"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
De klootzakken!!!!
Maar ik heb geduld (niet veel meer) en ik wacht rustig af, want als ie er is dan heb ik ook wat
jippie
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
heb jij hem ook via de onderwijs store van apple gekocht?
levertijd nadat hij shipped is is ongeveer 5 werkdagen
dus volgende week vrijdag mag ik hem verwachten
Nope, ben te oud voor het studentenleven en te ongeduldig om bij hetPhusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 12:06:
hehe ze gaan wel je creditcard gegevens enzo na
heb jij hem ook via de onderwijs store van apple gekocht?
onderwijzend personeel te horen
Naja, laten ze die van mij eerst maar eens op de post doen
Tjee, over ongeduldig gesproken, hoe lang doen ze eigenlijk over die CC check
Assume there are no rules and it's one big free for all
software 1.2 of 1.2.1? dan is het normaal...Alpha-sphere schreef op 12 oktober 2002 @ 13:16:
Ik heb eergister m'n Ipod opgeladen, gebruikt en gister niet gebruikt. Nu zet ik 'm even aan en zie dat m'n batterij metertje maar 1 streepje aangeeft. Hoort dit?
gewoon een software probleem, die binnenkort zou moeten zijn opgelost..
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ik heb woensdag besteld...en vrijdagochtend is ie geshippedMagma schreef op 12 oktober 2002 @ 14:09:
Hoeveel dagen staat er in het algemeen voor status "Being Reviewed" ?
dus bij jou wordt dat waarschijnlijk maandag...
en dan duurt het 5-6 dagen.... dus de maandag erna kun je hem verwachten
Verwijderd
niet echt. heb je geprobeerd je ipod leeg te halen? en opnieuw je liedjes naar de pod over te brengen?chux schreef op 13 oktober 2002 @ 20:44:
Hmm, mijn iPod blijft best vaak hangen bij het transferren van mp3's. Ik heb geen enorme hoeveelheden aan mp3's, dus ik transfer steeds maar een aantal, maar hij hangt gewoon zegmaar random. Eerst dacht ik dat het lag aan dat ik rechtstreeks mp3's vanaf een cd op me Pod aan het zetten was, maar toen ik het gewoon vanaf mijn hdd dee had ik soms ook het probleem. Ik heb het zowel met MusicMatch als me EphPod, geen idee waarom het gebeurt, het ligt ook niet aan de mp3's, want als ik het nummer waarbij hij bleef hangen na een reset weer probeer doet ie het wel gewoon. Ben wel benieuwd of mee mensen hier last van hebben. (Ik heb btw software versie 1.2.1)
Gebruik je toevallig de 1394 van een SB Audigy?chux schreef op 13 oktober 2002 @ 20:44:
Hmm, mijn iPod blijft best vaak hangen bij het transferren van mp3's. Ik heb geen enorme hoeveelheden aan mp3's, dus ik transfer steeds maar een aantal, maar hij hangt gewoon zegmaar random. Eerst dacht ik dat het lag aan dat ik rechtstreeks mp3's vanaf een cd op me Pod aan het zetten was, maar toen ik het gewoon vanaf mijn hdd dee had ik soms ook het probleem. Ik heb het zowel met MusicMatch als me EphPod, geen idee waarom het gebeurt, het ligt ook niet aan de mp3's, want als ik het nummer waarbij hij bleef hangen na een reset weer probeer doet ie het wel gewoon. Ben wel benieuwd of mee mensen hier last van hebben. (Ik heb btw software versie 1.2.1)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
als je een audigy gebruikt, moet je zorgen dat de ingebouwde firewirekaart niet op hetzelfde IRQ zit als de geluidskaart...chux schreef op 13 oktober 2002 @ 20:44:
het zou kunnen dat wanneer je de geluidskaart uitschakeld, het kopieren een stuk sneller gaat.
als dit niet lukt, moet je de audigy verwijderen uit je hardwarelijst, alle drivers verwijderen en opnieuw opstarten.
daarna herkent windows de firewirekaart en installeert de geluidskaart nog niet, zodat je deze handmatig op een ander IRQ kan installeren...
dan moet-ie wel doen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hij is iets groter. Een paar millimeter het verschil zie je al nauwlijks als je ze naast elkaar legt. Maar het is dan ook wel het volwassen broertje van de ipod met ingebouwde radio tuner, minimum 13 playback time tegenover ipod's 10 uur, voice navigation en USB2.B0MBACI schreef op 06 oktober 2002 @ 21:07:
Iemand enige idee wanneer dit ding uitkomt, lijkt me veel interessanter en goedkoper
[afbeelding]
[...]
Is deze nou groter gelijk of kleiner aan de Ipod ?
Voor de ipod fans die nu beginnen te zeuren dat firewire meer mensen hebben, bullshit vrijwel iedere nieuw moederboard is uitgerust met USB2 en als je toevallig dan toch firewire hebt zit het vaak op je geluidkaart en als je wel 600,- voor een ipod kan neertellen en geen geld voor USB2 kaartje dan is het wel heel triest met je gesteld.
Verder vind ik het wel amuserend om te zien hoe alle ipod fans over jouw post heen lezen, of je post gewoon negeren alsof er niks anders op de wereld is als hun dierbare spelertje. Voor alle duidelijkheid ik heb zelf een media archos 10 gig met camera module (die ik gebruik als fotocamera)en een 20 gig ipod(als mn mp3 spelertje). Toch denk ik dat dit wel eens mn nieuwe mp3 spelertje zou kunnen worden.
neemt niet weg dat de ipod veel meer stijl heeft en duizend malen mooier is als dat lelijke nepding...Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:52:
[...]
Hij is iets groter. Een paar millimeter het verschil zie je al nauwlijks als je ze naast elkaar legt. Maar het is dan ook wel het volwassen broertje van de ipod met ingebouwde radio tuner, minimum 13 playback time tegenover ipod's 10 uur, voice navigation en USB2.
Voor de ipod fans die nu beginnen te zeuren dat firewire meer mensen hebben, bullshit vrijwel iedere nieuw moederboard is uitgerust met USB2 en als je toevallig dan toch firewire hebt zit het vaak op je geluidkaart en als je wel 600,- voor een ipod kan neertellen en geen geld voor USB2 kaartje dan is het wel heel triest met je gesteld.
Verder vind ik het wel amuserend om te zien hoe alle ipod fans over jouw post heen lezen, of je post gewoon negeren alsof er niks anders op de wereld is als hun dierbare spelertje. Voor alle duidelijkheid ik heb zelf een media archos 10 gig met camera module (die ik gebruik als fotocamera)en een 20 gig ipod(als mn mp3 spelertje). Toch denk ik dat dit wel eens mn nieuwe mp3 spelertje zou kunnen worden.
de meeste hier kennen die mp3pspeler al een aantal maand, nieuws is al behoorlijk oud...Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:52:
[...]
Hij is iets groter. Een paar millimeter het verschil zie je al nauwlijks als je ze naast elkaar legt. Maar het is dan ook wel het volwassen broertje van de ipod met ingebouwde radio tuner, minimum 13 playback time tegenover ipod's 10 uur, voice navigation en USB2.
voordeel van de iPod is zijn uiterlijk en het feit dat-ie al leverbaar is
voor mij persoonlijk was het een voordeel dat-ie met firewire werkte (omdat ik dat al had)
komt nog bij dat een ingebouwde fm-tuner meestal niets voorsteld en de iPod zich al heeft bewezen als een stabiele en goede mp3-speler en al optimaal getuned is....dat is altijd nog afwachten bij nieuwe producten...
ik heb er zeker niet overheen gelezen, misschien deed jij dat wel bij mijn topic van 6 weken geleden
iPod vs. Odyssey vs. Toshiba
Vandaag met apple gebeld waarom mijn status nog steeds op "Being Reviewed" staat. Blijkt dat ik heb aangegeven dat ik per Postgiro wil betalen terwijl ik toch echt mijn CC gegevens heb opgegeven. Op het scherm printje staat ook "Betaal methode: betaalkaart". In de mail echter staat weer postgiro
Order maar laten cancelen en via de telefoon maar een nieuwe order geplaatst en nu wel met betaling via CC. Duurt het allemaal nog weer langer... Wacht nog wel op het bevestigings mailtje...
Verwijderd
ik heb gewoon een losse dynalink firewire kaart, die zou gewoon wel relaxt moeten werken, dacht ik.Mooooody schreef op 13 oktober 2002 @ 22:17:
[...]
als je een audigy gebruikt, moet je zorgen dat de ingebouwde firewirekaart niet op hetzelfde IRQ zit als de geluidskaart...
het zou kunnen dat wanneer je de geluidskaart uitschakeld, het kopieren een stuk sneller gaat.
als dit niet lukt, moet je de audigy verwijderen uit je hardwarelijst, alle drivers verwijderen en opnieuw opstarten.
daarna herkent windows de firewirekaart en installeert de geluidskaart nog niet, zodat je deze handmatig op een ander IRQ kan installeren...
dan moet-ie wel doen
misschien dat ik morgen inderdaad eens probeer alle muziek ervanaf te halen.
ik moet er echt wel ff achter komen waar het aan ligt, als ik kennelijk echt de enige ben met dit probleem...
damn ik heb ook net een dynalink firewire kaart gekocht...chux schreef op 15 oktober 2002 @ 03:51:
[...]
ik heb gewoon een losse dynalink firewire kaart, die zou gewoon wel relaxt moeten werken, dacht ik.
misschien dat ik morgen inderdaad eens probeer alle muziek ervanaf te halen.
ik moet er echt wel ff achter komen waar het aan ligt, als ik kennelijk echt de enige ben met dit probleem...
crap... ik hoop niet dat het daaraan ligt...
aangezien ik in Limburg woon zal hij niet naar Amsterdam of Rotterdam gaan, via welke weg gaat hij dan wel?
lamaar... hij is net aangekomen in eindhoven zie ik
argh hij ligt nu al 2 uur in eindhoven
wanneer gaat iemand dat ding nou eens naar mij brengen??
Ik wil 'm wel in Eindhoven ophalenPhusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 08:08:
wanneer gaat iemand dat ding nou eens naar mij brengen??
ervanuit gaande dat er ook nog andere mensen zijn die mooie dingetjes thuiskrijgen zal hij er wel rond een uur of 15 zijn
wat een kutwerk
Je hebt zeker ook nog nooit condooms gebruiktPhusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 14:28:
help... hoe krijg ik de hoesjes over de oordopjes?
wat een kutwerk
er zit geen glijmiddel aan die hoesjes dat maakt het lastig
trekken? daar zijn condooms niet voor bedoeld!
people without ipods shouldnt talk...
die dingen zijn best irri
* jOzh kijkt naar z'n stapel cd's van een meter hoog die binnenkort in een apparaatje van 10 bij 6 centimeter passen...
Grab shell dude!
en hij zuigt, hij is al 2x tijdens het spelen gewoon blijven hangen.
Wordt zwaar moeilijk herkent op de firewire poort van mijn shuttle SV25.
Zoals vandaag heb ik het maar even opgegeven.
Dat blijven hangen terwijl spelen (komt dan geen geluid meer uit) is nu al 5x in totaal gebeurd. Ook maakt de HD bij het opspinnen een takken herrie.
Ipod mag echt wat aan de firmware doen!!
en er betere drivers bij doen voor win2k!!
En af en toe duurt het echt 3-4 seconden voor het volgende liedje begint of kapt ie er gewoon mee
ik heb mijn ipod eens getest...
hij speelt nu al vanaf 11.00u en doet het nogsteeds! (dus nu al zo'n 12,5 uur)
met mijn batterij is dus niets mis...als hij minder dan 9/10 uur speelt zou ik 'm inruilen en zou je in principe een nieuwe moeten krijgen...
En miekol, die 3-4 seconden voordat het volgende liedje begint is normaal als de HD ff moet opspinnen om een nieuwe buffer in te lezen. Maar dat 'ie er mee kapt is natuurlijk niet goed.
* Scurra is blij dat zijn iPodje precies doet wat moet doen, en dat nog goed doet ook
Nog een aantal keer dit soort irritaties en dat krot gaat de deur uit.
Ik had hiervoor een Sharp MD speler die was toen 550 gulden vond ik ook al prijzig
maar dat ding doet het nu nog net zo goed als ik em kocht. Die Ipods hebben het nooit lekker gedaan. Vooral de herkenning via de Firewire poort is een kriem
Nu ik meer van dit soort geluiden hoor, en ook het Rainbow raampie een wijd verspreid fenomeen is geworden. raak ik er steeds meer van overtuigd, dat de Ipod echt alles dik in orde lijkt te hebben, maar toch tijdens gebruik haar beloftes niet kan waarmaken.
Ik snap ook niet precies waardoor die klachten komen, is het een hardware oorzaak of is die firmware na 2 updates (3 voor decibels) nog steeds niet voldoende??
Ik denk dat die van mij de deur uitgaat voor alweer een 3e exemplaar. De vraag is wanneer!
Grab shell dude!
ja zeker...jOzh schreef op 16 oktober 2002 @ 09:25:
Kan je trouwens een beetje joggen met zo'n iPod zonder dat ie overslaat?
Dat haalt die van mij echt niet. 8-9 uur ofzo. Ik doe net aan 3 dagen met de batterij (elke dag speelt ie uur of 2,5-3)Mooooody schreef op 16 oktober 2002 @ 01:18:
over het batterijprobleem...
ik heb mijn ipod eens getest...
hij speelt nu al vanaf 11.00u en doet het nogsteeds! (dus nu al zo'n 12,5 uur)
met mijn batterij is dus niets mis...als hij minder dan 9/10 uur speelt zou ik 'm inruilen en zou je in principe een nieuwe moeten krijgen...

mijn 'testdrive' bestond dus uit het alfabetisch afspelen van de nummers op 60% volume...ik zat dus niet aan de knoppen..miekol schreef op 16 oktober 2002 @ 15:35:
[...]
Dat haalt die van mij echt niet. 8-9 uur ofzo. Ik doe net aan 3 dagen met de batterij (elke dag speelt ie uur of 2,5-3)![]()
uiteindelijk hield-ie na 13 uur en 5 min. op met spelen
Apple here comes my IPOD !!
Hij laad ook niet goed op meer BAH
volgens mij heb je dat ding gewoon gigantisch mishandeldmenn0 schreef op 16 oktober 2002 @ 17:58:
Hmm het witte gedeelte begin nu ook te schuiven ten opzichte van het chrome gedeelte,
Apple here comes my IPOD !!
Hij laad ook niet goed op meer BAH
damn... misschien had ik toch de 20gig versie moeten kopen
mijn pod staat nu al nagenoeg vol
Verwijderd
Met normaal gebruik bedoel ik dus skippen, harder zachter.. selecteren etc...
Verwijderd
Ik ga ook een i-pod kopen en mijn vraag is:
je hebt van de 5Gig versie verschillende modellen:
IPOD 5GB MP3 60MW AMP FWIRE PC NON M8697B/A
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD M8513TN/B
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD M8513B/B
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD UK M8697TN/A
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE 2INCH LCD EN M8513Z/A
wat zijn de verschillen tussen die modellen. Je hebt nu ook een i-pod met 32mb cache en is het aan te raden om die aan te schaffen?
En is er nog veel verschil tussen de 5Gig versie en 10Gig behalve de datahoeveelheid en de afstandsbediening,
want ik zit nog een beetje te twijfelen tussen 5 en 10gig versie
deze info staat allemaal in dit topic, zelfs al 2 of 3 keer genoemdVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:42:
Ik heb even een vraagje,
Ik ga ook een i-pod kopen en mijn vraag is:
je hebt van de 5Gig versie verschillende modellen:
IPOD 5GB MP3 60MW AMP FWIRE PC NON M8697B/A
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD M8513TN/B
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD M8513B/B
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE2INCH LCD UK M8697TN/A
IPOD 5GB MP3 PLAYER FWIRE 2INCH LCD EN M8513Z/A
wat zijn de verschillen tussen die modellen. Je hebt nu ook een i-pod met 32mb cache en is het aan te raden om die aan te schaffen?
En is er nog veel verschil tussen de 5Gig versie en 10Gig behalve de datahoeveelheid en de afstandsbediening,
want ik zit nog een beetje te twijfelen tussen 5 en 10gig versie
btw..alle ipods hebben 32mb cache...
To be, or not to be...
Verwijderd
heb het gevonden maar had eerst eigenlijk niet zo veel zin om zoveel pagina's te lezen!
kunnen ze niet een 2de draad maken en deze sluiten dat wordt ff overzichtelijker
BTW: Sisters of Mercy fan zo te zien?
Dat berichtje had ik gelezen en pas het nu nog regelmatig toe, maar krijg tot nu toe steeds de melding à la "number unknown" (en ik neem wel de 10-cijferige tracking code). Nu ligt TNT er trouwens uit (het tracken dan). En de maandag, die had ik ook berekend maar wil het toch graag zeker weten...zaphod_b schreef op 18 oktober 2002 @ 11:10:
Magma: je zou 'm nu wel ongeveer moeten kunnen zien op de TNT site. Paar pagina's terug in dit topic staat hoe je dit doen kunt. Ik gok dat je 'm pas maandag hebt. Succes!
BTW: Sisters of Mercy fan zo te zien?Die band roeleert nog steeds! Als je toevallig iets weet van live-concerten binnenkort, dan hoor ik 't graag!!!
Yep, vroeger die-hard SoM fan, heb echter maar één concert gezien (Jaap Edenhal in A'dam). Heb ooit 2 vrijkaartjes gehad voor een speciaal concert in België van de "fanclub" maar lag toen in het ziekenhuis) Voor wat het betreft nieuwe live-concerten: geen idee. Vind de nieuwere SoM trouwens minder dan hun eerste 2 albums plus voorgaande single's. Maar inderdaad, ze blijven tijdloos
Yeah
Ik had nog de ijdele hoop dat ie misschien vandaag nog geleverd zou worden. Maar mijn iPodje ligt al vanaf 04.19 uur helemaal zielig en alleen in Arnhem. Toch maar maandag dan.
Verwijderd
aan jouw de eer om er eentje te starteniMpULzIvE_KiLLaH schreef op 18 oktober 2002 @ 21:03:
Dit topic is zo langzamerhand veranderd in een offtopic topic (nice word) mensen praten alleen maar over hun iPod en over de shipping. Een volgende topic genaamd, de gebruikerservaringen van iPod users is meer dan welkom
heb net 2 vcd's van een kennis overgenomenfurean schreef op 19 oktober 2002 @ 12:28:
Wie gebruikt zijn Pod ook voor het overzetten van data?
gewoon plug&play&drag&dropMagma schreef op 19 oktober 2002 @ 13:35:
Moet je kennis daar nog speciale software voor installeren om jouw iPod te herkennen ?
Verwijderd
lees de topic eens door, als je dan nog niet alle vragen beantwoord krijgt, weet ik het ook niet meerfurean schreef op 20 oktober 2002 @ 00:53:
Dus hij herkent hem, op welk OS dan ook, gelijk als firewire HD?
Hmm, das wel zeer handig...
www.apple.com/ipodfurean schreef op 20 oktober 2002 @ 00:53:
Dus hij herkent hem, op welk OS dan ook, gelijk als firewire HD?
Hmm, das wel zeer handig...
Dit soort basis stuff had je natuurlijk al lang kunnen weten............
Bij windows moet je toch drivers installeren om dat soort zaken te laten herkennen? Ik heb windows niet meer gebruikt sinds 98 dus misschien dat er iets verandert is.
Sorry voor als ik de basis stuff niet kende....
jup...chux schreef op 20 oktober 2002 @ 21:41:
Wat staat er bij jullie in het menu Extra/Info? Daar staat het aantal 'Nummers'; 'Capaciteit' en de 'Beschikbaar' heid. Ligt het aan mij (n iPod) of verandert er nooit wat aan beschikbaarheid. Maakt niet uit hoeveel nummers ik erop heb dit blijft 9,1 GB?!?! Capaciteit is 9,2 GB, Beschikbaarheid 9,2 GB. Hebben jullie dit ook??
bug in ephpod denk ik...
Verwijderd

ICal is ook een toppertje. Zucht
Misschien moet ik maar een Imac 'lenen' van m'n werk

Alleen trekt m'n 2001 Ibook 500Mhz de nieuwe OSX jaguar niet zo super goed. Is een beetje traag vergeleken met OS9.
Nog meer geld sparen en dan een tweedehandse Apple Power Macintosh Quicksilver halen of de nieuwste Power Mac Dual G4
damn waar haal je het geld vandaan?Alpha-sphere schreef op 21 oktober 2002 @ 13:00:
En dat is waarom ik een Ibook heb aangeschaft. ICAL, ITUNES en al die andere prog zijn zo![]()
![]()
![]()
Alleen trekt m'n 2001 Ibook 500Mhz de nieuwe OSX jaguar niet zo super goed. Is een beetje traag vergeleken met OS9.
Nog meer geld sparen en dan een tweedehandse Apple Power Macintosh Quicksilver halen of de nieuwste Power Mac Dual G4![]()
![]()
Net gestopt met werken bij de AH. Heb daar 4,5 jaar gewerkt en ik heb heel wat vakantie uurtjes bij elkaar gespaard. Maar ik ben nu zo blut als het maar kan zijn
dat hoortMagma schreef op 21 oktober 2002 @ 16:51:
Ik heb mijn iPod, en heb NIET de bijgeleverde CD geinstalleerd maar gewoon Ephpod. Als ik nu de firewire kabel aansluit krijg ik op mijn iPod het bericht "do not disconnect" constant te zien. Is dit juist ? Mag ik hem wel disconnecten als ik niets naar de iPod onderneem ?
je mag alleen de stekker eruit rukken als je 'm handmatig hebt gedisconnect (rechterknop op incoontje en dan release of disconnect oid)
Aah dank je, dom van me dat ik daar niet zelf aan gedacht heb. Had trouwens eerst wel die CD geinstalleerd en alles liep vlekkeloos alleen kreeg ik het toen niet meer voor elkaar dat mijn iPod een drive-letter toebediend kreeg. Oude ghost-image teruggezet, Ephpod geinstalleerd en nu werkt het naar behoren (en Ephod werkt nog lekkerder ook).Mooooody schreef op 21 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
dat hoort
je mag alleen de stekker eruit rukken als je 'm handmatig hebt gedisconnect (rechterknop op incoontje en dan release of disconnect oid)
Als ik MM Jukebox opstarte was het geen probleem, dan kreeg de iPod ook een driveletter, maar in alle andere gevallen kreeg ie nix óf maar voor een seconde of 10 en dat was het weer over. Iemand van jullie ook problemen gehad met de Apple CD en het toekennen van een drive-letter ?
Verder lijkt alles goed te gaan hoor
zeg dat niet te snel...de G3 komt eraan!Magma schreef op 21 oktober 2002 @ 17:10:
Verder lijkt alles goed te gaan hoorNu nog even wachten op mijn iSkin en ik ben weer voor een tijdje klaar wat gadgets betreft
ik moet gewoon de kabel eruit trekken
als de kabel eruit is krijg ik: it is ok to disconnect your ipod...
vaag
maar ja
http://docs.info.apple.co...tml?artnum=120159#English
Firmware voor de iPod zelf. Zit standaard al bij die van mij geïnstalleerd.dolby schreef op 22 oktober 2002 @ 18:48:
Heb je al die nieuwe software van Apple geprobeerd?
http://docs.info.apple.co...tml?artnum=120159#English
Important Information:
iPod Software 1.2.2 reduces the maximum sound output of the iPod in accordance with European standards.
Ik weet het niet, ik ben met versie 1.2.2 begonnen maar volgens mij was dit ingebouwd voor de Franse markt waar via de wetgeving weer andere maximumwaarden geldt voor geluid maar ergens anders las ik dat het voor de hele europese markt was. Kun je het niet zelf testen door 1.2.2 te installeren en als het niet bevalt terug te gaan naar 1.2.1 ?
Toevoeging, ik wist wel dat ik het ergens gelezen had (op het ipodlounge forum):
"Firmware 1.2.2 is identical to 1.2.1, except it limits iPod's maximum volume to 100 dB (instead of 104 dB with all other firmware releases) - this is the "Compliant with EN 50332-1" part."
Ben nogal nieuw in het mp3-spelers-gebeuren...
Grab shell dude!
ID3 tagsjOzh schreef op 23 oktober 2002 @ 11:39:
Even een vraagje, hoe sorteert de iPod al je mp3's eigenlijk? Kun je zelf op de harde schijf van de iPod directory's aanmaken of wordt alles gesorteerd door middel van de ID3 tags? Of moet ik voor elk album een aparte playlist aanmaken?
Ben nogal nieuw in het mp3-spelers-gebeuren...
kunt browsen op artist,album,genre en nog wat dingen
alfabetisch gesorteerd
Grab shell dude!
Opmerking: wat ik her en der gelezen heb kan de iPod beide formaten aan.
Grab shell dude!
Zie mijn aanpassing in de vorige post. ID3v1 moet voldoende zij. Een goede startpunt voor informatie is het forum van http://www.ipodlounge.com.jOzh schreef op 23 oktober 2002 @ 12:40:
Ok thanks, das dus weer een probleem minder. Nu de iPod zelf nog hier zien te krijgen
dus dat die ipod niet wil disconnecten?
Verwijderd
Werkt bij mij wel iig
Ik wil je best helpen. Als je antwoorden kan geven op de volgende vragen:Phusebox schreef op 23 oktober 2002 @ 13:10:
heeft er iemand nog een oplossing voor mijn probleem?
dus dat die ipod niet wil disconnecten?
Windows versie ?, Ephpod of MM Jukebox ?, Heb je iets van de Apple CD geinstalleerd ?
Als je antwoorden XP, Ephpod en Nee zijn dan zit je in dezelfde situatie als ik. Dan zou de "safely remove hardware" methode moeten werken (mits met een kleine omweg)
Apple link : Info
Dit topic is gesloten.