodig.... deze kan gevoed worden vanuit de molex van de computer...

Verwijderd

De link doet het wel, maar er staat nog niks op alleen die crapshitt van lycos

• eth0
Hij doet het nu wel goed :) geen lycos stuff meer

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

nou ik bedoel dus dat het usericon dat jij gebruikt mail.eve een beetje vage dingen in mijn hoofd doet denken dat het niet echt witte letters zijn dat er op het scherm verschijnt maar juist zwart.
snapje?
ik zag namelijk in de konmar van die schermpie's hangen voor prijzen te checken en die hadden een blauw achtergrond en witte letters. en die usericon van jou laat zien dat het blauw met zwarte letters is duss ik dat kwam ff in me hoofd op.
hahaha kan er ook niks aan doen. LOLOLOL
:) :) :) :) :) :) :) :)

[ Voor 0% gewijzigd door mydogisgone op 15-08-2002 00:17 . Reden: typefouthe ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• MR_VIPER

MR_VIPER

Die letters zijn blauw en de rest is wit...... Maar door de straling van CCFL Lijkt het blauw en zwart ;)

*empty*

Verwijderd

Er zijn dus geen potmeters nodig voor het contrast en het licht?

af kun je die nog altijd zelf eraan solderen?

(Ja ik heb weer vragen :D )

• MR_VIPER

MR_VIPER

Voor de versies met CCFL is dat niet mogelijk om lichtsterkte van die CCFL te regelen. Verder is er software matig de mogelijkheid om contrastregeling te doen. Deze regeling zal denk ik ook beter werken op een backlit (geen blacklight) LCD.

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

Geen edit omdat dit echt nieuwe message is.

Mail.eve Ik heb pakketje ontvangen en bekeken. En het ziet er TOP uit. Kan hem op dit moment nog niet testen. Misschien sloop ik vanmiddag wel ff een PC hier voor kleine test. Voor anderen kan ik melden dat er keurig soldeer werk op zit en de aflevering absoluut top is.

Oh en sorry dat ik niet ff kon komen. Telefoon in ene hand (klant) en probleem met laptop. Maar verder TOP!

edit:

Ik kan voor de anderen dus ook ff geen foto maken aangezien ik nog geen digicam heb en er op dit moment geen in me buurt is die ik ff kan lenen.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 15 augustus 2002 @ 09:03:
Voor de versies met CCFL is dat niet mogelijk om lichtsterkte van die CCFL te regelen. Verder is er software matig de mogelijkheid om contrastregeling te doen. Deze regeling zal denk ik ook beter werken op een backlit (geen blacklight) LCD.
Kleine correctie:

Voor de CCFL versie is het wel mogelijk om dmv een potmeter het contrast te regelen... De potmeter kan op pin 18 + 19 25k/212m....

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 15 augustus 2002 @ 09:51:
Geen edit omdat dit echt nieuwe message is.

Mail.eve Ik heb pakketje ontvangen en bekeken. En het ziet er TOP uit. Kan hem op dit moment nog niet testen. Misschien sloop ik vanmiddag wel ff een PC hier voor kleine test. Voor anderen kan ik melden dat er keurig soldeer werk op zit en de aflevering absoluut top is.

Oh en sorry dat ik niet ff kon komen. Telefoon in ene hand (klant) en probleem met laptop. Maar verder TOP!

edit:

Ik kan voor de anderen dus ook ff geen foto maken aangezien ik nog geen digicam heb en er op dit moment geen in me buurt is die ik ff kan lenen.
Ik had er toch maar wel een inverter bij gedaan.... het is een nieuw type inverter, 5 volt.... Ziet er beter uit dan een CCFL inverter 12 volt.... Je display geeft ook een betere kwaliteit met deze inverter...

Veel plezier ermee.....

Ik heb nog foto´s van vandaag met het serienummer erop.... maar ze zijn helaas niet zo duidelijk geworden...stuur ze vanavond wel even door naar.... Het serie nummer is er wat onhandig opgekrabbeld, maar geen zorgen, heb vanaf vandaag daar een malletje voor....

En bedankt voor het compliment....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 08:20:
Er zijn dus geen potmeters nodig voor het contrast en het licht?

af kun je die nog altijd zelf eraan solderen?

(Ja ik heb weer vragen :D )
Zie het antwoord van Mr._Viper.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:50:
[...]

Zie het antwoord van Mr._Viper.....
Zo Ed,

Weer ff op GoT? Ja ja ik volg het ook wel hoor, ik ben alleen niet een verschrikkelijk fanatieke tweaker... 8)7

Rustig in sdb? Wel mooi systeem heb je wat ik op pics zie. Relaxte lcd. Maar goed, ik ga weer verder. Keep up the good work!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zoooooooooooooo....

Ik heb eindelijk kunnen testen. En jah ut werruhkt :) Zit allemaal zeer strak in elkaar en ik kan nu een extern caseje gaan modden. PowerLCD werkt goed. De rest zal ik nog wel eens uitproberen maar voor nu is dit al OK.

Mail.eve bedankt voor de strakke kwaliteit en natuurlijk voor de zorgvuldige en goede aflevering. En voor mensen die nog wachten. Het is het wachten echt waard. Je krijgt mooi spul dat netjes in elkaar is gezet.

*empty*

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

MR_VIPER schreef op 15 augustus 2002 @ 19:03:
Zoooooooooooooo....

Ik heb eindelijk kunnen testen. En jah ut werruhkt :) Zit allemaal zeer strak in elkaar en ik kan nu een extern caseje gaan modden. PowerLCD werkt goed. De rest zal ik nog wel eens uitproberen maar voor nu is dit al OK.

Mail.eve bedankt voor de strakke kwaliteit en natuurlijk voor de zorgvuldige en goede aflevering. En voor mensen die nog wachten. Het is het wachten echt waard. Je krijgt mooi spul dat netjes in elkaar is gezet.
Yeah, klinkt goed!

Hoe lang is de paralelle kabel? Mail.eve kan je deze evt. extra lang worden uitgevoerd??

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hij is lang genoeg naar mijn mening. Eventueel kun je altijd een printerverlengkabel ertussen zetten. Schat de lengte op zo'n 60 cm.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 15 augustus 2002 @ 19:20:
[...]

Yeah, klinkt goed!

Hoe lang is de paralelle kabel? Mail.eve kan je deze evt. extra lang worden uitgevoerd??
Als ik nu ga roepen ja dat kan, dan krijg ik 165 wensen... dus roep ik dat dan maar niet..... :X

je weet de weg..... :z

Mr_Viper:

Okay heerlijk dat het werkt..... en bedankt voor de complimenten.... wellicht heb je wat foto s voor de mensen? ......

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb geen foto's helaas. Ik ga ze niet met me webcam maken. Is te donkere plek daarvoor. Hij staat no op me case en simpel aangesloten. Zo gauw ik mogelijkheid heb om foto's te maken dan zal ik dat doen. Ik hoop dat dat zo snel mogelijk is.

* MR_VIPER had gehoopt al digicam te hebben maar helaas ivm slechte communicatie bij mijn werkgever heb ik niet de centen die ik nog moet hebben en dus helaas me digicam nog niet.

*empty*

Verwijderd

Ik heb het volgende idee...mn pc staat boven..voor beneden onder mn tv ga ik een kastje maken van brushed aluminium met daarin de LCD en een IR-ontvanger...NOU IS DE VRAAG: heeft iemand een goeie oplossing om de kabels te verlengen? kan ik bijvoorbeeld de kabeltjes van de printer kabel zonder probleem verlengen of wordt de afstand dan te groot? En kan ik de LCD ook op een adapter aansluiten?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Alles kan.

*empty*

Verwijderd

Fijn

Verwijderd

ja zo'n kabel kan je wel verlengen tot 25m hoor

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Alles kan langer beter sneller je moet aleen maar een manier vinden om het voor elkaar te krijgen.
maar Bonanza76 wat dacht je er van om het draadloos te maken dat kan vast wel op een of ander manier. bv. door infra rood of gewoon door een zend ontvanger modulen. en een leuke accu voor bij je LCD :D.
zoals al gezegd werd door MR_VIPER "alles kan." Dus doet er wat mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay...

www.grafisch-lcd.com heeft een nieuw gezicht.... Bijna alles werkt.... Alleen nog de besteld functie.... maar daar wordt aan gewerkt....

Vanavond komt er nog een update... pfffff tis wel warm... maar okay... hij komt...

• MR_VIPER

MR_VIPER

En helaas mensen die webcam pics van me zijn bagger dus duurt nog ff voor mijn pics komen.

Site ziet er goed uit..... Maaruh mag die middenschuifbalk een ander kleurtje.... Dacht dat me TFT kapot was gesprongen. Mooi blauw is niet lelijk. Maar het heeft niet mijn voorkeur ;) Verder zit site goed in elkaar.

*empty*

Verwijderd

de site ziet er gelikt uit mail.eve

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

kan je nog aan zulke dingen komen? zijn die blauw of zelfgemaakt?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:35:
[...]

Kleine correctie:

Voor de CCFL versie is het wel mogelijk om dmv een potmeter het contrast te regelen... De potmeter kan op pin 18 + 19 25k/212m....
18&19??? :?

ik heb hier een aansluit schema voor de T6963c en daar staat dat 18 de D7 en 19 de FS...
er staat bij pin 4 wel een postmeter die aan de -12V en de gnd wordt gehangen

ikke snappe niks meer van :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:10:
[...]

18&19??? :?

ik heb hier een aansluit schema voor de T6963c en daar staat dat 18 de D7 en 19 de FS...
er staat bij pin 4 wel een postmeter die aan de -12V en de gnd wordt gehangen

ikke snappe niks meer van :?
Je kunt niet de schema s 1 op 1 overnemen... wat voor type lcd heb je, merk bv... Wat ik bedoelde is bestemd vioor de seiko epson sed1330... die via deze actie verkocht worden

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve misschien een deel 2 openen en slotje op deze..... Dit is al post 1250.

*empty*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 21:14:
[...]

Je kunt niet de schema s 1 op 1 overnemen... wat voor type lcd heb je, merk bv... Wat ik bedoelde is bestemd vioor de seiko epson sed1330... die via deze actie verkocht worden
Ik heb het natuurlijk over dat lcd'tje wat ik van jou ga kopen.
(dus.....)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve even nog over de site en vooral over de update...... Ik geloof niet dat het deze week al 2012 was :+

*empty*

Verwijderd

MR_Viper waar zie jij 2012 staan?

Verwijderd

En Mr_viper nog een vraag, Welke kleur wil je het dan hebben, ik kan de scrollbar van het menu nog wel wit maken. Maar voor de andere pagina's is dit de kleur die het dichts in de buurt komt...

Trouwens bedankt dat je het ff meld( :? ik had dat helemaal over het hoofd gezien van die kleur instelling.... van het menu :? ) Thanx ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 23:07 . Reden: ik denk doe er nog iets bij ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 22:16:
[...]

Ik heb het natuurlijk over dat lcd'tje wat ik van jou ga kopen.
(dus.....)
Aha..... nu begrijp ik het... Jij hebt een t6963c deze heeft een dimmer van het backlit via software.... dat is een stuk gemakkelijker...

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 16 augustus 2002 @ 22:32:
Mail.eve even nog over de site en vooral over de update...... Ik geloof niet dat het deze week al 2012 was :+
Help me even...2012 !

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 16 augustus 2002 @ 21:16:
Mail.eve misschien een deel 2 openen en slotje op deze..... Dit is al post 1250.
Ik zal dat morgenavond als eerste doen... maar ga nu slapen en morgen de gehele dag werken....

Verwijderd

jeej "The LCD Story" Part II

• rambo-2001

rambo-2001

be anonymous

klein vraagje waarvoor dient de reset knop ?

Verwijderd

rambo-2001 schreef op 16 augustus 2002 @ 23:46:
Ik gok om um te resetten :P , nee maar ik denk voor als ie is vastgelopen

• rambo-2001

rambo-2001

be anonymous

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 23:58:
[...]

Ik gok om um te resetten :P , nee maar ik denk voor als ie is vastgelopen
volgens mij kan een lcd scherm niet vastlopen , maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ?

Verwijderd

Volgens mij wil het wel 's voorkomen dat het LCD de gegevens niet meer goed weergeeft.. een soort vastloper dus, d.m.v. die reset knop zal je de data/stroomtoevoer fff tijdelijk onderbreken zodat het probleem verholpen is... (gok ik...) Mijn PC loopt ook niet vast.. maar toch heeft ie een reset knop.. stamt nog uit het Win95/98 tijdperk ;)

Verwijderd

Topicstarter
rambo-2001 schreef op 16 augustus 2002 @ 23:46:
Eigenlijk is het meer een INIT knopje... Door het verwissellen van de programmatuur kan het zijn dat de gegevens niet juist worden weergegeven.... Door op de reset (init) knop te drukken wordt je LCD gereset... en kun je de programmatuur opnieuw laden....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Keej een vroege post van mij. Ben vandaag voor de rest hele dag weg.

Punt 1: Ik zag 2012 in de update staan bij ontvangen LCD.

Punt 2: De kleurinstelling. Ik denk dat er meet een css gewerkt wordt voor de homepage :? Zo ja dan staat nu de kleur van de scrollbars (om het even welke) op nogal hard blauw. Pak de 16 basic kleuren en pak cyaan. Ik denk dat je beter een wat mattere kleur kan pakken die niet zo hard op de ja afkomt. Doe dit dan door middel van een Hex-waarde. (Bijvoorbeeld: 45AEFF) Dit is blauw wat donkerder als de page en wat matter. Ik denk dat dit de pagina wat beter eruit laat komen. Ik heb scrrencaps. 1 ervan heb ik snel ff de kleur veranderd, niet alles alleen ff om verschil aan te geven.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/webpage1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/webpage2.jpg
Hoop dat het nu wat duidelijker is.
Punt 3: Zie punt 1
Punt 4: Idd blijft software hangen in LCD als je software afsluit. Dan moet je scherm opnieuw "gestart" worden. Een soort reboot dus. En dus heb je dan iets nodig wat dat doet. De Reset-knop dus.

Hoop dat u allen weer wat wijzer bent. Ik in ieder geval wel. Op zaterdag opstaan voor 7 uur is nooit grappig. (Met dank aan stendersvroeg) :+

*empty*

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 23:21
Loopt deze inkoopactie nog, kan er niet echt achter komen.... Het ziet er wel gaaf uit, ook iets voor een newbie op dit gebied????

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zeker iets voor de newbie. Als Macer even de site goed doorleest dan zie je dat de aktie nog steeds loopt. Anders is het nutteloos om prijzen te vermelden. Dus controleer de site ff Macer en stuur anders een mailtje naar lcd@chello.nl (Pas nadat je de site hebt doorgenomen www.grafisch-lcd.com )

edit:

FF zwaar offtopic..... Voor mensen die wel eens willen zien waar ik elke avond tegenaan zit te kijken. Mijn desktoppie

*empty*

Verwijderd

Hey mister viper alvast bedankt. Ik zal ff kijken wat ik kan doen, Eeeuhm vanacond ga ik nog wat aanpassingen doen en als het goed is moet de site maandag helemaal klaar zijn als het niet eerder is. Ik vindt het heel fijn dat iedereen mee denk.(van foutje leer je zeg ik dan maar) En ik heb het ook maar ff in me vrije uurtjes gedaan. Maar ik ga er aan werken.

Mazzels :*)

Verwijderd

ik ben et waarschijnlijk vergeten, en op de site zie ik et ook niet staan, maar wanneer worden ze ongeveer afgeleverd? (ongeveer)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:21:
ik ben et waarschijnlijk vergeten, en op de site zie ik et ook niet staan, maar wanneer worden ze ongeveer afgeleverd? (ongeveer)
ergens tussen 2 september en 7 oktober, if im not mistaken

Verwijderd

Topicstarter
_Dennizz_ schreef op 17 augustus 2002 @ 20:28:
[...]

ergens tussen 2 september en 7 oktober, if im not mistaken
Correction:

15 september en oktober...

Mr_Viper:

Kun jij een kort verslag maken van dit Topic, dan kan ik morgen de nieuwe openen en beginnen met het korte verslag.... _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Als je intresse hebt in een lcd.....

bestellen kan op:

www.grafisch-lcd.com

Zie bestel......

• MR_VIPER

MR_VIPER

* MR_VIPER gaat ff schrijven ik mail het wel door.

*empty*

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Die fotootjes van PowerLCD beta 1.2 zien er wel tof uit. Ben benieuwd hoe dat er met een blauwe lcd uitziet :)
Word een nieuwe versie van PowerLCD ook iets uitbreidbaar? dus bijvoorbeeld zelf positioneren van bepaalde info enzow. Of zijn dat die skinz?

Verwijderd

Scarp schreef op 18 augustus 2002 @ 09:41:
Die fotootjes van PowerLCD beta 1.2 zien er wel tof uit. Ben benieuwd hoe dat er met een blauwe lcd uitziet :)
Word een nieuwe versie van PowerLCD ook iets uitbreidbaar? dus bijvoorbeeld zelf positioneren van bepaalde info enzow. Of zijn dat die skinz?
Ik denk dat je dit beter in een ander topic kunt vragen nl:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/476314

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat je dit beter in een ander topic kunt vragen nl:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/476314
mjah... ik zag bijna 30 pagina's daar ... ben te lui om te lezen :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mag je voor straf dit hele topic doorlezen. Naderhand stellen we vragen uit 1 van de 1276 posts >:)

*empty*

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Scarp schreef op 18 augustus 2002 @ 12:02:
[...]

Hmm ik ziet er daar toch echt maar 8 pagina's hoor dus valt alemaal wel mee :)
je kan dan toch ook gewoon eff zoeken op skin in dat topic .... gewoon maximaal aantal post per pagina zeten en zoeken maar met CTRL - F :)

Verwijderd

Scarp schreef op 18 augustus 2002 @ 12:02:
[...]

Ik heb view iets hoger staan (is bij mij dus 15 pagina´s) en heb er al de eerste 11 gehad....

Maar i k ben bang dat MrChronoM en Zotty (als ik mijn niet vergis) vinden dat nog niet echt belangrijk. Wel kun je zelf skins maken, deze worden dan van een bmp van 240*128 (goh zou het...) omgezet naar een text file met allemaal binaire waardes.

• Scarp
  • Niet online
Hehe ... mjah ... ik lees ut nog wel eens. Of als ik ooit eens zin heb maak ik zelf wel iets. De echte tweakert doet ut zelf tenslotte. Kijken of ut mogelijk is om zoiets in c# en .net te maken :P
Anyway ... leuk progje verder die powerlcd :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Goed idde om een deel 2 te maken.

Misschien ff aan een mod vragen of hun met blauwe letters, de eerste post kunnen editten, met een verslagje. Duidelijk voor mensen die beginnen met lezen.

w00t

• MR_VIPER

MR_VIPER

2e topic is in de maak met mini verslagje. Waarschijnlijk word die vanavond of morgen geopend en zal er slot worden aangevraagd op deze.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Okay het is een feit:

Via deze topic geen vragen meer stellen ga nu naar:

LCD INKOOPACKTIE PART II

Met speciale dank voor Mr_Viper
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.