Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

You ve got mail

Lees de mail aandachtig door.....

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:07
Op zondag 21 juli 2002 15:13 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***

You ve got mail

Lees de mail aandachtig door.....
Gelezen en geen probleem, blijft nogsteeds de mooiste LCD die ik tot nu toe gezien heb op het forum :)

System Specs - Homepage

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 15:23 schreef pietvs het volgende:

[..]

Gelezen en geen probleem, blijft nogsteeds de mooiste LCD die ik tot nu toe gezien heb op het forum :)
pfffff gelukkig... ik dacht nu krijg ik het over mijn heen, daar gaat mijn goed naam....

Ik ben er ook niet echt blij mee, maar om deze actie daar op af te blazen lijkt mij zonde.... Ik heb het er wel heel erg druk mee gehad, want handelen doen ze niet graag in Duitsland... en Japan... maar dit is echt het beste wat ik voor elkaar kan krijgen... en het geld alleen voor deze actie, zoals jullie kunnen zien, gaat de prijs daarna direct omhoog....

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 17:54
Jammer, dat het wat langer gaat duren maar daarvoor in de plaats worden ze wel exstra voor deze actie nieuw gemaakt. Het blijft een verdomd mooi lcd.

Verwijderd

ligt het aan hotmail ? of aan mij ? maar ik heb geen mail gekregen ... en ik wil weten wat het probleem is !

Verwijderd

Ah joh, mail.eve, als ik 5 euro op straat laat vallen, raap ik ze niet eens op... ;)

Oftewel: ik heb de ¤5 al overgeboekt zonet..

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

nou ik vind het ook iets minder...
nou moet ik weer bij mijn ouders lopen zeuren of ze 5 euro meer aan me kunnen uitlenen. >:)
maar jah het blijft een mooi display.
maar is die ene foto dan ook net zoals die andere die we nu krijgen?
of is ie nog gaver?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

waarom staat er in mijn mail dat ik de 5 euro nog over kan maken terwijl dat toch al in de 63 euro inbegrepen zit ?
Prijs:

De prijs per lcd wordt ¤ 58,00 exc. Verzendkosten (verzendkosten ongeveer ¤ 5,00 in Nederland, mocht dit te hoog zijn dan wordt het meer bedrag met het lcd bij aflevering terug gegeven)
dit stukkie hierboven komt uit een eerder ontvangen mailtje.

• jordan2k
Op zondag 21 juli 2002 15:37 schreef Thug_powah het volgende:
waarom staat er in mijn mail dat ik de 5 euro nog over kan maken terwijl dat toch al in de 63 euro inbegrepen zit ?
[..]

dit stukkie hierboven komt uit een eerder ontvangen mailtje.
Omdat ze duurder uitvallen.. dan gedacht

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik krijg net een leuk mailtje, betekend dit dat er geen wachtlijst komt, maar dat we allemaal moeten wachten?
Dus dat alle LCDs tegelijk worden uitgeleverd?
Enne btw is er wat bekent over mijn betaling, 'k sta nog niet op de lijst

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 13:05

Sharad R

lurking is an art

Mail.eve..

ik heb net je amiltje gehad...(dat ik nog niet gereageerd had...)

zoals ik al eerder in dit topic aangegeven had...ik zie vanwege geldgebrek toch af van aankoop....

Ik stuur je gelijk nog ff een mailtje terug..

iig merci...

edit:

email adres sharad.r@planet.nl

The more I learn, the less I know, I just realised

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

np ik maak die 5 euro strax ff over...t is niet anders, dat krijg je als je het zo goedkoop mogelij non-profit organiseerd :) dan moet je alle tegenvallers doorberekenen.

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Is het toch gewoon mogelijk de LCD's op te halen. Aangezien ik bijna elke dag langs je woonplaats kom Mail.eve. Scheelt mij namelijk ook in tijd enzo. En hoe gaat het dan verder met een tweede LCD??? Lijkt me dan dat mensen die tegelijk willen hebben ivm verzendkosten? Heb je daar ook al een idee voor?

Verder die 5 pleuro meer maakt nie uit voor LCD blijft kickuh dingetje >:)

*empty*

Verwijderd

Ik heb gelijk ff die 5 euro overgemaakt. Wel jammer dat ik nu nog zo lang moet wachten, maar het is niet anders.

Verwijderd

Ik verwacht nu dan ook wel een LCD zonder vetvlekken :p

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 15:35 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ligt het aan hotmail ? of aan mij ? maar ik heb geen mail gekregen ... en ik wil weten wat het probleem is !
Nee ligt aan mij... komt eraan...

Verwijderd

Poepoe, 5 euro.. ach, dan krijgen de katten maar 2 blikjes minder natvoer >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 15:41 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik krijg net een leuk mailtje, betekend dit dat er geen wachtlijst komt, maar dat we allemaal moeten wachten?
Dus dat alle LCDs tegelijk worden uitgeleverd?
Enne btw is er wat bekent over mijn betaling, 'k sta nog niet op de lijst
We wachten allemaal op de LCD s.... zodra jouw geld binnen is bij mijn bank wordt je direct op de lijst gezet uiteraard... de lcd s worden na ontvangst direct gesoldeerd en uitgeleverd... beginnen we vanaf bovenaan de lijst. Zodra de eerste gesoldeerd zijn dan worden ze direct die dag nog voor 17:00 uur verstuurd, dan moeten ze de volgende dag of de dag daarna bij je op de mat "vallen"....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 15:55 schreef Bonanza76 het volgende:
Ik verwacht nu dan ook wel een LCD zonder vetvlekken :p
Roger that,....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 15:46 schreef MR_VIPER het volgende:
Is het toch gewoon mogelijk de LCD's op te halen. Aangezien ik bijna elke dag langs je woonplaats kom Mail.eve. Scheelt mij namelijk ook in tijd enzo. En hoe gaat het dan verder met een tweede LCD??? Lijkt me dan dat mensen die tegelijk willen hebben ivm verzendkosten? Heb je daar ook al een idee voor?

Verder die 5 pleuro meer maakt nie uit voor LCD blijft kickuh dingetje >:)
Ja dat is natuurlijk altijd mogelijk.... jullie hebben mij adres... dus als je die 5 euro wilt besparen dan moet je mij het even laten weten.... dus bespaar je jezelf weer 5 euro en dan blijft het gewoon 63 euro...

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 16:06 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk altijd mogelijk.... jullie hebben mij adres... dus als je die 5 euro wilt besparen dan moet je mij het even laten weten.... dus bespaar je jezelf weer 5 euro en dan blijft het gewoon 63 euro...
Hmmm, ik heb persoonlijk geen probleem met het betalen van een extra 5 EUR maar omdat ik in het buitenland woon komt daar nog eens 7,26 EUR bij :(
Wat in principe nog niet veel geld maakt maar vind het wel zonde van het geld, ben nog altijd werkloos, snap je?
Nou kan ik vragen dat iemand in Nederland dit mij voorschiet maar daar ben ik ook geen kloot mee, want dan moet ik die toch het geld overmaken |:(
Had gedacht aan het opsturen van het geld in een gewone envelop maar dat lijkt mij niet zo veilig, wat dacht je zelf mail.eve?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 16:12 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb persoonlijk geen probleem met het betalen van een extra 5 EUR maar omdat ik in het buitenland woon komt daar nog eens 7,26 EUR bij :(
Wat in principe nog niet veel geld maakt maar vind het wel zonde van het geld, ben nog altijd werkloos, snap je?
Nou kan ik vragen dat iemand in Nederland dit mij voorschiet maar daar ben ik ook geen kloot mee, want dan moet ik die toch het geld overmaken |:(
Had gedacht aan het opsturen van het geld in een gewone envelop maar dat lijkt mij niet zo veilig, wat dacht je zelf mail.eve?
Mail mij maar even dan handelen we dat wel samen af... :)

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Op zondag 21 juli 2002 16:04 schreef mail.eve het volgende:

[..]

We wachten allemaal op de LCD s.... zodra jouw geld binnen is bij mijn bank wordt je direct op de lijst gezet uiteraard... de lcd s worden na ontvangst direct gesoldeerd en uitgeleverd... beginnen we vanaf bovenaan de lijst. Zodra de eerste gesoldeerd zijn dan worden ze direct die dag nog voor 17:00 uur verstuurd, dan moeten ze de volgende dag of de dag daarna bij je op de mat "vallen"....
Duidelijk, ik blijf de lijst volgen, en wacht op dit supermooie LCD. Is trouwens ook mooi in het dashboard van een Golfje denk ik, met dat blauw...

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 16:16 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Mail mij maar even dan handelen we dat wel samen af... :)
Heb je gemeelt. Laat maar weten wat je er van vindt.
Nou gaat die BBQ niet door! :( :+

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve even terugkomend op mensen met een tweede LCD bestelling. Kunnen die beter alvast overmaken of mogen die nog wachten. Misschien wel makkelijk om te weten.

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 16:28 schreef MR_VIPER het volgende:
Mail.eve even terugkomend op mensen met een tweede LCD bestelling. Kunnen die beter alvast overmaken of mogen die nog wachten. Misschien wel makkelijk om te weten.
Sssst, mail.eve is druk bezig met de onderhandelingen! :+

Verwijderd

tsja ik vindt dit dus grote bull shit, u zei 58 euro voor die lcdtjes, dan die 4 euro verzendkosten is 63 euro, nu moeten we ook nog die 5 euro bijbetalen? ik ga niet storten ik betaal u wel als u hem langs komt brengen ?

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 17:18 schreef ModKid het volgende:
tsja ik vindt dit dus grote bull shit, u zei 58 euro voor die lcdtjes, dan die 4 euro verzendkosten is 63 euro, nu moeten we ook nog die 5 euro bijbetalen? ik ga niet storten ik betaal u wel als u hem langs komt brengen ?
Dat zijn nou ook geen manieren hé, hij kan er toch ook niet aan doen dat verscheidene mensen afhaken alhoewel ze ingeschreven hebben? En aan prijswijzigingen valt nu eenmaal niets te doen. En ie brengt hem dus niet langs als je goed gelezen hebt.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

zekerzz niet goed gelezen dat hij ze opstuurt? :o
maaruh is dit lcd iets anders als die ene met die ccfl???
want dat snap ik niet. :(
dusss
maaruh ik ga straks met mijn giro overmaken.
en daar staat het iets anders en zo dus dan komt er te staan dat hij wel van mij komt
ik zet mijn tweakers nick er bij ok?

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 17:26 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Dat zijn nou ook geen manieren hé, hij kan er toch ook niet aan doen dat verscheidene mensen afhaken alhoewel ze ingeschreven hebben? En aan prijswijzigingen valt nu eenmaal niets te doen. En ie brengt hem dus niet langs als je goed gelezen hebt.
nee niet goed gelezen :'(

• MR_VIPER

MR_VIPER

TweakViper topic is nu al zo lang dan moet je toch wel weten dat er standaard mensen zijn die nu flauw gaan doen. Als ze de mail goed hebben gelezen zien ze namelijk ook dat ze zelfs met die 5 euro extra veel voordeliger uit zijn. Kijk voor de gein ook eens bij crystalfonts en matrix orbital geloof ik en vergelijk die prijzen eens. Het is en blijft een koopje deze lcd's. Als mensen dat niet willen zien. Tjah. Dan is dat eigen probleem dat ze dus straks teveel geld gaan uitgeven. Bedenk wel dat het scherm speciaal gemaakt moet worden in deze kleurcombi. Daarnaast wordt er voor je gesoldeerd en betekend het dus dat je een compleet en exclusief schermpje hebt voor bijna nop. Maar goed wie ben ik om dit te zeggen.

Ik ben diegene die dat zegt. Got the balls to speak my mind

*empty*

Verwijderd

Je hebt gelijk en schumi is kampioen! :)
Tenzij ze weer moeilijk gaan doen om die gele vlag, twas toch een fout van Kimi en daarmee basta! :9

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
Ze gaan niet moeilijk doen. Kimi zei zelf ook dat het een fout was. Dus Schumi heeft fair gewonnen.

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 18:00 schreef MR_VIPER het volgende:
offtopic:
Ze gaan niet moeilijk doen. Kimi zei zelf ook dat het een fout was. Dus Schumi heeft fair gewonnen.
offtopic:
Mja, hopen dat er nu nog iets te beleven valt in de F1
Heb het interview niet gezien, ze moesten per sé overschakelen naar het militaire defilé natuurlijk :(
Iemand die weet waar er een stream van het interview staat?
vind niks op Google :(

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
Ik zou niet weten waar ze die in streaming hebben. Vond er niet zoveel aan. Aan de interviews dan. Die kijk ik dus ook maar half.

*empty*

Verwijderd

zullen we on topic gaan :) ? :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zou wel lachen zijn als ze standaard op die LCD's ook de Formule 1 interviews konden uitzenden >:) >:) >:) >:) >:)

[sub] * MR_VIPER vind dat een geintje moet kunnen! [/sub]

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 19:24 schreef Thug_powah het volgende:
zullen we on topic gaan :) ? :)
Als er iets on topic te melden valt ja :)
Krijg geen reactie van mail.eve, heb hem nochtans gemaild.
Effe weg zeker :?

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Tweakviper en mr viper hebben idd wel errug veel off-topic eentweetjes...

Misschien adressen uitwisselen en penvriendjes worden :D

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 20:17 schreef Beun_de_Haas het volgende:
Tweakviper en mr viper hebben idd wel errug veel off-topic eentweetjes...

Misschien adressen uitwisselen en penvriendjes worden :D
Waarom, wil je er ook bij misschien? >:)
En je bent zelf off-topic bezig :D
Deze draad mag niet te ver wegzakken hé zodat Mail.eve hem ook nog terugvindt als ie iets nieuws te vertellen heeft :+
Heb nog geen klachten gekregen van een modje dus valt blijkbaar nog mee :7

Verwijderd

Ach, het gaat gewoon lekker in deze draad...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 17:18 schreef ModKid het volgende:
Je moet de mail goed lezen, immers de lcd s komen later binnen dus moet ik ze wel verzenden... dus moet ik wel die verzendkosten ontvangen... Tuurlijk is het BULLSHIT, maar ik heb echt mijn best gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 17:54 schreef MR_VIPER het volgende:
TweakViper topic is nu al zo lang dan moet je toch wel weten dat er standaard mensen zijn die nu flauw gaan doen. Als ze de mail goed hebben gelezen zien ze namelijk ook dat ze zelfs met die 5 euro extra veel voordeliger uit zijn. Kijk voor de gein ook eens bij crystalfonts en matrix orbital geloof ik en vergelijk die prijzen eens. Het is en blijft een koopje deze lcd's. Als mensen dat niet willen zien. Tjah. Dan is dat eigen probleem dat ze dus straks teveel geld gaan uitgeven. Bedenk wel dat het scherm speciaal gemaakt moet worden in deze kleurcombi. Daarnaast wordt er voor je gesoldeerd en betekend het dus dat je een compleet en exclusief schermpje hebt voor bijna nop. Maar goed wie ben ik om dit te zeggen.

Ik ben diegene die dat zegt. Got the balls to speak my mind
Thnx TweakViper.... thats right

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:31 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Thnx TweakViper.... thats right
Hihi, nu mist mail.eve nu al tussen ons :)

[edit]: mail.eve, morgen ga ik de brief posten :7

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve ziet door de Viper's het bos nie meer >:)
Maaruh graag gedaan Mail.eve :9

*empty*

Verwijderd

5 euro extra is zojuist ook overgemaakt :)

Is dit LCD mogelijkerwijs te voeden met een basic 220v->5v adapter, zodat ik niet van de molex gebruik hoef te maken. Wil hem namelijk in een kastje op mijn bureau gebruiken, en weet niet of die adapters qua instabiliteit etc. voor problemen gaan zorgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 21:38 schreef MR_VIPER het volgende:
Mail.eve ziet door de Viper's het bos nie meer >:)
Maaruh graag gedaan Mail.eve :9
Oeps viper here viper there....vipers everywhere....

Okay.... ik ben zeer blij dat dit allemaal zo sportief opgenomen wordt.... Ik denk dat we een goede deal hebben en dat iedereen straks echt tevreden kan zijn maar vooral ook tevreden kan terug kijken op een goede inkoopactie... Het is nogwel jammer dat van de 143(213 nederlandse inzendingen voor intresse) Nederlandse toegezegde inkoop lcd....er maar 83 hebben gereageerd, van die 83 hebben er inmiddels 63 betaald, en zijn er 3 betalingen onderweg, wat dus neerkomt op 66 uiteindelijke betalers. Dinsdag zullen de mensen die in de "wacht" staan een email ontvangen voor deelname aan deze inkoopactie... Ook de mensen die 2 of 3 lcd´s willen hebben ontvangen ook vanaf dinsdag meer informatie...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 21:47 schreef Gordijnstok het volgende:
5 euro extra is zojuist ook overgemaakt :)

Is dit LCD mogelijkerwijs te voeden met een basic 220v->5v adapter, zodat ik niet van de molex gebruik hoef te maken. Wil hem namelijk in een kastje op mijn bureau gebruiken, en weet niet of die adapters qua instabiliteit etc. voor problemen gaan zorgen :)
Volgens mij wel, maar op dit gebied is het niet mijn specialiteit, wellicht andere tweakers.... Waarom zeg ik waarschijnlijk wel, omdat die electro boer bij mij op de hoek die heeft ook zo n 220v -> 5v adapter er tussen staan (danwel zijn ccfl inverter) maar het werkt wel....

Verwijderd

Ja, ik ben daar ook wel benieuwd naar, als toekomstig extern-LCD-er...

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Zo hehe, ff terug van werk eindelijk.

5 EUR geen probleem, ik bedoel, het duurt nu 1,5 maand langer. Who Care's als je vanaf vandaag even 11 cent per dag spaart dan heb je het. Kijk als de LCD's nou morgen werden verstuurd en er 5 eur bij betaald moest worden is het toch iets anders.

Wat is 5 euro verspreid over 1,5 maand :? .

Het geld zal er nu wel opstaan.

w00t

Verwijderd

Geld is overgemaakt hoor, die 5 euroos meer kan ik ook nog wel missen.. :P

/me kan bijna niet meer wachten op dit geil dingetje..

:P :9 :9~

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:29 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Je moet de mail goed lezen, immers de lcd s komen later binnen dus moet ik ze wel verzenden... dus moet ik wel die verzendkosten ontvangen... Tuurlijk is het BULLSHIT, maar ik heb echt mijn best gedaan.
I should slap you :P :P ik zal het geld morgen over maken.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

Schop die chinezen eens onder de kont...... :) ze moeten ff doorwerken.
Tja die 5 euro breek je je kop ook nie, alleen jamma dat het wat langer duurt... Maar als ik goe begrepen heb, krijgen we ook iets exclusiefs, :9

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 21:38

d-motion

zow... en dan nu...

Het is alweer onderweg.... Nog iets van 3 dagen en dan staat het ook wel weer op je rekening! :)

Over die ¤5 kom ik wel over hoor! :)

Ik denk dat die LCD wel kont gaat schoppen in mijn colorcase! (Ja ik had geen zin om te modden! Kastje bevalt mij prima!)

WWW.RC5.NL

• FireStarter
En hopelijk ben ik dan de enige op Drome die het LCDtje heeft >:)

w00t

Verwijderd

Verzendkosten bij deze overgemaakt!!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Op maandag 22 juli 2002 00:08 schreef Robbie007 het volgende:
En hopelijk ben ik dan de enige op Drome die het LCDtje heeft >:)
denk je...
ghegheheghehgheghe >:)

• FireStarter
Op maandag 22 juli 2002 01:13 schreef mydogisgone het volgende:

[..]

denk je...
ghegheheghehgheghe >:)
:'( , please doe iets aan dat LCD van mydogisgone >:)

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 01:15 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

:'( , please doe iets aan dat LCD van mydogisgone >:)
Okay ik geef hem een white/pearple... :9~

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Sja, ik hoop niet dat er NOG een prijsverhoging komt... natuurlijk ben jij ook afhankelijk van wat jouw leveranciers melden, maargoed.

De ¤ 5,- is onderweg via de Postbank! :)

... en oranje! :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

Pearple...... das wel een hele speciale die bestaat nie >:)

Mail.eve you are evil if you do that >:)

Maar als ik mail goed begrijp zit de backlight functie nu al in LCD meegebakken dus geen externe inverter meer nodig?

Of gaat het nu nog via LED's? Als dat zo is dan kun je die ook weer tweaken en er dus inderdaad een purple on White LCD van maken. Zou ook wel cool zijn. Of met de juiste sturing RGB LED's whoeiiiiiii ik heb weer ideeën. Tis zeker nog vroeg :9

*empty*

• D-FENCE
  • Niet online
PC wordt momenteel remodded en kon daardoor geen mail lezen.
Ik zal het de 5 euro vanavond overmaken, ik hoop niet dat ik hierdoor een paar plaatsen moet inleveren op de betalingslijst. *D

Verwijderd

Is dat 5 euro ook al ik er twee heb besteld ?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Als je de mail goed leest is dat per LCd die erbij komt. Voor mensen met meerdere LCD's komt er dinsdag een update in je mailbox. De LCD's worden nu 63 euro en die 5 euro is voor de verzendkosten. Dus als je nu twee LCD's hebt betaald. Waarvan 1 met verzendkosten (1x 63 euro LCD + verz en 1x 58 euro LCD) Dan moet je dus nog 5 euro betalen voor LCD en wil je hem opgestuurd hebben dan moet je nog eens 5 euro betalen voor de verzendkosten. Denk dat Mail.eve zal proberen de twee LCD's in 1 verzending te laten gaan. Wacht dus ff op je mail die je morgen krijgt.

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:47 schreef Gordijnstok het volgende:
ik zie door de bomen het bos nou ff niet meer, hoe moet ik die lcd nou aan sluiten?? en wat is een molex??? :?

Verwijderd

Bart_Banaan:
Nee, hoor hoeft niet. Ik gebruik 3 DataVision 240x128 schermpjes en die hangen al maanden gewoon aan de 5Volt van een molex, zonder enige andere vorm van stabilisatie. En geen enkel chippie wordt warm.
Humz, ik doe het wel.. ik heb al 1 graphic display opgeblazen door em direkt aan de molex te hangen. :(
mail.eve:
Je staat bovenaan de lijst als je hem omdraai
Mr_Viper:
Als je de mail goed leest is dat per LCd die erbij komt. Voor mensen met meerdere LCD's komt er dinsdag een update in je mailbox. De LCD's worden nu 63 euro en die 5 euro is voor de verzendkosten. Dus als je nu twee LCD's hebt betaald. Waarvan 1 met verzendkosten (1x 63 euro LCD + verz en 1x 58 euro LCD) Dan moet je dus nog 5 euro betalen voor LCD en wil je hem opgestuurd hebben dan moet je nog eens 5 euro betalen voor de verzendkosten. Denk dat Mail.eve zal proberen de twee LCD's in 1 verzending te laten gaan. Wacht dus ff op je mail die je morgen krijgt.
Als dit klopt zit al goed, had al 2x63 Eurotjes overgemaakt, dus die extra 5 euro zat er al bij ( 7_NL lijkt wel een helderziende :+ )
Maar ik wacht wel op mail.eve's reaktie.

Molex plugs zijn je power plugjes van je powersupply.

Verwijderd

Mail.eve, brief zou overmorgen moeten aankomen, zeggen ze :Y)
Heb hem a priori gepost dus daarmee zou het niet lang mogen duren, kost maar 5 pleurocentjes meer, dus valt best mee :)
De "inhoud" werd in "kadoverpakking" gestoken ;)

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
Hi Guys (and Dolls),

Zie: [url="http://www.compsys1.com/workbench/"]http://www.compsys1.com/workbench/[/url] voor een overzicht van diverse software.

Grz. XL

• MR_VIPER

MR_VIPER

Op maandag 22 juli 2002 12:14 schreef XL-Network het volgende:
Hi Guys (and Dolls),

Zie: [url="http://www.compsys1.com/workbench/"]http://www.compsys1.com/workbench/[/url] voor een overzicht van diverse software.

Grz. XL
Dit bericht gaat toch niet in alle topics over LCD's gespamt worden of wel??? Daarbij zijn de mogelijkheden niet zo breed als binnen PowerLCD. Mis goede ondersteuning voor winamp en mbm5. Is die er wel bij dat progje :?

*empty*

• jordan2k
Na eff snel gekeken te heben werkt dat progie aleen op Com en zit geen msn of mbm of winamp suport het is zo te zien aleen benchmark voor lcd.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve wanneer komt die LCD >:) Is die er al? Ik is schieuwnierig ;)

Pics :9~ Pics :9~ Pics :9~

*empty*

Verwijderd

Kan het zijn dat mail.eve alleen 's morgens en 's avonds op GoT zit? Heb hem nog niet weten antwoorden tijdens de normale werkuren :)
MR_Viper daarentegen heeft blijkbaar niet veel te doen op zijn werk (of hij heeft een zeer gemakkelijke baas) ;)
En ik heb een excuus ja, ik ben nog altijd werkloos :+

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik heb t ook makkelijk, savonds werken :P

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Op maandag 22 juli 2002 08:09 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Okay ik geef hem een white/pearple... :9~
geven?
dat mag ook hoor...
gheghe... >:)
maarjah ik heb allerlei blauwe lampjes enz in me kast duss..
kijk maar naar me usericon... :D

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mijn manager op mijn opdracht is 4 weken met vakantie. I-net roeleert dus op het moment. :)

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 18:04 schreef MR_VIPER het volgende:
Mijn manager op mijn opdracht is 4 weken met vakantie. I-net roeleert dus op het moment. :)
Mensen wat een leesvoer weer allemaal, natuurlijk zal ik zoveel mogelijk antwoorden in een verzamel update proppen... maar ik ga eerst ff eten en dan aan de slag jullie horen meer van mij...

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 10:10 schreef Seven_NL het volgende:
Ha, ik zie dat ik de enige ben die 2 displays heeft besteld, en er ook voor twee betaald heeft.
Krijg ik daarvoor bonuspunten :D ( lees: hoger in de lijst ;) ) j/k

Ik kan niet wachten !!

Oh, door mijn ervaringen met en vorig project van deze displays, waarbij deze dus naar de LCD-hemel is gegaan, moet ik wel ff dit kwijt:

Zorg dat je de 5Volt, die je aansluit op je display dus niet de backlight, STABIEL is!!
Door zomaar het display aan te sluiten op de Molex 5Volt heb je kans dat je display's eeprom te warm wordt en de boel opblaast.

het best is om er een regulator ertussen te zetten van het type 78X05.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
            ________
           |      |
  +5V O--------| LM7805 |-----------O +5V naar LCD
         |   |________|    |
         |    |   |
        ---  |   ---
 100u/16v ---    |   --- 10u/16V
         |    |   |
  -0V O-----------------------------O gnd naar LCD

evt. kan je nog en 10 ohm weerstand in de uitgaande +5Volt lijn zetten om de spanning naar 4.2V te verlagen.
Is dat dezelfde als die bij conrad op pagina 641 staat met als bestel nummer :17.92.05-60?

edit:

en hoe nou komen die condensators?
Ik heb nl al een 16v 10µF gevonden en 16v 220µF & 16v 470µF

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve heeft of heel erge honger of er is veel te vertellen >:)

*empty*

Verwijderd

Ik hoop op goed nieuws...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 11:58 schreef TweakViper het volgende:
Mail.eve, brief zou overmorgen moeten aankomen, zeggen ze :Y)
Heb hem a priori gepost dus daarmee zou het niet lang mogen duren, kost maar 5 pleurocentjes meer, dus valt best mee :)
De "inhoud" werd in "kadoverpakking" gestoken ;)
He een kadootje voor mij :+

• MR_VIPER

MR_VIPER

[inkoppertje]

Nu ons kadootjuh nog >:)

[/inkoppertje]

Geintje moet mogelijk blijven.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Hierbij wederom de bijgewerkt tabel:

Status betaling:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]

Grafiek:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]

Overige zaken cq. Vragen:

1: Ik heb geen inverter meer nodig?
Antw: Inderdaad, het is een blacklite lcd, deze wordt direct gevoed vanuit de molex 5v, middels software kun je het blacklite aan en uit zetten.

2: Wat is een molex?
Antw: Dat is het stekkertje dat er voor zorgt dat er stroom gevoed wordt bv. Aan de harddisk of cdrom

3: Is 5 euro ook voldoende als ik 2 of 3 lcd heb besteld?
Antw: Volgt in de mail die dinsdag weer naar jullie toekom, dan heb ik exact de doos afmeting en wellicht passen daar ook meerdere lcd´s in.

4:Ik zie door de bomen het bos niet meer, hoe moet ik het LCD aansluiten?
Antw: Simpel, via lpt wordt hij aangestuurd, en via een voedingsstekker krijgt hij stroom alles wordt kant en klaar gemaakt.

5: Iedereen is nieuwsgierig naar het test exemplaar?
Antw: Woensdag om 16:00 uur heb ik met Franz een meeting in Scheveningen, hij heeft 3 lcd bij zich. Zodra ik deze in mijn bezit heb aansluiten en pictures En vraag nu niet waar in scheveningen..

6: Mail.eve zit volgens mij ´s ochtends en ´s avonds op GOT?
Antw: Klopt, idd. Overdag moet deze oude man gewoon werken en daarna heb ik de tijd om alle vragen te beantwoorden etc etc..

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve zet mij ook ff op ophalen in P. Is voor mij ook het makkelijkste. thnx in advance.

edit:

Volgens mij klopt de schaal van je grafiekje niet helemaal of kijk ik zo krom :?

*empty*

Verwijderd

Is dat dezelfde als die bij conrad op pagina 641 staat met als bestel nummer :17.92.05-60?
[edit]
en hoe nou komen die condensators?
Ik heb nl al een 16v 10µF gevonden en 16v 220µF & 16v 470µF
dat van Conrad kan ik je zo niet vertellen , ik besteld electronica altijd lokaal ( is en stuk goedkoper :) )

en die 100uF kan je ook een 220 of 470 voor pakken, dan heb je zelfs meer sabieliteit bij een spannings val.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 22:24 schreef MR_VIPER het volgende:
Mail.eve zet mij ook ff op ophalen in P. Is voor mij ook het makkelijkste. thnx in advance.

edit:

Volgens mij klopt de schaal van je grafiekje niet helemaal of kijk ik zo krom :?

Verkeerd bestandje geupt naar server ...thnx.... ik zal erbij vermelden dat je hem komt ophalen...

Verwijderd

mail.eve 5 euro is overgemaakt.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Jep, ook mijn ¤ 5,- is onderweg.

Verwijderd

Tja, mijn ¤ 5,- is ook onderweg 8-)

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

mail.eve, heb je net een mailtje gestuurd aangezien ik geen mailtjes meer van je ontvang :? Ik begrijp dat het de bedoeling is 5 pleuro's extra te betalen vanwege "afhakers"? :( Naja, voor zo'n mooi schermpje heb ik dat graag over, zal het vanavond wel overmaken. BTW, zijn er nog meer pics van de LCD? (mail.eve, iemand??) *D

nope.....

Verwijderd

dat is helemaal niet zo, je moet 5 euro xtra betalen omdat de lcdtjes duurder zijn geworden

• Flexx

Flexx

This side up

Op dinsdag 23 juli 2002 12:25 schreef ModKid het volgende:
dat is helemaal niet zo, je moet 5 euro xtra betalen omdat de lcdtjes duurder zijn geworden
En misschien zijn ze duurder geworden omdat er minder besteld worden.

• Pjotr0V

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op dinsdag 23 juli 2002 12:25 schreef ModKid het volgende:
Ah, OK, dat wist ik dus niet. Feit blijft wel dat een boel mensen die wel besteld hebben, het dus gewoon af laten weten. Niet erg leuk t.o.v.degene die een verplichting aan moet gaan met leverancier (mail.eve dus) en bovendien een extra risico voor prijsverhoging of zelfs annulering voor de anderen die wel betaald hebben :'(
Dus: niet mokken, maar dokken! :o

nope.....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Op dinsdag 23 juli 2002 13:54 schreef Flexx het volgende:

[..]

En misschien zijn ze duurder geworden omdat er minder besteld worden.
Lees jij eigenlijk wel eens iets voor je dingen roept? Als je de mail gelezen hebt zie je dat deze LCD's exclusief gefabriceert moeten worden en dat de prijs daardoor hoger komt te liggen. Er worden al 500 LCD's afgenomen door dat bedrijf.

LEES dus eerst voor je blaat. Ik kan me hier erg aan ergeren. Mail.eve doet zun uiterste best om iets goeds te regelen en door mensen zoals jij krijg je dat mensen weerstand gaan krijgen met het bedenken en uitvoeren van zo'n IA. Die LCD's worden puur duurder vanwege het productieproces en niet vanwege de afname.

Ik vind het gewoon niet eerlijk dat mensen topics verknallen door informatie verkeerd weer te geven. Dit is mijn mening heb je er problemen mee schop dan maar een modje.

*empty*

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Betaal gewoon het gehele bedrag (inclusief die 5 euro). Voor dat geld krijg je een mooie grafische lcd, die plug en play is (geen soldeerwerk, *yeah*). Geweldig toch? Mail.eve doet prima z'n best voor dit alles en doet dat geheel vrijwillig om z'n medetweakers te helpen :).

* Scarp wacht gewoon geduldig af totdat z'n lcd'tje bij 'm is :)

• Flexx

Flexx

This side up

Die LCD's worden puur duurder vanwege het productieproces en niet vanwege de afname.
Denk na zeg,

Waarom zou het productieproces duur zijn ? Juist doordat er niet veel verkocht worden (en daarmee bedoel ik niet alleen door ons). Net als dat vroeger met lege Cds ging, betaalde je 10 jaar geleden nog 25 gulden betaal je vandaag nog geen gulden voor een lege CD. Puur doordat het productieproces veel hoger ligt dan toen.

En nog ff over wat ik zij:

"En misschien zijn ze duurder geworden omdat er minder besteld worden."

Dit is mijn menig, er staat "Misschien" dit wijst aan dat het niet zeker is, dat ik niet zeker ben of dit zo is, maar jij draait het gelijk om alsof ik zeker weet waardoor het komt. Dan kan je wel zeggen dat ik verkeerde informatie geef, maar jij neemt de informatie gewoon verkeerd op.

Maar genoeg over dit, ik ben er zeker niet op uit om dit topic te verknallen, of jou in de zeik te nemen. Even goede vrienden.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zelfs met dat misschien zit je er naast. Aangezien in de mail duidelijk de reden word vermeld. Maar goed ik interpreteer de informatie verkeerd volgens bepaalde personen dus ik zal het wel mishebben.

Ik zet wel slotje op me TB en vingers. Kan ik ook niet meer met "verkeerd geinterpreteerde informatie" reageren.

*empty*

Verwijderd

Lees jij eigenlijk wel eens iets voor je dingen roept? Als je de mail gelezen hebt zie je dat deze LCD's exclusief gefabriceert moeten worden en dat de prijs daardoor hoger komt te liggen. Er worden al 500 LCD's afgenomen door dat bedrijf.

LEES dus eerst voor je blaat. Ik kan me hier erg aan ergeren. Mail.eve doet zun uiterste best om iets goeds te regelen en door mensen zoals jij krijg je dat mensen weerstand gaan krijgen met het bedenken en uitvoeren van zo'n IA. Die LCD's worden puur duurder vanwege het productieproces en niet vanwege de afname.
Kan aan mij liggen , maar ik las ergens dat de 5 euro voor de extra verzendkosten waren, omdat mail.eve ze niet persoonlijk kon afleveren....humz... vanavond nog maar eens terug lezen.....

Voor de rest, blaat niet en betaal gewoon :)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hey mail.eve
"krijg" ik nog zo'n display?
want jij zei een paar topics terug dat jij er een zou geven...
ghegheghe >:)
maar mijn 5 PLEURO is overgemaakt hoor...
hoewel mijn status nog steeds niet veranderd is...
hahaha GIRO he...
ik heb trouwens een vraag. waar kan je een dunne behuising vandaan halen?
net zo iets als een laptop scherm.
weet iemand dat???
bij conrad in elk geval niet. :'(

• Pjotr0V

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op dinsdag 23 juli 2002 16:35 schreef mydogisgone het volgende:
ik heb trouwens een vraag. waar kan je een dunne behuising vandaan halen?
net zo iets als een laptop scherm.
weet iemand dat???
bij conrad in elk geval niet. :'(
Kun je niet gewoon twee plaatjes plexi gebruiken en de LCD & print daartussen inbouwen? Gewoon voorste plaatje vierkant gat in maken zodat het scherm daar invalt, en vervolgens vastzetten met schroeven, ringen, rubbertjes op de tweede plaat die de achterkant van de print afdekt. Plaatje er onder en je hebt een voet, hoef je allen de randjes nog af te werken :)

nope.....

• D-FENCE
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 16:41 schreef Pjotr0V het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon twee plaatjes plexi gebruiken en de LCD & print daartussen inbouwen? Gewoon voorste plaatje vierkant gat in maken zodat het scherm daar invalt, en vervolgens vastzetten met schroeven, ringen, rubbertjes op de tweede plaat die de achterkant van de print afdekt. Plaatje er onder en je hebt een voet, hoef je allen de randjes nog af te werken :)
Yip, een perfect idee!!! ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.