Ik zit bij ladot 24/7, is dacht ik wel alleen voor bedrijven. Kost me idd 140 euro p/m (vreemd genoeg na 4 maand nog niets afgeschreven). + aansluitkosten en een jaarcontract. Aangezien we binnen een jaar waarschijnlijk toch geen alternatief hebben, heb ik dit maar voor lief genomen. Over dat hscg: ziet er naar uit dat ze samenwerken met @work, en dat ze dus FUP hebben. Als je dan dus 24/7 online wil zijn mag je van hun alleen het premium abbo of hoger hebben... Dus duurder dan ladot. Bovendien (ALS) ze samenwerken met @work, 10users die 1 inbelpunt hebben.. Oftewel: KLOTE. 1 duurder is dan 4 op 1 inbelpunt. En ik dacht premium 1 helemaal voor jezelf (zucht)..
In ieder geval ik zie het aan de abbonementen die ze zon beetje hebben. Ik had namelijk in april toen wanadoo stopte ook alles uitgezocht en er was nog zon bedrijf dat samenwerkte met @work. En ik ben toen flink nijdig geworden over de manier van reclame, dat je eventueel een jurist weer wat werk kon bezorgen

.. Nahja, ik raadt je wel aan HEEL nadrukkelijk te vragen of het goedkoopste abbonement inhoudt dat je 24 uur VERBONDEN kan zijn. Dus niet de MOGELIJKHEID hebt om verbonden te zijn..
In de flatfee sector zitten me namelijk toch een stel oplichters... En anders, als je het geld hebt, neem de goedkoopste: ladot. Ik heb een goede ping, zeer goede service en ook de gewone goede snelheid.
Heel soms wil het wel eens voorkomen dat je inbelproblemen hebt (iedereen dan) maar dan is er iets misgegaan met het upgraden van hun servers, daarna is het altijd weer goed en zelfs soms beter. btw, dit is me nu 2x voor een paar uur overkomen... En dit melden ze dan ook perfect op de website.
www.ladot.com