Ik heb vandaag en L2014 binnengekregen. De verzender had deze in een goedkope plastic videodoos verpakt (de LCD in dik schuim). Compleet met van die bruine tape erom. Zo'n doosje kost weinig denk ik. Komt gegarandeerd heel aan.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:56:
[...]
Er is vandaag weer veel geschreven en veel gevraagd....
Als een lcd kapot zou gaan dan gaat ie gewoon terug naar de leverancier.... er kan altijd wat mis gaan...... Ik zal er goed voor zorgen dat ze goed en netjes verstuurd worden......
Verwijderd
EvE, ik zat net je site nog eens te bekijken en misschien is het een idee onze krachten te bundelen. Zoals je misschien al weet hebben Mr.ChronoM en ik ook een site over grafische LCD's => http://gfxlcd.schijf.org
Met z'n drieen moeten we toch een super-site kunnen neezetten
Ik krijg regelmatig mail van mensen uit het buitenland over dit onderwerp, dus een Engelse versie, naast de nederlandse, is min of meer een must. Engels is voor mij geen probleem, dat schud ik zo uit m'n mouw. Verder moet het natuurlijk zo uitgebreid mogelijk zijn.
Kortom, wat vind je hiervan?
Ik zal Mr.ChronoM even mailen om te vragen wat hij van het idee vind.
Met z'n drieen moeten we toch een super-site kunnen neezetten
Lijkt me een super idee..... dan heb je de bronnen ook direct bij elkaar ..... greatVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:45:
EvE, ik zat net je site nog eens te bekijken en misschien is het een idee onze krachten te bundelen. Zoals je misschien al weet hebben Mr.ChronoM en ik ook een site over grafische LCD's => http://gfxlcd.schijf.org
Met z'n drieen moeten we toch een super-site kunnen neezettenIk krijg regelmatig mail van mensen uit het buitenland over dit onderwerp, dus een Engelse versie, naast de nederlandse, is min of meer een must. Engels is voor mij geen probleem, dat schud ik zo uit m'n mouw. Verder moet het natuurlijk zo uitgebreid mogelijk zijn.
Heren denk er wel aan strakke lay-out, max resolutie op 800x600 of 1024x768, plz geen flash. En als kan weinig java-script.
*empty*
Verwijderd
En leifst geen M$ WORD voor htmlMR_VIPER schreef op 08 augustus 2002 @ 07:31:
Heren denk er wel aan strakke lay-out, max resolutie op 800x600 of 1024x768, plz geen flash. En als kan weinig java-script.
(dan wordt de site onnodig traag!)
Als bikel moet je ook NOTEPAD gebruiken.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 08:11:
[...]
En leifst geen M$ WORD voor html
(dan wordt de site onnodig traag!)
Geef mij maar de SIG SG550-1 .308 bold action..... hoezo offtopicVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Volgens mij is het nog steeds een M4A1, toch???
En vergeet de Steyr AUG niet, lekker precies
Wat gaat dit topic toch VERY off-topic zeg!
Nee de ECHTE bikkels gebruiken vi onder *nix en maken hem compatible met lynx
offtopic:
hoe krijg je een newline in je sig?
hoe krijg je een newline in je sig?
[tochdanookmaarietsontopic]
[/tochdanookmaarietsontopic]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Nee da's nie waar he... een EEEEEECHTE bikkel doet het OF met copy conRoeligan schreef op 08 augustus 2002 @ 16:35:
[...]
Nee de ECHTE bikkels gebruiken vi onder *nix en maken hem compatible met lynx
Een superbikkel doet het om zijn brood mee te verdienen, en een nieuwe regel in je sig doe je met
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Nix off-topic ... geintje op z'n tijd moet kunnen hoorVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Volgens mij is het nog steeds een M4A1, toch???
En vergeet de Steyr AUG niet, lekker precies
Wat gaat dit topic toch VERY off-topic zeg!
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Stok, heeft de komende weken genoeg vrije tijd voor het verlenen van hulp aan de website
Mijn werkgever is bijna failliet en Stok heeft dus saampjes met al zijn collega's ontslag op bedrijfseconomische redenen gekregen
Oftewel, op naar loonsverhoging bij een ander bedrijf 
En ja, Stok werkte bij een internetbedrijf, en ja Stok doet/deed de websites voor oa Heineken
En ja, Stok werkte bij een internetbedrijf, en ja Stok doet/deed de websites voor oa Heineken
die groene heineken site???????????????????????????????????
of niet???
want die vond ik behoorlijk gaaf gemaakt...
of niet???
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
ik vond ut een klte ding... gelukkig verschillen smaken...
*empty*
Verwijderd
<sorry maar ik had geen zin om 45 pagina's door te worstelen>
kan ik mij nog steeds inschrijven?
kan ik mij nog steeds inschrijven?
Verwijderd
De site is afgrijselijk lelijk. Maarja, als het reclamebureau het zo wil....mydogisgone schreef op 08 augustus 2002 @ 18:52:
die groene heineken site???????????????????????????????????
of niet???
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je deze ook lelijk vindt http://www.feestje.nl
De flash animatie is geheel afhankelijk van waar de bezoeker op de site is geweest, wat hij heeft gedaan, en hoelang hij op de site aanwezig is
Alle looppaden worden random aangemaakt, en onthefly berekend
sirchay check ff www.grafisch-lcd.tk
*empty*
Goedenavond medetweakerts..... dat zeg ik Gamma...
Heden is de lijst weer geheel actueel gemaakt.....
Inmiddels al 2801 hits op de site....
ondanks dat hij hartstikke traag is.. maar daar wordt een gewerkt.... Ik zie dat een aantal mensen willen mee helpen... ik zal het allemaal doorsturen naar de maker...
Heden is de lijst weer geheel actueel gemaakt.....
Inmiddels al 2801 hits op de site....
ondanks dat hij hartstikke traag is.. maar daar wordt een gewerkt.... Ik zie dat een aantal mensen willen mee helpen... ik zal het allemaal doorsturen naar de maker...
Op de site zijn nog wat handige links onder SOFTWARE bij gezet....
doe ermee je voordeel.... bereid jezelf goed voor op de komst van dit prachtig stukje gadget...
www.grafisch-lcd.tk
doe ermee je voordeel.... bereid jezelf goed voor op de komst van dit prachtig stukje gadget...
www.grafisch-lcd.tk
Als je een server zoekt mail.eve dan kan ik misschien wel helpen. Heb nog ergens space over op een dedicated server.
*empty*
Bedankt voor het aanbod Mr_viper, maar die heb ikzelf al.... tis alleen een tijdelijk doorlink daarom is ie wat trager.....MR_VIPER schreef op 09 augustus 2002 @ 07:24:
Als je een server zoekt mail.eve dan kan ik misschien wel helpen. Heb nog ergens space over op een dedicated server.
Weet niet of ik dit hier moet posten...
Ben net als de rest aan 't wachten op m'n LCD. Gezien mijn ongeduld, ben ik maar alvast gaan rommelen met PowerLCD
PowerLCD gedownload, uitgepakt, DLportIO drivers geinstalleerd (allemaal geen enkel probleem).
Nu ben ik dus bij stap 3:
PowerLCD needs MrCHronoMs_LCD_Driver.dll to output data to a display.
This DLL as to be registered in Windows to work properly. To register
this DLL you have to type : "regsvr32 C:\Program Files\PowerLCD\MrChronoMs_LCD_Driver.dll"
into the Run window (Windows-button + r).
pakt ie dus niet
Komt dit doordat ik geen LCD aan m'n paralelle poort heb hangen
Zou jammer zijn want ik wil graag al een beetje kijken wat PowerLCD kan...
Ben net als de rest aan 't wachten op m'n LCD. Gezien mijn ongeduld, ben ik maar alvast gaan rommelen met PowerLCD
PowerLCD gedownload, uitgepakt, DLportIO drivers geinstalleerd (allemaal geen enkel probleem).
this DLL you have to type : "regsvr32 C:\Program Files\PowerLCD\MrChronoMs_LCD_Driver.dll"
pakt ie dus niet
Komt dit doordat ik geen LCD aan m'n paralelle poort heb hangen
Als je de regel iets anders intikt pakt hij hem denk ik wel.....Beun_de_Haas schreef op 09 augustus 2002 @ 11:13:
Weet niet of ik dit hier moet posten...
pakt ie dus niet
Komt dit doordat ik geen LCD aan m'n paralelle poort heb hangenZou jammer zijn want ik wil graag al een beetje kijken wat PowerLCD kan...
Tik in het run window de volgende regel:
regsvr32 "C:\program files\powerlcd\mrchronoms_lcd_driver.dll"
Verder wel ff goed kijken of je wel goede plek aangeeft in het statement. Dus als je pakket op andere plek als standaard hebt geinstalleerd daar naar verwijzen.
*empty*
Yep, dat werrukt nu. Thanks Viper!
Nu allen nog de volgende foutmelding tijdens het starten van PowerLCD:
samengevat: MSWINSCK.OSX not correctly registered
[edit] a file is missing or invalid
hetzelfde verhaal geloof ik..... mswinsck.osx moet ook vervangen worden en opnieuw geregistreerd. Staat geloof ik in zelfde directory. Kan nu ff niet nakijken. Verder voor de toekomst ff een tip.
Als je in windows in een directory naam met spaties hebt moet je het statement met die naam tussen aanhalingstekens zetten dus als volgt:
regsvr32 "c:\program files\.......\*.dll"
copy "d:\download\powerlcd final\*.*"
enz.
enz.
Hoop dat dat nu duidelijk is Beun_de_Haas
Als je in windows in een directory naam met spaties hebt moet je het statement met die naam tussen aanhalingstekens zetten dus als volgt:
regsvr32 "c:\program files\.......\*.dll"
copy "d:\download\powerlcd final\*.*"
enz.
enz.
Hoop dat dat nu duidelijk is Beun_de_Haas
*empty*
Nog niet helemaal duidelijk. Ik zit nu verder te lezen in het topic "[LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2". Maar ben er nog niet helemaal uit. Kennelijk zijn er een aantal *.ocx files die je moet registreren. Maar waar en precies hoe 
Het vreemde is dat hier geen woord over wordt gerept in de readme file die er bij PowerLCD zit
Het vreemde is dat hier geen woord over wordt gerept in de readme file die er bij PowerLCD zit
die zelfde melding heb ik ook maar kan die ocx vinden in die dir van powerlcd zelfs niet ergens in system dir.Beun_de_Haas schreef op 09 augustus 2002 @ 12:41:
Nog niet helemaal duidelijk. Ik zit nu verder te lezen in het topic "[LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2". Maar ben er nog niet helemaal uit. Kennelijk zijn er een aantal *.ocx files die je moet registreren. Maar waar en precies hoe
ik kan hem wel vinden (moet je zoeken op v erborgen bestanden aanzetten) 
de vraag is alleen moet ik die bestande dan gewoon overschrijven??
de vraag is alleen moet ik die bestande dan gewoon overschrijven??
die ocx-en zitten als het goed is ook in de zip erbij.... Ik kan het nu niet nakijken zit op me werk en kan daar ff niet at random gaan registreren. Ook die ocx kan m.b.v. regsvr32 erin gezet worden. Ik heb daar ook ergens iets over gelezen weet alleen niet meer waar. In ieder geval ff alle dll's en ocx die in pakket erbij zitten onder bepaalde map, weet ff de naam niet, registreren
*empty*
[edit] negeer wat hier stond...jordan2k schreef op 09 augustus 2002 @ 12:54:
heb het hij draait nu.
Ik heb 'm voor mekaar!!!!!!!!
Nu wordt ik dus helemaal ongeduldig
Ziet er trouwens strak uit PowerLCD. Mr. ChronomM en MaNDaRk
idd is een mooi proggie!
Misschien zou het leuk zijn om er ook een tabje bitmap in te zetten, zodat hij er ook een custom bitmap doorcycled. Maar volgens mij stel ik die vraag hier helemaal verkeerd...
Misschien zou het leuk zijn om er ook een tabje bitmap in te zetten, zodat hij er ook een custom bitmap doorcycled. Maar volgens mij stel ik die vraag hier helemaal verkeerd...
Dat zat ik ook al te denken. In het topic wat hierover gaat valt op de een of andere manier niet meer te posten ([LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2).
Misschien zijn de makers van PowerLCD op vakantie
Misschien zijn de makers van PowerLCD op vakantie
In de nieuwe versie 1.2beta is dit al ingevuld, ook gameinfo en wellicht straks ook emailchecker...Twan V schreef op 09 augustus 2002 @ 17:40:
idd is een mooi proggie!
Verwijderd
Zekers wel relax dat PowerLCD, ik denk ook maar ff proberen en ik zit hier echt op mijn bureau te kwijlen man
Laat me raden mazda626...
Dat wordt vast een Ajax bitmappie, die jij op je LCD gaat projecteren
Dat wordt vast een Ajax bitmappie, die jij op je LCD gaat projecteren
Klopt het dat het zou kunnen dat het nu nog maar een maandje duurt?
w00t
check www.grafisch-lcd.tk eth0.
*empty*
mail lcd@chello.nl
staat ook ergens op die site
Even mailen naar lcd@chello.nleth0 schreef op 09 augustus 2002 @ 18:55:
Wanneer loopt het inschrijven voor deze actie af?? wil er mischien nog een of twee extra bestellen
Je hoeft een wens maar te denken en hij wordt uitgevoerd.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 18:05:
In de nieuwe versie 1.2beta is dit al ingevuld, ook gameinfo en wellicht straks ook emailchecker...
I wish this worked in real life...
Complimenten aan de Plcd-ploeg
Verwijderd
In het mapje DLLs staan de OSX bestanden. Kopieer die naar de locatie van de executable van PowerLCD (als ze er niet staan, verborgen bestanden uitzetten)Beun_de_Haas schreef op 09 augustus 2002 @ 12:21:
Yep, dat werrukt nu. Thanks Viper!
Verwijderd
*.OCX toch??? (5* OCX en 1 dll)Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 00:11:
[...]
In het mapje DLLs staan de OSX bestanden. Kopieer die naar de locatie van de executable van PowerLCD (als ze er niet staan, verborgen bestanden uitzetten)
jongens kijk naar de tijd en de dag..... logisch toch dat het een typo is.....
*empty*
Ja natuurlijk volgende week gaan de eerste white on black LCd de deur uit... Ik verwacht eind volgende week wederom 12 sed1330 white on black lcd's.... Deze gaan die week daarna de deur uit... En verder zal het wachten worden op de andere lcd's.... De site gaat goed, een aantal jongens zijn er druk mee bezig... Dus ook daar gaat het eigenlijk goed mee... Ik ben nu bezig met 320x128 LCD te verkrijgen....
***UPDATE***
Vanuit Duitsland kreeg ik het volgende bericht:
10.08.2002
Produktion angelaufen
Am Montag, dem 12.08.2002 wird die Produktion der blauen LCD's anlaufen !
Der aktuelle Liefertermin ist somit der 15.09.2002
Die datum van uitleveren gaat nog iets naar voren, maar laat ik me hier op richten dan kan ik mijn planning van het solderen erop af gaan stemmen...
Mannen & vrouwen ZE KOMEN
Vanuit Duitsland kreeg ik het volgende bericht:
10.08.2002
Produktion angelaufen
Am Montag, dem 12.08.2002 wird die Produktion der blauen LCD's anlaufen !
Der aktuelle Liefertermin ist somit der 15.09.2002
Die datum van uitleveren gaat nog iets naar voren, maar laat ik me hier op richten dan kan ik mijn planning van het solderen erop af gaan stemmen...
Verwijderd
JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 20:25:
Wrom gaat die uitlever-datum nog wat naar voren als ik vragen mag? Wat weet jij wat wij niet weten ?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja ik weet iets wat jij niet weet, dit is de uiterlijke datum, maar ik heb gevraagd om de partij in tweeen te spitsen en dan bij de eerste produktie de eerste 250 direct te versturen en daarna de volgende 250 stuks.... en dat is dus een mogelijkheid om ze iets eerder in huis te hebben... maar ik richt me nu op 15 september... dan staan we paraat met 4 man om te solderen..... testen ....... versturen .....
Verwijderd
hm.... Ik kan niet wachten!!!
suc6 gewenst iig met solderen (is toch eigenlijk een toonig, steeds hetzelfde solderen)
mail.eve
suc6 gewenst iig met solderen (is toch eigenlijk een toonig, steeds hetzelfde solderen)
Ik weet dat ik een beetje lui en laat ben.
Maar het topic is wat lang... En wil weten of ik nog kan bestellen ....
En welk lcdtje is het nu precies, met welke prijs (start anders effe een nieuw topic).
Ik ben zeker wel geinteresseerd... Maar dan moet ik wel effe alles bij mekaar hebben, want door 47 pagina's lezen vind ik toch wat veel
Sowiezo vind ik het gaaf dat je deze actie hebt gestart voor de mede tweaker!
Maar het topic is wat lang... En wil weten of ik nog kan bestellen ....
En welk lcdtje is het nu precies, met welke prijs (start anders effe een nieuw topic).
Ik ben zeker wel geinteresseerd... Maar dan moet ik wel effe alles bij mekaar hebben, want door 47 pagina's lezen vind ik toch wat veel
Sowiezo vind ik het gaaf dat je deze actie hebt gestart voor de mede tweaker!
Verwijderd
hehe beters dat ze komen en ja je kan nog aanmelden mail lcd@chello.nl en je krijgt vanzelf antwoord
250+250 = 500... wow, we're talking big numbersVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:32:
Ja ik weet iets wat jij niet weet, dit is de uiterlijke datum, maar ik heb gevraagd om de partij in tweeen te spitsen en dan bij de eerste produktie de eerste 250 direct te versturen en daarna de volgende 250 stuks.... en dat is dus een mogelijkheid om ze iets eerder in huis te hebben... maar ik richt me nu op 15 september... dan staan we paraat met 4 man om te solderen..... testen ....... versturen .....
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Hoe dik is dat LCDtje nu eigenlijk. Ik weet alle afmetingen maar niet de dikte (of ik kijk niet goed rond in deze topic)
mail.eve?
mail.eve?
Verwijderd
Wat je zou kunnen doen is je view op het max aantal topics zetten en dan metVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:55:
Hoe dik is dat LCDtje nu eigenlijk. Ik weet alle afmetingen maar niet de dikte (of ik kijk niet goed rond in deze topic)
mail.eve?
ctrl+f zoeken naar dikte
(ik heb daar nou even geen zin in xcuses!)
Dikte LCD exc. printplaat 9 mm, inc. printplaat 10mmVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:55:
mail.eve?
Mede-Tweakers.
Bij aflevering wordt LCD getest en daar word foto van gemaakt verder wordt er een standaard mail verzonden voor je gegevens en de controle ervan. Ik zal zometeen laten zien hoe de mail en foto eruit ziet. Op de foto is met rood een serienummer aangebracht (photoshop). De bedoeling is om op die plek een serienummer (met een CD-marker op printplaat) te zetten zodat jullie aan de hand van mail en straks uiteindelijk LCD kunnen controleren of het het juiste LCD is. DIT SERIENUMMER IS EEN VOORSTEL. LAAT HOREN WAT JE ERVAN VINDT!
Verder zal de mail er als volgt uitzien:

*naam*,
Hierbij de gegevens check voor het verzenden van het White on Blue lcd…
Zijn deze gegevens juist:
(De gegevens staan op LCD. Deze heb ik zwart gemaakt ivm privacy redenen.)
[ ] Ja, stuur hem maar door
[ ] Nee,
Naam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Met vriendelijke groet,
Mail.eve LIA
Laat nog even weten wat je van het idee van de serienummers vind. Dan kan Mail.eve hier rekening mee houden bij het Solderen en versturen etc etc.
Bij aflevering wordt LCD getest en daar word foto van gemaakt verder wordt er een standaard mail verzonden voor je gegevens en de controle ervan. Ik zal zometeen laten zien hoe de mail en foto eruit ziet. Op de foto is met rood een serienummer aangebracht (photoshop). De bedoeling is om op die plek een serienummer (met een CD-marker op printplaat) te zetten zodat jullie aan de hand van mail en straks uiteindelijk LCD kunnen controleren of het het juiste LCD is. DIT SERIENUMMER IS EEN VOORSTEL. LAAT HOREN WAT JE ERVAN VINDT!
Verder zal de mail er als volgt uitzien:

*naam*,
Hierbij de gegevens check voor het verzenden van het White on Blue lcd…
Zijn deze gegevens juist:
(De gegevens staan op LCD. Deze heb ik zwart gemaakt ivm privacy redenen.)
[ ] Ja, stuur hem maar door
[ ] Nee,
Naam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Met vriendelijke groet,
Mail.eve LIA
Laat nog even weten wat je van het idee van de serienummers vind. Dan kan Mail.eve hier rekening mee houden bij het Solderen en versturen etc etc.
*empty*
Nog ff bericht voor Mail.eve..... probeer ipv BMP's JPG's te maken. Dit ivm mailcapaciteit op sommige adressen
* MR_VIPER heeft daar gelukkig geen problemen mee
* MR_VIPER heeft daar gelukkig geen problemen mee
*empty*
Verwijderd
Mij zeker goed, ik heb er meer en meer vertrouwen in dat alles perfect zal verlopen met deze inkoopactie, waarvoor hulde:
De serienummers zijn klaar, deze worden aangebracht doormiddel van een rodemarker en onuitwasbaar.... Ik had idd een BMPtje verstuurd, deze moet ik namelijk gebruiken voor het lcd... Maar ik zal de volgende keurig versturen in jpg, dat scheelt een boel....MR_VIPER schreef op 12 augustus 2002 @ 19:45:
Nog ff bericht voor Mail.eve..... probeer ipv BMP's JPG's te maken. Dit ivm mailcapaciteit op sommige adressen
/me heeft daar gelukkig geen problemen mee
Voor alle andere.....
Uw bmptjes zijn ook allemaal al klaar.... nu nog wachten op de LCD s. Morgen zal ik nog een testfoto plaatsen.
Bedankt Mr_Viper voor het voorstel van de serienummers... alleen krijgt het serienummer ser#lcd002
Was ook maar een voorbeeld Mail.eve.....
En voor de tweakers. Je krijgt nu echt een Exclusief LCD. Zit zelfs een serienummer op. Eerste oplage is gelimiteerd op 500
En voor de tweakers. Je krijgt nu echt een Exclusief LCD. Zit zelfs een serienummer op. Eerste oplage is gelimiteerd op 500
*empty*
Ik krijg een aantal mailjes of Viper al een LCD heeft ontvangen... Het antwoord is JA, hij heeft 2 lcd besteld en wilde graag 1 white on black hebben, dit heb ik kunnen regelen voor hem.... Hij wordt woensdag keurig verstuurd, dus zou hij donderdag op de mat liggen bij Mr_Viper.... Vandaar dat hij de foto kon laten zien...MR_VIPER schreef op 12 augustus 2002 @ 20:27:
Was ook maar een voorbeeld Mail.eve.....
Ik heb vanaf volgende week wederom 12 LCD white on Black... De eerste 20 mensen van de lijst hebben inmiddels een email gehad. Deze kunnen aangeven of zij dit LCD willen of nog even willen wachten op de White on Blue Lcd s....
goed idee
en de lcd komen langzaamerhand binnen
alleen sta ik ergens in de negentig
moet dus nog even wachten.
Wat zonde van die mooie foto
***UPDATE***
Wederom de site geupdate....
www.grafisch-lcd.tk
Nog heel even.....
vanaf volgende week kun je terrecht op:
www.grafisch-lcd.com
note:
Voor alle Tweakerts, dat zeg ik gamma, bedankt voor jullie complimenten
Heel goed idee met die serrienummers en foto dat hij werkt.
Veder gaat ik wel wachten op die White on Blue LCD's vind hem toch mooier dan die White on Black. maar zo lang duurt het toch niet meer voordat klaar zijn.
___Voor de Power LCD Developers____
Veder over de software kant nu winamp 3 uit is zou er dan in de volgende releas dan niet ook suport kunnen gemaakt worden voor winamp 2 en 3 zodat mensen kunnen kiezen. en meschien dat je ergens je eigen Winamp skin kan maken voor op je LCD want mis dat ook nog. zou leuk zijn als de layout op je lcd kan aanpassen. veder is het zeker een handig programatje.
Veder over de software kant nu winamp 3 uit is zou er dan in de volgende releas dan niet ook suport kunnen gemaakt worden voor winamp 2 en 3 zodat mensen kunnen kiezen. en meschien dat je ergens je eigen Winamp skin kan maken voor op je LCD want mis dat ook nog. zou leuk zijn als de layout op je lcd kan aanpassen. veder is het zeker een handig programatje.
Is al 'under construction'jordan2k schreef op 12 augustus 2002 @ 20:48:
Veder over de software kant nu winamp 3 uit is zou er dan in de volgende releas dan niet ook suport kunnen gemaakt worden voor winamp 2 en 3 zodat mensen kunnen kiezen.
Voor aanpassingen cq vragen over de software:jordan2k schreef op 12 augustus 2002 @ 20:48:
Heel goed idee met die serrienummers en foto dat hij werkt.
Veder gaat ik wel wachten op die White on Blue LCD's vind hem toch mooier dan die White on Black. maar zo lang duurt het toch niet meer voordat klaar zijn.
*empty*
mail.eve, MR_VIPER & Zotty, jullie zijn heel goed bezig !!
De website is is een heel goed idee.
Het S/N is ook een heel goed idee.
En de appz ontwikkeling gaat ook heel erg goed.
Ik ben trots op jullie !!
De website is is een heel goed idee.
Het S/N is ook een heel goed idee.
En de appz ontwikkeling gaat ook heel erg goed.
Ik ben trots op jullie !!
Verwijderd
Deadlink op je site...Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:46:
[...]
Wat zonde van die mooie foto
***UPDATE***
Wederom de site geupdate....
www.grafisch-lcd.tk
Nog heel even.....
vanaf volgende week kun je terrecht op:
www.grafisch-lcd.com
note:
Voor alle Tweakerts, dat zeg ik gamma, bedankt voor jullie complimenten
"Gebruikers voorbeelden
& schema's"
Geeft een 404....
just my 2 cents..
Verwijderd
Komt er als de LCD verzonden is er een vinkje bij de persoon zodat iedereen al ziet of hij hem al bijna krijgt
Zodra het LCD verzonden wordt kun je dat zien op de site..... Wanneer het LCD arriveert verwacht ik een email dan kan ik hem als verwerkt instellen...Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:19:
Komt er als de LCD verzonden is er een vinkje bij de persoon zodat iedereen al ziet of hij hem al bijna krijgt
* Twan V vindt het netjes geregeld
Verwijderd
ik moet zeggen echt goed ie dat s/n en die foto. heb je een soort van meer zekerheid ook. echt heel goed geregeld mail.eve mijn complimenten heb je. nu maar wachten op me lcd en ik wil toch echt een blauwe
Is inmiddels weer gefixed.... thnxVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:13:
[...]
Deadlink op je site...
"Gebruikers voorbeelden
& schema's"
Geeft een 404....
just my 2 cents..
mail.eve hier nog wat links voor je webpagina, deze zijn voor hoe je het lcd onder linux kan laten werken.
http://www.lamepage.de/hardware/gfxlcd/index_de.html
http://wwwthep.physik.uni-mainz.de/~frink/linux.html
http://wwwthep.physik.uni...-t6963c-0.1.1/README.html
[ Voor 0% gewijzigd door eth0 op 13-08-2002 19:00 . Reden: urls breken op ~ ]
Verwijderd
wat zou dan dan ongeveer moeten kosten??? want ik zit nogal krawp bij kas..Verwijderd schreef op 09 juli 2002 @ 10:02:
JaaHaaa lekkerrrrrrr.... hebbe hebbe hebbe dat ding....
Mail is de deur uit, wat gaat het ongeveer kosten (aangesloten), wanneer is de eind-datum voor het inschrijven.
pffffff
www.grafisch-lcd.tk
kosten waren inmiddels geloof ik richting 100 euro of 115 euro.... Maar geloof niet wat ik zeg. Kan ook anders zijn. Dus sjek de site ff.
www.grafisch-lcd.tk
kosten waren inmiddels geloof ik richting 100 euro of 115 euro.... Maar geloof niet wat ik zeg. Kan ook anders zijn. Dus sjek de site ff.
*empty*
Interessant! Heb je hier zelf al wat ervaring mee? Niet te alpha (braketh0 schreef op 13 augustus 2002 @ 18:59:
mail.eve hier nog wat links voor je webpagina, deze zijn voor hoe je het lcd onder linux kan laten werken.
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Nee maar zodra ik mijn lcd's heb zal ik meer vertellen over hoe en watsundevil schreef op 13 augustus 2002 @ 20:12:
[...]
Interessant! Heb je hier zelf al wat ervaring mee? Niet te alpha (brak) hoop ik....
*** UPDATE ***
De site is weer bijgewerkt, en in Frontpage overgezet... (de nieuwe is still under construction)
Ik kan u mededelen dat volgende week www.grafisch-lcd.com operationeel zal zijn....
voordelen: Snelheid, eigendomein, site gemaakt door website maker...
Nadeel: Alleen in het Nederlands
Morgen wordt LCD nummer 2 verzonden.... Heb jij ook intresse in een White on Black LCD 240 x 128 sed1330controller (zie foto s). Mail het dan even naar me.... lcd@chello.nl
De site is weer bijgewerkt, en in Frontpage overgezet... (de nieuwe is still under construction)
Ik kan u mededelen dat volgende week www.grafisch-lcd.com operationeel zal zijn....
voordelen: Snelheid, eigendomein, site gemaakt door website maker...
Nadeel: Alleen in het Nederlands
Morgen wordt LCD nummer 2 verzonden.... Heb jij ook intresse in een White on Black LCD 240 x 128 sed1330controller (zie foto s). Mail het dan even naar me.... lcd@chello.nl
Verwijderd
M.A.W. een b&w ipv een een white on blue?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:48:
*** UPDATE ***
[knip]
Nee dat niet, maar ik krijg 12 van die white on Black lcd s ..... Dus vandaar, er zijn mensen die al zo lang wachten en er graag een willen hebben..... Dat kan dus vanaf volgende week.....
ik heb wel intressen ... check mail maar
... MMORPG Addict.
Heb ik gedaan maar helaasCRiMiNaL schreef op 13 augustus 2002 @ 22:07:
ik heb wel intressen ... check mail maar
wanneer wordt je naam toegevoegt aan de "lcd status ontvangst" site ?
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
als je betaald heb geloof ikrambo-2001 schreef op 13 augustus 2002 @ 23:39:
wanneer wordt je naam toegevoegt aan de "lcd status ontvangst" site ?
nee ook als je niet betaald heb staat je naam erbij, maar dan staat er ook bij dat je niet betaald hebt
Je komt pas op de lijst als de muntjes op mijn bankrekening staan....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 08:54 . Reden: type foutje ]
Dit topic is gesloten.
![]()