Toon posts:

[ISDN] - Flat Rate abonnementen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Doordat de kosten zo verschrikkelijk hoog zijn in de ISDN-wereld, en doordat er hier nog geen kabel of ADSL beschikbaar is, ben ik op zoek naar een goed flat rate ISDN abonnement.

Graag zou ik ook de goedkoopste willen zien :)
Heeft een van jullie tweakers ervaring met een flat rate abonnement? (vertel vertel :p)

Thnx allemaal =)

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:33 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Hallo allemaal

Doordat de kosten zo verschrikkelijk hoog zijn in de ISDN-wereld, en doordat er hier nog geen kabel of ADSL beschikbaar is, ben ik op zoek naar een goed flat rate ISDN abonnement.

Graag zou ik ook de goedkoopste willen zien :)
Heeft een van jullie tweakers ervaring met een flat rate abonnement? (vertel vertel :p)

Thnx allemaal =)
demon, iets van 250 euro ofzo? veel goedkoper vind je niet

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Demon, € 200 per 64K per maand.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik toch ff bij demon informeren

In engeland heeft iemand 64k flat rate abonnement voor 46 pond per maand :o Jammer dat het in Nederland weer duurder moet zijn :S

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:57
Op maandag 08 juli 2002 13:15 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Moet ik toch ff bij demon informeren

In engeland heeft iemand 64k flat rate abonnement voor 46 pond per maand :o Jammer dat het in Nederland weer duurder moet zijn :S
Das nogaltijd 160 gulden.

Verwijderd

Topicstarter
Heel wat minder dan 200 euro, das namelijk 440 gulden :X

BTW: Ik ben niet geinteresseerd in een bedrijfsabonnement, maar het is voor particulier gebruik. Is er nu misschien nog iets goedkopers te vinden?

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:54 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Heel wat minder dan 200 euro, das namelijk 440 gulden :X

BTW: Ik ben niet geinteresseerd in een bedrijfsabonnement, maar het is voor particulier gebruik. Is er nu misschien nog iets goedkopers te vinden?
Volgens mij is Ladot het goedkoopste qua prijs (€141 per maand).
Maar dan moet je wel eenmalig €177 aansluitkosten betalen en je zit er een jaar aan vast......
One.Tel is een stuk duurder (€250) maar per maand opzegbaar.
Kijk voor alle prijzen op www.internetten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hier stond iets fouts :p

Verwijderd

Superweb. geen flatrate, maar wel 40% korting voor 29,95 per jaar.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Euronet 195 per maand geen aansluitkosten.

heb ik laatst voor een klant aangevraagd, ik weet alleen niet ofdat dit ook particulier gaat.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Superweb. geen flatrate, maar wel 40% korting voor 29,95 per jaar.
40% korting, mjah kweet niet wat voordeliger is .. :S

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:23

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38

Is niet dedicated en je hebt er een BTW + KVK-nummer voor nodig en het kost je dan 65 euro incl BTW per maand.

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

bij Superweb krijg je gratis korting, klinkt raar maar je zou werkelijk iets besparen als ik hun moet geloven. Je kunt meteen aan de slag als je je aangemeld hebt dus het is wel leuk om uit te proberen voordat je iets anders gevonden hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 20:19 schreef HDH-PowerCow het volgende:
http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38

Is niet dedicated en je hebt er een BTW + KVK-nummer voor nodig en het kost je dan 65 euro incl BTW per maand.
DEES ga ik uitproberen. Thnx maat! Errrrg blij mee :):D
Ik zou bijna zeggen i luv you lol :p :P :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 20:51 schreef KrezieBite het volgende:
bij Superweb krijg je gratis korting, klinkt raar maar je zou werkelijk iets besparen als ik hun moet geloven. Je kunt meteen aan de slag als je je aangemeld hebt dus het is wel leuk om uit te proberen voordat je iets anders gevonden hebt.
BTW: gratis korting is een beetje dubbelop :p
Als je voor je korting zou moeten betalen zou het helemaal mooi zijn lol :P

Verwijderd

Perfect, ik heb het meteen voor m'n bedrijf aangevraagd.
Ik ben benieuwd hoe het in de praktijk blijkt te werken, ik hoop dat het geen Quickonline perikelen heeft, die na een zeer kwalitatieve dienst failliet ging.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker perfect =)

Verwijderd

Ik vond zelf Friaco wel een stuk beter dan QUickonline. Zit nu tijdelijk bij Superweb totdat mijn ADSL opgeleverd wordt >:)

Het probleem is altijd dat de modempool nooit 1:1 is. hierdoor gaan mensen klagen dat ze niet binnen kunnen komen.

het bedrijf hoeft echter niet failliet te gaan. In 2000 ging Superweb failliet omdat ze KPN per seconde moesten betalen, en de klant een vast bedrag betaalde. Inmiddels heeft de OPTA besloten dat als er een flat-fee dienst is, deze provider ook een flat-fee aan de KPN dient te voldoen. Hierdoor ging bv Friaco niet failliet, maar kregen ze problemen met de modempool die ze niet wenste op te lossen.

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Verwijderd schreef op 11 juli 2002 @ 19:19:
[...]

BTW: gratis korting is een beetje dubbelop :p
Als je voor je korting zou moeten betalen zou het helemaal mooi zijn lol :P
Nou, dat principe hebben ze tegenwoordig toch uitgevonden. Dan moet je belminuten kopen of een abo nemen. Das een soort korting maar tegen betaling.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
netsource heeft ook zo iets geloof ik friaco of zo

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Friaco was ik lid van totdat er iedereen zich opnieuw aan moest melden en ik er niet meer tussen kwam. Is nu 50 Euro per maand, maar dan mag je niet meer dan een uur of 4 per dag online zijn. Doe je dat toch, dan wordt je afgesloten

Verwijderd

www.ladot.com is voor 140 euro isdn all day... een beetje prijzig

Verwijderd

HDH-PowerCow schreef op 10 juli 2002 @ 20:19:
[url="http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38"]http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38[/url]

dit is een provider die ik zocht ..... lekker hoor

_/-\o_

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Onetel 100 uur voor 50 euro maar als hscg.nl werkt is dat natuurlijk beter

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

Verwijderd

Is dit er ook voor particulieren want ik lees op die hscg site dat ze zich richten op de zakelijke klanten.

Verwijderd

Leuke aanbieding alleen je moet perse een jaar lid blijven :(

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
ik heb nog steeds @work, werkt prima, 44 euro per maand, alleen jammer dat ze geen neiuwe abonees aannemen (of fijn voor mij) heb gisteren voor het eerst de rekening gezien na 6 maanden.. :P

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
Xilebo -> heb jij ook met @work dat je sommige sites totaal niet kan bereiken?

Verwijderd

markoh schreef op 13 augustus 2002 @ 09:54:
Xilebo -> heb jij ook met @work dat je sommige sites totaal niet kan bereiken?
dit heb ik idd. ook... :(

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

Als je @work/CSS Connect hebt, en je jaar contract loopt af en je hebt adsl of kabel dan kun je je abo voor een jaar overdragen aan iemand anders!

Zo ga ik per 3-1-2003 ook iemand blij maken, aangezien ik draadloos internet krijg!

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

slaay schreef op 14 augustus 2002 @ 10:28:
Als je @work/CSS Connect hebt, en je jaar contract loopt af en je hebt adsl of kabel dan kun je je abo voor een jaar overdragen aan iemand anders!

Zo ga ik per 3-1-2003 ook iemand blij maken, aangezien ik draadloos internet krijg!
draadloos internet?? wie bied dat aan dan? en = het overal verkrijgbaar??

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

www.hsdi.nl eerst de gebieden in Limburg zonder kabel of ADSL en daarna mogelijk uitrol in Nederland.

Verwijderd

= er nie meer info van?? op die site staat namelijk heel erg weinig..

Verwijderd

HDH-PowerCow schreef op 10 juli 2002 @ 20:19:
[url="http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38"]http://www.hscg.nl/hscg-internet/Hosting/main.asp?productid=38[/url]

Ik heb nog geen addertjes onder het gras kunnen vinden (site is ook niet echt uitgebreid). Iemand anders die hier wel kanttekeningen bij kan plaatsen?

De prijzen zijn zo laag, dat je haast denkt dat er iets fout zit...

Dit flat-fee abonnement van dit bedrijf zou bij ons thuis zeer geschikt zijn, echter voor meerdere pc's dan (iig 2). De enige mogelijkheid om dit te doen is zeker een netwerk aanleggen (en evt dan 128 te kiezen)?

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ikzelf gebruik nu onetel, heersend!!!

nee echt, ik heb 50 uur voor 25 euro per maand (er bestaan natuurlijk veel meer pakketten). Maar ik had eens 53 uur geinternet (bijgehouden met proggie) maar onetel rekende daar niets voor...

en is gewoon volle snelheid ook, het enige nadeel is dat je eerst lid moet zijn van onetel, maar ach wat, dat is gratis en ik gebruik het bellen helemaal niet, alleen voor internet.

opzeggen kan 1 maand van te voren, en je hoeft niet minimaal een jaar lid te zijn dacht ik... ik krijg namelijk over paar maanden adsl en ik hoef maar een maandje van te voren op te zeggen...

tjek dit:

http://onetel.cybercomm.nl/onetelnet.nl/surfblokken_info.php

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Hmmm, ik ben nu per maand €50,- kwijt aan inet, zo'n 2 uur per dag, met Zon kwadraat (35% korting).

Mijn vader is daarnaast nog zo'n uur per dag online.

Samen een abonnement van 100 uur is dus redelijk, maar dan moet ik en een netwerk bouwen, en eerst zou bv mijn pc aan moeten staan met open verbinding, voordat mijn pa online kan, niet echt handig.

Met HSCG €80,- per maand voor 128 onbeperkt op mijn pc + netwerk, MITS er geen addertjes onder het gras zitten, is dan beter denk ik.

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:57:
Friaco was ik lid van totdat er iedereen zich opnieuw aan moest melden en ik er niet meer tussen kwam. Is nu 50 Euro per maand, maar dan mag je niet meer dan een uur of 4 per dag online zijn. Doe je dat toch, dan wordt je afgesloten
nou ik ben nog steeds lid van friaco,maar die limiet is er niet hoor.
Ik ga er zelf dik overheen,en ik hoor niets van hun.

Verwijderd

certefied schreef op 24 augustus 2002 @ 11:04:
[...]

nou ik ben nog steeds lid van friaco,maar die limiet is er niet hoor.
Ik ga er zelf dik overheen,en ik hoor niets van hun.
blaat, die limiet is er dus wel. Alleen betaal jij nu 50 euro dus zal de limiet wel iets omhoog zijn gegaan.

Friaco is met stip de slechtste provider van nederland qua service enz enz

Verwijderd

elvis84 schreef op 14 augustus 2002 @ 19:42:
ikzelf gebruik nu onetel, heersend!!!

nee echt, ik heb 50 uur voor 25 euro per maand (er bestaan natuurlijk veel meer pakketten). Maar ik had eens 53 uur geinternet (bijgehouden met proggie) maar onetel rekende daar niets voor...
rekening komt nog wel hoor, onetel is daar alleen erg traag in

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:47:
[...]

rekening komt nog wel hoor, onetel is daar alleen erg traag in
Nou ze hebben online facturering, en het geld van het internetabo halen ze er elke keer netjes optijd af, maar over die extra internettikken is nog nix binnen en er staat ook niets op de online facturen.

hoop maar dat het zo blijft, maar na 4 maanden moet er toch wel een keer iets binnen zijn van die telefoontikken zeker?

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

WOWWWWW, hscg.nl ZO goedkoop? Hoe kan dat?
En is dat dan 24/7?? Want dat is dan wel 10x beter dan Onetel dat ik nu heb

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:48:
WOWWWWW, hscg.nl ZO goedkoop? Hoe kan dat?
En is dat dan 24/7?? Want dat is dan wel 10x beter dan Onetel dat ik nu heb
zal wel een fup aanhangen. 24/7 voor dat bedrag kan niet

Verwijderd

aangezien @work geen klanten meer aanneemt, iemand mijn @work abbo kopen :? ik heb @work enkellijns 49euro/maand en ik kan 24/7 online zitten... eind dit jaar krijg ik adsl en dan loopt mijn jaar contract ook af :) Ik kan alleen niet garanderen als je een nieuw contract krijgt je ook nog 24/7 online mag zitten...

250 euro lijkt me wel een leuke deal :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:51:
[...]

Daar heb ik naar gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden. Geen beperking in uren, GB's of wat dan ook.

Deze mail heb ik gestuurd;

"Hallo,

Na het lezen van de site over flat-rate isdn, heb ik nog enkele vragen.

Ten eerste, hoe kan het dat jullie tarieven zoveel lager liggen dan andere (vergelijkbare) aanbieders?

Ook zou ik graag willen weten wat de maximale hoeveelheid dataverkeer (download en upload) is.

Verder is mijn vraag hoe een abonnement voor laten we zeggen 5 gebruikers geregeld is. Ik zie dat we een router aan moeten schaffen, zodat de inkomende lijn naar meerder pc's kan worden gelegd. Als er met meerdere pc's wordt ingebeld, halveerd de snelheid dan, of blijft die constant?

Bovendien zou ik graag weten of het IP adres dat wij ontvangen dynamisch of statich is.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord,"

Enz.

Nog geen antwoord gehad.

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik zit bij ladot 24/7, is dacht ik wel alleen voor bedrijven. Kost me idd 140 euro p/m (vreemd genoeg na 4 maand nog niets afgeschreven). + aansluitkosten en een jaarcontract. Aangezien we binnen een jaar waarschijnlijk toch geen alternatief hebben, heb ik dit maar voor lief genomen. Over dat hscg: ziet er naar uit dat ze samenwerken met @work, en dat ze dus FUP hebben. Als je dan dus 24/7 online wil zijn mag je van hun alleen het premium abbo of hoger hebben... Dus duurder dan ladot. Bovendien (ALS) ze samenwerken met @work, 10users die 1 inbelpunt hebben.. Oftewel: KLOTE. 1 duurder is dan 4 op 1 inbelpunt. En ik dacht premium 1 helemaal voor jezelf (zucht)..

In ieder geval ik zie het aan de abbonementen die ze zon beetje hebben. Ik had namelijk in april toen wanadoo stopte ook alles uitgezocht en er was nog zon bedrijf dat samenwerkte met @work. En ik ben toen flink nijdig geworden over de manier van reclame, dat je eventueel een jurist weer wat werk kon bezorgen >:).. Nahja, ik raadt je wel aan HEEL nadrukkelijk te vragen of het goedkoopste abbonement inhoudt dat je 24 uur VERBONDEN kan zijn. Dus niet de MOGELIJKHEID hebt om verbonden te zijn..

In de flatfee sector zitten me namelijk toch een stel oplichters... En anders, als je het geld hebt, neem de goedkoopste: ladot. Ik heb een goede ping, zeer goede service en ook de gewone goede snelheid.
Heel soms wil het wel eens voorkomen dat je inbelproblemen hebt (iedereen dan) maar dan is er iets misgegaan met het upgraden van hun servers, daarna is het altijd weer goed en zelfs soms beter. btw, dit is me nu 2x voor een paar uur overkomen... En dit melden ze dan ook perfect op de website. www.ladot.com

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:02:
[...]

Daar heb ik naar gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden. Geen beperking in uren, GB's of wat dan ook.

Deze mail heb ik gestuurd;

"Hallo,

Ten eerste, hoe kan het dat jullie tarieven zoveel lager liggen dan andere (vergelijkbare) aanbieders?

Ook zou ik graag willen weten wat de maximale hoeveelheid dataverkeer (download en upload) is.

Verder is mijn vraag hoe een abonnement voor laten we zeggen 5 gebruikers geregeld is. Ik zie dat we een router aan moeten schaffen, zodat de inkomende lijn naar meerder pc's kan worden gelegd. Als er met meerdere pc's wordt ingebeld, halveerd de snelheid dan, of blijft die constant?

Bovendien zou ik graag weten of het IP adres dat wij ontvangen dynamisch of statich is.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord,"

Enz.

Nog geen antwoord gehad.
Wil je het antwoord hier posten? Die wil ik nl ook wel horen :)

Verwijderd

antwoord kan ik je wel geven, je mag zeer zeker niet ongelimiteerd downloaden en 24/7 online zitten, dat bedrijfje is nl reseller van @work en @work heeft begin dit jaar de fup aangescherpt naar een paar uurtjes per dag max bij het goedkoopste abbo.

• Grinder
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:30:
antwoord kan ik je wel geven, je mag zeer zeker niet ongelimiteerd downloaden en 24/7 online zitten, dat bedrijfje is nl reseller van @work en @work heeft begin dit jaar de fup aangescherpt naar een paar uurtjes per dag max bij het goedkoopste abbo.
Haha kertje ken ik nog wel van dat leuke @work topic :D Nee klopt, precies wat ik al d8. Die abbo's zijn van @work alleen dan via een bedrijfje ertussen.. Een @work heeft flink huisgehouden in de FUP.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:51:
[...]

Duh ... natuurlijk is er een fair use policy
tegenwoordig heeft elke ISP die.

er zijn weinig bedrijven die het echt nodig hebben 24/7 op i-net te hangen. Als je bijv. als gewone winkel die computeronderdelen verkoopt je i-net snachts aan hebt staan dan krijg je waarschijnlijk wel wat te horen van ze. Geen enkele winkel die elke nacht open is :P

Verwijderd

anders krijg je hetzelfde gezeik als superweb in zn 1ste jaar...

35 piek per maand, kon je de hele dag erop. nadeel was dat je met een analoog modempje vaak urenlang kon inbellen... met isdn vaak na 10 minuten er alweer op :)

na tijdje besloten ze toch limiet van een aantal uren (50 ofzo d8 ik) erop te zetten... toen was het helaas al te laat

geen enkele aanbieder die nog zo dom is

En waarom is HSCG zo goedkoop? Komt (voor zover logisch bij mij) omdat het een aanbieder is voor bedrijven. Zulke aanbieders krijgen volgens mij ook subsidie van de regering van ONZE belastingcenten |:(

Naja, ik heb een kvk nummertje geregeld ;)
Ouders beginnen weer met autorijschool dus nog paar weekjes en dan zal ik eens kijken of HSCG wat is :)

• Grinder
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:34:
[...]

Duh ... natuurlijk is er een fair use policy
tegenwoordig heeft elke ISP die.

er zijn weinig bedrijven die het echt nodig hebben 24/7 op i-net te hangen. Als je bijv. als gewone winkel die computeronderdelen verkoopt je i-net snachts aan hebt staan dan krijg je waarschijnlijk wel wat te horen van ze. Geen enkele winkel die elke nacht open is :P
Nou... ik heb eenmanszaakje en doe regelmatig wat orders en bankzaken 's nachts :D Moet er wel bij zeggen dat ik 's nacht 10x zoveel tijd game maar ja 8)7 :X

Verwijderd

@work is dus echt kut !
heb het 2 uur gehad.. toen heb ik ze het op laten zeggen... in die 2 uur heb ik 0x in kunnen bellen..

Verwijderd

Grinder schreef op 26 augustus 2002 @ 18:14:
[...]

Moet er wel bij zeggen dat ik 's nacht 10x zoveel tijd game maar ja 8)7 :X
8)

Tja... friaco was leuk tot ze limiet gingen doen... net als met zoveel dingen

Misschien dat dit beter is

*kijkt vol verwachting uit naar kabelinternet in dit gehucht :X *

Verwijderd

Als Hscg ook al nix blijkt te zijn, kan ik evengoed verhuizen als wachten op breedband.

Hele stad (3500 inwoners) geschikt voor kabelinternet, alleen gemeente wil niet dokken voor aansluiting :( Ik heb geen hoop dat te kunnen veranderen. Ook adsl zal wel niet komen, we zitten in "langer dan 1 jaar-omgeving", nooit dus.

Wat mijn vader (thuiswerken) en ik (tsja) zijn samen echt bergen geld kwijt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:24:
[...]

Wil je het antwoord hier posten? Die wil ik nl ook wel horen :)
Nu na een paar (werk)dagen nog steeds geen antwoord op mijn mail.

Krijg er zo niet zoveel vertrouwen in...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad een beetje langzaam :/
En een FUP van @Work wil je zowieso al niet :X

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46
Waar precies heb je heen gemaild??
Ik heb een formulier online ingevuld en kreeg keurig een mailtje met antwoorden.
Je kan ze trouwens ook gewoon bellen.
Ik heb me eergister aangemeld doormiddel van een formulier en zit nu te wachten op gegevens van hun.

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

Dat HSCG ziet er goed uit, ga ik meteen proberen, reacties zullen hier volgen uit ervaringen. _/-\o_

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

Verwijderd

hscg is een reseller van @work en heeft een limiet van 2 uur per dag voor goedkoopste....dus....

Verwijderd

buiter schreef op 28 augustus 2002 @ 20:01:
Waar precies heb je heen gemaild??
Ik heb een formulier online ingevuld en kreeg keurig een mailtje met antwoorden.
Je kan ze trouwens ook gewoon bellen.
Ik heb me eergister aangemeld doormiddel van een formulier en zit nu te wachten op gegevens van hun.
Wat voor antwoorden heb je gekregen ?

datalimiet, vast IP, verbinding die er om de zoveel tijd wordt uitgegooid of andere geintjes ??? :?

Verwijderd

Ja, vind ik ook wel intressant. Ik heb ook nog dat formulier nog ingevuld, maar nog steeds geen antwoord.

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46
Ik had andere vragen dan die jullie hebben.
Ik zal vandaag even een mailtje sturen

Verwijderd

zucht......lees de topics nou ff dan, vragen zijn allemaal beantwoord SEARCH!

maar goed, jullie zullen het wel zien

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 01:04

klaaz

it's me!

@Work is overgenomen door CSS en heet tegenwoordig CSS IP Connect. CSS heeft grootse plannen met IP Connect en daar passen wij tweakertjes waarschijnlijk niet meer in...

Verwijderd

Ok hier nog een keer mijn mail met vragen. Daaronder het antwoord op mijn mail. Zoals valt te zien zijn niet alle vragen (duidelijk) beantwoord.

Mijn mail:

"Hallo,

Bij voorbaat dank voor uw antwoord,

enz"

Reply van hcsg:

"ISDN Flatrate biedt u de mogelijkheid om uw bedrijf tegen een vast tarief een internet toegang te verschaffen. Het inbelaccount wordt gekoppeld aan het hoofdnummer (CLI-nummer) van de ISDN-Centrale, dit is dan alleen op deze aansluiting te gebruiken.

Het 24-uurs in kunnen loggen met uw account, houdt in dat u de gehele dag in kunt loggen op de servicenummer. Hierbij is het niet de bedoeling dat de lijn 24 uur per dag (non-stop) open gehouden wordt.

Bij het maken van een verbinding van ISDN Flatrate wordt er een dynamisch IP adres vrijgegeven. Deze wordt in de meeste gevallen behouden voor een eerst volgende verbinding.

ISDN Flatrate is een alternatief voor bedrijven waar (nog) geen ADSL mogelijk is. De verbinding heeft een overboekingswaarde van 1:10. Dit houdt de minimale verbindingssnelheid in. Daarin tegen is er ook een mogelijkheid om een continu (alway-on Premium) verbinding op te zetten. Hierbij is het mogelijk om een 24-uurs verbinding op te zetten tegen een 1:1 inbelverbinding. Deze mogelijkheid kan zeer goed ingezet worden indien er gebruik gemaakt moet worden van een VPN verbindingen.

Voor een ISDN Flatrate aansluiting moet de lijn voldoen aan de volgende punten:

- De ISDN-lijn mag geen geheimnummer bevatten.
- Indien deze eerder gebruikt is van een prefix nummer of een andere 06-760 nummer moet er contact opgenomen worden met HSCG.

Bijgaand heb ik het aanvraagformulier toegevoegd, mocht u hier gebruik van willen maken, kunt u dit per fax retour sturen naar 058-2152203.

Mocht u nog enige vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u telefonisch contact met mij opnemen op onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

enz"

Verwijderd

ik heb nu sinds 2 of 3 weekjes internet via HSCG (het goedkoopste 64k pakketje). even een paar plus en min puntjes op een rij

min:
- overdag zijn de lijnen daar vaak bezet zodat je als je het echt treft soms een half uur moet proberen te connecten
- beetje wazigheid omtrend de "5 gebruikers" waarvoor het pakketje bedoeld is, maar ik heb 't er maar gewoon op gewaagd en het abbo aangevraagd

plus:
- ik zit nu gemiddeld 10 uur per dag online en heb nog geen klanten van HSCG gehoord dat ik er teveel op zit - kan natuurlijk nog komen...
- snelheid is prima

al met al voorlopig een goed alternatief voor een echt 24/7 abbo'tje die handen vol geld kost. maarja zoals ik al zei ik heb t abbo pas dus kan zijn dat ze nog gaan klagen :)

Verwijderd

Dat HSCG begint mij ook interesant te klinken, wij hebben thuis ook een eigen bedrijf waar ik ook zelf werkzaam in ben. Totaal zijn er 2 bederijfs en 3 prive computers.

Het enige nadeel wat ik lees is het moeilijke inbellen overdag, dat kan een half uur duren zeg je!! Dat vind ik wel wat van het gekke, zeker als je even snel je email wil checken.

Dat 5 gebruikers is toch gewoon dat je de verbinding kunt delen over maximaal 5 pc's in netwerk.

De prijs van 55 Euro is waarschijnlijk Excl BTW denk ik maar dat hoeft toch niet betaald te worden.

Hoe zit het met de volgende kosten: * Shared Hosting € 50,00 per maand en € 50,00 eenmalig setup kosten.
Moeten deze bij aanmelding eenmalig betaald worden.

Wat houd de ISDN Router nu precies in, die heb je toch niet nodig als je met een ISDN kaart werkt die je op een Winroute server shared.

En Ronaldoh, wat zijn de snelheiden die jij nu maximaal haald met HSCG, met het huidige planet Premium kom ik soms tot uitschieters van 9,3 kb/s met 64 K en normaal altijd rond de 7,5 kb/s

Verwijderd

Zijn er niet meer mensen met ervaringen van HSCG?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik denk dat er zo langzamerhand toch wel goedkopere alternatieven moeten komen? Als ADSL straks een dekkingspercentage van 85% heeft dan moet er toch voor die overige 15% toch wel een vrij goedkope ISDN flatfee abbo's kunnen komen?

Hoe zit het eigenlijk met digitenne? Kan dat in heel Nederland? Dus geen uitzonderingen?
Deze maand gaan ze toch beginnen met testen? (in de randstad)

Verwijderd

Ik heb me ook al vrijblijvend aangemeld bij HSDI. Dit is natuurlijk veel aantrekkelijker, ALS ze waar maken wat ze beloven.

Ten eerste is het goedkoper, bovendien echt 24/7 online, geen datalimiet, niet inbellen, veel hogere snelheden enz...

Maar ik heb nog geen vol vertrouwen in HSDI, ik wacht eerst de proeven eens af.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb @work, is zelfde als dat HSCG zoals ik lees, ik ben gemiddeld 10 uur online, en geen haan die er naar kraait... Ik heb zelfs de 128 kb variant.. Ik vraag me af wat het verschil moet zijn tussen het abo van 67 euro wat ik nu heb en dat van 200 nog wat?

Over een maandje kan ik HSDI gaan testen zie ook www.ikwilbreedband.nl :) ik zal mijn ervaringen hier ook posten!

Verwijderd

ik heb het aangevraagd ... kijken wat hij doet.... zal mijn ervaringen wel ff posten als ik er gebruik van kan maken...

Verwijderd

die hscg IS GEEN 24/uur online, hscg is [zucht 100e keer] resellertje van @work en @work heeft na de eerste lading klanten de algemene voorwaarden en fair use policy aangepast. Mensen die na een bepaalde datum @work hebben gekregen mogen met het goedkoopste abbo slechts 2 tot 3 uur per dag online zijn.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb Marc Stender van CSS Connect gesproken, en er wordt niemand verwijderd van het netwerk als hij/zij te lang online is. Je mag als je jaar contract afloopt het doorgeven aan iemand anders die tegen de zelfde voorwaarden het een jaar lang mag gebruiken!

Ideaal toch!

Verwijderd

bullshit, marc stender heeft problemen met zijn baas gehad omdat hij mij eraf wilde laten gooien, nieuwe aanmeldingen mogen dus ECHT niet 24/7 online zijn, ga dat maar aan je vriendje stender vragen

Verwijderd

HSCG is dus tot nu toe gewoon het beste alternatief voor mensen die thuis een bedrijf hebben en die onbeperkt willen internetten. Voor mij is het niet de bedoeling op 10 uur per dag online te wezen omdat ik overdag tot half 5 werk en ook regelmatig savonds en in het weekend.

Verwijderd

lol een aantal snappen het niet

Wat bied HSCG nou werkelijk aan??

HSCG bied de MOGELIJKHEID 24 uur per dag online te GAAN zonder telefoontikken. Er staat echter ook HEEL duidelijk vermeld dat het INCLUSIEF FUP (Fair Use Policy) is.

Dat wil zeggen: Als je online bent, zonder dat je iets doet, kom je daar terecht waar het niet mag: buiten de FUP. Dan krijg je dus een waarschuwing lijkt me...

Het is gewoon de bedoeling dat je je zaakjes doet die je moet doen, maar het is niet zo dat je de lijn 24 uur per dag bezet houd omdat je zo graag online wilt zijn.

Believe me, dat controleren ze allemaal hoor. Als jij de halve dag online bent zullen ze niet direct wat van gaan zeggen... maar als jij 24/7 online bent dan reken er maar op dat ze verklaring gaan vragen :)

Verwijderd

Waarom zou iemand ook 24/7 uur online gaan, dat is immers ook gewoon grote onzin. Dit kan een keer voorkomen bij het downloaden van een groot bestand maar niet voor altijd.

10 uur per dat is in principe al best veel!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Gefeliciteerd. Je woont op: XXXXXX en kunt nu kiezen tussen de twee pakketten van @Home, namelijk @Home Basis en @Home Breedband.
Geniet straks ook van razendsnel internet en een verrassend aanbod van diensten. Vul het onderstaande formulier in om u aan te melden bij @Home.
>:) :P :9

YES!!!!! Eindelijk! Nu @home van voor de provinciale staten is moeten komen en deze besloten hebben dat @home geen reden heeft (na een winst van 320 miljoen euro!!!) om geen kabel aan te leggen in de kleinere gemeenten, hebben ze hier ook maar kabel aangelegd! Ik moet nog ff wachten maar nu komt het tenminse wel!

* SAiKO is happy!!

• Grinder
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:26:
bullshit, marc stender heeft problemen met zijn baas gehad omdat hij mij eraf wilde laten gooien, nieuwe aanmeldingen mogen dus ECHT niet 24/7 online zijn, ga dat maar aan je vriendje stender vragen
Heb toen indertijd ook met ene Stender gebabbelt. Ik was zon nieuwe gast die dus 1 maand te laat gekomen is |:( Maar ja, heel duidelijk recht uit zijn mond mogen vernemen dat het voor mij het 1 na duurste abbo zou betekenen.. Oftewel 24/7 en a lot of cash. Stelletje aso's met hun misleidende reclames. Kertje heeft geluk gehad met die baas die hij kende LOL.

Verwijderd

ik wil me nu ook aanmelden bij hscg voor dit internet..alleen vragen ze om een cli nummer...wat is dat ?

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

da's je eigen telefoonnummer (waarmee je inbelt)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Verwijderd

bedankt...ik had kpn al mail gestuurd en zij zeiden dat het je klantnummer was bij kpn..niet dus..

Verwijderd

is alleen zakelijk mensen...en super veel adders onder het gras.
Fair Use Policie 4.1 zegt 4 uur per DAG!!!!!!!!

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
4:1 is een erg goede FUP hoor...

en 24/4 = 6 uur per dag overigens ;)

Verwijderd

Cutebritney schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
4:1 is een erg goede FUP hoor...

en 24/4 = 6 uur per dag overigens ;)
oh ga jij dan even van 3uur in de nacht tot 9.00????

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:30:
[...]

Misschien is het handig als jij je rekenmachine er even bij pakt.
24/4 is bij mij toch echt 6 hoor.

Verwijderd

Is internet via de astra sateliet niks?!?!
ik kon het effe niet zo snel vinden welk bedrijf dat ook alweer leverde.
maar het was iets van 45 euro per maand voor 647K download en 64 upload.
Alleen moet je wel een schotel op het dak zetten en een dvb kaart kopen.

Oja en nog iets op de astra zenden ze ook steeds met 38Mbit internet dingen naar beneden(broadcast).Je kan het wel aan vragen wat ze moeten zenden. Maar dan kom je in een que. soms duurt het een dag. Maar dan komt tie ook snel binnen. >:)

Verwijderd

Als je van je geld af wild, DOEN!!!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:30:
[...]

Ben jij soms een gefrustreerde isdn gebruiker of zo??
Je bent in dit topic zo negatief.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 21 september 2002 @ 19:39:
[...]

Misschien is het handig als jij je rekenmachine er even bij pakt.
24/4 is bij mij toch echt 6 hoor.
ja maar ik bedoel dat een 1:4 poortvehouding leuk is, maar dat je niet op 6 uur komt omdat niemand snachts internet...........

Verwijderd

certefied schreef op 22 september 2002 @ 14:48:
[...]

Ben jij soms een gefrustreerde isdn gebruiker of zo??
Je bent in dit topic zo negatief.
Nee ik reageer realistisch, en probeer alle isdn users een desilussie te besparen

Verwijderd

ik woon in een dorp met kabel alleen woon ik buiten de bebouwde kom. kan ik dan wel hsdi krijgen? dat wireless internet?
alleen zijn er 0 aanmeldinge dus zal wel nix worde..

Verwijderd

HSDI kan alleen nog in Limburt toch.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Nee niet alleen Limburg, ook andere kleinere dorpen komen aan de beurt, maar inderdaad, Limburg wordt wel met voorrang behandeld. Helaas.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ja, voor mensen die net buiten het dekkingsgebied van kabel of ADSL vallen zoals ik zal het breedband internet nog wel ver weg zijn. Hoewel ik toch wel in een dorpje woon waarvandaan op 0,5 km afstand over 2 weken ADSL beschikbaar zou wezen.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik zit al een hele tijd met het probleem dat op 0,5 km adsl beschikbaar is :(

Verwijderd

Xof schreef op 22 september 2002 @ 22:51:
Ik zit al een hele tijd met het probleem dat op 0,5 km adsl beschikbaar is :(
ouch, dat is lullig. en er is niks te regelen?? bbned ??

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:35

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

@work werkt bij mij al tijden prima, of css whatever

meestal 's weekends 24 uur per dag online, nooit 1 klacht oid gehad

alleen 1 ding, als ik met 1 kanaal ingebeld ben, werken een hoop dingen niet...websites, DC.....Probleem is bekend bij @work, maar er is nooit iets aan gedaan volgens mij

bij 2 kanalen werkt alles prima

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:35

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is het no g steeds zo dat het @work contract na 1 jaar neeindigd wordt ivm de vele technische problemen?

8)7 8)7
Pagina: 1 2 Laatste