Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 20:46 schreef jordan2k het volgende:

Maar begrijp dat je nog geen rekening nummer hebt gehad :?
Stuurt mail.eve dan eff een mailtje waar je vraagt naar dat nummer..
al 2 keer gedaan, en deze kerels op het forum zeggen dat ik rustig aan moet doen....

Verwijderd

Heb betaald, wacht op mailtje.

Verwijderd

argh

Mail.Eve wilt dat jullie je Emailadres die je gebruikt met de conversatie met mail.eve, en Nickname op deze forums invullen in de Exel file, daarna stuur je die exel file weer terug naar Mail.even zodat hij alles dubbelgesjekt heeft, en dat ie dus weet dat die betaling van diegene was die een lcd wilt!

zo moeilijk is dat toch niet?

B-) geen dank, ik ben hier om mensen te |:( redden |:( LOL B-)

Verwijderd

excuuz, ik heb dat mailtje eergister al gekregen, maar ik heb met mij scheve kop over het rekeningnummer heen gekeken excuus :o |:(

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 17:54
Allemaal ophef om niets 8-).
Gaat allemaal nog wel lukken, nu is het wachten op de dag dat deze lcd's binnenkomen bij mail.eve. :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 23:13 schreef Thug_powah het volgende:
excuuz, ik heb dat mailtje eergister al gekregen, maar ik heb met mij scheve kop over het rekeningnummer heen gekeken excuus :o |:(
hahahaha lullowww :9

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 23:22 schreef mazda626 het volgende:
hahahaha lullowww :9
wie is er hier feyenoorder :P

Verwijderd

Wie is hier feyenoorder?
Wie niet?? :P

Verwijderd

het overschrijvings iz op de buz, maar helaas is me girotel nog niet binnen......; anders was het sneller geweest ! :( :)

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 21:22

Area53

I'am lost in space!!

Mail.eve, heb net bestelling geplaatst en geld overgemaakt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 20:48 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

al 2 keer gedaan, en deze kerels op het forum zeggen dat ik rustig aan moet doen....
Ik heb al teruggemaild.....

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 00:01 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Ik heb al teruggemaild.....
kijk 7 post terug :P ik @ |:(

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Mail.eve hoeveel mensen hebben al geld gestort?

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Okay mannen..... wederom een roerige dag... ook ik leer hier weer om daar goed mee om te gaan.... Sommige schreewen over geen mail...... Andere helpen mij door te vertellen hoe het een en ander werkt... BEDANK JONGENS....

Okay hoe is de status:

Wederom 16 betaler erbij (allen via bank, via de post nog niets) morgenochtend komt er weer een update... echter niet meer via Excel, maar via mijn site... (meer info morgenochtend).

Emails, op dit moment staan er 34 emails te wachten op antwoord... ook die krijgen morgen allen antwoord (mail.eve moet ff gaan :Z )

Status van bestelling LCD:

Morgen weet ik hier meer van, dan kan ik waarschijnlijk de ontvangst datum (van leverancier naar Nederland) vermelden.... Daarna volgen de processen solderen, testen, afleveren op huisadres.... dus geduld geduld... ik begrijp jullie echt.....

Vraagje:

Ik heb jullie 5 euro gevraagd voor de verzendkosten, het is ook echter mogelijk dat ik jullie de lcd s op huisadres kom afleveren (dan ontvang ik die 5 euro), heb je hier moeite mee ? Nee, dat dacht ik wel.... Waarom deze keuze, dan weet ik zeker dat iedereeen zijn LCD krijg, ik vind het leuk om te doen, ik rij een lease auto en vooral het lcd is zeker aangekomen en niet kapot. Deze optie geld dan ook voor Belgie, ook daar kom ik vaak, dus is dat zeker geen enkel probleem. Als jullie hier mee akkoord gaan, dan zal ik dat ten tijde van afleveren laten weten, of door mij persoonlijk zelf op huis adres, of door de PTT....

Voor nu ga ik eerst slapen, het is een zeer bewogen dag.... morgen ben ik weer vroeg uit de veren en heb ik de ochtend om e.e.a. te regelen.

Verwijderd

die 5 euro mag je van me houden :D helemaal overal langs komen ? geez, hey je woont toch vlak bij oc-shop / dord? dan leef ik niet zo ver weg :D

Verwijderd

Ja, van mij mag je die 5 euro ook houden hoor. Als je mijn huis wel kan vinden dan :P Maar dat zal hopelijk wel

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Op woensdag 17 juli 2002 00:12 schreef mail.eve het volgende:

het is ook echter mogelijk dat ikjullie de lcd's op huisadres kom afleveren
Wauw Wat een service!!
Hoop je gauw te zien.
Weltrusten en droom lekker over LCD's :z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 00:17 schreef ModKid het volgende:
die 5 euro mag je van me houden :D helemaal overal langs komen ? geez, hey je woont toch vlak bij oc-shop / dord? dan leef ik niet zo ver weg :D
Het gaat mij niet zozeer om die 5 euro..... Maar ik wil deze actie ECHT goed doen, en ik haat kapotte of verkeerde aflevering etc etc... vandaar... en ja jij woon dichtbij, maar ik heb de routeplanner al over alle kopers gezien... en het is goed te doen.... zowel het in het Noorden alswel het Zuiden....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef mazda626 het volgende:
Ja, van mij mag je die 5 euro ook houden hoor. Als je mijn huis wel kan vinden dan :P Maar dat zal hopelijk wel
Als dat gemakkelijker is dan je email adres ......

Verwijderd

:D

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 00:19 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om die 5 euro..... Maar ik wil deze actie ECHT goed doen, en ik haat kapotte of verkeerde aflevering etc etc... vandaar... en ja jij woon dichtbij, maar ik heb de routeplanner al over alle kopers gezien... en het is goed te doen.... zowel het in het Noorden alswel het Zuiden....
mooi, ps :D :D :D 100th post :D :D :D :Z :Z

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Op woensdag 17 juli 2002 00:20 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Als dat gemakkelijker is dan je email adres ......
LOL 8-)

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 21:36

QuasaR

One ring to rule them all

Op woensdag 17 juli 2002 00:19 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Ik woon in het oosten, kom je daar ook langs :P

Daddy of 3 :)

• FireStarter
En is het dan mee ff naar binnen lopen, aansluiten ff, POWERLCD opstarten ready?

Wel een goed idee trouwens. Krijg nog eens wat te zien van Nederland. En dat geld wat je ermee verdiend is je gegunt :) .

w00t

Verwijderd

ja eheh sluit hem aan, installeer powerlcd, maak de standaard van plexi. :D :D :P

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Goedemorgen,

Toch nog maar even niet gaan slapen.... had nog zoveel te doen.... hier is een UPDATE van de status van betalingen.

Kijk goed hier naar, eventueel fouten (naam, email etc) doormailen naar lcd@chello.nl (er staan geen fouten in >:) )

Statusoverzicht betalingen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 01:07 schreef ModKid het volgende:
ja eheh sluit hem aan, installeer powerlcd, maak de standaard van plexi. :D :D :P
Alleen afleveren, optie extra betalen 25 euro... per handeling.... exc. materiaal... :)

Verwijderd

argh, trage homo rabobank :(( sta der weer nie op

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik kan het ook op komen halen >:)

Werk ook door heel nederland (lease bak :) ) en mijn kantoor zit in Capelle a/d IJssel :)

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 07:34 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik kan het ook op komen halen >:)

Werk ook door heel nederland (lease bak :) ) en mijn kantoor zit in Capelle a/d IJssel :)
We spreken tegen die tijd wel wat af :)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 00:12 schreef mail.eve het volgende:
[knip]
Vraagje:

Ik heb jullie 5 euro gevraagd voor de verzendkosten, het is ook echter mogelijk dat ik jullie de lcd s op huisadres kom afleveren (dan ontvang ik die 5 euro), heb je hier moeite mee ? Nee, dat dacht ik wel.... Waarom deze keuze, dan weet ik zeker dat iedereeen zijn LCD krijg, ik vind het leuk om te doen, ik rij een lease auto en vooral het lcd is zeker aangekomen en niet kapot. Deze optie geld dan ook voor Belgie, ook daar kom ik vaak, dus is dat zeker geen enkel probleem. Als jullie hier mee akkoord gaan, dan zal ik dat ten tijde van afleveren laten weten, of door mij persoonlijk zelf op huis adres, of door de PTT....
Leuk idee van je om zelf te bezorgen, maar dan moet je zeker ervan zijn dat die mensen er zijn anders sta je voor een gesloten deur. Of je doet 'm in een bubbeltjes envelop door de brievenbus duwen (met de kans dat ie alsnog stuk gaat). Van mij mag je, als ik maar weet hoe laat (doordeweeks na 16:00, weekend kan elke tijd als ik de tijd van te voren weet).

* Scarp vind deze IA erg netjes gaan tot nu toe :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik kom uit Vlaardingen als je in de buurt moet zijn kan je hem afgooien... anders per post ook goed...ik heb mijn kast waar ie in moet komen toch ng niet.

edit:

En ik zei toch dat je via laupro.nl een inkoop actie had moeten doen... had je denk een hoop moeite gespaard en iedereen kan makkelijk tjekkuh wat de status is enzo.

Ben toch blij dat je eraan bent begonnen hoor ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• wilfredktlr
  • Laatst online: 13:23
Langsbrengen, ja hoor, ik vind het best. Groningen is geen probleem?

P.S. Ik heb het geld (incl. de € 5 al betaald), dus die krijg je dan niet meer van mij.

Verwijderd

Zo, ook betaald..het zal er morgen wel opstaan...hoop ik :)
En langs bregen mag natuurlijk altijd :D ...krijg je zelfs een bak koffie als je wilt B-) ,als je na 16:30 bezorgd...anders ben ik nog niet thuis.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 09:06 schreef Roeligan het volgende:
Ik kom uit Vlaardingen als je in de buurt moet zijn kan je hem afgooien... anders per post ook goed...ik heb mijn kast waar ie in moet komen toch ng niet.

edit:

En ik zei toch dat je via laupro.nl een inkoop actie had moeten doen... had je denk een hoop moeite gespaard en iedereen kan makkelijk tjekkuh wat de status is enzo.

Ben toch blij dat je eraan bent begonnen hoor ;)
Dat laupro ziet er heel goed uit, maar ik heb het liever in eigenbeheer.... Enne bij het registreren wordt niets verteld over privacy etc.... het is toch een commercieel doeleind... natuurlijk voor inkoopacties zoals deze, maar wat in de toekomst.....

Enne het werkt op dit moment geheel geautomatiseerd.... drukkie op pc (gisteren pas af...) en de lijst komt tevoorschijn, inc. alles wat ik nodig heb..... Maar toch bedankt natuurlijk.....

Verwijderd

Ok dan, deze inkoop actie loopt echt perfect, nu alleen hopen dat die japanners een beetje opschieten :D

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 13:00

dread

Sluwe vlaming

Deze aktie is zeker afgelopen?
damn
Jammer, volgende keer beter

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 10:30 schreef dread het volgende:
Deze aktie is zeker afgelopen?
damn
Jammer, volgende keer beter
Er staat idd dat de actie is afgelopen. Het hangt ervanaf of hij weer opengaat hoeveel LCD meer we kunnen krijgen dan we tot nu toe verkocht hebben..... mail nar lcd@chello.nl, dan kun je daar in de wacht worden gezet.

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 11:19 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Er staat idd dat de actie is afgelopen. Het hangt ervanaf of hij weer opengaat hoeveel LCD meer we kunnen krijgen dan we tot nu toe verkocht hebben..... mail nar lcd@chello.nl, dan kun je daar in de wacht worden gezet.
verender de topic naam even dan.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

ik heb ook nog wel interresse!

[sorry dat ik een beetje laat ben, maar d8 dat ik geen geld meer had, tot ik besefde dat ik ook nog ging werken ;) :P ]

Gregor van Egdom Krekr

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ben ik eindelijk weer aan het werk. Moet ik weer moeite gaan doen om bij te lezen >:)

Mail.eve had je die eerste sample nu al binnen en getest? Hebbie er ook pics van toevallig? ( pics :9~ )

En we spreken elkaar wel over aflevering. Moet ik alleen nog mijn behuizingkje gaan bestellen voor me externe LCD oplossing :P

*empty*

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Holy F**K!!! Wat gaat dit snel! Ben ff twee dagen pleite, kijk op GoT en merk tot m'n schaamte dat ik het geld nog niet heb overgemaakt en dat hele kolonies GoTters dat al wel hebben gedaan :D Vanavond maar weer ns ff de rabosite kietelen ;) mail.eve, je geld komt er aan en kom je echt persoonlijk afleveren? Jij houdt van reizen man! :+ Echt, voor deze IA krijg je van mij alle hulde!!! *D *D

nope.....

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Vandaag geen enkele betaling meer ontvangen zowel via de post als via de bank niet.... Morgen of overmorgen zullen natuurlijk de Postbank betalingen arriveren....

Test LCD: 22 Juli wordt het LCD bij mij thuis afgeleverd, persoonlijk door onze mede inkoper vanuit Duitsland. Zodra deze binnen is, dan laat ik natuurlijk de fotoŽs zien en de resultaten.

Aflever datum LCD: Tot op heden nog geen datum gehoord.... maar geduld.... ze komen er aan.... :)

Topic aanpassing: Zal vanavond aangevraagd worden. De verkoopactie gaat dan over in WACHT inkoopšactie voor de nieuwe aanmeldingen. (deze gaan naar de 2e sessie) eerst deze lcd sessie GOED afmaken.... heb er mijn handen vol aan... (ik moet ook nog Fulltime werken) en iedere dag laat naar bed is ook niet gezond... Maar ik wil jullie graag op de hoogte houden, dat ben ik namelijk verplicht (vind ik zelf).

Vragen: lcd@chello.nl

Overzicht betalingen t/m 17-7-2002 18:15

Grafiek overzicht:

Grafiek overzicht LCD

Verwijderd

:) sta op de lijst dat ik betaald heb, nu nog wachten op die prachtige LCD.

En trouwens ik ben ook voor FEYENOORD.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Gelukkig is het bijna de 22e >:)

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Er zijn wederom betalingen binnen..... :)

Overzicht betalingen t/m 17-7-2002 20:13

Grafiek overzicht:

Grafiek overzicht LCD

Verwijderd

[b]Op woensdag 17 juli 2002 20:16 schreef mail.eve het volgende:

Grafiek overzicht
Komt er binnenkort nog een grafiekje met ontvangen LCD's? :7
En eentje met werkende ook! ;)
Dan blijven de grafiekjes mooi in dalende lijn :9

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:28 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Komt er binnenkort nog een grafiekje met ontvangen LCD's? :7
En eentje met werkende ook! ;)
Dan blijven de grafiekjes mooi in dalende lijn :9
Natuurlijk wat jij wil.... :)

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 20:44 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Natuurlijk wat jij wil.... :)
[/ongeduldige modus]
Nee, ik wil mijn LCD! :(
Had beter mijn geld met een C130 laten droppen! |:(
[/ongeduldige modus]

[/optimistische modus]
Nee hoor, ik hou van wachten! :+
[/optimistische modus]

Verwijderd

Eventjes over die "ik-breng-zelf-de-LCD's-langs" actie. Hoe wil je dat gaan doen als bepaalde mensen overdag niet aanwezig zijn en een fulltime baan hebben ;) *kuch, zoals moi*.

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 20:51 schreef Gordijnstok het volgende:
Eventjes over die "ik-breng-zelf-de-LCD's-langs" actie. Hoe wil je dat gaan doen als bepaalde mensen overdag niet aanwezig zijn en een fulltime baan hebben ;) *kuch, zoals moi*.
Moest ie nou eens in zowel Nederland als in België uitzoeken (of ze geven het zelf door) rond welke snelwegen de kopers gehuisvestigd zijn?
Dan zou Mail.eve in één rondje snelweg (vroeeeeeeeeem, tuuttuut! :P) alle knooppunten kunnen aandoen of zoiet (in één weekend of zo).
Tis maar een gedacht hé.
Huis-aan-huis-bestellingen lijken mij wat overdreven, tenzij ie zich verveelt natuurlijk! :9

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 20:08
/Me was ook een dagje weg.
Heb betaling net gedaan via girotel. Zal als het goed is morgen erop staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:56 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Moest ie nou eens in zowel Nederland als in België uitzoeken (of ze geven het zelf door) rond welke snelwegen de kopers gehuisvestigd zijn?
Dan zou Mail.eve in één rondje snelweg (vroeeeeeeeeem, tuuttuut! :P) alle knooppunten kunnen aandoen of zoiet (in één weekend of zo).
Tis maar een gedacht hé.
Huis-aan-huis-bestellingen lijken mij wat overdreven, tenzij ie zich verveelt natuurlijk! :9
Maak je maar niet druk om dat bezorgen.... dat gaat allemaal goed komen... ahaah leuk dat iedereen zich daar dadelijk druk over gaat maken.... wat mogelijk is is mogelijk wat niet mogelijk is niet....

Zijn we al een beetje ongeduldig aan het worden.... je ziet het wordt voor mij weer wat rustiger, dus kan ik weer grapjes maken.. hahahahha

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:51 schreef Gordijnstok het volgende:
Jij weer >:) Daar komen wij heus wel uit.... let jij maar eens op..... heb vertrouwen in de mens.... Tot zover is alles goed gegaan, nu die LCDŽs nog op tijd hier krijgen (anders worden we nog ongeduldiger) en dan solderen testen uitrijden (bij sommige gaat dat niet lukken overdag 8-) ) en dan de volgende actie opstarten..... iets met LEDs.....

Verwijderd

ff hopen dat die postbank ff snel doet :)................

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hey mail.eve.
ik heb ook al geld gestoord...
en heb dat ene ingevuld van dat je een display wil kopen.
dus adres e-mail telefoon NO... enz enz
maar moet ik nog wat anders invullen???
zou je dan ff willen mailen???
mydogisgone@hotmail.com
ennu ik woon dicht bij de A28 in drenthe. haha
dus dat is pluspunt voor jou hahha... :D
nou veel succes met je inkoopactie

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 21:26 schreef mail.eve het volgende:
Jij weer >:)
Ce Moi :P

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 21:38 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ce Moi :P
[zeikmodus]
"C'est moi" moet het zijn :P
[/zeikmodus]

Verwijderd

en dan de volgende actie opstarten..... iets met LEDs.....
Laten we eerst maar eens afwachten of je met goeie shit op de proppen komt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 23:04 schreef Bonanza76 het volgende:

[..]

Laten we eerst maar eens afwachten of je met goeie shit op de proppen komt :)
Just waiting.... and waiting ..... na maand na maand na maand..... Typisch HOLLANDS... :9

Verwijderd

lol... ah joh... gewoon 200 man €63 laten lappen en dan niets meer van je laten horen...

Verwijderd

hey mail.eve heb je trouwens al die lcd's al besteld in japan of mot dat nog gebeuren??

• FireStarter
Op woensdag 17 juli 2002 23:33 schreef mazda626 het volgende:
hey mail.eve heb je trouwens al die lcd's al besteld in japan of mot dat nog gebeuren??
Wat denk je als je logisch gaat nadenken :{

w00t

Verwijderd

ach...feyenoord-supporter....zegt al genoeg eigenlijk, he? ;)

Verwijderd

Hey nie fokken met feyenoorders he, anders...... :P

Maar ik d8 dat hij ze al had besteld, maar ik weet het niet zeker he anders zou ik het nie vragen :D

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 23:48 schreef mazda626 het volgende:
Hey nie fokken met feyenoorders he, anders...... :P

Maar ik d8 dat hij ze al had besteld, maar ik weet het niet zeker he anders zou ik het nie vragen :D
anders kom ik even bij jouw langs, en ross ik je tanden eruit ;)

Verwijderd

anders kom ik even bij jouw langs, en ross ik je tanden eruit
Mijn tand is er g*dver pas uitgeslagen echt kut, kwas aan het voetballen krijg ik een elleboogje, na een paar weken wordt ie zwart. Blijkt dat ie dood was. Nu is ie er pas uitgehaald en dinsdag wordt er een kroon opgezet. Echt kut gewoon, maarja wat ken je eraan doen ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 00:03 schreef mazda626 het volgende:

[..]

Mijn tand is er g*dver pas uitgeslagen echt kut, kwas aan het voetballen krijg ik een elleboogje, na een paar weken wordt ie zwart. Blijkt dat ie dood was. Nu is ie er pas uitgehaald en dinsdag wordt er een kroon opgezet. Echt kut gewoon, maarja wat ken je eraan doen ;(
He jongens keep it cool.....

De lcdŽs zijn al wel besteld, maar nog niet betaald... gaat om veel geld... de test lcd komt de 22e dan zal het allemaal wel snel gaan..
Ik ben ook afhankelijk van de aantal betalingen (ontvangsten deze week). Immers er zijn er 125 besteld via de inkoopactie, echter heb op dit moment 53 echte betalingen binnen.... dus nog even wachten... is a lot of money...

Verwijderd

He jongens keep it cool.....
Tis meer bedoel als geintje joh :D, maar om het goed te maken O+

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 00:24 schreef mazda626 het volgende:

[..]

eheh yup just J/King

• FireStarter
Op donderdag 18 juli 2002 00:24 schreef mazda626 het volgende:

[..]

Geef hem maar 1 bak extra koffie als ie langs komt.

Ik denk dat Mail.eve na die rit moet :r van de 129 bakken koffie die hij op heeft gedronken :D

w00t

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hahaha van mij krijgt hij dan wel COLA... >:)
hehe LOL
zal hij vast wel lekker vinden na 129 bakken koffie... :r
hehe nou mail.eve dan weet je waar je moet zijn als je de koffie zat bent... :P
gheghe

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 02:40 schreef mydogisgone het volgende:
hahaha van mij krijgt hij dan wel COLA... >:)
hehe LOL
zal hij vast wel lekker vinden na 129 bakken koffie... :r
hehe nou mail.eve dan weet je waar je moet zijn als je de koffie zat bent... :P
gheghe
Mij lokken met koffie en cola..... :)

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 08:09 schreef mail.eve het volgende:

[..]

/me houd koekje omhoog... Kom maar, kom maar, kom maar! :D

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 09:09 schreef CRX_master het volgende:

[..]

/me houd koekje omhoog... Kom maar, kom maar, kom maar! :D
TweakViper zal de barbecue aansteken! :9
En niet om men LCD'tje te roosteren! :Y)

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op donderdag 18 juli 2002 08:09 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Biertje?? :9

nope.....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hahahahaha....

* MR_VIPER gooit krat cola, koffieautomaat en doos koekies in de auto

En nu op naar me werk. Klein stukkie om te lokken. Mail.eve ---> MR_VIPER werk +/- 10-15 km. Kan de koffie cola en koekies al ruiken hehehe.

Als er bier moet komen lukt dat ook nog wel en een bbq kan maar de MickeyD zit om de hoek >:)

*empty*

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Op woensdag 17 juli 2002 18:49 schreef BP het volgende:

En trouwens ik ben ook voor FEYENOORD.
bweeh Feyenoord daar hou ik helemaal niet van :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
* MR_VIPER houd niet van voetbal!

[ontopic]
ff niks te melden >:)
[/ontopic]

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 09:32 schreef MR_VIPER het volgende:
offtopic:
* MR_VIPER houd niet van voetbal!
Hé, nog iets dat we gemeen hebben! >:)

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 21:46 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Wat bedoel je ???????

Als je gemailt hebt naar lcd@chello.nl dan heb je een inschrijving gedaan... daarna hou ik jouw en de rest op de hoogte via Got.. Wordt de inkoop actie gestart wordt iedereen persoonlijk gemailt... Anders is het voor mij niet bij te houden.... heb je enig idee hoe snel die tikker gaat....
hmmm mja sorry dat begreep ik ffs niet...

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

okeeej aan deze inkoop actie doe ik zeker mee
zat laatst naar een 4x40 LCD te kijken maar dit is toch echt moooier :)
kan vast nog mooi ergens in me te bouwen kastje komen. :)

* pyravex heeft nog nooit iets met LCD's gedaan dus komt wel mooi uit dat ze plug en play binnen komen :)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Op donderdag 18 juli 2002 09:51 schreef pyravex het volgende:
okeeej aan deze inkoop actie doe ik zeker mee
zat laatst naar een 4x40 LCD te kijken maar dit is toch echt moooier :)
kan vast nog mooi ergens in me te bouwen kastje komen. :)

* pyravex heeft nog nooit iets met LCD's gedaan dus komt wel mooi uit dat ze plug en play binnen komen :)
* Roeligan is ook n00b op lcd gebied

Ik heb wel eens geknutseld aan een 4*20 hd44780a00...maar das nix geworden |:(

dus dit plug'n'pray is wel bter voor mij... :+

RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

[voorzichtigevraagmodus-offtopic]

TweakViper toevallig fan van autosport???

[/voorzichtigevraagmodus-offtopic]

Nog paar dagen en dan weer pics :9~

* MR_VIPER blijft erbij:

Beter 10 Viper's in de lucht dan helemaal geen Viper's

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:33 schreef MR_VIPER het volgende:
[voorzichtigevraagmodus-offtopic]
TweakViper toevallig fan van autosport???
[/voorzichtigevraagmodus-offtopic]
Mja, toch wel (hoewel ik superbike en enduro wel leuker vind, maar zonder Eurosport :'( zie je dat weinig):
formule 1, is wat saai nu maar ja, voor saaie momenten is er nog altijd GoT!
rally ook een beetje
kijk eigenlik weinig TV, zou wat meer moeten kijken :9
als ik DTM of GT (24 uur van Le Mans is wel leuk) zie op TV durf ik ook wel eens blijven plakken in plaats van door te zappen :+
Heb goesting om dit jaar eens naar Francorchamps te gaan voor de f1 maar is allemaal zo r*t*duur hé :(

en mijn nickname slaat ook een beetje op die lekker auto van Dodge/Chrysler dus... :9

• MR_VIPER

MR_VIPER

Inspiratie door dezelfde duivelse auto >:)

En ja Formule 1 wat saai maar toch wel :9~ zeker in de regen.

Verder Allround autosport :)

Sjips we zitten weer mega off-topic.... sorry guys moest ff :P

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:57 schreef MR_VIPER het volgende:
Inspiratie door dezelfde duivelse auto >:)

En ja Formule 1 wat saai maar toch wel :9~ zeker in de regen.

Verder Allround autosport :)

Sjips we zitten weer mega off-topic.... sorry guys moest ff :P
geef anders effe je ICQ nummer of zo (msn is ook goe), kunnen we daar verder keuvelen :+
voor we een schop krijgen van de modjes :9

[edit]: heb trouwens nice pics van die wagen, jij ook zeker?

Verwijderd

Silverstone heeft mn plezier in F1 toch wel weer teruggebracht hoor... schitterende race...heb echt weer genoten. En DTM is ook heel wreed. Vorig jaar op Zandvoort geweest, je weet niet wat je meemaakt als je bij start/finish zit. Plaatsen die niet te betalen zijn in de F1, maar DTM is dan nog relatief goedkoop. 29sept zit deze jongen ook weer in de duinen... heerlijk, zonnetje, jointje, blikje heineken van €5 en genieten maar..

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 11:03 schreef Bonanza76 het volgende:
Silverstone heeft mn plezier in F1 toch wel weer teruggebracht hoor... schitterende race...heb echt weer genoten. En DTM is ook heel wreed. Vorig jaar op Zandvoort geweest, je weet niet wat je meemaakt als je bij start/finish zit. Plaatsen die niet te betalen zijn in de F1, maar DTM is dan nog relatief goedkoop. 29sept zit deze jongen ook weer in de duinen... heerlijk, zonnetje, jointje, blikje heineken van €5 en genieten maar..
Mja, silverstone gemist :(, zat verdorie de hele tijd op GoT dat moment, komt ervan hé
En dat plezier kan gauw weer weg zijn, schumi kan WK-champ worden dit weekend in frankrijk! :7
Maar ik denk dat het teveel of-topic gaat dus, icq'en of msn'en zal misschien beter gedacht zijn

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zit momenteel op werk dus geen ICQ :( En msn is verrot hier :(

offtopic:
Maar doet me deugt dat er meerdere mensen hier toch wel genoten hebben van Silverstone en dat er nog meer F1 liefhebbers op dit topic zitten. En sorry dat er dan geen vruchtbare info over de lcd's hebben. Maar lult gewoon lekker door en keeps the people alive voor ff dan >:)

[ontopic]
Ik heb hele leuke case voor me LCD gevonden bij conrad. Wordt dus 1 maal externe LCD en 1 maal interne LCD.

=0204017871026984143&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=3490&TK_PAR[MEDIUM]=89]"]http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0204017871026984143&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=3490&TK_PAR[MEDIUM]=89]

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 11:27 schreef MR_VIPER het volgende:

[ontopic]
Ik heb hele leuke case voor me LCD gevonden bij conrad. Wordt dus 1 maal externe LCD en 1 maal interne LCD.

=0204017871026984143&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=3490&TK_PAR[MEDIUM]=89]"]Klik hier voor plaatje en beschrijving van externe box
Hmm, link werkt niet (lege pagina)? of ist mijn fout? :?
Heb ook al eens gezocht voor een geschikte externe behuizing op Conrad maar vond niet direct iets, heb dus interesse
Spijtig genoeg heb ik al een recente bestelling (o.a. 500 groene ledjes, 3 mm voor 7,75 EUR :9) geplaatst en wacht op de levering ervan :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heb ff link gefixed. Conrad werkt met [] in de link en dat slikt de opmaak niet die ik gebruikte voor me reply. Dus ff moeten aanpassen nu zou ie moeten werken :)

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 11:42 schreef MR_VIPER het volgende:
Heb ff link gefixed. Conrad werkt met [] in de link en dat slikt de opmaak niet die ik gebruikte voor me reply. Dus ff moeten aanpassen nu zou ie moeten werken :)
Mja, had ik ook al aan gedacht (plaats genoeg alleszins).
Maar waar zet je die dan? Had eigenlijk liever iets met een voetje gemaakt en eventueel een flexibele houder maar daar past dat ding niet echt op vind ik.
Hangt een beetje af van de plaats waar en hoe je dat kastje gaat zetten (ga je hem plat zetten, LCD in de schuine kant, of recht zetten?).

Verwijderd

Dat is een verdomd leuk paneeltje... ik wil de LCD ook extern gaan gebruiken, evt. i.c.m. een IR ontvanger... ik ga nog eens zoeken naar meer van dit soort dingen...

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Damn....nu weet ik niet meer of ik hem in~ of extern ga gebruiken..... is er al iets bekend voor usb aansluiting voor deze lcd (ik zag een aantal pagina's terug een opmerking hierover)???

RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik vind dat paneeltje op verschillende manier wel te plaatsen zal af hangen van hoe lcd inkijkhoek wordt. Dus hoe ik hem inbouw word nog bekend gemaakt met pics natuurlijk voor zover me webcam dat toelaat >:)

Je kunt deze als ie extern is ook makkelijk aan andere pc hangen. Daar was ie eigenlijk voor bedoelt. LCD dat multipurpose multiesystem gebruikt kan worden. (Als ik helder ben heb ik nog wel eens goede ideeën)

FF over die vraag over USB aansluitingen. Check het volgende Topic over USB en LCD eens:

[EL] LCD (en meer) op USB - The Final

*empty*

Verwijderd

Vraag mij eigenlijk af of zo'n LCD (met backlight) warm wordt. Iemand die dat kan zeggen? Is passieve koeling voldoende als ie niet in een computerkast met goede airflow gemonteerd is, in een externe behuizing of zo? Best wat koelgaatjes voorzien zeker? Misschien nog een koelprofieltje erop monteren.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:17 schreef TweakViper het volgende:
Vraag mij eigenlijk af of zo'n LCD (met backlight) warm wordt. Iemand die dat kan zeggen? Is passieve koeling voldoende als ie niet in een computerkast met goede airflow gemonteerd is, in een externe behuizing of zo? Best wat koelgaatjes voorzien zeker? Misschien nog een koelprofieltje erop monteren.
Lijkt mij dat ie wel koel genoeg wordt hoor als je hem extern bouwt, maar je kan er altijd voor de zekerheid een koellichaampje opzetten ;)

Verwijderd

Jammer dat de kleur van dat paneel zo moeilijk zichtbaar is op die foto. Er staat bij dat het plastic is. Ik wil natuurlijk wel een alu kleurige behuizing :)

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:18 schreef mazda626 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ie wel koel genoeg wordt hoor als je hem extern bouwt, maar je kan er altijd voor de zekerheid een koellichaampje opzetten ;)
En terwijl we bezig zijn nog een PAPST'tje van 12 cm of zo :P
Denk gewoon dat het veiligste is om tenminste wat gaten in de behuizing te maken, hangt er eigenlijk ook een beetje vanaf wat ik nog allemaal in dat doosje stop hé (regelaartjes of zo, misschien een looplicht)
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.