Ik heb op de HCC een zwarte icemat voor 29 euro gekocht, maar mijn muis werkt er dus nu niet mee (Logitech Wheel Mouse Optical SE). Dus ik ga binnenkort een mx300 kopen en zal hier mijn bevindingen wel posten. Een microsoft vind ik 3 keer niks, dat ding vind ik absoluut niet lekker vasthouden.
Vreemd ik heb dus ook een zwarte icemat gekocht op de hcc en daarop de logitech ifeel optical getest en hij doet het perfect.-[=SARGE=]- schreef op 24 November 2002 @ 21:18:
Ik heb op de HCC een zwarte icemat voor 29 euro gekocht, maar mijn muis werkt er dus nu niet mee (Logitech Wheel Mouse Optical SE). Dus ik ga binnenkort een mx300 kopen en zal hier mijn bevindingen wel posten. Een microsoft vind ik 3 keer niks, dat ding vind ik absoluut niet lekker vasthouden.
Kan je bij de gamma of andere bouw mark teflon tape kopen die op de mouse skates of dat stukje tape lijk die je bij de icemat erbij krijgt kopen???
Thy will see the light...
Verwijderd
Een zeer glad stoffen muismatje, glijd werkelijk super, en draadje via een haakje op de wand, hoef je niet de hele tijd dat stomme draadje mee te trekken.... (Een draadloze muis zou idd ook een optie zijn)
Ik heb er naar gezocht, maar niet gevonden... zet de zoektocht voort7th schreef op 24 November 2002 @ 19:28:
Kan je bij de gamma of andere bouw mark teflon tape kopen die op de mouse skates of dat stukje tape lijk die je bij de icemat erbij krijgt kopen???
probeer coroplast ns (en kijk bij de fietsenmaker)
jah.. die mat die je hebt he.. is die wel recht... deukt tie niet in naar binnen als je er op duuwt (is wel als er zacht rubber onder zit ofzo) en dat gaat en nadele van de snelheid en constantheid.Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:48:
Een zeer glad stoffen muismatje, glijd werkelijk super, en draadje via een haakje op de wand, hoef je niet de hele tijd dat stomme draadje mee te trekken.... (Een draadloze muis zou idd ook een optie zijn)
Rafelt dat stof niet uit? En wat doe je als tie vies is? Kan je um uitwassen?
Kan je hem inscannen en hoe heet tie of/en waar kan je hem kopen?
Je weet ook dat draadloze muizen een vertraging kunnen opleveren, die hoger ligt dan een muis MET draad? Maar waarschijnlijk merk je dat verschil pas echt als je op een hoog niveau FPS spellen speelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 23:47 ]
euy djuuds
ik game nu nog met een gare microsoft bal muis (dunno welke
)
maar ik wil mayb toch maares een promuisje, aaangezien ik red hoog (=veel) cs
enige nadeel : ik ben links
balen dus, al die geile optische muizen vallen meteen af
heb net via via gehoord dat ik mayb een razorboomslang 1000 kan kopen voor weinig doekoetjes, is dat nou echt een vage muis?? en is hij goed links tegebruiken?
en is de boomslang 2000 ook 2 handig? en is er qua qualiteit veel verschil??

wat een vraagtekens
ik game nu nog met een gare microsoft bal muis (dunno welke

heb net via via gehoord dat ik mayb een razorboomslang 1000 kan kopen voor weinig doekoetjes, is dat nou echt een vage muis?? en is hij goed links tegebruiken?
wat een vraagtekens
Er zijn genoeg optische muizen die symmetrisch zijn, dus ook boor linkshandig gebruik. MS en Logi hebben ze beide.CommanderKeen schreef op 25 November 2002 @ 13:54:
euy djuuds
ik game nu nog met een gare microsoft bal muis (dunno welke)
wat een vraagtekens
Een Razer 1000 (1000dpi) en 2000 (dpi) zijn beide symmetrisch en dus geschikt voor links handigen. Persoonlijk vond ik de muis niet super, maar misschien vind jij hem wel prettig
Razor boomslang is voor recht en links handig gebruik omdat die aanbeide kante gelijk is.CommanderKeen schreef op 25 november 2002 @ 13:54:
euy djuuds
ik game nu nog met een gare microsoft bal muis (dunno welke)
wat een vraagtekens
Je kan hem kopen bij www.computer-land.nl de 1000dpi versie.Kost je 39 euro.
Ik ben ook links en ben dus ook aangewezen op symetrische muizen. Ik had ook graag zo`n mooie MX 500 of die blauwe MS gewild, maarjah... ben je snel klaar mee.
Ik heb een Razer Boomslang 2000 gehad, maar hoe enthousiast ik ook was en hoe lang ik het ook de tijd heb gegeven... toen ik weer een "normale" vorm muis had (en optical deze keer) voelde het gelijk al beter aan. Me aim werdt beter en ik ergerde me niet meer.
Maarja... er zijn ook genoeg gebruikers die het een geweldige muis vinden, dus je zult het zelf maar gewoon moeten uit proberen.
Persoonlijk zou ik zeggen... koop een MS IntelliMouse Optical (3.0) of Logitech MX300. De sensors zijn van beide muizen subliem. Verschil is natuurlijk de vorm, welke de meesten die van logitech het fijnste vinden. Maar de MS muis heeft meer knoppen, wat ik eigenlijk ook wel belangrijk ben gaan vinden, sinds ik ze heb. Ik heb namelijk op die 2 zijknoppen 4 wapens gebind in UT (1 keer op de linkerknop ---> ik heb de pulsegun, 2e keer op dezelfde knop ---> ik heb de minigun. En dezelfde soort werking ook op de andere).
Ik heb een Razer Boomslang 2000 gehad, maar hoe enthousiast ik ook was en hoe lang ik het ook de tijd heb gegeven... toen ik weer een "normale" vorm muis had (en optical deze keer) voelde het gelijk al beter aan. Me aim werdt beter en ik ergerde me niet meer.
Maarja... er zijn ook genoeg gebruikers die het een geweldige muis vinden, dus je zult het zelf maar gewoon moeten uit proberen.
Persoonlijk zou ik zeggen... koop een MS IntelliMouse Optical (3.0) of Logitech MX300. De sensors zijn van beide muizen subliem. Verschil is natuurlijk de vorm, welke de meesten die van logitech het fijnste vinden. Maar de MS muis heeft meer knoppen, wat ik eigenlijk ook wel belangrijk ben gaan vinden, sinds ik ze heb. Ik heb namelijk op die 2 zijknoppen 4 wapens gebind in UT (1 keer op de linkerknop ---> ik heb de pulsegun, 2e keer op dezelfde knop ---> ik heb de minigun. En dezelfde soort werking ook op de andere).
Verwijderd
Ik heb op de HCC ook de black Icemat gekocht voor 29 euro
eerst een cheap ass ding gehad, nu ff wat kwaliteit.
Inderdaad, hij is voor sommige muizen niet geschikt, maar mijn Logitech Cordless Mouseman optical doet het er dus goed op
samen met die strips die je erbij krijgt, is het een genot om op te muizen...
Tis een heel lekker glad oppervlak en hoe dom het ook klinkt, ik vind het fijn dat de mousepad altijd koud aanvoelt (glas, wat wil je
)
Hij is wat duur maar ik vind het ook erg gaaf staan zo`n icemat
en voor gamen is ie zeer accuraat en fijn 
[edit]
FF een foto :
Inderdaad, hij is voor sommige muizen niet geschikt, maar mijn Logitech Cordless Mouseman optical doet het er dus goed op
Tis een heel lekker glad oppervlak en hoe dom het ook klinkt, ik vind het fijn dat de mousepad altijd koud aanvoelt (glas, wat wil je
Hij is wat duur maar ik vind het ook erg gaaf staan zo`n icemat
[edit]
FF een foto :

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 18:29 ]
Hoe dik is die icemat eigenlijk, als ik et plaatje zo bekijk lijkt ie net 2/3 cm dik ofzo
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Het is niet eens 1 cm dikbAdmuTs schreef op 25 november 2002 @ 18:33:
Hoe dik is die icemat eigenlijk, als ik et plaatje zo bekijk lijkt ie net 2/3 cm dik ofzo
Ok, ik heb nu een mx300 en zal ook even mijn ervaringen met muismat schrijven:
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. goedkoop blauwe muismat:
Hij reageerde wel redelijk, maar veelte veel weerstand en je merkt gewoon dat je het een beetje induwd. Helemaal niks dus.
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. Everglide Giganta
Hij deed het perfect, hij glijdt goed en makkelijk afwasbaar. Maar hij sleet erg snel, omdat ik de kut kwaliteit muismat had. En nu na 10 maanden is hij helemaal weg gesleten. Waar de glidepads van mijn muis over gaan is het nu helemaal glad i.p.v. het reliëf wat er normaal zit. Ik kan hem nu ook met geen mogelijkheid meer wegblazen dus.
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. Icemat Black
Simpel, hij deed het niet
.
Logitech mx300 i.c.m. Icemat Black
Hij reageerd perfect op elke beweging en is superglad. Je kan hem ook makkelijk wegblazen op de muismat. Natuurlijk wel eventjes die tape eronder plakken
. Ben er erg tevreden mee dus. Het enige nadeeltje is dat je wel elk vuiltje voelt liggen op je muismat. Maar hij is ook erg eenvoudig schoon te maken.
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. goedkoop blauwe muismat:
Hij reageerde wel redelijk, maar veelte veel weerstand en je merkt gewoon dat je het een beetje induwd. Helemaal niks dus.
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. Everglide Giganta
Hij deed het perfect, hij glijdt goed en makkelijk afwasbaar. Maar hij sleet erg snel, omdat ik de kut kwaliteit muismat had. En nu na 10 maanden is hij helemaal weg gesleten. Waar de glidepads van mijn muis over gaan is het nu helemaal glad i.p.v. het reliëf wat er normaal zit. Ik kan hem nu ook met geen mogelijkheid meer wegblazen dus.
Logitech Wheel Mouse Optical SE i.c.m. Icemat Black
Simpel, hij deed het niet
Hij reageerd perfect op elke beweging en is superglad. Je kan hem ook makkelijk wegblazen op de muismat. Natuurlijk wel eventjes die tape eronder plakken
Argh lekkere site die IceMat site.
Ik wilde de Steelpad 3S bestellen, met 2 pakjes extra tape.
Ik vul Credit Card gegevens in, en klik op accept. Ik had m'n geluid uitstaan, en uit automatisme klik ik nog een keer, omdat ik dacht dat ik mis klikte (geen geluidje). Toen dacht ik ineens, shit, nu is ie misschien 2 keer besteld.
Dus ik wachten. Er gebeurd niets. Ik nog een keer klikken, weer gebeurd er niets...
Ik weet niet wat er aan de hand is met die site, maar ik neem aan dat ik naar een bevestigingspagina wordt gestuurd of iets dergelijks? Ik heb ook nog geen email binnengehad.
Ben ik nu de lul en moet ik 3x 50 euro betalen voor 3x dat pakketje? Ik hoop het niet
Heeft iemand al een keer via die site de steelpad besteld? Of weet iemand een andere plaats om de steelpad te bestellen? De lui van icemat.nl heb ik gemaild, maar die zeiden dat er geen plannen waren om ook de steelpad te gaan verkopen.
Ik heb webmaster@icemat.com maar eens gemaild om te vragen hoe dat zit met die bestellingen.
Dit is de eerste keer dat ik een credit card transactie doe, en ik heb gelijk een slechte ervaring ermee
Ik wilde de Steelpad 3S bestellen, met 2 pakjes extra tape.
Ik vul Credit Card gegevens in, en klik op accept. Ik had m'n geluid uitstaan, en uit automatisme klik ik nog een keer, omdat ik dacht dat ik mis klikte (geen geluidje). Toen dacht ik ineens, shit, nu is ie misschien 2 keer besteld.
Dus ik wachten. Er gebeurd niets. Ik nog een keer klikken, weer gebeurd er niets...
Ik weet niet wat er aan de hand is met die site, maar ik neem aan dat ik naar een bevestigingspagina wordt gestuurd of iets dergelijks? Ik heb ook nog geen email binnengehad.
Ben ik nu de lul en moet ik 3x 50 euro betalen voor 3x dat pakketje? Ik hoop het niet
Heeft iemand al een keer via die site de steelpad besteld? Of weet iemand een andere plaats om de steelpad te bestellen? De lui van icemat.nl heb ik gemaild, maar die zeiden dat er geen plannen waren om ook de steelpad te gaan verkopen.
Ik heb webmaster@icemat.com maar eens gemaild om te vragen hoe dat zit met die bestellingen.
Dit is de eerste keer dat ik een credit card transactie doe, en ik heb gelijk een slechte ervaring ermee

Verwijderd
Icemat gekocht op de Hcc ook die zwarte. Ziet er mega goed uit. Iemand een idee hoe je die plaat goed schoon kan houden? Gewoon afwassen?
Beetje glassex eroverheen, werkt goed.
Tenminste bij mijn Crystal Pro wel. Je moet gewoon geen etensresten erop hebben liggen als je gaat muizen Phyxius 
Ik heb nu ook een klein maandje Mouseskates op m'n Dual Optical zitten icm een Func maar wat slijten die mouseskates snel zeg, zijn nu ook al goed smerig
Ik heb nu ook een klein maandje Mouseskates op m'n Dual Optical zitten icm een Func maar wat slijten die mouseskates snel zeg, zijn nu ook al goed smerig
Eeeeem ik kreeg last van RSI ik sporte niet zat in hoek bureau net als jij en ik D8 dat het daardoor kwam juist!TepelStreeltje schreef op 06 July 2002 @ 19:20:
[...]
pols-steun is RSI Bevorderend! je forceert jezelf om alleen met je pols je muis te bewegen!
persoonlijk heb ik wel last van RSI, dus is het niets voor mij, maar je krijgt er alleen maar sneller last van als je zon steun gebruikt.
het beste is je hele arm gebruiken voor de muis (lukt je niet, maar dat is het minst belastend)
[edit} even wat rechtzetten, je krijgt last van RSI als je te vaak te lang, ZONDER onderbreking achter je pc zit (dus urenlange potjes CS of AOE2 is slecht) TENZIJ je af en toe een pauze houd. (wel minuutje of 5 dan)
wat ik heb, een L vormig buro, waar ik dus in de hoek zit. mijn rechterarm rust op de korte kant van de L, zo heb ik dus perfecte steun voor mijn arm, en kan ik dus mijn onderarm en pols voor het Muizen gebruiken. (ik raad je dit zeer sterk aan omdat het lekker gamed, en RSI vertraagd (je krijgt er uiteindelijk last van als je niet sport)
Dus ik heb bureau verandert tot ik helemaal recht zat en een muismat met RSI steun gekocht.
Loop nu bij fysio en ga binnen kort op fitness
Hoor je de muis over de Icemat glijden?-[=SARGE=]- schreef op 25 november 2002 @ 21:09:
Hij reageerd perfect op elke beweging en is superglad. Je kan hem ook makkelijk wegblazen op de muismat. Natuurlijk wel eventjes die tape eronder plakken. Ben er erg tevreden mee dus. Het enige nadeeltje is dat je wel elk vuiltje voelt liggen op je muismat. Maar hij is ook erg eenvoudig schoon te maken.
Ik bedoel ik heb zelf een Razer1000/2000 gehad met een Icemat 1e editie.
Daar hoorde ik zeg maar een schuurachtig glas geluid, best irri.
Dat had ik ook erg met mijn boomslag op de Everglide !Redje schreef op 26 november 2002 @ 14:58:
[...]
Hoor je de muis over de Icemat glijden?
Ik bedoel ik heb zelf een Razer1000/2000 gehad met een Icemat 1e editie.
Daar hoorde ik zeg maar een schuurachtig glas geluid, best irri.
5uckz0rz

Ik heb vandaag netjes een mailtje terug gehad van icemat.com.
Bestelling was (gelukkig) niet doorgekomen.
Vandaag nog een keer geprobeerd, en nu lukte het wel.
Bestelling was (gelukkig) niet doorgekomen.
Vandaag nog een keer geprobeerd, en nu lukte het wel.
Ik laat jullie weten wat ik ervan vind zodra ik hem hebYour order will be shipped from Copenhagen in three working days from today.
Verwijderd
Icemat is een 6MM dik.. niet zo dik dus...
schoonmake ? geen ID, misschien met glassex ofzo, weet mijn ma wel raad mee
Ik denk dat ik aan het eind van deze maand toch een MX700 ga kopen dusss dat gaat wel goed, omdat mijn huidige muis in de reactie ook was traag is (800DPI)
schoonmake ? geen ID, misschien met glassex ofzo, weet mijn ma wel raad mee
Thanks heb vorig week me Icemat Black gekocht echt een super ding en werkt met heel vee verschillende muizen M$ en logitech
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verwijderd
Ik heb een logitech m-bb48 (ps2 met draadje, balletje en scrollertje) op een gemeente zwolle mat en ik heb nergens problemen mee. volgens mij kun je beter aanje gaming skillz werken dan aan je muismat 
Schoonhouden van mat en muis is wel een pre, muis met wattenstaafje en alcohol, mat met monitorreiniger en keukenrol
Schoonhouden van mat en muis is wel een pre, muis met wattenstaafje en alcohol, mat met monitorreiniger en keukenrol
horen die soort tassen die je om je case doet voro als je naar een lan gaat dat je hem makkelijk kan dragen ook hier ?
zo ja kan iemand een site posten waar ik een plaatje kan zetten
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
hoe hebben ze dat nou gedaan want ik snap niet hoe ze die knikkers zo nettjes krijg en die puntjes die er op zitten zijn metaal achtigVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:33:
in het kader van hardcore gamen en muizen. glazen voetjes. zelfs de leek kan het maken.
*click* om de how to te lezen.
[afbeelding]
edit ik zie het al
[ Voor 3% gewijzigd door enriqueeeee op 27-11-2002 22:54 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
hmm...
die icemat.nl, als je daar wat besteld, sturen ze dan eerst een bevestiging ?
had info enzo effe ingevuld om te kijken wat het precies ging kosten allemaal (normaal krijg je dan een factuur) maar ik kreeg dus iets zoals "bedankt voor uw bestelling"
noujah, anders krijg ik binnenkort een zwarte icemat
(staat mooi bij boomslangetje)
die icemat.nl, als je daar wat besteld, sturen ze dan eerst een bevestiging ?
had info enzo effe ingevuld om te kijken wat het precies ging kosten allemaal (normaal krijg je dan een factuur) maar ik kreeg dus iets zoals "bedankt voor uw bestelling"
noujah, anders krijg ik binnenkort een zwarte icemat
Kijk ns hierenriqueeeee schreef op 27 November 2002 @ 22:43:
horen die soort tassen die je om je case doet voro als je naar een lan gaat dat je hem makkelijk kan dragen ook hier ?
En ja, dat is speciaal voor lan-parties (of neem jij je kast ook mee naar school?
LOL, wat daar ook te koop is..Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 01:41:
[...]
Kijk ns hier
En ja, dat is speciaal voor lan-parties (of neem jij je kast ook mee naar school?)

de Mauslolly ook verkrijgbaar in het rood... die steek je in je balletjes muis, nadat je het balletje er uit gehaald hebt. Dan draai je wat rond en je wieltjes zijn weer schoon
Maarja.. ik zit lekker met een optical
Verwijderd
oke je kan die tape bestellen van icemat maar hoe komt deze jongen http://geekboys.org/bds/bootcamp/01/DSCN0027.JPG aan 1 meter mouseskatez
kijk ff naar boven in deze threadVerwijderd schreef op 30 November 2002 @ 01:23:
oke je kan die tape bestellen van icemat maar hoe komt deze jongen http://geekboys.org/bds/bootcamp/01/DSCN0027.JPG aan 1 meter mouseskatez
Het grappige is dat veel pro-gamers gewoon op een el-cheapo muismat spelen... dus van die stoffen, soms in een wat oversize uitvoering 

Die gast is trouwens fatality, DE quake 3er

Die gast is trouwens fatality, DE quake 3er
dat zijn geen normale el cheapo stoffies hoor gok ik zomaar
zijn meestal stoffies met speciale vezels en shit
en vooral gesponsord
dunno
zijn gewone stoffen hoor... alleen een maatje groter, wordt printerpad genoemd.
maar ook in stoffen matjes zit best veel verschil, zo'n fellowes ding bv. vind ik erg fijn.
maar ook in stoffen matjes zit best veel verschil, zo'n fellowes ding bv. vind ik erg fijn.
Dat laatste vind ik wel een goed punt... die gasten krijgen zoveel gesponsord dat alles wat ze gebruiken wel een merkje heeft. Denk niet dat hun muismatten ongesponsord zijn en zomaar een alledaagse stoffen mat is.RoVe schreef op 02 December 2002 @ 00:26:
dat zijn geen normale el cheapo stoffies hoor gok ik zomaarzijn meestal stoffies met speciale vezels en shit
en vooral gesponsord
Het is zeker een simpele stoffen mat, op http://www.esreality.com staat er meer over.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 16:31:
[...]
Dat laatste vind ik wel een goed punt... die gasten krijgen zoveel gesponsord dat alles wat ze gebruiken wel een merkje heeft. Denk niet dat hun muismatten ongesponsord zijn en zomaar een alledaagse stoffen mat is.
Voorheen speelden die gasten met die tropische matten omdat ze juist geld kregen om met die matten/pads te spelen...
Waarom zou je met een stoffen mat minder goed spelen als mbv. een Everglide, Steelpad oid?? Zeker met een optical is het verschil er niet of is miniem.
Het is meer een kwestie van hoeveel frictie vind je lekker spelen.
Ben het met redje eens, zelf vind ik stof ook lekkerder als andere materialen, zeker omdat ik van gladde materialen altijd beetje klamme hand krijg, ik heb me hand namelijk half op me muis en half op me mat, dus beetje aan zeikant. Ik "rem" dus met me hand en daarom vind ik stof ideaal.
Gisteren zo'n Ice mat besteld dus eens kijken hoe zo'n ding werkt 
Dus verwacht maar een report
Verwijderd
ik gebruik zelf geen mat, hoeft toch niet met een mx500, maar de peecee van me broertje heeft een boomslang2000 met een steelpad en dat speelt toch wel ff wat preciezer, nou is hij ook wel een stuk beter dan ik en heeft hij alles via sponsoring gekregen
ratpad heb ik ook ff mee gespeeld maar die dient nu vooral als onderlegger...;) die steelpad is een stuk beter:p
ratpad heb ik ook ff mee gespeeld maar die dient nu vooral als onderlegger...;) die steelpad is een stuk beter:p
bij www.icemat.nl?Graham schreef op 02 December 2002 @ 17:16:
Gisteren zo'n Ice mat besteld dus eens kijken hoe zo'n ding werkt
ik heb daar ook besteld en nog nix gekregen

dus als je hem wel krijgt hoor ik het graag
Idd bij hunSkuzz schreef op 02 december 2002 @ 17:48:
[...]
bij www.icemat.nl?
ik heb daar ook besteld en nog nix gekregen
dus als je hem wel krijgt hoor ik het graag
Heb je wel een acceptgiro gehad?
Je hoort het zekers
doe altijd remboursGraham schreef op 02 December 2002 @ 17:49:
[...]
Idd bij hun
Heb je wel een acceptgiro gehad?
Je hoort het zekers
Idd dat zeg ik ook altijd. Ieder heeft zijn eigen smaak.Redje schreef op 02 December 2002 @ 16:46:
[...]
Ben niet altijd thuis maar je kunt het natuurlijk ook afhalen bij ptt of hoe heet het tegenwoordig tpg_post of zo...
Maar is misschien verstandiger
Verwijderd
Eigenschappen van Teflon:
Uitstekend anti-aanhechtend vermogen
Zeer lage wrijvingsweerstand
Non toxisch
Voedingsmiddelen geschikt
Goede temperatuurbestendigheid (-75 tot +260°C)
Goede chemische bestendigheid
Hmmm interessant maar goed je kunt proberen bij een groot papier fabriek aan teflon tape te komen
Uitstekend anti-aanhechtend vermogen
Zeer lage wrijvingsweerstand
Non toxisch
Voedingsmiddelen geschikt
Goede temperatuurbestendigheid (-75 tot +260°C)
Goede chemische bestendigheid
Hmmm interessant maar goed je kunt proberen bij een groot papier fabriek aan teflon tape te komen
mwa ik denk niet dat het een "normale" stoffen mat is, netzomin als ik geen normale stoffen mat heb maar een snowmat. Snowmats zijn dunner dan normale stoffen matten, en het rubber eronder gaat niet krullen en wordt niet hard. Verder laat de stof niet los en is de stof smoother dan bij normale stoffen matten.Redje schreef op 02 december 2002 @ 16:46:
[...]
Het is zeker een simpele stoffen mat, op http://www.esreality.com staat er meer over.
Voorheen speelden die gasten met die tropische matten omdat ze juist geld kregen om met die matten/pads te spelen...
Waarom zou je met een stoffen mat minder goed spelen als mbv. een Everglide, Steelpad oid?? Zeker met een optical is het verschil er niet of is miniem.
Fatality gaat ook zijn eigen muismatten verkopen, FaTMaTs oid
waar staat dat trouwens ergens op ESreality?
[ Voor 11% gewijzigd door ravenger op 03-12-2002 12:02 ]
Ik heb gisteren m'n Steelpad 3S binnengekregen 
Nette snelle levertijd dacht ik zo. Woensdag besteld, maandag in huis.
Ik probeerde m'n MX700 er even op, en ik schrok me kapot. Geluid alsof ik met m'n nagels over een schoolbord ga. Toch maar even die teflon tape eronder doen (Ik had 2 extra pakjes besteld). Ik heb nu die roze tape eronder zitten. Is er een techniekje om die tape van de achterkant af te krijgen? Ik heb me een half uur zitten pielen om die tape'jes een beetje netjes op m'n mousefeet te krijgen.
Nu zitten ze erop en het resultaat mag er wezen
Haast geen kracht nodig om de muis te verplaatsen. Dit in tegenstelling tot mijn weggeef UPS matje met water erin die ik de afgelopen paar weken gebruikte omdat m'n 3M versleten was. Ik moet zeggen dat ie minder glad is dan ik had verwacht. Ik hoor overal dat ie zo gigantisch glad is dat het voor sommigen zelfs irritant is. Dat kan ik van deze niet zeggen. M'n UPS matje was wel iets gladder, maar was ook versleten na een week gebruik...
Als mijn Steelpad deze gladheid behoud en de tapes niet te snel afslijten kan ik gerust zeggen dat het het geld zeker waard is.
De blaastest werkt hier niet, maar dat zal waarschijnlijk aan mijn nogal zware muis liggen (MX700). Hopelijk zorgt dat extra gewicht niet voor het sneller slijten van de mousefeet. We zullen zien.
Ik probeerde m'n MX700 er even op, en ik schrok me kapot. Geluid alsof ik met m'n nagels over een schoolbord ga. Toch maar even die teflon tape eronder doen (Ik had 2 extra pakjes besteld). Ik heb nu die roze tape eronder zitten. Is er een techniekje om die tape van de achterkant af te krijgen? Ik heb me een half uur zitten pielen om die tape'jes een beetje netjes op m'n mousefeet te krijgen.
Nu zitten ze erop en het resultaat mag er wezen
Als mijn Steelpad deze gladheid behoud en de tapes niet te snel afslijten kan ik gerust zeggen dat het het geld zeker waard is.
De blaastest werkt hier niet, maar dat zal waarschijnlijk aan mijn nogal zware muis liggen (MX700). Hopelijk zorgt dat extra gewicht niet voor het sneller slijten van de mousefeet. We zullen zien.
Kan me herinneren dat bepaalde russische spelers quake3 speelden op een p2 met voodoo2 en een kartonnen muismat en nog kampioen werden.
Het is allemaal een kwestie van smaak en gewenning.
Ik zelf ben helemaal verslaafd aan de 3M muismat. Gewoon omdat ik het niet lekker vind als ik geen frictie heb. Daar heb ik mijn sens op aangepast.
Het is allemaal een kwestie van smaak en gewenning.
Ik zelf ben helemaal verslaafd aan de 3M muismat. Gewoon omdat ik het niet lekker vind als ik geen frictie heb. Daar heb ik mijn sens op aangepast.
imo als je je muis van je mat af kan blazen is er iets foutNibbles schreef op 03 December 2002 @ 12:26:
Ik heb gisteren m'n Steelpad 3S binnengekregen
Nu zitten ze erop en het resultaat mag er wezenHaast geen kracht nodig om de muis te verplaatsen. Dit in tegenstelling tot mijn weggeef UPS matje met water erin die ik de afgelopen paar weken gebruikte omdat m'n 3M versleten was. Ik moet zeggen dat ie minder glad is dan ik had verwacht. Ik hoor overal dat ie zo gigantisch glad is dat het voor sommigen zelfs irritant is. Dat kan ik van deze niet zeggen. M'n UPS matje was wel iets gladder, maar was ook versleten na een week gebruik...
http://www.esreality.com/?a=post&id=26854RaVeNgEr schreef op 03 december 2002 @ 12:00:
[...]
mwa ik denk niet dat het een "normale" stoffen mat is, netzomin als ik geen normale stoffen mat heb maar een snowmat. Snowmats zijn dunner dan normale stoffen matten, en het rubber eronder gaat niet krullen en wordt niet hard. Verder laat de stof niet los en is de stof smoother dan bij normale stoffen matten.
Fatality gaat ook zijn eigen muismatten verkopen, FaTMaTs oid, ook speciale stoffen matten, lijkt me eerder een fatmat wat ie daar heeft dan een el-cheapo.
waar staat dat trouwens ergens op ESreality?
http://www.esreality.com/?a=post&id=21384
Deze is ook wel leuk:
http://www.esreality.com/?a=post&id=33033
Met el cheapo bedoel ik niet zo'n gratis muismat die superlicht is, die dingen zijn zo stuk/vies of whatever, maar gewoon een goedkope stoffen mat met wel een beetje kwaliteit, en goedkoop vergeleken bij een Icemat a 35eurotjes...
[ Voor 4% gewijzigd door Redje op 03-12-2002 14:05 ]
Verwijderd
Hmm .. een echte tweaker moet zoiets toch zeker zelf kunnen maken, lijkt me niet al te moeilijk *idee*Verwijderd schreef op 06 juli 2002 @ 18:54:
Nu heb ik net een [url="http://www.mousebungee.com"]Mouse Bungee[/url] besteld die de draad van mijn muis zal geleiden, zodat ik nog minder last heb van de draad. Want met het systeem van func, zit de draad in een boog, waardoor je toch een lichte weerstand naar 1 kant voelt. De Mouse Bungee schijnt, zoals de Mouse Skatez echt alleen voor de freaks te zijn, dus de prijs/prestatie verhouding is niet zo heel goed. Als ik hem binnen heb type ik mijn ervaringen wel weer uit, als daar vraag naar zou zijn.
Woei, mijn Everglide Giganta Optical Smoke ontvangen, muist heerlijk. Erg blij mee iig 
Lekker glad en prima tracking met mijn Logitech Dual Optical. Hij is ook lekker koud als je begint met spelen, is om een of andere reden wel prettig
Lekker glad en prima tracking met mijn Logitech Dual Optical. Hij is ook lekker koud als je begint met spelen, is om een of andere reden wel prettig
[ Voor 24% gewijzigd door Rafe op 03-12-2002 20:41 ]
Ik heb tot nu toe nog steeds niet zo'n 3m precision mouse pad kunnen kopen in Nederland.
Weet iemand waar je die kan kopen?
Ik heb hem online bij bruna gekocht. Ik geloof alleen dat die hem nu niet meer heeft. Gewoon in de winkel kijken, daar hebben ze er vaak wel 1 liggen in het computerschap.7th schreef op 03 december 2002 @ 22:32:
Ik heb tot nu toe nog steeds niet zo'n 3m precision mouse pad kunnen kopen in Nederland.
Nou ik heb de icemat binnen (na bestellen uhmmm 2 dagen geleden ofzo) dus das allemaal toppie
Maar de mat zelf is iets minder, haal hem uit de doos gooi m'n andere muismat (van chello
) in een hoek van de kamer probeerde icemat en reageert m'n muis af en toe niet (lees: meer niet dan wel). Lekker vaag. Wel lekker koel die mat maar dus bagger met mij Mouseman Dual Optical.
Probeer het starks nog wel een keer en als ie dan nog gek doet gaat ie terug
Iemand zelfde probleem?
* Graham legt oude mat weer terug
Maar de mat zelf is iets minder, haal hem uit de doos gooi m'n andere muismat (van chello
Iemand zelfde probleem?
* Graham legt oude mat weer terug

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 04-12-2002 12:56 ]
Welke heb je?Graham schreef op 04 december 2002 @ 12:55:
Nou ik heb de icemat binnen (na bestellen uhmmm 2 dagen geleden ofzo) dus das allemaal toppie![]()
Maar de mat zelf is iets minder, haal hem uit de doos gooi m'n andere muismat (van chello) in een hoek van de kamer probeerde icemat en reageert m'n muis af en toe niet (lees: meer niet dan wel). Lekker vaag. Wel lekker koel die mat maar dus bagger met mij Mouseman Dual Optical.
Iemand zelfde probleem?
* Redje legt oude mat weer terug
Zo'n transparante werkt voor geen meter met een Dual optical.
Die zwarte zijn gemaakt voor opticals en daar zou hij het goed op moeten doen.
Maar voorlopig is de MS Explorer 3.0 de enige die gesupport wordt.
De zwarte of courseRedje schreef op 04 december 2002 @ 13:05:
[...]
Welke heb je?
Zo'n transparante werkt voor geen meter met een Dual optical.
Die zwarte zijn gemaakt voor opticals en daar zou hij het goed op moeten doen.
Maar voorlopig is de MS Explorer 3.0 de enige die gesupport wordt.
mensen ik heb een vraagje, ik zoek al enige tijd een goeie muismat voor het gewone alledaagse werk en af en toe wat gamen
ik gebruik een optische muis (nu een intellimouse, vanaf volgende week een mx500) en ik prefereer eigenlijk zo een zo groot mogelijk oppervlak dat redelijk glad is maar niet zo glad dat ik de muis eraf kan blazen natuurlijk
Eigenlijk vind ik 30 euro veeeel te veel geld voor zoiets simpels als een muismat, maar toch hoor ik vaak dat het het geld wel waard is.
Nou is mijn vraag dus: welke kan ik het beste gebruiken? En waar kan ik die kopen/bestellen? Via internet bestellen doe ik namelijk het liefst alleen binnen NL en uitsluitend onder rembours
wie helpt mij een beetje opweg?
ik gebruik een optische muis (nu een intellimouse, vanaf volgende week een mx500) en ik prefereer eigenlijk zo een zo groot mogelijk oppervlak dat redelijk glad is maar niet zo glad dat ik de muis eraf kan blazen natuurlijk
Eigenlijk vind ik 30 euro veeeel te veel geld voor zoiets simpels als een muismat, maar toch hoor ik vaak dat het het geld wel waard is.
Nou is mijn vraag dus: welke kan ik het beste gebruiken? En waar kan ik die kopen/bestellen? Via internet bestellen doe ik namelijk het liefst alleen binnen NL en uitsluitend onder rembours
Rookworst zonder R is ook worst.
Daar had ik je wel voor kunnen waarschuwen denk... de Dual Optical werkt ook niet op de steelpad. Van Logitech werkt alleen de MX-serie daar op.Graham schreef op 04 December 2002 @ 12:55:
Nou ik heb de icemat binnen (na bestellen uhmmm 2 dagen geleden ofzo) dus das allemaal toppie![]()
Maar de mat zelf is iets minder, haal hem uit de doos gooi m'n andere muismat (van chello) in een hoek van de kamer probeerde icemat en reageert m'n muis af en toe niet (lees: meer niet dan wel). Lekker vaag. Wel lekker koel die mat maar dus bagger met mij Mouseman Dual Optical.
Iemand zelfde probleem?
/me legt oude mat weer terug
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:57 ]
Dus de MX500 werkt wel op de Icemat?Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 14:55:
[...]
Daar had ik je wel voor kunnen waarschuwen denk... de Dual Optical werkt ook niet op de steelpad. Van Logitech werkt alleen de MX-serie daar op.
www.icemat.nl
De logitech dual optical, mx300, mx400 en mx500 worden niet officieel ondersteunt maar werken wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Graham op 04-12-2002 15:13 ]
Net de gasten van www.icemat.nl (ISDN Benelux BV) gebeld. Had er een ook de dual optical en bij hem werkte het wel
Maar ik mag hem terug sturen....
BTW: Is er iemand die een zwarte icemat heeft + zelfde muis die wel werkt?
-of-
de MX500 ?
-of-
de MX500 ?
[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 04-12-2002 17:19 . Reden: spatie ;) ]
De fUnc Surface 1030 ! Alle muizen werken daar op. Heeft zelfs 2 zijdes, een met een profiel er in voor wat meer grip (balmuizen) en een die vlak is (opticals). Persoonlijk speelde ik altijd met me optical op de profiel kant, maar okGraham schreef op 04 december 2002 @ 17:15:
Net de gasten van www.icemat.nl (ISDN Benelux BV) gebeld. Had er een ook de dual optical en bij hem werkte het wel![]()
-of-
de MX500 ?
Niet echt mij vraag maar heb je een link of picture?Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 17:53:
[...]
De fUnc Surface 1030 ! Alle muizen werken daar op. Heeft zelfs 2 zijdes, een met een profiel er in voor wat meer grip (balmuizen) en een die vlak is (opticals). Persoonlijk speelde ik altijd met me optical op de profiel kant, maar okdat vond ik het prettigst.
http://www.func.net/Graham schreef op 04 December 2002 @ 17:55:
[...]
Niet echt mij vraag maar heb je een link of picture?
Ziet er netjes uit, waar heb je hem gekocht ? En hoeveel was ie ?
www.everglide.deGraham schreef op 04 December 2002 @ 19:48:
[...]
Ziet er netjes uit, waar heb je hem gekocht ? En hoeveel was ie ?
price op website
Oh sorry Graham,
Ik dacht dat je naar een mat vroeg die wel met je Dual Optical werkt ipv naar een muis die met de Icemat werkt.
Je kan de func het beste kopen via www.indiweb.de (duitsland)
Ik dacht dat je naar een mat vroeg die wel met je Dual Optical werkt ipv naar een muis die met de Icemat werkt.
NP, AoD_LunaticVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 21:44:
Oh sorry Graham,
Jah dat vroeg ik in princiepe ook alleen verwoorde ik het anders dacht na om misschien een MX500 te kopen maar als die ook niet werkt op de icemat...dan
Maar dat is ook weer 59,95 euro's

Misschien ga ik wel voor de optie die 7th en jij zeggen.
Is de zwarte uitvoering percies hetzelfde als de blauwe?
[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 04-12-2002 23:21 . Reden: de vraag ]
Lijkt me wel, heb persoonlijk alleen nog de zwarte gehad. Ik geloofde namelijk altijd dat zwart het best leesbaar is voor een optical.Graham schreef op 04 December 2002 @ 22:20:
[...]
Is de zwarte uitvoering percies hetzelfde als de blauwe?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 23:55 ]
De MX serie werkt zelfs op een spiegel (!) dus over die Icemat hoef je je geen zorgen te maken. En geloof me, de muis is zijn volledige prijs waard. Ik ben een tevreden gebruiker van de MX700.Graham schreef op 04 December 2002 @ 22:20:
[...]
Jah dat vroeg ik in princiepe ook alleen verwoorde ik het anders dacht na om misschien een MX500 te kopen maar als die ook niet werkt op de icemat...dan![]()
[..]
Google:
Iemand die ook de icemat + MX500 heeft:
http://www.dailyrush.dk/users/ruuz/
[ Voor 13% gewijzigd door Nibbles op 05-12-2002 00:25 . Reden: Kleine toevoeging van google search ]
Weet je wat ik me eigenlijk af vraag...
Zoals we weten is de ene muismat beter leesbaar voor een sensor dan de ander. Zou dit ook invloed hebben op de precisie van de muis?
Zoals we weten is de ene muismat beter leesbaar voor een sensor dan de ander. Zou dit ook invloed hebben op de precisie van de muis?
Alleen in extreme gevallen.Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 03:46:
Weet je wat ik me eigenlijk af vraag...
Bij een slechter oppervlak is het aantal effectieve shots per seconde (fotootjes die de optical sensor maakt) lager. Dus dan is in theorie de muis onpreciezer. Maar aangezien de 3000 shots per seconde vertaalt worden in een muisrate van 125 hz (USB) is de invloed erg klein. Het wordt echter een probleem wanneer je snel gaat bewegen op een slecht oppervlak. Dan wordt het aantal effectieve shots per seconde wel relevant en zul je merken dat de muis eerder overslaat dan op een goede ondergrond.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Tja maar om nou 30 euro voor de icemat te betalen en dan ook nog een nieuwe muis kopen die niet echt veel beter is dan mijn huidige voor 59,95 euro dat vind ik toch iets te veel van het goede.Nibbles schreef op 05 December 2002 @ 00:17:
[...]
De MX serie werkt zelfs op een spiegel (!) dus over die Icemat hoef je je geen zorgen te maken. En geloof me, de muis is zijn volledige prijs waard. Ik ben een tevreden gebruiker van de MX700.
Google:
Iemand die ook de icemat + MX500 heeft:
http://www.dailyrush.dk/users/ruuz/
30 + 59,95 = 89,95 euro = 198,22 gulden Das niet niets en ben maar een arme student
Heb trouwens net de icemat terug op de post gedaan. Denk dat ik toch maar zo'n ding ga kopen
Weet alleen nog niet of ik nou de zwarte of de blauwe best
[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 05-12-2002 17:16 ]
Ik ga zelf ook voor de fUnc, aangezien een Dual Optical er mee schijnt te werken en ik vind hem nog mooi ook ")
wallabie.com levert de fUnc voor 27 euro + 7 euro rembours kosten, zelf geen ervaring met deze winkel, maar toch een redelijke prijs dacht ik zo.
Logitech MX500 59,59?! Ga jij eens even heel snel de pricewatch gebruiken! ")
Ik schrok nogal van het geluid dat een muis + icemat produceren trouwens, even gebruikt op de HCC en dat is niet echt mijn smaak.
wallabie.com levert de fUnc voor 27 euro + 7 euro rembours kosten, zelf geen ervaring met deze winkel, maar toch een redelijke prijs dacht ik zo.
Logitech MX500 59,59?! Ga jij eens even heel snel de pricewatch gebruiken! ")
Ik schrok nogal van het geluid dat een muis + icemat produceren trouwens, even gebruikt op de HCC en dat is niet echt mijn smaak.
You look like I need a drink.
BesteldAristagon schreef op 05 December 2002 @ 22:49:
Ik ga zelf ook voor de fUnc, aangezien een Dual Optical er mee schijnt te werken en ik vind hem nog mooi ook ")
Tja dan heb je het ook over de laagste prijs die er is en er komt natuurlijk wel verzendkosten/rembourskosten bij van € 10,- + € 46,- = € 56,- wat niet echt veel verschil is maar toch minder dan 59.95Logitech MX500 59,59?! Ga jij eens even heel snel de pricewatch gebruiken! ")
Gewoon een cloth pad (stoffen matje dus) kopen. De beste zijn allsop raindrop pads of de snowpad beide rond de 10euro alleen ze zijn lastige te verkrijgen.BezurK schreef op 04 December 2002 @ 14:09:
mensen ik heb een vraagje, ik zoek al enige tijd een goeie muismat voor het gewone alledaagse werk en af en toe wat gamen
wat is ook al weer de URL van een site waar je je eigen logo op een muismat kon laten zetten?
PhD i.o.
Graham laat ff weten hoe het is gegaan met je matje als die binnen is, ben vooral geinteresseerd in de levertijd van zoiets ")
En tsja die muis is met rembours kosten inderdaad bijna net zo duur als de prijs die je noemde (gewoon de Vobis/Dixons/etc prijs?), was dat vergeten hehe.
En tsja die muis is met rembours kosten inderdaad bijna net zo duur als de prijs die je noemde (gewoon de Vobis/Dixons/etc prijs?), was dat vergeten hehe.
Net de Func muismat besteld in het kleurtje blauw/oranje
Het is geen goedkoop matje maar wat ik hier allemaal heb voorbij zien gaan aan reacties op deze muismat moet het z'n geld wel waard zijn. De muismat die ik nu heb is ook al 5 jaar oud of zo. Een simpel stofmatje die onwijs smerig is en de ondergrond los begint te laten.
Eens kijken of ik weer stapje hoger op de ladder in de rankings zal komen
Dat gebeurde tenminste wel toen ik op een dual optical overstapte. Werd opeens een stuk beter.
Het is geen goedkoop matje maar wat ik hier allemaal heb voorbij zien gaan aan reacties op deze muismat moet het z'n geld wel waard zijn. De muismat die ik nu heb is ook al 5 jaar oud of zo. Een simpel stofmatje die onwijs smerig is en de ondergrond los begint te laten.
Eens kijken of ik weer stapje hoger op de ladder in de rankings zal komen
Laat me weten hoe die Func is met Dual optical, als het bevalt wil ik hem ook halen
There is no art to find the minds construction in the face
^^
Lees de reply's boven je en in het topic wordt er genoeg over ervaringen gesproken. Zat informatie te vinden over de func met de dual optical in dit topic
Lees de reply's boven je en in het topic wordt er genoeg over ervaringen gesproken. Zat informatie te vinden over de func met de dual optical in dit topic
Nou dat wordt nog een weekie wachtenE-mail reply van Wallabie Zundert
Geachte
Graag had ik u even laten weten dat u uw bestelling al klaar
Ligt in onze winkel. Maar het probleem ligt hem bij U.P.S.
Wij hebben namelijk een klanten nummer aangevraagd.
Wat blijkt, dat men er nog eens een week moet op wachten.
En aangezien dat het onder rembours wordt verstuurd, kunnen
We dus geen enkel ander verzend middel gebruiken.
Ik hoop dat u daar even begrip voor zult hebben.
En wij garanderen ook dat op het moment dat het klantennummer
In orde is, u dezelfde dag nog de zending toe gestuurd krijgt.
Dit is een tijdelijk probleem, en wij zullen er persoonlijk voor
Zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor valt.
U kan de zending wel persoonlijk komen af halen indien
U dat wenst, maar ik ga er van uit dat dit vrij onmogelijk is.
Nogmaals hartelijk dank voor uw begrip.
U zal de zending spoedig mogen verwachten.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met virendelijke groeten
Goetgebuer Guido & Claes Tom
Wallabie Zundert
Gisternacht ook de fUnc besteld bij Wallabie en kreeg hetzelfde mailtje uiteraard, nou misschien heb ik hem nog eerder als jou! ") Kunnen we elkaar vertellen hoe goed die mat wel niet is.
Heb hem binnenAristagon schreef op 10 December 2002 @ 19:57:
Gisternacht ook de fUnc besteld bij Wallabie en kreeg hetzelfde mailtje uiteraard, nou misschien heb ik hem nog eerder als jou! ") Kunnen we elkaar vertellen hoe goed die mat wel niet is.
[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 13-12-2002 12:19 ]
Verwijderd
Ik gebruik een gratis Angus.nl (games & DVD website die inmiddels al niet meer bestaat) muismat en die vind ik eigenlijk prima. Hij heeft genoeg grip maar glijdt ook goed, het enige probleem is dat ie nogal klein is. Ik zou best graag een wat professionelere muismat willen hebben, maar 30 euro voor een matje terwijl de mat die ik heb ook prima is vind ik niet zo nodig. Ik heb overigens een Logitech Mousman Dual Optical.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 14:48 ]
Verwijderd
Ik heb een muismat van Boeder met een dikke ferrari erop en ik mij daarop met men Logitech desktop optical pro muisje
Lees de rest van het topic door en je ziet dat ik regelmatig reageer, dus ga noou niet zeggen wat ik door moet lezen. Iedereen heeft het over OPTICAL en niet specifiek DUAL OPTICAL en daar zit wel degelijk een verschil in.MuErTo ChAvEz schreef op 09 december 2002 @ 20:09:
^^
Vriend van me heeft een mat die heerlijk werkt met een optical en met mijn dual echt totaal NIET werkt. Muis gaat gewoon alle kanten op.
Vandaar dat ik geintresseerd ben.
There is no art to find the minds construction in the face
* zucht * slimmerik 
Dit staat al op de vorige page...
Ben je blind, heb je last van geheugenverlies of gewoon lui?
Dit staat al op de vorige page...
Aristagon schreef op 05 december 2002 @ 22:49:
blablablabla.
En er zijn er nog veel meer te vindenVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 17:53:
[...]
De fUnc Surface 1030 ! Alle muizen werken daar op. Heeft z.... blablablablabla.
Ben je blind, heb je last van geheugenverlies of gewoon lui?
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 04:07 ]
Ik heb mijn Icemat Black ook (eindelijk) binnen 
gebruik hem voor mijn Boomslang 2k
het oppervlakte zelf is beter dan mijn oude "home-made" Icemat (stuk gezanstraalt glas) maar de afmetingen van de icemat vallen me wel een beetje tegen, was gewend aan mijn grote "home-made" (die was 25x25 en icemat is 25x21)
ok, scheelt niet veel, maar ik merk het toch wel
gebruik hem voor mijn Boomslang 2k
het oppervlakte zelf is beter dan mijn oude "home-made" Icemat (stuk gezanstraalt glas) maar de afmetingen van de icemat vallen me wel een beetje tegen, was gewend aan mijn grote "home-made" (die was 25x25 en icemat is 25x21)
ok, scheelt niet veel, maar ik merk het toch wel
Ik kreeg een emailtje van indiweb.de over hun nieuwe produkten...
De Crystal Pro II (Black)

En EverGlide Pads met het id-Logo, en...
Speed-Pads

Eerder in deze thread stond er een link naar een mousepadtest waar meer info over de mat te vinden is.
Ik ben vooral benieuwd of het oppervlak v/d Crystal Pro nu verbeterd is.
De Crystal Pro II (Black)

En EverGlide Pads met het id-Logo, en...
Speed-Pads

Eerder in deze thread stond er een link naar een mousepadtest waar meer info over de mat te vinden is.
Ik ben vooral benieuwd of het oppervlak v/d Crystal Pro nu verbeterd is.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 21:30 ]
Icemat is nu ook met Clanbase logo te verkrijgen, www.clanbase.com
Er werd bij mij ook 13 dec aangebeld, maar ik lag nog in bed dus pakje weer terug richting postkantoor. Maar toen viel mij ook de prijs op, 38.11 euro! De mat zelf was 27 dus dat is 11,11 euro rembours kosten! Ik stond hier nogal versteld van, beetje pissed zelfs. Zeker omdat op hun website 7 euro staat voor een pakketje lichter dan 10 kg, deze mat is dat dus echt niet, zeer vaag allemaal. Ik heb geen zin om ze hiervoor te mailen, maar dit is niet echt cool.
[edit - ik lees net dat op de website staat <10 kg onder rembours - 12 euro verzendkosten]
Ook jammer dat er niet een mailtje wordt verstuurd dat de zending op weg is.
De mat zelf vind ik _ECHT_ mooi gewoon ") Hij is een stuk kleiner als ik had verwacht en de zwarte kleur vind ik gewoon geil! Errr.....juist.
Ik heb op dit moment een Dual Optical en nog geen problemen ervaren, maar helaas nog niet echt goed kunnen gamen. Itt mijn oudere el cheapo muismat "skipped" mijn Dual nu iig niet. Zal straks ook even mijn ondervindingen met wallabie toevoegen, toch eigenlijk wel verplicht ")
[edit - ik lees net dat op de website staat <10 kg onder rembours - 12 euro verzendkosten]
Ook jammer dat er niet een mailtje wordt verstuurd dat de zending op weg is.
De mat zelf vind ik _ECHT_ mooi gewoon ") Hij is een stuk kleiner als ik had verwacht en de zwarte kleur vind ik gewoon geil! Errr.....juist.
Ik heb op dit moment een Dual Optical en nog geen problemen ervaren, maar helaas nog niet echt goed kunnen gamen. Itt mijn oudere el cheapo muismat "skipped" mijn Dual nu iig niet. Zal straks ook even mijn ondervindingen met wallabie toevoegen, toch eigenlijk wel verplicht ")
[ Voor 7% gewijzigd door dialMforMike op 16-12-2002 17:07 . Reden: wel goed lezen Arist! ]
Hey Aristagon,
Heb je mij post nog gelezen, een stukje hierboven en dit is ook een leuke link NOT
Beetje naar beneden scrolen omdat je dan precies ziet wat het allemaal kost deze dagen.
Trouwens hier is een formule (ongeveer):
((bedrag te overboeken naar verzender) + (0,75 % over het geinde bedrag))+ (pakket tarief) + (rembours bedrag) = totale bedrag
De bedragen zijn te vinden om dezelfde site als boven.
Veel uitzoek plezier
iig ga ik weer over op vooraf betalen via de bank
Heb je mij post nog gelezen, een stukje hierboven en dit is ook een leuke link NOT
Beetje naar beneden scrolen omdat je dan precies ziet wat het allemaal kost deze dagen.
Trouwens hier is een formule (ongeveer):
((bedrag te overboeken naar verzender) + (0,75 % over het geinde bedrag))+ (pakket tarief) + (rembours bedrag) = totale bedrag
De bedragen zijn te vinden om dezelfde site als boven.
Veel uitzoek plezier
iig ga ik weer over op vooraf betalen via de bank
Btw die stoffen mat die fatality gebruikt is zijn eigen uitvinding
hij vond conventionele muismatten te klein en daarom heeft ie een supergrote eigen mat laten maken 
Of hij voor smoothness of voor grootte is gegaan weet ik niet, maar je kunt ze zoals hierboven al vermeldt binnenkort kopen op zijn site.
Ik heb btw een fUnc met mx500 en voor mij is er geen mooiere combi
blaastest verloopt perfect
Of hij voor smoothness of voor grootte is gegaan weet ik niet, maar je kunt ze zoals hierboven al vermeldt binnenkort kopen op zijn site.
Ik heb btw een fUnc met mx500 en voor mij is er geen mooiere combi
Tuurlijk had ik je post gelezen! ") Ik heb nog geprobeerd mijn ervaring in de shop survey te zetten, maar ik wist niet dat GoT account niet hetzelfde was als een tweakers.net account (doh). Even mijn ervaring in word docu gezet en zal het wel over 2 weken toevoegen.
Ik snap niks van die rembours, beslist TPG of de winkel die? Op de wallabie website staat dat 12 euro normaal is voor rembours >10 kg, maar ik (wij?) hebben 11 nog iets betaalt, zal niet veel schelen maar toch ")
Als er (zoals bij wallabie) maar een gering aantal entries zijn in de shop survey dan doe ik toch liever rembours en niet via overschrijving, allhoewel met mijn postbank telefoon die overschrijving wel snel gaat. Voorbeeldje: heb bij depeche.nl een kast besteld (Coolermaster ATC 710 GX1), maar omdat er nog niks stond in de survey doe ik het rembours. Bij maXpert heb ik wat besteld, maar heb dit wel via overschrijving gedaan, zie je maar waar tweakers.net goed voor is.
Sorry voor de zinloze info "_
Ik snap niks van die rembours, beslist TPG of de winkel die? Op de wallabie website staat dat 12 euro normaal is voor rembours >10 kg, maar ik (wij?) hebben 11 nog iets betaalt, zal niet veel schelen maar toch ")
Als er (zoals bij wallabie) maar een gering aantal entries zijn in de shop survey dan doe ik toch liever rembours en niet via overschrijving, allhoewel met mijn postbank telefoon die overschrijving wel snel gaat. Voorbeeldje: heb bij depeche.nl een kast besteld (Coolermaster ATC 710 GX1), maar omdat er nog niks stond in de survey doe ik het rembours. Bij maXpert heb ik wat besteld, maar heb dit wel via overschrijving gedaan, zie je maar waar tweakers.net goed voor is.
Sorry voor de zinloze info "_
ik heb nu ratpadz in combinatie met de MX500, werkt op zich wel fijn, maar eigenlijk wilde ik dus ook een func
ik wist helemaal niet van het bestaan van Wallabie af toen ik de pad bestelde..
ik wil eigenlijk die func nog wel bestellen, maar denken jullie dat ik veel verschil ga merken? (mocht er iemand zijn die allebei deze padz heeft geprobeerd)

ik wil eigenlijk die func nog wel bestellen, maar denken jullie dat ik veel verschil ga merken? (mocht er iemand zijn die allebei deze padz heeft geprobeerd)
Dit topic is gesloten.