Toon posts:

[ISDN] - Flat Rate abonnementen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:35

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hallo? weet iemand dit

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
dan moet je de functie "onderhandelen over meerdere lijnen voor verbinding via 1 lijn aanvinken" bij eigenschappen dialup > tab Netwerk > instellingen.

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
Trouwens ik las dat je met 2 lijnen kan inbellen heb je een 128k abo?, waarom zou je dan inbellen met 1 lijn??

Verwijderd

2 lijnen kan idd alleen met een 128k abbo. Anders ben je lokaal aan het inbellen en mag je dus de tikken gaan dokken.

De reden waarom 2 lijnen weinig gebruikt worden is omdat weinig mensen een 128k abbo hebben. En lokaal met 2 lijnen, dan betaal je dus ook 2x zoveel als met 1 lijn!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 09:35

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb idd 2 lijnen, maar overdag houd ik graag 1 lijn vrij

Veel kan k dan niet bereiken, het werkt alleen zoals het hoort met 128k. Alles werkt dan perfect en snel, 1 kanaal niet, mulitilink ook slecht(langzaam)

Verwijderd

Het is nu inmiddels een poosje geleden dat de laatste reactie werd gegeven. Ik vroeg me af wat voor een ervaringen de HCSG-ers met die dienst hebben.
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de inbeltijd (meteen verbinding?) en de [download]snelheid...(?)

(ohh tevreden en ontevreden HCSG-gebruikers, laat u horen!...) :)

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

heb mezelf vandaag aangemeldt bij Onetelnet.

250 Euro FlatFee abbo.

ff kijken hoe het bevalt zal morgen ff bevindingen posten.

Verwijderd

Dennis_van_Gelder schreef op 13 november 2002 @ 20:49:
heb mezelf vandaag aangemeldt bij Onetelnet.

250 Euro FlatFee abbo.

ff kijken hoe het bevalt zal morgen ff bevindingen posten.
550 piek per maand??? jeez

Verwijderd

dan is ladot goedkoper,
"Is DSL nog niet in uw regio beschikbaar? Geen probleem!
Ladot biedt u ISDN All day.
Ladot ISDN All day biedt u praktisch alle voordelen die Ladot DSL u biedt: 24 x 7 supersnel online tegen een vast bedrag per maand.
U bestelt nu en bent binnen 2 dagen online!

Downstream,Upstream, Prijs p/m ,Setup
ISDN Allday 1:1,5|-| 64, 64, 139,- 149,-
ISDN Allday 1:1,5|-| 128, 128, 249,- 149,-

Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
"

Dat €250 vind ik errug duur, vergelijk dat met je telefoonrekening die voor 2 maanden geldt, dan moet je dus meer dan 500 (zo'n 1100 piek) euro aan internet besteden in 2 maanden om goedkoper te zijn bij dat 250 euro abbo.

/me zit ook nog vast op ISDN

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:14:
dan is ladot goedkoper,
"Is DSL nog niet in uw regio beschikbaar? Geen probleem!
Ladot biedt u ISDN All day.
Ladot ISDN All day biedt u praktisch alle voordelen die Ladot DSL u biedt: 24 x 7 supersnel online tegen een vast bedrag per maand.
U bestelt nu en bent binnen 2 dagen online!

Downstream,Upstream, Prijs p/m ,Setup
ISDN Allday 1:1,5|-| 64, 64, 139,- 149,-
ISDN Allday 1:1,5|-| 128, 128, 249,- 149,-

Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
"

Dat €250 vind ik errug duur, vergelijk dat met je telefoonrekening die voor 2 maanden geldt, dan moet je dus meer dan 500 (zo'n 1100 piek) euro aan internet besteden in 2 maanden om goedkoper te zijn bij dat 250 euro abbo.

* Grinder zit ook nog vast op ISDN
Op zich een goed abbotje. Ik heb het zelf en ga het volgende maand opzeggen vanwege in 2003 ADSL :D :D

Ik moet er wel bijzeggen dat het wel vaak een storing heeft.. Nu weer sinds zaterdag een DNS storing.. NOG STEEDS! En af en toe had ik gewoon 2 dagen achter elkaar problemen met inbellen. Voor de rest en algemeen genomen bevalt dit abbo'tje goed

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:01:
Het is nu inmiddels een poosje geleden dat de laatste reactie werd gegeven. Ik vroeg me af wat voor een ervaringen de HCSG-ers met die dienst hebben.
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de inbeltijd (meteen verbinding?) en de [download]snelheid...(?)

(ohh tevreden en ontevreden HCSG-gebruikers, laat u horen!...) :)
Hier een zeeer tevreden HSCG'er.
Inbellen overdag ALTIJD in 1 keer.
Inbellen 's avonds binnen 20 keer.
Snelheid is altijd heel goed te noemen!

Oftewel SUPER

Verwijderd

buiter schreef op 13 november 2002 @ 23:32:
[...]

Hier een zeeer tevreden HSCG'er.
Inbellen overdag ALTIJD in 1 keer.
Inbellen 's avonds binnen 20 keer.
Snelheid is altijd heel goed te noemen!

Oftewel SUPER
's-avonds binnen 20 x ? Ik zit nu bij Onetel en kom er altijd meteen al op, ook
's-avonds. Maar om voor 5 euro meer een flatfee abbo te kunnen krijgen is natuurlijk wel aantrekkelijk. Dan is een paar minuutjes later verbinding geen ramp op zich....

• Local Host

Local Host

Tja ik weet het het is veel die 250 euro , maar ik deel het met mijn broertjes. ( die willen niets anders dan de hele dag online gamen )

maargoed ik zit er nog niet op. Volgens een dame die daar werkte duurde de procedure 2 dagen.... Dus morgenmiddag :)

Verwijderd

Dit emailtje kreeg ik als respons op een mailtje naar HSCG over die ISDN abonnementen:

"Geachte heer / mevrouw,

De pakketten die voorheen vermeld stonden op het internet, zijn komen te vervallen.

HSCG biedt zijn klant de onderstaande ISDN Flatrate pakketten aan. Dit betreft een allways-on abonnement met een overboeking van 1:1. De lijn mag 24/7 gebruik van gemaakt worden.

Deze pakketten zijn een goed alternatief voor vestigingen waar nog geen ADSL mogelijk is.

Premium Always-on ISDN Flatrate 64k € 205,-
Premium Always-on ISDN Flatrate 128k € 390,-

Met vriendelijke groet,

Serge Blomsma "

Dus het HSCG gebeuren is ook alweer voorbij zo lijkt het.... :( :(
Kennelijk is het gewoon onmogelijk om 24/7 internet aan te bieden voor een schappelijke prijs, jammer maar waar....

Maarjah in maart 2003 krijg ik in elk geval het beste wat je nu in Nederland kunt krijgen: HSDI :D dus ik heb verder niet te klagen

• Local Host

Local Host

ik kan wel met 2 lijnen inbelen :)

• Local Host

Local Host

ik heb het inmiddels en de snelheden vallen me niet tegen. Verbinding lijkt ook nog stabiel.

Verwijderd

Heeft iemand zich de afgelopen 5 dagen aangemeld voor deze dienst? Want ik vindt het heel raar dat de prijs dus ineens verviervoudigd is.... (zie mij vorige reply....) :? :? :'(

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 13:27:
Heeft iemand zich de afgelopen 5 dagen aangemeld voor deze dienst? Want ik vindt het heel raar dat de prijs dus ineens verviervoudigd is.... (zie mij vorige reply....) :? :? :'(
Hm... sjit... ik heb dit abbo ook, van €55,- bruto.... zou ik dan meer moeten gaan betalen ??

Ik heb nog niks gehoord van Serge iig...

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Verwijderd schreef op 23 September 2002 @ 00:31:
[...]

ouch, dat is lullig. en er is niks te regelen?? bbned ??
Ik lees het nu pas....
Ik kan er helemaal niks aan doen... geloof me ik heb kpn gebeld en ook bbned, maarja ze willen de lijn niet verlengen.. is te duur enzo :(
Pagina: 1 2 Laatste