*empty*
tja, maar ik denk dat niemand iemand die zoveel moeite doet voor een inkoopactie wil hacken :P!Op zondag 14 juli 2002 18:30 schreef MR_VIPER het volgende:
Very naissssssss Mail.eve
Very very nais
edit:
Als ik jouw was Mail.eve dan zou ik wel de foto een beetje photosoepen. Ik zie je IP
*empty*
WOOOOAAAAAAH strak! - suske en wiske taal -Op zondag 14 juli 2002 18:16 schreef mail.eve het volgende:
Hier is ie dan:
[afbeelding]
Met helaas 2 lelijke krassen erbij, maar ff schuren en dat is dan ook weer opgelost...
Heb je dat frontje nu zelf gemaakt of laten maken??
Verwijderd
thnx guyŽs hij gefotosoept...Op zondag 14 juli 2002 19:09 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik denk het ook niet maar je weet nooit iemand die zomaar ff passeert en denkt dat is mooi meegenomen. You never know.
Nog strakker...? Het is a hell of a job geweest.. om dezelfde stroomlijn erin te krijgen.... Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak....Op zondag 14 juli 2002 19:53 schreef ModKid het volgende:
muah, IMHO ik vindt het lelijk staan op die kast, kzal is een paar pics maken als ie missien in mijn Liance kast zit. das gelijk een stuk strakkermaar toch leuk bedacht
*empty*
Verwijderd
nah idreen dat zou ik niet zeggen, 9 van de 10 mensen die maken hun lian alleen maar lelijker.Op zondag 14 juli 2002 21:12 schreef MR_VIPER het volgende:
Persoonlijk vind ik niks aan die lian li kasten. Alleen vanwege dat aluminum look en dat "strakke" zouden die zo mooi moeten zijn? Ik vind persoonlijk de chieftec's een stuk mooier. Gelukkig dus maar dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. Ik vind het very nais dat windowtjuh voor die lcd. En zeker in die kast op die manier oplossen is erg netjes. Met een lian li is dat niet moeilijk koopt stukje alu en knipt ff vierkantje, zonder buigen zonder rondingen. Kan bijna iedereen toch?
Verwijderd
inderdaad!Op zondag 14 juli 2002 21:51 schreef ModKid het volgende:
[..]
nah idreen dat zou ik niet zeggen, 9 van de 10 mensen die maken hun lian alleen maar lelijker.
Verwijderd
Ik ga vanavond de eerse LCD s bestellen....
Mensen die nog niet gereageerd hebben op de Inkoop Actie Mail..... doe dat dan voor 19:00 uur vanavond..... dan kan ik deze gelijk mee bestellen....
Er zijn inmiddels ook enkele afmeldingen
IK hou u zo als gewoonlijk op de hoogte.....
Tips? Ideeen? Alvast bedankt!
... en oranje! :P
Lijkt me niet slim daar omdat dat de intake is van lucht van 2 ventilatorenOp zondag 14 juli 2002 23:34 schreef Flexx het volgende:
Ik ben al op zoek naar een kast waar deze LCD in moet gaan passen, ik heb de Lian-Li PC-70 op het ook en hij moet dan onderaan op de plek van al die kleine gaatjes komen, zal hij daar passen ?
Ik denk zelf dat ik een plexiglas kastje ga maken en het gewoon op de computer zetten (lian li pc65). Ik heb zoiets wel eerder gezien van iemand anders, lijkt best aardig en ruimte om in te bouwen in mijn computer is er niet.
moet ook leuke winamp klopjes op komen.
kan ik lekker in bad zitten en dan kijken op scherm en volume harde zachter zetten
zoja, wat zijn de afmetingen?
1) ja...Op maandag 15 juli 2002 09:20 schreef Lethal het volgende:
Zijn ze nog te verkrijgen,
2) zie topic...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zie pagina 5!Op maandag 15 juli 2002 09:20 schreef Lethal het volgende:
Zijn ze nog te verkrijgen,
De mijne is besteld, betaling wordt vannacht automagisch door de Postbank overgeschreven naar mail.eve.
Nu maar hopen op een snelle afhandeling. Ik vertrouw erop dat dat zo zal lopen.
[edit]
mail.eve, kan ik ook alsnog het mailtje krijgen wat je gisteren naar alle 'bestellers' hebt gestuurd? Ik ben graag op de hoogte.
... en oranje! :P
Verwijderd
Hmm, zaterdagmiddag reply gestuurd en girotel aangeslingerd. Nog niks gehoord. Krijg ik een bevestiging als de poen binnen is? Mail.eve, wil je voor mij even kijken wat de status is?Op maandag 15 juli 2002 07:31 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***
Ik ga vanavond de eerse LCD s bestellen....
Mensen die nog niet gereageerd hebben op de Inkoop Actie Mail..... doe dat dan voor 19:00 uur vanavond..... dan kan ik deze gelijk mee bestellen....
Verwijderd
Ja, kun je nu wel zien dat het geld binnen is van diverse mensen? Zo ja, kun je dat dan mededelen?Op maandag 15 juli 2002 10:08 schreef Bagger het volgende:
[..]
Hmm, zaterdagmiddag reply gestuurd en girotel aangeslingerd. Nog niks gehoord. Krijg ik een bevestiging als de poen binnen is? Mail.eve, wil je voor mij even kijken wat de status is?
maar ik ben ook benieuwd, maar wacht rustig af.
Postbank -> Rabo, kost een weekje ofzoOp maandag 15 juli 2002 10:08 schreef Bagger het volgende:
[..]
Hmm, zaterdagmiddag reply gestuurd en girotel aangeslingerd. Nog niks gehoord. Krijg ik een bevestiging als de poen binnen is? Mail.eve, wil je voor mij even kijken wat de status is?
Verwijderd
ik was er in het begin al bij maar mailtjes terug sturen gaat moeilijk ? Nu kan ik nog langer gaan wachten terwijl ik het geld allang overgemaakt kon hebben
Verwijderd
Ik wacht gewoon af.
*empty*
Verwijderd
read topicOp maandag 15 juli 2002 17:32 schreef CRX_master het volgende:
Kunnen we een reactie ontvangen als het geld binnen is in ieder geval? Weet ik in ieder geval dat het aan is gekomen..
Verwijderd
Ik weet dus niet of ik uberhaupt nog wel kon bestellen, maar heb wel al betaald.
Mail me ff als het kan.
Verwijderd
ik wou ook dat ik het geld al kon overboeken, maar ik krijg maar geen mailtjes terugOp maandag 15 juli 2002 19:21 schreef Bonanza76 het volgende:
Mail.eve... ik heb niet gewacht op je bevestigingsmailtje na mijn reply en het geld al overgeboekt. Via Rabo telebankieren, dus je hebt de euro's ook al binnen.
Ik weet dus niet of ik uberhaupt nog wel kon bestellen, maar heb wel al betaald.
Mail me ff als het kan.
Verwijderd
Verwijderd
me 1e mailtje waz op 10 juli om 00:06 de deur uit gegaan, ik had toch wel eerder een mailtje kwa rekeningnummer verwacht, JIJ NIET DAN ?Op maandag 15 juli 2002 19:47 schreef ModKid het volgende:
CALM DOWN man, geezz. die gast heeft ook nog een normaal leven ja, gaat ie niet iedere seconde een mailtje trug sturen !
Verwijderd
* MR_VIPER gaat voor Thug_ maar wat valium ofzo halen. Misschien helpt het.
Chill Man!!!
*empty*
Verwijderd
/me pakt er ff een baco bijOp maandag 15 juli 2002 20:24 schreef MR_VIPER het volgende:
Chill Man!!!
Let s go, work to do....
Verwijderd
Hopen dat mijn geld er ook bij staatOp maandag 15 juli 2002 21:02 schreef mail.eve het volgende:
Okay mannen.... er was weer veel te lezen.... Maar idd deze jongen moet ook nog werken, en wel tot 20:00 uur vanavond..... Okay ik zie dat er een aantal wachten op een mailtje (die komen er nu zo snel mogelijk aan...) Ik zie dat er een aantal wachten op hun betalings mail... Daar ga ik dadelijk voor kijken.... Dus mannen ik ga weer werken, maar dan voor u....
Let s go, work to do....
Als je nog steeds geen mail heb, mail dan nog een keer naar lcd@chello.nl dan kan ik even kijken waar het verkeerd gaat..... en wellicht je vraag beantwoorden...Op maandag 15 juli 2002 20:18 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
me 1e mailtje waz op 10 juli om 00:06 de deur uit gegaan, ik had toch wel eerder een mailtje kwa rekeningnummer verwacht, JIJ NIET DAN ?
ff wat dikke vingerwerk weggehaald
*empty*
Verwijderd
Maar nog geen reply betrekking tot rekening nummer, kep al een reply terug verstuurd
Verwijderd
Ik heb je een bestelling gestuurd en het geld is naar je onderweg.
Daddy of 3 :)
Daar helemaal onderaan?Op zondag 14 juli 2002 23:34 schreef Flexx het volgende:
Ik ben al op zoek naar een kast waar deze LCD in moet gaan passen, ik heb de Lian-Li PC-70 op het ook en hij moet dan onderaan op de plek van al die kleine gaatjes komen, zal hij daar passen ?
Ik ga um voor 3 5,25 slots bouwen.
Met modden bewaar ik het stuk wat ik overhoud van mijn window, en daar laat ik mooi een omhulsel van buigen
w00t
Verwijderd
Mijn complimenten mail.eve dit is goed opgezet wat een mailtje zeg. Dis eens wat anders dan een simpele inkoopactie ziet er erg professioneel uit.
Er is mail in uw box..... Let op, dit geld alleen voor bestellers van de LCD s.. alle overige die nog geen LCD hebben besteld hebben dus ook GEEN mail...
(geen mail ontvangen LCD@chello.nl)
Tevens is deze inkoopactie *** GESLOTEN ***
Tijdelijk worden er geen nieuwe aanvragen meer behandeld, degene die nog niet hebben gereageerd op de INKOOPmail kunnen dat alsnog doen.
Huh, dus ik moet nu ff dit lijstje opnieuw invullenOp maandag 15 juli 2002 23:37 schreef mail.eve het volgende:
*** UPDATE ***
Er is mail in uw box..... Let op, dit geld alleen voor bestellers van de LCD s.. alle overige die nog geen LCD hebben besteld hebben dus ook GEEN mail...
(geen mail ontvangen LCD@chello.nl)
Tevens is deze inkoopactie *** GESLOTEN ***
Tijdelijk worden er geen nieuwe aanvragen meer behandeld, degene die nog niet hebben gereageerd op de INKOOPmail kunnen dat alsnog doen.
1
2
3
4
5
6
7
8
| Naam: Nickname(tweakers): Adres: Postcode: Plaats: Telefoon (geen 06): Emailadres(betaald adres): |
??
w00t
Verwijderd
volgens mij wel jaOp maandag 15 juli 2002 23:41 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Huh, dus ik moet nu ff dit lijstje opnieuw invullen![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Naam: Nickname(tweakers): Adres: Postcode: Plaats: Telefoon (geen 06): Emailadres(betaald adres):
??
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Huh, dus ik moet nu ff dit lijstje opnieuw invullen![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Naam: Nickname(tweakers): Adres: Postcode: Plaats: Telefoon (geen 06): Emailadres(betaald adres):
??
Dit lijstje opnieuw invullen ???????
Is wederom onderwegOp maandag 15 juli 2002 23:43 schreef mazda626 het volgende:
mail.eve, ik heb weer geen mailtje gehad, zou je hem alsnog kunnen sturen??
Verwijderd
Ik ben lekker de eerste op de lijst!
Ik heb hem maar binnen, maar dat bedoelde ik dus niet... De mensen die nu op de lijst staan die moeten voor alle zekerheid nog 2 gegevens invullen.... Deze lijst groeit natuurlijk met de dag... en zal hij steeds completer worden... Ik heb zelf een proggie dat automatisch de adressen erbij zet, maar om deze nu ook te versturen dat vind ik wat te ver gaan... maar ik wil zekerheid voor alles hebben....Op maandag 15 juli 2002 23:48 schreef Robbie007 het volgende:
Verstuurd
Verwijderd
Yep, bij jou moet het dan maar altijd ff apart... krijg het niet anders voor elkaar....Op maandag 15 juli 2002 23:53 schreef mazda626 het volgende:
Ja thnx man, ik heb je mailtje gehad en gelijk het lijstje ff aangevuld en terggestuurd. Als het goed is heb je hem binnen.
Nieuws..... tjee nieuws maak je zelf, daar moet je niet op wachten... Ik zal morgen kijken wat de status van de LCD s is..... wellicht heb ik daar morgen meer nieuws over....Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef mazda626 het volgende:
/me gaat nu slapen en kijkt morgen wel weer of er nog nieuws is
ciao people
Heb ik nog steeds, maar men portompnai/bankpas hebben dat niet...
jammer...
The more I learn, the less I know, I just realised
Verwijderd
Ga direct eens gaan zagen naar de bank waar mijn geld nu zit!
Wie weet zit et ergens in Zwitserland
Zou nochtans gisteren moeten afgerond zijn.
Maar ja, geld aftrekken kunnen ze in de banken precies beter en sneller dan bijtellen.
Ze gebruiken voor het bijtellen waarschijnlijk een telraam en voor de aftrekkingen een Itanium of Hammer
Verwijderd
Had beter een postduif met geld gestuurd!
Veel goedkoper en sneller!
Whaha, dat zei Gertje altijdOp dinsdag 16 juli 2002 09:30 schreef TweakViper het volgende:
Lap! Sta er niet bij!
Ga direct eens gaan zagen naar de bank waar mijn geld nu zit!
Wie weet zit et ergens in Zwitserland
Zou nochtans gisteren moeten afgerond zijn.
Maar ja, geld aftrekken kunnen ze in de banken precies beter en sneller dan bijtellen.
Ze gebruiken voor het bijtellen waarschijnlijk een telraam en voor de aftrekkingen een Itanium of Hammer
w00t
Verwijderd
Wie is Gertje?Op dinsdag 16 juli 2002 11:30 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Whaha, dat zei Gertje altijd.
Verwijderd
wat wil je daar nou mee zeggen?Op dinsdag 16 juli 2002 11:45 schreef ModKid het volgende:
weet gewoon nie wie hij bedoelt, das alles
Verwijderd
Nou ja, veel wijzer zijn we nu nog altijd niet
Gertje, who the f*ck is Gertje?!
Samson en GertOp dinsdag 16 juli 2002 11:56 schreef TweakViper het volgende:
Aha, dacht iet anders, sorry daarvoor
Nou ja, veel wijzer zijn we nu nog altijd niet
Gertje, who the f*ck is Gertje?!![]()
*empty*
Verwijderd
Had ik ook eerst in gedachten maar snap het verband niet met wat ik schreef, nu ja, als ie wil mag ie het wel eens uitleggenOp dinsdag 16 juli 2002 12:07 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Samson en Gert
Verwijderd
Misschien gebruiken onze noorderburen dat niet maar ik in elk geval wel.
Nu, denk dat deze discussie meer thuishoort in de Huiskamer of zoiet (waar ik nog enkele dagen moet op wachten
Dit is btw mijn 100ste post:
hip, hip, haroe zullen we maar zeggen
BTW Kewlie naam TweakViper kan me daar wel in vinden
*empty*
Verwijderd
Mja, aangezien gewoon Viper al bezet was, moest ik iets anders verzinnen hé.Op dinsdag 16 juli 2002 12:52 schreef MR_VIPER het volgende:
Congrats zou ik dan weer zeggen TweakViper
BTW Kewlie naam TweakViper kan me daar wel in vinden
Maar mijn nick is bij de meeste chats, games en fora toch iets met Viper dus ja, inspiratie was beetje zoek
Jij hebt dat beter opgelost zie ik
Als het maar niet kenmerkend is voor alle Viper's.
Beter 10 Viper's in de lucht dan geen Viper's
*empty*
On Topic please.........Op dinsdag 16 juli 2002 13:06 schreef MR_VIPER het volgende:
Whahahahahaha
Als het maar niet kenmerkend is voor alle Viper's.
Beter 10 Viper's in de lucht dan geen Viper's
Verwijderd
sorry, we lieten ons even gaan, maar er valt niet veel nieuws over het topic te vertellen dacht ik zoOp dinsdag 16 juli 2002 13:15 schreef mail.eve het volgende:
[..]
On Topic please.........
Verwijderd
Ik heb de xls ingevuld en teruggemailed, dus het is nu afwachten geblazen tot de levering? Of komen er nog bevestigingen onze kant op?
Verwijderd
Verwijderd
En rond welk uur zo ongeveer?
Dan kan ik zien hoe ver dat we zitten met feitelijke betalingen.
Verwijderd
Excel ViewerOp dinsdag 16 juli 2002 13:39 schreef pietvs het volgende:
Ik heb ook een xls bestand gehad. Maar er zijn mensen die hebben helemaal geen OFFICE hoor. Ik kan die file niet inlezen dus ook niet terug sturen. Dus zou het wel mooi zijn als de file ook als tekstbestand beschikbaar is.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Je zou eerder verwachten dat mail.eve het gewoon in standaard tekst zou versturen. Want denk dat er weinig mensen zijn die een excel thuis legaal hebben. Ik heb alleen maar legale software op mijn systeem staan als een van de weinige volgensmijOp dinsdag 16 juli 2002 14:50 schreef Bonanza76 het volgende:
Als je geen excel hebt, dan zoek je iemand op die dat wel heeft. Je kunt niet verwachten van mail.eve dat ie die lijst in 30 verschillende bestandsformaten moet gaan versturen. En zeker niet als het gaat om gestandardiseerde software als Excel.
Maar ik heb de xls viewer al gedownloaded. Dus ik zal de info even mailen naar mail.eve
Verwijderd
geduldOp dinsdag 16 juli 2002 17:27 schreef Maxxter het volgende:
*** ik sta er ook nog niet bij.. Ik hoop dat ik in de lichting 29 -30 zit :):)
geduld
Heb zo'n vaag idee dat dat moeilijk is voor een aantal,Op dinsdag 16 juli 2002 19:03 schreef ModKid het volgende:
geduld
geduld
Mail.eve heeft het goed geregeld zo.
Ben benieuwd hoe de stand nu is. In algemeenheid dan. Hoeveel procent nu dus echt heeft doorgezet.
*empty*
Verwijderd
maar ik snap niet wat ik met dat exel bestand moet doen...Goedeavond heren,
Hierbij ontvangt u de eerste lijst van betalingen deze is bijgewerkt tot en met 16-7 (volgens mij is de Rabobank verkeerd in datum), maar goed. Dit is dus de eerst volgorde.
Wilt u uw gegevens checken op de lijst (hier staan dus alleen de betalers), en deze verder invullen (ja alles moet nu eenmaal 4x) en deze zo snel mogelijk weer terugmailen naar mij.
Met vriendelijke groet,
L.I.A. Team
En BTW, wanneer krijg ik het mailtje waarin het rekeningnummer vermeld staat ?
De bedoeling is als jouw naam er bij staat dat je de laatste 2 tabelen update met je mail en nick van t.netOp dinsdag 16 juli 2002 20:42 schreef Thug_powah het volgende:
jow, ik heb dit mailtje gehad.
[..]
maar ik snap niet wat ik met dat exel bestand moet doen...
En BTW, wanneer krijg ik het mailtje waarin het rekeningnummer vermeld staat ?
Maar begrijp dat je nog geen rekening nummer hebt gehad
Stuurt mail.eve dan eff een mailtje waar je vraagt naar dat nummer..
Dit topic is gesloten.
![]()