MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
Verwijderd
dit is een provider die ik zocht ..... lekker hoorHDH-PowerCow schreef op 10 juli 2002 @ 20:19:
[url="http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38"]http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38[/url]
Is niet dedicated en je hebt er een BTW + KVK-nummer voor nodig en het kost je dan 65 euro incl BTW per maand.
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Verwijderd
Verwijderd
dit heb ik idd. ook...markoh schreef op 13 augustus 2002 @ 09:54:
Xilebo -> heb jij ook met @work dat je sommige sites totaal niet kan bereiken?
Zo ga ik per 3-1-2003 ook iemand blij maken, aangezien ik draadloos internet krijg!
Dich bis echt unne foëzen haas
Verwijderd
draadloos internet?? wie bied dat aan dan? en = het overal verkrijgbaar??slaay schreef op 14 augustus 2002 @ 10:28:
Als je @work/CSS Connect hebt, en je jaar contract loopt af en je hebt adsl of kabel dan kun je je abo voor een jaar overdragen aan iemand anders!
Zo ga ik per 3-1-2003 ook iemand blij maken, aangezien ik draadloos internet krijg!
Verwijderd
Ik heb nog geen addertjes onder het gras kunnen vinden (site is ook niet echt uitgebreid). Iemand anders die hier wel kanttekeningen bij kan plaatsen?HDH-PowerCow schreef op 10 juli 2002 @ 20:19:
[url="http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38"]http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38[/url]
Is niet dedicated en je hebt er een BTW + KVK-nummer voor nodig en het kost je dan 65 euro incl BTW per maand.
De prijzen zijn zo laag, dat je haast denkt dat er iets fout zit...
Dit flat-fee abonnement van dit bedrijf zou bij ons thuis zeer geschikt zijn, echter voor meerdere pc's dan (iig 2). De enige mogelijkheid om dit te doen is zeker een netwerk aanleggen (en evt dan 128 te kiezen)?
nee echt, ik heb 50 uur voor 25 euro per maand (er bestaan natuurlijk veel meer pakketten). Maar ik had eens 53 uur geinternet (bijgehouden met proggie) maar onetel rekende daar niets voor...
en is gewoon volle snelheid ook, het enige nadeel is dat je eerst lid moet zijn van onetel, maar ach wat, dat is gratis en ik gebruik het bellen helemaal niet, alleen voor internet.
opzeggen kan 1 maand van te voren, en je hoeft niet minimaal een jaar lid te zijn dacht ik... ik krijg namelijk over paar maanden adsl en ik hoef maar een maandje van te voren op te zeggen...
tjek dit:
http://onetel.cybercomm.nl/onetelnet.nl/surfblokken_info.php
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Mijn vader is daarnaast nog zo'n uur per dag online.
Samen een abonnement van 100 uur is dus redelijk, maar dan moet ik en een netwerk bouwen, en eerst zou bv mijn pc aan moeten staan met open verbinding, voordat mijn pa online kan, niet echt handig.
Met HSCG €80,- per maand voor 128 onbeperkt op mijn pc + netwerk, MITS er geen addertjes onder het gras zitten, is dan beter denk ik.
nou ik ben nog steeds lid van friaco,maar die limiet is er niet hoor.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:57:
Friaco was ik lid van totdat er iedereen zich opnieuw aan moest melden en ik er niet meer tussen kwam. Is nu 50 Euro per maand, maar dan mag je niet meer dan een uur of 4 per dag online zijn. Doe je dat toch, dan wordt je afgesloten
Ik ga er zelf dik overheen,en ik hoor niets van hun.
Verwijderd
blaat, die limiet is er dus wel. Alleen betaal jij nu 50 euro dus zal de limiet wel iets omhoog zijn gegaan.certefied schreef op 24 augustus 2002 @ 11:04:
[...]
nou ik ben nog steeds lid van friaco,maar die limiet is er niet hoor.
Ik ga er zelf dik overheen,en ik hoor niets van hun.
Friaco is met stip de slechtste provider van nederland qua service enz enz
Verwijderd
rekening komt nog wel hoor, onetel is daar alleen erg traag inelvis84 schreef op 14 augustus 2002 @ 19:42:
ikzelf gebruik nu onetel, heersend!!!
nee echt, ik heb 50 uur voor 25 euro per maand (er bestaan natuurlijk veel meer pakketten). Maar ik had eens 53 uur geinternet (bijgehouden met proggie) maar onetel rekende daar niets voor...
Nou ze hebben online facturering, en het geld van het internetabo halen ze er elke keer netjes optijd af, maar over die extra internettikken is nog nix binnen en er staat ook niets op de online facturen.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:47:
[...]
rekening komt nog wel hoor, onetel is daar alleen erg traag in
hoop maar dat het zo blijft, maar na 4 maanden moet er toch wel een keer iets binnen zijn van die telefoontikken zeker?
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
En is dat dan 24/7?? Want dat is dan wel 10x beter dan Onetel dat ik nu heb
Verwijderd
zal wel een fup aanhangen. 24/7 voor dat bedrag kan nietVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:48:
WOWWWWW, hscg.nl ZO goedkoop? Hoe kan dat?
En is dat dan 24/7?? Want dat is dan wel 10x beter dan Onetel dat ik nu heb
Verwijderd
250 euro lijkt me wel een leuke deal
Verwijderd
Daar heb ik naar gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden. Geen beperking in uren, GB's of wat dan ook.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:51:
[...]
zal wel een fup aanhangen. 24/7 voor dat bedrag kan niet
Deze mail heb ik gestuurd;
"Hallo,
Na het lezen van de site over flat-rate isdn, heb ik nog enkele vragen.
Ten eerste, hoe kan het dat jullie tarieven zoveel lager liggen dan andere (vergelijkbare) aanbieders?
Ook zou ik graag willen weten wat de maximale hoeveelheid dataverkeer (download en upload) is.
Verder is mijn vraag hoe een abonnement voor laten we zeggen 5 gebruikers geregeld is. Ik zie dat we een router aan moeten schaffen, zodat de inkomende lijn naar meerder pc's kan worden gelegd. Als er met meerdere pc's wordt ingebeld, halveerd de snelheid dan, of blijft die constant?
Bovendien zou ik graag weten of het IP adres dat wij ontvangen dynamisch of statich is.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord,"
Enz.
Nog geen antwoord gehad.
In ieder geval ik zie het aan de abbonementen die ze zon beetje hebben. Ik had namelijk in april toen wanadoo stopte ook alles uitgezocht en er was nog zon bedrijf dat samenwerkte met @work. En ik ben toen flink nijdig geworden over de manier van reclame, dat je eventueel een jurist weer wat werk kon bezorgen
In de flatfee sector zitten me namelijk toch een stel oplichters... En anders, als je het geld hebt, neem de goedkoopste: ladot. Ik heb een goede ping, zeer goede service en ook de gewone goede snelheid.
Heel soms wil het wel eens voorkomen dat je inbelproblemen hebt (iedereen dan) maar dan is er iets misgegaan met het upgraden van hun servers, daarna is het altijd weer goed en zelfs soms beter. btw, dit is me nu 2x voor een paar uur overkomen... En dit melden ze dan ook perfect op de website. www.ladot.com
Wil je het antwoord hier posten? Die wil ik nl ook wel horenVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:02:
[...]
Daar heb ik naar gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden. Geen beperking in uren, GB's of wat dan ook.
Deze mail heb ik gestuurd;
"Hallo,
Ten eerste, hoe kan het dat jullie tarieven zoveel lager liggen dan andere (vergelijkbare) aanbieders?
Ook zou ik graag willen weten wat de maximale hoeveelheid dataverkeer (download en upload) is.
Verder is mijn vraag hoe een abonnement voor laten we zeggen 5 gebruikers geregeld is. Ik zie dat we een router aan moeten schaffen, zodat de inkomende lijn naar meerder pc's kan worden gelegd. Als er met meerdere pc's wordt ingebeld, halveerd de snelheid dan, of blijft die constant?
Bovendien zou ik graag weten of het IP adres dat wij ontvangen dynamisch of statich is.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord,"
Enz.
Nog geen antwoord gehad.
Verwijderd
Haha kertje ken ik nog wel van dat leuke @work topicVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:30:
antwoord kan ik je wel geven, je mag zeer zeker niet ongelimiteerd downloaden en 24/7 online zitten, dat bedrijfje is nl reseller van @work en @work heeft begin dit jaar de fup aangescherpt naar een paar uurtjes per dag max bij het goedkoopste abbo.
Verwijderd
Duh ... natuurlijk is er een fair use policyVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:51:
[...]
zal wel een fup aanhangen. 24/7 voor dat bedrag kan niet
tegenwoordig heeft elke ISP die.
er zijn weinig bedrijven die het echt nodig hebben 24/7 op i-net te hangen. Als je bijv. als gewone winkel die computeronderdelen verkoopt je i-net snachts aan hebt staan dan krijg je waarschijnlijk wel wat te horen van ze. Geen enkele winkel die elke nacht open is
Verwijderd
35 piek per maand, kon je de hele dag erop. nadeel was dat je met een analoog modempje vaak urenlang kon inbellen... met isdn vaak na 10 minuten er alweer op
na tijdje besloten ze toch limiet van een aantal uren (50 ofzo d8 ik) erop te zetten... toen was het helaas al te laat
geen enkele aanbieder die nog zo dom is
En waarom is HSCG zo goedkoop? Komt (voor zover logisch bij mij) omdat het een aanbieder is voor bedrijven. Zulke aanbieders krijgen volgens mij ook subsidie van de regering van ONZE belastingcenten
Naja, ik heb een kvk nummertje geregeld
Ouders beginnen weer met autorijschool dus nog paar weekjes en dan zal ik eens kijken of HSCG wat is
Nou... ik heb eenmanszaakje en doe regelmatig wat orders en bankzaken 's nachtsVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:34:
[...]
Duh ... natuurlijk is er een fair use policy
tegenwoordig heeft elke ISP die.
er zijn weinig bedrijven die het echt nodig hebben 24/7 op i-net te hangen. Als je bijv. als gewone winkel die computeronderdelen verkoopt je i-net snachts aan hebt staan dan krijg je waarschijnlijk wel wat te horen van ze. Geen enkele winkel die elke nacht open is
Verwijderd
heb het 2 uur gehad.. toen heb ik ze het op laten zeggen... in die 2 uur heb ik 0x in kunnen bellen..
Verwijderd
Grinder schreef op 26 augustus 2002 @ 18:14:
[...]
Moet er wel bij zeggen dat ik 's nacht 10x zoveel tijd game maar ja![]()
Tja... friaco was leuk tot ze limiet gingen doen... net als met zoveel dingen
Misschien dat dit beter is
*kijkt vol verwachting uit naar kabelinternet in dit gehucht
Verwijderd
Hele stad (3500 inwoners) geschikt voor kabelinternet, alleen gemeente wil niet dokken voor aansluiting
Wat mijn vader (thuiswerken) en ik (tsja) zijn samen echt bergen geld kwijt.
Verwijderd
Nu na een paar (werk)dagen nog steeds geen antwoord op mijn mail.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:24:
[...]
Wil je het antwoord hier posten? Die wil ik nl ook wel horen
Krijg er zo niet zoveel vertrouwen in...
Ik heb een formulier online ingevuld en kreeg keurig een mailtje met antwoorden.
Je kan ze trouwens ook gewoon bellen.
Ik heb me eergister aangemeld doormiddel van een formulier en zit nu te wachten op gegevens van hun.
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Verwijderd
Verwijderd
Wat voor antwoorden heb je gekregen ?buiter schreef op 28 augustus 2002 @ 20:01:
Waar precies heb je heen gemaild??
Ik heb een formulier online ingevuld en kreeg keurig een mailtje met antwoorden.
Je kan ze trouwens ook gewoon bellen.
Ik heb me eergister aangemeld doormiddel van een formulier en zit nu te wachten op gegevens van hun.
datalimiet, vast IP, verbinding die er om de zoveel tijd wordt uitgegooid of andere geintjes ???
Verwijderd
Verwijderd
maar goed, jullie zullen het wel zien
Verwijderd
Mijn mail:
"Hallo,
Bij voorbaat dank voor uw antwoord,
enz"
Reply van hcsg:
"ISDN Flatrate biedt u de mogelijkheid om uw bedrijf tegen een vast tarief een internet toegang te verschaffen. Het inbelaccount wordt gekoppeld aan het hoofdnummer (CLI-nummer) van de ISDN-Centrale, dit is dan alleen op deze aansluiting te gebruiken.
Het 24-uurs in kunnen loggen met uw account, houdt in dat u de gehele dag in kunt loggen op de servicenummer. Hierbij is het niet de bedoeling dat de lijn 24 uur per dag (non-stop) open gehouden wordt.
Bij het maken van een verbinding van ISDN Flatrate wordt er een dynamisch IP adres vrijgegeven. Deze wordt in de meeste gevallen behouden voor een eerst volgende verbinding.
ISDN Flatrate is een alternatief voor bedrijven waar (nog) geen ADSL mogelijk is. De verbinding heeft een overboekingswaarde van 1:10. Dit houdt de minimale verbindingssnelheid in. Daarin tegen is er ook een mogelijkheid om een continu (alway-on Premium) verbinding op te zetten. Hierbij is het mogelijk om een 24-uurs verbinding op te zetten tegen een 1:1 inbelverbinding. Deze mogelijkheid kan zeer goed ingezet worden indien er gebruik gemaakt moet worden van een VPN verbindingen.
Voor een ISDN Flatrate aansluiting moet de lijn voldoen aan de volgende punten:
- De ISDN-lijn mag geen geheimnummer bevatten.
- Indien deze eerder gebruikt is van een prefix nummer of een andere 06-760 nummer moet er contact opgenomen worden met HSCG.
Bijgaand heb ik het aanvraagformulier toegevoegd, mocht u hier gebruik van willen maken, kunt u dit per fax retour sturen naar 058-2152203.
Mocht u nog enige vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u telefonisch contact met mij opnemen op onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
enz"
Verwijderd
min:
- overdag zijn de lijnen daar vaak bezet zodat je als je het echt treft soms een half uur moet proberen te connecten
- beetje wazigheid omtrend de "5 gebruikers" waarvoor het pakketje bedoeld is, maar ik heb 't er maar gewoon op gewaagd en het abbo aangevraagd
plus:
- ik zit nu gemiddeld 10 uur per dag online en heb nog geen klanten van HSCG gehoord dat ik er teveel op zit - kan natuurlijk nog komen...
- snelheid is prima
al met al voorlopig een goed alternatief voor een echt 24/7 abbo'tje die handen vol geld kost. maarja zoals ik al zei ik heb t abbo pas dus kan zijn dat ze nog gaan klagen
Verwijderd
Het enige nadeel wat ik lees is het moeilijke inbellen overdag, dat kan een half uur duren zeg je!! Dat vind ik wel wat van het gekke, zeker als je even snel je email wil checken.
Dat 5 gebruikers is toch gewoon dat je de verbinding kunt delen over maximaal 5 pc's in netwerk.
De prijs van 55 Euro is waarschijnlijk Excl BTW denk ik maar dat hoeft toch niet betaald te worden.
Hoe zit het met de volgende kosten: * Shared Hosting € 50,00 per maand en € 50,00 eenmalig setup kosten.
Moeten deze bij aanmelding eenmalig betaald worden.
Wat houd de ISDN Router nu precies in, die heb je toch niet nodig als je met een ISDN kaart werkt die je op een Winroute server shared.
En Ronaldoh, wat zijn de snelheiden die jij nu maximaal haald met HSCG, met het huidige planet Premium kom ik soms tot uitschieters van 9,3 kb/s met 64 K en normaal altijd rond de 7,5 kb/s
Hoe zit het eigenlijk met digitenne? Kan dat in heel Nederland? Dus geen uitzonderingen?
Deze maand gaan ze toch beginnen met testen? (in de randstad)
Verwijderd
Ten eerste is het goedkoper, bovendien echt 24/7 online, geen datalimiet, niet inbellen, veel hogere snelheden enz...
Maar ik heb nog geen vol vertrouwen in HSDI, ik wacht eerst de proeven eens af.
Over een maandje kan ik HSDI gaan testen zie ook www.ikwilbreedband.nl
Verwijderd
Verwijderd
Ideaal toch!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat bied HSCG nou werkelijk aan??
HSCG bied de MOGELIJKHEID 24 uur per dag online te GAAN zonder telefoontikken. Er staat echter ook HEEL duidelijk vermeld dat het INCLUSIEF FUP (Fair Use Policy) is.
Dat wil zeggen: Als je online bent, zonder dat je iets doet, kom je daar terecht waar het niet mag: buiten de FUP. Dan krijg je dus een waarschuwing lijkt me...
Het is gewoon de bedoeling dat je je zaakjes doet die je moet doen, maar het is niet zo dat je de lijn 24 uur per dag bezet houd omdat je zo graag online wilt zijn.
Believe me, dat controleren ze allemaal hoor. Als jij de halve dag online bent zullen ze niet direct wat van gaan zeggen... maar als jij 24/7 online bent dan reken er maar op dat ze verklaring gaan vragen
Verwijderd
10 uur per dat is in principe al best veel!
Gefeliciteerd. Je woont op: XXXXXX en kunt nu kiezen tussen de twee pakketten van @Home, namelijk @Home Basis en @Home Breedband.
Geniet straks ook van razendsnel internet en een verrassend aanbod van diensten. Vul het onderstaande formulier in om u aan te melden bij @Home.
YES!!!!! Eindelijk! Nu @home van voor de provinciale staten is moeten komen en deze besloten hebben dat @home geen reden heeft (na een winst van 320 miljoen euro!!!) om geen kabel aan te leggen in de kleinere gemeenten, hebben ze hier ook maar kabel aangelegd! Ik moet nog ff wachten maar nu komt het tenminse wel!
* SAiKO is happy!!
Heb toen indertijd ook met ene Stender gebabbelt. Ik was zon nieuwe gast die dus 1 maand te laat gekomen isVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:26:
bullshit, marc stender heeft problemen met zijn baas gehad omdat hij mij eraf wilde laten gooien, nieuwe aanmeldingen mogen dus ECHT niet 24/7 online zijn, ga dat maar aan je vriendje stender vragen
Verwijderd
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
Verwijderd
Fair Use Policie 4.1 zegt 4 uur per DAG!!!!!!!!
en 24/4 = 6 uur per dag overigens
Verwijderd
oh ga jij dan even van 3uur in de nacht tot 9.00????Cutebritney schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
4:1 is een erg goede FUP hoor...
en 24/4 = 6 uur per dag overigens
Misschien is het handig als jij je rekenmachine er even bij pakt.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:30:
[...]
oh ga jij dan even van 3uur in de nacht tot 9.00????
24/4 is bij mij toch echt 6 hoor.
Verwijderd
ik kon het effe niet zo snel vinden welk bedrijf dat ook alweer leverde.
maar het was iets van 45 euro per maand voor 647K download en 64 upload.
Alleen moet je wel een schotel op het dak zetten en een dvb kaart kopen.
Oja en nog iets op de astra zenden ze ook steeds met 38Mbit internet dingen naar beneden(broadcast).Je kan het wel aan vragen wat ze moeten zenden. Maar dan kom je in een que. soms duurt het een dag. Maar dan komt tie ook snel binnen.
Ben jij soms een gefrustreerde isdn gebruiker of zo??Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:30:
[...]
oh ga jij dan even van 3uur in de nacht tot 9.00????
Je bent in dit topic zo negatief.
Verwijderd
ja maar ik bedoel dat een 1:4 poortvehouding leuk is, maar dat je niet op 6 uur komt omdat niemand snachts internet...........[Airwolf] schreef op 21 september 2002 @ 19:39:
[...]
Misschien is het handig als jij je rekenmachine er even bij pakt.
24/4 is bij mij toch echt 6 hoor.
Verwijderd
Nee ik reageer realistisch, en probeer alle isdn users een desilussie te besparencertefied schreef op 22 september 2002 @ 14:48:
[...]
Ben jij soms een gefrustreerde isdn gebruiker of zo??
Je bent in dit topic zo negatief.
Verwijderd
alleen zijn er 0 aanmeldinge dus zal wel nix worde..
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Verwijderd
ouch, dat is lullig. en er is niks te regelen?? bbned ??Xof schreef op 22 september 2002 @ 22:51:
Ik zit al een hele tijd met het probleem dat op 0,5 km adsl beschikbaar is
meestal 's weekends 24 uur per dag online, nooit 1 klacht oid gehad
alleen 1 ding, als ik met 1 kanaal ingebeld ben, werken een hoop dingen niet...websites, DC.....Probleem is bekend bij @work, maar er is nooit iets aan gedaan volgens mij
bij 2 kanalen werkt alles prima
Verwijderd
De reden waarom 2 lijnen weinig gebruikt worden is omdat weinig mensen een 128k abbo hebben. En lokaal met 2 lijnen, dan betaal je dus ook 2x zoveel als met 1 lijn!
Veel kan k dan niet bereiken, het werkt alleen zoals het hoort met 128k. Alles werkt dan perfect en snel, 1 kanaal niet, mulitilink ook slecht(langzaam)
Verwijderd
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de inbeltijd (meteen verbinding?) en de [download]snelheid...(?)
(ohh tevreden en ontevreden HCSG-gebruikers, laat u horen!...)
250 Euro FlatFee abbo.
ff kijken hoe het bevalt zal morgen ff bevindingen posten.
Verwijderd
550 piek per maand??? jeezDennis_van_Gelder schreef op 13 november 2002 @ 20:49:
heb mezelf vandaag aangemeldt bij Onetelnet.
250 Euro FlatFee abbo.
ff kijken hoe het bevalt zal morgen ff bevindingen posten.
Verwijderd
"Is DSL nog niet in uw regio beschikbaar? Geen probleem!
Ladot biedt u ISDN All day.
Ladot ISDN All day biedt u praktisch alle voordelen die Ladot DSL u biedt: 24 x 7 supersnel online tegen een vast bedrag per maand.
U bestelt nu en bent binnen 2 dagen online!
Downstream,Upstream, Prijs p/m ,Setup
ISDN Allday 1:1,5|-| 64, 64, 139,- 149,-
ISDN Allday 1:1,5|-| 128, 128, 249,- 149,-
Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
"
Dat €250 vind ik errug duur, vergelijk dat met je telefoonrekening die voor 2 maanden geldt, dan moet je dus meer dan 500 (zo'n 1100 piek) euro aan internet besteden in 2 maanden om goedkoper te zijn bij dat 250 euro abbo.
/me zit ook nog vast op ISDN
Op zich een goed abbotje. Ik heb het zelf en ga het volgende maand opzeggen vanwege in 2003 ADSLVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:14:
dan is ladot goedkoper,
"Is DSL nog niet in uw regio beschikbaar? Geen probleem!
Ladot biedt u ISDN All day.
Ladot ISDN All day biedt u praktisch alle voordelen die Ladot DSL u biedt: 24 x 7 supersnel online tegen een vast bedrag per maand.
U bestelt nu en bent binnen 2 dagen online!
Downstream,Upstream, Prijs p/m ,Setup
ISDN Allday 1:1,5|-| 64, 64, 139,- 149,-
ISDN Allday 1:1,5|-| 128, 128, 249,- 149,-
Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
"
Dat €250 vind ik errug duur, vergelijk dat met je telefoonrekening die voor 2 maanden geldt, dan moet je dus meer dan 500 (zo'n 1100 piek) euro aan internet besteden in 2 maanden om goedkoper te zijn bij dat 250 euro abbo.
* Grinder zit ook nog vast op ISDN
Ik moet er wel bijzeggen dat het wel vaak een storing heeft.. Nu weer sinds zaterdag een DNS storing.. NOG STEEDS! En af en toe had ik gewoon 2 dagen achter elkaar problemen met inbellen. Voor de rest en algemeen genomen bevalt dit abbo'tje goed
Hier een zeeer tevreden HSCG'er.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:01:
Het is nu inmiddels een poosje geleden dat de laatste reactie werd gegeven. Ik vroeg me af wat voor een ervaringen de HCSG-ers met die dienst hebben.
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de inbeltijd (meteen verbinding?) en de [download]snelheid...(?)
(ohh tevreden en ontevreden HCSG-gebruikers, laat u horen!...)
Inbellen overdag ALTIJD in 1 keer.
Inbellen 's avonds binnen 20 keer.
Snelheid is altijd heel goed te noemen!
Oftewel SUPER
Verwijderd
's-avonds binnen 20 x ? Ik zit nu bij Onetel en kom er altijd meteen al op, ookbuiter schreef op 13 november 2002 @ 23:32:
[...]
Hier een zeeer tevreden HSCG'er.
Inbellen overdag ALTIJD in 1 keer.
Inbellen 's avonds binnen 20 keer.
Snelheid is altijd heel goed te noemen!
Oftewel SUPER
's-avonds. Maar om voor 5 euro meer een flatfee abbo te kunnen krijgen is natuurlijk wel aantrekkelijk. Dan is een paar minuutjes later verbinding geen ramp op zich....
maargoed ik zit er nog niet op. Volgens een dame die daar werkte duurde de procedure 2 dagen.... Dus morgenmiddag
Verwijderd
"Geachte heer / mevrouw,
De pakketten die voorheen vermeld stonden op het internet, zijn komen te vervallen.
HSCG biedt zijn klant de onderstaande ISDN Flatrate pakketten aan. Dit betreft een allways-on abonnement met een overboeking van 1:1. De lijn mag 24/7 gebruik van gemaakt worden.
Deze pakketten zijn een goed alternatief voor vestigingen waar nog geen ADSL mogelijk is.
Premium Always-on ISDN Flatrate 64k € 205,-
Premium Always-on ISDN Flatrate 128k € 390,-
Met vriendelijke groet,
Serge Blomsma "
Dus het HSCG gebeuren is ook alweer voorbij zo lijkt het....
Kennelijk is het gewoon onmogelijk om 24/7 internet aan te bieden voor een schappelijke prijs, jammer maar waar....
Maarjah in maart 2003 krijg ik in elk geval het beste wat je nu in Nederland kunt krijgen: HSDI
Verwijderd
Hm... sjit... ik heb dit abbo ook, van €55,- bruto.... zou ik dan meer moeten gaan betalen ??Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 13:27:
Heeft iemand zich de afgelopen 5 dagen aangemeld voor deze dienst? Want ik vindt het heel raar dat de prijs dus ineens verviervoudigd is.... (zie mij vorige reply....)![]()
![]()
Ik heb nog niks gehoord van Serge iig...
Ik lees het nu pas....Verwijderd schreef op 23 September 2002 @ 00:31:
[...]
ouch, dat is lullig. en er is niks te regelen?? bbned ??
Ik kan er helemaal niks aan doen... geloof me ik heb kpn gebeld en ook bbned, maarja ze willen de lijn niet verlengen.. is te duur enzo