Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Very naissssssss Mail.eve

Very very nais :)

edit:

Als ik jouw was Mail.eve dan zou ik wel de foto een beetje photosoepen. Ik zie je IP ;)

*empty*

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Aannemende 100 deelnemers maal 63 euro = 6300 euro .... in gulden klinkt dat imposanter ... bijna 14 mille ... geweldig :)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Op zondag 14 juli 2002 18:30 schreef MR_VIPER het volgende:
Very naissssssss Mail.eve

Very very nais :)

edit:

Als ik jouw was Mail.eve dan zou ik wel de foto een beetje photosoepen. Ik zie je IP ;)
tja, maar ik denk dat niemand iemand die zoveel moeite doet voor een inkoopactie wil hacken :P!

Gregor van Egdom Krekr

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik denk het ook niet maar je weet nooit iemand die zomaar ff passeert en denkt dat is mooi meegenomen. You never know.

*empty*

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Op zondag 14 juli 2002 18:16 schreef mail.eve het volgende:
Hier is ie dan:

[afbeelding]

Met helaas 2 lelijke krassen erbij, maar ff schuren en dat is dan ook weer opgelost...
WOOOOAAAAAAH strak! - suske en wiske taal -

Heb je dat frontje nu zelf gemaakt of laten maken??

Verwijderd

muah, IMHO ik vindt het lelijk staan op die kast, kzal is een paar pics maken als ie missien in mijn Liance kast zit. das gelijk een stuk strakker :D maar toch leuk bedacht

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:09 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik denk het ook niet maar je weet nooit iemand die zomaar ff passeert en denkt dat is mooi meegenomen. You never know.
thnx guyŽs hij gefotosoept...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:53 schreef ModKid het volgende:
muah, IMHO ik vindt het lelijk staan op die kast, kzal is een paar pics maken als ie missien in mijn Liance kast zit. das gelijk een stuk strakker :D maar toch leuk bedacht
Nog strakker...? Het is a hell of a job geweest.. om dezelfde stroomlijn erin te krijgen.... Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Persoonlijk vind ik niks aan die lian li kasten. Alleen vanwege dat aluminum look en dat "strakke" zouden die zo mooi moeten zijn? Ik vind persoonlijk de chieftec's een stuk mooier. Gelukkig dus maar dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. Ik vind het very nais dat windowtjuh voor die lcd. En zeker in die kast op die manier oplossen is erg netjes. Met een lian li is dat niet moeilijk koopt stukje alu en knipt ff vierkantje, zonder buigen zonder rondingen. Kan bijna iedereen toch?

*empty*

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 21:12 schreef MR_VIPER het volgende:
Persoonlijk vind ik niks aan die lian li kasten. Alleen vanwege dat aluminum look en dat "strakke" zouden die zo mooi moeten zijn? Ik vind persoonlijk de chieftec's een stuk mooier. Gelukkig dus maar dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. Ik vind het very nais dat windowtjuh voor die lcd. En zeker in die kast op die manier oplossen is erg netjes. Met een lian li is dat niet moeilijk koopt stukje alu en knipt ff vierkantje, zonder buigen zonder rondingen. Kan bijna iedereen toch?
nah idreen dat zou ik niet zeggen, 9 van de 10 mensen die maken hun lian alleen maar lelijker.

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 21:51 schreef ModKid het volgende:

[..]

nah idreen dat zou ik niet zeggen, 9 van de 10 mensen die maken hun lian alleen maar lelijker.
inderdaad!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Ik ben al op zoek naar een kast waar deze LCD in moet gaan passen, ik heb de Lian-Li PC-70 op het ook en hij moet dan onderaan op de plek van al die kleine gaatjes komen, zal hij daar passen ?

Verwijderd

IMHO zal der lelijk uit gaan zien, omdat je rond de lcd halve gaatjes zal gaan zien. als je het gat maakt. ik ga zelf een plexi standaard maken met een paar ERRUg felle ledjes erbij die hdd activity meten, power on

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Ik ga vanavond de eerse LCD s bestellen....

Mensen die nog niet gereageerd hebben op de Inkoop Actie Mail..... doe dat dan voor 19:00 uur vanavond..... dan kan ik deze gelijk mee bestellen....

Er zijn inmiddels ook enkele afmeldingen :( , wie nog een LCD wil bestellen? Mail dan naar lcd@chello.nl (dit geldt niet voor een 2e lcd, deze mensen zijn al bekend bij mij).

IK hou u zo als gewoonlijk op de hoogte.....

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Heeft iemand ook suggesties voor een external behuizing voor dit mooie scherm? Ik heb weinig tot geen zin om creatief te zijn, dus als hij kant-en-klaar is dan ben ik geholpen. :+

Tips? Ideeen? Alvast bedankt! :)

... en oranje! :P

• Scarp
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 23:34 schreef Flexx het volgende:
Ik ben al op zoek naar een kast waar deze LCD in moet gaan passen, ik heb de Lian-Li PC-70 op het ook en hij moet dan onderaan op de plek van al die kleine gaatjes komen, zal hij daar passen ?
Lijkt me niet slim daar omdat dat de intake is van lucht van 2 ventilatoren :)
Ik denk zelf dat ik een plexiglas kastje ga maken en het gewoon op de computer zetten (lian li pc65). Ik heb zoiets wel eerder gezien van iemand anders, lijkt best aardig en ruimte om in te bouwen in mijn computer is er niet.

• chevy78
  • Laatst online: 01-08-2004
ik ga ook lekker een plexi kastje maken.
moet ook leuke winamp klopjes op komen.
kan ik lekker in bad zitten en dan kijken op scherm en volume harde zachter zetten :) :)

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Zijn ze nog te verkrijgen,

zoja, wat zijn de afmetingen?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

Op maandag 15 juli 2002 09:20 schreef Lethal het volgende:

1) ja...

2) zie topic...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Op maandag 15 juli 2002 09:20 schreef Lethal het volgende:

Zie pagina 5!

De mijne is besteld, betaling wordt vannacht automagisch door de Postbank overgeschreven naar mail.eve.

Nu maar hopen op een snelle afhandeling. Ik vertrouw erop dat dat zo zal lopen. :)

[edit]
mail.eve, kan ik ook alsnog het mailtje krijgen wat je gisteren naar alle 'bestellers' hebt gestuurd? Ik ben graag op de hoogte. :) Bedankt alvast!

... en oranje! :P

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 07:31 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***

Ik ga vanavond de eerse LCD s bestellen....

Mensen die nog niet gereageerd hebben op de Inkoop Actie Mail..... doe dat dan voor 19:00 uur vanavond..... dan kan ik deze gelijk mee bestellen....
Hmm, zaterdagmiddag reply gestuurd en girotel aangeslingerd. Nog niks gehoord. Krijg ik een bevestiging als de poen binnen is? Mail.eve, wil je voor mij even kijken wat de status is?

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 10:08 schreef Bagger het volgende:

[..]

Hmm, zaterdagmiddag reply gestuurd en girotel aangeslingerd. Nog niks gehoord. Krijg ik een bevestiging als de poen binnen is? Mail.eve, wil je voor mij even kijken wat de status is?
Ja, kun je nu wel zien dat het geld binnen is van diverse mensen? Zo ja, kun je dat dan mededelen?

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 13:57
hihi wat zijn we allemaal ongeduldig. Ik denk dat hij ook moet werken hoor. dus vanavond zal hij vast het aantal bestellen wat hij dan weet (aan betalingen en aanvragen enzo).

maar ik ben ook benieuwd, maar wacht rustig af.

Verwijderd

/me is ook benieuwd of zijn poen al bij mail.eve op de rekening is beland :D

• Scarp
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 10:08 schreef Bagger het volgende:

[..]

Postbank -> Rabo, kost een weekje ofzo :)

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Zoals in dat laatste mailtje stond zou hij een lijstje mailen met betalingen en volgorden van uitdelen. geloof dat hij vandaag all zou doen maar ziet het wel.

Verwijderd

ik heb de mail gister terug verstuurd OP EEN BETAALDE email adres en geen reactie, kwa rekeningnummer etc.......

ik was er in het begin al bij maar mailtjes terug sturen gaat moeilijk ? Nu kan ik nog langer gaan wachten terwijl ik het geld allang overgemaakt kon hebben :( :(

Verwijderd

rustig aan menzzen, komt heus wel allemaal goed ! :)

• Flexx

Flexx

This side up

Ik heb de betaling op de post gedaan (postbank) ik heb geen idee wanneer het geld binnen is.

Verwijderd

Kunnen we een reactie ontvangen als het geld binnen is in ieder geval? Weet ik in ieder geval dat het aan is gekomen..

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik hoor en zie vanzelf wanneer ik me lcd krijg.
Ik wacht gewoon af.

*empty*

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 17:32 schreef CRX_master het volgende:
Kunnen we een reactie ontvangen als het geld binnen is in ieder geval? Weet ik in ieder geval dat het aan is gekomen..
read topic |:( |:(

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 15:15 schreef Flexx het volgende:
Ik heb de betaling op de post gedaan (postbank) ik heb geen idee wanneer het geld binnen is.
dat duurt 5 dagen

Verwijderd

Mail.eve... ik heb niet gewacht op je bevestigingsmailtje na mijn reply en het geld al overgeboekt. Via Rabo telebankieren, dus je hebt de euro's ook al binnen.

Ik weet dus niet of ik uberhaupt nog wel kon bestellen, maar heb wel al betaald.

Mail me ff als het kan.

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 19:21 schreef Bonanza76 het volgende:
Mail.eve... ik heb niet gewacht op je bevestigingsmailtje na mijn reply en het geld al overgeboekt. Via Rabo telebankieren, dus je hebt de euro's ook al binnen.

Ik weet dus niet of ik uberhaupt nog wel kon bestellen, maar heb wel al betaald.

Mail me ff als het kan.
ik wou ook dat ik het geld al kon overboeken, maar ik krijg maar geen mailtjes terug :( ...........

Verwijderd

CALM DOWN man, geezz. die gast heeft ook nog een normaal leven ja, gaat ie niet iedere seconde een mailtje trug sturen !

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 19:47 schreef ModKid het volgende:
CALM DOWN man, geezz. die gast heeft ook nog een normaal leven ja, gaat ie niet iedere seconde een mailtje trug sturen !
me 1e mailtje waz op 10 juli om 00:06 de deur uit gegaan, ik had toch wel eerder een mailtje kwa rekeningnummer verwacht, JIJ NIET DAN ?

Verwijderd

O, o, o, wat ongeduldig allemaal..... Hehe, ik heb me naam dr niet eens bij gezet tijdens het overmaken. mail.eve heeft al wel een meeltje hierover gehad. Ik neem aan(=hopen) dat t goed gaat. Dat schermpje MOET dr in

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mijn eerste mailtje was al op 9 juli ging in eerste instantie ook niet lekker is nu opgelost. Heb geduld man. sjee. Wacht gewoon ff op een antwoord van Mail.eve of mail hem nog een keer. Keep relaxed. Je helpt jezelf niks door je nu op te vreten. Net of wij het hier kunnen versnellen.

* MR_VIPER gaat voor Thug_ maar wat valium ofzo halen. Misschien helpt het.

Chill Man!!!

*empty*

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 20:24 schreef MR_VIPER het volgende:
Chill Man!!!
/me pakt er ff een baco bij :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay mannen.... er was weer veel te lezen.... Maar idd deze jongen moet ook nog werken, en wel tot 20:00 uur vanavond..... Okay ik zie dat er een aantal wachten op een mailtje (die komen er nu zo snel mogelijk aan...) Ik zie dat er een aantal wachten op hun betalings mail... Daar ga ik dadelijk voor kijken.... Dus mannen ik ga weer werken, maar dan voor u....

Let s go, work to do....

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 21:02 schreef mail.eve het volgende:
Okay mannen.... er was weer veel te lezen.... Maar idd deze jongen moet ook nog werken, en wel tot 20:00 uur vanavond..... Okay ik zie dat er een aantal wachten op een mailtje (die komen er nu zo snel mogelijk aan...) Ik zie dat er een aantal wachten op hun betalings mail... Daar ga ik dadelijk voor kijken.... Dus mannen ik ga weer werken, maar dan voor u....

Let s go, work to do....
Hopen dat mijn geld er ook bij staat :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 20:18 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

me 1e mailtje waz op 10 juli om 00:06 de deur uit gegaan, ik had toch wel eerder een mailtje kwa rekeningnummer verwacht, JIJ NIET DAN ?
Als je nog steeds geen mail heb, mail dan nog een keer naar lcd@chello.nl dan kan ik even kijken waar het verkeerd gaat..... en wellicht je vraag beantwoorden...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve zag ik nu dat je bevestigingsmails stuurde als er betaald was? Waarom heb ik dan nog geen mailtje. Tis al dik van me rekening af. Gaat Rabo op Rabo. Kun je dat ff zekerheidshalve checken. Na alle mail probs you know >:) En gebruik anders mailadres wat in me inkoopmail staat.

edit:

ff wat dikke vingerwerk weggehaald ;)

*empty*

Verwijderd

kep een update van nieuws gekregen kwa lcd ensow :)

Maar nog geen reply betrekking tot rekening nummer, kep al een reply terug verstuurd :)

Verwijderd

Hey mail.eve heb je al wel geld binnen gehad van mensen of ben je dat nu nog aan het checken, anders hoor ik het zo wel. Ik denk ik vraag het maar, want mischien komt het mailtje wel weer niet aan als je hem stuurt. Nou ik hoor het wel ;)

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 21:36

QuasaR

One ring to rule them all

Mail.eve

Ik heb je een bestelling gestuurd en het geld is naar je onderweg.

Daddy of 3 :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Op zondag 14 juli 2002 23:34 schreef Flexx het volgende:
Daar helemaal onderaan?

Ik ga um voor 3 5,25 slots bouwen.

Met modden bewaar ik het stuk wat ik overhoud van mijn window, en daar laat ik mooi een omhulsel van buigen :9 .

w00t

Verwijderd

Yes mailtje binnen betaald en geantwoord nu hopen dat dit alles voorspoedig verloopt.

Mijn complimenten mail.eve dit is goed opgezet wat een mailtje zeg. Dis eens wat anders dan een simpele inkoopactie ziet er erg professioneel uit.

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Er is mail in uw box..... Let op, dit geld alleen voor bestellers van de LCD s.. alle overige die nog geen LCD hebben besteld hebben dus ook GEEN mail...
(geen mail ontvangen LCD@chello.nl)

Tevens is deze inkoopactie *** GESLOTEN ***

Tijdelijk worden er geen nieuwe aanvragen meer behandeld, degene die nog niet hebben gereageerd op de INKOOPmail kunnen dat alsnog doen.

• FireStarter
Op maandag 15 juli 2002 23:37 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***

Er is mail in uw box..... Let op, dit geld alleen voor bestellers van de LCD s.. alle overige die nog geen LCD hebben besteld hebben dus ook GEEN mail...
(geen mail ontvangen LCD@chello.nl)

Tevens is deze inkoopactie *** GESLOTEN ***

Tijdelijk worden er geen nieuwe aanvragen meer behandeld, degene die nog niet hebben gereageerd op de INKOOPmail kunnen dat alsnog doen.
Huh, dus ik moet nu ff dit lijstje opnieuw invullen :?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Naam:

Nickname(tweakers):
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon (geen 06):
Emailadres(betaald adres):

??

w00t

Verwijderd

mail.eve, ik heb weer geen mailtje gehad, zou je hem alsnog kunnen sturen??

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Naam:

Nickname(tweakers):
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon (geen 06):

??
volgens mij wel ja

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Naam:

Nickname(tweakers):
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon (geen 06):

??

Dit lijstje opnieuw invullen ???????

• FireStarter
Verstuurd :)

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:43 schreef mazda626 het volgende:
mail.eve, ik heb weer geen mailtje gehad, zou je hem alsnog kunnen sturen??
Is wederom onderweg

Verwijderd

Het lijkt mij dat je het exel bestand in moet vullen en terug sturen.

Ik ben lekker de eerste op de lijst! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:48 schreef Robbie007 het volgende:
Verstuurd :)
Ik heb hem maar binnen, maar dat bedoelde ik dus niet... De mensen die nu op de lijst staan die moeten voor alle zekerheid nog 2 gegevens invullen.... Deze lijst groeit natuurlijk met de dag... en zal hij steeds completer worden... Ik heb zelf een proggie dat automatisch de adressen erbij zet, maar om deze nu ook te versturen dat vind ik wat te ver gaan... maar ik wil zekerheid voor alles hebben....

Verwijderd

Ja thnx man, ik heb je mailtje gehad en gelijk het lijstje ff aangevuld en terggestuurd. Als het goed is heb je hem binnen.

• FireStarter
Zo dan :?

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:53 schreef mazda626 het volgende:
Ja thnx man, ik heb je mailtje gehad en gelijk het lijstje ff aangevuld en terggestuurd. Als het goed is heb je hem binnen.
Yep, bij jou moet het dan maar altijd ff apart... krijg het niet anders voor elkaar....

Verwijderd

/me gaat nu slapen en kijkt morgen wel weer of er nog nieuws is
ciao people

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef mazda626 het volgende:
/me gaat nu slapen en kijkt morgen wel weer of er nog nieuws is
ciao people
Nieuws..... tjee nieuws maak je zelf, daar moet je niet op wachten... Ik zal morgen kijken wat de status van de LCD s is..... wellicht heb ik daar morgen meer nieuws over....

Verwijderd

ehe geef alle addrzen nuuuuuuu :P

• Sharad R
  • Laatst online: 06-11 13:05

Sharad R

lurking is an art

Ok, ik had dus een mailtje gestuurd, dat ik interesse had...

Heb ik nog steeds, maar men portompnai/bankpas hebben dat niet...

jammer...

The more I learn, the less I know, I just realised

Verwijderd

Lap! Sta er niet bij! :(
Ga direct eens gaan zagen naar de bank waar mijn geld nu zit!
Wie weet zit et ergens in Zwitserland |:(
Zou nochtans gisteren moeten afgerond zijn.
Maar ja, geld aftrekken kunnen ze in de banken precies beter en sneller dan bijtellen. :P
Ze gebruiken voor het bijtellen waarschijnlijk een telraam en voor de aftrekkingen een Itanium of Hammer ;)

• Scarp
  • Niet online
Versturen gaat op volgorde van binnenkomst geld? damn ... postbank is slow :( Naja... de 15e was het afgeschreven, later deze week zou het bij jou erop moeten staan. En dan hopelijk deze of begin volgende maand me koele lcd :)

Verwijderd

Bank zegt iets van: tegen eind deze week! :(
Had beter een postduif met geld gestuurd!
Veel goedkoper en sneller! :7

• FireStarter
Op dinsdag 16 juli 2002 09:30 schreef TweakViper het volgende:
Lap! Sta er niet bij! :(
Ga direct eens gaan zagen naar de bank waar mijn geld nu zit!
Wie weet zit et ergens in Zwitserland |:(
Zou nochtans gisteren moeten afgerond zijn.
Maar ja, geld aftrekken kunnen ze in de banken precies beter en sneller dan bijtellen. :P
Ze gebruiken voor het bijtellen waarschijnlijk een telraam en voor de aftrekkingen een Itanium of Hammer ;)
Whaha, dat zei Gertje altijd :D .

w00t

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 11:30 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Whaha, dat zei Gertje altijd :D .
Wie is Gertje? :?

Verwijderd

|:(

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 11:45 schreef ModKid het volgende:
wat wil je daar nou mee zeggen?
weet gewoon nie wie hij bedoelt, das alles

Verwijderd

ik ook niet daarom juist :P

Verwijderd

Aha, dacht iet anders, sorry daarvoor :)
Nou ja, veel wijzer zijn we nu nog altijd niet
Gertje, who the f*ck is Gertje?! :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 11:56 schreef TweakViper het volgende:
Aha, dacht iet anders, sorry daarvoor :)
Nou ja, veel wijzer zijn we nu nog altijd niet
Gertje, who the f*ck is Gertje?! :? :P
Samson en Gert :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nieuwe naam geen LCD maar een gertje besteld >:)

*empty*

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 12:07 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Had ik ook eerst in gedachten maar snap het verband niet met wat ik schreef, nu ja, als ie wil mag ie het wel eens uitleggen :9

Verwijderd

Zal waarschijnlijk zijn dat Gertje (van Samson en Gert) ook veel "lap" zegt, maar of dit nu zo een raar woord is?
Misschien gebruiken onze noorderburen dat niet maar ik in elk geval wel. :7
Nu, denk dat deze discussie meer thuishoort in de Huiskamer of zoiet (waar ik nog enkele dagen moet op wachten :'()

Dit is btw mijn 100ste post:
hip, hip, haroe zullen we maar zeggen :+

• MR_VIPER

MR_VIPER

Congrats zou ik dan weer zeggen TweakViper >:)

BTW Kewlie naam TweakViper kan me daar wel in vinden :D

*empty*

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 12:52 schreef MR_VIPER het volgende:
Congrats zou ik dan weer zeggen TweakViper >:)

BTW Kewlie naam TweakViper kan me daar wel in vinden :D
Mja, aangezien gewoon Viper al bezet was, moest ik iets anders verzinnen hé.
Maar mijn nick is bij de meeste chats, games en fora toch iets met Viper dus ja, inspiratie was beetje zoek :+
Jij hebt dat beter opgelost zie ik ;)

Verwijderd

Ik zie trouwens dat onze gegevens wat overeenkomen:
studies: iet met computerdinges
geboren: maand juni
hobbies: babes :9
Zijn er nog Vipers met dezelfde specs? :7

• MR_VIPER

MR_VIPER

Whahahahahaha

Als het maar niet kenmerkend is voor alle Viper's.

Beter 10 Viper's in de lucht dan geen Viper's

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 13:06 schreef MR_VIPER het volgende:
Whahahahahaha

Als het maar niet kenmerkend is voor alle Viper's.

Beter 10 Viper's in de lucht dan geen Viper's
On Topic please......... >:)

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 13:15 schreef mail.eve het volgende:

[..]

On Topic please......... >:)
sorry, we lieten ons even gaan, maar er valt niet veel nieuws over het topic te vertellen dacht ik zo :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 12:07 schreef mail.eve het volgende:

[..]

LOL

Verwijderd

IN IEDER GEVAL...(probeer weer on-topic te gaan)...

Ik heb de xls ingevuld en teruggemailed, dus het is nu afwachten geblazen tot de levering? Of komen er nog bevestigingen onze kant op?

Verwijderd

zeg, moet de topic naam niet ff anders worden? *gesloten* LCD inkoopactie lcd t6963c 240x128 ???

Verwijderd

Komt er elke avond een nieuw excelbestand via mail?
En rond welk uur zo ongeveer?
Dan kan ik zien hoe ver dat we zitten met feitelijke betalingen.

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik heb ook een xls bestand gehad. Maar er zijn mensen die hebben helemaal geen OFFICE hoor. Ik kan die file niet inlezen dus ook niet terug sturen. Dus zou het wel mooi zijn als de file ook als tekstbestand beschikbaar is.

System Specs - Homepage

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 13:39 schreef pietvs het volgende:
Ik heb ook een xls bestand gehad. Maar er zijn mensen die hebben helemaal geen OFFICE hoor. Ik kan die file niet inlezen dus ook niet terug sturen. Dus zou het wel mooi zijn als de file ook als tekstbestand beschikbaar is.
Excel Viewer

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

nou ik heb het geld ook overgemaakt...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Als je geen excel hebt, dan zoek je iemand op die dat wel heeft. Je kunt niet verwachten van mail.eve dat ie die lijst in 30 verschillende bestandsformaten moet gaan versturen. En zeker niet als het gaat om gestandardiseerde software als Excel.

• Flexx

Flexx

This side up

Geld van mij komt Vrijdag ongeveer pas :( Maandag al op de post gedaan, maar de Postbank is zo super traag.

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:07
Op dinsdag 16 juli 2002 14:50 schreef Bonanza76 het volgende:
Als je geen excel hebt, dan zoek je iemand op die dat wel heeft. Je kunt niet verwachten van mail.eve dat ie die lijst in 30 verschillende bestandsformaten moet gaan versturen. En zeker niet als het gaat om gestandardiseerde software als Excel.
Je zou eerder verwachten dat mail.eve het gewoon in standaard tekst zou versturen. Want denk dat er weinig mensen zijn die een excel thuis legaal hebben. Ik heb alleen maar legale software op mijn systeem staan als een van de weinige volgensmij 8-)

Maar ik heb de xls viewer al gedownloaded. Dus ik zal de info even mailen naar mail.eve

System Specs - Homepage

• Maxxter
  • Laatst online: 03-02 09:36

Maxxter

Ik heb ook een pc ja!

*** ik sta er ook nog niet bij.. Ik hoop dat ik in de lichting 29 -30 zit :):)

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 17:27 schreef Maxxter het volgende:
*** ik sta er ook nog niet bij.. Ik hoop dat ik in de lichting 29 -30 zit :):)
geduld
geduld

• jordan2k
Op dinsdag 16 juli 2002 19:03 schreef ModKid het volgende:
geduld
geduld
Heb zo'n vaag idee dat dat moeilijk is voor een aantal, :?
Mail.eve heeft het goed geregeld zo. :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Komt er vanavond nog een mini update-juh?

Ben benieuwd hoe de stand nu is. In algemeenheid dan. Hoeveel procent nu dus echt heeft doorgezet.

*empty*

Verwijderd

jow :), ik heb dit mailtje gehad.
Goedeavond heren,

Hierbij ontvangt u de eerste lijst van betalingen deze is bijgewerkt tot en met 16-7 (volgens mij is de Rabobank verkeerd in datum), maar goed. Dit is dus de eerst volgorde.

Wilt u uw gegevens checken op de lijst (hier staan dus alleen de betalers), en deze verder invullen (ja alles moet nu eenmaal 4x) en deze zo snel mogelijk weer terugmailen naar mij.

Met vriendelijke groet,

L.I.A. Team
maar ik snap niet wat ik met dat exel bestand moet doen...

En BTW, wanneer krijg ik het mailtje waarin het rekeningnummer vermeld staat ?

• jordan2k
Op dinsdag 16 juli 2002 20:42 schreef Thug_powah het volgende:
jow :), ik heb dit mailtje gehad.
[..]

maar ik snap niet wat ik met dat exel bestand moet doen...

En BTW, wanneer krijg ik het mailtje waarin het rekeningnummer vermeld staat ?
De bedoeling is als jouw naam er bij staat dat je de laatste 2 tabelen update met je mail en nick van t.net

Maar begrijp dat je nog geen rekening nummer hebt gehad :?
Stuurt mail.eve dan eff een mailtje waar je vraagt naar dat nummer..
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.