Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

De top is alu brushed 1mm en bak is zwart plastic. Ik denk dat je met zilverspray en staalborsteltje wel een eind op weg komt om hem tot alu te klonen dat plastic bakje. En anders kun je zelf toch een alu behuizing knutselen. Ik vind deze oplossing wel gaaf. Mijn Chieftecs zijn zwart en bij mijn monitoren is er toch wat meer alu/chroom accenten dus past perfect. Denk dat het wel :9~ word.

edit:

Volgens mij had ik die link beter niet kunnen laten zien :P Heb bij iedereen een veel te mooi idee geplaatst. Gaat me kans op iets origineels. Goed dat ik het originele idee had in ieder geval >:)

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:23 schreef Gordijnstok het volgende:
Jammer dat de kleur van dat paneel zo moeilijk zichtbaar is op die foto. Er staat bij dat het plastic is. Ik wil natuurlijk wel een alu kleurige behuizing :)
Spuit, spuit :+
frontje is in elk geval alu
ik neem effe mijn conrad cataloog om te zien of er geen duidelijker foto bijstaat ;)

[/edit] mijn waarde Viper-collega was mij voor :9

Verwijderd

Ze hebben ook aluminium platen :)
Ze hebben eigenlik alles, als je het maar vindt >:)

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Op donderdag 18 juli 2002 09:09 schreef CRX_master het volgende:

[..]

/me houd koekje omhoog... Kom maar, kom maar, kom maar! :D
wie bied er meer :)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:50 schreef pyravex het volgende:

[..]

wie bied er meer :)
Heb al BBQ geschreven dus denk wel dat dit iets meer is :+

Verwijderd

mail.eve kun je ff precies zeggen wie er allemaal mee-doen?

ja die hebben een mail ontvangen ja...maar ik heb geem mail maar wel een mailtje naar lcd@chello.nl gestuurd..

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:33 schreef SeVeN het volgende:
Je kunt het zo gek niet bedenken :) Zodra ik hem binnen heb ga ik zelf wat hobby software ervoor maken. Dan zijn je grenzen onbeperkt en kun je zelfs apparatuur van je huis aansluiten ;)

Overigens ga ik de source gewoon op GoT neerzetten, er is geen enkele reden waarom ik het niet vrij zou geven. De commerciele waarde van dit soort programma's is nihil.

• MR_VIPER

MR_VIPER

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 18 juli 2002 18:33 schreef SeVeN het volgende:

Je kunt het zo gek niet bedenken Zodra ik hem binnen heb ga ik zelf wat hobby software ervoor maken. Dan zijn je grenzen onbeperkt en kun je zelfs apparatuur van je huis aansluiten
Overigens ga ik de source gewoon op GoT neerzetten, er is geen enkele reden waarom ik het niet vrij zou geven. De commerciele waarde van dit soort programma's is nihil.
:? :? :? :? :?

*empty*

Verwijderd

...ik snap het verband ook niet

He, maar TweakViper...kun je dat plaatje uit de catalogus ff posten, mocht ie er uberhaupt in staan?

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
Hij las volgend mij, wat je er allemaal mee kan doen. Terwijl er staat wie er allemaal mee doen.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:17 schreef StephanL het volgende:
Hij las volgend mij, wat je er allemaal mee kan doen. Terwijl er staat wie er allemaal mee doen.
:+ :o ahem kuch ... ding dong :D

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:11 schreef Bonanza76 het volgende:
...ik snap het verband ook niet

He, maar TweakViper...kun je dat plaatje uit de catalogus ff posten, mocht ie er uberhaupt in staan?
wil wel maar 1 probleempje! heb geen scanner (meer) :+
is trouwens dezelfde pic als op de website geloof ik, tis dus zwart met een aluminiumzoals MR_VIPER al vermelde
via bestelnummer 524212-24 (invullen in het vakje zoeken) kun je ook een witte versie ervan bekijken op de website. heeft ook een aluminium deksel

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Hierbij wederom de bijgewerkt tabel:

donderdag 18 juli 2002 20:41

Status betalingen LCD

Grafiek:

Grafisch overzicht

Overige zaken cq. Vragen:

1: Ik vind het vervelend dat de email adressen zichtbaar zijn!
Antw: Dit heb ik direct opgelost, zijn niet meer zichtbaar

2: Ik heb nog steeds niets gehoord of mail gehad?
Antw: Mail nogmaals een email naar lcd@chello.nl, zet duidelijk je vraag daarin en vermeld DUIDELIJK wie je ben.

3: Zijn de LCD s nu al besteld?
Antw: De LCD zijn besteld volgens het principe PRE order. Het geld wordt, vrijdag overgemaakt via de bank.

4: Wanneer komen de LCD s?
Antw: Zodra dat bekent is laat ik het jullie direct weten, wij leven in een snelle wereld, maar een ieder die in het buitenland handelt weet direct dat deze wereld eigenlijk helemaal niet zo snel is.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het gaat de goede kant op. Nog paar dagen tot eerste test ;)

*empty*

Verwijderd

Woehoe, ksta er bij (waarschijnlijk als eerste Belg :9)
Maar who the f*ck is: "Uit Buitenl.Via F.V.Lans"? :?

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef TweakViper het volgende:
Meneer F.V.Lans uit het buitenland? :?

w00t

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 21:11 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Meneer F.V.Lans uit het buitenland? :?
Maar ik ben/ken helemaal geen F. V. Lans! }:O

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heb je misschien de van lanschot bank TweakViper???

Duid namelijk bij mijn weten op van lanschot bankiers of een onderdeel ervan.

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 21:14 schreef MR_VIPER het volgende:
Heb je misschien de van lanschot bank TweakViper???

Duid namelijk bij mijn weten op van lanschot bankiers of een onderdeel ervan.
Uhhh, Ik zit bij de KBC bank in België
Vind het gewoon eigenaardig dat er een tussenpersoon of zo aan te pas moet komen.
Mja, betaald is betaald, als die vriendelijke meneer Lans dat wil regelen voor mij, dat em dat maar doet dan hé :9
Maar nu weet ik waar die 7,26 EUR behandelingskosten naartoe gaan! ;)

Verwijderd

Mail.eve, moet ik nu nog iets invullen of zo? Krijg ik nog een nieuw excelbestand vanavond of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef TweakViper het volgende:
Oja moest dit nog aanpassen hihihi.... foutje

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 21:20 schreef TweakViper het volgende:
Mail.eve, moet ik nu nog iets invullen of zo? Krijg ik nog een nieuw excelbestand vanavond of zo?
Nee hoor alles gaat nu automatisch... vandaar, de eerste keer nog niet.... via de link kun je kijken of je erbij staat en of de gegevens die mijn computer verwerkt wel goed zijn...

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Op donderdag 18 juli 2002 20:52 schreef mail.eve het volgende:
1: Ik vind het vervelend dat de email adressen zichtbaar zijn!
Antw: Dit heb ik direct opgelost, zijn niet meer zichtbaar
Nogmaals dank voor de snelle actie. Er zijn genoeg freaks op het internet die voor de lol E-mail adressen sparen en 'gebruiken', en dat is nu voorkomen. Death to spammail. >:)

... en oranje! :P

Verwijderd

woei ik sta er op :9

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik nog niet :(

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• MR_VIPER

MR_VIPER

* MR_VIPER vind dat er een LCD-boem is.

Een boem alla babyboem. Kijk de topics maar eens. We have Landed in LCD topic heaven. Straks krijgen we nog een apart LCD forum >:)

*empty*

Verwijderd

Humz... ik heb er 2 besteld, en heb het geld allang overgemaakt....maar ik sta niet op de lijst ????
ik mail je FF. :(

/edit: Klote Rabo..... hebben ze de overboeking niet uitgevoerd ...de eikels.... nah.... maar nu is het geld voor 2 LCD's onderweg hoor.

PS: klote Rabo ! stelletje }:0

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

H email.eve ik is A.I. Seubring (niet helemaal waar...is mn vriendin) Had van haar rekening zitten over bankieren ipv mn eigen |:( ach....leuk kadootje voor ehhhhhh.... het feit dat het zo'n mooi lcd-tje is :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

Roeligan normaal pakken ze toch altijd de kaart van de vriend als ze gaan shoppen. Is het nu eens omgekeerde wereld >:)

*empty*

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Rabobank, Postbank, ze zuigeb allemaal, ze halen het geld van je rekening zetten het op een rekening van hun voor een dag of 2 vangen de rente en dan pas gaan ze het overmaken.

Mijn geld zou er vandaag moeten zijn, heb het maandag op de post gedaan 1 dag naar het kantoor 2 dagen rente jatten 1 dag overmaken, vandaag op mail.eve zijn rekening.

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 13:16 schreef Flexx het volgende:
Rabobank, Postbank, ze zuigeb allemaal, ze halen het geld van je rekening zetten het op een rekening van hun voor een dag of 2 vangen de rente en dan pas gaan ze het overmaken.

Mijn geld zou er vandaag moeten zijn, heb het maandag op de post gedaan 1 dag naar het kantoor 2 dagen rente jatten 1 dag overmaken, vandaag op mail.eve zijn rekening.
Dit is nou eenmaal heel het principe van een bank. En als het echt gelijk over gemaakt moet worden, moet je een flink bedrag neer tellen (waardoor ze het geld er dus alsnog uit halen) Kortom banken maken altijd winst, anders zouden ze ook niet blijven bestaan.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Uiteindelijk is toch het belangrijkste dat het bij Mail.eve aan komt.

Nog paar dagen voor test exemplaar. En pics :9~

Time flies but it doesn't fly quick enough!

*empty*

Verwijderd

Mail.eve ik moet iets bekenen en je gaat me hopelijk niet uitlachen. Ik zei toch dat ik de mailtjes niet ontving op mijn hotmail adres, dat blijkt dus niet zo te zijn, ik heb ze wel allemaal gehad, maar op één of andere manier werden ze naar de map ongewenste post verplaatst |:( Echt stupid. Ik heb nu gelijk dat ongewenste post filter uitgezet dus als het goed is ontvang ik nu wel gewoon alle mailtjes die jij verstuurd in me postvak in.

EN IK ZEI "NIET LACHEN" :P

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 15:11 schreef mazda626 het volgende:
Mail.eve ik moet iets bekenen en je gaat me hopelijk niet uitlachen. Ik zei toch dat ik de mailtjes niet ontving op mijn hotmail adres, dat blijkt dus niet zo te zijn, ik heb ze wel allemaal gehad, maar op één of andere manier werden ze naar de map ongewenste post verplaatst |:( Echt stupid. Ik heb nu gelijk dat ongewenste post filter uitgezet dus als het goed is ontvang ik nu wel gewoon alle mailtjes die jij verstuurd in me postvak in.

Je hebt alleen aan mail.eve gezegd dat ie niet mocht lachen, wij dus wel :?
Bij deze: :) :P :9 ;) :+ >:) :D :7 |:(
Had je maar gewoon een mailtje moeten sturen naar mail.eve i.p.v. dit publiek te maken! |:(
Kan iedereen overkomen zou ik er nog bij zeggen :Y)

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Op vrijdag 19 juli 2002 15:16 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Je hebt alleen aan mail.eve gezegd dat ie niet mocht lachen, wij dus wel :?
Bij deze: :) :P :9 ;) :+ >:) :D :7 |:(
Had je maar gewoon een mailtje moeten sturen naar mail.eve i.p.v. dit publiek te maken! |:(
Kan iedereen overkomen zou ik er nog bij zeggen :Y)
:o lol kan gebeuren

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 09:03 schreef Roeligan het volgende:
H email.eve ik is A.I. Seubring (niet helemaal waar...is mn vriendin) Had van haar rekening zitten over bankieren ipv mn eigen |:( ach....leuk kadootje voor ehhhhhh.... het feit dat het zo'n mooi lcd-tje is :+
Aha kijk aan, hij kwam al niet voor in mijn lijstje...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 15:11 schreef mazda626 het volgende:

HAHAHAHAHAHH ....schaterrrrrr.....whoeeeeehaaaaaahhhhhhh... Okay ik ook weer blij, begreep er al geen, euuhm laten we zeggen dat ik het al niet begreep... Gelukkig... Morgen komt er weer een UPDATE mail....

Verwijderd

Mag ik aannemen dat de bezorging van de eerste LCD's nog minimaal 2 weken op zich laat wachten. Ik sta namelijk bij de eerste 20 en ga morgen met vakantie. Noord-Holland, beef....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 20:17 schreef ZoeperkonijN het volgende:
Mag ik aannemen dat de bezorging van de eerste LCD's nog minimaal 2 weken op zich laat wachten. Ik sta namelijk bij de eerste 20 en ga morgen met vakantie. Noord-Holland, beef....
Mensen ga gerust op vakantie... Ik krijg pas maandag het test exemplaar...... en dan is het wachten op de leverancier..... en dan nog solderen etc.... en dan pas als laatste tuuut tuuut, het lijkt over.... wel.....

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

donderdag 19 juli 2002 20:41

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]

Grafiek:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]

Overige zaken cq. Vragen:

1: Ik ga met vakantie, wat als het LCD nu wordt verstuurd?
Antw: Maandag 22-07 komt er een test exemplaar, daarna is het wachten op de leverancier, dan solderen, dan afleveren. Dus ga u gerust op vakantie. Hier loopt alles gewoon door.

2: Ik heb een 2e LCD besteld, ontvang ik die ook gelijk met de 1e ?
Antw: Nee, die ontvang je niet gelijk met de eerste, eerst gaan de enkele bestellingen eruit daarna volgt pas de 2e sessie, LET OP het 2e LCD nog NIET betalen. (heb je dat wel gedaan dan blijft deze betaling staan)

3: Is er al iets bekend van de leverancier?
Antw: Op dit moment loopt er volop correspondentie met de leverancier, het gaat niet echt vlotjes, maar de bestelling is geplaatst. Zondag krijgen jullie ook daar een afschrift van te zien, hoe een en ander tot stand is gekomen.

4: Kan ik nog steeds LCD´s bestellen?
Antw: Je kan altijd mailen naar lcd@chello.nl, maar daar wordt je dan tijdelijk in de wacht gezet. Zodra de zending LCD´s er is dan weten precies hoeveel we er over houden en wie er zijn afgehaakt.

5: Wat is de status op dit moment tav kopers en betalers?
Antw: Op dit moment moeten nog 83 mensen betalen (zij hebben wel via het INKOOPFORMULIER bevestigd een LCD te kopen, maar er is nog geen geld bij mij ontvangen). Het gaat om veel geld, en ik kan echt zo´n groot bedrag niet voorschieten. Als de betaling niet conform de afspraak binnen 7 dagen overgemaakt wordt kan ik niet de gehele hoeveelheid in één keer bestellen, wat eventueel weer problemen kan gaan geven bij de bestelling en betaling bij de leverancier. Maar ik heb goede hoop dat alles morgen alsnog binnen komt.

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 20:49 schreef mail.eve het volgende:

Antw: Op dit moment moeten nog 83 mensen betalen
Uhm, moet dit geen 20 zijn?
83 kopers - 63 betaalde = 20 nog betalen :?
Kweet et tis weekend maar toch... :9

• jordan2k
Op dit moment moeten nog 83 mensen betalen (zij hebben wel via het INKOOPFORMULIER bevestigd een LCD te kopen,
Hmm dit is wat minder hoop dat het allemaal nog op tijd goed komt.
83 kopers - 63 betaalde = 20 nog betalen
Kweet et tis weekend maar toch...
Ja, nu je het zecht er zijn er 83 die hem besteld hebben toch ?

Verwijderd

Topicstarter
Krijg net te horen dat ik Woensdag de lcd´s krijg om te testen..... Mr. ChronoM... ik heb ook een exemplaar voor jou, maar dat is een ander formaat 128*128 met een t6963c controller, kun jij hier naar kijken en of er ook software voor te maken is?

Waarschijnlijk hebben we er hier ook een paar honderd van... 350 stuks...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 20:56 schreef TweakViper het volgende:

[..]

83 kopers - 63 betaalde = 20 nog betalen :?
Kweet et tis weekend maar toch... :9
Dat lijkt zo, maar er moeten nog echt 83 kopers betalen...
Bij elkaar zouden er namelijk 146 zijn verkocht... er zijn er 200 besteld (dit is inc. Duitsland en Belgie). Maar ik heb goede hoop, er zijn natuurlijk ook mensen die op maandag, dinsdag danwel woensdag hebben besteld, dus die hebben nog wel even de tijd....

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 21:02 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Dat lijkt zo, maar er moeten nog echt 83 kopers betalen...
Bij elkaar zouden er namelijk 146 zijn verkocht... er zijn er 200 besteld (dit is inc. Duitsland en Belgie). Maar ik heb goede hoop, er zijn natuurlijk ook mensen die op maandag, dinsdag danwel woensdag hebben besteld, dus die hebben nog wel even de tijd....
ah zo, was effe aant rekenen met dat grafiekje maar das zonder de rest van europa die meedoet :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 21:04 schreef TweakViper het volgende:

[..]

ah zo, was effe aant rekenen met dat grafiekje maar das zonder de rest van europa die meedoet :+
Klopt.... omdat ik niet zorg voor het Duitse zorggebied maar weer wel voor Belgie...

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 21:38

d-motion

zow... en dan nu...

Hmmm... Ik kom een LPT aansluiting te kort... (Mijn printer hangt er nu aan) Maar eens ff snel een Netwerk kastje voor mijn printer regelen.... :)

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
You ve got mail......

Hierbij het LCD white on blue...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/PowerLCD-Blue.jpg

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 22:12 schreef mail.eve het volgende:
You ve got mail......

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/PowerLCD-Blue.jpg"][afbeelding][/url]
een mooier T6963c LCD dan dit kan er IMO niet meer bestaan !
Gewoon prachtig, ongelooflijk :9~

• FireStarter
OMFG :9~

w00t

• MR_VIPER

MR_VIPER

* MR_VIPER fainted.

OMG what a beauty. :9~ drips al over.

edit:

Ik zou in statusoverzicht donderdag 19 juli veranderen in vrijdag 19 juli Mail.eve ;)

*empty*

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op vrijdag 19 juli 2002 22:12 schreef mail.eve het volgende:
You ve got mail......

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/PowerLCD-Blue.jpg"][afbeelding][/url]
:9~

Maar je hebt nu toch nog geen proefexemplaar gekregen? Als je die wel hebt -> meer foto's! :)

• jordan2k
Nice, ziet er heel mooi uit :9~. Klasse werk Mail.eve
Kan bijna niet wachten tot dat ik hem hier heb :)

Verwijderd

Sjee ik wordt steeds blijer dat ik em gekocht heb!!!

Heb je dat ding aan chrono en dark gegeven, en hebben zij em aangesloten en een tof plaatje derop getoverd?

In dat geval heb je hem al een tijdje :)

• FireStarter
Op vrijdag 19 juli 2002 23:40 schreef It_Is_I het volgende:
Sjee ik wordt steeds blijer dat ik em gekocht heb!!!

Heb je dat ding aan chrono en dark gegeven, en hebben zij em aangesloten en een tof plaatje derop getoverd?

In dat geval heb je hem al een tijdje :)
Nou als er 1 zo'n ding al in NL was dan waren er al tig foto's gemaakt natuurlijk.

w00t

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DIT IS ............................ WAUW :9~
dit is echt gaaf... :9
past precies bij mijn kast!
MAIL.EVE THNX!!!!
kan nu al niet meer w8en. :P
Wel snel langskomen he...
gheghe... >:)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Flexx
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

WOEI !!! Ik sta erbij :) Ik is blij :)

Verwijderd

Niet veel aan toe te voegen behalve dit misschien:
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• MR_VIPER

MR_VIPER

Damn die mensen die afgehaakt zijn die kunnen gewon niet anders als vet balen. Dit is by far mooiste graf.LCD die ik hier voorbij heb zien komen. Die kleur combi. Die gloed. OMG wat is dat om te :9~ . Okee er is nog wel 1 ding beter als dat LCD. Kwijlen om een bloedmooie babe >:)
Maar bij gebrek aan beter *LOL*

*empty*

• StephanL
Kan ik hem later ook kopen?, ik heb geen geld nu en solderen ken ik niet :'(

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 10:41 schreef StephanL het volgende:
Kan ik hem later ook kopen?, ik heb geen geld nu en solderen ken ik niet :'(
Haha, de eerste berouwvolle persoon! ;)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Help die jongen dan een beetje TweakViper. Zeg gewoon dat ie hem niet hoeft te solderen. Is ie beetje mee geholpen.

*empty*

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 10:44 schreef MR_VIPER het volgende:
Help die jongen dan een beetje TweakViper. Zeg gewoon dat ie hem niet hoeft te solderen. Is ie beetje mee geholpen.
Ja maar ie heeft toch geen geld nu dus heeft ie er niet veel aan :'(
Ie kan zich misschien op de reservelijst inschrijven, dan moet ie nog niet direct b(et)alen :+

• StephanL
Op zaterdag 20 juli 2002 10:44 schreef MR_VIPER het volgende:
Dat weet ik wel, maar kan ik hem later ook nog bestellen na deze aktie? want dit is een mooi dingtje.

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 10:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar kan ik hem later ook nog bestellen na deze aktie? want dit is een mooi dingtje.
reservelijst dus, effe mailen naar mail.eve
tegen dat de eerste ronde afgewerkt is kun je wat sparen (of een bank overvallen, mij gelijk :+)

• FireStarter
Of terwijl dadelijk staan er nog eens 50 mensen op de reservelijst :+

w00t

• -=KGK=-
  • Laatst online: 28-10 20:08
WhoW!!
Die lcd is werkelijk :9~ :9~ :9~ :9~
En ik sta op de lijst :) :) :)
* -=KGK=- can't wait :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Als er nog meer mensen bijkomen is dat alleen maar gunstig denk ik. Ik sta zelf op de lijst voor een 2e. Met meer mensen erbij zal ik die tweede dus gewoon kunne krijgen. Die 2e ronde ligt namelijk aan de eerste ronde hoe die gaat. Voor zover ik alles goed begrepen heb.

*empty*

Verwijderd

Yes, even I got mail :D
Maar dit ding is werkelijk superrrrrrrrrrrrrrwreeeeeeed :9~
Echt beterz dat ik als 8ste op de lijst sta ;)

Verwijderd

aaarg, rot postbank, het geld is er al afgeschreven maar ik zeg het nog niet op het lijstje :(

Verwijderd

Hey mail.eve mijn 2de bestelling bestaat uit nog twee schermpjes. Op de laatste lijst die je neerplanten op GoT stond dat ik er twee had.

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 21:22

Area53

I'am lost in space!!

Op vrijdag 19 juli 2002 20:49 schreef mail.eve het volgende:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/INKOOPACTIE%20LCD%20STATUS%20ONTVANGST.htm"]Status betalingen LCD[/url]
Mail.eve de stauts klopt niet. :'(
Je hebt het geld op 18-7-2002 ontvangen en dat van nummers 58 & 59 op de 19-7-2002.
Dus denk ik dat ik 2 plaatsjes hoger hoor. >:)
Wat dus betekend dat ik mijn LCD wat eerder krijg. :9~

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op zaterdag 20 juli 2002 18:05 schreef Area53 het volgende:

[..]

Je hebt het geld op 18-7-2002 ontvangen en dat van nummers 58 & 59 op de 19-7-2002.
ik geloof dat de zendingen per 20 gaan, dus maakt geen kloot uit :P

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Op zaterdag 20 juli 2002 18:44 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

ik geloof dat de zendingen per 20 gaan, dus maakt geen kloot uit :P
De boekhouding moet toch kloppen of niet soms? |:(
En als dat niet voldoende is, dan gaat het om het gevoel. :)

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zaterdag 20 juli 2002 12:17 schreef Thug_powah het volgende:
aaarg, rot postbank, het geld is er al afgeschreven maar ik zeg het nog niet op het lijstje :(
Same here! Ik dacht ik hou me ff rustig, maar ik begin hem nu te knijpen!

Verwijderd

Ik zit heeeerlijk te wachten op plaatsje 11 op de lijst... wat een schitterend ding!

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Op zaterdag 20 juli 2002 20:18 schreef Bonanza76 het volgende:
Ik zit heeeerlijk te wachten op plaatsje 11 op de lijst... wat een schitterend ding!
Ja, wij zijn een paar bofkonten, met zulke mooie LCD's. :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 18:05 schreef Area53 het volgende:

[..]

Klopt zal het in orde gaan maken.... >:)

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Op zaterdag 20 juli 2002 21:53 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Klopt zal het in orde gaan maken.... >:)
Sorry voor het extra werk. :)

• FireStarter
Dus morgen eerste test module?

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:33 schreef Robbie007 het volgende:
Dus morgen eerste test module?
Morgen, 22 juli :D

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Zondag 21 juli 2002 07:11

Grafiek:

[url="http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd%20grafiek%20overzicht.htm"]Grafisch overzicht[/url]

Er zijn geen betalingen binnen gekomen, zowel via de bank als via de post niet.. Echter ik zou graag willen weten van een ieder van wie de betaling wel onderweg is! Maandag moet ik de LCD s betalen, als ik niet genoeg geld heb kan ik dus niet meer bestellen dan van wie ik het geld al ontvangen heb. Dit kan wel gevolgen hebben voor de prijs.

Is uw betaling onderweg naar mij, laat het dan even weten, doe er voor de zekerheid een overzichtje bij van de betaling, lcd@chello.nl, met als onderwerp BETALING ONDERWEG

Verwijderd

Ha, ik zie dat ik de enige ben die 2 displays heeft besteld, en er ook voor twee betaald heeft.
Krijg ik daarvoor bonuspunten :D ( lees: hoger in de lijst ;) ) j/k

Ik kan niet wachten !!

Oh, door mijn ervaringen met en vorig project van deze displays, waarbij deze dus naar de LCD-hemel is gegaan, moet ik wel ff dit kwijt:

Zorg dat je de 5Volt, die je aansluit op je display dus niet de backlight, STABIEL is!!
Door zomaar het display aan te sluiten op de Molex 5Volt heb je kans dat je display's eeprom te warm wordt en de boel opblaast.

het best is om er een regulator ertussen te zetten van het type 78X05.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
            ________
           |      |
  +5V O--------| LM7805 |-----------O +5V naar LCD
         |   |________|    |
         |    |   |
        ---  |   ---
 100u/16v ---    |   --- 10u/16V
         |    |   |
  -0V O-----------------------------O gnd naar LCD

evt. kan je nog en 10 ohm weerstand in de uitgaande +5Volt lijn zetten om de spanning naar 4.2V te verlagen.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Betekend alleen maar dat je dom bent geweest ;) En niet goed gelezen hebt. >:)

Er stond namelijk de eerste alvast betalen en over de tweede werd nog contact opgenomen :)

edit:

Mail.eve moet ik anders mijn tweede scherm ook al betalen. Op die manier heb je meer betalende mensen. Mensen die dan nog niet betaald hebben worden dan doorgeschoven. Lijkt me eerlijkste en jij komt aan het bedrag dat je moet hebben.
Laat het maar ff weten of je dit een oplossing vind. Er zullen misschien meer mensen zijn die er maar 1 van de twee betaald hebben. Alle beetjes helpen.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 10:10 schreef Seven_NL het volgende:
Ha, ik zie dat ik de enige ben die 2 displays heeft besteld, en er ook voor twee betaald heeft.
Krijg ik daarvoor bonuspunten :D ( lees: hoger in de lijst ;)) j/k
Je staat bovenaan de lijst als je hem omdraai :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 10:27 schreef MR_VIPER het volgende:
Betekend alleen maar dat je dom bent geweest ;) En niet goed gelezen hebt. >:)

Er stond namelijk de eerste alvast betalen en over de tweede werd nog contact opgenomen :)
Kijk er is toch nog iemand wakkeruuuhhh :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve ik en wakker. uhhhhhhhhhhhhh >:) Amper *LOL*

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 10:32 schreef MR_VIPER het volgende:
Mail.eve ik en wakker. uhhhhhhhhhhhhh >:) Amper *LOL*
Ik ben ook wakker :Z op deze mooie (ahum) nationale feestdag (voor de Belgen dan toch :Y))

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 07:18 schreef mail.eve het volgende:
Er zijn geen betalingen binnen gekomen, zowel via de bank als via de post niet...
Check maandag eens, denk dat er op zondag weinig (elektronisch) bankverkeer gebeurt.
En anders jouw probleem effe voorleggen aan de bank, krijg je direct een lening van een paar ton :+ :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Kwas gister nog in België en wij ollanders maar klagen over de regen. Ik heb daar weer genoeg regen gezien in den Belgique. :(

edit:

Fjock begin weer off-topic te zeveren solly mensen.

*empty*

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 10:56 schreef MR_VIPER het volgende:
Kwas gister nog in België en wij ollanders maar klagen over de regen. Ik heb daar weer genoeg regen gezien in den Belgique. :(
Je hebt de beste dag genomen :)
Anders ist ier mooi weer zunne :P

Verwijderd

Zorg dat je de 5Volt, die je aansluit op je display dus niet de backlight, STABIEL is!!
Door zomaar het display aan te sluiten op de Molex 5Volt heb je kans dat je display's eeprom te warm wordt en de boel opblaast.

het best is om er een regulator ertussen te zetten van het type 78X05.
Ehmmm...wa krijge we nouw? mail.eve...kun je dit bevestigen? Want het grote voordeel voor mij zelf was dat ik niet zelf aan de slag hoefde te gaan met allemaal soldeerwerk...niet dat ik em dan niet meer zou willen hebben, maar het zou toch mooi wezen als ik em ook een beetje stabiel aan de gang kan krijgen..

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Nee, hoor hoeft niet. Ik gebruik 3 DataVision 240x128 schermpjes en die hangen al maanden gewoon aan de 5Volt van een molex, zonder enige andere vorm van stabilisatie. En geen enkel chippie wordt warm.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mocht je nu in je stroomnet thuis of in je PC een onstabiele voeding hebben zitten kun je die schakeling maken. Maar tegenwoordig hebben de meeste voedingen een gestabiliseert systeem. Zeker de wat duurdere en zwaardere types.

*empty*

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Man, elke PC voeding is een gestabiliseerde voeding. Er kunnen alleen wat spanningsrimels op de lijn komen bij het opstarten van je HDD of CD-R. Maar die kan je schermpje makkelijk verwerken.

Kijk, dit schermpje wordt vervangen door de blauw/witte van Mail.eve

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/bartbanaan/FrontSideLeft1.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 12:39 schreef Bonanza76 het volgende:

[..]

Ehmmm...wa krijge we nouw? mail.eve...kun je dit bevestigen? Want het grote voordeel voor mij zelf was dat ik niet zelf aan de slag hoefde te gaan met allemaal soldeerwerk...niet dat ik em dan niet meer zou willen hebben, maar het zou toch mooi wezen als ik em ook een beetje stabiel aan de gang kan krijgen..
Nee hoeft inderdaad niet..... Ik heb de mijne ook direct vanuit de molex 5v getrokken en dat werkt perfekt.. Maar je hebt er tweakers bij..... die weten van geen ophouden .

• jordan2k
Zit aan het lcd eigenlijk al een molex ??
of gewoon 2 draadjes en bedrading naar lpt

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 14:17 schreef jordan2k het volgende:
Zit aan het lcd eigenlijk al een molex ??
of gewoon 2 draadjes en bedrading naar lpt
PLUG AND PLAY, what do you think..... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 13:21 schreef Bart_Banaan het volgende:
Man, elke PC voeding is een gestabiliseerde voeding. Er kunnen alleen wat spanningsrimels op de lijn komen bij het opstarten van je HDD of CD-R. Maar die kan je schermpje makkelijk verwerken.

Kijk, dit schermpje wordt vervangen door de blauw/witte van Mail.eve

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/bartbanaan/FrontSideLeft1.jpg
Mooie kast.....

• jordan2k
Dan zit alles er all op, wist het eff niet zeker want moet toch nog wat componenten kopen aanstaande week.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.